Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Ma - 10:53:00 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Nekem szerintem gyári van. Egy kis L-alakú fém kontol tartja középen, ámbár ez kevéssé tűnik gyárias megoldásnak...

Köszi! Hát, megpróbálom felrakatni valahogy, még ha kissé gányolás is lesz belőle, ha már megvettem. Gondolom, nem egy agysebészeti beavatkozás...

 2 
 Dátum: 2019 Augusztus, 18, 21:01:36  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok!
Az OMV MaxxMotion benzinekkel (95 és 100plus) kapcsolatos véleményeitekre lennék kíváncsi.
Jobbak a sima 95-ösnél? Valóban megéri a felár? Tényleg védi a motort és alacsonyabb lesz a fogyasztás, vagy csak üzleti trükk az egész?
Érdekelne, hogy kinek mi a tapasztalata?

Szinte mindig csal MaxxMotion 95-öset tankolok.
Úgy vagyok vele, hogy a kis 1.4-es motorom talán örül egy kicsit jobb üzemanyagnak. Sokéves átlagban 6,3  körül szokott lenni a fogyasztásom (nagyjából háromnegyed részben országút), évszaktól függetlenül. Ami furcsa, mert nyáron klíma is megy télen meg az ülésfűtés.

 3 
 Dátum: 2019 Augusztus, 18, 20:57:46  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok!

Vettem egy pár sárfogó gumit hátra (ebay-ről, eredeti Peugeot, 306-oshoz valók, még a gyári zacskón is szerepel a 306-os jelzés, nem volt épp olcsó), de azt mondta a  szervizes, hogy nem megfelelő, nem erre a típusra autóra valók. Valóban így lehet ez? Volt több kivitel is a 306-osoknál sárfogó guminál? Azt tudom, hogy volt többféle hátsó lökhárító a Phase 1-2-3 függvényében, de a felfogatás eltérő lenne? Köszi a választ!

Nekem szerintem gyári van. Egy kis L-alakú fém kontol tartja középen, ámbár ez kevéssé tűnik gyárias megoldásnak...

 4 
 Dátum: 2019 Augusztus, 17, 13:28:32  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Sziasztok!

Vettem egy pár sárfogó gumit hátra (ebay-ről, eredeti Peugeot, 306-oshoz valók, még a gyári zacskón is szerepel a 306-os jelzés, nem volt épp olcsó), de azt mondta a  szervizes, hogy nem megfelelő, nem erre a típusra autóra valók. Valóban így lehet ez? Volt több kivitel is a 306-osoknál sárfogó guminál? Azt tudom, hogy volt többféle hátsó lökhárító a Phase 1-2-3 függvényében, de a felfogatás eltérő lenne? Köszi a választ!

 5 
 Dátum: 2019 Augusztus, 16, 22:30:54  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Sziasztok!
Az OMV MaxxMotion benzinekkel (95 és 100plus) kapcsolatos véleményeitekre lennék kíváncsi.
Jobbak a sima 95-ösnél? Valóban megéri a felár? Tényleg védi a motort és alacsonyabb lesz a fogyasztás, vagy csak üzleti trükk az egész?
Érdekelne, hogy kinek mi a tapasztalata?

 6 
 Dátum: 2019 Augusztus, 15, 13:28:11  
Indította bandit306 - Utolsó üzenet: írta Mersault
0,7 liter körül becsülöm, de pontos adatot én sem tudok...

Köszi a gyors választ, én is ennyire tippelnék. 1 litert töltöttem rá, mert a felénél volt a szint (kb. 7000 km-t mentem az utolsó csere óta), szóval abszolút stimmelhet a 0,7-es érték.

 7 
 Dátum: 2019 Augusztus, 15, 12:12:48  
Indította bandit306 - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok!

Egy kicsit túltöltöttem motorolajjal az autót, most kb. 3 mm-el van a MAX jelzés felett, úgyhogy - mivel amúgy is vittem szervizbe az autót első lengéscsillapítók cseréje miatt -, kértem, hogy eresszenek le 3-4 dl olajat a gépből, mert a túl sok olaj hosszabb távon mindenképp káros.

Valaki meg tudná mondani, hogy a nívópálcán a MIN és MAX jelzés közötti szakasz hány liter olajnak felel meg? A teljes olajtöltet 3,2 liter (szűrőkkel) az 1.6-os motornál, ennyi derül ki a magyar használatiból, de mást nem specifikálnak.

Köszi.

0,7 liter körül becsülöm, de pontos adatot én sem tudok...

 8 
 Dátum: 2019 Augusztus, 15, 10:54:07  
Indította bandit306 - Utolsó üzenet: írta Mersault
Sziasztok!

Egy kicsit túltöltöttem motorolajjal az autót, most kb. 3 mm-el van a MAX jelzés felett, úgyhogy - mivel amúgy is vittem szervizbe az autót első lengéscsillapítók cseréje miatt -, kértem, hogy eresszenek le 3-4 dl olajat a gépből, mert a túl sok olaj hosszabb távon mindenképp káros.

Valaki meg tudná mondani, hogy a nívópálcán a MIN és MAX jelzés közötti szakasz hány liter olajnak felel meg? A teljes olajtöltet 3,2 liter (szűrőkkel) az 1.6-os motornál, ennyi derül ki a magyar használatiból, de mást nem specifikálnak.

Köszi.

 9 
 Dátum: 2019 Augusztus, 12, 18:08:49  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Szia!

Ha a ventilátor magas fordulata vissza tudja hűteni, akkor teljesen normális a jelenség.

Szia!

Úgy tűnik, ez a helyzet, mert mindig visszahűl min. 90 fokra... Csak az elején megijedtem.

 10 
 Dátum: 2019 Augusztus, 11, 19:19:59  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta sohadani
Sziasztok!

Mostanában csinálja azt az autó, főleg ezekben a hőséges időkbe és dugóban, hogy az addig a 90 fokra szegezett vízhőmérséklet-mutató lassan elindul magasabb hőmérséklet irányába. Nem tudom, pontosan hány foknál van a következő beosztás (95 fok?!), de elmegy odáig, egy kicsit tovább is. Eléggé aggasztó jelenség, első alkalommal még ijedtemben a belső fűtést is bekapcsoltam... A termosztáttal minden oké, a ventik is mennek, a hűtővíz szintje is közel van a maximumhoz, szóval nem tudom, mi lehet a baj. Ez mennyire jellemző? Normális szerintetek? Ne foglalkozzak vele? Nem forrt fel a víz, amint elindulok, visszamegy 80 ill. 90 fokra a hűtővíz.

Szia!

Ha a ventilátor magas fordulata vissza tudja hűteni, akkor teljesen normális a jelenség.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.