Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2018 Május, 19, 15:59:32  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zholee
Üdv!
Most hűtésel kapcsolatban tanácsra lenne szükségem a '95-ös S1 1.9D fapados (XND)
Peugeotomhoz.

A problémák a következők: Feltöltöm a rendszert teljesen, kilégtelenítem rendesen akkor
működik egy darabig. Motor hőfoka 70 fok körül van és van fűtés is. Megyek kb. 20-30 Kmt 2
-3 alkalommal, motor hőfoka 90 fok köré megy, fűtés megszűnik és a hűtőből hiányzik 1,5-2
liter víz. Az elszökő víz nyomát nem látni sehol. Az olaj nem habos, nem vizes, a kipufogón
 nem látszik víz csöpögés, a motoron sem látszik hogy valahol szivárogna.
A hűtő tetejéből a sapka alól jövő cső a hűtő oldalán le a földre vezet, a feltöltő
tartályba a vizet a max jelzésig szoktam önteni. Nemrég volt hengerfej tömítés cserélve,
szét volt szedve minden. Lehet nem oda lett valami visszadugva ahol lennie kéne.

Az a kérdésem, hogyan van ennek a hűtés rendszer bekötve pontosan? Kéne lenni tágulási tartálynak? Az újabban van.

Köszi a segítségeteket.

 2 
 Dátum: 2018 Május, 18, 13:23:09  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.

 3 
 Dátum: 2018 Május, 18, 11:34:56  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Kolin
Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.

 4 
 Dátum: 2018 Május, 17, 09:36:50  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zholee
Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.


 5 
 Dátum: 2018 Május, 16, 12:56:28  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Mersault
Sziasztok!

Eladóvá vált egy tökéletes állapotú HD Racing rozsdamentes acél dob (típusa: HJ A0083)

https://extracar.hu/spd/HD-3432/Kipufogodob-rozsdamentes-acel

Újonnan 15000 Ft, legyen mondjuk 7000 Ft. Az ár irányár :)

 _pug

 6 
 Dátum: 2018 Május, 13, 15:09:37  
Indította parizs - Utolsó üzenet: írta juli98
hello mindenki, egy keressel ordulok hozzátok! van egy peugeot 106 1124 kobcentis 1999 evjaratu autom es kellene egy kep hozza ami tartalmazza a motor kapcsolasi rajzot, az autohoz nem kaptam javitasi konyvet es nem akarom eldobni vagy eladni se mert a szivemhez nott az auto, kerlek titeket segitsetek, elore is koszonom

 7 
 Dátum: 2018 Május, 11, 15:49:31  
Indította Dakar 306 - Utolsó üzenet: írta Palicz Gergő
Üdv Mindekinek! Eladóvá vált szeretett autóm. Teljesen új alufelni van hozzá ami külön alku tárgya. 2db új gumival. Van rajtam mit tenni venni. azért is ennyi az ára

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1_4_husky-12909081

 8 
 Dátum: 2018 Május, 11, 15:17:43  
Indította zimurgy - Utolsó üzenet: írta zimurgy
A nyári 306 klub-találkozó időpontja idén augusztus 3-5 között lesz. Ani nénivel egyeztettem, és mivel sok hétvégén lesznek ott csoportok, nagyjából ez az alkalom volt csak jó.
A helyszín (azoknak, akik még nem voltak): Szántód, Ani kemping. Móricz Zsigmond u. 97, pontosan a komphoz vezető utca torkolatában van a főbejárata. Szobát, vagy lakókocsit egyénileg lehet foglalni, sátorhely korlátlanul rendelkezésre áll.

 9 
 Dátum: 2018 Május, 09, 23:18:06  
Indította parizs - Utolsó üzenet: írta Mersault
Immot nem tudom elképzelni hibaoknak.
Tisztítani jobb a WD40-nél a féktisztító.

Ma elvittem az autót szervizbe. Kiderült: "fennakadt" az alapjárat, az alapjárati motorral volt/van a gond. Semmi előjele nem volt az egésznek, abszolút vigyázok az autóra, minden törődést megkap. A durva az, hogy ez egy gyári VDO (made in Germany!), kb. 1 éve lett cserélve. No comment, ennyit erről. Megpiszkálták, ki sem kellett tisztítani, lehúzták róla a stekkert, most így jó, de persze ez csak átmeneti, nem végleges megoldás. Talán garanciás még, ki kell cserélni. Azért ez tanulságos szerintem, így bízzon az ember a gyári VDO-ban...

 10 
 Dátum: 2018 Május, 08, 09:24:04  
Indította III. Ricardo - Utolsó üzenet: írta matska
Sziasztok!

Ha valakinek volna bontás alatt rozsdamentes 5 ajtósa vagy sedanja kérem jelezzen!
Küszöbökre lenne szükségem némi padlólemez darabbal. 4 éve lakatolták az enyémet
és már tudom, hogy átvertek... Nem tudom itt volt-e változtatás, az enyém S1.
Szín mindegy.

Köszi!

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.