Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23   Le

Szerző Téma: Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)  (Megtekintve 299508 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Bobeek

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #150 Dátum: 2008 Március, 08, 09:24:51 »

Félszintetikus olajnak elég is. Én is max 10 után cserélem.

enyém full szintetik..
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #151 Dátum: 2008 Március, 08, 09:28:18 »

igen, pont javítani akartam az árat, közben énis megnéztem..
a csereperiódus nálam 10000..
A cseréről annyit hogy minél nagyobb teljesítményü a motor annál hamarabb megy tönkre az olaj vagy annál jobbat kell beletenni szerintem de ezeknél amik a mieinkbe vannak ha évente van cserélve biztos meghálálja a motor nem nagyon megy vele senki 15.000 nél többet senki,és ha a gyárit teszed bele akkor kibírja a 10.000-15.000 km-t.De évente biztos jó cserélni.És érdemes cserélni. :-!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #152 Dátum: 2008 Március, 08, 09:36:19 »

arra lenék kiváncsi hogy most olvastam az olajfutár.hu n ,hogy a teherautóknak használt olaj 100.000km et futhatnak vele. mivel valószínüleg ez dieselbe teszik ez jólehet személykocsikba? Total Rubia TIR 8600, 10W-40, CF, MB ajánlás /228,5/ 20 Liter
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #153 Dátum: 2008 Március, 08, 09:36:49 »

No de kedves klubbtársak, a fullszintetikus olajnak az egyik nagy előnye, hogy nincs benne ásványi anyag(vagy csak minimálisan), és ezért nem kell évente cserélni, ráadásul mivel nincs ami ráégjen a motor belső alkatrészeire sokkal tovább bírja. Aki szintetikus olajat ugyanojan sűrűen cseréli mint az ásványit, az kizálógag a saját pénztárcájával cseszik ki.
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #154 Dátum: 2008 Március, 08, 09:37:26 »

enyém full szintetik..

Fullost meg elég (kevés futás km mellett) 2 évente cserélni,mert az nem tud avasodni.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #155 Dátum: 2008 Március, 08, 09:43:55 »

Fullost meg elég (kevés futás km mellett) 2 évente cserélni,mert az nem tud avasodni.

igazatok van, tudom jól.. ha nem vettem volna egyben 20 lityit (elég occsóé), akkor nem is cserélgetném 10ezrenként.. valszeg nem is fullt tennék bele, ha minden egyes alkalommal meg kéne vegyem boltba..  ::)
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #156 Dátum: 2008 Március, 08, 09:47:17 »

Kenő áldás
Nélkülük nem élne sokáig egy motor sem. Sokat hallunk róluk, mégis ránézésre mind egyformák. Akkor próbáljunk egy kis fényt vinni ebbe a sötétségbe. Elég nagy a tudatlanság a motorolajok minősítésének tekintetében, ezért jó tudni, hogy:

- kizárólag a 100% szintetikusnak feltüntetett olaj felel meg ennek a kritériumnak, a nemzetközi szabványok szerint!
- a fullszintetikus, Full synthetic? egyéb meghatározás már képlékenyebb, ugyanis nem köti pontos szabvány a gyártók kezét, így ezek az olajok ? általánosságban ? 50-70% szintetikus tartalommal rendelkeznek
- A Semi szintetikus változatok általában 40-50% szintetikus tartalmat engednek feltételezni.
- A teljesen ásványi olajok manapság már divatjukat multák, hiszen a motorkerékpár gyártók is egyre tökéletesebb motorblokkokat készítenek, így ezek a ?vastag? és könnyen öregedő olajok fokozatosan eltűnnek a piacról. Még az alacsony fordulatú, nagy nyomatékú V blokkokhoz is speciális szintetikus résszel rendelkező olajakat ajánlanak a gyártók.  A napjainkra divatossá és hasznossá vált nagytestű négyütemű robogókhoz is különfejlesztésű olaj tartozik: A 10W-40 szintetikustól az 5W-40 100% szintetikusig, mely termékek a teljesítmény növekedésével arányosan használhatók ebben a kategóriában.

nem autós de érdemes elolvasni
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #157 Dátum: 2008 Március, 08, 10:04:37 »

A cseréről annyit hogy minél nagyobb teljesítményü a motor annál hamarabb megy tönkre az olaj vagy annál jobbat kell beletenni szerintem de ezeknél amik a mieinkbe vannak ha évente van cserélve biztos meghálálja a motor nem nagyon megy vele senki 15.000 nél többet senki,és ha a gyárit teszed bele akkor kibírja a 10.000-15.000 km-t.De évente biztos jó cserélni.És érdemes cserélni. :-!
Bandit barátom csak érdekesség képpen mondom neked ,hogy már jó ideje vannak olyan olajok is amiknek a csere intervaluma 30-40 ezer km,pl  Fuchsmotorolajok én már azt is használtam ,és az is be vált. Az pedig ,hogy minél nagyobb teljesitményü a motor annál hamarabb megy tönkre a motor az sem igaz igy ebben a formában ,mert a nagyobb teljesitményü kocsikban általában komolyabb viszkozotásu olajakat illik rakni ami meg mutatkozik az olaj áránál is pl Mobil-1  0W-és olaja sem két forint ,de ezen kivül még rengeteg ilyen komoly minőségü olaj létezik ,és itt is érvényesül az at elmélet ,hogy mondjuk 5000km-40000km-ig csere periodus ,és persze sok mulik azon is hogy mire használod a kocsidat versenyzésre vagy közuti használatra ,Amik igazán kényessek az olajra azok a turbos kocsik mert ha szar olajat teszel bele ,azt bizony a turbo nagyon hamar megtorolja. Vissza térve a komoly teljesitményü kocsikhoz ,sajnos az uj kocsiknál már valoban 5000-7500km az olaj csere periodus gyárilag,de ez mind kiválthato pl a Fuchs olajokkal amik némelyike 30000-40000km-ig garantáltan birják mindenféle körülményekben ,csak az olaj ára is ehhez igazodik. :P :P
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #158 Dátum: 2008 Március, 08, 10:15:29 »

No de kedves klubbtársak, a fullszintetikus olajnak az egyik nagy előnye, hogy nincs benne ásványi anyag(vagy csak minimálisan), és ezért nem kell évente cserélni, ráadásul mivel nincs ami ráégjen a motor belső alkatrészeire sokkal tovább bírja. Aki szintetikus olajat ugyanojan sűrűen cseréli mint az ásványit, az kizálógag a saját pénztárcájával cseszik ki.

Csatlakozom! A 70-és években ajánlották az évenkénti olajcserét (sőt ott volt még külön téli meg nyári olaj is)!

"Aki szintetikus olajat ugyanojan sűrűen cseréli mint az ásványit, az kizálógag a saját pénztárcájával cseszik ki." ...ami a magánügye, de minek terhelni feleslegesen a környezetet ill. tömni az olajcégek zsebét...???

A 2003-as 1.8 16V PSA motor előírás szerint 30e-ként kér új szintetikus olajat. Ha eddig nem is, de 20e-ig biztos elmegyek két csere közt!


Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #159 Dátum: 2008 Március, 08, 10:22:11 »

Bandit barátom csak érdekesség képpen mondom neked ,hogy már jó ideje vannak olyan olajok is amiknek a csere intervaluma 30-40 ezer km,pl  Fuchsmotorolajok én már azt is használtam ,és az is be vált. Az pedig ,hogy minél nagyobb teljesitményü a motor annál hamarabb megy tönkre a motor az sem igaz igy ebben a formában ,mert a nagyobb teljesitményü kocsikban általában komolyabb viszkozotásu olajakat illik rakni ami meg mutatkozik az olaj áránál is pl Mobil-1  0W-és olaja sem két forint ,de ezen kivül még rengeteg ilyen komoly minőségü olaj létezik ,és itt is érvényesül az at elmélet ,hogy mondjuk 5000km-40000km-ig csere periodus ,és persze sok mulik azon is hogy mire használod a kocsidat versenyzésre vagy közuti használatra ,Amik igazán kényessek az olajra azok a turbos kocsik mert ha szar olajat teszel bele ,azt bizony a turbo nagyon hamar megtorolja. Vissza térve a komoly teljesitményü kocsikhoz ,sajnos az uj kocsiknál már valoban 5000-7500km az olaj csere periodus gyárilag,de ez mind kiválthato pl a Fuchs olajokkal amik némelyike 30000-40000km-ig garantáltan birják mindenféle körülményekben ,csak az olaj ára is ehhez igazodik. :P :P
Szerintem a motor meghibásodásárol nem írtam  biggrin
azt meg hogy mennyit meg el az olajjal a kocsi és hogy minőségileg vannak sokkal jobbak mint amit én és még páran használnak azt tudtam eddig is a  :-!
GABI az alkatrész kínálokban van neked címezve tegnapi keltezéssel hsz
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #160 Dátum: 2008 Március, 08, 12:44:32 »

Szerintem a motor meghibásodásárol nem írtam  biggrin
azt meg hogy mennyit meg el az olajjal a kocsi és hogy minőségileg vannak sokkal jobbak mint amit én és még páran használnak azt tudtam eddig is a  :-!
GABI az alkatrész kínálokban van neked címezve tegnapi keltezéssel hsz
Bocsi el néztem a hozzászolásodat ,egyébbként én is a motor olajra gondoltam ,és nem a motorra,de jogos a korrigálásod ,még egyszer bocs. :P
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #161 Dátum: 2008 Március, 08, 13:09:05 »

Bandit barátom csak érdekesség képpen mondom neked ,hogy már jó ideje vannak olyan olajok is amiknek a csere intervaluma 30-40 ezer km,pl  Fuchsmotorolajok én már azt is használtam ,és az is be vált. Az pedig ,hogy minél nagyobb teljesitményü a motor annál hamarabb megy tönkre a motor az sem igaz igy ebben a formában ,mert a nagyobb teljesitményü kocsikban általában komolyabb viszkozotásu olajakat illik rakni ami meg mutatkozik az olaj áránál is pl Mobil-1  0W-és olaja sem két forint ,de ezen kivül még rengeteg ilyen komoly minőségü olaj létezik ,és itt is érvényesül az at elmélet ,hogy mondjuk 5000km-40000km-ig csere periodus ,és persze sok mulik azon is hogy mire használod a kocsidat versenyzésre vagy közuti használatra ,Amik igazán kényessek az olajra azok a turbos kocsik mert ha szar olajat teszel bele ,azt bizony a turbo nagyon hamar megtorolja. Vissza térve a komoly teljesitményü kocsikhoz ,sajnos az uj kocsiknál már valoban 5000-7500km az olaj csere periodus gyárilag,de ez mind kiválthato pl a Fuchs olajokkal amik némelyike 30000-40000km-ig garantáltan birják mindenféle körülményekben ,csak az olaj ára is ehhez igazodik. :P :P
Bizony-bizony! :-! Szerinted Bandit a buszodban mennyi az olajcsere periódus? Pedig ott van teljesítmény, sőt a kamionok átlag 400lovánál is van némi igénybevétel, mégsem cserélik, csak 30-50E kilóméterenkét legkorábban!
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #162 Dátum: 2008 Március, 08, 17:35:50 »

Hát ez nem semmi .Jól leirtátok az Esso-t.De hát nekem ez lessz benne, legalább is az elkövetkező 10,000-ezer km ig.Ha a gyártó szerint jó, akkor kárt szerintem nem teszek a motorban.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #163 Dátum: 2008 Március, 08, 17:37:52 »

Hát ez nem semmi .Jól leirtátok az Esso-t.De hát nekem ez lessz benne, legalább is az elkövetkező 10,000-ezer km ig.Ha a gyártó szerint jó, akkor kárt szerintem nem teszek a motorban.

Nekem nem volt még közöm az esso olajokhoz,de sose alapozz a gyártó szavára,mert minden paraszt a saját lovát dicséri ;)
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #164 Dátum: 2008 Március, 08, 17:44:01 »

Bizony-bizony! :-! Szerinted Bandit a buszodban mennyi az olajcsere periódus? Pedig ott van teljesítmény, sőt a kamionok átlag 400lovánál is van némi igénybevétel, mégsem cserélik, csak 30-50E kilóméterenkét legkorábban!

Ha 30-50.000 km-enként cerélnének, az évente kb 3-4 cserét jelent, mivel egy átlagos kamion évente 130-150.000 km-t tesz meg!!!
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #165 Dátum: 2008 Március, 08, 19:22:13 »

Érdekes, hogy minden forumon szeretik ezt az olaj témát ragozni  O0
Alapvetően mindegy, mit raksz bele, ha:
- betartod a gyártó (jelen esetben Pug) minőségi ajánlását (mint minimum) az adott hőmérsékleti viszonyok mellett
- betartod a csereperiódust, szűrőstül (itt én a gyárit javallom, nem horror)
- nem hagyod kifogyni :)
Peace
Naplózva
           
                                            

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #166 Dátum: 2008 Március, 08, 19:25:50 »

thx!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #167 Dátum: 2008 Március, 08, 19:44:49 »

Ha 30-50.000 km-enként cerélnének, az évente kb 3-4 cserét jelent, mivel egy átlagos kamion évente 130-150.000 km-t tesz meg!!!
Kamionoknál megint más az olajcsere intervalluma mint egy személykocsinál,ott el mehetsz megfelelő olajjal akár 100 ezer km-ert is ha az olaj is adott hozzá. :-!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #168 Dátum: 2008 Március, 08, 20:41:32 »

Bocsi el néztem a hozzászolásodat ,egyébbként én is a motor olajra gondoltam ,és nem a motorra,de jogos a korrigálásod ,még egyszer bocs. :P
MEGVAN BOCSIZVA :-! :-!
Bizony-bizony! :-! Szerinted Bandit a buszodban mennyi az olajcsere periódus? Pedig ott van teljesítmény, sőt a kamionok átlag 400lovánál is van némi igénybevétel, mégsem cserélik, csak 30-50E kilóméterenkét legkorábban!
Max 30.000 és csere a buszban biggrin mol olajat használunk
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #169 Dátum: 2008 Március, 08, 20:42:47 »

Kamionoknál megint más az olajcsere intervalluma mint egy személykocsinál,ott el mehetsz megfelelő olajjal akár 100 ezer km-ert is ha az olaj is adott hozzá. :-!
Na én ezért kérdeztem lentebb egy olaj tipust beírva hogy arra 100.000 cserét írnak hogy személykocsiban elfutna legalább 20.000 ret
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #170 Dátum: 2008 Március, 08, 20:51:20 »

Na én ezért kérdeztem lentebb egy olaj tipust beírva hogy arra 100.000 cserét írnak hogy személykocsiban elfutna legalább 20.000 ret

1.4 benzines Saxom szervizperiódusa gyárilag 20e km... Pugnál sem ismeretlen ez a motor...
Szerelőm ismer, tudja, hogy legkésőbb évente olajat fogok cserélni, de szólt, hogy elég lenne 20e kmként a Quarz 7000nek a csere.
Naplózva
           
                                            

langolier

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #171 Dátum: 2008 Március, 09, 23:51:36 »

Nekem 306 HDI Break-em van. Már régóta boldogít benünnket, falja a kilómétereket gondtalanul. Én már az előző 306-ba is(ami 1.6 benzines volt) ugyanezt az olajat használtam és nagyon bevált, semmiképpen nem változtatnék. Castrol Magnatec 10-W40. Van kifejezetten diesel olaj a Castrolnál, de azt kicsit drágának tartottam, ezért kipróbáltam, és ebben is bevállt.Már 2002 óta ezzel használom, a kocsi chippes is, tehát ki van használva! Igaz, mindenbe(üzemanyag, olaj,váltó) használok még METABONDOT(M-et)!!!A legjobb kombináció!Jó fogyasztás, nó olajfogyasztás, minden ok!Váltóba 75W-90-et tettünk. A szervóolajat is lecseréltük, pont 1 liter kellett bele(ez gyári lett).Ja, a fékolaj az Addinol.
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #172 Dátum: 2008 Március, 11, 22:18:48 »

Hát ez nem semmi .Jól leirtátok az Esso-t.De hát nekem ez lessz benne, legalább is az elkövetkező 10,000-ezer km ig.Ha a gyártó szerint jó, akkor kárt szerintem nem teszek a motorban.


Sztem semmi gond vele! Én a 309-ben és a 306-ban is csak Esso-t használtam (mindkét autó kb. 70e-t futott nálam bármiféle motorprobléma nélkül)!
Naplózva

Gege

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #173 Dátum: 2008 Március, 12, 13:42:43 »

Na most találtam egy frissen induló vállakozást, ahol motorolajakat árulnak. Total Quartz 7000 6600Ft/5L , 9000 8800Ft/5L. Akinek kell talira már tudok vinni belőle ezen az áron. Mondjuk ha számla is kell, arra még várni kell egy kicsit. Van több féle olaj is BP, Meguin, meg hasonlók, de én csak a miénkbe valót néztem.

...vagy esetleg ők: Formula 3000  :)
http://www.formula3000.hu/shop/product_info.php?cPath=40&products_id=3503 (Total Quartz 9000 5w40)

(http://olajbolt.hu) Ők azok!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #174 Dátum: 2008 Március, 12, 13:50:59 »

...vagy esetleg ők: Formula 3000  :)
http://www.formula3000.hu/shop/product_info.php?cPath=40&products_id=3503 (Total Quartz 9000 5w40)

(http://olajbolt.hu) Ők azok!
Nem egészen. Ezt egy régi cimborám csinálja, illetve vezeti, de csak most fog indulni, még csak minták vannak nála. Viszont lesz saját márka, meg olyan speckó meguin, amit rajta kívül senki nem forgalmazhat...
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #175 Dátum: 2008 Március, 21, 18:03:03 »

Na lecseréltem olajat járgányban. Total Quartz 7000 kapott, és mindjárt más lett a hangja is. :-! Most olvastam, hogy ennek az olajnak 20000Km, vagy 1év a csereperiódusa. Aztán mikor nulláztan a szervízkijelzőt akkor láttam, hogy csak 20000, meg 30000 a beállítható érték, és mivel ez a gyári olaj, nem is cserélem előbb! Ja 6700Ft volt az 5lityi olaj, meg a szűrő... whistle
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #176 Dátum: 2008 Március, 21, 18:20:16 »

Na lecseréltem olajat járgányban. Total Quartz 7000 kapott, és mindjárt más lett a hangja is. :-! Most olvastam, hogy ennek az olajnak 20000Km, vagy 1év a csereperiódusa. Aztán mikor nulláztan a szervízkijelzőt akkor láttam, hogy csak 20000, meg 30000 a beállítható érték, és mivel ez a gyári olaj, nem is cserélem előbb! Ja 6700Ft volt az 5lityi olaj, meg a szűrő... whistle
Tibcsi a diesel is ugyan ennyi lenne?
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #177 Dátum: 2008 Március, 21, 18:24:20 »

Na lecseréltem olajat járgányban. Total Quartz 7000 kapott, és mindjárt más lett a hangja is. :-! Most olvastam, hogy ennek az olajnak 20000Km, vagy 1év a csereperiódusa. Aztán mikor nulláztan a szervízkijelzőt akkor láttam, hogy csak 20000, meg 30000 a beállítható érték, és mivel ez a gyári olaj, nem is cserélem előbb! Ja 6700Ft volt az 5lityi olaj, meg a szűrő... whistle

Az 5 lityiböl mennyi megy bele ???  Az 1,4-be csak 3,2 kell.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #178 Dátum: 2008 Március, 21, 18:28:36 »

Tibcsi a diesel is ugyan ennyi lenne?
Elméletileg ugyanaz az olaj kell abba is. Azt írták, hogy a 100000km-nél kevesebbet futott autókba jó a 9000 is, de ez felett inkább a 7000-t javasolják.
Az 5 lityiböl mennyi megy bele ???  Az 1,4-be csak 3,2 kell.
Ugyanannyi mint 1.4-be, de az 5liter olcsóbb volt, mint a 4X1(persze csak nekem, de lesz klubbos kedvezmény is)!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #179 Dátum: 2008 Március, 21, 18:35:22 »

Elméletileg ugyanaz az olaj kell abba is. Azt írták, hogy a 100000km-nél kevesebbet futott autókba jó a 9000 is, de ez felett inkább a 7000-t javasolják.Ugyanannyi mint 1.4-be, de az 5liter olcsóbb volt, mint a 4X1(persze csak nekem, de lesz klubbos kedvezmény is)!
Akkor a hálánk örökké üldözni fog téged :-! :-! :-!
Köszi a választ hát nekem igen csak 100.e után van a kocsikám ???
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #180 Dátum: 2008 Március, 21, 18:39:08 »

Elméletileg ugyanaz az olaj kell abba is. Azt írták, hogy a 100000km-nél kevesebbet futott autókba jó a 9000 is, de ez felett inkább a 7000-t javasolják.Ugyanannyi mint 1.4-be, de az 5liter olcsóbb volt, mint a 4X1(persze csak nekem, de lesz klubbos kedvezmény is)!

Akkor 3 tagnak kéne 2 kannával venni,és talira időziteni a cserét :D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #181 Dátum: 2008 Március, 21, 18:42:48 »

Akkor 3 tagnak kéne 2 kannával venni,és talira időziteni a cserét :D
Hát nem mondasz hülyeséget! Na de kik lesznek az áldozatok, aki nyaralás alatt szerelgetnek? Ha lesznek a felügyeletüket majd én az árnyékból vállalom. whistle
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #182 Dátum: 2008 Március, 21, 18:44:34 »

Akkor 3 tagnak kéne 2 kannával venni,és talira időziteni a cserét :D
Csak az a baj hogy az enyémen nem allúl van a leresztő luk hanem a hátra fele néző dekni falon  tehát elég nehéz lenne alá mászni
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #183 Dátum: 2008 Március, 21, 18:46:37 »

Csak az a baj hogy az enyémen nem allúl van a leresztő luk hanem a hátra fele néző dekni falon  tehát elég nehéz lenne alá mászni

Lesz néhány emelő a közelben whistle Téglát is találnánk biztosan :D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #184 Dátum: 2008 Március, 21, 18:49:52 »

Csak az a baj hogy az enyémen nem allúl van a leresztő luk hanem a hátra fele néző dekni falon  tehát elég nehéz lenne alá mászni
Az enyémen is, mégis lejött az olaj, segédeszköz nélkül. Pedig azt sem mondhatnám, hogy nádszálvékony lennék... :-))
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #185 Dátum: 2008 Március, 21, 18:50:09 »

Lesz néhány emelő a közelben whistle Téglát is találnánk biztosan :D
Meg Novemberben esedékes a csere azt elfelejtettem írni vagy ha addig belemegy a 10.000 akkor hamarabb
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #186 Dátum: 2008 Március, 21, 19:12:26 »

A www.motorolaj.hu-ról rendelt már valaki?? Én eddig csak Aral Blue tronic olajt használtam és szerintem kevés boltban forgalmaznak ilyet viszont ahhol ilyet forgalmaznak ott kuvva drága már...Tavaly 3500Ft-ért vettem literjét és gondolom azóta emelkedett. A link alatt meg 1400Ft az aral olaj.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #187 Dátum: 2008 Március, 21, 19:15:13 »

A www.motorolaj.hu-ról rendelt már valaki?? Én eddig csak Aral Blue tronic olajt használtam és szerintem kevés boltban forgalmaznak ilyet viszont ahhol ilyet forgalmaznak ott kuvva drága már...Tavaly 3500Ft-ért vettem literjét és gondolom azóta emelkedett. A link alatt meg 1400Ft az aral olaj.
Ne lepődj meg olyan nagyon, az utóbbi időben hatalmasat esett az olajok ára. Nagy kínálat, komoly konkurencia...
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #188 Dátum: 2008 Március, 21, 19:23:45 »

Ne lepődj meg olyan nagyon, az utóbbi időben hatalmasat esett az olajok ára. Nagy kínálat, komoly konkurencia...

Ez jó hír :P Most beszéltem faterral és veszülnk pár lityót és osztozuk a szállítási költségen. ;D Amúgy csak azért is gondoltam ,hogy emelkedett az olajom ára ,mert minden cserénél drágult valamennyit,mellesleg a olaj hordónkénti ára is emelkedett amiért drágult a gázolaj meg a benya.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #189 Dátum: 2008 Március, 21, 19:54:36 »

Ez jó hír :P Most beszéltem faterral és veszülnk pár lityót és osztozuk a szállítási költségen. ;D Amúgy csak azért is gondoltam ,hogy emelkedett az olajom ára ,mert minden cserénél drágult valamennyit,mellesleg a olaj hordónkénti ára is emelkedett amiért drágult a gázolaj meg a benya.
Nade az üzemanyag az adótartalma miatt olyan drága! 70% az 70%  :-\
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #190 Dátum: 2008 Március, 21, 19:58:02 »

Nade az üzemanyag az adótartalma miatt olyan drága! 70% az 70%  :-\

Azért a 100 dodó feletti hordonkénti olajár sem éppen árcsökkentő tényező  :-\
Bár állitolag most 2 nap alatt 10%-ot esett az ára. Szóval van esély két lépcsőben 10ft körüli bengaár-csökkenésre 1-2 héten belül.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #191 Dátum: 2008 Március, 21, 20:01:42 »

Azért a 100 dodó feletti hordonkénti olajár sem éppen árcsökkentő tényező  :-\
Bár állitolag most 2 nap alatt 10%-ot esett az ára. Szóval van esély két lépcsőben 10ft körüli bengaár-csökkenésre 1-2 héten belül.
Csakaz a baj hogy 1 hórdó olaj ból nem 200lityi anyag lessz vagyis az az ár igen csak alatta van a tényleges árnak A M.L cégnek a haszonnal levő ár 120 Ft ban van és elég szép a hszon már rajta
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #192 Dátum: 2008 Március, 21, 20:34:05 »

Csakaz a baj hogy 1 hórdó olaj ból nem 200lityi anyag lessz vagyis az az ár igen csak alatta van a tényleges árnak A M.L cégnek a haszonnal levő ár 120 Ft ban van és elég szép a hszon már rajta

elhiszed, hogy lesz@rnám, hogy mekkora hasznuk van, ha 120ft lenne egy lityi benzin..  ::) :D
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #193 Dátum: 2008 Március, 21, 20:54:57 »

elhiszed, hogy lesz@rnám, hogy mekkora hasznuk van, ha 120ft lenne egy lityi benzin..  ::) :D
Azt elhiszem és ezért bosszant hogy az ára azért ennyi mert a rajta levő adók nem mindíg az alap árból vannak számólva hanem az előzőleg számolt összekből vagyis ha 120 ról indul és adonként rájön 20-30 ft mindíg hozzá az előző tételhez és a következőt már ebből számolják.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #194 Dátum: 2008 Március, 26, 21:14:47 »

A www.motorolajbolt.hu -t csak ajánlani tudom mindenkinek!! Tegnap délután fél 3-kor rendeltem meg az Aral olajat és ma reggel fél 9-kor már csöngetett a futár.  :-! 1200Ft-ért házhoz hozták.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #195 Dátum: 2008 Március, 26, 22:13:06 »

ilyen olajat keresek:

 10W50 Q8 FORMULA F1 4L     

ha valaki a 4L-s kiszerelést 7400Ft alatt tudja az ne tartsa magában az infot!!!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #196 Dátum: 2008 Március, 26, 22:14:23 »

ilyen olajat keresek:

 10W50 Q8 FORMULA F1 4L    

ha valaki a 4L-s kiszerelést 7400Ft alatt tudja az ne tartsa magában az infot!!!
Tessék ha segít akkor használd  :-! :-!
http://www.formula3000.hu/shop/index.php?cPath=54
Benne van az általad keresett termék is biggrin biggrin
Bocsi  ez nincsen alatta
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #197 Dátum: 2008 Március, 26, 22:28:46 »

De találtam egy érdekes táblázatot ezen cím alatt Kiválasztod a PKW t és ott a tipusok nál a kocsidat és megtudod Q8 bol mi kell a kocsidba

http://193.111.95.188/index.php?domain=de
Naplózva

drarpad

  • Vendég
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #198 Dátum: 2008 Március, 27, 11:39:52 »

ilyen olajat keresek:

 10W50 Q8 FORMULA F1 4L     

ha valaki a 4L-s kiszerelést 7400Ft alatt tudja az ne tartsa magában az infot!!!
Versenyezni fogsz  ;) vagy délre mész?  ;D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: OLAJ (MIT HASZNÁLSZ A KOCSIBA MOTOR,VÁLTO,FÉK,SZERVO,....)
« Válasz #199 Dátum: 2008 Március, 27, 15:50:59 »

Versenyezni fogsz  ;) vagy délre mész?  ;D

mostanság nem kimélem... a castrol 10w40-et kicsit meg pörkölte a moci és ezért is rakok bele jobb olajat!
de ez elmúlt években már elég meleg volt a nyár igy ártani nem fogok vele!
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23   Fel
 


Az oldal 0.407 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.