Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: 2018 Január, 17, 22:46:15  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Paiu
Hello Sziasztok van egy kis problémám alapjárattal kapcsolatos.... P 306 1.4i 1999
Szóval ingadozik az alapjárat... rádugtunk OBD-t és kiirta hogy a vezérlő egység valameik kábele le van testelve, hogy az alapjárati motor cserés, dús üzemanyag. Na most amit cseréltem benne az elmúlt időben. Lamdaszonda, aksi, alapjárati motor, üzemanyagszűrő, relék folytószelep kitisztítva. Valami elektromos gebasz lehet vele mert most 10l eszik 100 on és a forudulatszámmérő is csak néha működik. Ha van valakinek valami ötlete bátran mongya mert azóta már 3 villanyszerelőnél is volt és senki nem tud semmit.... Persze a pénzt elkérik...  ;D ;D ;D

 2 
 Dátum: 2018 Január, 15, 05:35:30  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta d33jay
Sziasztok!
 
 306-ba való könyöklőt,könyöktámaszt keresnék, illetve 1,4 KFX-hez való szelepdeknit, kartergázcsövet, illetve a légszűrőház felső elemét, ha úgy alakul. Nincs véletlen valakinek?

 3 
 Dátum: 2018 Január, 14, 22:05:42  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Sannze
Na igen én is úgy néztem .de egyre csak azt állítják hogy az .de azért kíváncsi lennék hogy mihez való.esetleg 106 ott láttam ilyesmi felfogatást.
de azéért köszönöm a választ meg erősítettel benne hogy nem 306 é .mert annak más felfogatása .

Szia!
Ez 106 S2-höz való ;)

 4 
 Dátum: 2018 Január, 13, 19:42:54  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krissz306
Szia

Olyan mintha a vízhőfok jeladó szórakozna  ???
Első körben én azt próbálnám kimérni/cserélni.

Üdv:Krisztián

Köszi a választ!
Végül kiderült, hogy kábelköteg egyik vezetéke adta meg magát, elöregedett. Ezért vacakolt a STOP és a hűtőventilátor.
Kicserélték, azóta hibátlan.
Remélem sokáig így is marad, mert jó kis kocsi ez!  :)


 5 
 Dátum: 2018 Január, 12, 09:26:14  
Indította Dakar 306 - Utolsó üzenet: írta BIRÓ KÁROLY
Sziasztok !
Egy 306 sl /1997.01/1400cm3 sedán tulajdonosa lettem ,nem volt még Peugeot autom ,sok mindent magam szoktam javítani ,javítási kézi könyvet keresek/német,angol/ sürgösen,van egy pár futómü probléma !!!!!!!!!

Előre is kösz!! 

 6 
 Dátum: 2018 Január, 09, 22:19:40  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Ha levetted a bilincset, akkor csavarhúzóval szét kell feszíteni a szilentet. Én folyékony szappannal meg szoktam kenni a rudat és akkor könnyen ki lehet húzni olyan helyre, ahol jobban hozzáférsz. Adhat kopogó hangot, de nem jellemző. Biztos, hogy elöl kopog? Engem a hátsó futómű első bakjai szivattak meg, mire rátaláltam, hogy azokkal van a gond.

Köszi az infót!

Már orvosoltam a problémát ,vagy, ha pontos szeretnék lenni, vak tyúk is talált szemet.
Mint, ahogyan leírtam szétszedtem a szilent bilincsét, de nekem valahogy nem tűntek annyira megviseltnek a szilentek. Úgy döntöttem visszateszem és más felé kezdek el tapogatózni. Az összeszerelés után kigurultam és hallj  csodát- megszűnt a kopogás! Gondolom valahogy a leszorító bilincs elcsúszhatott és neki ütődhetett a karosszériának és ezért volt a kopogás. Egyébként már volt más autóimnál is probléma  a stabilizátor szilentekkel, de csak kopás szinten, de kopogást nem adtak. Igaz más volt a felfogatás. Közben szembesültem azzal, hogy  az emelő, amit gyárilag az autóhoz adtak bili acélból van, mert az alsó körmös kapaszkodó része berágódott és ELHAJLOTT!  :o.
 Azt sem igazán fogadtam el, hogy a 306-os motorháztető zsanérja elszakadt pedig a csap 8 mm vastag. Azért ez eléggé gáz.
Mondjuk motorikusan nem panaszkodhatok, mert most van benne 295000 km és nem volt semmi gebasz és  a motorolajcserék 15000km-es  szakasza alatt jó ha csíppenti a betöltött mennyiséget. Igaz az olajnívó pálca műanyagja 230000 km-nél megadta magát , az olajteknőben úszkál. Az újat, amit vettem  csak méréskor teszem be. :-))

 7 
 Dátum: 2018 Január, 09, 16:03:26  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta sohadani
Üdv és BÚÉK Mindenkinek!

Még most is az első futómű  kopogás a gondom.
Decemberben jegeltem  a dolgot, mert  a lengőkar szilent csere nem oldotta meg a problémát. Újból neki futottam a kopogás kiderítéséhez, elvittem  nyúzató padra egy  Peugeot szervizbe. Ott  azt mondták, hogy a stabilizátor rúd  szilent az, ami adja  a kopogó hangot. Hát megbontottam, de én bizony nem látok a szilenteken semmilyen kopást.Megmozdíthatatlanok  a rúdon, no és, ha ki is cserélném hogyan lehet leszedni, mert a bilincsek levételét követően nem tudok hozzá férni a szilentekhez, hogy azt le tudjam szedni. Egyáltalán le lehet azt onnét így szedni, hogy nem veszem ki a rudat, ami szerintem kiszedhetetlen?  ::)

Ha levetted a bilincset, akkor csavarhúzóval szét kell feszíteni a szilentet. Én folyékony szappannal meg szoktam kenni a rudat és akkor könnyen ki lehet húzni olyan helyre, ahol jobban hozzáférsz. Adhat kopogó hangot, de nem jellemző. Biztos, hogy elöl kopog? Engem a hátsó futómű első bakjai szivattak meg, mire rátaláltam, hogy azokkal van a gond.

 8 
 Dátum: 2018 Január, 07, 17:17:08  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta violino
Üdv és BÚÉK Mindenkinek!

Még most is az első futómű  kopogás a gondom.
Decemberben jegeltem  a dolgot, mert  a lengőkar szilent csere nem oldotta meg a problémát. Újból neki futottam a kopogás kiderítéséhez, elvittem  nyúzató padra egy  Peugeot szervizbe. Ott  azt mondták, hogy a stabilizátor rúd  szilent az, ami adja  a kopogó hangot. Hát megbontottam, de én bizony nem látok a szilenteken semmilyen kopást.Megmozdíthatatlanok  a rúdon, no és, ha ki is cserélném hogyan lehet leszedni, mert a bilincsek levételét követően nem tudok hozzá férni a szilentekhez, hogy azt le tudjam szedni. Egyáltalán le lehet azt onnét így szedni, hogy nem veszem ki a rudat, ami szerintem kiszedhetetlen?  ::)

 9 
 Dátum: 2018 Január, 07, 10:47:49  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krisztian
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2000-es évj. 5 ajtós 1.4-es benzines 306 XN-t.
Néhány napja elkezdett villogni-világítani a piros STOP a műszerfalon, és ezzel egyidőben bekapcsol a hűtőventilátor (hideg motornál!).
Aztán kialszik a STOP, leáll a ventilátor. Megint kivillan, megint indul a venti. Ezzel szórakozik pár percig.
Menet közben is néha fel-fel villan a STOP, de a kocsi viselkedésén semmit nem veszek észre. Alapjárattal sincs gond.
Hűtővizet 2 hete cseréltettem, a rendszer légtelenítve lett, vízhőfok 90°C fölé nem megy.
Csináltattam autódiagnosztikát, de nem mutatott ki semmit..

Mi lehet a baj? Köszönöm előre is a válaszokat.

Szia

Olyan mintha a vízhőfok jeladó szórakozna  ???
Első körben én azt próbálnám kimérni/cserélni.

Üdv:Krisztián

 10 
 Dátum: 2018 Január, 06, 23:07:02  
Indította szlevi - Utolsó üzenet: írta szlevi
a folytatás

2017.08: sebesség jeladó szerelése a szereldmagad.hu – l saját kezűleg. Ez jó volt ezt is kipróbáltam, mármint a szereldmagad.hu –t.
Azért döntöttem amellett, hogy mindenképpen kicserélem a jeladót, mert korábban beleraktunk egy használtat, de attól nem javult meg.
Vettem egy Valeot, ami elvileg a gyári. 

Előzmény:
már korábban kiszereltem a teljes műszert és elvittem egy kilométeróráshoz, ahol megállapította, hogy teljesen rendben van, nem az óracsoport a hibás.  Az egyik hétvégén bedurrant az agyam, hogy nem igaz, hogy nem kideríthető, hogy miért nem megy a kilométerórám. Megtudtam, hogy merre megy a vezeték, ezért elkezdtem lebontani a bal oldali sárvédőt és érdekes dolgokat találtam a burkolat alatt a vezetékeknél, csatlakozásoknál, homok, sár, levelek, döglött bogarak. Újra bandázsoltam az egészet, ha már szétszedtem.  :)
Sajnos ezek után sem ment a kilométerórám.

Ha kinagyítjátok, akkor ott a bogár. :)

http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170821_131750.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170820_175504.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170820_191222.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170822_174021.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170822_174358.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170821_190652.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170822_151948.jpg

Visszatérve a jeladó szereléshez:
mikor végeztem a szereléssel kicsit izgatott voltam, mert elvileg azonnal működnie kellett volna a kilométerórának. Hát sajnos nem így volt, a kálváriámnak ezzel még nem volt vége. Utolsó lehetőségként az egyik hétvégén megint kiszedtem a teljes óracsoportot és kiderült, hogy az egyik csatlakozó a kilométerórán belül nem jól csatlakozott. Valószínűleg én raktam rosszul vissza. Ez egy 3 tüskéből álló csatlakozó, amiből az egyik tüske nem ment rendesen vissza a helyére. Összeraktam az egészet és végre működött a kilométeróra, ez volt a hiba. Előállt az a helyzet, ami ritka manapság, én előre fogom tekertetni az órát  :) kb. 14.000 km –l, hogy a valós képet mutassa. Amióta megállt az óra, írtam, hogy mikor, hová és mennyi kilométert tettem meg az autóval, még mindig megvan a papír.  :)

2017.09: Koni lengéscsillapítók beszerelése előre. Sajnos a régiek közül az egyik már folyt, a felújítás pedig annyiba került volna, mint a Koni, és ennek még a csillapítása is nagyobb kb. 30 % - kal.

http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170910_134800.jpg

2018.01: Bőrkormány beszerelése, végre, a régi már nagyon ocsmány volt.

Erre az évre az alábbi terveim vannak az autóval:

1.   olajhőmérséklet mérő, volt mérő Jézuskától (Piros, a barátnőm neve Piros, nem a műszer színe) :) beszerelése, a régi bedöglött és két másik típust vettem, végre felrakom az „A” oszlopra is őket.

2.   Fényezés további intézése, már kértem ajánlatokat, de nem igazán akarják elvállalni a bal- és jobb-hátsó sárvédő miatt, mert le kell csiszolni az egészet. (Ha valaki tud fényezőt ajánlani, azt megköszönöm)

3.   visszapillantó tükrök rendbetétele

4.   Metzmi meglátogatása, már tavaly is úgy volt, hogy megyek.  :)

Üdv, Levente

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.