Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2019 Október, 16, 13:07:53  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Igen, szerintem is ez lehet a valóság. Tényleg egy troll. De a Sportline gyári szériaként tudtommal nem létezett soha, semmilyen motorral, semmilyen kivitellel. Ha meg utólag szerelték be ezeket (sportfutómű, sperr, kerámia fékek), akkor meg mindezt úgy feltüntetni, mintha gyári beépítés lenne, súlyosbító tényező. Egy kiflit nem vennék ettől a hülyétől.

Igen, egyetértek.
Egyszer összegyűjtöttem, hogy milyen különleges szériák léteztek 306-ból, nagyjából ötvenet(!) sikerült összegyűjtenem, és valószínűleg nem is teljes a lista...
De olyan, hogy "sportline" szerintem sem létezik (ámbár "Sport" az létezik, viszonylag gyakran látni is ilyet az utakon, egyszer bontóból hiénáztam is ilyen feliratokat, szóval nekem is van.)

Mellékelek egy linket, itt elég sokat összegyűjtöttek, tudsz csemegézni:
http://www.auto-pub.net/ASL/Peugeot/page_Peugeot.htm

 2 
 Dátum: 2019 Október, 16, 08:35:10  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Mersault
Ez egy troll a javából... :(
A felsoroltakból az alábbiak egyáltalán nem léteztek 306-hoz:
fűthető kormány
függönylégzsák
hátsó oldallégzsák
térdlégzsák
fedélzeti computer
ASR
ESP
ESP
részecskeszűrő
fűthető szélvédő

Aztán az ő autójából ami még egészen biztosan hiányzik:
sportülés
elektromos tükör
fűthető tükör

De szerintem ABS sincs neki.

A sportfutómű, sperr, kerámia fékek ugye nem zárható ki teljesen, de erősen meglepődnék, ha volnának az autóban ilyenek.

Ez nekem leginkább a Mistral felszereltségre emlékeztet: alapkivitelű késői S3 + plüss + ülésfűtés + klíma + fényezett tükrök: ennyi, semmi több...

Igen, szerintem is ez lehet a valóság. Tényleg egy troll. De a Sportline gyári szériaként tudtommal nem létezett soha, semmilyen motorral, semmilyen kivitellel. Ha meg utólag szerelték be ezeket (sportfutómű, sperr, kerámia fékek), akkor meg mindezt úgy feltüntetni, mintha gyári beépítés lenne, súlyosbító tényező. Egy kiflit nem vennék ettől a hülyétől.

 3 
 Dátum: 2019 Október, 15, 12:32:14  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Nézem ezt a hirdetést, de eléggé bűzlik. Létezett volna Sportline kivitel 306-osból, ráadásul 1.4-es motorral?  :o Sportfutómű, sperr, kerámia fékek? Mi van?!  ???

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1_4_xr_spotline-14952699

Ez egy troll a javából... :(
A felsoroltakból az alábbiak egyáltalán nem léteztek 306-hoz:
fűthető kormány
függönylégzsák
hátsó oldallégzsák
térdlégzsák
fedélzeti computer
ASR
ESP
ESP
részecskeszűrő
fűthető szélvédő

Aztán az ő autójából ami még egészen biztosan hiányzik:
sportülés
elektromos tükör
fűthető tükör

De szerintem ABS sincs neki.

A sportfutómű, sperr, kerámia fékek ugye nem zárható ki teljesen, de erősen meglepődnék, ha volnának az autóban ilyenek.

Ez nekem leginkább a Mistral felszereltségre emlékeztet: alapkivitelű késői S3 + plüss + ülésfűtés + klíma + fényezett tükrök: ennyi, semmi több...

 4 
 Dátum: 2019 Október, 14, 14:46:14  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Mersault
Nézem ezt a hirdetést, de eléggé bűzlik. Létezett volna Sportline kivitel 306-osból, ráadásul 1.4-es motorral?  :o Sportfutómű, sperr, kerámia fékek? Mi van?!  ???

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1_4_xr_spotline-14952699

 5 
 Dátum: 2019 Október, 09, 20:27:30  
Indította zimurgy - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Most semmi nem történt az autóval, viszont épp' ma napra pontosan tíz éve, hogy megvettem. :)
Egy excelben vezetem az összes költséget (illetve majdnem mindent, a kötelező biztosításokat valamiért kifelejtettem kezdettől).
Így egyben kissé sokkolóan hat:
Össz megtett táv. 90.450 km
Össz tankolás: 116 alkalom (átlag kb. 51,5 liter/tankolás)
Össz benzinköltség: 2.154.516 Ft
Átlagfogyasztás: 6,35 liter/100 km

Szerviz-jellegű kiadások (alkatrész+munkadíjak+extrák+műszaki vizsgák+fényezés, stb.): 1.211.000 Ft
Pedig komolyabb, nem kopóalkatrészre kiadott összeg csak a 62.000 Ft-os légzsákvezérlő, illetve a 117.000 Ft-os hátsófutómű-felújítás volt.

Ezekhez képest szinte elenyésző volt a 700.000 Ft-os vételár.

 6 
 Dátum: 2019 Október, 05, 19:23:14  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta LazaC
Sziasztok :D
Tudatlan vagyok a témában, bár elolvastam az összes ide vonatkozó hozzászólást, de mégis bizonytalan vagyok egy picit... 6,5x15ös alufelni (ET18) 195/55-ös gumival bemegy a kocsi alá, vagy ez már beleér valahol?
Előre is köszönöm a segítséget :)

 7 
 Dátum: 2019 Október, 04, 07:29:04  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Frankye
...
Azt megteheted, hogy a jelenlegi kulcsból a tollát kiszereled, a maradékot pedig hozzárögzíted a kormányburkolathoz, magyarán állandóan adni fogja az immo-jelet. Csakhogy így a központizár-probléma fog előjönni, ha egy idegen kulcsházzal használod az autót.

Úgy sejtem, hogy egy profi zárszerviz képes úgy kiműteni a kulcsot a hulladék zárból, hogy ép maradjon. Utána pedig egy másik zárszerkezetet, amelyet viszel magaddal hozzá, azt hozzá-lamellázza az eredeti kulcsodhoz.
Igen, közben én is filóztam az immo megszüntetés problémáján, utána olvastam kicsit, és rájöttem, az nem olyan egyszerű történet.
A jelenlegi kulcs fejének hozzárögzítése az immo gyűrűhöz pedig épp az Általad is említett távirányítós kp. zár miatt problémás.
Az jó gondolat, hogy zárszervizbe vinni, kérdés, hogy hol talál az ember ilyet, ami megbízható, és nem horrorisztius áron vállal be egy ilyen műtétet.

 8 
 Dátum: 2019 Október, 03, 08:47:39  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Tegnap visszakaptam a járgányt, most úgy néz ki szegény, mint amit épp' elloptak az út mellől.  ;D Lóg minden vezeték, a kormányoszlop burkolata az ülésen...
Annyi a fejlemény, hogy a gyújtáskapcsolót ki tudta szerelni a helyéről a "doktor bácsi". A kulcs maradt a zárszerkezetben. Ezt most visszadugtam a foglalat csőbe, az immo miatt.
Ami kérdés: Az immot ki lehet valahogy iktatni? (Igazából sok haszna így nincs.) A másik lehetőség az volna, hogy az immobilizer chipet kiműtjük a kulcs fejéből, és véglegesen az immo gyűrűbe tesszük. Ez sem sokkal jobb, mint az előző, viszont így egy kulcsos kapcsolóval (elektromos) gyakorlatilag vissza lehetne állítani a korábbi állapotot. Ekkor a régi kulcs feje (amiben a központi zár távirányítója van) lehetne külön. amivel nyitni-zárni lehetne az ajtókat. Ez egy fokkal jobb, mint az előbbi.
A harmadik opció az volna (és ez lenne talán a legjobb megoldás, ha kivitelezhető!), hogy egy teljesen új gyújtáskapcsoló szettet szerezni be, a régi kulcs fejét az új (a gyújtáskapcsolóhoz való) kulcs tollára rászerelni, és és akkor egy "szinte" gyári állapotot lehetne előállítani.
Ami kérdéses, hogy ez utóbbi művelet kivitelezhető-e valahogyan? Ha nem, akkor pedig az a kérdés, hogy az immobilizert ki lehet-e iktatni valahogyan, illetve ha ez nem megy, akkor a régi kulcsból a chipjét hogyan lehetne kioperálni, és beletenni a gyűrűbe, hogy onnantól ne keresse?
Ha esetleg ezek egyikére (netán valamennyi kérdésre) tudnátok válaszolni, nagyon hálás volnék.

Az immotlanítás tudtommal többtízezer forintos beavatkozás.
Ha csere mellett döntenél: Az immo-chip össze van tanítva az utasvédelmi egységgel, az meg a motorvezérlővel, így egyben kell cserélni az összeset.
Azt megteheted, hogy a jelenlegi kulcsból a tollát kiszereled, a maradékot pedig hozzárögzíted a kormányburkolathoz, magyarán állandóan adni fogja az immo-jelet. Csakhogy így a központizár-probléma fog előjönni, ha egy idegen kulcsházzal használod az autót.

Úgy sejtem, hogy egy profi zárszerviz képes úgy kiműteni a kulcsot a hulladék zárból, hogy ép maradjon. Utána pedig egy másik zárszerkezetet, amelyet viszel magaddal hozzá, azt hozzá-lamellázza az eredeti kulcsodhoz.

 9 
 Dátum: 2019 Október, 03, 08:20:07  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Frankye
Tegnap visszakaptam a járgányt, most úgy néz ki szegény, mint amit épp' elloptak az út mellől.  ;D Lóg minden vezeték, a kormányoszlop burkolata az ülésen...
Annyi a fejlemény, hogy a gyújtáskapcsolót ki tudta szerelni a helyéről a "doktor bácsi". A kulcs maradt a zárszerkezetben. Ezt most visszadugtam a foglalat csőbe, az immo miatt.
Ami kérdés: Az immot ki lehet valahogy iktatni? (Igazából sok haszna így nincs.) A másik lehetőség az volna, hogy az immobilizer chipet kiműtjük a kulcs fejéből, és véglegesen az immo gyűrűbe tesszük. Ez sem sokkal jobb, mint az előző, viszont így egy kulcsos kapcsolóval (elektromos) gyakorlatilag vissza lehetne állítani a korábbi állapotot. Ekkor a régi kulcs feje (amiben a központi zár távirányítója van) lehetne külön. amivel nyitni-zárni lehetne az ajtókat. Ez egy fokkal jobb, mint az előbbi.
A harmadik opció az volna (és ez lenne talán a legjobb megoldás, ha kivitelezhető!), hogy egy teljesen új gyújtáskapcsoló szettet szerezni be, a régi kulcs fejét az új (a gyújtáskapcsolóhoz való) kulcs tollára rászerelni, és és akkor egy "szinte" gyári állapotot lehetne előállítani.
Ami kérdéses, hogy ez utóbbi művelet kivitelezhető-e valahogyan? Ha nem, akkor pedig az a kérdés, hogy az immobilizert ki lehet-e iktatni valahogyan, illetve ha ez nem megy, akkor a régi kulcsból a chipjét hogyan lehetne kioperálni, és beletenni a gyűrűbe, hogy onnantól ne keresse?
Ha esetleg ezek egyikére (netán valamennyi kérdésre) tudnátok válaszolni, nagyon hálás volnék.

 10 
 Dátum: 2019 Szeptember, 30, 17:26:56  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Frankye
Idő közben voltam a szerelőnél, beszéltem Vele. Annyit mondott, hogy - mivel immobilizeres - nem "eshet neki" a kapcsolónak, fúrnia-faragnia kell. Az már most tuti, hogy a régi kapcsoló döglött. Meg hogy - elvileg - van Nála ilyen betét, tehát nem kell újat beszerezni, így aztán mindegy, hogy két, vagy három csatlakozós. Szóval köszönet a segítségért, remélhetőleg a héten újra lesz már autóm.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.204 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.