1
Dátum: 2023 Február, 10, 18:43:50
|
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
|
Sziasztok. Szeretném kérdezni hogy egy 2.0 Hdi kormányművét bele lehet rakni egy 1.6 benzinesbe? Mindkettő kombi.
|
2
Dátum: 2023 Január, 16, 18:15:08
|
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
|
Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)
Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem.  Szóval erősen fogyatkozunk...
A hátsó ablakon volt egy szép nagy Peugeot306Klub matrica, elsősorban ezért kérdeztem.  Amúgy pedig a helyzet az, hogy a 306-osok már erősen fogyatkoznak. Elvétve látni még Budapesten szedánokat (átlag heti egyszer-kétszer látok), de ferdehátúból nagyon kevés van már, a három ajtós meg szinte már veteránokat idéző ritka látvány. Még cabrioból is többet lárni... Meg-megdobban a szívem egy szép 306-os oroszlánt látva. OFF Egy kis ínyencség, aki még nem látta: https://www.youtube.com/watch?v=kkV6WIvU4eE&t=933sON
|
3
Dátum: 2023 Január, 16, 08:18:17
|
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
|
OFF
Fekete kombi 306, ICJ-153 (?) Zuglóban, tegnap. Kié? 
Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-) Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem.  Szóval erősen fogyatkozunk...
|
4
Dátum: 2023 Január, 14, 22:10:59
|
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
|
OFF Fekete kombi 306, ICF-915 (?) Zuglóban, tegnap. Kié? 
|
5
Dátum: 2022 December, 28, 13:37:56
|
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
|
306-nál hogyan lehet megoldani, hogy esti parkolásnál csak az úttest felőli lámpák világítsanak elöl-hátul?  Más autóknál láttam ilyet. Van a családban egy 1. szériás Punto is, annál sem tudom hogyan lehet megoldani. Csak azt ne mondjátok, hogy csavarjam ki a járda felőli izzókat. 
Ezt a funkciót tudta a Trabi, Wartburg, stb is, de mára ritka már... Tudtommal úgy kelett aktiválni minden autónál, hogy a kívánt oldalra kapcsolt irányjelzővel kellett kiválasztani, hogy melyik oldalán parkol az autó az úttestnek, és eztán levenni a gyújtást. 306-nál ezt komoly átalakítással lehet csak megoldani, hiszen az irányjelző kapcsoló sem támogatja ezt, ráadásul (rendkívül meglepő módon) a jobb hátsó helyzetjelző kapott egy biztosítékot, a másik érintett biztosíték viszont a bal hátsó, és mindkét oldali első helyzetjelzőé plusz a rendszám-világításé egyszerre...
|
6
Dátum: 2022 December, 27, 21:40:14
|
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krissz306
|
306-nál hogyan lehet megoldani, hogy esti parkolásnál csak az úttest felőli lámpák világítsanak elöl-hátul?  Más autóknál láttam ilyet. Van a családban egy 1. szériás Punto is, annál sem tudom hogyan lehet megoldani. Csak azt ne mondjátok, hogy csavarjam ki a járda felőli izzókat. 
|
7
Dátum: 2022 December, 16, 12:13:55
|
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
|
Igen, a sötétszürke "gyűjtői darabról" beszélgetünk. Úgy láttam a képeken, hogy a rádió távvezérlő karnak is csak az üres helye tátong a kormány mögött. Gyanakvásra ad okot, hogy miközben gazdagon extrázott, erős, és még "gyűjtői darab" is, mégis csak 620-at kér érte. Hát itt csakis a helyszíni alapos átvizsgálás tudná megmondani az igazat.
Képeken szépen együtt van az a hirdetett autó, és a magasabb fogyasztása miatt sokaknak biztosan nem vonzó, szerintem egyáltalán nem gyanúsan olcsó ár ez. A gyári rádióhoz csak magamfajta "elvetemültek" ragaszkodnak, legtöbben lecserélik idegen utólagos cuccra. Azok pedig csak ritkán párosíthatóak a gyári távvezérlő karral, és gondolom emiatt szerelte ki a mi emberünk is. Ezt amúgy nem értem, mert ha rá is bírnám szánni magam arra, hogy harmonikusan oda nem illő készüléket építsek be, azt biztosan szem előtt tartanám, hogy csak ellenállás-hálóval távvezérelhető készülék jöhetne szóba. Rádió-ügyben én annyit csináltam a saját autómon, ami maximumot ki tudtam hozni a gyári állapotból: A rádiót kicseréltem a gyári CD-játszós Clarionra, hozzá vettem egy gyári CD-tárat, nekem ehhez a vezetékezés is bent volt előre az autómban, kábeleznem sem kellett. A hangszórókat kicseréltem jobbakra. A kalaptartó rejtett hangszóróinál erősen kompromisszumot kellett kötnöm, mivel csak extra keskeny hangszórók férnek el, de vágni, vagy burkolatot elhagyni nem akartam... Plusz én megdupláztam a rádiótávvezérlő kart is (balra, a tempomat-kar helyére is egy rádiótávvezérlő kart építettem be), így már nyolc funkciót tudok kormányról vezérelni. A gyári készülék, a harmonikus illeszkedés a középkonzolba, plusz a nagyon kényelmes távvezérelhetőség nekem ennyit megér, hogy CD-ket kell írogatnom, hogy zenét tudjak az autóban hallgatni...
|
8
Dátum: 2022 December, 16, 11:51:12
|
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
|
Ha annyira patika a mostani autód, akkor inkább csak hajtásláncot cserélj, ne komplett autót... ;-) Ez nem is ördögtől való lehetőség ám, és legálisan kivitelezhető is.
Gondolom, hogy a "gyűjtői darab"-ra gondolsz, amelyet most hirdetnek több felületen is. Ugyanilyen felszereltségű volt az is, amelyet vezettem. Nagyjából az ülésfűtés, a tetőablak és a lámpamosó kivételével minden gyárilag létező extrát tartalmaz, ami eléggé vonzó tud lenni...
Ha 1999-es, akkor garantáltan Euro2-es a kiszemelt példány.
Igen, a sötétszürke "gyűjtői darabról" beszélgetünk. Úgy láttam a képeken, hogy a rádió távvezérlő karnak is csak az üres helye tátong a kormány mögött. Gyanakvásra ad okot, hogy miközben gazdagon extrázott, erős, és még "gyűjtői darab" is, mégis csak 620-at kér érte. Hát itt csakis a helyszíni alapos átvizsgálás tudná megmondani az igazat.
|
9
Dátum: 2022 December, 16, 08:17:30
|
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
|
Egy 1999. 10. havi példányról van szó. Nagy dilemmában vagyok. A mostanira sokat költöttem, mind esztétikára, mind műszaki tartalomra. Most úgy gondolom tipp-topp állapotban van. De nagyon hívogat engem ez az 1.8-as.  Ha megveszem, valószínűleg kezdhetek mindent elölről. Még lehet akkor is, ha nagyon jó állapotúnak mondják..
Ha annyira patika a mostani autód, akkor inkább csak hajtásláncot cserélj, ne komplett autót... ;-) Ez nem is ördögtől való lehetőség ám, és legálisan kivitelezhető is. Gondolom, hogy a "gyűjtői darab"-ra gondolsz, amelyet most hirdetnek több felületen is. Ugyanilyen felszereltségű volt az is, amelyet vezettem. Nagyjából az ülésfűtés, a tetőablak és a lámpamosó kivételével minden gyárilag létező extrát tartalmaz, ami eléggé vonzó tud lenni... Ha 1999-es, akkor garantáltan Euro2-es a kiszemelt példány.
|
10
Dátum: 2022 December, 15, 14:10:19
|
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
|
Vezettem ilyet, egyik klubtag-társunké volt. Nagyon meggyőzően megy, öröm volt vezetni. Tudtommal a legvégén gyártottak belőle két lambda-szondás Euro3-ast is, ha lehet, én olyat keresnék.
Egy 1999. 10. havi példányról van szó. Nagy dilemmában vagyok. A mostanira sokat költöttem, mind esztétikára, mind műszaki tartalomra. Most úgy gondolom tipp-topp állapotban van. De nagyon hívogat engem ez az 1.8-as.  Ha megveszem, valószínűleg kezdhetek mindent elölről. Még lehet akkor is, ha nagyon jó állapotúnak mondják..
|
|