Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 11:46:00 
Indította jocó vezér - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Szóval a motor felújítva. Össze kell szednem pát fillért hogy a kasznit megcsinálják. Kénytelen voltam elvinni a kocsit műszakira így ahogy van. Még szerencse hogy a srácokat rég ismertem és megcsinálták. A cél a következő vizsga elött karosszériázni. Van rá két évem addig össze jön a lé rá. Potom 250 ezer. Nehéz volt találni olyan műhelyt ahol kasznit javítanak, festenek alvázvédőznek, és megfelelő minőségben elfogadható áron dolgoznak. Találtam is ilyet, így áprilisban elvittem. De ha már csináltatom a bal hátsó sárvédő dobot is kijavíttatom. Érdekes hogy mindenhol van dobvédő csak ott nincs. Keresgélés után a Szakál metálnál találtam. Szét szétszedtem az egész hátulját hogy ezzel is csökkentsem a kiadást. Ez a kialkudott ár része volt.  Végül is 3 hét alatt megcsinálták a kocsit., és el kell mondjam jó munkát végeztek. Hazahoztam összeraktam, és ha már vizsgára megy vonóhorgot is ráraktam.
Most a fűtés radiátort cseréltem. A következő projekt a váltó lesz , mert mikor üres szépen megy, de mikor ráengedem a kuplungot ls a váltó vagy a tárcsa megkapja a terhelés elég hangos lesz. Szerintem valami csapágy lehet.De ha esetleg volt már valakinek hasonló esete vagy tudja mi ez az ne tartsa magába.
Hát ennyi az elmúlt 5 év krónikája.

 2 
 Dátum: 2022 Január, 13, 11:27:03  
Indította jocó vezér - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Sziasztok. Nagyon régen írtam a kocsiról, és azóta nagyon sok minden történt vele. Már 5 éve volt egy találkozásom egy őzzel. Kalocsa elött Pestről jövet haza kiugrott két őzbak. Az egyiket még ki tudtam kerülni, de a másikat telibe trafáltam a bal elejével. Lökhárító ,homlokfal, motorháztető, lámpák, sárvédő , visszapillantó tükör. Rendőrség, helyszínelés stb. Egy kis szerencse hogy nem volt kint vadjelző tábla, így az is belekerült a helyszíni jegyzőkönyvbe. Nekem van DAS biztosításom és beszéltem velük hogy lehet e valamire menni ezzel a vadásztársaságnál. Végül is két év huzavona után kaptam 150 ezret, ami a kár felét fedezte, persze csak bontott alkatrészekből. Mindez közben elég rendesen elkezdte enni az olajat. Pestet oda vissza megjárva, egy liter olajat kellett utána töltenem. Így a karosszéria javítás halasztva, a motor felújítás előbbre való volt. Szerelő, hengerfej le szelepek szelepvezető szimeringek sikba csiszolás. És ha már szét van szedve akkor főtengely csapágy és új dugattyú gyűrűk lettek berakva. Szóval koplett motor felújítás azzal a különbséggel hogy nem kellett a blokkot fúrni. A szerelő szerint ez a motor még nem lett szétszedve eredeti alkatrészek voltak benne. ekkor volt az autóban 305 ezer km. És mindez 3 éve 280 ezer Ft került.
Folyt.következik.

 3 
 Dátum: 2022 Január, 06, 11:11:42  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Zimurgy.
Küldtem privit, és telszámot. Ha tudsz küldjél légyszi felhívnálak. SOS kéne tanács.

válaszoltam privátban

 4 
 Dátum: 2022 Január, 05, 13:01:27  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Zimurgy.
Küldtem privit, és telszámot. Ha tudsz küldjél légyszi felhívnálak. SOS kéne tanács.

 5 
 Dátum: 2022 Január, 04, 10:33:52  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Félő, hogy a radiátor részlegesen már eltömődött, és emiatt van ilyen gyenge fűtésed.
Peugeot9 kollégának a radiátorcsere egyből megoldotta az ilyen jellegű problémáját.
Egyébként az én 1.4-es S3-asom is 70-75 fok körüli hőmérsékletet mutat, igen-igen ritkán megy magasabbra.
A fűtésem ellenben rendben van. Párásodási gondjaim sem szoktak lenni, bár az is igaz, hogy ebben nyilván a garázs is sokat segít.

A szélvédőre irányuló levegőáram az nálam is szerény, és szerintem az is gond, hogy a levegő-csövek, amelyekben az utastérben a levegő áramlik, igen szerény minőségű csatlakozási pontokkal rendelkeznek, a toldásoknál valami vékony szivacs hivatott letömíteni, ami szerintem a fő gond.

Köszi szépen. Hát akkor műszerfal bontás amit a hátam közepe sem kíván., de van még 3 napom a karanténból abba talán belefér. Ha már bontom megpróbálom gyors csatlakozókkal rögzíteni a kapcsolódási pontokat ne menjen el a levegő

 6 
 Dátum: 2022 Január, 04, 09:41:21  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Sziasztok.
Először is Boldog új évet.
Most hogy megoldódott az airbag probléma, ( Köszi Zimurgy) megjött a tél és előjött egy másik ami sokkal idegesítőbb. Eleve hogy avíz hőfoka nem megy fel 70 c foknál jobban. Már teljes egésszében le van takarva a hűtőrács elöl, így 85 ig felmegy. A fűtés viszont pocsék. 85 fokos víz mellett is épp meleget fúj. Az ablakok ellenben nagyon párásodnak. A szélvédőre fújó levegőt alig lehet érezni kézzel ( max ventilátor kapacitáson ). Ha minden lezárok akkor lehet bal oldalon valami érezni.Jobb oldalon továbbra is párásodik.
Hol keressem a hibát? Egyáltalán mi lehet a hiba? A ventilátor megy. A terelőlapátok működnek.  az hogy melegebb legyen ki kell cserélni a radiátort? Előre félek hogyha hidegebb lesz kabátba kell lenni a kocsiba mint anno a trabantba.  Ez S3 kombi 1,6 benzines klimás

Félő, hogy a radiátor részlegesen már eltömődött, és emiatt van ilyen gyenge fűtésed.
Peugeot9 kollégának a radiátorcsere egyből megoldotta az ilyen jellegű problémáját.
Egyébként az én 1.4-es S3-asom is 70-75 fok körüli hőmérsékletet mutat, igen-igen ritkán megy magasabbra.
A fűtésem ellenben rendben van. Párásodási gondjaim sem szoktak lenni, bár az is igaz, hogy ebben nyilván a garázs is sokat segít.

A szélvédőre irányuló levegőáram az nálam is szerény, és szerintem az is gond, hogy a levegő-csövek, amelyekben az utastérben a levegő áramlik, igen szerény minőségű csatlakozási pontokkal rendelkeznek, a toldásoknál valami vékony szivacs hivatott letömíteni, ami szerintem a fő gond.

 7 
 Dátum: 2022 Január, 03, 21:43:58  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta jocó vezér
Sziasztok.
Először is Boldog új évet.
Most hogy megoldódott az airbag probléma, ( Köszi Zimurgy) megjött a tél és előjött egy másik ami sokkal idegesítőbb. Eleve hogy avíz hőfoka nem megy fel 70 c foknál jobban. Már teljes egésszében le van takarva a hűtőrács elöl, így 85 ig felmegy. A fűtés viszont pocsék. 85 fokos víz mellett is épp meleget fúj. Az ablakok ellenben nagyon párásodnak. A szélvédőre fújó levegőt alig lehet érezni kézzel ( max ventilátor kapacitáson ). Ha minden lezárok akkor lehet bal oldalon valami érezni.Jobb oldalon továbbra is párásodik.
Hol keressem a hibát? Egyáltalán mi lehet a hiba? A ventilátor megy. A terelőlapátok működnek.  az hogy melegebb legyen ki kell cserélni a radiátort? Előre félek hogyha hidegebb lesz kabátba kell lenni a kocsiba mint anno a trabantba.  Ez S3 kombi 1,6 benzines klimás

 8 
 Dátum: 2021 December, 27, 14:24:10  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
139,5 megtett km-en 6,29 liter benzin (kisváros néhány közlekedési lámpával+országút+kis település).
Minden nap ugyanazt a szakaszt járom, napi 32km oda-vissza összesen.
Az 4,51 liter/100km. Gyerekek, ilyet eddig még nem mértem.  :-))

396 km alatt 6,79 l/100km fogyasztás jött most ki. Ez már közelebb áll a valósághoz.
Igaz, hogy hideg is van, meg a pára miatt a klímát is gyakrabban használtam.

 9 
 Dátum: 2021 December, 12, 10:31:23  
Indította Peugeot9 - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Driveban nem időrendben de feltöltöttem képeket
Van pár extra javítás is amiket az élet hozott 😁 pl ködlámpa üveg kitört,sötétítés,külső kilincs törés,első gyári hangszórók helyére focalok,kiemelő kerettel gyári oldható csatival  valamint a hátsó lámpák okosítása

https://drive.google.com/folderview?id=1-VG3ugopu-uX2-LC67m0MWRzkKUjWsxp

 10 
 Dátum: 2021 December, 12, 10:11:50  
Indította Peugeot9 - Utolsó üzenet: írta Peugeot9
Folyt köv......
Sok volt a karakter így új bejegyzésben írom tovább
Tehát a lámpamosó elkészült,egyidejűleg felkerült egy gyári s3 koptató,ezúton is köszönöm neki
Sokkal szebben néz ki mint a renault lagunáé(meg az már le is érne az ültetés miatt 🤣)
A következőá extra az a félbőr ülés,amit egy nagyon kedves klubtagtól kaptam,név szerint Metz Mihály
Totálisan el voltam alélva,oda meg vissza is :o
Felmentünk értük Győrbe,és szinte a rá következő napokban be is szórtuk Zimuval
Még jó hogy vele álltam neki(annak ellenére hogy magam is meg tudnám oldani) de a bal egy ülésnél alul direktbe volt a légzsák kötve,és mivel a félbőr ülésen ott volt a gyári csati,ezért megkértem hogy csináljuk meg hogy a karosszéria kábelen is legyen,ergo oldhatóra ha a későbbiekben takarítás jelleggel kivenném az üléseket.
Még a tél előtt rá kellett vennem magam hogy megoldjam a fütöradiátoe cserét,tavaly téli szívásból okulva idén nem szerettem volna belefagyni a kocsiba.Olyan napra időzítettem amikor tudtam hogy másnap nem kellhet a verda,ha netán nem végeznék.Beletelt pár órába(szám szerint 7 be,de kicseréltem) Mentségemre szóljon hogy nem siettem és munka után voltam,kissé fáradtan is,ellenben inkább odafigyeltem hogy ne törjek el semmit,hisz ahogy néztem ez az autó kb sose volt szétszedve(gyári gyertyák stb stb)
Ha már leengedtem a hűtővizet,kapott új termosztátot,illetve ennek a házánál tapasztaltam némi fagyálló szivárgást,ezt újrapasztázással korrigáltam,valamint kapott új hőfokjeladót.
A további műveleteket csak felsorolás jelleggel írom,mert igazából kopó vagy még sosem cserélt alkatrészeket dobtam ki alóluk
Kormányösszekötő gömbfej,talpas,stabpálca,keresztstabilizátor szilent
Nemrég kapott új motorolajat, légszűrőt,gyertyákat,olajszűrőt,lengkőkarokat,illetve a váltóolajat is cseréltem(hihetetlen hogy alig 1 liter volt csak benne :o )
Első fékeket már korábban lecseréltem textar betét és tárcsára esett a választás
Nemsokára amint kicsit vállalhatóbb idő lesz nekiesek a hátsóknak is kézifékkötéllel egyetemben.
Pár apróbb malőröm volt miket korrigálni kellett,teszem azt antennánál beáztam és lecsapkodta az elektormos ablakokért felelős biztit,illetve a hátsó ablaktörlőnél is hasonló gondok voltak de most már mindkét hiba elhárult.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.283 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.