Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23   Le

Szerző Téma: Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)  (Megtekintve 299345 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #650 Dátum: 2009 November, 13, 20:46:11 »

245.000 km-nél mit kellene cserélni?

Autót :-)) De csak 306-ra :-!
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #651 Dátum: 2009 November, 13, 21:20:38 »

Autót :-)) De csak 306-ra :-!
Miért is kellene cserélni? Teljesen elégedett vagyok vele. Még nálam marad egy darabig, és nem alkatrésznek.
Naplózva
FunTom

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #652 Dátum: 2009 November, 13, 21:28:01 »

Miért is kellene cserélni? Teljesen elégedett vagyok vele. Még nálam marad egy darabig, és nem alkatrésznek.

Csak vicc volt. ;) Tartok tőle én is eljutok a sajáttal 250-ig.
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #653 Dátum: 2009 November, 13, 21:32:47 »

Csak vicc volt. ;) Tartok tőle én is eljutok a sajáttal 250-ig.

Szerintem sokan már el is jutottak - csak nem tudják  ;D
Naplózva
           
                                            

greysedan

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 52
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 440
  • Autó színe: Grafit szürke
  • Lakóhely: Budapest XXI kerület
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #654 Dátum: 2009 November, 13, 21:37:47 »

Mit tudtok a Midland olajrol? Állitolag a Quaker State olajgyárto cégnek valami uj, svájcban gyártott terméke... Dicsérik, de kiváncsi vagyok Ti mit hallottatok róla?!
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #655 Dátum: 2009 November, 13, 21:44:59 »

Mit tudtok a Midland olajrol? Állitolag a Quaker State olajgyárto cégnek valami uj, svájcban gyártott terméke... Dicsérik, de kiváncsi vagyok Ti mit hallottatok róla?!

Járt utat járatlanért....
Naplózva
           
                                            

bandit306

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #656 Dátum: 2009 November, 13, 22:02:53 »

Csak vicc volt. ;) Tartok tőle én is eljutok a sajáttal 250-ig.
Azon már túlvagyok és nem áll szándékomban eladni és más gyártótol venni autót.
Inkább ezt rakom rendbe és legalább 6 évet kihúz nálunk.
Kivéve ha nyerünk autót. De akkor is a nyeremény mienségétől függ hogy megy vagy marad, vagy megmarad ez is és lesz talis autó. :-!

pontosítva a 200ezresre még van egy lap de ott már nem sok mindent kell cserélni(olajszűrő,pollenszűrő)
ha valakit esetleg érdekel a km állásához megtudom mondani mik a cserélni valók  _pug
Annál a kilométernél a leírtak a kötelezőek, de álltalában ezekkel egyben lecserélnek mindet újra.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #657 Dátum: 2009 November, 14, 08:08:29 »

Szerintem sokan már el is jutottak - csak nem tudják  ;D
;D ;D ;D

Módosítva: 2009 November, 14, 08:16:14
Azon már túlvagyok és nem áll szándékomban eladni és más gyártótol venni autót.
Inkább ezt rakom rendbe és legalább 6 évet kihúz nálunk.
Kivéve ha nyerünk autót. De akkor is a nyeremény mienségétől függ hogy megy vagy marad, vagy megmarad ez is és lesz talis autó. :-!
Annál a kilométernél a leírtak a kötelezőek, de álltalában ezekkel egyben lecserélnek mindet újra.

Mindenben egyetértek. Most jön nekünk is az, hogy lassan mindennel körbe fogunk érni. Most hátsó fékek nagyjavítása meg volt
Január hátsó tengely ellenőrzés (karbantartás, vagy javítás), később a lengéscsillapítók, hja meg várom a kuplung jelzését. Aztán akkor szinte minden fontos új lesz. Az első futómű részei (függesztő elemek) még nem szóltak.
Egyenlőre marad a cica mindenképp családtag.
Naplózva

edgar

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #658 Dátum: 2009 November, 15, 19:25:03 »

200ezer az utolsó. de egyébként nem azért hagyják abba 200ezernél mert csak ennyi életet jósolnak egy pug motornak hanem azért mert erre már a tulajok megtanulják a periódusát a cseréknek
10ezrenként olaj 40ezrenként légszűrő , pollenszűrő,gyertyák,olaj meg olajszűrő ilyenkor is  a vezérműszíj cserén meg már mindenki túlesett  :-))

ha 40ezrenkent cserelnem a legszurot, dupla olyan vastag lenne, mint eredetileg volt :)
Naplózva

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #659 Dátum: 2009 November, 15, 19:58:00 »

ha 40ezrenkent cserelnem a legszurot, dupla olyan vastag lenne, mint eredetileg volt :)

ez a papírforma egyébként mit értesz azon hogy dupla olyan vastag lenne, mint eredetileg volt?

trabispali

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 135
  • Autó színe: xsi black
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #660 Dátum: 2009 November, 15, 22:05:50 »

ez a papírforma egyébként mit értesz azon hogy dupla olyan vastag lenne, mint eredetileg volt?
Szerintem arra gondol hogy nem kevés lerakódás lenne rajta! biggrin
Én azért 2 évente csak cserélném.
Naplózva
Tudom hol a határ!....

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #661 Dátum: 2009 November, 15, 22:28:23 »

Szerintem arra gondol hogy nem kevés lerakódás lenne rajta! biggrin
Én azért 2 évente csak cserélném.

akkor egy jó tipp  :-)) :közlekedjen aszfalton a murva helyett :-))

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #662 Dátum: 2009 November, 15, 22:49:51 »

ha 40ezrenkent cserelnem a legszurot, dupla olyan vastag lenne, mint eredetileg volt :)
:-! 1997 évj 1,4 B szervízkönyve szerint:
15 000 = "A" karbantartás
30 000 = "B"       "
60 000 = "C"       "
Tehát a gépet 15000 km-enként kell karbantartani alapban, de a 30000 km-es és a 60000 km-es periódusnál kibővített feladatokkal (ellenőrzések, alkatrészek cseréje).

Módosítva: 2009 November, 15, 22:56:53
200ezer az utolsó. de egyébként nem azért hagyják abba 200ezernél mert csak ennyi életet jósolnak egy pug motornak hanem azért mert erre már a tulajok megtanulják a periódusát a cseréknek
10ezrenként olaj 40ezrenként légszűrő , pollenszűrő,gyertyák,olaj meg olajszűrő ilyenkor is  a vezérműszíj cserén meg már mindenki túlesett  :-))

És tessék mondani a szerviz (autószerelő kisiparos) hova jegyezze be az elvégzett karbantartást? Ugyanis ezzel a bejegyzéssel, mintegy felelősséget is vállal arra is, hogy a gépkocsit átvizsgálta és karbantartotta az előírtak szerint (fékpadon is ellenőrizte a járgányt, az az 1800 ft már ugyan mindegy olyankor, de tudod, hogy van-e féked).
Naplózva

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #663 Dátum: 2009 November, 16, 15:14:37 »

:-! 1997 évj 1,4 B szervízkönyve szerint:
15 000 = "A" karbantartás
30 000 = "B"       "
60 000 = "C"       "
Tehát a gépet 15000 km-enként kell karbantartani alapban, de a 30000 km-es és a 60000 km-es periódusnál kibővített feladatokkal (ellenőrzések, alkatrészek cseréje).

Módosítva: 2009 November, 15, 22:56:53
És tessék mondani a szerviz (autószerelő kisiparos) hova jegyezze be az elvégzett karbantartást? Ugyanis ezzel a bejegyzéssel, mintegy felelősséget is vállal arra is, hogy a gépkocsit átvizsgálta és karbantartotta az előírtak szerint (fékpadon is ellenőrizte a járgányt, az az 1800 ft már ugyan mindegy olyankor, de tudod, hogy van-e féked).

gondolom x év vagy 200ezer kilóméter garancia van rá!

GiBR

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 114
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.766
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1999.03
  • Lakóhely: Békéscsaba-Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
    • CarDomain
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #664 Dátum: 2009 November, 16, 15:19:03 »

gondolom x év vagy 200ezer kilóméter garancia van rá!
3 v 2 év, és 100e km a gari, de most nem erről beszélünk
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #665 Dátum: 2009 November, 16, 18:47:01 »

Nemtom jól olvastam-e, de a PEUHU fidelio programja még tart, azaz 9990 Ft olaj (TQ7k) + szűrő + csere, 4.5 literig. Így ~8000 kmnél elgondolkodtam.
Naplózva
           
                                            

K Nándor

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #666 Dátum: 2009 November, 16, 19:22:30 »

Nemtom jól olvastam-e, de a PEUHU fidelio programja még tart, azaz 9990 Ft olaj (TQ7k) + szűrő + csere, 4.5 literig. Így ~8000 kmnél elgondolkodtam.
Még mindig spórolok 2e Ft-ot ha magam csinálom ;D
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #667 Dátum: 2009 November, 16, 19:40:19 »

Még mindig spórolok 2e Ft-ot ha magam csinálom ;D

Hja, aki időmilliomos ;)
Naplózva
           
                                            

tibcsi

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #668 Dátum: 2009 November, 16, 19:44:51 »

Hja, aki időmilliomos ;)
Mondjuk a miénken ez a művelet 15-20perc, ami elég szép órabér... Nem ismerem a "nagytestvért", de annyira sokáig nem tarthat.
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #669 Dátum: 2009 November, 16, 20:42:51 »

Mondjuk a miénken ez a művelet 15-20perc, ami elég szép órabér... Nem ismerem a "nagytestvért", de annyira sokáig nem tarthat.

Nagytesó sem bonyibb - de a fáradt olajjal mit csináltok?
Amúgy ~2e Ft-ot bármikor fizetek az olajcseréért (~bárkinek :))
Naplózva
           
                                            

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #670 Dátum: 2009 November, 18, 21:56:20 »

vaterán van Quarz 7000 5200ft ért 4liter (literes kiszerelésben) és mivel ilyen olcsón még a 25%os kedvezményemmel sem kapok sehol megrendeltem ; tesznek fel kérésre 4-5 literes kiszerelésben(hogy ne egyesével kelljen licitálni) ráadásul mivel most kezdték és én leszek az első vevő még a postaköltséget is állják.(de Bpest környékén ki is viszik ingyen)
majd kiderül milyen

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #671 Dátum: 2009 November, 19, 08:31:47 »

vaterán van Quarz 7000 5200ft ért 4liter (literes kiszerelésben) és mivel ilyen olcsón még a 25%os kedvezményemmel sem kapok sehol megrendeltem ; tesznek fel kérésre 4-5 literes kiszerelésben(hogy ne egyesével kelljen licitálni) ráadásul mivel most kezdték és én leszek az első vevő még a postaköltséget is állják.(de Bpest környékén ki is viszik ingyen)
majd kiderül milyen
Irtam neki én is, hogy kellene 4x1 lityi, remélem pozitiv elbírálást kapok :)
Naplózva
FunTom

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #672 Dátum: 2009 November, 19, 08:57:04 »

vaterán van Quarz 7000 5200ft ért 4liter (literes kiszerelésben) és mivel ilyen olcsón még a 25%os kedvezményemmel sem kapok sehol megrendeltem ; tesznek fel kérésre 4-5 literes kiszerelésben(hogy ne egyesével kelljen licitálni) ráadásul mivel most kezdték és én leszek az első vevő még a postaköltséget is állják.(de Bpest környékén ki is viszik ingyen)
majd kiderül milyen

Total Quartz 7000 10w-40 5l
Ára: 5890 Ft.

   
Total Quartz 9000 5w-40 5l
Ára: 7150 Ft.
Naplózva
           
                                            

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #673 Dátum: 2009 November, 19, 11:08:33 »

Total Quartz 7000 10w-40 5l
Ára: 5890 Ft.

   
Total Quartz 9000 5w-40 5l
Ára: 7150 Ft.

holnap megyek az én 4 liter olajomért XVII. ker. Pesti út 2.
Naplózva
FunTom

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #674 Dátum: 2009 November, 19, 16:59:03 »

Total Quartz 7000 10w-40 5l
Ára: 5890 Ft.

   
Total Quartz 9000 5w-40 5l
Ára: 7150 Ft.

postázni tudsz? mert akkor 10ezer kilóméter múlva tőled rendelek mert azért jó ha van 1 + liter :-! _pug

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #675 Dátum: 2009 November, 19, 18:12:27 »

postázni tudsz? mert akkor 10ezer kilóméter múlva tőled rendelek mert azért jó ha van 1 + liter :-! _pug

Petite félreértés - nem árulok semmit.
Ennyiért vehetsz a www.autoteka2000.hu oldalról.
Naplózva
           
                                            

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #676 Dátum: 2009 November, 19, 18:26:22 »

Petite félreértés - nem árulok semmit.
Ennyiért vehetsz a www.autoteka2000.hu oldalról.


jaaah
kösz az infót :-! _pug _pug

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #677 Dátum: 2009 November, 23, 13:48:58 »

Ma meg lett az olaj Total quartz 7000 4x1l 5200Ft Veresegyházán vettem át. Csütörötkön olajcsere.
Naplózva
FunTom

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #678 Dátum: 2009 November, 23, 15:32:39 »

Ma meg lett az olaj Total quartz 7000 4x1l 5200Ft Veresegyházán vettem át. Csütörötkön olajcsere.

nem tudod átvenni az enyémet is és elpostázni mert írtam nekik de nem nagyon válaszolnak?felhívtad őket vagy hogyan léptél kapcsolatba? felhívtad őket bár mondjuk nekem ingyen postát mondott

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #679 Dátum: 2009 November, 23, 16:00:47 »

nem tudod átvenni az enyémet is és elpostázni mert írtam nekik de nem nagyon válaszolnak?felhívtad őket vagy hogyan léptél kapcsolatba? felhívtad őket bár mondjuk nekem ingyen postát mondott
Ment pü
Naplózva
FunTom

nyalee

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #680 Dátum: 2009 November, 23, 18:15:58 »

sziasztok!

valaki meg tudja nézni(mondani) hogy kb mennyi fékolaj kell a rendszerbe?
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #681 Dátum: 2009 November, 23, 18:30:52 »

sziasztok!

valaki meg tudja nézni(mondani) hogy kb mennyi fékolaj kell a rendszerbe?

kábé fél liter... :-!
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #682 Dátum: 2009 November, 24, 08:18:07 »

sziasztok!

valaki meg tudja nézni(mondani) hogy kb mennyi fékolaj kell a rendszerbe?
A fél liter az csak a minimum szintig elég, ha az egész rendszer le lett ürítve.
Tudod, amikor beszéltünk mondtam, hogy h.fékek cseréje volt. Mivel levegősödés volt, ezért az egészet leürítettük. Minimumig lett elég légtelenítés után. Éppen nem jelzett vissza a szintjelző.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #683 Dátum: 2009 November, 24, 17:05:14 »

A fél liter az csak a minimum szintig elég, ha az egész rendszer le lett ürítve.
Tudod, amikor beszéltünk mondtam, hogy h.fékek cseréje volt. Mivel levegősödés volt, ezért az egészet leürítettük. Minimumig lett elég légtelenítés után. Éppen nem jelzett vissza a szintjelző.
akkor kevés a fél liter?
na mindegy akkor veszek 1 litert
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #684 Dátum: 2009 November, 24, 17:20:15 »

akkor kevés a fél liter?
na mindegy akkor veszek 1 litert
Elméletileg elég. De ha kopik a fékbetét, majd hamarosan jelezni fog.
Cserélni akarod, vagy utána akarsz tölteni. Ha cseréled, akkor ne vegyél többet fél litr.nél. A tartályból vedd (szivattyúzd ki) le az olajat teljesen, csak a lefolyó lyuk látsszon. Töltsd rá az újat ami belefér. Aztán a legtávolabbi ( hátsók ) légtelenítőket kell egymás után megnyitni, persze előtte egy pvc tömlővelelőtte rácsatlakozni, mindkét ágból 1-1 dl-t engedj le. Tölts utánna a féktartályban levő mennyiségnek. Utána ugyanúgy ez elsőkből 0,5-0,5 dl-t.
Így nem kell külön légteleníteni a rendszert és tutti, hogy az új lesz benne. PUG Fábiánék receptje az eljárás.
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #685 Dátum: 2010 Február, 04, 09:06:37 »

Cső Srácok! Előfordulhat,hogy a motorolaj megdermed,ha nagy hideg van? Előre is köszi a választ.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #686 Dátum: 2010 Február, 04, 09:32:36 »

Cső Srácok! Előfordulhat,hogy a motorolaj megdermed,ha nagy hideg van? Előre is köszi a választ.

Veszít a "folyékonyságából", igen.
Meg nem mindegy, hogy 0W, 5W, 10W, 15W....
Naplózva
           
                                            

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #687 Dátum: 2010 Február, 04, 11:21:13 »

Veszít a "folyékonyságából", igen.
Meg nem mindegy, hogy 0W, 5W, 10W, 15W....
10W40-es van benne,alig forgat valamit az önindító...  bored
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

bandit306

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #688 Dátum: 2010 Február, 04, 11:31:14 »

10W40-es van benne,alig forgat valamit az önindító...  bored
Akkor nem bizti hogy az olaj van megdermedve, bár ha sokáig nem mentél vele, és a kinti hőmérséklet -10 körül volt sokáig, akkor lehetséges.

De elsőnek inkább az aksi töltöttségét nézd meg, vagy a végső gond az önindító meghibásodása, ami nem bizti hogy új beszerzése kell hogy legyen, előfordulhat hogy elég a szénkefe csere is. a legtöbb esetben ez elég.
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #689 Dátum: 2010 Február, 04, 12:01:39 »

Akkor nem bizti hogy az olaj van megdermedve, bár ha sokáig nem mentél vele, és a kinti hőmérséklet -10 körül volt sokáig, akkor lehetséges.

De elsőnek inkább az aksi töltöttségét nézd meg, vagy a végső gond az önindító meghibásodása, ami nem bizti hogy új beszerzése kell hogy legyen, előfordulhat hogy elég a szénkefe csere is. a legtöbb esetben ez elég.
Hétfőn délelőtt jött haza apum vele,de kedden reggel már nem indult,ma van a haramdik napja,hogy nem indul,az akksi biztos,hogy nem lehet,azt néztem,a hőmérséklet éjjszakánként igen igen súrolta a -20-at,ma reggel 8 órakor is -19.5 fok volt,az önindító nincs kizárva mert mikor még beindult akkor ciripelő hangot adott ki,utoljára olyan 3-4 éve fordult elő ilyen az önindítóval,de akkor egy elektronikás szétszedte és beolajozta,azóta nem is volt vele gond. Még annyit hozzátennék,hogy tegnap beröffent viszont rögtön le is állt,szóva olyan mint,ha visszafogná valami így viszont már inkább olaj gyanús szerintem.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #690 Dátum: 2010 Február, 04, 12:20:24 »

Hétfőn délelőtt jött haza apum vele,de kedden reggel már nem indult,ma van a haramdik napja,hogy nem indul,az akksi biztos,hogy nem lehet,azt néztem,a hőmérséklet éjjszakánként igen igen súrolta a -20-at,ma reggel 8 órakor is -19.5 fok volt,az önindító nincs kizárva mert mikor még beindult akkor ciripelő hangot adott ki,utoljára olyan 3-4 éve fordult elő ilyen az önindítóval,de akkor egy elektronikás szétszedte és beolajozta,azóta nem is volt vele gond. Még annyit hozzátennék,hogy tegnap beröffent viszont rögtön le is állt,szóva olyan mint,ha visszafogná valami így viszont már inkább olaj gyanús szerintem.

Ha elalszik az olajnyomás lámpa akkor van olajnyomás, legalábbis valamennyi (0.8 bár?)
Naplózva
           
                                            

bandit306

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #691 Dátum: 2010 Február, 04, 12:50:38 »

Hétfőn délelőtt jött haza apum vele,de kedden reggel már nem indult,ma van a haramdik napja,hogy nem indul,az akksi biztos,hogy nem lehet,azt néztem,a hőmérséklet éjjszakánként igen igen súrolta a -20-at,ma reggel 8 órakor is -19.5 fok volt,az önindító nincs kizárva mert mikor még beindult akkor ciripelő hangot adott ki,utoljára olyan 3-4 éve fordult elő ilyen az önindítóval,de akkor egy elektronikás szétszedte és beolajozta,azóta nem is volt vele gond. Még annyit hozzátennék,hogy tegnap beröffent viszont rögtön le is állt,szóva olyan mint,ha visszafogná valami így viszont már inkább olaj gyanús szerintem.
És utána nem próbáltad forgatni? mert akkor ha olaj gond, akkor "megtöri" az olajat, és bekel indulnia.
 Vagy kicsit melegíts alája, és utánna próbáld ki. (nem felgyújtani kéretik  biggrin )
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #692 Dátum: 2010 Február, 04, 12:55:42 »

És utána nem próbáltad forgatni? mert akkor ha olaj gond, akkor "megtöri" az olajat, és bekel indulnia.
 Vagy kicsit melegíts alája, és utánna próbáld ki. (nem felgyújtani kéretik  biggrin )
Persze,próbáltam,de mikor másodjára indítóztam akkor meg már alig akarta vinni az önindító. Van,hogy nem is forgatja. Az akksin van egy kijelző és az zöldet mutata tehát az akksi nincs lemerülve,de lehet megnézem egy másik akksival.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

bandit306

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #693 Dátum: 2010 Február, 04, 12:58:54 »

Persze,próbáltam,de mikor másodjára indítóztam akkor meg már alig akarta vinni az önindító. Van,hogy nem is forgatja. Az akksin van egy kijelző és az zöldet mutata tehát az akksi nincs lemerülve,de lehet megnézem egy másik akksival.
Tedd rá a másik aksit is a mostani mellé, ez nagyobb indító áramot eredményez.
És ha avval sem forog akkor én szinte biztosra mondom az önindító hibát.

Az olajjal nem lehet akkora besűrűsödés hogy ne tudja megforgatni ha minden működik rendesen.
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #694 Dátum: 2010 Február, 04, 14:01:08 »

Tedd rá a másik aksit is a mostani mellé, ez nagyobb indító áramot eredményez.
És ha avval sem forog akkor én szinte biztosra mondom az önindító hibát.

Az olajjal nem lehet akkora besűrűsödés hogy ne tudja megforgatni ha minden működik rendesen.
Na fejlemény,de nem túl jó,a másik akksi a régi volt,de azzal meg sem nyikkant pedig abban is van valamennyi kraft,most ami benne van már a kijelzőt is alig mutatja,de már a ü.szivattyút sem viszi,igaz sokat próbáltam indítani lehet kicsit leszpota az energy-t plusz valami a copmuter mögül kattyog,ez egyre érdekesebb lesz. bored
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

bandit306

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #695 Dátum: 2010 Február, 04, 14:12:14 »

Na fejlemény,de nem túl jó,a másik akksi a régi volt,de azzal meg sem nyikkant pedig abban is van valamennyi kraft,most ami benne van már a kijelzőt is alig mutatja,de már a ü.szivattyút sem viszi,igaz sokat próbáltam indítani lehet kicsit leszpota az energy-t plusz valami a copmuter mögül kattyog,ez egyre érdekesebb lesz. bored
Akkor mind két aksi feltölt, és újra próbál indítani.

Más:

ha rajtam kívül használ valaki Valvoline olajat, akkor ez az oldal talán segítséget jelenthet.

http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/select.asp
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #696 Dátum: 2010 Február, 04, 14:26:49 »

Akkor mind két aksi feltölt, és újra próbál indítani.

A kattogásra van valami ötletet,hogy mi lehet pláne a copmuter mögül?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

bandit306

  • Vendég
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #697 Dátum: 2010 Február, 04, 14:28:56 »

A kattogásra van valami ötletet,hogy mi lehet pláne a copmuter mögül?
Alacsony a feszkó, de az egyik relé még dolgozik.
Naplózva

Hoffy

  • Hamutipró
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 65
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.804
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000.04
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
  • Fehér oroszlánom
    • Carstyling
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #698 Dátum: 2010 Február, 04, 14:29:38 »

A kattogásra van valami ötletet,hogy mi lehet pláne a copmuter mögül?

A computer mögött a kettős relé van.Az kapcsolja az ecu-t és az indításhoz fontos dolgokat.
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re:Kenőanyagok (motor-, váltó-, szervó- és fékolaj)
« Válasz #699 Dátum: 2010 Február, 04, 14:29:56 »

Alacsony a feszkó, de az egyik relé még dolgozik.
Akkor ezek szerint vagy akksi vagy önindító vagy mindkettő?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23   Fel
 


Az oldal 0.428 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.