Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2018 December, 16, 21:23:32  
Indította Metzmi - Utolsó üzenet: írta Metzmi
Végre sikerült magamat rászánnom, hogy leírjam az elmúlt 1év történéseit.
Mivel a kocsi és az RFY is bizonyította a hűségét, ezért úgy gondoltam, hogy ezt nekem is meg kell hálálnom. Így hát a motor rendberakása után a kasztni került terítékre.

A kocsin több helyen is felütötte a már a fejét a rozsda, az aljánál már inkább a rohadás. Egyszerű dolgom van, csak egy lakatost kell keressek... De mivel Magyarországon élünk, ezért nem is annyira meglepő, hogy a karosszérialakatosok neeeem foglalkoznak rozsdás kasztnik lakatolásával. Hetekig kerestem a megfelelő szakembert, amikor jött a tipp az egyik kollegámtól. Ő egy 1988as skoda rapidot épített újjá, és megadta a lakatosának az elérhetőségét. Korrekt lakatosnak tűnt, így sikerült vele megbeszélni a részleteket.
Január elején nekiálltam hát szétkapni a kocsi komplett belterét, hogy ne a lakatosnak kelljen ezzel is foglalkoznia. Pár nap alatt megvoltam ezzel és január közepén, ahogy beszéltük, leadtam neki a kiherélt kasztnit.

Munka közben a lakatos talált más helyeken is rozsdát, amik az "előzetes megbeszélésben" nem voltak belekalkulálva. Ezért a végére mind időben, mind pedig költségben iszonyatosan elszálltam. Ráadásul több helyen sem voltam megelégedve a lakatosmunka minőségével...

Elindultam lefelé a lejtőn, nem volt visszaút. A két ajtó kivételével, kisebb nagyobb mértékben, minden felületen lakatolva volt a kocsi. Kapott egy GYÁRI! hátsó szárnyat és egy XSI hátsó lököst is. Természetesen különböző színekben. Az első lököst és az xsi küszöböket a korábbi "xsi-tés" során sohadani fényezte otthon. Így az is elütött kicsit a kasztni gyári színétől. Mivel nem akartam, hogy a kocsim a zöld 50 árnyalatában tündököljön, ezért nem volt más választás -> kell az a telifény. Nem sokkal odébb volt is egy profi fényezőműhely. Még számla nélkül is eléggé költséges volt ez a munkafázis (is).  De amikor megláttam a végeredményt... :o

A fényezésbe szerencsére sehol sem tudtam belekötni. Patika munka, amit a kért összeg fényében el is vártam.
Ezután "már csak" össze kellett rakni, amit korábban szétszedtem :)

Az összerakás közben
- javítottam, amit a lakatos lusta volt jól megcsinálni
- az eltört műanyagok helyett újakat szereztem be. amiket nem tudtam beszerezni, javítottam.
- az ajtó szerelőnyílásokat  szigeteltem (végre nem ázik be a kocsi  :-! )
- a spoiler féklámpáját bekötöttem
- és még sok sok apróságot javítottam, helyre raktam, takarítottam,stb...
És íme a végeredmény

Lenne még pár apróság a kocsival, amit meg kellene csinálnom, de ezek most egy ideig váratni fognak magukra. Jelenleg nincs időm a kocsikra és sajnos a közeljövőben nem is nagyon fog változni a helyzet. Ezért is szerettem volna a kocsit ilyen állapotában "pihentetni". Szerencsére sikerült elérnem, és teljes mértékben elégedett is vagyok a végeredménnyel. Szinte tökéletes  :-!
Ősszel a műhelyt kicsit átalakítottam, hogy télire beférjen a leállított VTS mellé a megújult Roland Garros is. Itt fogják átvészelni a telet és az elkövetkezendő időszakot.

Vigyáznak egymásra :)

 2 
 Dátum: 2018 December, 07, 12:32:16  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Zoltán
Sziasztok!
Gazdaságtalan megcsináltatni ezért bontódik a kis 306 Roland Garrosom! Az autó működik! Gyári "tyúkitató" alufelnivel! Írj vagy hívj,  hogy mi kell olcsón! Ha egybe kell valakinek alufelni árba viheti! babusa.zoltanKUKACgmailpontcom hetvenötvenhuszonkettőnullahetvenkettő

 3 
 Dátum: 2018 December, 04, 10:35:07  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Lock
Klímás S1-hez keresek vízhűtőt. Olyat, aminek a képeken látható csatlakozója van. Bárdinál ilyen már nem, csak újfajta csatlakozós kapható elvileg...
https://www.dropbox.com/sh/csswu77p3z96ffg/AABDXKrY8NJjKegafpgmxHABa?dl=0

 4 
 Dátum: 2018 December, 02, 20:17:48  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta picu
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, van egy Peugeot 306 2.0 HDI autóm. Rejtélyes hibakódot mutat P0906 A hibakód táblázat (Budavill) szerint "Kulissza választó helyzet áramkör alacsony jelszint" Mit jelent ez?
Segítséget előre is köszönöm!

 5 
 Dátum: 2018 December, 02, 18:43:31  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...
Rosszabbra számítottam a kiszerelésre való tekintettel. Az egyik szénkefe csumára elkopott a másik még bőven jó hosszúságú. Szerintem az az erős rugó, ami leszorítja a szénkeféket túl erősen nyomja  a kommutátorhoz.

 6 
 Dátum: 2018 December, 02, 17:07:09  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Szia, nagyon köszönöm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére.

Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...

 7 
 Dátum: 2018 December, 02, 10:08:50  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.

Szia, nagyon köszönöm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére. 

 8 
 Dátum: 2018 December, 02, 09:37:44  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es évjáratú 1.6-os benzinesben önindító gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatás után lép működésbe az önindító. Gondolom a behúzótekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszereléséről kérnék tanácsot.

violino

Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.

 9 
 Dátum: 2018 December, 01, 20:41:42  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
tudtommal nem az...

Köszi! Akkor ez jó hír, ugye? (Nem kell tisztítani, foglalkozni vele...)

 10 
 Dátum: 2018 December, 01, 19:38:15  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?
Válaszokat előre is köszönöm

Üdv!

Szerintem ez egy idő elteltével "természetes jelenség" a Peugeot 306-nál. Nekem is beütött ez a jelenség. Gyógymódot a közelben megtalálod, nem messze Tőled Szihalmon a település végén a 3-as út  Miskolc felé kivezetőjénél. Telefonszámot tudok adni.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.