Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2019 Január, 18, 21:58:31  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta mumus
Nos az autó megy, de a régi gyertyák színéből úgy vélem, hogy szegény a keverék. Talán ezért is torpangat.

A fojtószelep fölött, az alapjárati motorral szemben van egy hőmérséklet érzékelő. Nem tudja valaki kimérni, hogy a sajátján milyen ellenállás értéket mutat? Nekem 5 fokban 7,6 Ohm, 36 fokosan meg 6,7 Ohm. Szerintem kicsi a különbség...
 hmm

 2 
 Dátum: 2019 Január, 16, 23:50:08  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta mumus
Azért valami mégis történt...

Bontóban vettem kettősrelét. Mondjuk tök fölöslegesen. Ma meló után kihurcolkodtam szerelmeskedni a géphez. Mielőtt még bármibe is fogtam volna, megnyomtam az inerciagombot. Csakúgy minek. De az kattant. Ez meglepett. Utána indítóztam, hátha csoda törpénik. Hát nem beindult? Mondjuk semmi logikai kapcsolat nincs az eddigi hibajelenségekkel. Ha az inkapocs old, akkor még csak nem is köhög, prüszköl a motor, hiszen nincs miből. De mindegy, ez az oroszlány szeszélyes, bármit tudhat és annak az ellenkezőjét is.

Mivel dühöng a motor, elmentem gyertyákért, had melegedjen addig is. Azt sosem árt cserélni. Lévén,h cca 50e km-t dolgoztak csak nálam. Ki tudja a többit. Most nyalogatom sebeimet két állás után.

Holnap dicsexem, vagy panaszkodok. De úgy érzem, haladok.  _pug

 3 
 Dátum: 2019 Január, 15, 23:32:51  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta mumus
Sziasztok!

Elfogyott minden ötletem, ezért segítségért kiáltok.
Egy hete megadta magát az oroszlán. 1.4 (TU3JP, KFX). Előtte is döglendezett. Úgy tűnt alapjáraton, mint ha 3 hengerezne, de gyújtókábeleket lehuzigálva kiderült, hogy mind a 4 megy. Elmúlt a jelenség, de egy hete normális alapjárat ellenére fordulaton torpangatott, egyre erőtlenebb lett. Hármas fölé nem lehett kapcsolni, mert padlógázon sem volt semmi ereje. Félreálltam, leállítottam és azóta be sem indul. Hazahúztuk.
Valahol évekkel ezelőtti kommentben olvastam hasonló hibajelenséget. Egyikben a holtpontira gyanakodtak, másikban a kettős relére.

Gyújtókábeleket kimértem, mind 10kOhmos. Gyertyákat megpucoltam. 5 fokban a hőmérséklet jeladóm 4,7kOhmos. Szerintem ez megfelelő. Holtponti jeladóra gondoltam. Ki is cseréltem, de semmi változás. 20-30 s indítózás alatt van, hogy csak néha hallani egy munkaütemet, néha meg mintha majdnem beindulna, de kulcsot elengedve leáll. Próbáltam már eretnekként 20 ml benzint bespriccelni a fojtószelep mögé, de még hidegindítót is kapott. Hiába, nincs észrevehető változás. Így feltételezem, hogy gyújtásoldalon (is) biztosan van gond.
 ???
Cserélném én a kettős relét is, vagy a trafót, de vaktában végigvásárolni az alkatrészüzlet fél készletét meglehetősen költséges. Még holnap megpróbálom kimérni a trafót. Ha valakinek a kocka alakú trafója van, nem ami közvetlen a gyertyákra pattan, segítene ellenállást mérni referenciaként a sajátján?
A felső két gyertyakábel kimenő csatlakozója között fogok mérni. Hogy nem szakadt-e az a szekunder tekercs. Ha ugyanezt megteszem az alsó két kábel kimeneten, nyilván azonos értéket kell kapnom. Csak még nem tudom, hogy mennyinek kell lenni. Illetve a négypólusú bemenő csati lábait is kimérem. Ott "-" "-"  "+" "+" a kiosztás a két külön primer tekercsre.

Ha van egyéb ötletetek, szóljatok légyszi! Napi használatban lenne az autó, a kölcsönkocsi meg nem tarthat örökké.

Köszönöm a segítséget.

 4 
 Dátum: 2019 Január, 14, 20:22:03  
Indította zimurgy - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Ma megvolt a műszaki vizsga. Annyi volt a felkészítés, hogy szépen lemostam, kiporszívóztam előtte...

 5 
 Dátum: 2019 Január, 14, 16:43:23  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta hdi90
https://auto.jofogas.hu/somogy/Peugeot_Challenger_aluminium_felni_szett_307_306_es_206_hoz_85801964.htm

 6 
 Dátum: 2019 Január, 11, 10:50:38  
Indította zimurgy - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Pontosan ma lett "nagykorú" az autóm: 18 évvel ezelőtt gyártották...
Rövidesen műszaki vizsgára viszem, és aztán fényezőhöz, elsősorban az új lökhárító miatt.
Amúgy megy szépen, remek kis autó.

 7 
 Dátum: 2019 Január, 03, 15:41:24  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok,ablakemelő kapcsoló-elektromos tükörállítós-belső szerkezetéről kellene rajz,fotó,hátha van valakinek.Köszönöm,boldog Új Évet mindenkinek!

Van pár fotóm szétbontott kapcsolóról.
Adj egy email-címet, szívesen átküldöm.

 8 
 Dátum: 2019 Január, 02, 12:51:37  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Laci0915
Sziasztok,ablakemelő kapcsoló-elektromos tükörállítós-belső szerkezetéről kellene rajz,fotó,hátha van valakinek.Köszönöm,boldog Új Évet mindenkinek!

 9 
 Dátum: 2019 Január, 01, 22:12:16  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta bocios
Sziasztok!

Eloszor is BUEK.

Volt mar korabban hasonlo, de nem talaltam ra valaszt.
A kerdesem az lenne, hogy 306 Cabriolet 1.6 (88LE) -bol mikent tudok par loerot kicsikarni?
Konkret javaslatok erdekelnenek. Sport legszuro (melyiket erdemes), masik kipufogo rendszer (melyiket erdemes?).
Esetleg elerheto valamilyen hazilag is beszerelheto chiptuning?

Sajnos a gep sokat all kint, telen is, nyaron is, hoban-viharban.
Uj vagyok ezen a teren, nehany karbantartasi javaslatnak nagyon orulnek.

Köszönöm!

 10 
 Dátum: 2018 December, 30, 15:34:45  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Rozsahegyir
Sziasztok!

Eltelt egy újabb év és jött a szolgáltatótól a számla.

Aki úgy érzi gondolja attól meg köszönöm, hogy be szál némi pénzzel az oldal működéséhez...

Rózsahegyi Lászlóné
Cib 10701087-57684114-51100005


Képet nem raktam fel újat minden változatlan maradt csak a dátum változott.
https://www.dropbox.com/s/56dkf5h1b86e9hj/pixlr.jpg?dl=0


 blingdriveingsmiley blingdriveingsmiley blingdriveingsmiley blingdriveingsmiley _pug

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.