Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2020 November, 16, 07:54:40  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
HELLÓ! Ha rossz helyre tettem fel, bocsi. A Huskyban a visszapillantó is fűthető? Mivel kapcsolom be?

Husky esetén egészen biztos, hogy fűthetőek. A hátsó szélvédő fűtésével működik együtt.

 2 
 Dátum: 2020 November, 15, 14:51:08  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Mersault
HELLÓ! Ha rossz helyre tettem fel, bocsi. A Huskyban a visszapillantó is fűthető? Mivel kapcsolom be?

Úgy tűnik, nem fűthetők:

https://katalogus.hasznaltauto.hu/peugeot/peugeot_306_1.4_husky-28038

 3 
 Dátum: 2020 November, 15, 12:26:59  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta prtudi
HELLÓ! Ha rossz helyre tettem fel, bocsi. A Huskyban a visszapillantó is fűthető? Mivel kapcsolom be?

 4 
 Dátum: 2020 November, 14, 13:54:16  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Jampy
Sziasztok újabb problémám jelentkezett 95 foknál elkezd pislákolni a stop felirat nem világit folyamatosan hanem pislákol.
Barna jeladót kicseréltem de így is kb 98 fok körül indítja a ventilátort szóval szerintem az is a normális.
A kék az a műszerfalnak adja a jelet a hőfok mérőre ugye?
Van még a zöld ami az ecu-nak lehetséges ez lenne a hibás?

 5 
 Dátum: 2020 November, 07, 18:53:05  
Indította K Nándor - Utolsó üzenet: írta Jampy
Igazából aki már látta hogy kapják szét az tudja hogy kb 1 órás mutatvány az egész reggeli idővel együtt.Persze ha kéznél vannak az új csapágyak és szímeringek egy felszerszámozott műhelyben. Nekem ahol csinálták kb 30 perc volt, de volt autólift ,légkulcs,egy jó nagy kalapács,és egy kis kézi prés ezzel nyomták bele a csapágyba a tengelyt kb ennyi időre volt használva a prés nem gondolom hogy egy kalapáccsal meg egy vastagabb műanyag darabbal nem lehetne ugyan ezt házilag megcsinálni. Ami miatt én nem állnék neki,ha a csapágy a rudazatban már megforgott ,magyarul beállt a csapágy és kinyalta annyira a rudazat belsejét vagy esetleg a tengelyt vagy mindkettőt hogy a gyári csapágy már lötyög akkor cumi.Mert akkor már esztergályos munkára van szűkség, aki ugye megesztergálja a rudazatot perselyezi, esetleg a tengelyt fel kell hegeszteni megesztergálni illeszteni a csapágyhoz.
Nem lehetetlen feladat ez sem sőt olcsóban kijön mint a szerviz de az autó akkor napokra-hetekre kiesik nekem pedig emiatt nem ért meg ennyit 30 e ft spórolás látszódott a rudazaton is hogy nyalja már .Ha nincs berágódva még a csapágy akkor szerintem ha nem is fél óra alatt de egy aknán felbakolva pár óra alatt meg lehet csinálni.

 6 
 Dátum: 2020 November, 07, 17:22:04  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Jampy


A képen a 4-es számú O-gyűrű mérete érdekelne a gyújtó trafó tömítése, külön nem kapható.

 7 
 Dátum: 2020 November, 05, 15:10:55  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta lajos
Szia Lajos, nem egészen értem a problémád, hiszen tudtál ide írni... Admin, moderáció, stb nem nagyon léteznek már, "csökkentett módban" működik a fórum, mint láthatod is...
Szia Zimu. Igen látom hogy nem minden megy már úgy mint régen.
Néhányan szerettek volna regelni  az oldalra de valamiért nem tudtak.

 8 
 Dátum: 2020 November, 03, 13:03:12  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok.
Régi tag vagyok és érdekelne jelenleg ki vagy kik a moderátorok esetleg ki tud segíteni regisztrácio miért nem lehetséges.

Szia Lajos, nem egészen értem a problémád, hiszen tudtál ide írni... Admin, moderáció, stb nem nagyon léteznek már, "csökkentett módban" működik a fórum, mint láthatod is...

 9 
 Dátum: 2020 Október, 31, 22:42:03  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Jampy
Megértelek, de azért ne feledd, hogy sok múlik a tulajon/gazdán. Nem Rád célzok, hanem a korábbi tulajokra. Valószínű, hogy nem a leggondosabb gazdái voltak az autódnak. Én - lekopogom - nem panaszkodhatom: 2001-es a gép, 3 vagy talán 4 éve van meg az autó, de tényleg ki lehet jelenteni, hogy egyben van szerencsére.
Hát ez igaz ha valamivel törődnek az sokkal tovább működőkepés marad. Előbb mikor leírtam hogy az ablakmosó tartály szivattyújának a ragasztása nem biztos hogy szétjön, támadt egy ötletem. Gázlámpával óvatosan melegítettem amíg a műgyanta ragasztás nem kezdett folyni a résen ekkor határozott mozdulattal széthúztam,darabokra szedtem megtisztítottam elvileg működik holnap beszerelem.

 10 
 Dátum: 2020 Október, 31, 22:33:35  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Jampy
Szia, igen, az a Bitron gyártmányú vezérlőelektronika lehet problémás, főleg a csatlakozója rothadhat be. A vezetőoldali fényszóró alatti lemezre alulról rögzítették, tehát a dobbetétet kivéve lehet hozzáférni. De a bal oldali első nyúlványban lévő körcsatlakozó-pár is hajlamos a kontakthibára, és a hűtő alsó sarkánál (szintén a vezetőoldalon) lévő pici körcsatlakozó-pár is, ez csak a ventillátorokhoz és azok reléihez megy.
Szia köszönöm a választ a vezető oldalon a körcsatlakozó párt ma megnéztem fényes mint a salamon töke de azért befújtam, a vezérlő elektronikát is láttam alulról de azt még nem bolygattam viszont a hűtőn nem láttam csatlakozókat a 2 vezeték megy be a relékhez vagy pedig nem vettem észre majd holnap jobban átnézem.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.33 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.