Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 Dátum: 2022 December, 15, 11:44:49  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Sziasztok!

Valakinek van esetleg bármilyen tapasztalata 1.8 XS benzinessel?
Esetleg egy ismerős véleménye, akinek volt ilyen?
Nagyon csábít a csere gondolata 75 paciról 110-re.  :P

Köszi!

 22 
 Dátum: 2022 November, 28, 19:14:36  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Nézd meg a motoron van két nyil szemben egymással,között kell lennie annak a mechanikus darabnak ami müködteti a kart
13 as kulccsal fel tudod lazítani és a helyére tenni

 23 
 Dátum: 2022 November, 28, 16:41:55  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta gattuso21
Szia, szerintem lehet, hogy elől esetleg feltelt a vályú falevéllel és, eldugult a lefolyó. Ha beleér a pangó vízbe az ablaktörlő motor, az tud fura dolgokat produlkálni. A másik lehetőség az, hogy nem a relével volt a gond, hanem az összeégett foglalatával. Sajnos elő szokott fordulni. Jó nehéz hozzáférni, be kell hanyatt feküdni szinte, de javaslom, hogy az érintkezőket gondosan nézd át a csatiban.
ki lett pucolva mindenhol plusz új ablaktörlö motor plusz mehanika lett bele rakva. de jenlegi állapotban felsö ponton áll meg az ablaktörlö. ha relé nélkül probálom alsó pozicióba van vissza rakom a relét egyböl felsö állásba megy. foglalatott néztem semmi rendeleneséget nem találtam.

 24 
 Dátum: 2022 November, 28, 09:42:15  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziszatok egy kérdésem lenne miért csinálhatja az ablaktöröm hogy egyes állásban fokozatban mikor idöközönként töröl, gondol egyet és fél utoon meg áll az ablaktörlö, utána onnan folytaja a munka menetet. cseréltem már relét,ablaktörlö mehanikát.mi lehet a gond.

Szia, szerintem lehet, hogy elől esetleg feltelt a vályú falevéllel és, eldugult a lefolyó. Ha beleér a pangó vízbe az ablaktörlő motor, az tud fura dolgokat produlkálni. A másik lehetőség az, hogy nem a relével volt a gond, hanem az összeégett foglalatával. Sajnos elő szokott fordulni. Jó nehéz hozzáférni, be kell hanyatt feküdni szinte, de javaslom, hogy az érintkezőket gondosan nézd át a csatiban.

 25 
 Dátum: 2022 November, 28, 08:13:30  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta gattuso21
Sziszatok egy kérdésem lenne miért csinálhatja az ablaktöröm hogy egyes állásban fokozatban mikor idöközönként töröl, gondol egyet és fél utoon meg áll az ablaktörlö, utána onnan folytaja a munka menetet. cseréltem már relét,ablaktörlö mehanikát.mi lehet a gond.

 26 
 Dátum: 2022 November, 24, 20:18:10  
Indította K Nándor - Utolsó üzenet: írta krissz306
Rendben, köszönöm. Akkor óvatosan még eljárkálok vele. Attól tartottam, hogy az első tünetek jelentkezése után nagyon gyorsan romolhat a helyzet.
Telefonban elsorolták, hogy milyen költségekkel kell kalkulálnom. Háát nem lesz olcsóság..   :-\
Kimondottan francia gépek hátsó hídjainak felújításával foglalkoznak több mint 20 éve, 2 év garanciával.
Remélem utána újabb 20 évig nem lesz gond.

Nos a helyzet tényleg nem romlott jelentősen.
Ma megvolt a híd felújítás. A műhely szerint nem volt vészes állapotban, de kicseréltettem/felújíttattam benne mindent.
Híd felújítás 95000, hídtartó bakok 31000 a kettő, munkadíj 30000. Plusz elöl 1 pár kormányösszekötő gömbfej.
Most rendben vagyunk.

 27 
 Dátum: 2022 November, 22, 12:08:22  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krissz306
Üdv!
A legutóbbi hideg reggeleken indításnál valami reszelő hang hallatszik a motortérből. Egy pillanatig hallom, amíg beindul a motor, utána abbamarad.
Csak hideg időjárásban (2-3 °C alatt), és hideg motorindításnál jelentkezik.

Ez mi lehet?

 28 
 Dátum: 2022 November, 07, 17:48:16  
Indította K Nándor - Utolsó üzenet: írta krissz306
Ha súrlódik, akkor már szerintem a hídtest is elkezdett berágódni.
Viszont mivel nyikorgást nem említettél, szerintem beállni még nem fog, én használnám ebben a két hétben is.
Rendben, köszönöm. Akkor óvatosan még eljárkálok vele. Attól tartottam, hogy az első tünetek jelentkezése után nagyon gyorsan romolhat a helyzet.
Telefonban elsorolták, hogy milyen költségekkel kell kalkulálnom. Háát nem lesz olcsóság..   :-\
Kimondottan francia gépek hátsó hídjainak felújításával foglalkoznak több mint 20 éve, 2 év garanciával.
Remélem utána újabb 20 évig nem lesz gond.

 29 
 Dátum: 2022 November, 07, 16:08:13  
Indította K Nándor - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok!
Kezd bedőlni a két hátsó kerekem. Egyelőre alig látszódik, eléggé sasolni kell, hogy feltűnjön. Nyikorgást, imbolygást menet közben nem tapasztalok. Felemelve, a kereket megforgatva hallatszik súrlódó hang.
Több mint 2 hétre kaptam időpontot szervizbe.
Addig használhatom napi szinten (35km távra) az autót? Vagy nem érdemes nyúzni?
Köszi!

Ha súrlódik, akkor már szerintem a hídtest is elkezdett berágódni.
Viszont mivel nyikorgást nem említettél, szerintem beállni még nem fog, én használnám ebben a két hétben is.

 30 
 Dátum: 2022 November, 07, 13:12:43  
Indította K Nándor - Utolsó üzenet: írta krissz306
Sziasztok!
Kezd bedőlni a két hátsó kerekem. Egyelőre alig látszódik, eléggé sasolni kell, hogy feltűnjön. Nyikorgást, imbolygást menet közben nem tapasztalok. Felemelve, a kereket megforgatva hallatszik súrlódó hang.
Több mint 2 hétre kaptam időpontot szervizbe.
Addig használhatom napi szinten (35km távra) az autót? Vagy nem érdemes nyúzni?
Köszi!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.