Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 637   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 1014883 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3550 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 16:01:43 »

Nándi ez fel mehetne a klub oldalra....



Rob,

ezt honnan szerezted? 406-ról nincs hasonló infó....? ::) ;)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3551 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 16:46:18 »

Rob,

ezt honnan szerezted? 406-ról nincs hasonló infó....? ::) ;)


OFF:

ime:

Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight  Torque Output
406 1.6i XU5JP (BFZ) 1995 - 2001 Motronic MP5.1.1     90 @ 6000
406 1.8i 16v XU7JP4 (LFY) 1995 - 2001 Motronic MP5.1.1     112 @ 5500
406 1.8i 16v XU7JP4 (LFY) 1995 - 2001 Sagem SL96     112 @ 5500
406 1.8i XU7JB (LFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP20     90 @ 5000
406 2.0i 16v XU10J4R (RFV) 1995 - 2001 Motronic MP5.1.1     132 @ 5500
406 2.0i Turbo XU10J2CTE (RGX) 1997 - 2000 Motronic MP3.2     150 @ 5300
406 3.0i V6 ES9J4 (XFZ) 1997 - 2001 Motronic MP7.0     194 @ 5500
 
ON
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3552 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 17:03:00 »

Nándi ez fel mehetne a klub oldalra....

Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight  Torque Output
306 1.1i TU1M (HDZ) 1997 - 2000 Magnetti Marelli FDG6     60 @ 6200
306 1.4i TU3MZ (KDX) 1993 - 1997 Mono - Motronic MA3.0     75 @ 5800
306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6     75 @ 5800
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1996 - 2001 Motronic MP7.3     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP (KFX) 1998 - 2001 Sagem SL96     75 @ 5500
306 1.6i TU5JP/Z (NFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1/7.2     90 @ 5600
306 1.6i TU5JP/L3 (NFZ) 1997 - 2001 Motronic MP5.2     88 @ 5600
306 1.8i cabrio XU7JP/Z (LFZ) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     103 @ 6000
306 1.8i cabrio XU7JPL/Z (LFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1     103 @ 6000
306 1.8i XU7JP/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 8P1A     103 @ 6000
306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96     112 @ 5500
306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     121 @ 5750
306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2     132 @ 5500
306 Rallye XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500
306 2.0i GTi-6 XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500


Rendicsek,és hová kerüljön?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3553 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 18:22:05 »

Rendicsek,és hová kerüljön?

gondolom a müszaki cuccba vagy ahova illik! :D
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3554 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 18:51:30 »

Nándi ez fel mehetne a klub oldalra....

Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight  Torque Output
306 1.1i TU1M (HDZ) 1997 - 2000 Magnetti Marelli FDG6     60 @ 6200
306 1.4i TU3MZ (KDX) 1993 - 1997 Mono - Motronic MA3.0     75 @ 5800
306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6     75 @ 5800
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1996 - 2001 Motronic MP7.3     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP (KFX) 1998 - 2001 Sagem SL96     75 @ 5500
306 1.6i TU5JP/Z (NFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1/7.2     90 @ 5600
306 1.6i TU5JP/L3 (NFZ) 1997 - 2001 Motronic MP5.2     88 @ 5600
306 1.8i cabrio XU7JP/Z (LFZ) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     103 @ 6000
306 1.8i cabrio XU7JPL/Z (LFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1     103 @ 6000
306 1.8i XU7JP/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 8P1A     103 @ 6000
306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96     112 @ 5500
306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     121 @ 5750
306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2     132 @ 5500
306 Rallye XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500
306 2.0i GTi-6 XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500


Igen rád számítottam! Biztos voltam hogy megtalálod a belinkelt Maláj kluboldalon!

Jár a + pont! :-!

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 77
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.884
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3555 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 09:35:05 »

Sziasztok,
lenne egy problémám. Teljes hülyeséget mutat a benzin szintmérőm.
Azt már megszoktam, hogy van tűrése lassabban áll be az értekekre stb...
De most már másodszor van az, hogy teli tankolásnál 15 literig megy fel, de több 10 km után is. Azután fél tanknál már el kezd villágítani a lámpa. Multkor (tudtam, hogy hüllyeséget mutat), de világító lámpánál teletnakoltam az autót, és alig 30 liter ment bele, a mutató felkúszott 15 literre. A következő 300 km alatt nem is volt hajlandó feljebb mennit, sőt most 310km-mel már megint villágít az üres a tank lámpa...
Valakinek van valami ötlete? Lehet elektromos gond?

Köszi!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3556 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 09:54:05 »

Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.

A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).

Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.

A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.

A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)

Megforrasztottam, és már kész is. Tavaj nyár óta működik is gond nélkül.

Valami hasonló gond lehet nálad is szerintem.
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3557 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 10:11:12 »

Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 77
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.884
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3558 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 10:32:15 »

Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.

A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).

Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.

A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.

A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)

Megforrasztottam, és már kész is. Tavaj nyár óta működik is gond nélkül.

Valami hasonló gond lehet nálad is szerintem.
Köszi! Megnézem!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3559 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 13:58:21 »

Sziasztok,
lenne egy problémám. Teljes hülyeséget mutat a benzin szintmérőm.
Azt már megszoktam, hogy van tűrése lassabban áll be az értekekre stb...
De most már másodszor van az, hogy teli tankolásnál 15 literig megy fel, de több 10 km után is. Azután fél tanknál már el kezd villágítani a lámpa. Multkor (tudtam, hogy hüllyeséget mutat), de világító lámpánál teletnakoltam az autót, és alig 30 liter ment bele, a mutató felkúszott 15 literre. A következő 300 km alatt nem is volt hajlandó feljebb mennit, sőt most 310km-mel már megint villágít az üres a tank lámpa...
Valakinek van valami ötlete? Lehet elektromos gond?

Köszi!

Nálam is világít, de csak azért mert nincs benne benga!!! ;D ;D ;D

Amúgy mennyit lehet elmenni kb, ha világít a lámpa?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 77
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.884
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3560 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 14:01:20 »

Nálam is világít, de csak azért mert nincs benne benga!!! ;D ;D ;D

Amúgy mennyit lehet elmenni kb, ha világít a lámpa?

Nálam most valamivel több, mint 400 km-t  ;D
Egyébbként ez volt már téma, és aszem gépkönyv alapján 5 liter van még benne, de majd kijavítanak.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3561 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 15:11:57 »

Hello

Vettem váltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pözsóé volt, de azt mondták, hogy gond nélkül rámegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A számozás is stimmel az enyémmel, csak a szám végén eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalább az 1.6-osénak a difi művét nem tudja szétküldeni az 1.4-es motor ez jó :)
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3562 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 15:27:45 »

Hello

Vettem váltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pözsóé volt, de azt mondták, hogy gond nélkül rámegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A számozás is stimmel az enyémmel, csak a szám végén eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalább az 1.6-osénak a difi művét nem tudja szétküldeni az 1.4-es motor ez jó :)

A féltengely fogszámtól félek, de remélem stimmelni fog!!!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3563 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 15:36:50 »

Nálam is világít, de csak azért mert nincs benne benga!!! ;D ;D ;D

Amúgy mennyit lehet elmenni kb, ha világít a lámpa?
Tudtommal ha világit a lámpa általában 50km-ert tudsz vele megtenni még biztonságosan ,persze nem ugy ,hogy 160-nal repesztesz,és nem a csucs forgalom kellős közepén a nagy dugoban, tehát normál uton 80,as tempoval kb 50 km meg tehető biztonságosan .Csak akkor van gáz ha csal a mutatod mint mondjuk kispiros kollégánál csak nem felfelé hanem lefelé,mert akkor lehet ,hogy csak 15 km -ert teszel meg és megáll a kocsid. ;D ;D
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3564 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:16:26 »

Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm. :-\
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3565 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:44:16 »

Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm. :-\

Csak speciális szerszám kell hozzá... :D Bocsi!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3566 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:54:24 »

Hello

Vettem váltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pözsóé volt, de azt mondták, hogy gond nélkül rámegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A számozás is stimmel az enyémmel, csak a szám végén eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalább az 1.6-osénak a difi művét nem tudja szétküldeni az 1.4-es motor ez jó :)

Amugy a váltó zsír, minden sebességet vesz, és a fötengelyt amikor megforgatom minden ebességet ki is hajt!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3567 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:55:01 »

Tudtommal ha világit a lámpa általában 50km-ert tudsz vele megtenni még biztonságosan ,persze nem ugy ,hogy 160-nal repesztesz,és nem a csucs forgalom kellős közepén a nagy dugoban, tehát normál uton 80,as tempoval kb 50 km meg tehető biztonságosan .Csak akkor van gáz ha csal a mutatod mint mondjuk kispiros kollégánál csak nem felfelé hanem lefelé,mert akkor lehet ,hogy csak 15 km -ert teszel meg és megáll a kocsid. ;D ;D

én az S1 km csoportal el mentem még 120-130km-t...
most meg az S3 órával meg nem merek 10-20km-nél többet menni (egyszer már be kellet tólni a kútra a kicsikét szerencsére csak pár méter kellet)!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3568 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 17:10:40 »

én az S1 km csoportal el mentem még 120-130km-t...
most meg az S3 órával meg nem merek 10-20km-nél többet menni (egyszer már be kellet tólni a kútra a kicsikét szerencsére csak pár méter kellet)!

Én kamionnal jártam így, 20 litykó gázolajat hoztak utánam!!!

Azért remélem nem kell majd tologatnom a kocsimat!!! :P
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3569 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 17:54:16 »

Köszi! Megnézem!
hát én már legalább 4szer szedetem szét az üzemanyag szívatyút.Cseréltem a szívatyút magát,de a szintjelzővel én sem boldogultam.Még most sem tőkéletesen mutat.De már lassan megszokom.
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3570 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 18:04:07 »


Tapasztalatok olcsó gertyákról:

-NGK V-elektródás: 3200 egy garnitúra. Nagyon klafa  :) kb 15000 km-ig  >:(
-Bosch SuperPlus: ittrium elektódás (nem iridium), most 3700 a unixtrade-nél. Ma pakoltam be. 2500-as fordulatig teljesen normális, aztán mintha bekapcsolna a nitró, leszabályzásig úgy megy mint az állat! Kettesbe 100 fölött szabályoz, és 140 után könyörög a négyesért ('93 1.4 XR)! Bitang jó, de hogy meddig bírja az még kérdéses.

Ettől függetlenül lassan ideje lesz bekukucskálnom a hengerfej alá (még 50km és 236 000 :)), mint ahogy a kuzinom teszi most a hatéves oktávjával...
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3571 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 18:50:57 »

Tapasztalatok olcsó gertyákról:

-NGK V-elektródás: 3200 egy garnitúra. Nagyon klafa  :) kb 15000 km-ig  >:(
-Bosch SuperPlus: ittrium elektódás (nem iridium), most 3700 a unixtrade-nél. Ma pakoltam be. 2500-as fordulatig teljesen normális, aztán mintha bekapcsolna a nitró, leszabályzásig úgy megy mint az állat! Kettesbe 100 fölött szabályoz, és 140 után könyörög a négyesért ('93 1.4 XR)! Bitang jó, de hogy meddig bírja az még kérdéses.

Ettől függetlenül lassan ideje lesz bekukucskálnom a hengerfej alá (még 50km és 236 000 :)), mint ahogy a kuzinom teszi most a hatéves oktávjával...

El kell keserítselek, de a gyertyának semmi köze nincs a leszabályozáshoz! Ráadásul a KM órád is csal egy cseppet, ha 100 fölött tudsz menni 2.-ban, ugyanis váltótol függően ez az érték 90, vagy 95 lehet 1.4-es motornál. ;)
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3572 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 19:05:55 »

El kell keserítselek, de a gyertyának semmi köze nincs a leszabályozáshoz! Ráadásul a KM órád is csal egy cseppet, ha 100 fölött tudsz menni 2.-ban, ugyanis váltótol függően ez az érték 90, vagy 95 lehet 1.4-es motornál. ;)

Ugyanúgy 6250-nél szabályoz, ez természetes, de ahogy odáig eljut! Nem úgy értettem hogy többet forogna a gép, hanem úgy hogy rohadtul húz  ;D Azt hogy csal azt elhiszem hogy lehetséges, miután kb 50x szedtem már szét az óracsoportot  ;) Akkor helyesbítenék: 92,5-nél dadog le kettesben és 130 után könyörög a négyesért! Ezt akkor rendesen elkamilláztam, de a lényeg hogy nagyon jó érzés most tövig nyomni a gázt és ez az új gyertyáknak köszönhető. Már csak az kérdéses, hogy meddig bírják.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3573 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 21:29:51 »

Hello

Vettem váltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pözsóé volt, de azt mondták, hogy gond nélkül rámegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A számozás is stimmel az enyémmel, csak a szám végén eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalább az 1.6-osénak a difi művét nem tudja szétküldeni az 1.4-es motor ez jó :)

Na egy kis utánajárás után (már fejből fújom a p. 306 váltókat ;D) rájöttem, hogy összesen 5 féle váltó kódú (MA , BE4/5 , BE3/6 , 4HP14 , AL4) váltóval gyártották a 306-ost! Az enyémben most "MA" váltókódú van, de az új 1.6-os váltó is "MA" váltókódú, tehát lényegében megegyező  ??? Bár külső alapján is 100%-ban megegyezik a 2 váltó, tehát szerintem az 1.6-ost és az 1.4-est nagyjából ugyan azzal a váltóval szerelték fel?!?!
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3574 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 22:32:46 »

hello

Fiuk hogy lehet a féltengelyt szétszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint féltengelyeshez vinni.
Naplózva

pirinyo

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.624
  • Autó színe: MOKQ
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Veszprémvarsány
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3575 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 22:54:44 »

hello

Fiuk hogy lehet a féltengelyt szétszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint féltengelyeshez vinni.
Én egyszer szétszedtem,de többé nem állok neki!
Naplózva
"Letiporhatnak,de meg nem győzhetnek,vádolhatnak,de meg nem hazudtolhatnak,elvehetik életed,de nem vehetik el igazságod."

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3576 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 06:12:45 »

hello

Fiuk hogy lehet a féltengelyt szétszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint féltengelyeshez vinni.

Nem nagy ügy... kerék le, tengelyvéganya le (légkulcs, vagy hidegvágó előny...), alsó talpast szétköt, aztán féltengely ki...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3577 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 06:14:24 »

Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm. :-\

Igen, kell hozzá pár spéci eszköz... én legyártottam magamnak ezeket, csak még nem volt időm kipróbálni a sajátomon. Jobban jársz, ha elviszed egy szakihoz.
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3578 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 19:48:09 »

háháhá

Megszívtam, a féltengelyek tehermentesítői 2mm-el vastagabbak az én 1.4-es motoromhoz, mint az 1.6-éhoz! Na ebben hol a logika?  ;D
A váltó mm pontosan felmegy a motorra, rá is illik tökéletesen, de a féltengelyek nem stimmelnek ami felettébmód vicces, a váltó 95-ös 1.6 306-é volt, az enyém 93-as 1.4 306!
Na mind1 holnap megyek vissza szekszárdra, és a féltengelyeket elcsereberéljük!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3579 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 20:01:31 »

háháhá

Megszívtam, a féltengelyek tehermentesítői 2mm-el vastagabbak az én 1.4-es motoromhoz, mint az 1.6-éhoz! Na ebben hol a logika?  ;D
A váltó mm pontosan felmegy a motorra, rá is illik tökéletesen, de a féltengelyek nem stimmelnek ami felettébmód vicces, a váltó 95-ös 1.6 306-é volt, az enyém 93-as 1.4 306!
Na mind1 holnap megyek vissza szekszárdra, és a féltengelyeket elcsereberéljük!
hát nem iriggyellek cimbora az utobbi időben eléggé rád jár a rud, de fel a fejjel most már közel a cél. :-! :-! ;D ;D
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3580 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 20:21:33 »

hát nem iriggyellek cimbora az utobbi időben eléggé rád jár a rud, de fel a fejjel most már közel a cél. :-! :-! ;D ;D

Hát ja, csak épp remélem, hogy van olyan féltengely a bontóba aminek stimmel a a fogszám a kerékagyba, és belefér a váltóba!
Az érdekesség az, hogy a differenciál mű felöli féltengely csatlakozás elméletileg ugyan olyan mindegyiknél (papiron) és csak a kerékagy oldali fogaskeréknél változhat a fogszám!
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 77
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.884
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3581 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 09:13:10 »

Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.

A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).

Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.

A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.

A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)

Megforrasztottam, és már kész is. Tavaj nyár óta működik is gond nélkül.

Valami hasonló gond lehet nálad is szerintem.
Na szétszedtem, szerencsére - sajnos nekem nem ilyen gondom van. Nálan az a gond, hogy az "úszót" kézzel is nehéz mozgatni, és már a fémkeretnél egy kicsit meg is van kopva. Az érintkezővel nincs gond, szépen felment fullra meg üresre is kézzel mozgatva, igaz kell hozzá némi erő. Azt nem értem, hogy egyszere mitől kezdhet el ennyire "szorulni". Lehet ezzel valamit kezdeni vagy cserélni kell. Gondolom az, hogy kezd kopni az úszó nem jól jel, de azt nem hiszem, hogy a kopott rész miatt nem elég nehéz, hogy a benzin mozgassa.
Ja és van valami szakszerű módja, hogy hogyan lehet kivenni a benzinszintmérőt, mert mi rövid próbálkozások után eléggé nekiestünk, és ugye lesz egy kör még, mert ez így nem jó....
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3582 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 13:51:24 »

Igen, kell hozzá pár spéci eszköz... én legyártottam magamnak ezeket, csak még nem volt időm kipróbálni a sajátomon. Jobban jársz, ha elviszed egy szakihoz.

Tudnál képet vagy rajzot mutatni a "spéci eszközökről"?
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3583 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 14:29:58 »

Na szétszedtem, szerencsére - sajnos nekem nem ilyen gondom van. Nálan az a gond, hogy az "úszót" kézzel is nehéz mozgatni, és már a fémkeretnél egy kicsit meg is van kopva. Az érintkezővel nincs gond, szépen felment fullra meg üresre is kézzel mozgatva, igaz kell hozzá némi erő. Azt nem értem, hogy egyszere mitől kezdhet el ennyire "szorulni". Lehet ezzel valamit kezdeni vagy cserélni kell. Gondolom az, hogy kezd kopni az úszó nem jól jel, de azt nem hiszem, hogy a kopott rész miatt nem elég nehéz, hogy a benzin mozgassa.
Ja és van valami szakszerű módja, hogy hogyan lehet kivenni a benzinszintmérőt, mert mi rövid próbálkozások után eléggé nekiestünk, és ugye lesz egy kör még, mert ez így nem jó....

csak az AC pumpával egyetembe jön ki...
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 77
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.884
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3584 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 14:35:33 »

csak az AC pumpával egyetembe jön ki...
Kiszedni kiszedtem, mert ugye rájöttem, hogy szorul, de van valami célszerszám, vagy speckó módszer, hogy  hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz másik, akkor is essek neki brutálból?
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3585 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 15:04:24 »

Kiszedni kiszedtem, mert ugye rájöttem, hogy szorul, de van valami célszerszám, vagy speckó módszer, hogy  hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz másik, akkor is essek neki brutálból?

pasz vagy 2éve szedtem ki AC-t a helyéről és ennyi maradt meg benne!

Viszont nekem meg valszeg AC kell cserélnam mert hosszú jobbos kanyarban (pálya felhajtó) nem szív fel elég naftát és naki áll dadogni... szerencsére van egy tarcsi egy XSiből!
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3586 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 19:08:53 »

Kiszedni kiszedtem, mert ugye rájöttem, hogy szorul, de van valami célszerszám, vagy speckó módszer, hogy  hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz másik, akkor is essek neki brutálból?
Szerintem nézd meg a Fridcar honlapján,lehet hogy tudnak mondani egy korekt árat.Név:Petruha László-06-1-239-0-495,hivatkozz a klubra.Nagyon segítőkészek.És van még egy szerelő ott Pesten 06-1-787-60-49 valamilyen László,ö egy spéci szívattyú szerelő.Nekem telefonon levezényelte a szívatyú cserét kérés nélkül.Persze öt is a Petruha Laci ajánlotta.Hát prosza szekerce!!!!!! :-! _pug
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3587 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 20:39:17 »

Hát ja, csak épp remélem, hogy van olyan féltengely a bontóba aminek stimmel a a fogszám a kerékagyba, és belefér a váltóba!
Az érdekesség az, hogy a differenciál mű felöli féltengely csatlakozás elméletileg ugyan olyan mindegyiknél (papiron) és csak a kerékagy oldali fogaskeréknél változhat a fogszám!

Na most segített a bontós srác, és felhajtottunk szekszárdon egy peugeot 306 1.4i váltót, a féltengelyem belement, ha minden igaz a helyére is felstimmel  :)
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3588 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 20:42:48 »

Na most segített a bontós srác, és felhajtottunk szekszárdon egy peugeot 306 1.4i váltót, a féltengelyem belement, ha minden igaz a helyére is felstimmel  :)

Épp ideje már,hogy balszerencsés vesszőfutásod happy end-el záruljon!  :-!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3589 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 20:59:45 »

Épp ideje már,hogy balszerencsés vesszőfutásod happy end-el záruljon!  :-!

Csak ne szóljuk el :D a féltengely már stimt de hogy a motorra felmegy-e az holnap derül ki, meg hogy a váltó hibátlan-e azis  ;D
Bár hibát nem nagyon leltünk rajta, picit zajos a lükverc fokozat de az elméletileg mindig zajosabb a többinél a plussz fogaskerék miatt, meg ráadásul nincs olaj a ketyerében mert ugye nincsenek a tengelyek a helyükön, majd holnap kap 2 littyó (mert ugyebár az autofitt 2006 program szerint annyi köll neki, ha vki máshogy tudja szoljon) friss mol 80w90-es hajtóműolajat, azt 1 szava nem lehet!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3590 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 21:35:52 »

Csak ne szóljuk el :D a féltengely már stimt de hogy a motorra felmegy-e az holnap derül ki, meg hogy a váltó hibátlan-e azis  ;D
Bár hibát nem nagyon leltünk rajta, picit zajos a lükverc fokozat de az elméletileg mindig zajosabb a többinél a plussz fogaskerék miatt, meg ráadásul nincs olaj a ketyerében mert ugye nincsenek a tengelyek a helyükön, majd holnap kap 2 littyó (mert ugyebár az autofitt 2006 program szerint annyi köll neki, ha vki máshogy tudja szoljon) friss mol 80w90-es hajtóműolajat, azt 1 szava nem lehet!

Csak egy javaslat, nem akarok ellenreklámot csinálni senkinek, de a MOL olajat én nem javaslom.
Sztem megérdemel ennél jobbat is az az autó.
A gyári (talán Esso) hajtóműolaj (2 liter) 4000,-Ft alatt van márkakereskedésben...
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3591 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 22:57:54 »

üdv belétek

lenne pár kérdésem hátha remélem mindre kapok választ

előszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?

másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.

harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?

negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen módszerrel méri a kerekek gördülését, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fékrendszerbe,  továbbá építhető-e be olyan kocsiba amiben gyárilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esélyes-e hogy beépíthető vagy csillió darabra kell ezért szednem a kicsikét? (esetleg láttatok/hallottatok-e olyanról aki csinált már ilyet?)

előre is köszi
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3592 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 07:16:39 »

üdv belétek

lenne pár kérdésem hátha remélem mindre kapok választ

előszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?

másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.

harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?

negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen módszerrel méri a kerekek gördülését, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fékrendszerbe,  továbbá építhető-e be olyan kocsiba amiben gyárilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esélyes-e hogy beépíthető vagy csillió darabra kell ezért szednem a kicsikét? (esetleg láttatok/hallottatok-e olyanról aki csinált már ilyet?)

előre is köszi


Nekem van egy fordulatszám mérős km órám ami eladó.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3593 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 07:18:32 »

üdv belétek

lenne pár kérdésem hátha remélem mindre kapok választ

előszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?

másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.

harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?

negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen módszerrel méri a kerekek gördülését, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fékrendszerbe,  továbbá építhető-e be olyan kocsiba amiben gyárilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esélyes-e hogy beépíthető vagy csillió darabra kell ezért szednem a kicsikét? (esetleg láttatok/hallottatok-e olyanról aki csinált már ilyet?)

előre is köszi


1, a váltóbolt áttételezve jön ki!
2, az alsó fele ahol a ködlámpa szivar gyulytó meg ezek vannak az le patintod és ott lesz 2csavar, illetve ha ki veszed a rádiot akkor ott belül a 2 oldalán lesz 1-1 asszem 6anya
3, nándi árúl egyet emlékeim szerint
4, nem éri meg utolag be szerelni mert a futomüvet is le kell hozzá cserélni elöl hátúl, meg komputer csere ha ezek meg vannak akkor már nem nagy mutatvány a ketyerét be iktatni a rendszerbe!
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 77
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.884
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3594 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:02:07 »

Szerintem nézd meg a Fridcar honlapján,lehet hogy tudnak mondani egy korekt árat.Név:Petruha László-06-1-239-0-495,hivatkozz a klubra.Nagyon segítőkészek.És van még egy szerelő ott Pesten 06-1-787-60-49 valamilyen László,ö egy spéci szívattyú szerelő.Nekem telefonon levezényelte a szívatyú cserét kérés nélkül.Persze öt is a Petruha Laci ajánlotta.Hát prosza szekerce!!!!!! :-! _pug
Köszönöm nagyon szépen az infokat!
A cserealkatrészt megpróbálom gazdaságosan megoldani, egy bontott autóból ;) :D ;D
Esetleg megkérdezem őket szerelés ügyben, de nem vagyok biztos, hogy kitéplek te állat módszer helyett van célszerszám  ;D
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3595 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:17:58 »

Nekem van egy fordulatszám mérős km órám ami eladó.

gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?

1, a váltóbolt áttételezve jön ki!
2, az alsó fele ahol a ködlámpa szivar gyulytó meg ezek vannak az le patintod és ott lesz 2csavar, illetve ha ki veszed a rádiot akkor ott belül a 2 oldalán lesz 1-1 asszem 6anya
3, nándi árúl egyet emlékeim szerint
4, nem éri meg utolag be szerelni mert a futomüvet is le kell hozzá cserélni elöl hátúl, meg komputer csere ha ezek meg vannak akkor már nem nagy mutatvány a ketyerét be iktatni a rendszerbe!

aham, nem tudod véletlen hogy az az áttétel az mekkora? vagy pl hogy a kilóméter számlálo hány spirálfordulat után számol 100m-t?

köszi a válaszokat!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3596 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:24:38 »

gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?

aham, nem tudod véletlen hogy az az áttétel az mekkora? vagy pl hogy a kilóméter számlálo hány spirálfordulat után számol 100m-t?

köszi a válaszokat!

Jeladó nincs hozzá,csak az órát árulom.
http://www.vatera.hu/peugeot_306_km_ora_35351640.html
Az ár irányár ;)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3597 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:49:08 »

gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?

aham, nem tudod véletlen hogy az az áttétel az mekkora? vagy pl hogy a kilóméter számlálo hány spirálfordulat után számol 100m-t?

köszi a válaszokat!

pasz!
Naplózva

Guruka

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3598 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 14:41:54 »

Sziasztok!

Elkezdett zörgő, nyikorgó hangot kiadni a műszerfalam, mit lehet ilyenkor csinálni?

Üdv,
Guruka!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 340
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.719
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3599 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 14:48:18 »

Sziasztok!

Elkezdett zörgő, nyikorgó hangot kiadni a műszerfalam, mit lehet ilyenkor csinálni?

Üdv,
Guruka!

csavarokat meg húzzni...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 637   Fel
 


Az oldal 0.499 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.