Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 19:10:16 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krisztian
Persze ha van maradék cucc, akkor lehet cserélgetni. De amikor valaki elkezdi megvenni a trafót, aztán az injektorokat, benzinszivattyút, aztán a végén kiderül, hogy valami apróság miatt volt az egész, az kellemetlen nem? Személy szerint jobban szeretek hibakereséssel kezdeni, mint alkatrész cserélgetéssel. (ha nincs ingyen elérhető pótalkatrész...)

Teljes mértékben igazad van és egyet is értek veled  :-! ki kell használni a diagnosztika által adott lehetőségeket.
A leírt jelenséggel sz.pt@m anno én is épp eleget,mire meglett a hiba.A diag nekem akkor a trafóra panaszkodott és az injektorral volt baj.
De bízzunk benne hogy meglesz a hiba oka és újra mozoghat a kis oroszlán :-)
Egyébként az említett doboz cucc bárkinek a rendelkezésére áll akinek szüksége lenne rá,én csak pakolgatom egyik polcról a másikra.
Privátban lehet keresni és összeírom mik maradtak. (pénzt nem kérek érte,de a sört azt szeretem  ;D  :-)) )

üdv:Krisztián

 2 
 Dátum: Tegnap - 18:57:40 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta sohadani
Szia

A benzinszivattyú nem okoz ilyen hibajelenséget.
A leírtak alapján vagy trafó vagy pedig az egyik injektor (általában az 1es) szórakozik.
Ezeket a köröket pont ugyanezzel a hibajelenséggel már végigfutottam régebben  whistle
Az alkatrészeket tekintve pedig van egy doboz maradék cuccom amiben van működő trafó és 3db bevizsgált és tisztított injektor is amit ha megunok kerülgetni kidobom a kukába de ha valaki hasznát tudja venni akkor szívesebben odaadnám mint kidobnám  :-! csak el kell jönni érte.

üdv:Krisztián

Persze ha van maradék cucc, akkor lehet cserélgetni. De amikor valaki elkezdi megvenni a trafót, aztán az injektorokat, benzinszivattyút, aztán a végén kiderül, hogy valami apróság miatt volt az egész, az kellemetlen nem? Személy szerint jobban szeretek hibakereséssel kezdeni, mint alkatrész cserélgetéssel. (ha nincs ingyen elérhető pótalkatrész...)

 3 
 Dátum: Tegnap - 16:33:46 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krisztian
Szia,

Hibakód kiolvasással kezdenék. Addig kár alkatrészeket cserélgetni vaktában. Azok közül amit leírtál, bármelyik lehet.

Szia

A benzinszivattyú nem okoz ilyen hibajelenséget.
A leírtak alapján vagy trafó vagy pedig az egyik injektor (általában az 1es) szórakozik.
Ezeket a köröket pont ugyanezzel a hibajelenséggel már végigfutottam régebben  whistle
Az alkatrészeket tekintve pedig van egy doboz maradék cuccom amiben van működő trafó és 3db bevizsgált és tisztított injektor is amit ha megunok kerülgetni kidobom a kukába de ha valaki hasznát tudja venni akkor szívesebben odaadnám mint kidobnám  :-! csak el kell jönni érte.

üdv:Krisztián

 4 
 Dátum: Tegnap - 15:58:56 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta sohadani
Volna még egy kérdésem.1.6-os 98-LE 8 szelepes TU motornál a szelephézag hideg motornál: szívó. 0,2mm; kipufogó:0,4mm?

Igen.

 5 
 Dátum: Tegnap - 15:57:06 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta sohadani
Sziasztok!

A minap a következőt művelte velem a 306 1.4 -es kecském:
Reggel indítottam ekkor minden rendben ment, elindultam majd egyszer csak elkezdett villogni a check engine lámpám + remegett a kocsi. Félreálltam, leállítottam és 5 perc múlva újraindítottam és semmi... eltűnt a hibakép. Eddig 2x csinálta, az utobbi két napban egyszer sem.
Már régóta előjövő téma a check engine lámpa (nem villogás!) a katalizátor miatt.
Valaki járt már így, mi volt a probléma?
Én gyújtáskimaradásra gondolnék... vagy elkezdte megadni magát a benzinszivattyúm?
Esetleg érdemes-e először valamiféle tisztítással kezdeni az analízist, tudnátok -e ajánlani valami használható löttyöt? Gondolok itt üzemanyagrendszer, befecskendezés, gyújtógyertyák?

Előre is köszönöm!

Szia,

Hibakód kiolvasással kezdenék. Addig kár alkatrészeket cserélgetni vaktában. Azok közül amit leírtál, bármelyik lehet.

 6 
 Dátum: Tegnap - 15:55:48 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta sohadani
Szia!
Akkor lehet nem jól magyaráztam el. Nem a szűrőbetétet cserélem, azt minden olajcserekor meg szoktam csinálni és a vele adott új gyűrűt is beteszem. A motorblokkra felcsavarozott  háznak, amibe a szűrő van annak  a tömítéscseréjére  kérdeztem rá.

Szia. Egyáltalán nem macerás a csere. Ha az olajcserét meg tudod csinálni, akkor ezzel is boldogulsz. Azt hiszem 3 vagy 4 csavar fogja. Peugeot 307-nél cseréltem már, ott a katalizátor miatt nem tudtam kiforgatni a szűrőházat, de anélkül is megoldható, csak kicsit szűkebb a hely.

 7 
 Dátum: 2020 Április, 05, 22:48:20  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krisztian
Sziasztok!

A minap a következőt művelte velem a 306 1.4 -es kecském:
Reggel indítottam ekkor minden rendben ment, elindultam majd egyszer csak elkezdett villogni a check engine lámpám + remegett a kocsi. Félreálltam, leállítottam és 5 perc múlva újraindítottam és semmi... eltűnt a hibakép. Eddig 2x csinálta, az utobbi két napban egyszer sem.
Már régóta előjövő téma a check engine lámpa (nem villogás!) a katalizátor miatt.
Valaki járt már így, mi volt a probléma?
Én gyújtáskimaradásra gondolnék... vagy elkezdte megadni magát a benzinszivattyúm?
Esetleg érdemes-e először valamiféle tisztítással kezdeni az analízist, tudnátok -e ajánlani valami használható löttyöt? Gondolok itt üzemanyagrendszer, befecskendezés, gyújtógyertyák?

Előre is köszönöm!

Szia
Nekem is ilyen volt a 306om KFW motorkód.
A gyújtótrafód kezdi megadni magát,annak a hibája okoz ilyen jelenséget és általában meleg motornál.
Elvileg maradt egy trafósorom,ha érdekel szívesen odaadom (Kecskeméten is megoldható) amennyiben egyezik.
üdv:Krisztián

 8 
 Dátum: 2020 Április, 04, 19:28:45  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta szkendi
Sziasztok!

A minap a következőt művelte velem a 306 1.4 -es kecském:
Reggel indítottam ekkor minden rendben ment, elindultam majd egyszer csak elkezdett villogni a check engine lámpám + remegett a kocsi. Félreálltam, leállítottam és 5 perc múlva újraindítottam és semmi... eltűnt a hibakép. Eddig 2x csinálta, az utobbi két napban egyszer sem.
Már régóta előjövő téma a check engine lámpa (nem villogás!) a katalizátor miatt.
Valaki járt már így, mi volt a probléma?
Én gyújtáskimaradásra gondolnék... vagy elkezdte megadni magát a benzinszivattyúm?
Esetleg érdemes-e először valamiféle tisztítással kezdeni az analízist, tudnátok -e ajánlani valami használható löttyöt? Gondolok itt üzemanyagrendszer, befecskendezés, gyújtógyertyák?

Előre is köszönöm!

 9 
 Dátum: 2020 Április, 04, 17:28:26  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Volna még egy kérdésem.1.6-os 98-LE 8 szelepes TU motornál a szelephézag hideg motornál: szívó. 0,2mm; kipufogó:0,4mm?

 10 
 Dátum: 2020 Április, 04, 12:41:12  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Az új szűrőbetéthez új tömítőgyűrű is jár. Ezt a kis horonyba kell illeszteni a műanyag házon, csak ennyi.

Szia!
Akkor lehet nem jól magyaráztam el. Nem a szűrőbetétet cserélem, azt minden olajcserekor meg szoktam csinálni és a vele adott új gyűrűt is beteszem. A motorblokkra felcsavarozott  háznak, amibe a szűrő van annak  a tömítéscseréjére  kérdeztem rá.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.