Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2020 Augusztus, 18, 15:48:44  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Mersault
Őszintén nagyon sajnálom!! Pokoli érzés lehet. De legalább Neked nem lett bajod, lehetett volna rosszabb is...

Az öcsémnek is volt anno egy nagyon szép 306-osa (S3, 1.4, ötajtós és ferdehátú), az pont ugyanígy végezte Budapesten: egy részeg motoros ment bele a Hungária körúton, az autó állt a piros lámpánál. Gazdasági totálkár lett. (Az autót azóta megcsinálták, láttam is két alkalommal.)

Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni, szerintem intenzíven nézegesd a Jófogás hirdetéseit, és hívd végig azt a pár nagyobb vagy francia autókra szakosodott spéci bontót, akiknél előfordulhat komplett hátsó rész S3-ashoz.

Sok szerencsét a kereséshez!

Kösz, hogy rákerestél.
Ezt már hívtam, sajnos nincs már meg...

Igen, a keresés oka valóban az, hogy rommá törték a kis autóm hátulját. :(
A csomagtérajtó és a lökhárító cserés, más talán nem, de húzatópadra is szükség lesz, olyannyira belém jöttek. (Egy kereszteződésben álltam, ás hátulról csattant belém valaki.)
A felelősségbiztosító talán fog valamennyit fizetni, de az biztos, hogy nullszaldósan nem fogok tudni kijönni a dologból...

 2 
 Dátum: 2020 Augusztus, 18, 14:49:02  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Csak nem valami baleset történt?!

Gyors keresés után ezt találtam, szerintem ez jó lehet:
https://auto.jofogas.hu/pest/Peugeot_306_2_0_hdi_104894385.htm

Kösz, hogy rákerestél.
Ezt már hívtam, sajnos nincs már meg...

Igen, a keresés oka valóban az, hogy rommá törték a kis autóm hátulját. :(
A csomagtérajtó és a lökhárító cserés, más talán nem, de húzatópadra is szükség lesz, olyannyira belém jöttek. (Egy kereszteződésben álltam, ás hátulról csattant belém valaki.)
A felelősségbiztosító talán fog valamennyit fizetni, de az biztos, hogy nullszaldósan nem fogok tudni kijönni a dologból...

 3 
 Dátum: 2020 Augusztus, 18, 13:50:46  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Mersault
Valaki tud esetleg egy eladó S3-as csapotthátúhoz passzoló hátsó lökhárítót?

Csak nem valami baleset történt?!

Gyors keresés után ezt találtam, szerintem ez jó lehet:
https://auto.jofogas.hu/pest/Peugeot_306_2_0_hdi_104894385.htm

 4 
 Dátum: 2020 Augusztus, 18, 12:46:29  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Valaki tud esetleg egy eladó S3-as csapotthátúhoz passzoló hátsó lökhárítót?

 5 
 Dátum: 2020 Augusztus, 13, 20:45:29  
Indította Peugeot9 - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Üdv újra itt
Nagyon örülök hogy relatíve gyorsan sikerült találnom a fogamra való verdát.
Nem kevés keresgélés utánajárás árán végre ráleltem az újdonsültre.
Köszönöm mindenkinek a segítséget a támogatást meg úgy mindent h megvalósithatom ismét a fanatizmusom.
Az autóról röviden: külföldi oldalon hirdették,kicsit még rágódtam rajta mert 3 ajtós,de cserébe fekete és még elektromos napfénytetős is :-))
Még papirozás alatt a gép amint megvan jönni fognak a képek
Évjárat 2001,motor 1,6 NFT 98ló pár extrát tartalmaz(esöszenzor,abs,klíma 4 lufi,sport ülés)
Aztán majd idővel kerül bele ez az :)

 6 
 Dátum: 2020 Augusztus, 13, 11:11:12  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Aha, szóval akkor a csereperiódust a későbbiek során sem hosszabbították meg, és az S3-asoknál is javallott a 60e km. Nekem ez különben elég rövidnek tűnik, főleg a 2000-es évek idején, de persze jobb félni, mint megijedni. (A '80-as években is tipikus volt már a 80.000-100.000 km-es csereperiódus. Jellemző kivétel a Fordoknál volt, ott a Zeta-motoroknál kellett 60.000 kilométerenként, vagy előbb cserélni.) A vízpumpa cseréje természetes, persze.
Köszi a választ!

Elmenne 120.000-et is, de persze gyári cikkszámú cuccokkal, nem kommersz autósbolti alkatrészekkel...

 7 
 Dátum: 2020 Augusztus, 13, 10:31:58  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Szerintem 60.000 km-nél korábban végképp felesleges. Vagy 6 év, ha keveset autózol. Nem csak görgőt, hanem vízpumpát is szoktam cseréltetni ilyenkor.

Aha, szóval akkor a csereperiódust a későbbiek során sem hosszabbították meg, és az S3-asoknál is javallott a 60e km. Nekem ez különben elég rövidnek tűnik, főleg a 2000-es évek idején, de persze jobb félni, mint megijedni. (A '80-as években is tipikus volt már a 80.000-100.000 km-es csereperiódus. Jellemző kivétel a Fordoknál volt, ott a Zeta-motoroknál kellett 60.000 kilométerenként, vagy előbb cserélni.) A vízpumpa cseréje természetes, persze.
Köszi a választ!

 8 
 Dátum: 2020 Augusztus, 13, 08:36:40  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Zimu,

Biztos volt már a kérdés, de egy gyors keresés után nem találtam: mikor javasolt cserélni a vezérműszíjat, görgőkkel (ill. Te mikor szoktad cserélni)? Olvastam, hogy a korai 306-osok esetében (a '90-es évek eleji szériáknál) 50e-60e km után célszerű volt cserélni, a benzineseknél. S3 esetében mekkora a csereperiódus? (Most kb. 42e km van az enyémben).

Szerintem 60.000 km-nél korábban végképp felesleges. Vagy 6 év, ha keveset autózol. Nem csak görgőt, hanem vízpumpát is szoktam cseréltetni ilyenkor.

 9 
 Dátum: 2020 Augusztus, 12, 14:29:44  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Még annyit, hogy a kék relé a biztitábla alatt/mögött van, eléggé elrejtve, feltéve, hogy nincs esőérzékelőd. Ha van esőérzékelő is, akkor nincs kék relé, hanem helyette két fekete normál ötlábú relé van...

Zimu,

Biztos volt már a kérdés, de egy gyors keresés után nem találtam: mikor javasolt cserélni a vezérműszíjat, görgőkkel (ill. Te mikor szoktad cserélni)? Olvastam, hogy a korai 306-osok esetében (a '90-es évek eleji szériáknál) 50e-60e km után célszerű volt cserélni, a benzineseknél. S3 esetében mekkora a csereperiódus? (Most kb. 42e km van az enyémben).

 10 
 Dátum: 2020 Augusztus, 10, 19:50:18  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Még annyit, hogy a kék relé a biztitábla alatt/mögött van, eléggé elrejtve, feltéve, hogy nincs esőérzékelőd. Ha van esőérzékelő is, akkor nincs kék relé, hanem helyette két fekete normál ötlábú relé van...

Ez a francia lélek: ma délelőtt megnéztem újra, minden hibátlanul működött, és működik azóta is. Nem kellett megnéznem (egyelőre?) a reléket... Annyit tapasztalok, hogy néha mintha nehezebben, erőlködve menne vissza a két kar a nyugalmi helyzetbe, szerintem valahogy akad, nem tudom. Talán tisztítani kéne majd. Szeptemberben megy olajcserére a gép, akkor majd megnézetem, talán addig nem lesz gond. Köszönöm a segítséget!

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.276 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.