Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4961150 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31250 Dátum: 2014 Április, 18, 05:19:26 »

Sziasztok
A kérdésem az lenne h a három ajtós első üléseinek az üléssínjei azok megegyeznek a normál és a sport ülésnél ?
lenne egy félbőr első üléspár aminek nincs sínje és ha megfelelne a kettő akkor rácsapnék, csak nem vagyok benne biztos h megfelel e
Naplózva

peugeotboy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Lakóhely: Székesfehérvár
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31251 Dátum: 2014 Április, 19, 22:55:04 »

sziasztok. 1.4-es KDX motorkodú 106-osom van. hengerfejtömítés probléma volt, cserélve lett a hengerfej, a tömítések, gyertyák, stb. jelenleg kicsit nehezebb indítás után 1-2 perccel erősen gőzöl, később pedig kékes füst jön a kipufogóból. a kipufogón hallható némi halk durrogás, egyenetlen járás mintha rossz lenne a gyújtás vagy nem menne mindig egy henger.a motornál viszont nem érezhető billegés. gázadásra szintén füst. a lambda szondát lehúztam, semmi változás, a gyújtótrafót felcseréltem szintén semmi változás. van valakinek ötlete? kopott motor? vagy ac pumpa?
Naplózva

Kisbagesz

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1996.11
  • Kor: 17
  • Lakóhely: Szolnok
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31252 Dátum: 2014 Április, 20, 10:24:55 »

Üdv Mindenkinek!

Sikerült megcsinálnom a váltóolaj-cserét!!
Azért csak most,mert kicsit nehezen sikerült beszerezni a leengedő-betöltő csavarjaimhoz a 8mm-es négyszögdugó bit fejet.
Elég megrökönyödve tapasztaltam hogy mindössze 1,1 liter olaj jött le a váltóból :o. Most belement a 2 lityi (-0,5 deci amit el folyattam mellé)
De már azonnal érezhető volt hogy könnyebben veszi a sebességeket,a rükvercbe rakás nem recseg,hanem finoman beveszi...
Szóval már kellet neki nagyon.

Mint teljesen laikus kérdezem hogy azokat a kis gömbfejeket hogy hivják amik akkor mozognak amikor mozgatom a váltókart,tehát ezek kapcsolják a váltót ( ;D ) mert ahogy nézegettem öket meg mozgattam eléggé-nagyon ki vannak kopva szegények. ezeket lehet-szokták cserélni,illetve könnyen ki lehetne cserélni? Mert ahogy néztem eléggé be vannak oda épitve a váltó meg miegymás közé.

Esetleg nem a szinkron gyűrűkre gondolsz amik a váltás folyamán mozognak és ezek iránya határozza meg a váltásod? Nálam pl ha gyorsan váltok harmadikba berecseg ami sajna szinkronygyűrű kopásra utal csak itt németbe szétszedetni egy váltót elég sokba kerülne :S
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31253 Dátum: 2014 Április, 20, 14:16:36 »

Sziasztok,
Olyan szinten elkopott már a beváltó gomb ábrája, hogy már nincs is rajta rajz, csak csont fehér. Már eleve így vettem az autót, nem nagyon tudom milyen lehetett az eredeti, viszont aki hasonló probléma miatt cserélt sebváltógombot az leírná a tapasztalatait a cserélve, illetve, hogy mivel helyettesítette?
Gyárira szerintem a gatyám is rámenne, az utángyártottra pedig nincs garancia, hogy rámegy.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31254 Dátum: 2014 Április, 20, 15:04:25 »

Sziasztok,
Olyan szinten elkopott már a beváltó gomb ábrája, hogy már nincs is rajta rajz, csak csont fehér. Már eleve így vettem az autót, nem nagyon tudom milyen lehetett az eredeti, viszont aki hasonló probléma miatt cserélt sebváltógombot az leírná a tapasztalatait a cserélve, illetve, hogy mivel helyettesítette?
Gyárira szerintem a gatyám is rámenne, az utángyártottra pedig nincs garancia, hogy rámegy.

Valaki írta nemrégiben, hogy 6.000 Ft körül van az új.
A cseréje: csak erősen húzni kell felfele, csak az orrodat be ne verd, vigyázz!
Naplózva

timona4

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 66
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.11
  • Kor: 33
  • Lakóhely: miskolc
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31255 Dátum: 2014 Április, 20, 17:38:04 »

Valaki írta nemrégiben, hogy 6.000 Ft körül van az új.
A cseréje: csak erősen húzni kell felfele, csak az orrodat be ne verd, vigyázz!

én ezt vettem az obiban 2 ezerért, nincs rajta az ábra de én már vágom fejből  :-)) és passzol a műszerfalamhoz  O0
és könnyen ráment nem macerás, nekem a gyári szét tört. és már agyon volt szigszalagozva (második képen látszik) amikor ezt megláttam a polcon. nekem bejön  :-!











Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31256 Dátum: 2014 Április, 20, 17:48:32 »

Üdv Pugosok!
Valaki okos meg tudná mondani nekem hogy a mostani motorom helyére lehet nagyobbat rakni legálisan?
Mert olyat is hallottam hogy amilyen motorral szerelték az autót szérián belül azt bele lehet rakni
máshol meg azt olvastam hogy nem igy működik,Valaki tegyen igazságot köszi
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31257 Dátum: 2014 Április, 20, 19:44:27 »

A mai pihenős délutánt a fél éve, utólagosan beépített pollenszűrő cseréjére szántam.
Érdekességnek lefotóztam, hogy egy téli szezon alatt, mik nem ragadtak bele.
(Bocs a kép minőségéért)





Kieg: S3as szériám van, lehet valakinek a fotók még kis segítséget is nyújtanak annak aki épp ilyet akar beszerelni.


Valaki írta nemrégiben, hogy 6.000 Ft körül van az új.
Majd' fél órája keresem, hogy ki írhatta ezt. Nem emlékszel, hogy melyik topicban írta? Igazából az lenne a legfontosabb, hogy a gyári kerül-e ennyiben, mert akkor már adom is le a rendelést.

timona4: Köszönöm a képeket, én kicsit konzervatívabb vagyok és ragaszkodom a gyárihoz.  :laugh:
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31258 Dátum: 2014 Április, 20, 20:38:56 »

én ezt vettem az obiban 2 ezerért, nincs rajta az ábra de én már vágom fejből  :-)) és passzol a műszerfalamhoz  O0
és könnyen ráment nem macerás, nekem a gyári szét tört. és már agyon volt szigszalagozva (második képen látszik) amikor ezt megláttam a polcon. nekem bejön  :-!











Frankó lett a műszerfalad kabonozása, pont egy ilyen előtt állok én is :)
Macerás volt? vagy csak kiszed, letakarít, fóli rásimít, hőlégfúvó és szike :)

A fent lévő légfúvókák körül hogy szedted ki a műanyagot?
Naplózva

timona4

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 66
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.11
  • Kor: 33
  • Lakóhely: miskolc
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31259 Dátum: 2014 Április, 20, 21:03:54 »

Frankó lett a műszerfalad kabonozása, pont egy ilyen előtt állok én is :)
Macerás volt? vagy csak kiszed, letakarít, fóli rásimít, hőlégfúvó és szike :)

A fent lévő légfúvókák körül hogy szedted ki a műanyagot?
köszi azért dolgoztam vele, ez már a második nekifutás volt mert az első nem igazán lett jó.


a fenti légfuvókat ki szendi nem olyan macera de visszafelé én kinlódtam vele mert a levegő csöveit is szét kell húzni, az is lehet hogy nem és csak én húztam szét de másképp nem ment. amúgy 3 csavar fogja és belül alul fülecskék elég erősen fogják. nekem elég "női kezem van" de igy is kinlódtam mert alig fér be. a többi része nem gáz. viszon a rádió körülötti bemélyesztett részt hagyd ki, én már másodszor fóliáztam le és megint úgy jártam hogy ott ahol a sarokban nagyon mély fel jön a meleg időben ugy hogy én is körbe vágom és leszedem, amit még szivatós volt fóliázni az a közép rész ahol a kézifék van az is elég mély és azért. amúgy igen csak szike fólia és én hajszáritót használtam légfúvó hiányában. de a fóliát full forróra melegisd nem olvad nem szakad el, legalább is ha normális minősgű.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31260 Dátum: 2014 Április, 20, 23:33:16 »


Majd' fél órája keresem, hogy ki írhatta ezt. Nem emlékszel, hogy melyik topicban írta? Igazából az lenne a legfontosabb, hogy a gyári kerül-e ennyiben, mert akkor már adom is le a rendelést.


Sajnos csak az s1-ekhez való kerül 6000 ft-ba, az s3-é 15.000 ft. A cikkszáma: 2403 K0
Viszont régebben lehetett kapni csak a cimkét a tetején, az annó 1800 Ft volt.
Naplózva

pecaisti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: kék
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31261 Dátum: 2014 Április, 21, 09:19:41 »

Hello!Mit lehet tenni a gyári rádiós magnóval (clarion )3x rosszul adtam meg a kódot és a 4 vonal alatt megjelent még 4 vonal és nem a kódot kéri ha megnyomom a sáv-váltó gombot ?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31262 Dátum: 2014 Április, 21, 10:29:27 »

Majd' fél órája keresem, hogy ki írhatta ezt. Nem emlékszel, hogy melyik topicban írta? Igazából az lenne a legfontosabb, hogy a gyári kerül-e ennyiben, mert akkor már adom is le a rendelést.

Az s3 szürke ábrás gombot talán 6400- -ért rendeltem vagy 2 éve szalonban.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31263 Dátum: 2014 Április, 21, 10:34:51 »

Sajnos csak az s1-ekhez való kerül 6000 ft-ba, az s3-é 15.000 ft. A cikkszáma: 2403 K0
Viszont régebben lehetett kapni csak a cimkét a tetején, az annó 1800 Ft volt.
Szerintem csak a krómos s3 olyan drága, a fekete s2, és a szürke (nem krómos) s3 gomb az szintén 6000 körül van. Az s2/s3 kompatibilis egymással, csak az s1 felfogatása más.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

timona4

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 66
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.11
  • Kor: 33
  • Lakóhely: miskolc
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31264 Dátum: 2014 Április, 21, 10:37:10 »

Sziasztok,
Olyan szinten elkopott már a beváltó gomb ábrája, hogy már nincs is rajta rajz, csak csont fehér. Már eleve így vettem az autót, nem nagyon tudom milyen lehetett az eredeti, viszont aki hasonló probléma miatt cserélt sebváltógombot az leírná a tapasztalatait a cserélve, illetve, hogy mivel helyettesítette?
Gyárira szerintem a gatyám is rámenne, az utángyártottra pedig nincs garancia, hogy rámegy.

üdv. én meg rendelném ezt ha mindenképp a gyári kell vagyis olyan. én is ezt akartam és lehet még meg is fogom rendelni annyi van hogy kb 3-4 hét is lehet mire meg érkezik, de megérkezik az tuti.

http://www.ebay.com/itm/5-Speed-Manual-Gear-Shift-Knob-for-Peugeot-106-206-306-406-107-207-307-407-/261340589599?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd91cee1f&vxp=mtr
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31265 Dátum: 2014 Április, 21, 12:07:04 »

Szerintem csak a krómos s3 olyan drága, a fekete s2, és a szürke (nem krómos) s3 gomb az szintén 6000 körül van. Az s2/s3 kompatibilis egymással, csak az s1 felfogatása más.

Igazad van, én már az új autómhoz néztem a cikkszámot. ;D

s1 (2403F3) 6.420 Ft:




s2 (2403AP) 6.300 Ft:




s3 (2403K0) 15.833 Ft:


Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31266 Dátum: 2014 Április, 21, 12:12:44 »

Hello!Mit lehet tenni a gyári rádiós magnóval (clarion )3x rosszul adtam meg a kódot és a 4 vonal alatt megjelent még 4 vonal és nem a kódot kéri ha megnyomom a sáv-váltó gombot ?
Szia!  Nekem blaupunkt van, és ugyanez volt a helyzet, fél óra hosszat áram alatt volt, és utána újra be lehetett adni neki a kódot.
Naplózva

pecaisti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: kék
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31267 Dátum: 2014 Április, 21, 12:18:08 »

Szia!  Nekem blaupunkt van, és ugyanez volt a helyzet, fél óra hosszat áram alatt volt, és utána újra be lehetett adni neki a kódot.


Szia!Már 2 órát kocsikáztam vele és semmi változás. Sajnos
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31268 Dátum: 2014 Április, 21, 12:21:43 »


Szia!Már 2 órát kocsikáztam vele és semmi változás. Sajnos

Lehúztad már az áramforrásról? Ha nem azt még tedd meg, és utána próbáld meg!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31269 Dátum: 2014 Április, 21, 12:25:44 »

Hello!Mit lehet tenni a gyári rádiós magnóval (clarion )3x rosszul adtam meg a kódot és a 4 vonal alatt megjelent még 4 vonal és nem a kódot kéri ha megnyomom a sáv-váltó gombot ?

Szia,

Elég egy topikba beírni a kérdést.  :-!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31270 Dátum: 2014 Április, 21, 14:35:53 »

Igazad van, én már az új autómhoz néztem a cikkszámot. ;D

s1 (2403F3) 6.420 Ft:




s2 (2403AP) 6.300 Ft:




s3 (2403K0) 15.833 Ft:



Miben is különbözik a második és a harmadik? Nekem nagyon hasonlónak tűnik.

Amúgy nekem az S2-esemben olyan volt, mint amit itt S1-nek jelöltél.
(Az S3-asomban meg engem annyira irritált a fém lapka a tetején, aminek télen rendkívül hideg volt a tapintása, nyáron meg felforrósodott, hogy inkább eladtam, és ment be helyette az S2-es gomb.)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31271 Dátum: 2014 Április, 21, 14:42:46 »

Hello!Mit lehet tenni a gyári rádiós magnóval (clarion )3x rosszul adtam meg a kódot és a 4 vonal alatt megjelent még 4 vonal és nem a kódot kéri ha megnyomom a sáv-váltó gombot ?

Hagyd rajt a gyújtást fél órán keresztül, úgy, hogy nem nyúlsz közben a rádió gombjaihoz. A Clarion gyári rádiók 14 téves kódbevitelt tolerálnak, csak utána zárolnak. Típusfüggő lehet, illetve hogy hány téves kísérletnél tartasz, hogy mennyi idő múlva engedi az újabb kódbevitelt.

A kódod az megvan, ha jól értem a leírtakat, csak valamiért háromszor téves megadása történt?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31272 Dátum: 2014 Április, 21, 14:46:27 »

Miben is különbözik a második és a harmadik? Nekem nagyon hasonlónak tűnik.

Amúgy nekem az S2-esemben olyan volt, mint amit itt S1-nek jelöltél.
(Az S3-asomban meg engem annyira irritált a fém lapka a tetején, aminek télen rendkívül hideg volt a tapintása, nyáron meg felforrósodott, hogy inkább eladtam, és ment be helyette az S2-es gomb.)
Így kép alapján szerintem az s2-es műanyag, az s3-as fém, és bőr.
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31273 Dátum: 2014 Április, 21, 15:29:57 »

Miben is különbözik a második és a harmadik? Nekem nagyon hasonlónak tűnik.

Amúgy nekem az S2-esemben olyan volt, mint amit itt S1-nek jelöltél.
(Az S3-asomban meg engem annyira irritált a fém lapka a tetején, aminek télen rendkívül hideg volt a tapintása, nyáron meg felforrósodott, hogy inkább eladtam, és ment be helyette az S2-es gomb.)
Ami ott s3-nak van írva krómos gomb. S2-ből is van fekete.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31274 Dátum: 2014 Április, 21, 15:43:57 »

Ami ott s3-nak van írva krómos gomb. S2-ből is van fekete.

Igen, s1 és s2-ből is volt két féle, külön cikkszámuk is van.
Naplózva

pecaisti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: kék
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31275 Dátum: 2014 Április, 21, 18:42:19 »

Hagyd rajt a gyújtást fél órán keresztül, úgy, hogy nem nyúlsz közben a rádió gombjaihoz. A Clarion gyári rádiók 14 téves kódbevitelt tolerálnak, csak utána zárolnak. Típusfüggő lehet, illetve hogy hány téves kísérletnél tartasz, hogy mennyi idő múlva engedi az újabb kódbevitelt.

A kódod az megvan, ha jól értem a leírtakat, csak valamiért háromszor téves megadása történt?

Helló!A kód az megvan ,de már 2 órát kocsikáztam vele és semmi sem történt,sajnos.Ugyanúgy 4 vonal és alatta megint 4 vonal jelenik meg 
Naplózva

pecaisti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: kék
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31276 Dátum: 2014 Április, 21, 18:48:02 »

Lehúztad már az áramforrásról? Ha nem azt még tedd meg, és utána próbáld meg!

Igen, épp ma tetem vissza 2 napig ki volt húzva,utána kocsikáztam 2 órát és semmi,bekapcsolom megjelenik a 4 vonal ,megnyomom a sávváltó gombot hosszan ilyenkor kérné ill. írja ki a cod szót de most csak a 4 vonal alatt még 4 vonal jelenik meg. 
Naplózva

Zolibácsi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: világoskék metál
  • Évjárat: 1998/06
  • Kor: 38
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31277 Dátum: 2014 Április, 21, 20:00:44 »

Esetleg nem a szinkron gyűrűkre gondolsz amik a váltás folyamán mozognak és ezek iránya határozza meg a váltásod? Nálam pl ha gyorsan váltok harmadikba berecseg ami sajna szinkronygyűrű kopásra utal csak itt németbe szétszedetni egy váltót elég sokba kerülne :S

Nem,azokra amiket kézzel is meg lehet fogni mivel a váltóházon kivűl vannak. Irta is nemrég valaki hogyn eki megcsinálták és ****a lett a váltója. Úgyhogy a müszaki után erre én is rámozdulok.
Már csak szépen fel kell rá készülnie az oroszlánomnak.
Szurkoljatok a műszakihoz!  toot
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31278 Dátum: 2014 Április, 22, 15:34:28 »

Eredeti gyári és utángyártott hátsó lökhárító közt van valami eltérés? Meg lehet különböztetni valahogy? Bontóból vennék egyet, az nagy valószínűséggel gyári lehet nem?
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31279 Dátum: 2014 Április, 22, 21:05:49 »

Hali,
Eddig ha fent hagytam a lámpát,és kinyitottam az ajtót,vonyított hogy kapcsoljam le,most semmi,szerintetek?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31280 Dátum: 2014 Április, 22, 21:18:30 »

Hali,
Eddig ha fent hagytam a lámpát,és kinyitottam az ajtót,vonyított hogy kapcsoljam le,most semmi,szerintetek?

Szerintem elromlott...


Komolyra fordítva: ellenőrizd le, hogy teljesen jól funkcionál-e a vezetőajtónál lévő nyomógomb. S2-től az utastéri biztosítéktáblát is szét kell bontani, ha maga a zümmögő romlott el, csak S1-nél volt külön.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31281 Dátum: 2014 Április, 22, 22:49:19 »

Szerintem elromlott...


Komolyra fordítva: ellenőrizd le, hogy teljesen jól funkcionál-e a vezetőajtónál lévő nyomógomb. S2-től az utastéri biztosítéktáblát is szét kell bontani, ha maga a zümmögő romlott el, csak S1-nél volt külön.

Mondasz valamit :)
Igen,megbögyörëztem az általad emlegett pöcköt,de ezúttal nem nyögött fel...
A lámpa viszont villogott az utastërben,tehát jó. Melyik bizti lehet az? 1.4s   99es s2s kfx-es rettenetes
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31282 Dátum: 2014 Április, 23, 09:35:21 »

Mondasz valamit :)
Igen,megbögyörëztem az általad emlegett pöcköt,de ezúttal nem nyögött fel...
A lámpa viszont villogott az utastërben,tehát jó. Melyik bizti lehet az? 1.4s   99es s2s kfx-es rettenetes

Így szerintem érdemes közelebbről is megnézned az utastéri biztosítéktábládat. Az összes 5 és 10 A-es biztosítékra nézz rá (fejből nem tudom, hogy melyik biztosíték mihez társul). A biztosítékdobozt is húzd ki előre, és hátul az összes csatlakozót nézd át, hogy szépen a helyükön vannak-e? Ha marad a hibajelenség, akkor a biztosítéktábla belsejében lévő zümmögőt venném szemügyre. Még soha nem szereltem szét biztidobozt, tehát én sem ismerem a szét- és összerakás menetét.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31283 Dátum: 2014 Április, 23, 10:12:16 »

Így szerintem érdemes közelebbről is megnézned az utastéri biztosítéktábládat. Az összes 5 és 10 A-es biztosítékra nézz rá (fejből nem tudom, hogy melyik biztosíték mihez társul). A biztosítékdobozt is húzd ki előre, és hátul az összes csatlakozót nézd át, hogy szépen a helyükön vannak-e? Ha marad a hibajelenség, akkor a biztosítéktábla belsejében lévő zümmögőt venném szemügyre. Még soha nem szereltem szét biztidobozt, tehát én sem ismerem a szét- és összerakás menetét.

Módosítom,a pöcök mégsem műkszik. Reggel már a lámpa sem villogott.
Naplózva

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31284 Dátum: 2014 Április, 23, 23:59:27 »

Sziasztok!
206 állítható futóművet betudom szerelni 306-ba? Toronycsapágy csere kell hozzá?
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31285 Dátum: 2014 Április, 24, 19:18:41 »

Üdv Pugosok!
Valaki okos meg tudná mondani nekem hogy a mostani motorom helyére lehet nagyobbat rakni legálisan?
Mert olyat is hallottam hogy amilyen motorral szerelték az autót szérián belül azt bele lehet rakni
máshol meg azt olvastam hogy nem igy működik,Valaki tegyen igazságot köszi
Háj!
Még a 323 mazdámba került az 1.3 helyett 1.6 motor és le lehetett papírozni!Mivel azt a csapott ****ű mazdát szerelték 1.3, 1.6 , 1.7d , 1.9 gtx és 1.9 gtr motorokkal!Tehát amilyen motorral a gyárból kigördült olyat bele lehet lógatni, csak ha nagyobb motor jobb fékek erősebb féltengely,vezérlés,kábelezés,munkadíj papírmunkai ügyintézés, váltóolaj,hűtőfolyadék esetlege eltört csavarok,elszakadt tartó bakok...Ezekkel számolj!
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31286 Dátum: 2014 Április, 24, 20:23:07 »

Hali
Első lámpa cserére këszülök egy s2esben. Hány csavar fogja,és hol?
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31287 Dátum: 2014 Április, 24, 21:06:34 »

Hali
Első lámpa cserére këszülök egy s2esben. Hány csavar fogja,és hol?
Jó hogy írod!
 S1 be bele lehet rakni az újabb 2xH7 izzós lámpát mindenféle kaszni farigcsálás nélkül?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31288 Dátum: 2014 Április, 24, 21:10:27 »

Jó hogy írod!
 S1 be bele lehet rakni az újabb 2xH7 izzós lámpát mindenféle kaszni farigcsálás nélkül?

Nem, át kell építeni.
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31289 Dátum: 2014 Április, 24, 21:14:26 »

Nem, át kell építeni.
Miket kell?
Bár még a kocsi sem megy, mert nem oldódott meg a problémám, de azért még érdeklődöm!
Gondolom buta kérdés de az 1.4 gyújtás elosztója nem jó az 1.6 ba ugye?mert kinézetre ugyan az!Van valakinek 1.6 hoz való ilyen elosztó próbára?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31290 Dátum: 2014 Április, 24, 21:16:10 »

Miket kell?
Bár még a kocsi sem megy, mert nem oldódott meg a problémám, de azért még érdeklődöm!
Gondolom buta kérdés de az 1.4 gyújtás elosztója nem jó az 1.6 ba ugye?mert kinézetre ugyan az!Van valakinek 1.6 hoz való ilyen elosztó próbára?

Ha jól tudom, motorháztető, zárhíd.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31291 Dátum: 2014 Április, 25, 20:34:52 »

Az én kérdésemre már nem jutott válasz,elszadtunk más irányba,de sebaj,már neki estem,hogy megtudjam :)
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31292 Dátum: 2014 Április, 26, 05:59:20 »

Sziasztok

Kérdésem az lenne hogy vmelyik nap meglestem a kocsi alját mert volt egy kis kipufogó javításom.
Akkor vettem észre hogy a szervó motorjából jön az olaj.
Itt van mi tömítés vagy vmi ?
sajna késő volt már, nem tudtam jobban szemügyre venni hogy pontosan honnan jön, folyik az olaj. Esetleg vmi cső vagy micsoda.

Remélem könnyen orvosolható lesz, és nem kell modjuk szervómotrot cserélni.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31293 Dátum: 2014 Április, 26, 11:28:04 »

Sziasztok

Kérdésem az lenne hogy vmelyik nap meglestem a kocsi alját mert volt egy kis kipufogó javításom.
Akkor vettem észre hogy a szervó motorjából jön az olaj.
Itt van mi tömítés vagy vmi ?
sajna késő volt már, nem tudtam jobban szemügyre venni hogy pontosan honnan jön, folyik az olaj. Esetleg vmi cső vagy micsoda.

Remélem könnyen orvosolható lesz, és nem kell modjuk szervómotrot cserélni.
Pedig sajna, ha a szervó szivattyúból jön, akkor a legolcsóbb megoldás ha cserélted egy bontottra. Érdemes megnézni a csöveket, csatlakozókat, de nekem a piros autómon még annó a szivattyú adta meg magát...
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31294 Dátum: 2014 Április, 26, 12:43:42 »

Sziasztok!
AC cserélve,holtpont jeladó cserélve és a kocsi továbbra is tré!
Szeretném elkerülni a további 10e ft ok kidobását, így érdeklődnék, KINEK VAN BUDAPESTEN 1.6 HOZ VALÓ TRAFÓJA?Csak arra az időre míg kipróbálom, hogy az e a gond,tehát kb 10 percre!Ha az sem jó még a gyújtásmodul lehet rossz!
Ilyen trafóról beszélek : http://www.jofogas.hu/pest/Renault_Thalia_Uj_Gyujtotrafo_13877779.htm
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31295 Dátum: 2014 Április, 26, 13:26:16 »

Pedig sajna, ha a szervó szivattyúból jön, akkor a legolcsóbb megoldás ha cserélted egy bontottra. Érdemes megnézni a csöveket, csatlakozókat, de nekem a piros autómon még annó a szivattyú adta meg magát...

Akkor elsősorban megnézem őket, letisztítom mert akkor talán könyebben látszik hogy hol a bibi.

Amúgy a csere az otthoni körülmények között megoldható vagy szerelőgyanús ?
(szervóolaj stb az hova merre megy? stb-stb esetleg aki már cserélte az leírhatná a menetét)
Köszi

Ami Fontos lenne :

Hogy tudom leszedni a belső világítás paneljét? akárhogy alányúlok stb, feszegetem óvatosan, meg sem mozdul.
Viszont mindenféleképpen ki kéne szednem mert sztem vhol beázik az autó és nem szeretnék rövidzárlatot :/

Erre gondolok :
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31296 Dátum: 2014 Április, 26, 22:34:44 »

üdv. én meg rendelném ezt ha mindenképp a gyári kell vagyis olyan. én is ezt akartam és lehet még meg is fogom rendelni annyi van hogy kb 3-4 hét is lehet mire meg érkezik, de megérkezik az tuti.
http://www.ebay.com/itm/5-Speed-Manual-Gear-Shift-Knob-for-Peugeot-106-206-306-406-107-207-307-407-/261340589599?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd91cee1f&vxp=mtr
/kicsit visszakanyarodva - a felvetett témámat lezárva/
A minap érkezett meg az új váltógombom.  :-!
Végül szalonban rendeltem meg a '2403AP' cikkszámút, pontosan 6.300ért.
Bőrbevonatnak mondták a rendelésnél, meg is lepődtem. Amikor kézbe vettem, azonnal a nehéz súlya lepett meg és a nagyon jó bőr tapintása.
Rá kellett jönnöm, hogy ami nekem eddig volt, valószínű, hogy olcsó utángyárott vacak lehetett, mivel a súlya kábé a negyede, a tapintása meg nagyon műanyag az újhoz képest. ...és igencsak hasonlít a linken láthatóhoz.
Tehát az ebayes váltógomb valóban hasonló kinézetű, de minőségben szerintem ennyiért alulmarad.
Érdemes mérlegelni.  Én nem bántam meg, hogy az újat vettem végül. (nem beszólás, félre ne értse senki.)

U.i.: Köszi Zimu, hogy szóltál, elővigyázatos voltam és így csak majdnem vertem magam orrba.  biggrin
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31297 Dátum: 2014 Április, 27, 02:02:00 »

Hogy tudom leszedni a belső világítás paneljét? akárhogy alányúlok stb, feszegetem óvatosan, meg sem mozdul.
Viszont mindenféleképpen ki kéne szednem mert sztem vhol beázik az autó és nem szeretnék rövidzárlatot :/

Erre gondolok :

A nagyobb lámpát kell óvatosan kipattintani, aztán a keretet tartja majd 2 torx csavar.
A lámpát így most nem is tudom melyik oldalról lehet kiemelni...
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31298 Dátum: 2014 Április, 27, 21:30:27 »

A nagyobb lámpát kell óvatosan kipattintani, aztán a keretet tartja majd 2 torx csavar.
A lámpát így most nem is tudom melyik oldalról lehet kiemelni...

A kapcsolóval ellentétes oldalról kell lapos kis csavarhúzóval alányúlni, majd kipattintani.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31299 Dátum: 2014 Április, 28, 07:42:56 »

A kapcsolóval ellentétes oldalról kell lapos kis csavarhúzóval alányúlni, majd kipattintani.

Igen, köszönöm szépen a segítséget. Sikerült kiszednem, sajnos a antenna talpánál szivárog a víz.
Be kell szereznem egy másikat amúy is mert az elõzõ tulaj sikeresen beletörte az antennát :p
Visszatételnél majddd kap egy kis szilót és remélhetőleg akkor megszűnik a vízszivárgás is
Naplózva
Oldalak: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.467 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.