Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
Blog => SajĂĄt kocsink tĂśrtĂŠnete => : Kolin 2009 February, 12, 18:49:20 PM
-
Gondoltam egy-kĂŠt infĂłt megosztok ĂŠn is az autĂłmrĂłl!
KezdenĂŠm azzal, hogy nĂĄlunk mindenkinek PSA Diesel autĂłja van! Ăgy a kiszemelt autĂł Francia TD lett volna majd a kĂŠsĹbbiekben, de tervben mĂŠg nem volt autĂł vĂŠtele, szĂłval teljesen vĂĄratlanul jĂśtt ĂŠs mivel elĂŠg jĂł ĂĄron talĂĄltam rĂĄ, Ăgy nem hagyhattam ott. Volt rajta egy kis sĂŠrĂźlĂŠs ezĂŠrt tudtam jĂł ĂĄron elhozni, ez lassacskĂĄn kijavĂtĂĄsra kerĂźlt.
Majd az elĹzĹ autĂłm eladĂĄsĂĄval kezdĹdhetett az alakĂtĂĄs.
Ăgy nĂŠzett ki mĂĄr kicsit rendbe szedve.
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090212/IMG_0025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
ElsĹ dolgom volt a hĂĄtsĂł rĂŠsz jel ĂŠs feliratmentesĂtĂŠse:
-Peugeot 306 sr felirat
-RendszĂĄmkereten lĂŠvĹ felirat
-RendszĂĄm (de vissza kellett raknom) ;D
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090212/966485773IMG_0011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
AztĂĄn hosszas gondolkodĂĄs utĂĄn vettem alĂĄ gyĂĄri Speedline alukat ĂŠs kapott egy kĂśzepes fĂłliĂĄt is a gĂŠp.
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090212/DSC06638_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
A kĂśvetkezĹ tuning amit nagyon vĂĄrtam az a jel nĂŠlkĂźli hĂźtĹrĂĄcs ĂŠs az xsi lĂśkĂśs lett.
A rĂĄcs hĂĄzi kĂŠszĂtĂŠsĹą, az xsi lĂśkĂśst pedig akkor mĂŠg nagyon-nagy ritkasĂĄg volt, Ăgy csak egy kicsit sĂŠrĂźltet tudtam szerezni, ez meg lett heggesztve, aztĂĄn felrakĂĄs elĹtt jĂśttĂźnk rĂĄ, hogy a sima ĂŠs az xsi lĂśkĂśs felfogatĂł mĹąanyagjai nem egyformĂĄk, mĂĄrpedig nekĂźnk a balos nem volt meg, ezĂŠrt muszĂĄj volt legyĂĄrtani. Le is gyĂĄrtottuk lemezbĹl, (egy pĂĄrszor fel kellett rakni a lĂśkĂśst, meg leszedni, szĂłval nem egy ĂĄlom melĂł) de jĂł lett!
AztĂĄn felkerĂźlt mindkettĹ, Ăgy sztem nagyon brutal lett!!!!
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090212/DSC06743_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
Hogy Ărjak egy kicsit a mĹąszaki dolgokrĂłl is, az ĂŠven vĂĄr rĂĄm egy hĂĄtsĂł hĂd felĂşjĂtĂĄs, egy radiĂĄtor csere, meg valamikor egy ajtóåtvezetĹ felĂşjĂtĂĄs is, szĂłval szokĂĄsos dolgok.
Amit kapott pluszban az egy mĹąszerfal fĂŠnyerĹ szabĂĄlyzĂł, illetve ĂźlĂŠsek....
....szĂłval az ĂźlĂŠsek hĂĄt azok elĂŠggĂŠ egyediek ugyanis ilyen sztem senkinek sincs a klubban (ha van javĂtsatok ki)
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090212/bels__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
Xantia ĂźlĂŠsek... :D
-
Tegnap hazafelĂŠ gondoltam mĂŠrek egy 100-ra gyorsulĂĄsi adatot, 11,5 sec lett bĂĄr Ăşgy hogy a telefon kĂśzben a jobb kezemben volt, Ăşgy kellett vĂĄltanom, de sztem pontos lett a mĂŠrĂŠs.
-
Na ma meglett a diagnĂłzis:
4 db lengĹkar szilent kivan + a jobbos kormĂĄny gĂśmbfej
Ăgy mondjuk nem csodĂĄlom ha rĂĄzott fĂŠkezĂŠskor, legalĂĄbbis valĂłszĂnĹąnek tartom, hogy ez lesz a hiba oka!
mod:
nem ez az oka!
-
Ma meg lett a futĂłmĹą diagnĂłzis mĂĄsik fele, ugyanis elvittem a kerekeket ĂĄtcentiroztatni ĂŠs mint kiderĂźlt a jobb elsĹ kapott egy kisebb ĂźtĂŠst (ezt valahol sejtettem is) Ăgy ez is rĂĄzhatott fĂŠkezĂŠskor, bĂĄr alap esetben nem vettem ĂŠszre semmit sem.
-
Igaz nem lesz meg az idĹrendisĂŠg, de rakok egy kĂŠpet a tĂŠli szettemrĹl mĂŠg felrakĂĄs elĹtt + egy tĂŠli kĂŠp.
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090308/DSC07295t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090308/DSC07459t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
A taliig mĂĄr nem kezdek neki semmifĂŠle szerelĂŠsnek, mert ĂĄltalĂĄban mindig tĂşlnyĂşlik a tervezett idĹponton, mert vagy kell mĂŠg valami, vagy nem jĂłt kĂźldenek ĂŠs nem szeretnĂŠm ha nem lenne kĂŠsz, uh talira a tĂŠli szettel megyek ez mĂĄr tuti.
-
Ma este hazafelĂŠ sikeresen elkaptam egy kĂĄtyĂşt, aminek kĂśszĂśnhetĹen el is hajlott a felnim! :(
Ezt itt pedig a sok csĂşnya szĂł helye ***** a Magyar KĂśzĂştkezelĹre!!! _rad
-
Ma kicserĂŠlĂŠsre kerĂźl a hajlott felni, szerencsĂŠre van egy 5. ugyanolyan szĂnĹą, a hajlottat pedig a gumis azt mondta meg tudja csinĂĄlni, szĂłval ha minden jĂłl megy nem kell kidobnom. :D
-
A mai napom nagyrĂŠsze az autĂł takarĂtĂĄsĂĄval telt!
A tali miatt is illik tisztĂĄnak lennie, meg tĂŠlen csak ilyen felĂźletes takarĂtĂĄsok voltak, ma pedig egy fullos! ;D
Sajnos az alufelnik nem kerĂźltek fel, mert amĂg nincs megcsinĂĄlva a futĂłmĹą, mĂĄr nem akarom felrakni Ĺket!
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090314/DSC07774t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
Ja el is felejtettem, februĂĄrban volt zĂśldkĂĄrtyĂĄn a gĂŠp!
-
EgĂŠsz heti ĂĄllĂĄs utĂĄn, ma vĂŠgre Ăśsszeraktuk az elsĹ futĂłmĹąvet.
CserĂŠre kerĂźlt jĂłpĂĄr dolog, ĂŠs visszakerĂźltek az alufelnik ;D
De az eredmĂŠny mĂŠg nem tĂśkĂŠletes, mert mĂŠg mindig rĂĄz picit. :(
SzĂłval mĂŠg lesz egy kĂśr hibakeresĂŠs.
-
A mĂşlt hĂŠten sikerĂźlt beszereznem egy vonĂłhorgot + egy jobb hĂĄtsĂł dobbetĂŠtet, mert az enyĂŠmen van egy kis sĂŠrĂźlĂŠs.
Valamint volt egy kis fotĂłzĂĄs is a haverral!
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090412/2009_erik_verda__s__n_verda_030t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090412/2009_erik_verda__s__n_verda_033t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090412/2009_erik_verda__s__n_verda_042t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090412/2009_erik_verda__s__n_verda_050t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
A mĂşlt hĂŠtvĂŠgĂŠn kicserĂŠltem az ĂŠgĹket, mert mindkettĹ megadta magĂĄt egy napon!
Az izzĂłk szĂne maradt jĂŠgfehĂŠr, viszont most GE Sportlight H4 kerĂźlt be.
Valamint sikerĂźlt talĂĄlnom jĂŠgfehĂŠr helyzetjelzĹ izzĂłkat, ami nem led ;D , azokat is kicserĂŠltem, valamint kitakarĂtottam a fĂŠnyszĂłrĂłkat.
Az elĹzĹ izzĂłk is jĂłl vilĂĄgĂtottak, de ezek valamivel mĂŠg jobban fĹleg tĂĄvolabbra!
-
Ma meg lett szabĂĄlyozva a tĂĄrcsa+betĂŠtek felcsiszolva ĂŠs mĂŠg mindig rĂĄz :( igaz talĂĄn nem annyira de mĂŠg mindig, uh mehetek tovĂĄbb a hibakeresĂŠsben. A kĂśvetkezĹ a jobbos axiĂĄl csuklĂł lesz majd+ egy futĂłmĹą beĂĄllĂtĂĄs.
Valamint lebeszĂŠltem a szerelĹvel a hĂĄtsĂł hĂd felĂşjĂtĂĄst, uh nemsokĂĄra elkezdĹdik az is, akadt egy kis prĂźcĂśk, ezĂŠrt inkĂĄbb mĂŠgsem ĂĄlltunk neki itthon.
-
HĂŠtfĹn leadtam a hĂĄtsĂł hidat szĂŠtszerelĂŠsre, uh nemsokĂĄra meg lesz a diagnĂłzis!
Ma pedig fejtĂĄmlĂĄsĂtottam a hĂĄtsĂł ĂźlĂŠseimet. Csak ki kellett vĂĄgni a kĂĄrpitot, a helye meg volt, meg persze ĂĄtrakni a mĹąanyag vezetĹjĂŠt, illetve van gyĂĄrilag egy rugĂł ami benn tartja a fejtĂĄmlĂĄt, ezt is ĂĄtraktam csak egy ĂźlĂŠst szĂŠt kellett szedni, hogy lĂĄssam hogyan mĹąkĂśdik, de egyĂŠbkĂŠnt nem kell szĂŠtszedni az ĂźlĂŠst, elĂŠg csak a kĂĄrpitot alulrĂłl megnyitva benyĂşlni kĂŠt kĂŠzzel ĂŠs kitolni illetve vissza a rugĂłt!
A szĂźksĂŠges alkatrĂŠszek x2
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090518/DSC08458_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
MĂĄr kĂŠszen
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090518/DSC08460t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
Tegnap ĂĄtfĂłlizĂĄtattam az elejĂŠt halvĂĄnyabbra + kapott az elsĹ szĂŠlvĂŠdĹre egy csĂkot.
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090518/10513829DSC08509t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090518/144056748DSC08513t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
HĂŠtvĂŠgĂŠn bekerĂźlt egy pĂĄr Apex ĂźltetĹrugĂł elĹre (Diesel, Xsi,-be valĂł) 3 cm. ;D
ZsĂr lett! KĂŠpek kĂŠsĹbb!
BĂĄr van egy olyan ĂŠrzĂŠsem, hogy ez kevĂŠs lesz ĂŠs elĹbb-utĂłbb ĂĄllĂthatĂł lesz belĹle...
KĂŠpek:
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090609/DSC08641t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090609/DSC08646t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090609/DSC08649t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090609/DSC08636t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
VĂŠgre elkezdĹdtek a mĂĄjusra tervezett festegetĂŠsek, felrakĂĄs csak kĂŠsĹbb, mert mĂŠg nincs meg minden.
A fĂŠnyezĂŠst bĂĄtyĂĄm csinĂĄlta, de bĂĄrmelyik fĂŠnyezĹ megirigyelhetnĂŠ! :P
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090703/DSC08758t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt][imgt]http://kepfeltoltes.hu/090703/DSC08762_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
[imgt]http://kepfeltoltes.hu/090703/DSC08766t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt][imgt]http://kepfeltoltes.hu/090703/DSC08767t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt][imgt]http://kepfeltoltes.hu/090703/DSC08768_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt][imgt]http://kepfeltoltes.hu/090703/DSC08769_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgt]
-
A fĂŠkezĂŠskor tĂśrtĂŠnĹ futĂłmĹą rĂĄzĂĄs ĂźgyĂŠben, kaptam egy tippet egy volt Pug szervĂzben dolgozĂł haveromtĂłl, hogy a csonkĂĄllvĂĄnyok okozhatjĂĄk! Tegnap reggel meg is tĂśrtĂŠnt a cserĂŠjĂźk! HĂĄt.... a rĂĄzĂĄs minimĂĄlisra csĂśkkent (nagyon pici oldalirĂĄnyĂş, az eddigi egĂŠsz kasztnit berĂĄzĂłval szemben).
-
A hĂŠtvĂŠgi kiruccanĂĄson muszĂĄj voltam csinĂĄlni pĂĄr kĂŠpet (igaz csak telĂłval), mert olyan szĂŠpen "meg volt Ăźltetve" a gĂŠp! ;D
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/240/fotĂł103.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/241/fotĂł104.jpg[/imgt]
-
Egy picit most szĂŠt van szedve a gĂŠp: lekerĂźlt a hĂĄtsĂł lĂśkĂśs, valamint az elsĹ lĂśkĂśs ĂŠs tĂĄrsai az elsĹ sĂĄrvĂŠdĹk festĂŠse miatt, amire a hĂŠten sor kerĂźl, ĂśsszeszerelĂŠs viszont csak jĂśvĹhĂŠten.
Mod:
PĂŠnteken lefestĂŠsre kerĂźltek az elemek, szĂŠp lett, bĂĄr nem sikerĂźlt teljesen a gyĂĄri szĂnt kikeverni. EstĂŠnkĂŠnt pedig rakom Ăśssze, ma vagy holnap kĂŠsz is lesz. KĂŠpek kĂŠsĹbb.
-
Tegnap vĂŠgre Ăśsszeraktam a gĂŠpet! De kĂŠpet mĂŠg nem volt idĹm csinĂĄlni, majd holnap.
Addig is egy pĂĄr kĂŠp festĂŠs elĹtt ĂŠs utĂĄnrĂłl.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/254/dsc08909.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/255/dsc08912.jpg[/imgt]
Ma pedig megvolt a hĂdfelĂşjĂtĂĄs,20-20-20-as rudakkal. Meg lejjebb is kerĂźlt mint volt, sokkal stabilabb lett. Meg fĂŠkpofĂĄkat is cserĂŠltek hĂĄtul, ugyanis tegnap este felpuhult a fĂŠkem, de mivel olajfolyĂĄst nem lĂĄttam nem tudtam mire vĂŠljem, majd megjavult, de gondoltam ma Ăşgyis megnĂŠzik, volt is mit, ugyanis az egyik fĂŠkpofĂĄrĂłl levĂĄlt a ferodor (remĂŠlem jĂłl Ărtam ::) ) mĂŠg jĂł hogy nem szorult meg.
Ja meg kicserĂŠltem az oldalindexeket fehĂŠrre + lassan mĂĄr a dĂszlecek is szĂnre lesznek fĂşjva.
Itt vannak a kĂŠpek!
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/256/dsc09005t.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/257/dsc09006t.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/258/dsc09007t.jpg[/imgt]
-
Ma megĂŠrkeztek, a rĂŠgĂłta keresett gyĂĄri kĂźszĂśbspoilereim!
-
Tegnap levettem a fĂŠkdobokat ĂŠs elkĂźldtem szabĂĄlyzĂĄsra Ĺket, de kĂśzben kiderĂźlt, hogy egy picit enged a fĂŠkmunkahenger, ezĂŠrt cserĂŠlem mindkettĹt, meg mĂĄr a kĂŠzifĂŠkbowdeneket is.
CsĂźtĂśrtĂśkĂśn munkahenger csere volt.
Ma pedig kicserĂŠltĂźk a kĂŠzifĂŠkbowdeneket is meg be lettek ĂĄllĂtva a hĂĄtsĂł fĂŠkek.
Plusz pĂĄr kĂŠp a SportSedan -rĂłl: ;D
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/298/dsc09072.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/299/dsc09083t.jpg[/imgt]
-
Ma meghalt az akksim... :( :'( semmi jelĂŠt nem adta, mĂŠg szerencse hogy hazaĂŠrtem, leĂĄllĂtom ĂŠs amikor indĂtanĂĄm Ăşjra be mĂĄr nem indul.
Ideiglenesen bekerĂźlt tesĂłm rĂŠgi akksija, Ăgy nyugisan tudok Ăşj akkut keresgĂŠlni.
Tegnap megvettem az új akksit, Bosch 72ah kerßlt be. Az infóÊrt big thx Lipig-nek!
-
Ma voltam lengĂŠscsillapĂtĂĄst ĂŠs fĂŠkhatĂĄst mĂŠretni.
A lengĂŠscsillapĂtĂłim jĂłk legalĂĄbbis vizsgĂĄn ĂĄtmennĂŠnek:
Bal Jobb EltĂŠrĂŠs
ElsĹ 69% 71% 2,8%
HĂĄtsĂł 34% 42% 7,9%
A fĂŠk:
ElsĹ ĂŠs hĂĄtsĂł fĂŠknĂŠl is pont hatĂĄron van az eltĂŠrĂŠs, szĂłval mĹąszakiig mĂŠg meg kell nĂŠzni. A kĂŠzifĂŠk az hatĂĄron belĂźl.
-
VasĂĄrnap tuning ĂŠs stb. talĂĄlkozĂłn voltunk.
Egy pĂĄr kĂŠp:
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/331/dsc09536t.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/333/dsc09561t.jpg[/imgt]
-
Tavaszra terveztem a vezĂŠrlĂŠs ĂŠs vĂzpumpa cserĂŠt, de nagyon Ăşgy nĂŠz ki, hogy hamarabb lesz rĂĄ szĂźksĂŠg, ugyanis az egyik folt a garĂĄzsban egyik naprĂłl a mĂĄsikra eltĹąnt, meg fogyott is a hĹątĹvĂzbĹl, ezĂŠrt benĂŠztem a kocsi alĂĄ ĂŠs pĂĄr csepp vizet talĂĄltam vezĂŠrlĂŠsoldalon, szĂłval tĂśbb mint valĂłszĂnĹą, hogy csere lesz hamarosan.
-
Holnap fĹątĹradiĂĄtor csere indul, illetve a szĂŠtszedĂŠs rĂŠsze, majd a rendelĂŠs csak azutĂĄn kĂśvetkezik. Ha valakinek esetleg van valami gyakorlati jĂłtanĂĄcsa vagy bĂĄrmi nyugodtan megoszthatja. :) UnokatesĂłm autĂłszerelĹ, vele csinĂĄljuk.
Mod:
Reggel 8 utĂĄn szĂŠp lassan nekiĂĄlltam a szerelĂŠsnek, szerszĂĄmok kipakolĂĄsa, stb., meg szĂŠtszedni, amit egyedĂźl is tudtam: kormĂĄny, kĂśzĂŠpkonzol, kestyĹątartĂł, ablaktĂśrlĹ szerkezet, stb. AztĂĄn 11 kĂśrĂźl ĂŠrkezett meg a segĂtsĂŠg ĂŠs fĂŠl 1-re mĂĄr kint is volt a radiĂĄtor, tĂŠnyleg elĂŠg kottĂĄs melĂł kiszedni a radiĂĄtort a tĹązfalbĂłl, de mi megoldottuk kb. 3 perc alatt ;D szĂłval most szĂŠtvan szedve az autĂłm, alkatrĂŠszrendelĂŠs folyamatban, ja ĂŠs Valeo fĹątĂŠsbox van benne.
A pollenszĹąrĹ pedig felfogott egy pici koszt!
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/349/dsc09612.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/353/dsc09619t.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/354/dsc09620t.jpg[/imgt]
-
Tegnap reggel nekiĂĄlltunk az ĂśsszeszerelĂŠsnek, nagyon jĂłl haladtunk, mĂĄr majdnem minden Ăśssze volt rakva, mikor ĂŠszrevettĂźk, hogy nem megy a ventilĂĄtor, a csatijĂĄt elfelejtettĂźk Ăśsszedugni ĂŠs rĂĄadĂĄsul beszorult a mĹąszerfal ĂŠs a fĹątĂŠsbox kĂśzĂŠ, Ăşgyhogy bontĂĄs vissza szĂŠpen mindent ĂŠs Ăşjra Ăśssze, Ăgy kĂŠsĹ dĂŠlutĂĄn vĂŠgeztĂźnk, de most mĂĄr van fĹątĂŠs a gĂŠpben! :)
-
Ma megvolt a vezĂŠrlĂŠs csere Gates szĂj, SKF gĂśrgĹk ĂŠs vĂzpumpa kerĂźlt be, mĂĄr rĂĄ is fĂŠrt a csere, a vĂzpumpa mĂĄr folyt rendesen ĂŠs a gĂśrgĹknek is volt kottyanĂĄsuk!
HĂŠtvĂŠgĂŠn lehet megejtem az olajcserĂŠt, szĹąrĹvel ĂŠs lĂŠgszĹąrĹvel egyĂźtt.
Mod:
Megvolt az olajcsere: Total Quartz 9000 5w40
VĂĄltĂłoljacsere: Total BV 75w80
LevegĹszĹąrĹ, OlajszĹąrĹ, FagyĂĄllĂł, Szervoolaj is cserĂŠre kerĂźlt.
Valamint megszĂźntettĂźnk 2 olajfolyĂĄst, remĂŠlem tartĂłsan!
-
Vettem ablaktĂśrlĹ lapĂĄtokat, gyĂĄri Valeo-t akartam, de a miskolci mĂĄrkakerben nem volt, tavaly Bosch Twin volt fenn, az nagyon jĂł volt, csak tavaszra egy picit mĂĄr vesztett a tudĂĄsĂĄbĂłl, Ăgy Valeo Compact kerĂźlt fel (ezt tudtam viszonylag olcsĂłn szerezni) 55/51 cm-es.
-
SikerĂźlt vennem egy mĂĄr rĂŠgĂłta keresett s1 1996 utĂĄni kĂśzĂŠpboxot, melyet mĂĄr be is raktam!
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/462/dsc09691.jpg[/imgt]
Illetve lecserĂŠltem az ablakmosĂł folyadĂŠkot Prelixre ĂŠs mĂĄris jobb lett, nem maszatol mint a elĹzĹ noname (osĂĄnos Magyar gyĂĄrtmĂĄny), Ăgy mĂĄr a Valeo Compact lapĂĄtok minĹsĂtĂŠse is jĂł!
-
Tegnap kicserĂŠltĂźnk a hĂĄtsĂł fĂŠkben kĂŠt alkatrĂŠszt, ami az ĂĄllĂtĂłt tartaja fixen, mert mindkĂŠt oldalrĂłl hiĂĄnyzott ĂŠs elĂŠggĂŠ lent fogott a pedĂĄl, valamint felkerĂźltek a tĂŠli gumik is!
-
Vettem kĂśdlĂĄmpĂĄkat, amiket felszereltem ĂŠgĹkkel, csatlakozĂłval, bekerĂźlt a tartĂłjĂĄba, mĂĄr csak fel kell rakni, amire hĂŠtvĂŠgĂŠn kerĂźl sor.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/482/dsc09719.jpg[/imgt]
Valamint nemsokĂĄra mĹąszaki, ezĂŠrt felraktam a vonĂłhorgot is.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/515/dsc09720.jpg[/imgt]
2009 december:
Tegnap meg lett a mĹąszaki!
-
Gondoltam dobok mĂĄr fel pĂĄr tĂŠli kĂŠpet, meg akkor mĂĄr egy Ĺszit is! :)
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/516/fotĂł192.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/517/fotĂł193.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/518/fotĂł194.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/519/fotĂł150.jpg[/imgt]
-
Alakulnak a szerelni valĂłk tavaszra, szereztem egy hĂĄtsĂł tĂĄrcsafĂŠkszettet, bĂĄr beĂŠpĂtve nem tudom mikor lesz, ha meg nem gondolom magam.
Az egyik lĂŠgtelenĂtĹ nem nagyon akart kijĂśnni a nyeregbĹl, ĂŠs bele is tĂśrt, de szerencsĂŠre kijĂśtt kis CO meg kis lĂĄng segĂtsĂŠgĂŠvel.
Valamint a jobb elsĹ csapĂĄgyam is cserĂŠre vĂĄr, meg mĂŠg sztem talpas vagy kis stab., de ezt mĂŠg nem nĂŠztem meg konkrĂŠtan.
-
HĂŠtvĂŠgĂŠn kicserĂŠltĂźk a jobb elsĹ csonkĂĄllvĂĄnyt ĂŠs egy "picit" valĂłban csapĂĄgyas, hangja is van meg kottyan is. Talpas, kistabi, stb. jĂłnak tĂźntek, de valami koppan kĂĄtyuknĂĄl, valamint ha jĂłl tippelek a toronycsapĂĄgyam is nyekereg pedig alig mĂşlt egy ĂŠves SKF.
-
Nekem is felkerĂźltek a nyĂĄri kerekek, meg a nyĂĄri lĂśkĂśs, a vonĂłhorog pedig le.
Valamint egy alapos kĂźlsĹ-belsĹ takarĂtĂĄsra is sor kerĂźlt. A jobb elsĹ telĂłm picit elkezdte engedni az olajat, de mĂŠg bĂrja, valamint a balos H4 izzĂłm is kiĂŠgett, 1 ĂŠvet bĂrt, csodĂĄlkozom, hogy a jobb oldali mĂŠg bĂrja. EgyelĹre most kapott egy normĂĄl izzĂłt, de nem kizĂĄrt hogy marad is az.
-
PĂĄr kĂŠp, csak Ăşgy.... :D
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/607/dsc00336t.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/608/dsc00334t.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/609/dsc00342t.jpg[/imgt]
-
Az elmĂşlt hĂŠten kicserĂŠltĂźk a jobb elsĹ telĂłm.
Vettem egy pĂĄr 266-os Ferodo tĂĄrcsĂĄt elĹre ĂŠs hozzĂĄ Ferodo fĂŠkbetĂŠteket, melyeket ma be is raktam.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/619/dsc00430.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/617/dsc00442.jpg[/imgt]
Valamint vĂŠgre sor kerĂźlt a dĂszlecek szĂnrefĂşjĂĄsĂĄra, valamint nĂŠhĂĄny javĂtĂĄsra.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/618/dsc00438.jpg[/imgt]
-
Ma hazafelĂŠ jĂśvet eszembe jutott, hogy a sĂĄrga repce jĂł hĂĄttĂŠr lehet, ezĂŠrt csinĂĄltam is pĂĄr kĂŠpet! :)
(http://keptar.306klub.hu/show.php/628/dsc00472t.jpg)
(http://keptar.306klub.hu/show.php/627/dsc00471t.jpg)
(http://keptar.306klub.hu/show.php/629/dsc00483t.jpg)
-
A Kovi-tali vĂŠgĂŠn mĂŠg csinĂĄltunk pĂĄr kĂŠpet greysedannal.
(http://keptar.306klub.hu/show.php/650/dsc00565.jpg)
(http://keptar.306klub.hu/show.php/651/dsc00575t.jpg)
Az elmĂşlt hĂŠten pedig rendre gĂĄzolajszĹąrĹt cserĂŠlek, most lesz a 3. bent, a tankbĂłl is le lett engedve az Ăśsszes Ăźzemanyag, mert valahogy most kikĂvĂĄnkozott belĹle az Ăśsszes kosz ĂŠs nem igazĂĄn akart menni, bĂĄr a szĹąrĹhĂĄzat lĂĄtva, azon is csodĂĄlkozom, hogy egyĂĄltalĂĄn ment.
-
Jobb elsĹ gumim kukĂĄs lett, hĂĄla egy kĂĄtyĂşnak.
Vetettem fel edzĹkĂśnyvet, de nem sok jĂłval bĂztattak.
Ha valakinek van eladĂł 1 db Barum Bravuris 195/50R15 kĂŠrnĂŠm, hogy jelezze.
-
Ma felĂşjĂtottuk unokatesĂłmmal a hĂĄtsĂł fĂŠknyergeket, valamint a tĂśbbi alkatrĂŠsz is lefestĂŠsre kerĂźlt.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/667/dsc00819.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/668/fotĂł296.jpg[/imgt]
-
SikerĂźlt vennem egy elĂŠggĂŠ ritkasĂĄgnak szĂĄmĂtĂł Xsara vts hĂĄtsĂł hidat, valszeg ez fog bekerĂźlni, de elĹtte lehetsĂŠges, hogy szĂŠtszedem mĂŠgis milyen ĂĄllapotban van.
-
Tegnap szĂŠtszedtĂźk a vts hĂĄtsĂł hidat, a hĂŠten leszedtem rĂłla mindent, szinte mindent ĂĄztatni kellett, mert szĂŠpen Ăśssze volt gyĂłgyulva. Nem olyan bonyolult maga a szerelĂŠs, de mĂŠgis ĂŠrt kis meglepi.
A kanyarstabi viszonylag kĂśnnyen kijĂśtt ĂŠs mĂĄr ekkor lĂĄtszott, hogy elĂŠg jĂłl le volt szigetleve a hĂd, aztĂĄn melegĂtĂŠs-kalapĂĄlĂĄssal szĂŠpen lejĂśtt a jobb oldali lengĹkar is. A bal oldali lengĹkarnĂĄl ugyanez, de mĂŠg semmi, melegĂtĂŠs-kalapĂĄlĂĄs ĂŠppen csak megindult egy kicsit, aztĂĄn mĂŠg nem kevĂŠs kalapĂĄlĂĄs ĂŠs lejĂśtt, csak ĂŠppen a lengĹkar a csĹtengelyrĹl (amit ugye prĂŠselni szoktak :P) a csĹtengely meg a helyĂŠn maradt... gondolom feszĂźlhetett ĂŠs azĂŠrt, mert egyĂŠbkĂŠnt forgott a helyĂŠn. AztĂĄn faterom hozta a "cĂŠlszerszĂĄmot" ĂŠs kijĂśtt elĂŠg kĂśnnyen. Nagyon nagy ĂśrĂśmĂśmre a tengelyek teljesen kopĂĄsmentesek ĂŠs tĂźgĂśrgĹk is mĂŠg zsĂrban Ăşsztak, szĂłval elegendĹ lesz zsĂrozni, a szimeringeket kicserĂŠlni ĂŠs mehet Ăśssze.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/672/dsc00867.jpg[/imgt]
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/673/dsc00868.jpg[/imgt]
Ăgy ha valakit ĂŠrdekel lesz egy komplett nem ABS-es tĂĄrcsafĂŠkszettem olcsĂłn, dobfĂŠk helyĂŠre beĂŠpĂthetĹen, vagy egy nemrĂŠg fullra felĂşjĂtott kisdobfĂŠkszett.
-
MĂşlt hĂŠten lecserĂŠltem a motorolajat, Total 9000 5w40 kerĂźlt bele, valamint az olajszĹąrĹt, a levegĹszĹąrĹt ĂŠs az ĂźzemanyagszĹąrĹt.
Ma pedig kezdjĂźk Ăśsszerakni a hidat...
-
Ăsszeraktuk a hidat gyĂĄri magassĂĄgĂşra, szombaton pedig nekikezdtĂźnk a cserĂŠnek, mĂĄr rĂŠgĂłta tervben volt, de kĂśzbejĂśtt pĂĄr dolog. LevettĂźk a hidat elĂŠg gyorsan, ekkor jĂśttem rĂĄ, hogy az Ăźltetett hidam magasabb mint a vts hĂd, pedig arra szĂĄmĂtottam, hogy picivel alacsonyabb lesz. A berakĂĄs utĂĄn is elĂŠggĂŠ feltĹąnĹ volt a kĂźlĂśnbsĂŠg a lengĹkar ĂĄllĂĄsĂĄban.
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/678/dsc01034.jpg[/imgt]
AztĂĄn felkerĂźltek a fĂŠk alkatrĂŠszek, egyelĹre rĂŠgi tĂĄrcsĂĄk ĂŠs Ăşj LPR fĂŠkbetĂŠtek.
(A kĂŠp bal szĂŠlĂŠn az egyik legfĹbb segĂtsĂŠgem: Peti lĂĄthatĂł)
[imgt]http://keptar.306klub.hu/show.php/679/dsc01037.jpg[/imgt]
AztĂĄn jĂśtt a fĂŠkmunkahenger ĂŠs fĂŠkrĂĄsegĂtĹ cserĂŠje, hĂĄt az elĂŠg szĂvĂĄs, de kicserĂŠltĂźk, viszont Ăgy mĂĄr a tĂśbbi ĂśsszeszerelĂŠsre ĂŠs a lĂŠgtelenĂtĂŠsre nem maradt idĹ.
-
Befejeztem az elmaradt lĂŠgtelenĂtĂŠst, kĂŠzifĂŠk beĂĄllĂtĂĄst, a fĂŠknek mĂŠg be kell kopnia, de mĂĄr most is fog Ăşgy mint rĂŠgen a bekopott dobfĂŠkkel :) remĂŠlem mĂŠg jobb lesz, a nagyobb fĹfĂŠkkel kb. ugyanott fog a pedĂĄl, mint a rĂŠgivel.
KĂŠp mĂĄr kĂŠszen:
(http://keptar.306klub.hu/show.php/682/dsc01056t.jpg)
-
Az elmĂşlt hetekben:
Voltam beĂĄllĂttatni a futĂłmĹąvet, mert picit ette a gumi szĂŠlĂŠt.
SikerĂźlt szereznem 1 db Bravurist mĂŠg a nyĂĄri tali elĹtt.
KicserĂŠltem 2 db O-gyĹąrĹąt, ami a vĂĄkumpumpa alatt van, mert picit folyt ott az olaj, leellenĹriztem az izzĂtĂłgyertyĂĄkat, megjavĂtottam egy kartergĂĄzcsĂśvet, kicserĂŠltem egy visszafolyĂł gĂĄzolajcsĂśvet ĂŠs akkor mĂĄr le is mostam a mociteret, mivel mĂŠg nem igazĂĄn volt lemosva.
A mĂşlt hĂŠten pedig azt vettem ĂŠszre, hogy nem fĂşj levegĹt az szĂŠlvĂŠdĹre, de szerencsĂŠre, csak a fogaskerĂŠkkel volt a problĂŠma, azt helyreraktam ĂŠs jĂł is lett.
Valamint... ;D lemostam az aljĂĄt a gĂŠpnek, tegnap pedig lefestettem alvĂĄzvĂŠdĹvel.
(http://keptar.306klub.hu/show.php/710/dsc01943t.jpg)
-
Az elmĂşlt hetekben kicserĂŠlĂŠsre kerĂźlt pĂĄr alkatrĂŠsz a futĂłmĹąben: lengĹkarszilentek, jobb oldali trapĂŠzgĂśmbfej, az elĹzĹ Optimal mĂĄrkĂĄjĂş mĂĄsfĂŠl ĂŠvet bĂrt, ami az utakat ismerve nem mondhatĂł nagyon rossz teljesĂtmĂŠnynek, bĂĄr ha azt nĂŠzem, hogy a bal oldali mĂĄr harmadik ĂŠves...
(http://keptar.306klub.hu/show.php/755/dsc01979.jpg)
Valamint megjĂśtt a tĂŠli felnim! xD
(http://keptar.306klub.hu/show.php/756/fotĂł322.jpg)
-
Tegnap felkerĂźltek a tĂŠli kerekek, valamint a tĂŠli kĂśdlĂĄmpĂĄk.
Vettem GE Sportlight izzĂłkat, azok is bekerĂźltek egy fĂŠnyszĂłrĂł beĂĄllĂtĂĄssal egybekĂśtve, az ĂĄllĂtĂł szerkezetnek jĂłl jĂśtt egy kis WD-40, mert nagyon nehezen akart mozogni.
-
MĂşlt hĂŠten ĂŠszrevettem, hogy csepeg az adagolĂłbĂłl a gĂĄzolaj, szerencsĂŠre az egyik olyan tĂśmĂtĂŠsnĂŠl, amelynek cserĂŠjĂŠhez nem szĂźksĂŠges adagolĂłs, Ăgy hĂŠtvĂŠgĂŠn levettĂźk az adagolĂłt, vettem bele egy Ăşj tĂśmĂtĂŠst, amit bele is raktunk ĂŠs szerencsĂŠre jĂł is lett!
-
ĂtlĂŠpte a gĂŠp a 200.000 km-t. Eszembe is volt, hogy csinĂĄljak kĂŠpet 97-nĂŠl, aztĂĄn 14-nĂŠl, szĂłval a kĂŠprĹl lemaradtam.
NemsokĂĄra olajcsere, a szĹąrĹket mĂĄr megvettem Knecht ĂŠs Sofima mĂĄrkĂĄbĂłl.
-
Azon gondolkodtam, hogy 15 vagy 16 colos felni legyen a nyĂĄri felnim, de 15 colos lesz... whistle
(http://keptar.306club.hu/show.php/817/fotĂł401.jpg)
-
SikerĂźlt vennem "normĂĄlis" ĂĄrban egy Laguna koptatĂłt, de nem gondoltam, hogy ez ilyen vastag, Ăgy valĂłban fog kopni... ;D
Ideje lenne mĂĄr feltennem az alufelniket, de melyiket? whistle
(http://keptar.306club.hu/show.php/819/dsc03076.jpg)
-
FelkerĂźltek a nyĂĄri kerekek (sl299), lĂśkĂśs, rĂĄcs, valamint egy takarĂtĂĄsra is sor kerĂźlt.
HĂŠtvĂŠgĂŠn megjavĂtottuk az ajtóåtvezetĹket, mert mĂĄr nem mindig mĹąkĂśdĂśtt a kĂśzponti zĂĄr, meg az ablak is elĂŠg lassĂş volt, maradt a csatis megoldĂĄs, mivel volt 1 pĂĄr jĂł ĂĄllapotĂş csatim.
Vettem elĹre 1 pĂĄr KYB lengĂŠscsillapĂtĂłt, beszerelni mĂŠg nem tudom mikor fogom Ĺket.
-
Az elmĂşlt egy hĂłnapban, abbĂłl is inkĂĄbb az utĂłbbi kĂŠt hĂŠtben:
megvolt az:
- olajcsere: Total Quartz 9000 5w40
- olajszĹąrĹ cserĂŠje Knecht
- levegĹszĹąrĹ cserĂŠje Knecht
A mĂşlt hĂŠten pedig egĂŠsz hĂŠten ĂĄllt az autĂłm, mivel tĂśbb javĂtĂĄst/cserĂŠt egyszerre vĂŠgeztem el (azĂŠrt nem mindent egyedĂźl :P).
Az adagolĂłm ismĂŠt elkezdett csepegeni, Ăgy mĂĄr nem hĂşztam tovĂĄbb, levettem az adagolĂłt ĂŠs elvittem egy adagolĂłshoz, ahol kapott egy teljes Ăşj tĂśmĂtĂŠskĂŠszletet.
Vettem kĂŠt elsĹ kerĂŠkcsapĂĄgyat FAG mĂĄrkĂĄbĂłl, ezeket is sikerĂźlt kicserĂŠlni.
VĂŠgre beĂŠpĂtĂŠsre kerĂźlt elĹre a gti stabilizĂĄtor, mivel hĂĄtul mĂĄr vastag van, Ăgy elĹre sem ĂĄrt.
Valamint a KYB Excel-G lengĂŠcsillapĂtĂłk
(http://keptar.306club.hu/show.php/821/dsc03264.jpg)
Tesztelni nem sok alkalmam volt, egyelĹre vegyesek az ĂŠrzĂŠseim a telĂłkkal kapcsolatban...
-
FelkerĂźltek a gumik a Speedline-okra, elĂŠg jĂłl ĂĄll rajta a 195/50 ;D
Nagyon brutĂĄl ez a felni!
Tegnap fel is raktam Ĺket, de kĂŠpet mĂĄr nem volt idĹm csinĂĄlni, Ăşgyhogy ma csinĂĄltam pĂĄrat.
(http://keptar.306club.hu/show.php/825/dsc03298t.jpg)
(http://keptar.306club.hu/show.php/823/dsc03300t.jpg)
(http://keptar.306club.hu/show.php/824/dsc03303t.jpg)
-
Ma kiprĂłbĂĄltam a 4 szemĂŠllyel kĂśzlekedĂŠst ĂŠs nem kerĂźlt be az ajĂĄnlott tevĂŠkenysĂŠgek kĂśzĂŠ.. :P
A klĂmĂĄsĂtĂĄs egyelĹre nem lesz megcsinĂĄlva, tesĂłm szerint nagyon nagy munka, meg felesleges azĂŠrt szĂŠtszedni, meg stb. de ahogy szĂĄmolgattam kb. 4 nap alatt simĂĄn meg lehetne csinĂĄlni, csak ugye az is plusz sĂşly, ami rontja a menetteljesĂtmĂŠnyt... ;D
De hogy ne maradjunk szerelgetĂŠs nĂŠlkĂźl, nameg autĂł nĂŠlkĂźl sem, Ăgy elkeztĂźk csinĂĄlni tesĂłmmal a klĂmĂĄ(s)t! ::)
De ha mĂĄr csinĂĄljuk akkor kezdjĂźk az elejĂŠn... mĂĄr alapozgatĂĄs utĂĄn:
(http://kepfeltoltes.hu/110603/DSC03096_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/110603/DSC03094t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Picit elmaradtam, Ăşgyhogy most egybe kapjĂĄtok a kĂŠpeket! :)
Haladunk a klĂmĂĄs 306-al, mĂĄr bent van a mocit, pĂĄr kĂŠp!
(http://kepfeltoltes.hu/110612/DSC03098k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/110612/DSC03353_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Haladtunk...
(http://kepfeltoltes.hu/110623/DSC03375k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/110625/DSC03497k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Akkor tĂśbbek kĂŠrĂŠsĂŠre pĂĄr info az arany szĂnĹą 306-rĂłl, ugyanaz mint a zĂśld, vagyis 1.9TD plusz klĂma, ABS, stb. s3 lĂĄmpa (bĂĄr gondolom ĂŠszrevettĂŠtek) xsi rugĂłk tĂĄrcsafĂŠkes hĂĄtsĂł hĂd 3 ricnivel Ăźltetve, elĂśl ĂĄllĂthatĂł (TA, bĂĄr ezzel sokan nincsenek megelĂŠgedve, de nekem fontos volt, hogy ĂĄllĂthatĂł legyen...) elĂślt Brembo tĂĄrcsa, Ferodo DS2000 betĂŠtekkel, ST belsĹ, motortĂŠr gyĂĄrira Ăśsszerakva, dĂszelecek eltĂźntetve, jel nĂŠlkĂźli rĂĄcs, csomiajtĂłbĂłl a dĂszcsĂk eltĂźntetve, metĂĄlfekete tetĹ, 16 col Intra alufelni egyedi szĂnben, 195/45R16 gumikkal, hĂĄtul kristĂĄlylĂĄmpa, ennyi kb.
(http://kepfeltoltes.hu/110630/DSCF1897t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC03538t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Most nĂŠzem jĂł rĂŠgen Ărtam ide, de tavasszal szereltem eleget, szĂłval kellett kis pihenĹt tartani, az elmĂşlt hĂłnapban viszont elkezdtem a zĂśld tĂŠli felkĂŠszĂtĂŠsĂŠt, az alvĂĄzvĂŠdelmet javĂtottam ki ahol szĂźksĂŠges volt, a tyĂşkitatĂłk nemsokĂĄra megkapjĂĄk a jĂśvĹ ĂŠvre "ĂŠrvĂŠnyes" festĂŠsĂźket, meg hozzĂĄ a klubban nagyon nĂŠpszerĹą Kumho gumikat, szĂłval most a Speedline van fent. love
(http://kepfeltoltes.hu/111001/DSC04086t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
CsinĂĄltam mĂĄr kĂśzĂśs kĂŠpet is!
(http://kepfeltoltes.hu/111001/DSC03960t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Az aranyon pedig kicserĂŠltĂźk a jobb kĂźlsĹ fĂŠltengely gumiharangot, mivel az ĂśsszerakĂĄs utĂĄn mutatta meg a hibĂĄjĂĄt, valamint megkapta az alvĂĄzvĂŠdelmet, meg csinĂĄltam pĂĄr kĂŠpet is! :)
(http://kepfeltoltes.hu/111001/DSC03877ksz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/111001/DSC03895t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/111001/DSC03883t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
MegĂŠrkeztek a Kumho Ecsta gumik, felszerelve, letesztelve! :P
(http://keptar.306club.hu/show.php/833/dsc04105.jpg)
A mĂşlt hĂŠten pedig felkerĂźltek a tĂŠli kerekek.
-
MĂşlt hĂŠten megvolt a mĹąszaki! :)
-
A hĂŠten megvolt az olaj Total 5w40, olajszĹąrĹ ĂŠs levegĹszĹąrĹ cserĂŠje.
Az egyik gĂśmbfej is rossz volt azt is cserĂŠltem, valamint elĹre bekerĂźlt egy pĂĄr FK sport telĂł, hĂĄtra pedig xsi gyĂĄri.
Tegnap tudtam csak kicsit tesztelni, de elĂŠg jĂł. :)
-
FelkerĂźltek a nyĂĄri kerekek, kicserĂŠltem a lengĹkar szilenteket, hĂĄtra az Ăşjabb Berlingokba szerelt aluhĂĄzas szilent kerĂźlt, ez elvileg stapabĂrĂłbb mint a mĂĄsik, hogy valĂłban Ăgy van-e majd kiderĂźl..
(http://kepfeltoltes.hu/130425/DSC05669_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Az egyik stabpĂĄlca is cserĂŠre szorult.
Valamint felkerĂźlt az airbrush-os mocitetĹ is!
(http://kepfeltoltes.hu/130425/2013-04-25_19.05.53_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Motorolaj, olajszĹąrĹ, levegĹszĹąrĹ ĂŠs ĂźzemanyagszĹąrĹ csere tĂśrtĂŠnt.
Valamint elkĂŠszĂźlt a hangszĂłrĂł kiemelĂŠs is.
(http://kepfeltoltes.hu/130730/2013-06-13_18.43.31k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
A tyĂşkitatĂłkat csak a T 16 alufelnijĂŠre cserĂŠlnĂŠm le esetleg... mostmĂĄr elgondolkodhatok rajta ::)
(http://kepfeltoltes.hu/130809/2013-08-09_19.35.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
- FelkerĂźltek a tĂŠli kerekek
- Ăşj ablaktĂśrlĹ lapĂĄtok: Valeo Compact,
- Turtle Wax tĂŠli szĂŠlvĂŠdĹmosĂł
-
MĂĄr rĂŠgĂłta gondolkoztam, hogy "lemaszkolom" feketĂŠre az elsĹ fĂŠnyszĂłrĂłkat ĂŠs indexeket, csak ugye s1-nĂŠl nem egyszerĹą az indexeket. AztĂĄn vĂŠgĂźl csak nekikezdtem...
(http://kepfeltoltes.hu/141007/2014-09-29_15.52.13k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
BeĂŠpĂtve:
(http://kepfeltoltes.hu/141007/2014-10-06_13.22.28k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/141007/2014-10-07_12.57.33k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
MĂşlt hĂŠten felkerĂźltek a tĂŠli kerekek, miutĂĄn a FuldĂĄk csere ĂŠrettĂŠ vĂĄltak, Ăgy Firestone Winterhawk3 tĂpusra esett a vĂĄlasztĂĄs.
EgyĂşttal a felnik is kaptak egy festĂŠkrĂŠteget ezĂźst szĂnben. A GĂĄzolajszĹąrĹt is kicserĂŠltem.
(http://kepfeltoltes.hu/141125/2014-09-29_14.58.42k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
ElĂŠg rĂŠg Ărtam mĂĄr ide, de most pĂłtolom az elmaradĂĄst.
- Tavasszal kicserĂŠltem a gĂĄzolajpumpĂĄt
- A hĂĄtsĂł hidam szĂŠtszedtĂźk egy csapĂĄgycserĂŠre, mert mĂĄr van benne km miĂłta beraktam, de szerencsĂŠre nem kellett cserĂŠlni, csak zsĂrozni, meg az egyik szimeringet cserĂŠltĂźk.
- PollenszĹąrĹt is cserĂŠltem.
- SzelepfedĂŠl tĂśmĂtĂŠst cserĂŠltem (Elring), valamint az Ăśsszes rĂŠsolajcsĂśvet ĂŠs egy mosĂĄs is volt.
Egy netes kĂŠpen lĂĄttam naracs indexeket ĂŠs megtetszett, uh nemrĂŠg mi is "benarancsosĂtottuk" az elsĹ indexeket.
(http://kepfeltoltes.hu/150925/K_p_149tt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/150925/1157703313K_p_269_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
TĂŠl elejĂŠn sikerĂźlt vennem egy szett Ilea 14 colos alufelni garnitĂşrĂĄt, amik fel is kerĂźltek.
(http://kepfeltoltes.hu/160207/12699325_927944450607309_1768989347_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Kimaradt pĂĄr rĂŠgebbi nyĂĄri kĂŠp, most pĂłtolom...
(http://keptar.306klub.hu/show.php/843/20150519_192207k.jpg)
(http://keptar.306klub.hu/show.php/842/dsc06229k.jpg)
(http://keptar.306klub.hu/show.php/844/20150829_125653t.jpg)
-
Az elmĂşlt kĂŠt hĂłnapban kicserĂŠlĂŠsre kerĂźlt egy kĂŠt alkatrĂŠsz...
FelkerĂźlt egy HDI vĂĄltĂł, ez kicsivel hosszabb mint a TD-ĂŠ, ezzel egyĂźtt kicserĂŠltem a bĂślcsĹt, mivel elĂŠggĂŠ rozsdĂĄs volt, ezutĂĄn futĂłmĹą beĂĄllĂtĂĄs, valamint bal stabpĂĄlca csere.
Elkezdett kopogni a kipufogĂłm, amirĹl kiderĂźlt, hogy az egyik hĂdtartĂł bak, de akkor mĂĄr kicserĂŠltem mind a 4-et.
Az elsĹ fĂŠkem kopott volt ĂŠs rĂĄzott is, Ăgy Ăşj Ate tĂĄrcsĂĄk ĂŠs betĂŠtek kerĂźltek fel.
Olajcsere Total 5w40, olajszĹąrĹ ĂŠs levegĹszĹąrĹ csere is tĂśrtĂŠnt.
(http://kepfeltoltes.hu/160811/IMG_8653k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Egy ideje mĂĄr rakĂłdott a kiegyenlĂtĹmbe az olaj, szĂłval vĂĄrhatĂł volt, hogy elĹbb-utĂłbb hengerfejtĂśmĂtĂŠs cserĂŠt kell majd megejtenem, idĹkĂśzben ez szĂźksĂŠgessĂŠ vĂĄlt. Ăgy lekerĂźlt a hengerfej, ami fel lett ĂşjĂtva, Ăşj tĂśmĂtĂŠs, csavarok, egyĂşttal megcsinĂĄltuk a vezĂŠrlĂŠs cserĂŠjĂŠt is, mert az is esedĂŠkes volt mĂĄr, olaj, szĹąrĹk ĂŠs fagyĂĄllĂł is lecserĂŠlĂŠsre kerĂźlt.
Gates vezĂŠrmĹąszĂj
Ina gĂśrgĹk
Hepu vĂzpumpa
Total Quartz 9000 5w-40
Filtron szĹąrĹk
MiutĂĄn kĂŠsz lett, pĂĄr napra rĂĄ vettem ĂŠszre, hogy a dupla fĹątĂŠscsĂśvem szivĂĄrog, Ăgy ezt is cserĂŠltem.
Valamint Ĺsszel Ăşj izzĂłk kerĂźltek be
Osram H7 Silverstar,
Osram H1 +30%,
Philips H3 +30%, illetve
Bosch Twin ablaktĂśrlĹ lapĂĄtok.
-
A hengerfejtĂśmĂtĂŠssel egy idĹben elkezdett folyni a fĹfĂŠkmunkahenger, Ăgy vettem egy Ăşjat, Trw volt csak, de gondoltam ez Ăşgyis gyĂĄri beszĂĄllĂtĂł, biztosan jĂł lesz. Nem lett jĂł, nem lehetett lelĂŠgtelenĂteni a rendszert. Hoztak helyette egy mĂĄsikat, ami ki volt bontva, Ăgy azt mĂĄr inkĂĄbb be sem raktam, vettem helyette egy Samko-t az hibĂĄtlan lett.
-
NyĂĄron olajcsere volt:
- Total 5w40
- Filtron szĹąrĹk
TovĂĄbbĂĄ:
- jobb oldali fĂŠltengely gumiharang csere /Spidan/
- szervĂłolaj csere
- hosszbordĂĄs szĂj csere /Contitech/
- hosszbordĂĄs szĂj feszĂtĹ csere /Ina/
- bal oldali stabpĂĄlca
TĂŠlen kicserĂŠltem a mĹąszerfali izzĂłkat mert mĂĄr csak a fele vilĂĄgĂtott, valamint kicserĂŠltem az ablakmosĂł fĂşvĂłkĂĄkat a Xsara II-ĂŠre, ezek szĂŠtpriccolnak ĂŠs beterĂtik szinte az egĂŠsz szĂŠlvĂŠdĹt tehĂĄt nagyon jĂłk, viszont kb. 60 km/h felett elnyomja a menetszĂŠl, pĂĄlya tempĂłnĂĄl mĂŠg nem prĂłbĂĄltam.
A csomagtĂŠr ĂĄtvezetĹkĂĄbele mĂĄr rĂŠgĂłta rossz volt, most ezt is kijavĂtottam a kĂĄbelrĂŠsz cserĂŠjĂŠvel. EzĂşton is kĂśszĂśnet Zimunak! ;) Az egyik nyĂĄri talin lĂĄttam amikor csinĂĄlt egy ilyen mĹąveletet ĂŠs a fĹbb mozzanatokra emlĂŠkeztem. ;D