Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 23:52:40 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Roland
Sziasztok,
Megválnék a 306oson használt alufelnimtől és rajtuk szerelve a nyárigumi szettemtől.
Felni: 15ös DOTZ, nagyon jó állapotban, nem üt, nem ráz!
4x108ös lyukosztás, 6"os szélesség, ET15. (Nyomtávszélesítő nélkül használtam, de így sem ért bele a dobba, megpakolva se.)
Sajnos az eredeti középkupakot már nem tudom hozzá adni, helyette Rial Viper van most benne. Akinek ez szúrja a szemét, ebayről vehet gombokért másikat. :)

Gumi: Vredestein Sportrac5, 185/60, 15ös méret. (A gumisom ajánlotta ezt a váltószámot a 306oshoz, maximum 2km/h-t csal a mutatón, 100on.)
Kiváló állapotban, kb. 80-85%os, jövőre 4 éves! Mindig garázsban voltak tárolva, a nap nem szívta ki a gumit!
Esőben kategória győztes, szárazon jól fogja a kanyarokat, remek kopásállósággal.

Ár az egészre: 100e - fixen. Külön nem eladó!
O6-húsz-518-97-kilencvenkilenc


 2 
 Dátum: Tegnap - 23:34:05 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Roland
Sziasztok,
Megválnék a 306oson használt alufelnimtől és rajtuk szerelve a nyárigumi szettemtől.
Felni: 15ös DOTZ, nagyon jó állapotban, nem üt, nem ráz!
4x108ös lyukosztás, 6"os szélesség, ET15. (Nyomtávszélesítő nélkül használtam, de így sem ért bele a dobba, megpakolva se.)
Sajnos az eredeti középkupakot már nem tudom hozzá adni, helyette Rial Viper van most benne. Akinek ez szúrja a szemét, ebayről vehet gombokért másikat. :)

Gumi: Vredestein Sportrac5, 185/60, 15ös méret. (A gumisom ajánlotta ezt a váltószámot a 306oshoz, maximum 2km/h-t csal a mutatón, 100on.)
Kiváló állapotban, kb. 80-85%os, jövőre 4 éves! Mindig garázsban voltak tárolva, a nap nem szívta ki a gumit!
Esőben kategória győztes, szárazon jól fogja a kanyarokat, remek kopásállósággal.

Ár az egészre: 100e. Külön nem eladó!
O6-húsz-518-97-kilencvenkilenc


 3 
 Dátum: 2017 December, 16, 12:37:22  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Külön van még a hűtőmaszkon. Tehát s1


Siha Danit keresd fel vagy itt vagy facebookon azt hiszem neki van

 4 
 Dátum: 2017 December, 14, 20:15:59  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Körbi
úgy nézem hogy 97 májusi lehet hogy már s2,egyben van a peugeot logó a motorháztetővel vagy külön?
ha külön s1 ha egyben s2

Külön van még a hűtőmaszkon. Tehát s1

 5 
 Dátum: 2017 December, 14, 14:49:31  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Sziasztok bal első lámpát keresek 97-esemhez asszem s1.

úgy nézem hogy 97 májusi lehet hogy már s2,egyben van a peugeot logó a motorháztetővel vagy külön?
ha külön s1 ha egyben s2

 6 
 Dátum: 2017 December, 14, 11:51:32  
Indította marcusa - Utolsó üzenet: írta Körbi
Sziasztok bal első lámpát keresek 97-esemhez asszem s1.

 7 
 Dátum: 2017 December, 14, 11:19:59  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Körbi
Sziasztok olyan problémám lenne, hogy le kellett vennem a műszerfalam fűtőradiátor csere miatt. Visszatétel után nem működik a műszerfali órám illetve az elektromos ablakaim. Biztiket néztem cseréltem is relé jónak tűnik, valakinek valami ötlet mi okozhatja a gondot? Köszi előre is a segítséget. Illetve még vmi a reléknél két zöld foglalat van az egyikben van relém a másikban nincs, tudja e valaki melyik mire szolgál?

 8 
 Dátum: 2017 December, 13, 21:31:01  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Köszi, látom nem 5 perces meló. Nagyon köszi

Ne félj nekiállni: 20 perc alatt szerintem meg tudod csinálni...  ;)

 9 
 Dátum: 2017 December, 13, 21:09:27  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta suli.j
Köszi, látom nem 5 perces meló. Nagyon köszi

 10 
 Dátum: 2017 December, 13, 20:41:24  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Józsi, a kért fotók az automata klímás 306 fűtésszabályzójában az izzócseréhez:





Fontos apró részlet, hogy speciális foglalatú itt az 1,2W-os rizsszem-izzó: itt a műanyag-oldalon van maga az izzó, nem pedig az érintkezőkarmok oldalán. Ráadásul bele van forrasztva, tehát ezt így egyben kell megvenni.
A négy nyíllal jeleztem, hogy melyik négy karmot kell kipattintani, hogy az előlap lejöjjön. A fotón egy selejt, törött előlap van, csak emiatt hiányoznak a tekerőgombok. Normál esetben az az előlappal együtt jön le, nem szabad őket bántani, csak célszerű valamelyik oldalsó szélső helyzetbe forgatni.
(Hátha mást is érdekel, azért tettem ki publikusra...)

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.