Adok - Veszek > Adok - Veszek

Börze

<< < (363/364) > >>

krissz306:
Sziasztok!

Tegnap nézelődtem hahun, és rábukkantam erre a gyönyörűségre:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_2_0_s_16-15161653

Gondolom többen is láttátok már, de azon sem lennék meglepődve ha egy klubtag oroszlánja lenne.
Egyszerűen csoda ahogy kinéz.
Ha lenne rá pénzem...  :'(

Bocsi, csak nem bírtam ki szó nélkül elmenni mellette.  :)

Mersault:

--- Idézetet írta: krissz306 - 2019 December, 18, 10:34:09 ---Sziasztok!

Tegnap nézelődtem hahun, és rábukkantam erre a gyönyörűségre:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_2_0_s_16-15161653

Gondolom többen is láttátok már, de azon sem lennék meglepődve ha egy klubtag oroszlánja lenne.
Egyszerűen csoda ahogy kinéz.
Ha lenne rá pénzem...  :'(

Bocsi, csak nem bírtam ki szó nélkül elmenni mellette.  :)

--- ---

Tényleg csodás autó, ez pedig ritka egy megvigyázott darab. Ma már egyre inkább klasszikus szépség. Hiába, a Pininfarina design ritkán csúnya (bár vannak kivételek, például: https://katalogus.hasznaltauto.hu/hyundai/matrix_1.5_crdi_style-13738)

Azért személy szerint inkább a '80-as évek youngtimer/oldtimer klasszikusai vonzanak. Például VW Scirocco, Corrado, Volvo 480, Audi Quattro Coupe, Honda Prelude, Toyota Supra, Renault Alpine stb-stb-stb....

matska:
Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni:
Eladósorba kerül szeretett Zsókám, nem tudom, hogy mennyit kérhetek érte, hogy ne verjem át magam sem és a el is vigyék.
PUG 306, 1996. 1.9 XrDT, 5 ajtós, klímás. Km óra állása 373.000.- 8 éve hoztam Ausztriából. (Valós km. természetesen ismeretlen, szerintem több az)
Mindene a szeptemberi műszakira felkészített állapotban, 2 éves gázos csillapítók elöl, kb 20 ezret futott fékek elöl-hátul, gömbfejeket egyebeket nem említem mert ha csak gyanús koppanást hallottam párban cseréltem amit kellett, a hétvégén épp kormányösszekötő gömbfejeket. Olajcsere elejében 8000km-enként olaj-, gázolaj-, és légszűrőcserével mindig, amióta nyugdíjas az autó és nem dolgozom vele (max 5000km/év) azóta évente. Ja és az adagoló mögötti izzítókat is cserélni szoktam. :-) Motorja mindig indul, megy előre ahogy az elvárható egy XUD9TE-től.
A fos Lucas helyett 7 éve építve lett hozzá egy Bosch VE adagoló, azzal nem mostanság lesz gond. (Csikós Gyuszi bá, Keszthelyen). Hátsó híd szintén 7 éve volt Dunakeszi cseredarabosra cserélve, még rugózik. Üléskárpitok elöl kopottak, a beltér többi messze nem patika de elmegy. A porladó peremű géptetőt és hátsó csapóajtót bontott rozsdamentesre cseréltem majd fényezve lettek. Alja lakatolást igényel, legfőképp ahol a kontár lakatos két éve drága pénzért megcsinálta. 14" lemezfelnin, 4db még 1 szezonra biztosan jó Michelin Alpin A4 téligumikon. Mindene működik, még a hátsóablakfűtés is, egyedül a jobb oldali ajtóátvezető kábelköteg igényel némi törődést, a jobb első ablakot csak a baloldali gombbal lehet le/felhúzni. Projektor+parabolatükrös FK lámpatestek. Rengeteg pótalkatrészt adok hozzá: (a teljesség igénye nélkül) hűtő, intercooler, gyári lámpák, +hátsólámpák, szervós tartalék kormánymű, tartalék bontott turbó, díszlécek, egyéb műanyagok, elektromos cuccok, ablaktörlő mechanikák, lámpaáll. motorok, ablakmosótartály, csavarok, 4 oldalajtó(1 komplett szett), stb. Se időm, se energiám külön kiárulni. Ez a 306 nem volt törve soha, bontottunk egy másikat amikor a korábbi benzinesemet lebontották rólam.
Vonóhorgos amit én szereltettem fel 4 éve, kb 3x húzott futót, közben kaptam céges áruszállítót. De rajt van, felépít még egy-két házat valakinek az öreglány ha ilyenre kell.
Köszi!

zimurgy:

--- Idézetet írta: matska - 2020 Július, 06, 09:17:47 ---Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni:
Eladósorba kerül szeretett Zsókám, nem tudom, hogy mennyit kérhetek érte, hogy ne verjem át magam sem és a el is vigyék.
PUG 306, 1996. 1.9 XrDT, 5 ajtós, klímás. Km óra állása 373.000.- 8 éve hoztam Ausztriából. (Valós km. természetesen ismeretlen, szerintem több az)
Mindene a szeptemberi műszakira felkészített állapotban, 2 éves gázos csillapítók elöl, kb 20 ezret futott fékek elöl-hátul, gömbfejeket egyebeket nem említem mert ha csak gyanús koppanást hallottam párban cseréltem amit kellett, a hétvégén épp kormányösszekötő gömbfejeket. Olajcsere elejében 8000km-enként olaj-, gázolaj-, és légszűrőcserével mindig, amióta nyugdíjas az autó és nem dolgozom vele (max 5000km/év) azóta évente. Ja és az adagoló mögötti izzítókat is cserélni szoktam. :-) Motorja mindig indul, megy előre ahogy az elvárható egy XUD9TE-től.
A fos Lucas helyett 7 éve építve lett hozzá egy Bosch VE adagoló, azzal nem mostanság lesz gond. (Csikós Gyuszi bá, Keszthelyen). Hátsó híd szintén 7 éve volt Dunakeszi cseredarabosra cserélve, még rugózik. Üléskárpitok elöl kopottak, a beltér többi messze nem patika de elmegy. A porladó peremű géptetőt és hátsó csapóajtót bontott rozsdamentesre cseréltem majd fényezve lettek. Alja lakatolást igényel, legfőképp ahol a kontár lakatos két éve drága pénzért megcsinálta. 14" lemezfelnin, 4db még 1 szezonra biztosan jó Michelin Alpin A4 téligumikon. Mindene működik, még a hátsóablakfűtés is, egyedül a jobb oldali ajtóátvezető kábelköteg igényel némi törődést, a jobb első ablakot csak a baloldali gombbal lehet le/felhúzni. Projektor+parabolatükrös FK lámpatestek. Rengeteg pótalkatrészt adok hozzá: (a teljesség igénye nélkül) hűtő, intercooler, gyári lámpák, +hátsólámpák, szervós tartalék kormánymű, tartalék bontott turbó, díszlécek, egyéb műanyagok, elektromos cuccok, ablaktörlő mechanikák, lámpaáll. motorok, ablakmosótartály, csavarok, 4 oldalajtó(1 komplett szett), stb. Se időm, se energiám külön kiárulni. Ez a 306 nem volt törve soha, bontottunk egy másikat amikor a korábbi benzinesemet lebontották rólam.
Vonóhorgos amit én szereltettem fel 4 éve, kb 3x húzott futót, közben kaptam céges áruszállítót. De rajt van, felépít még egy-két házat valakinek az öreglány ha ilyenre kell.
Köszi!

--- ---

Szerintem talán negyedmilliót érhet, maximum.

Mersault:
Eladóvá vált az autóm. :(

Elsőként itt hirdetném meg, hátha valaki lát benne fantáziát. A teljesség igénye nélkül egy csomó mindent megcsináltam/cseréltem benne, végig becsülettel szervizelte,, szóval aki meg tudja oldani maga a javítást, vagy ismerőssel, az egy nagyon klassz és megbízható, szép autót tudhat magáénak. Szeretném olyan valakinek eladni, aki ismeri a típust, szereti és megtartaná magának, mert tényleg kár lenne érte, ez az autó még simán autó lehet sok-sok évig! Rozsda sehol, van rajta fehér fólia is, alatta szép a fényezés. Képeket 1-2 napon belül készítek és kérésre küldök emailben. (A hasznaltauto.hu-ra még nem tenném fel, a topiclakók elsőbbséget élveznek.)

Akit érdekel, állok rendelkezésére: + 36 30 kettőhetvenöt 96 tíz

S3, 1.6, eredetileg 98 LE, valójában 110 LE (chip tuning), fix 7-7.5 literes fogyasztás, Mistral felszereltség, 2 éves, új KYB lengéscsillapítók, 234000 km.

Aki visszaolvas és megnézi a hozzászólásaimat, láthatja, hogy igyekeztem körültekintő, gondos gazdája lenni az autónak. Zimunak és a többieknek pedig ezúton szeretném megköszönni az éveken át tartó segítséget, tanácsokat! KÖSZÖNÖM NEKTEK!

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

[*] Előző oldal