Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2021 Február, 10, 18:48:31  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta matska
Sziasztok!

Szeretett Zsókám elkelt szeptemberben és rendet raknék a pincében.

306 S1 5a, 1.9TD alkatrészek elvihetők egy tálca/rekesz minőségi sörért vagy legalább 1L egy gyümölcsös minőségi pálinkáért!

A teljesség igénye nélkül:
- bontottan vett de fel nem szerelt jó Garrett turbó
- szervós kormánymű
- millió csavar, relé és egyéb apróságok
- Ablaktörlő mechanikák
- ablakmosó tartály, motorok
- Hátsó lámpák (hatchback)
- piros hűtőmaszk
- oldal díszléc garnitura
- vízhűtő
- intercooler
- hűtőventilátor egység (2 ventis)
És még sokan mások, 1 EUR raklap motyó majd 1m magasan úgyhogy ne 106-ossal vagy sedan-nal gyere érte.  ;)

Gondoltam olyané legyen aki hasznát veszi, kiárulni darabonként se időm, se energiám.

Helyileg Székesfehérvártól 6km-re, csak személyesen.
somogycsicso kukic gmail ponty com

 2 
 Dátum: 2021 Február, 03, 07:54:15  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Sziasztok!

Eltelt egy újabb év
Aki úgy érzi, gondolja, hogy ne legyen lekapcsolva a 306klub.hu szervere annak meg köszönöm, hogy beszáll némi pénzzel az oldal fenntartásába pláne ha még van email címe is!

Banki adatok:
Rózsahegyi Lászlóné
Cib 10701087-57684114-51100005
Közleménybe: 306klub.hu

 3 
 Dátum: 2021 Január, 27, 08:22:58  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Ez nem mérvadó. Husky-m alap benne az ülésfűtés a fűthető tükrök viszont nincs klímám.
Annó a jászberényi Kovi talin volt egy ugyan olyan évjáratú Husky és abban volt klima is.

Husky felszereltségnél az ABS, az ülés- és tükörfűtés, és az elektromos tükörállítás alap, de a klíma az csak kérésre, felár ellenében volt.

 4 
 Dátum: 2021 Január, 26, 20:43:34  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta lajos
Úgy tűnik, nem fűthetők:

https://katalogus.hasznaltauto.hu/peugeot/peugeot_306_1.4_husky-28038
Ez nem mérvadó. Husky-m alap benne az ülésfűtés a fűthető tükrök viszont nincs klímám.
Annó a jászberényi Kovi talin volt egy ugyan olyan évjáratú Husky és abban volt klima is.

 5 
 Dátum: 2021 Január, 23, 20:41:49  
Indította zimurgy - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Tegnap megvolt a műszaki vizsga ismét. Kellett két flexibilis fékcső, és egy jobbb oldali talpas gömbfej. Ha már megbontották, akkor az teljes mennyiségű fékfolyadékot is kicseréltettem. Összességében nem sok minden kellett a sikeres vizsgához.

 6 
 Dátum: 2021 Január, 11, 10:47:35  
Indította zimurgy - Utolsó üzenet: írta zimurgy
A mai napon lett pontosan húsz éves az autóm (ámbár az első forgalomba helyezés az majd csak márciusban éri el ezt a kerek számot), így mától én is a youngtimeresek táborához tartozom...

 7 
 Dátum: 2020 December, 30, 18:22:12  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta d33jay
Sziasztok!
 Szükségem lenne egy kis segítségre. 97' 306 SL 20cc27 váltóval szerelt. A váltórúdazat végén lévő kapcsolórudazat gömb vége kiugrik a gumiágyból, és elszáll az összes fokozat. Namármost ez nagyon nem normális addig tiszta, de hogyan lehet javítani? Választó/kapcsolórudazatot találok újat, de a amibe a gömbfej belefekszik gumiperselyt, na azt nem. Elvileg a váltó egyébként szépen működik, ez csak akkor jön elő, ha durván váltanak. Mi lehet a megoldás?

 8 
 Dátum: 2020 December, 26, 11:33:41  
Indította Peugeot9 - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Régen posztoltam,azóta már rendszámos a kis hatchi
Ami nagyon sos volt az a vezérlés ugyanis könnyezett a veztengely szimmering,ezen felül
Kapott 4 új gyertyát,olajat, olajszűrőt,üzemanyagszűrőt,és levegőszűrőt.Ha már ott matattam kipucoltam az alapjárati motort,pillangószelepet és társait.Akksi majd cserés lesz idővel,valamint a szelepfedél ami tipikus probléma így azt átmentettem izuról,és még elég sokmindent fel tudtam haszálni szerencsére.
Megkapta a belső sötétetős tükröt is.Cycloneok ugy néz ki hogy megúszták,két új nyárit vettem mert sajnos kuka lett kettő.
Ami még hátra van,az a fütőradiátor csere és a klimatöltés
Amikor elkezdtem használni,észrevettem hogy a balos hütöventi nem megy igy Zimuval átnéztük és ki lett cserélve ugyanis totál halott volt a motorja.
Volt check engine is valamikor oktober tájékán,rutinosan már gondoltam h lambda szonda,hát mit mondjak lottóznom kellwne, szerencsére azt is át tudtam rakni izuból.
Nagyjából ennyi képekkel még lógok,de ami késik az múlik 😂
Pici dizájnolás volt már,narancs index,szinre fújt első jel



 9 
 Dátum: 2020 December, 15, 18:48:30  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Szia! Köszönöm a választ. Azt hittem, ennél azért feszesebb volt új korában.
Nekem francia összehasonlítási alapom nem volt, csak egy régi Swiftet és 1. szériás 20 éves Punto-t vezettem előtte.
Azoknál semmi lötyögése nem volt a váltókarnak.

Fene tudja, engem is zavart korábban, viszont azt is hozzá kell tenni, hogy ez egy eléggé "toleráns", hálás váltó. A legtöbb autó váltója kifejezetten nem szereti, ha minimális gurulás (mondjuk 5 km/h) mellett kettesből egyesbe vált a vezető, de a 306-osé ezt simán bírja, ami szerintem nagy piros pont. Akad olyan közlekedési helyzet, amikor ez indokolt lehet, és ezt jó ilyenkor használni. Én együtt tudok élni a lötyögéssel, de megértem, akit ez zavar.

Valaki a kéderekkel kapcsolatban esetleg?

 10 
 Dátum: 2020 December, 15, 18:09:51  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krissz306

Szia!

Nálam volt már kulissza csere. A srác, akitől vettem az autót (és aki maga is autószerelő, sőt, busszerelő volt) többször is cserélte korábban, javította, de végül annyiban hagyta. Ez ilyen, lötyögős. Én megszoktam, engem nem zavar. Együtt lehet élni vele. A korszak Renault-váltóihoz képest szerintem jobbak a PSA váltói. (Vezettem a korszak Clioit, Twingoit, tapasztalat.)

Szia! Köszönöm a választ. Azt hittem, ennél azért feszesebb volt új korában.
Nekem francia összehasonlítási alapom nem volt, csak egy régi Swiftet és 1. szériás 20 éves Punto-t vezettem előtte.
Azoknál semmi lötyögése nem volt a váltókarnak.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.251 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.