Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 Dátum: 2023 Január, 16, 18:15:08  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)

Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem. :(
Szóval erősen fogyatkozunk...

A hátsó ablakon volt egy szép nagy Peugeot306Klub matrica, elsősorban ezért kérdeztem. :) Amúgy pedig a helyzet az, hogy a 306-osok már erősen fogyatkoznak. Elvétve látni még Budapesten szedánokat (átlag heti egyszer-kétszer látok), de ferdehátúból nagyon kevés van már, a három ajtós meg szinte már veteránokat idéző ritka látvány. Még cabrioból is többet lárni... Meg-megdobban a szívem egy szép 306-os oroszlánt látva.

OFF
Egy kis ínyencség, aki még nem látta:
https://www.youtube.com/watch?v=kkV6WIvU4eE&t=933s

ON

 12 
 Dátum: 2023 Január, 16, 08:18:17  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
OFF

Fekete kombi 306, ICJ-153 (?) Zuglóban, tegnap. Kié? :)

Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)

Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem. :(
Szóval erősen fogyatkozunk...

 13 
 Dátum: 2023 Január, 14, 22:10:59  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
OFF

Fekete kombi 306, ICF-915 (?) Zuglóban, tegnap. Kié? :)

 14 
 Dátum: 2022 December, 28, 13:37:56  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
306-nál hogyan lehet megoldani, hogy esti parkolásnál csak az úttest felőli lámpák világítsanak elöl-hátul?  ???
Más autóknál láttam ilyet. Van a családban egy 1. szériás Punto is, annál sem tudom hogyan lehet megoldani.
Csak azt ne mondjátok, hogy csavarjam ki a járda felőli izzókat.  :-))

Ezt a funkciót tudta a Trabi, Wartburg, stb is, de mára ritka már...
Tudtommal úgy kelett aktiválni minden autónál, hogy a kívánt oldalra kapcsolt irányjelzővel kellett kiválasztani, hogy melyik oldalán parkol az autó az úttestnek, és eztán levenni a gyújtást.
306-nál ezt komoly átalakítással lehet csak megoldani, hiszen az irányjelző kapcsoló sem támogatja ezt, ráadásul (rendkívül meglepő módon) a jobb hátsó helyzetjelző kapott egy biztosítékot, a másik érintett biztosíték viszont a bal hátsó, és mindkét oldali első helyzetjelzőé plusz a rendszám-világításé egyszerre...

 15 
 Dátum: 2022 December, 27, 21:40:14  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krissz306
306-nál hogyan lehet megoldani, hogy esti parkolásnál csak az úttest felőli lámpák világítsanak elöl-hátul?  ???
Más autóknál láttam ilyet. Van a családban egy 1. szériás Punto is, annál sem tudom hogyan lehet megoldani.
Csak azt ne mondjátok, hogy csavarjam ki a járda felőli izzókat.  :-))

 16 
 Dátum: 2022 December, 16, 12:13:55  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Igen, a sötétszürke "gyűjtői darabról" beszélgetünk.
Úgy láttam a képeken, hogy a rádió távvezérlő karnak is csak az üres helye tátong a kormány mögött.
Gyanakvásra ad okot, hogy miközben gazdagon extrázott, erős, és még "gyűjtői darab" is, mégis csak 620-at kér érte.
Hát itt csakis a helyszíni alapos átvizsgálás tudná megmondani az igazat.

Képeken szépen együtt van az a hirdetett autó, és a magasabb fogyasztása miatt sokaknak biztosan nem vonzó, szerintem egyáltalán nem gyanúsan olcsó ár ez.
A gyári rádióhoz csak magamfajta "elvetemültek" ragaszkodnak, legtöbben lecserélik idegen utólagos cuccra.
Azok pedig csak ritkán párosíthatóak a gyári távvezérlő karral, és gondolom emiatt szerelte ki a mi emberünk is.
Ezt amúgy nem értem, mert ha rá is bírnám szánni magam arra, hogy harmonikusan oda nem illő készüléket építsek be, azt biztosan szem előtt tartanám, hogy csak ellenállás-hálóval távvezérelhető készülék jöhetne szóba.

Rádió-ügyben én annyit csináltam a saját autómon, ami maximumot ki tudtam hozni a gyári állapotból:
A rádiót kicseréltem a gyári CD-játszós Clarionra, hozzá vettem egy gyári CD-tárat, nekem ehhez a vezetékezés is bent volt előre az autómban, kábeleznem sem kellett.
A hangszórókat kicseréltem jobbakra. A kalaptartó rejtett hangszóróinál erősen kompromisszumot kellett kötnöm, mivel csak extra keskeny hangszórók férnek el, de vágni, vagy burkolatot elhagyni nem akartam... Plusz én megdupláztam a rádiótávvezérlő kart is (balra, a tempomat-kar helyére is egy rádiótávvezérlő kart építettem be), így már nyolc funkciót tudok kormányról vezérelni.
A gyári készülék, a harmonikus illeszkedés a középkonzolba, plusz a nagyon kényelmes távvezérelhetőség nekem ennyit megér, hogy CD-ket kell írogatnom, hogy zenét tudjak az autóban hallgatni...

 17 
 Dátum: 2022 December, 16, 11:51:12  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Ha annyira patika a mostani autód, akkor inkább csak hajtásláncot cserélj, ne komplett autót... ;-)
Ez nem is ördögtől való lehetőség ám, és legálisan kivitelezhető is.

Gondolom, hogy a "gyűjtői darab"-ra gondolsz, amelyet most hirdetnek több felületen is.
Ugyanilyen felszereltségű volt az is, amelyet vezettem.
Nagyjából az ülésfűtés, a tetőablak és a lámpamosó kivételével minden gyárilag létező extrát tartalmaz, ami eléggé vonzó tud lenni...

Ha 1999-es, akkor garantáltan Euro2-es a kiszemelt példány.

Igen, a sötétszürke "gyűjtői darabról" beszélgetünk.
Úgy láttam a képeken, hogy a rádió távvezérlő karnak is csak az üres helye tátong a kormány mögött.
Gyanakvásra ad okot, hogy miközben gazdagon extrázott, erős, és még "gyűjtői darab" is, mégis csak 620-at kér érte.
Hát itt csakis a helyszíni alapos átvizsgálás tudná megmondani az igazat.

 18 
 Dátum: 2022 December, 16, 08:17:30  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Egy 1999. 10. havi példányról van szó.
Nagy dilemmában vagyok. A mostanira sokat költöttem, mind esztétikára, mind műszaki tartalomra.
Most úgy gondolom tipp-topp állapotban van.
De nagyon hívogat engem ez az 1.8-as.  :-))
Ha megveszem, valószínűleg kezdhetek mindent elölről. Még lehet akkor is, ha nagyon jó állapotúnak mondják..

Ha annyira patika a mostani autód, akkor inkább csak hajtásláncot cserélj, ne komplett autót... ;-)
Ez nem is ördögtől való lehetőség ám, és legálisan kivitelezhető is.

Gondolom, hogy a "gyűjtői darab"-ra gondolsz, amelyet most hirdetnek több felületen is.
Ugyanilyen felszereltségű volt az is, amelyet vezettem.
Nagyjából az ülésfűtés, a tetőablak és a lámpamosó kivételével minden gyárilag létező extrát tartalmaz, ami eléggé vonzó tud lenni...

Ha 1999-es, akkor garantáltan Euro2-es a kiszemelt példány.

 19 
 Dátum: 2022 December, 15, 14:10:19  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Vezettem ilyet, egyik klubtag-társunké volt.
Nagyon meggyőzően megy, öröm volt vezetni.
Tudtommal a legvégén gyártottak belőle két lambda-szondás Euro3-ast is, ha lehet, én olyat keresnék.

Egy 1999. 10. havi példányról van szó.
Nagy dilemmában vagyok. A mostanira sokat költöttem, mind esztétikára, mind műszaki tartalomra.
Most úgy gondolom tipp-topp állapotban van.
De nagyon hívogat engem ez az 1.8-as.  :-))
Ha megveszem, valószínűleg kezdhetek mindent elölről. Még lehet akkor is, ha nagyon jó állapotúnak mondják..

 20 
 Dátum: 2022 December, 15, 12:31:59  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok!

Valakinek van esetleg bármilyen tapasztalata 1.8 XS benzinessel?
Esetleg egy ismerős véleménye, akinek volt ilyen?
Nagyon csábít a csere gondolata 75 paciról 110-re.  :P

Köszi!

Vezettem ilyet, egyik klubtag-társunké volt.
Nagyon meggyőzően megy, öröm volt vezetni.
Tudtommal a legvégén gyártottak belőle két lambda-szondás Euro3-ast is, ha lehet, én olyat keresnék.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10

Az oldal 0.268 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.