Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 21:28:59 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta violino
Üdv Mindenkinek!

Első csavarrugó törés ütötte fel a fejét, most volna egy  lengéscsillapító rugóval egyetemben, bontóból komplett kerékaggyal. Csak azt nem tudom hová kell bekötni az ABS érzékelő kábelét, mert a kerékkivágáson túl vezet a kábele, ami még újabb munkát, megbontást generálna.
 Ahogy hallottam Peugeot 306-os betegség az első rugónak a törése,nem tudom mi a betegség korhatára, de nálam 300.000.-km-nél történt meg és igencsak a jó édesanyja útszakaszon járok napi szinten. Vagy praktikusabb lenne újat venni?
Van valakinek valami javaslata?

 2 
 Dátum: Tegnap - 08:45:05 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Kolin
Szia!
Nem egyformák az adagolók, de autószerelés közben elejtettem a telefont, és ripityára ment.
Most nem tudok fotózni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.

Akkor simán át tudod rakni a motort, annak a motornak szinte csak 12 volt kell az adagolóra és megy.

 3 
 Dátum: Tegnap - 08:23:33 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zholee
Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.

Köszönöm az alapos választ, elgondolkodom rajta, mert osztrák papírokkal honosítani lehet,drágább lesz..

Úgyis a magyar rendszámos meghalt, újból hengerfejes lett, a 2-es hengerben áll a hűtővíz.
Állítólag a termosztát hiányával közlekedés az oka..

 4 
 Dátum: Tegnap - 08:20:18 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zholee
Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.

Szia!
Nem egyformák az adagolók, de autószerelés közben elejtettem a telefont, és ripityára ment.
Most nem tudok fotózni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.

 5 
 Dátum: 2018 Május, 21, 23:55:06  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Maki
Sziasztok!
Lenne egy elég idegesítő problémám! Pár nappal ezelőtt izzókat cseréltem a műszerfalban és azóta az üzemenyag szint mutatóm nem mutat valós értéket illetve nagyon lefekszik a mutató mikor leállítom az autót. Illetve a sebesség mutató is nehezkesen akadozva megy fölfele. Mi lehet a baj? Kontakt spray-vel probálkozzak és/vagy esetleg WD-40? Ha igen akkor a csatlakozókat fújjam?
A másik érdekesség, hogy nagyon ritkán ha nagyon rászedem a kormányt mondjuk parkolásnál, akkor szokott olyat produkálni, hogy leáll a motor teljesen. Ez mitől lehet? Egy 97-es 1.4 XN-ről volna szó.
Üdv.: Krisz :)

 6 
 Dátum: 2018 Május, 19, 15:59:32  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zholee
Üdv!
Most hűtésel kapcsolatban tanácsra lenne szükségem a '95-ös S1 1.9D fapados (XND)
Peugeotomhoz.

A problémák a következők: Feltöltöm a rendszert teljesen, kilégtelenítem rendesen akkor
működik egy darabig. Motor hőfoka 70 fok körül van és van fűtés is. Megyek kb. 20-30 Kmt 2
-3 alkalommal, motor hőfoka 90 fok köré megy, fűtés megszűnik és a hűtőből hiányzik 1,5-2
liter víz. Az elszökő víz nyomát nem látni sehol. Az olaj nem habos, nem vizes, a kipufogón
 nem látszik víz csöpögés, a motoron sem látszik hogy valahol szivárogna.
A hűtő tetejéből a sapka alól jövő cső a hűtő oldalán le a földre vezet, a feltöltő
tartályba a vizet a max jelzésig szoktam önteni. Nemrég volt hengerfej tömítés cserélve,
szét volt szedve minden. Lehet nem oda lett valami visszadugva ahol lennie kéne.

Az a kérdésem, hogyan van ennek a hűtés rendszer bekötve pontosan? Kéne lenni tágulási tartálynak? Az újabban van.

Köszi a segítségeteket.

 7 
 Dátum: 2018 Május, 18, 13:23:09  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.

 8 
 Dátum: 2018 Május, 18, 11:34:56  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Kolin
Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.

 9 
 Dátum: 2018 Május, 17, 09:36:50  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zholee
Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.


 10 
 Dátum: 2018 Május, 16, 12:56:28  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Mersault
Sziasztok!

Eladóvá vált egy tökéletes állapotú HD Racing rozsdamentes acél dob (típusa: HJ A0083)

https://extracar.hu/spd/HD-3432/Kipufogodob-rozsdamentes-acel

Újonnan 15000 Ft, legyen mondjuk 7000 Ft. Az ár irányár :)

 _pug

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.