Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 11:31:32 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Szia

Nem kell mindent szétszedni,egyszerűbb mint gondolnád  :-!
Ha a szivargyújtót kiveszed akkor meg tudod fogni a szürke betét belső felét és óvatosan magad felé húzva lejön az alsó fedőlap.Pár helyen fogja egy "ék alakú beszorulós lemezlap" (bocsi nem tudom jobban megfogalmazni  ??? ),ami nem patent így nem kell félni hogy ott eltörik.
Ha azt sikerült levenned akkor már látható lesz az óraegység amit 2 torx csavar rögzít.Ha kivetted akkor a hátulján hozzáférsz az izzó(k)-hoz.
Ugyanolyan izzó van benne mint a műszerfalban (W5W).

Üdv: Krisztián  blingdriveingsmiley


Köszi, valóban egyszerű volt.
Már csak egy dolog maradt. A középső szellőzőrácsba az előző tulaj valószínűleg mobiltartót tuszkolhatott, mert a vízszintes lamellák totál össze vannak kuszálódva. Azt a részt is külön ki lehet szedni? Vagy ahhoz már tényleg ki kell operálni a rádiót, stb.?

 2 
 Dátum: 2019 Május, 23, 21:20:49  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Ez gyakori gond, sokak vannak így.
Külön rugót nyilván nem adnak sehol, így én bontóban random módon keresgélnék bármilyen idegen autóból rövidebb/erősebb rugót...

Rendben, köszi, így lesz!

 3 
 Dátum: 2019 Május, 23, 14:41:48  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Szia zimu,

Bocs, elkerülte a figyelmem a válaszod.
Hm... és hol lehetne feszesebb/erősebb rugót keresni, van tipped? Állítani nem lehet valahogy? Mennyire tipikus hiba lehet ez különben a 306-osoknál?

Ez gyakori gond, sokak vannak így.
Külön rugót nyilván nem adnak sehol, így én bontóban random módon keresgélnék bármilyen idegen autóból rövidebb/erősebb rugót...

 4 
 Dátum: 2019 Május, 22, 23:30:23  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
A helyedben nem elsősorban kart cserélnék, csak inkább egy feszesebb rugót keresnék. Anno próbálkoztam 51 cm-es lapáttal én is hátul, hogy még a harmadik féklámpánál is töröljön, de nem vált be, a gyári mérethez visszatértem...

Szia zimu,

Bocs, elkerülte a figyelmem a válaszod.
Hm... és hol lehetne feszesebb/erősebb rugót keresni, van tipped? Állítani nem lehet valahogy? Mennyire tipikus hiba lehet ez különben a 306-osoknál?

 5 
 Dátum: 2019 Május, 22, 21:15:10  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Jampy
Sziasztok nah elèrkeztűnk egy újabb problèmához :(  volt kèt luk a bölcsö elött elvittem kasznishoz...Ma mentem èrte centrál össze vissza nyit elektromos ablak nem működik.Elmentem vele egy elektromos szakihoz mint kiderűlt karoszèriás bácsi össze ègette a vezetèk köteget a jobb kűszöbtöl a kesztyűtartóig,mèg az a mák a kocsi nem gyulladt ki! Ugyh Hètvègèn kábelkötegcsere ha nem kell a srácnak kibontania az egèsz műszerfalat hozzá.Azt tudja valaki a kesztyűtartot kűlön ki lehet e szedni mert akkor kiszednèm ès helyszinen fórassza be odáig azt a 30 cm darabot ami kiègett.

 6 
 Dátum: 2019 Május, 21, 22:28:34  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Szia,

Igen, valóban van hozzá infra távirányító, csak valahogy olyan bénán-furán néz ki ennek a használata.. Nem is tudom, hogyan szokás? A kormányra ragasztva, az alsó negyedbe? Engem zavarna is.. Na mindegy, gondolkodom még, hogy lenne érdemes. Bontóval akkor nem próbálkozom.

Nekem volt már olyan autóm, amibe olyan rádió volt beépítve, amelyhez kormányra pattintható infrás távvezérlő volt. Akkor kedveltem a dolgot, ma már nem tetszene...

Mostanában vagyok annyira konzervatív, hogy a gyárilag létező maximumot, plusz egy kis okosítást használok.
Így Clarion gyári CD-s rádióm van, plusz gyári CD-tár, az okosítás pedig annyi, hogy a kormányoszlop bal oldalán is van nálam egy rádiótávvezérlő kar (a burkolaton belül ott az előkészítés a tempomatkar számára, könnyű volt beleapplikálni). Maga a rádió tud még további távvezérelt funkciókat is kezelni, nemcsak a gyárilag beépített négyet, szóval a rádiót nem is kellett bolygatni.
Megkötöttség persze van bőven, tömörített formátumot például nyilván nem kezel, stb. Cserébe szép gyári kinézetű, semmi csillivilli, és igen kézreállóak a gombjai.

 7 
 Dátum: 2019 Május, 20, 21:09:32  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Mersault
A leírásában azt olvastam, hogy infrával távirányítható. Ámbár már találkoztam olyannal is, hogy valaki az infra-távirányító gombjainak a bekötési pontjait próbálta több-kevesebb sikerrel a gyári távvezérlő kivezetéseivel házasítani. (Azért nem lett azon tökéletes, mivel minden fukkciót nem lehetett tisztán elkülönítve kivezetni a nyáklap sajátossága miatt.
A boltokban kapható adapterek valóban minden esetben méregdrágák. Egy ellenállás-hidas átalakító bekerülési költsége lehet talán 200 Ft, és adják 15.000-ért.
Sajnos bontóban én még soha életemben nem találkoztam ilyesmi átalakítóval...

Szia,

Igen, valóban van hozzá infra távirányító, csak valahogy olyan bénán-furán néz ki ennek a használata.. Nem is tudom, hogyan szokás? A kormányra ragasztva, az alsó negyedbe? Engem zavarna is.. Na mindegy, gondolkodom még, hogy lenne érdemes. Bontóval akkor nem próbálkozom.

 8 
 Dátum: 2019 Május, 20, 10:49:05  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Szia,

Köszi a választ! Erről a készülékről van szó, nincs a hátán 3,5-es jack:
https://www.emag.hu/kenwood-cd-usb-fejegyseg-kdc-170y/pd/D7K70DBBM/#product-gallery

Amúgy nem próbálkoznék házilag bütykölni, ebben nem vagyok túl jó. Viszont az durva, hogy ahogy nézem, brutálisan drága egy ilyen adapter. 15e Ft környékén kapható fél tenyér vezeték és pár műanyag csatlakozó... Szerinted bontókban érdemes próbálkozni? Eléggé speciális cucc, nagy szerencse kell ahhoz, hogy épp ilyet találjon az ember.

A leírásában azt olvastam, hogy infrával távirányítható. Ámbár már találkoztam olyannal is, hogy valaki az infra-távirányító gombjainak a bekötési pontjait próbálta több-kevesebb sikerrel a gyári távvezérlő kivezetéseivel házasítani. (Azért nem lett azon tökéletes, mivel minden fukkciót nem lehetett tisztán elkülönítve kivezetni a nyáklap sajátossága miatt.
A boltokban kapható adapterek valóban minden esetben méregdrágák. Egy ellenállás-hidas átalakító bekerülési költsége lehet talán 200 Ft, és adják 15.000-ért.
Sajnos bontóban én még soha életemben nem találkoztam ilyesmi átalakítóval...

 9 
 Dátum: 2019 Május, 18, 08:25:19  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krisztian
Üdv!
A minap menet közben elsötétült a digitális óra és hőmérő a középkonzolon.
Gondolom égő mehetett ki, mert bizonyos szögből nézve látom, hogy mutatja a pontos időt és hőmérsékletet.
Izzócseréhez a komplett középkonzolt ki kell venni? Esetleg létezik valamiféle tájékoztató videó a szétszedéséről?
Csak hogy tudjam, hogyan is kezdjek neki.
Köszönöm előre is a segítséget!

Szia

Nem kell mindent szétszedni,egyszerűbb mint gondolnád  :-!
Ha a szivargyújtót kiveszed akkor meg tudod fogni a szürke betét belső felét és óvatosan magad felé húzva lejön az alsó fedőlap.Pár helyen fogja egy "ék alakú beszorulós lemezlap" (bocsi nem tudom jobban megfogalmazni  ??? ),ami nem patent így nem kell félni hogy ott eltörik.
Ha azt sikerült levenned akkor már látható lesz az óraegység amit 2 torx csavar rögzít.Ha kivetted akkor a hátulján hozzáférsz az izzó(k)-hoz.
Ugyanolyan izzó van benne mint a műszerfalban (W5W).

Üdv: Krisztián  blingdriveingsmiley

 10 
 Dátum: 2019 Május, 17, 23:35:17  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Üdv!
A minap menet közben elsötétült a digitális óra és hőmérő a középkonzolon.
Gondolom égő mehetett ki, mert bizonyos szögből nézve látom, hogy mutatja a pontos időt és hőmérsékletet.
Izzócseréhez a komplett középkonzolt ki kell venni? Esetleg létezik valamiféle tájékoztató videó a szétszedéséről?
Csak hogy tudjam, hogyan is kezdjek neki.
Köszönöm előre is a segítséget!

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.