Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Milyen izzót használsz a tompítottban?

Sima mezeit
- 46 (53.5%)
Emelt fényerejűt
- 26 (30.2%)
Emelt Watt számút
- 5 (5.8%)
Xenon-t
- 8 (9.3%)
LED-t
- 1 (1.2%)

Összes szavazó: 75


Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 105   Le

Szerző Téma: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)  (Megtekintve 823790 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #50 Dátum: 2006 December, 05, 14:03:30 »

Idézetet írta: "huazannya"
És milyen típus? Mik a paraméterei?


H7 100W. Noname,világit,és kész.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #51 Dátum: 2006 December, 05, 14:39:55 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
H7 100W. Noname,világit,és kész.


Oksa! És a célnak megfelel?
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #52 Dátum: 2006 December, 05, 14:53:46 »

Idézetet írta: "huazannya"
Oksa! És a célnak megfelel?


Csak azt ne mondd, hogy ez egy értelmes kérdés volt... :roll:
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #53 Dátum: 2006 December, 05, 15:06:06 »

Idézetet írta: "m-tom"
Csak azt ne mondd, hogy ez egy értelmes kérdés volt... :roll:


Azt értettem ezelett, hogy piacos olcsó, de mégis jó? Szép és erős fénye van? ...stb.
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #54 Dátum: 2006 December, 05, 15:07:13 »

Idézetet írta: "huazannya"
Oksa! És a célnak megfelel?


Tökéletes.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #55 Dátum: 2006 December, 05, 15:10:55 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
Tökéletes.


Akkor jó! Tehát ne menjünk drága boltba jó izzóért? Jó és megbízható a piacos is?
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #56 Dátum: 2006 December, 05, 19:20:01 »

Idézetet írta: "huazannya"
Akkor jó! Tehát ne menjünk drága boltba jó izzóért? Jó és megbízható a piacos is?


Nekem megfelel. A 100W még a piacon is 100W  :D
Én biztosan nem veszek többér,ha ennyiért találtam.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #57 Dátum: 2006 December, 06, 08:13:00 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
Nekem megfelel. A 100W még a piacon is 100W  :D
Én biztosan nem veszek többér,ha ennyiért találtam.


Oksa! Értettem, felfogtam! Használd egésséggel! Ha kiégtek az enyémek, akkor szólok, hogy szerezz nekem is a piacon!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #58 Dátum: 2006 December, 06, 11:00:17 »

Idézetet írta: "huazannya"
Oksa! Értettem, felfogtam! Használd egésséggel! Ha kiégtek az enyémek, akkor szólok, hogy szerezz nekem is a piacon!


Pont tegnap égett ki a jobb tompítottam... Ebben a sors keze van szerintem... Dakar, darabja volt 1100.- , mert a xenonizzo.hu-n a pár 2500.- Igazából nem túl sokat spórol vele az ember... bár két párnál :roll:
Szóval valszeg 100W-os 8500K-es lesz bele...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #59 Dátum: 2006 December, 06, 11:05:48 »

Idézetet írta: "Jesi"
Pont tegnap égett ki a jobb tompítottam... Ebben a sors keze van szerintem... Dakar, darabja volt 1100.- , mert a xenonizzo.hu-n a pár 2500.- Igazából nem túl sokat spórol vele az ember... bár két párnál :roll:
Szóval valszeg 100W-os 8500K-es lesz bele...


Tudok most 45-ért igazi xenont. Csak az a baj, hogy nincs rá keret!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #60 Dátum: 2006 December, 06, 11:08:20 »

Idézetet írta: "huazannya"
Tudok most 45-ért igazi xenont. Csak az a baj, hogy nincs rá keret!


Keret nélkül adják?
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #61 Dátum: 2006 December, 06, 11:12:17 »

Idézetet írta: "m-tom"
Keret nélkül adják?


Beszereléssel , minden cuccával együtt!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #62 Dátum: 2006 December, 06, 11:15:20 »

Idézetet írta: "huazannya"
Beszereléssel , minden cuccával együtt!


Akkor már illik hozzá venni angel eyes optikás lámpát is... Szerintem...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #63 Dátum: 2006 December, 06, 11:28:53 »

Idézetet írta: "Jesi"
Akkor már illik hozzá venni angel eyes optikás lámpát is... Szerintem...


Illene, de azért nélküle is jó!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #64 Dátum: 2006 December, 06, 12:21:31 »

Idézetet írta: "huazannya"
Illene, de azért nélküle is jó!


Van Fehérváron is xenonizzo kisker, asszem hétvégén megveszem...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #65 Dátum: 2006 December, 06, 12:59:19 »

Idézetet írta: "Jesi"
Van Fehérváron is xenonizzo kisker, asszem hétvégén megveszem...


mennyiért?
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #66 Dátum: 2006 December, 07, 10:46:13 »

Idézetet írta: "huazannya"
mennyiért?


Passz... majd felhívom telefonon, remélem a xenonizzos áron adja...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #67 Dátum: 2006 December, 07, 11:20:49 »

Idézetet írta: "Jesi"
Passz... majd felhívom telefonon, remélem a xenonizzos áron adja...


Értem!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #68 Dátum: 2006 December, 17, 22:37:04 »

Van egy újabb -bár aprócska- extrám...







Szóval most már van a jobb oldalon is csomagtér-világításom.  :)
Eredetileg pontosan szimmetrikusan szerettem volna, szemben a bal oldalival, de a tankolónyílás miatt ott a burkolat mögött semmi hely nincs, így máshova kellett helyeznem. Ha már máshol, akkor viszont azt találtam ki, hogy legyen csak egy kis lemezrugóval rögzítve, és így könnyen leemelhető a helyéről.
Mivel a lámpa egy marógépen készült kis "téglába" van belepattintva, így
használhatom például szerelőlámpának is: hamar csináltam hozzá egy toldatot is, ami csak egyszerűen egy hat méteres vezeték, szivargyújtó-csatival a végén...
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #69 Dátum: 2006 December, 18, 09:24:56 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Szóval most már van a jobb oldalon is csomagtér-világításom.  :)
Eredetileg pontosan szimmetrikusan szerettem volna, szemben a bal oldalival, de a tankolónyílás miatt ott a burkolat mögött semmi hely nincs, így máshova kellett helyeznem. Ha már máshol, akkor viszont azt találtam ki, hogy legyen csak egy kis lemezrugóval rögzítve, és így könnyen leemelhető a helyéről.
Mivel a lámpa egy marógépen készült kis "téglába" van belepattintva, így
használhatom például szerelőlámpának is: hamar csináltam hozzá egy toldatot is, ami csak egyszerűen egy hat méteres vezeték, szivargyújtó-csatival a végén...


Hát Zimu! Sajna most azt kell mondjam, hogy ez 1 se nem szép, se nem jó, nem is szimetrikusan van, fölösleges extra. 1 szivargyújtó csatlakozó viszont nem volna 1 rossz ötlet. És abból az egyből is kivettem az égőt! Minek az. HA fényt akarok csinálni, akkor bekapcsolom a tetőkárpitban lévő lámpát! Ráadásuk a hifi ütemére villogott az a kicsi ott oldalt.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #70 Dátum: 2006 December, 18, 09:34:50 »

Idézetet írta: "huazannya"
Szóval most már van a jobb oldalon is csomagtér-világításom.  :)
Eredetileg pontosan szimmetrikusan szerettem volna, szemben a bal oldalival, de a tankolónyílás miatt ott a burkolat mögött semmi hely nincs, így máshova kellett helyeznem. Ha már máshol, akkor viszont azt találtam ki, hogy legyen csak egy kis lemezrugóval rögzítve, és így könnyen leemelhető a helyéről.
Mivel a lámpa egy marógépen készült kis "téglába" van belepattintva, így
használhatom például szerelőlámpának is: hamar csináltam hozzá egy toldatot is, ami csak egyszerűen egy hat méteres vezeték, szivargyújtó-csatival a végén...


Hát Zimu! Sajna most azt kell mondjam, hogy ez 1 se nem szép, se nem jó, nem is szimetrikusan van, fölösleges extra. 1 szivargyújtó csatlakozó viszont nem volna 1 rossz ötlet. És abból az egyből is kivettem az égőt! Minek az. HA fényt akarok csinálni, akkor bekapcsolom a tetőkárpitban lévő lámpát! Ráadásuk a hifi ütemére villogott az a kicsi ott oldalt.


Tudom, hogy szimmetrikusra illett volna csinálni, de hát tényleg nincs a burkolat alatt több hely 1 cm-nél.
Az pedig zavart, hogy ha van valami nagyobb dolog a csomagtér bal oldalán is, akkor az már teljesen kitakarja a lámpa fényét.
Az enyém meg ugye nem teherautó, így hát nincs is hátul lámpa a tetőkárpitban...   :)
Naplózva

hegyus

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #71 Dátum: 2006 December, 18, 12:09:44 »

Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #72 Dátum: 2006 December, 18, 13:20:48 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Tudom, hogy szimmetrikusra illett volna csinálni, de hát tényleg nincs a burkolat alatt több hely 1 cm-nél.
Az pedig zavart, hogy ha van valami nagyobb dolog a csomagtér bal oldalán is, akkor az már teljesen kitakarja a lámpa fényét.
Az enyém meg ugye nem teherautó, így hát nincs is hátul lámpa a tetőkárpitban...   :)


Ja hogy neked nics ott olyan? Akkor még 1 dolog, amiért a kombi a beszt! Amúgy én azt sem szoktam használni, mert látok anélkül is!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #73 Dátum: 2006 December, 18, 13:30:25 »

Idézetet írta: "hegyus"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre


Úgy rémlik, hogy Rob szerint esős, nyálkás időben a valódi xenon sem az igazi, hanem inkább csak tiszta időben remekel.
Nekem egyébként eddig leginkább az OSRAM ALLSEASON +30% izzók váltak be, de sajnos ezekkel két komoly gond van: egyrészt aranyárban vannak, másrészt pici az élettartamuk...  :(
Pedig vizes úton nagyon jók (szárazon már kevésbé...)
Sajnos most éppen nincs is ilyenem, így jelenleg csak mezei izzóim vannak.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #74 Dátum: 2006 December, 18, 13:34:17 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre


Úgy rémlik, hogy Rob szerint esős, nyálkás időben a valódi xenon sem az igazi, hanem inkább csak tiszta időben remekel.
Nekem egyébként eddig leginkább az OSRAM ALLSEASON +30% izzók váltak be, de sajnos ezekkel két komoly gond van: egyrészt aranyárban vannak, másrészt pici az élettartamuk...  :(
Pedig vizes úton nagyon jók (szárazon már kevésbé...)
Sajnos most éppen nincs is ilyenem, így jelenleg csak mezei izzóim vannak.


A lényeg. hogy a gyárinál csak jobb lehet az összes!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #75 Dátum: 2006 December, 18, 16:34:52 »

Idézetet írta: "huazannya"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre


Úgy rémlik, hogy Rob szerint esős, nyálkás időben a valódi xenon sem az igazi, hanem inkább csak tiszta időben remekel.
Nekem egyébként eddig leginkább az OSRAM ALLSEASON +30% izzók váltak be, de sajnos ezekkel két komoly gond van: egyrészt aranyárban vannak, másrészt pici az élettartamuk...  :(
Pedig vizes úton nagyon jók (szárazon már kevésbé...)
Sajnos most éppen nincs is ilyenem, így jelenleg csak mezei izzóim vannak.


A lényeg. hogy a gyárinál csak jobb lehet az összes!


Nekem meg a gyári jön be...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #76 Dátum: 2006 December, 18, 17:03:51 »

Idézetet írta: "m-tom"


A lényeg. hogy a gyárinál csak jobb lehet az összes!


Nekem meg a gyári jön be...[/quote]

Hegyus:
Merész gyerek ám ez a Kecsó, mert simán elautózgat a 100W-os izzókkal...  :D
Pedig talán csak  0,75mm2-es, max 1-es vezetékek mennek a fényszórókhoz.
Nekem nincs annyi merszem... Ha még mostanában is lehetne kapni 70 W-os izzókat, akkor azt választanám.
Lehet, hogy egyszer veszek egy pár fényszóró-csatit, és akkor már a másfeles vezetékekkel kevésbé kell félnem.
De a foncsor sem biztos, hogy bírja a tartós megnövekedett terhelést. Mostanában minden autóban vacak műanyagalapú foncsor van...  :(

Egyébként az ALLSEASON izzók, amit favorizáltam: sárgás fényt adnak, ezért is jók esős időben...
De ez erősen ízlés dolga is.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #77 Dátum: 2006 December, 18, 19:40:41 »

Idézetet írta: "hegyus"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre


:)


H7 40
H4 bi 62
Naplózva

drarpad

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #78 Dátum: 2006 December, 18, 22:48:31 »

Idézetet írta: "hegyus"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre

Fényszórómosód van?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #79 Dátum: 2006 December, 19, 07:19:53 »

Idézetet írta: "drarpad"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre

Fényszórómosód van?


:)
minek az?
igaz én is csináltam kamú mosót, hogy ne kössenek bele!

most az automata szint szabályzora fáj a fogam...
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #80 Dátum: 2006 December, 19, 07:56:11 »

Idézetet írta: "drarpad"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre

Fényszórómosód van?



a fényszórómosónak semmi értelme!
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #81 Dátum: 2006 December, 19, 07:59:24 »

Idézetet írta: "zimurgy"


A lényeg. hogy a gyárinál csak jobb lehet az összes!


Nekem meg a gyári jön be...


Hegyus:
Merész gyerek ám ez a Kecsó, mert simán elautózgat a 100W-os izzókkal...  :D
Pedig talán csak  0,75mm2-es, max 1-es vezetékek mennek a fényszórókhoz.
Nekem nincs annyi merszem... Ha még mostanában is lehetne kapni 70 W-os izzókat, akkor azt választanám.
Lehet, hogy egyszer veszek egy pár fényszóró-csatit, és akkor már a másfeles vezetékekkel kevésbé kell félnem.
De a foncsor sem biztos, hogy bírja a tartós megnövekedett terhelést. Mostanában minden autóban vacak műanyagalapú foncsor van...  :(

Egyébként az ALLSEASON izzók, amit favorizáltam: sárgás fényt adnak, ezért is jók esős időben...
De ez erősen ízlés dolga is.[/quote]

Semmi baja sem lesz! Simán kibírják a vezetékek!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #82 Dátum: 2006 December, 19, 10:08:41 »

Szjasztok!Az lenne a kérdésem,hogy ha jól tudom akkor a 1998-as évjáratú pugba H4-es izzó kell?Köszi a választ.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #83 Dátum: 2006 December, 19, 11:14:14 »

Idézetet írta: "Petya27"
Szjasztok!Az lenne a kérdésem,hogy ha jól tudom akkor a 1998-as évjáratú pugba H4-es izzó kell?Köszi a választ.


99%, hogy neked H4-es kell.
Elhanyagolható számban készült S2-es 306-os duplaoptikás fényszóróval.
De Neked biztosan H4-ed van.
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #84 Dátum: 2006 December, 19, 12:03:10 »

99%, hogy neked H4-es kell.
Elhanyagolható számban készült S2-es 306-os duplaoptikás fényszóróval.
De Neked biztosan H4-ed van.[/quote]Köszi a választ.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #85 Dátum: 2006 December, 19, 18:55:33 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Van egy újabb -bár aprócska- extrám...

[
Szóval most már van a jobb oldalon is csomagtér-világításom.  :)
Eredetileg pontosan szimmetrikusan szerettem volna, szemben a bal oldalival, de a tankolónyílás miatt ott a burkolat mögött semmi hely nincs, így máshova kellett helyeznem. Ha már máshol, akkor viszont azt találtam ki, hogy legyen csak egy kis lemezrugóval rögzítve, és így könnyen leemelhető a helyéről.
Mivel a lámpa egy marógépen készült kis "téglába" van belepattintva, így
használhatom például szerelőlámpának is: hamar csináltam hozzá egy toldatot is, ami csak egyszerűen egy hat méteres vezeték, szivargyújtó-csatival a végén...


Te aztán Zimu lassan Mc Geyver szintre viszed a témát!
Micsoda ötletek , micsoda megvalósítások!
Amúgy klafa! Grat! :wink:

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #86 Dátum: 2006 December, 19, 19:56:25 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Van egy újabb -bár aprócska- extrám...


Szóval most már van a jobb oldalon is csomagtér-világításom.  :)
Eredetileg pontosan szimmetrikusan szerettem volna, szemben a bal oldalival, de a tankolónyílás miatt ott a burkolat mögött semmi hely nincs, így máshova kellett helyeznem. Ha már máshol, akkor viszont azt találtam ki, hogy legyen csak egy kis lemezrugóval rögzítve, és így könnyen leemelhető a helyéről.
Mivel a lámpa egy marógépen készült kis "téglába" van belepattintva, így
használhatom például szerelőlámpának is: hamar csináltam hozzá egy toldatot is, ami csak egyszerűen egy hat méteres vezeték, szivargyújtó-csatival a végén...


szerintem nincs vele gond mert szinte semmit nem világit a gyári! viszont a műanyagba hátrébb raktad volna az talán mág *5-b lett volna!!! De ez csak az én szeény véleményem...
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #87 Dátum: 2006 December, 19, 20:35:27 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
Hát ezek a szuper xenon utánzatu izzok sem olyan jók a vizes aszfalt megvilágitásában ,igy azt hiszem elkezdek gyüjteni rendes xenon szettre


:)


H7 40
H4 bi 62


én is most vettem szettet 40e ért H7 est 6000K. A rozsahegyir után a második voltam a klubbol a xen-on osoknál.Mindenkinek ajánlani tom mert nagyon korrekektek és náluk a legolcsobb a piacon a szett ára!!!
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #88 Dátum: 2006 December, 20, 07:55:20 »

Idézetet írta: "Davids"
én is most vettem szettet 40e ért H7 est 6000K. A rozsahegyir után a második voltam a klubbol a xen-on osoknál.Mindenkinek ajánlani tom mert nagyon korrekektek és náluk a legolcsobb a piacon a szett ára!!!


Én is tudok 40-ért!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #89 Dátum: 2006 December, 21, 19:36:56 »

A xenon égővel felszerelt fényszóró igen divatos és hasznos kiegészítője egyre több autónak, valamint újabban a motorosoknak is kedvelt extrája. Az exkluzív megjelenés mellett számtalan előnye van a hagyományos halogén izzókhoz képest.
Közel háromszoros fényereje mellett a napfényhez közelebb álló színhőmérséklete a szem számára jobban érzékelhető, kontrasztosabb, élesebb képet ad, az éjszakai vezetés kevésbé fárasztja a szemet.
Fénye nem olvad bele a közvilágításba sem, a táblák és az útburkolati jelek szinte ragyognak még a vizes aszfalton is. A xenonlámpa nemcsak távolabbra világít, de oldalirányú terítése is jóval nagyobb halogén elődjeinél, amivel akár életet is menthet.
A megfelelő minőségű szettek élettartama több mint hétszerese a hagyományos halogén izzónak, gyakorlatilag a gépkocsi teljes élettartamát képesek kiszolgálni, ellentétben a "xenon gázzal töltött" emelt fénykibocsátású, de csökkentett élettartamú izzószálas égőkkel.
A valódi xenon égő nem tartalmaz izzószálat, mely eléghet, vagy a rázkódástól elszakadhat. A fényt a mikroprocesszoros elektronika által előállított nagyfeszültség hozza létre elektromos ív formájában.
Szerencsére már hazánkban is kaphatóak jó minőségű, megbízható átalakító szettek, melyek tökéletesen illeszkednek a halogén fényszóró foglalatába és a gépkocsi elektromos rendszeréhez, így nem kell félmegoldáshoz folyamodni, melynek során a D2S vagy D2R (a gyártók által használt foglalat) xenon égőt faragják bele a halogén izzó foglalatába.
A halogén és a xenon izzó fókuszpontja különbözik, ezért nem lesz tökéletes a fényszóró vetítése, valamint új autó esetében a garancia elvesztését is jelentheti az átalakítás, ellentétben az új generációs beépítő szettekkel, melyek minden átalakítás nélkül kapcsolódnak a gépkocsi eredeti csatlakozóihoz és problémamentesen behelyezhetőek az eredeti halogén izzó helyére, akár a ködlámpákba is.
A ******* által forgalmazott  xenon szettek abszolút a legmagasabb minőséget képviselik mind megbízhatóságban, mind tervezésben és kivitelezésben. A gyártó garantálja az abszolút víz, por, rázkódástűrő kivitelt, a tökéletes illeszkedést bármely modern vagy régebbi gépkocsihoz.
Alacsony energiafelvételével a gépkocsi elektromos rendszerét kíméli, a halogénnél kisebb hőtermelésének köszönhetően a foncsort nem károsítja. Ezen termékünkkel Ön mind a vezetés biztonságában, mind autója megjelenésében egy magasabb minőségi szintet érhet el!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #90 Dátum: 2006 December, 22, 12:34:35 »

Szijasztok!Vettem xenon égőt.De 90/100Watt-os.Az lenne a kérdésem,hogy ez nagy baj vagy nem lesz belőle gond,hogy nagyobb a watt szám mint kellene?Köszi a választ.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #91 Dátum: 2006 December, 22, 14:49:15 »

Idézetet írta: "Petya27"
Szijasztok!Vettem xenon égőt.De 90/100Watt-os.Az lenne a kérdésem,hogy ez nagy baj vagy nem lesz belőle gond,hogy nagyobb a watt szám mint kellene?Köszi a választ.
                          Megkérdeztem a xenonizzo.hu-n is,hogy lehet-e probléma,de azt írták,hogy gond nékül használható.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #92 Dátum: 2006 December, 22, 15:02:23 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

                           Megkérdeztem a xenonizzo.hu-n is,hogy lehet-e probléma,de azt írták,hogy gond nékül használható.


Kecsó is 100 W-os izzókkal jár hosszú ideje, és bírja neki...

Ám azt is megjegyzem, hogy egy kollégám Hyundai autóján a 100/90-es izzók miatt leégett a világítóáramkör kábelezése...

Ha megrelézed, és a relével kapcsolt szakasz minél közelebb van a lámpákhoz, akkor csökkented a kockázatot. A kapcsoló élettartamát is meg lehet így növelni.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #93 Dátum: 2006 December, 22, 18:34:51 »

Idézetet írta: "Petya27"
Szijasztok!Vettem xenon égőt.De 90/100Watt-os.Az lenne a kérdésem,hogy ez nagy baj vagy nem lesz belőle gond,hogy nagyobb a watt szám mint kellene?Köszi a választ.


Te nem xenon épgőt vették hanem halogént!
xenonból csak 35W-s létezik illetve teherautó változat 55W-s...
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #94 Dátum: 2006 December, 22, 18:40:50 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



Te nem xenon épgőt vették hanem halogént!
xenonból csak 35W-s létezik illetve teherautó változat 55W-s...
Akkor miért írják a xenonizzo.hu-n,hogy xenon izzó a 100/90 Watt-os?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #95 Dátum: 2006 December, 22, 19:31:13 »

Idézetet írta: "Petya27"
[...]

Akkor miért írják a xenonizzo.hu-n,hogy xenon izzó a 100/90 Watt-os?


reklám fogás....
a xenon azért xenon mert xenon gázzal van töltve és csak ív fényt képes kreálni!

Amit ott xenon izzónak titulálnak az csak a színe miatt (hasonlít a xenonhoz) de amíg két elektróda közt wolfram száll húzódik és az izzik addig csak halogén izzó marad sajnos!

Egyébként annyira nem rossza azaz izzó! Nekem is van egy pár 55W-s a csomagtartómba belőle!

De semmi pénzért nem raknám vissza a valódi xenon helyére a halogén izzót!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #96 Dátum: 2006 December, 23, 08:08:33 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



reklám fogás....
a xenon azért xenon mert xenon gázzal van töltve és csak ív fényt képes kreálni!

Amit ott xenon izzónak titulálnak az csak a színe miatt (hasonlít a xenonhoz) de amíg két elektróda közt wolfram száll húzódik és az izzik addig csak halogén izzó marad sajnos!

Egyébként annyira nem rossza azaz izzó! Nekem is van egy pár 55W-s a csomagtartómba belőle!

De semmi pénzért nem raknám vissza a valódi xenon helyére a halogén izzót!
De akkor most megérte az árát vagy tegyem visza a 60/55 Watt-osat?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #97 Dátum: 2006 December, 23, 09:54:28 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

De akkor most megérte az árát vagy tegyem visza a 60/55 Watt-osat?


Meg! Használd!

Amúgy abban is xenon gáz van, de wolfram szál is!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #98 Dátum: 2006 December, 23, 10:22:50 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



reklám fogás....
a xenon azért xenon mert xenon gázzal van töltve és csak ív fényt képes kreálni!

Amit ott xenon izzónak titulálnak az csak a színe miatt (hasonlít a xenonhoz) de amíg két elektróda közt wolfram száll húzódik és az izzik addig csak halogén izzó marad sajnos!

Egyébként annyira nem rossza azaz izzó! Nekem is van egy pár 55W-s a csomagtartómba belőle!

De semmi pénzért nem raknám vissza a valódi xenon helyére a halogén izzót!



A rendes xenon izzókból is van tartalékod? Vagy mit csinálsz, ha "kiég" valamelyik? Gondolom olyankor a halogént nem lehet csak úgy betenni a helyére!?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #99 Dátum: 2006 December, 23, 10:37:56 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

De akkor most megérte az árát vagy tegyem visza a 60/55 Watt-osat?


5eFt-t nem igazén de én is ott vettem (én is ki adtam érte az 5-st)!

Jó az izzó és jobban fogsz látni mit a simával!
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 105   Fel
 


Az oldal 0.405 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.