Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 21:49:59 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
A sárga és kék csatlakozók stabilak, aligha lesz ott gond. A foglalatok is szépen illeszkednek a panelon, az sem jellemző hibahely. Az 1,2 W-os izzók kis lábainak az óvatos kihajtogatása viszont szerintem is erősen indokolt.

Megoldódott a probléma. Valóban az izzók kis lábait kellett kihajtogatni. Újra tökéletesen világít a műszeregyüttes!
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget!

 2 
 Dátum: Tegnap - 08:44:40 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta zimurgy
Inkább az a gyanúm, hogy a csatlakozók nem érintkeznek rendesen (sárga és kék). Egy erőteljesebb "kocogtatás" a műszerfal tetejére, megmutatja, hogy valóban ez a hiba oka-e. Ha nem, akkor az izzók lábainak széthajtása is segíthet, illetve célszerű ismét kivenni a teljes műszeregyüttest, és minden izzót (foglalatostul) megmozgatni.
De majdnem biztos vagyok benne, hogy a csatlakozók érintkezésével lehet a gond. (Sajnos elég macerás a műszeregyüttes ki-beszerelése, de egy alapos takarítás sokat javíthat a helyzeten! Nem csak a port kitakarítani a "dobozból" az órák mögül, hanem a csatlakozók és a tüskék megtisztítása is fontos.)
Nálam is volt ilyen jellegű gond, többszöri ki- és beszerelés után egyre jobb az érintkezés, mert az oxidáció "lekopik" a csatlakozásokról. ;D

A sárga és kék csatlakozók stabilak, aligha lesz ott gond. A foglalatok is szépen illeszkednek a panelon, az sem jellemző hibahely. Az 1,2 W-os izzók kis lábainak az óvatos kihajtogatása viszont szerintem is erősen indokolt.

 3 
 Dátum: Tegnap - 06:58:00 
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Frankye
Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autó Német,Japán,Olasz vagy bármilyen gyártmányú,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tönkremegy előbb vagy utóbb.  whistle
Ez így igaz! Az a tapasztalatom egyébként, hogy a francia és olasz autók jellemzője az elektromos megbízhatatlanság (nem feltétlenül és mindig rossz az adott részegység). A német autóknál inkább a mechanikus jellegű gondok jönnek elő. A távol keleti autókkal nincs tapasztalatom.
De tény, hogy minden autóra kell költeni. Ha egy kisebb hibát nem orvosolnak időben, az később hatványozottan bosszulja meg magát, és a végén sokkal (sokszorosan) többe fog kerülni a javítás.

 4 
 Dátum: Tegnap - 06:52:10 
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Frankye
Megadhatta magát egy biztosíték? Ha igen, akkor vajon melyik?
Inkább az a gyanúm, hogy a csatlakozók nem érintkeznek rendesen (sárga és kék). Egy erőteljesebb "kocogtatás" a műszerfal tetejére, megmutatja, hogy valóban ez a hiba oka-e. Ha nem, akkor az izzók lábainak széthajtása is segíthet, illetve célszerű ismét kivenni a teljes műszeregyüttest, és minden izzót (foglalatostul) megmozgatni.
De majdnem biztos vagyok benne, hogy a csatlakozók érintkezésével lehet a gond. (Sajnos elég macerás a műszeregyüttes ki-beszerelése, de egy alapos takarítás sokat javíthat a helyzeten! Nem csak a port kitakarítani a "dobozból" az órák mögül, hanem a csatlakozók és a tüskék megtisztítása is fontos.)
Nálam is volt ilyen jellegű gond, többszöri ki- és beszerelés után egyre jobb az érintkezés, mert az oxidáció "lekopik" a csatlakozásokról. ;D

 5 
 Dátum: 2019 Március, 20, 22:08:18  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta Jampy
Jó estét!
2000-es évj. 306 XR autómon kiégett az üzemanyag szint jelzőt megvilágító izzó, ezért arra vetemedtem, hogy kiszedem a műszerfalat és kicserélem az összes kis izzót (22db-ot).
Nos ezzel nem is volt gond, csak amikor újra összedugtam, és ráadtam a gyújtást, akkor már a teljes műszerfal világítás kb. 3/4-e nem égett... Erre beugrott, hogy az akksi saruját nem vettem le a szerelés kezdetekor.
Ez lehet a gond szerintetek? Megadhatta magát egy biztosíték? Ha igen, akkor vajon melyik?
Köszönöm előre is a válaszokat és segítséget!
Valahol ugy olvastam hogy a lábakat az izzokon szèt kell hajtogatni mert máskèp nem èrintkezik rendesen szerintem inkább ez lehet a hiba.

 6 
 Dátum: 2019 Március, 20, 20:24:23  
Indította Rozsahegyir - Utolsó üzenet: írta krissz306
Jó estét!
2000-es évj. 306 XR autómon kiégett az üzemanyag szint jelzőt megvilágító izzó, ezért arra vetemedtem, hogy kiszedem a műszerfalat és kicserélem az összes kis izzót (22db-ot).
Nos ezzel nem is volt gond, csak amikor újra összedugtam, és ráadtam a gyújtást, akkor már a teljes műszerfal világítás kb. 3/4-e nem égett... Erre beugrott, hogy az akksi saruját nem vettem le a szerelés kezdetekor.
Ez lehet a gond szerintetek? Megadhatta magát egy biztosíték? Ha igen, akkor vajon melyik?
Köszönöm előre is a válaszokat és segítséget!

 7 
 Dátum: 2019 Március, 20, 20:19:33  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Jampy
Szia

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autó Német,Japán,Olasz vagy bármilyen gyártmányú,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tönkremegy előbb vagy utóbb.  whistle
Elviszem autovillamoságishoz nem cserèlgetek több alkatrèszt vaktában mèrje ki mi a baja az imot kösse ki a fenèbe egyik inditásnál világit folyamatosan a zöld máskor kialszik.Nèzze át mi a hiba ha ezt tudom inkább dombon állok meg ès nem cserèlek öninditot  :) csak vicc volt. Igazából ez règota fenálló problèma elöző tulaj mondta nèha nem indult el neki csak húzásra az okát nem találták meg.A motorja fellett újitva 2 ève azzal nincs gond minden mással van .. 
Mindegy beszèlek a Petivel kösse gèpre nèzzűk meg jelez e hibát.Igazából azt sem èrtem mièrt nem jelzí a műszerfalon a töltès hiányát.A generátor nem valószínű hogy meghibásodott ezt abbol gondolom hogy a citroen relèvel volt töltès ha csak attól nem purcant ki arra tudok mèg gondolni hogy ez a relè sem jó vagy a csatlakozó èrintkezői nem megfelelöen èrintkeznek.De ezt majd csak a villamosági vizsgálatnál derűl ki ugyh egyenlöre parkol.Aztán meglátjuk mi lesz a sorsa lenne mèg rajta mit csinálni .

 8 
 Dátum: 2019 Március, 20, 18:36:59  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta krisztian
Nah vagy a generátorom purcant ki vagy pedig ezt is a relè vezèrli a töltèst is ès nem jó a relè nem tudom de mostmár tènyleg elegem van ebből a vasból!

Szia

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autó Német,Japán,Olasz vagy bármilyen gyártmányú,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tönkremegy előbb vagy utóbb.  whistle

 9 
 Dátum: 2019 Március, 20, 18:02:44  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Jampy
Nah vagy a generátorom purcant ki vagy pedig ezt is a relè vezèrli a töltèst is ès nem jó a relè nem tudom de mostmár tènyleg elegem van ebből a vasból!

 10 
 Dátum: 2019 Március, 20, 10:12:03  
Indította Peugeot 306 Klub - Utolsó üzenet: írta Jampy
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy mai gyártmány! Egy 20 éves autótól, még ha az előző tulajdonosa óvta is, mint egy ékszert, akkor sem várható el, hogy úgy muzsikáljon, mint új korában. Ha pedig nem is vigyáztak rá, nem szervizelték rendszeresen, akkor nincs min csodálkozni, hogy betegeskedik.
Az enyémet tavaly augusztusban vettem, akkor már tudtam a féltengely-gondról, meg még néhány apróságról (gyújtáskulccsal nem lehet önindítózni, csak egy külön gombbal, a központi zár távirányítója a kulcson nem működött, és hasonlók). Az első és legfontosabb persze a féltengely volt, azt megcsinálta a szerelő, most a fékrendszer van soron, meg az alapjárati motor, mert idő közben az is elkezdett ökörködni: hol nincs alapjárat, hol meg túlpörög. (Talán elkoszolódott, vagy falsot szív, ma ment a szerelőhöz.)
Ahhoz képest, hogy bizony idén 20 esztendős a kicsike, igazából nem rossz jószág. "Kicsit" ütött-kopott, de nagyobb baj nincs vele. A hibáival együtt én elégedett vagyok vele.
Bárcsak èn is elmondhatnám ugyanezt de sajnos ott mèg nem tartok talán ha megy pár hónapot ugy is hogy csak benzint kell bele tankolni akkor elègedett leszek kènyelemben valóban jó ezt szeretem benne.
Távírányitoval ezzen sem zárodik a központi nyitni pedig nèha nyit nèha nem.Ami kèrdèsem lenne hogy ha járo motornál leveszem a + kibirja az elektronika? Generatort szeretnèm ellenőrizni ha nem akkor más megoldást keresek de ez volna a leg egyszerűbb modja.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.