Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 Dátum: 2023 Április, 10, 21:27:08  
Indította Peugeot9 - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Utolsó szerelésem óta olajcserén kívül csak első féktárcsa betét csere volt.
Viszont most egy kicsit nagyobb volumenű beruházást eszközöltem a verdán.
Kuplung már csereérett volt,és ha már le van kapva akkor természetesen főtengely szimmering,mindkét oldali difi szimmeringet is kidobtam.Kapott új váltóolajat,illetve a váltókar csatlakozásnál is van egy pici szimmering ezt is újra váltottam(gyári cikkszám szerint találtam meg)
Még télen hidegebb időkben egy ismerős hang jelent meg induláskor,és ez nem más mint a jó öreg féltengely támcsapágy(nem volt kedvem ütlegelni a régit,plusz egy picit lógott is már,tehát vettem egy újat)
Motorolajcserénél már számoltam azzal a problémával hogy az olajszűrőház o gyűrűi kissé engedik az olajat(kis utánajárással rendeltem oda is cseredarabot)
hát mit ne mondjak a gyári tömítések műanyag keménységűvé váltak(értelemszerűen ez okozta az olajszivárgást
Klasszik gyertya,olajszűrő,levegőszűrő és üzemanyagszűrő csere is megvolt,valamint total quartz 7000 10w40 el töltöttem fel,ahogy szoktam.
Kicsit takarítgatom a motorteret is,ne legyen már olyan tré,ennek okán felbuzdulva vettem egy bontott szelepfedelet(mind rozsdás) és felcsiszoltam,majd kapott egy nem éppen gyakori színt.Amint időm és erőm engedi minden egyes konzolt fület műanyagot letakarítok,lecsiszolok,és festem ami olyan.
A következő projekt a féknyereg csere,mintha kicsit szorulna a dugattyú és inkább vettem újat(ez is kapott egy színt)nem,nem piros XD
fékfolyadék is cserés lesz,aztán amint megjön a jó idő talán végre nekiesek a pillangó ablak elektromosításnak
Még télin gurulok,de hamarosan mennek fel Hockenheimek :)
Ja meg a napokban még kicserélem az axiálokat,még gyári plusz a gumiharangok elmentek nyaralni,hozzá kormánygömbfejek és mehet futóműállításra

 12 
 Dátum: 2023 Február, 10, 18:43:50  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Sziasztok. Szeretném kérdezni hogy egy 2.0 Hdi kormányművét bele lehet rakni egy 1.6 benzinesbe? Mindkettő kombi.

 13 
 Dátum: 2023 Január, 16, 18:15:08  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)

Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem. :(
Szóval erősen fogyatkozunk...

A hátsó ablakon volt egy szép nagy Peugeot306Klub matrica, elsősorban ezért kérdeztem. :) Amúgy pedig a helyzet az, hogy a 306-osok már erősen fogyatkoznak. Elvétve látni még Budapesten szedánokat (átlag heti egyszer-kétszer látok), de ferdehátúból nagyon kevés van már, a három ajtós meg szinte már veteránokat idéző ritka látvány. Még cabrioból is többet lárni... Meg-megdobban a szívem egy szép 306-os oroszlánt látva.

OFF
Egy kis ínyencség, aki még nem látta:
https://www.youtube.com/watch?v=kkV6WIvU4eE&t=933s

ON

 14 
 Dátum: 2023 Január, 16, 08:18:17  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
OFF

Fekete kombi 306, ICJ-153 (?) Zuglóban, tegnap. Kié? :)

Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)

Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem. :(
Szóval erősen fogyatkozunk...

 15 
 Dátum: 2023 Január, 14, 22:10:59  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Mersault
OFF

Fekete kombi 306, ICF-915 (?) Zuglóban, tegnap. Kié? :)

 16 
 Dátum: 2022 December, 28, 13:37:56  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
306-nál hogyan lehet megoldani, hogy esti parkolásnál csak az úttest felőli lámpák világítsanak elöl-hátul?  ???
Más autóknál láttam ilyet. Van a családban egy 1. szériás Punto is, annál sem tudom hogyan lehet megoldani.
Csak azt ne mondjátok, hogy csavarjam ki a járda felőli izzókat.  :-))

Ezt a funkciót tudta a Trabi, Wartburg, stb is, de mára ritka már...
Tudtommal úgy kelett aktiválni minden autónál, hogy a kívánt oldalra kapcsolt irányjelzővel kellett kiválasztani, hogy melyik oldalán parkol az autó az úttestnek, és eztán levenni a gyújtást.
306-nál ezt komoly átalakítással lehet csak megoldani, hiszen az irányjelző kapcsoló sem támogatja ezt, ráadásul (rendkívül meglepő módon) a jobb hátsó helyzetjelző kapott egy biztosítékot, a másik érintett biztosíték viszont a bal hátsó, és mindkét oldali első helyzetjelzőé plusz a rendszám-világításé egyszerre...

 17 
 Dátum: 2022 December, 27, 21:40:14  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krissz306
306-nál hogyan lehet megoldani, hogy esti parkolásnál csak az úttest felőli lámpák világítsanak elöl-hátul?  ???
Más autóknál láttam ilyet. Van a családban egy 1. szériás Punto is, annál sem tudom hogyan lehet megoldani.
Csak azt ne mondjátok, hogy csavarjam ki a járda felőli izzókat.  :-))

 18 
 Dátum: 2022 December, 16, 12:13:55  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Igen, a sötétszürke "gyűjtői darabról" beszélgetünk.
Úgy láttam a képeken, hogy a rádió távvezérlő karnak is csak az üres helye tátong a kormány mögött.
Gyanakvásra ad okot, hogy miközben gazdagon extrázott, erős, és még "gyűjtői darab" is, mégis csak 620-at kér érte.
Hát itt csakis a helyszíni alapos átvizsgálás tudná megmondani az igazat.

Képeken szépen együtt van az a hirdetett autó, és a magasabb fogyasztása miatt sokaknak biztosan nem vonzó, szerintem egyáltalán nem gyanúsan olcsó ár ez.
A gyári rádióhoz csak magamfajta "elvetemültek" ragaszkodnak, legtöbben lecserélik idegen utólagos cuccra.
Azok pedig csak ritkán párosíthatóak a gyári távvezérlő karral, és gondolom emiatt szerelte ki a mi emberünk is.
Ezt amúgy nem értem, mert ha rá is bírnám szánni magam arra, hogy harmonikusan oda nem illő készüléket építsek be, azt biztosan szem előtt tartanám, hogy csak ellenállás-hálóval távvezérelhető készülék jöhetne szóba.

Rádió-ügyben én annyit csináltam a saját autómon, ami maximumot ki tudtam hozni a gyári állapotból:
A rádiót kicseréltem a gyári CD-játszós Clarionra, hozzá vettem egy gyári CD-tárat, nekem ehhez a vezetékezés is bent volt előre az autómban, kábeleznem sem kellett.
A hangszórókat kicseréltem jobbakra. A kalaptartó rejtett hangszóróinál erősen kompromisszumot kellett kötnöm, mivel csak extra keskeny hangszórók férnek el, de vágni, vagy burkolatot elhagyni nem akartam... Plusz én megdupláztam a rádiótávvezérlő kart is (balra, a tempomat-kar helyére is egy rádiótávvezérlő kart építettem be), így már nyolc funkciót tudok kormányról vezérelni.
A gyári készülék, a harmonikus illeszkedés a középkonzolba, plusz a nagyon kényelmes távvezérelhetőség nekem ennyit megér, hogy CD-ket kell írogatnom, hogy zenét tudjak az autóban hallgatni...

 19 
 Dátum: 2022 December, 16, 11:51:12  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Ha annyira patika a mostani autód, akkor inkább csak hajtásláncot cserélj, ne komplett autót... ;-)
Ez nem is ördögtől való lehetőség ám, és legálisan kivitelezhető is.

Gondolom, hogy a "gyűjtői darab"-ra gondolsz, amelyet most hirdetnek több felületen is.
Ugyanilyen felszereltségű volt az is, amelyet vezettem.
Nagyjából az ülésfűtés, a tetőablak és a lámpamosó kivételével minden gyárilag létező extrát tartalmaz, ami eléggé vonzó tud lenni...

Ha 1999-es, akkor garantáltan Euro2-es a kiszemelt példány.

Igen, a sötétszürke "gyűjtői darabról" beszélgetünk.
Úgy láttam a képeken, hogy a rádió távvezérlő karnak is csak az üres helye tátong a kormány mögött.
Gyanakvásra ad okot, hogy miközben gazdagon extrázott, erős, és még "gyűjtői darab" is, mégis csak 620-at kér érte.
Hát itt csakis a helyszíni alapos átvizsgálás tudná megmondani az igazat.

 20 
 Dátum: 2022 December, 16, 08:17:30  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Egy 1999. 10. havi példányról van szó.
Nagy dilemmában vagyok. A mostanira sokat költöttem, mind esztétikára, mind műszaki tartalomra.
Most úgy gondolom tipp-topp állapotban van.
De nagyon hívogat engem ez az 1.8-as.  :-))
Ha megveszem, valószínűleg kezdhetek mindent elölről. Még lehet akkor is, ha nagyon jó állapotúnak mondják..

Ha annyira patika a mostani autód, akkor inkább csak hajtásláncot cserélj, ne komplett autót... ;-)
Ez nem is ördögtől való lehetőség ám, és legálisan kivitelezhető is.

Gondolom, hogy a "gyűjtői darab"-ra gondolsz, amelyet most hirdetnek több felületen is.
Ugyanilyen felszereltségű volt az is, amelyet vezettem.
Nagyjából az ülésfűtés, a tetőablak és a lámpamosó kivételével minden gyárilag létező extrát tartalmaz, ami eléggé vonzó tud lenni...

Ha 1999-es, akkor garantáltan Euro2-es a kiszemelt példány.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10

Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.