Utolsó szerelésem óta olajcserén kívül csak első féktárcsa betét csere volt.
Viszont most egy kicsit nagyobb volumenű beruházást eszközöltem a verdán.
Kuplung már csereérett volt,és ha már le van kapva akkor természetesen főtengely szimmering,mindkét oldali difi szimmeringet is kidobtam.Kapott új váltóolajat,illetve a váltókar csatlakozásnál is van egy pici szimmering ezt is újra váltottam(gyári cikkszám szerint találtam meg)
Még télen hidegebb időkben egy ismerős hang jelent meg induláskor,és ez nem más mint a jó öreg féltengely támcsapágy(nem volt kedvem ütlegelni a régit,plusz egy picit lógott is már,tehát vettem egy újat)
Motorolajcserénél már számoltam azzal a problémával hogy az olajszűrőház o gyűrűi kissé engedik az olajat(kis utánajárással rendeltem oda is cseredarabot)
hát mit ne mondjak a gyári tömítések műanyag keménységűvé váltak(értelemszerűen ez okozta az olajszivárgást
Klasszik gyertya,olajszűrő,levegőszűrő és üzemanyagszűrő csere is megvolt,valamint total quartz 7000 10w40 el töltöttem fel,ahogy szoktam.
Kicsit takarítgatom a motorteret is,ne legyen már olyan tré,ennek okán felbuzdulva vettem egy bontott szelepfedelet(mind rozsdás) és felcsiszoltam,majd kapott egy nem éppen gyakori színt.Amint időm és erőm engedi minden egyes konzolt fület műanyagot letakarítok,lecsiszolok,és festem ami olyan.
A következő projekt a féknyereg csere,mintha kicsit szorulna a dugattyú és inkább vettem újat(ez is kapott egy színt)nem,nem piros XD
fékfolyadék is cserés lesz,aztán amint megjön a jó idő talán végre nekiesek a pillangó ablak elektromosításnak
Még télin gurulok,de hamarosan mennek fel Hockenheimek
Ja meg a napokban még kicserélem az axiálokat,még gyári plusz a gumiharangok elmentek nyaralni,hozzá kormánygömbfejek és mehet futóműállításra