Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Ma - 13:59:20 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Kolin!
 akartam privit küldeni amit kérdeztél, de megtelt a postafiókod, és nem küldi el miatta.

 2 
 Dátum: Ma - 13:59:19 
Indította krisztian - Utolsó üzenet: írta krisztian
Aktuális óraállás: 217.710Km

Érkezhet a "nemszeretemidő"...
Téli kerekek felkerültek,téli ablakmosóval maxra töltve,fagyálló ellenőrizve (-27°C).  whistle

 _pug blingdriveingsmiley

 3 
 Dátum: 2018 November, 11, 09:24:56  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta esztermama@celifornia.com
Sziasztok,

lehet, hogy rossz helyre írok, nem ismerem még ki magam.

Szükségem lenne fojtószelep potméterre 1993 05 évjáratú  55KW, 1361 cm3  autómhoz.
Sehol nem tudom beszerezni.
Enélkül melegen rángat és sokszor lefullad.
Aki tud ötletet adni, örülök ha az e-mailemre ir, azt jobban meglátom : esztermama@celifornia.com ( tel : 20 9946 309)
Köszönöm : Vöröss Eszter

 4 
 Dátum: 2018 November, 06, 12:17:47  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Sziasztok

Bontok egy S3 kombi pugot.2.0 HDI motor van benne. 153 ezer km-el. Nekem is kell pár dolog belőle, főleg karosszéria és belső részekből. Motor nem kell mert benzinesem van.
Valakinek kell valami irjon és meglátjuk meg van-e még.
Árban biztos megtudunk egyezni.

 5 
 Dátum: 2018 November, 05, 19:44:32  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Zerograviti
Igen, jól láttad. A 7-kamrás óracsatlakozó fekete fedlapját óvatosan le kell pattintani, és ugyanolyan keresztmetszetű vékony vezetékeket kell (blankolás nélkül) behelyezned, mint amelyek a bent lévők. Kis csavarhúzóval be szoktam nyomni őket véghelyzetbe, hogy a fedelet már csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsés, ha valaki a fedéllel szeretné a kések közé nyomni a vezetékeket. Nagyon primitív egy csatlakozó-megoldás ez, szerencsére S1 után nagyobb részüket megszüntették, csak néhány ilyen logikájú csatlakozó maradt...

Nos megvan a hiba. Az óra nyáklapjának hátulján van egy ellenállás. Azon keresztül megy a csökkentetett fényerő. Ennek a lábai meg voltak repedve és a fólia is elválhatott. Beragasztottuk és újraforrasztottuk és a hiba megszűnt.
Köszönök mindent!

 6 
 Dátum: 2018 November, 05, 11:34:19  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Laci0915
Sziasztok,van egy DEH-P80MP Pioneer rádió az autóban,most tönkrement a mechanikája-az előlapot nyitná-kérdezném,nincs-e valakinek egy ilyen rádiója amelyiknek az elektronikája rossz,hátha a kettőből lenne egy jó.

 7 
 Dátum: 2018 November, 05, 07:33:58  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Üdv! Nagyon köszönöm. Közben kutattam én is és rajzot is találtam. Ma megint kiszedtem az órát. Ha helyzetjelzőt kapcsolok az izzó nem világít. Középen összenyomom, akkor kisebb fényerővel világít, de ha megkoccintom, elalszik. Nem tudom hogy nyák vagy forrasztás, vagy valami kontakt. Ugyanis a kijelzőhöz nem szalagkábel megy, hanem valami sín rányomódik a kijelző nyáklapjának fóliájára.. megpróbálom kitisztítani.
Nem is kísérletezem a tükörbe szenzorral, olvastam hogy nem egyszerű. Csak ki akartam akarnám cserélni ha a mostani nem javul meg mert este látnom kell az időt. Csak ugye szenzor nélkül csak villog a celsius. Max belső hőt fog mérni. Jól láttam, hogy a mfalból jövő kábel kamráiba be lehet tenni a vezetéket a kések közé ha lepattintom a kis fekete védőt az 5-6 ról?
Még 1x köszönöm!

Igen, jól láttad. A 7-kamrás óracsatlakozó fekete fedlapját óvatosan le kell pattintani, és ugyanolyan keresztmetszetű vékony vezetékeket kell (blankolás nélkül) behelyezned, mint amelyek a bent lévők. Kis csavarhúzóval be szoktam nyomni őket véghelyzetbe, hogy a fedelet már csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsés, ha valaki a fedéllel szeretné a kések közé nyomni a vezetékeket. Nagyon primitív egy csatlakozó-megoldás ez, szerencsére S1 után nagyobb részüket megszüntették, csak néhány ilyen logikájú csatlakozó maradt...

 8 
 Dátum: 2018 November, 04, 22:22:29  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Zerograviti
A digitális órád érdekes, amit művel...
Megjegyzem, hogy egyszer volt már dolgom olyan 306-os órával, amelyiknél nem működött a háttérvilágítás-csökkentés úgy, hogy a helyzetjelzőről kapta a jelet, hanem ezt a pontot is testelni kellett. Ezt úgy oldottam meg, hogy egy relés áramkört iktattam közbe, tehát felkapcsolt világításnál nem pozitívot, hanem testet kapott. Így kifogástalanul működött sok éven át.

a normál óra bekötése a következő:
1=állandó pozitív
2=test
3=gyújtásról pozitív
4=helyzetjelzőről pozitív
5 és 6=szonda

A szonda helye gyárilag a jobb tükör aljában van. Arra van némi esély, hogy a műszerfali és a karosszéria-kötegben be van vezetékezve a jobb oldali ajtócsatlakozóig, de a jobb ajtókábelban gyakorlatilag kizárt. 721 és 722 a két érintett vezeték száma egyébként, színük talán barna és lila, ha jól emlékszem.
Kötöttem már be utólag gyári helyre szondát: a kiöntött ajtócsatlakozók miatt brutál nagy munka. Anno a régi 306-omon inkább előre vezettem, és a vonószem mögött elrejtve tette a dolgát, nem is lehetett látni, és nem zavarta a motor hője sem...

A "piros gumi gomb" az az inerciakapcsoló, a feladata az, hogy borulás esetén lekapcsolja az üzemanyag-ellátást. Igen-igen ritkán előfordul, hogy spontán kiold, ekkor be kell nyomni a gombot.

Üdv! Nagyon köszönöm. Közben kutattam én is és rajzot is találtam. Ma megint kiszedtem az órát. Ha helyzetjelzőt kapcsolok az izzó nem világít. Középen összenyomom, akkor kisebb fényerővel világít, de ha megkoccintom, elalszik. Nem tudom hogy nyák vagy forrasztás, vagy valami kontakt. Ugyanis a kijelzőhöz nem szalagkábel megy, hanem valami sín rányomódik a kijelző nyáklapjának fóliájára.. megpróbálom kitisztítani.
Nem is kísérletezem a tükörbe szenzorral, olvastam hogy nem egyszerű. Csak ki akartam akarnám cserélni ha a mostani nem javul meg mert este látnom kell az időt. Csak ugye szenzor nélkül csak villog a celsius. Max belső hőt fog mérni. Jól láttam, hogy a mfalból jövő kábel kamráiba be lehet tenni a vezetéket a kések közé ha lepattintom a kis fekete védőt az 5-6 ról?
Még 1x köszönöm!

 9 
 Dátum: 2018 November, 02, 11:57:20  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Üdv!
Régen nem voltam már, nem is volt bajom az 1998 as 1.4 XN sedan-nal.
A középső óra már régen azt csinálja, hogy ha világitást kapcsolok, nem világítanak az izzók, normál esetnem mindkét izzó világít. Szétszedtem, összeraktam, ha összenyomom a házat akkor világít. Tudom orvosolni kontakt tisztítással, vagy ez nyák vagy alkatrész elöregedés?
Illetve tudom hogy volt róla szó, de van az óra csatlakozóhoz bekötési rajz? (A kereső mintha nem működne) Ugyanis van egy órám ami hőmérős. Szenzor is van, de nem tudom hova való a szenzor 2 lába.
Ez csak érdekességnek, sosem tudtam, hogy a motortérben a kompjuter mellett van egy piros gumi gomb, az mi lenne?
Nagyon köszönöm a türelmet, Attila!

A digitális órád érdekes, amit művel...
Megjegyzem, hogy egyszer volt már dolgom olyan 306-os órával, amelyiknél nem működött a háttérvilágítás-csökkentés úgy, hogy a helyzetjelzőről kapta a jelet, hanem ezt a pontot is testelni kellett. Ezt úgy oldottam meg, hogy egy relés áramkört iktattam közbe, tehát felkapcsolt világításnál nem pozitívot, hanem testet kapott. Így kifogástalanul működött sok éven át.

a normál óra bekötése a következő:
1=állandó pozitív
2=test
3=gyújtásról pozitív
4=helyzetjelzőről pozitív
5 és 6=szonda

A szonda helye gyárilag a jobb tükör aljában van. Arra van némi esély, hogy a műszerfali és a karosszéria-kötegben be van vezetékezve a jobb oldali ajtócsatlakozóig, de a jobb ajtókábelban gyakorlatilag kizárt. 721 és 722 a két érintett vezeték száma egyébként, színük talán barna és lila, ha jól emlékszem.
Kötöttem már be utólag gyári helyre szondát: a kiöntött ajtócsatlakozók miatt brutál nagy munka. Anno a régi 306-omon inkább előre vezettem, és a vonószem mögött elrejtve tette a dolgát, nem is lehetett látni, és nem zavarta a motor hője sem...

A "piros gumi gomb" az az inerciakapcsoló, a feladata az, hogy borulás esetén lekapcsolja az üzemanyag-ellátást. Igen-igen ritkán előfordul, hogy spontán kiold, ekkor be kell nyomni a gombot.

 10 
 Dátum: 2018 November, 01, 09:28:18  
Indította K Nándor - Utolsó üzenet: írta kovik89
Sziasztok!

A segítségeteket kérném nyikorgással kapcsolatos bajommal. Nem tudom hátsó futómű-e a hibás, de hátha találkozott már valaki hasonlóval.
Szóval adott egy 2001/12 évjárítú 306 Cabriolet. Km-ben passz mennyi van benne, mert valamivel 130e alatt van az óra, elvileg stimmel, gyakorlatilag bármi lehet.
A problémám az, hogy nyikorog valami menet közben. A kipufogót már kilőttem, az nem nyikoroghat, volt cserélve, tutira meg van csinálva. A gumibakok elvielg jók, be vannak fújkálva, azoknak nem kéne nyikorogni. Egyébként is fémesnek hallom a hangot inkább.
A jelenség érdekes módon nem rögtön jön elő. Elkezdek menni az autóval, és jellemzően egy darabig teljesen szépen rendellenes hangok nélkül megyek. Aztán úgy 15-20 percnyi út után már néha hallom rosszabb úton egy kicsit nyiszogni, de semmi különös. Aztán ahogy telik az idő egyre több helyen egre jobban nyiszog aztán már kimondottan nyikorog. Ha ilyen minden irányba rázús úton haladok akkor a legjobban, de ha csak egy kátyúba megyek akkor sokszor semmi hangja. Inkább a kisebb, kicsit megrázósabb hibákon nyikorog. Bár múltkor mentem vele vagy 200 km-t a kanyargós minden féle hegyi hol jó hol rossz úton, na akkor már nagyon nyikorgot. Ha álló helyzetben az autót elkezdem mozgatni, akkor semmi hangja, hiába nyomom le fel, jobbra-ballra (gondoltam háha lengéscsillapító).
Az autón a kerekek szerintem jól állnak, nem tűnt fel menet közben irányítás probléma sem. Igazából lehet nem is futómű, csak nem jövök rá mi lehet. Volt már egy kipufogósnál, kimondottan francia autókkal foglalkozó szervízben (ott meg sem említették a futóművet), karosszériásnál aki mindenes kicsit (mellette van szerelő, meg villamossági, mindenki nézte), de senki nem említett futóművet.

Szerintetek mi lehet a gond? Vagy kihez fordulhatok érdemi segítségért? Egerben élek, ittt a környéken nem tudom ki foglalkozik megbízhatóan régebbi Peugeot-okkal, viszont Budapestre mostanában korlátozottan tudok menni.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.