Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Milyen izzót használsz a tompítottban?

Sima mezeit
- 46 (53.5%)
Emelt fényerejűt
- 26 (30.2%)
Emelt Watt számút
- 5 (5.8%)
Xenon-t
- 8 (9.3%)
LED-t
- 1 (1.2%)

Összes szavazó: 75


Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 105   Le

Szerző Téma: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)  (Megtekintve 755144 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #100 Dátum: 2006 December, 23, 10:41:11 »

Idézetet írta: "Bobeek"
[..]




A rendes xenon izzókból is van tartalékod? Vagy mit csinálsz, ha "kiég" valamelyik? Gondolom olyankor a halogént nem lehet csak úgy betenni a helyére!?


vissza dobom a halogént 2perc alatt!
az izzó rész ugyan úgy néz ki(a talp része) csak nem csatlakozo van a ****én hanem pár drót jön ki belöle!
De elméletileg nem lesz ilyen gondom még pár évig....
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #101 Dátum: 2006 December, 23, 10:43:36 »

És ezekben az autókban a foncsor müanyag vagy fém?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #102 Dátum: 2006 December, 23, 14:34:31 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



5eFt-t nem igazén de én is ott vettem (én is ki adtam érte az 5-st)!

Jó az izzó és jobban fogsz látni mit a simával!
Én csak attól parázok,hogy a gyári ugye 60/55 Watt-os ez pedig 100/90 Watt-os és,hogy megrongálja a lámpatestet.Vszaraktam a sima halogént.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #103 Dátum: 2006 December, 23, 16:28:02 »

Idézetet írta: "Petya27"
És ezekben az autókban a foncsor müanyag vagy fém?

talán a ladában volt utoljára fémből a test!

Most műanyagra viszik fel a kromot!

Nyugodtan ragd vissza a 100/90W-s izzót mert birja a kocsi!

Kecsó és még páran több mint fél évve járnak 100W-s izzóval!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #104 Dátum: 2006 December, 23, 16:47:53 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]


talán a ladában volt utoljára fémből a test!

Most műanyagra viszik fel a kromot!

Nyugodtan ragd vissza a 100/90W-s izzót mert birja a kocsi!

Kecsó és még páran több mint fél évve járnak 100W-s izzóval!
Köszi a választ.Csak azon parázok,hogy egyesek ezmondják mások meg azt.A carstyling.hu-n azt mondják,hogy megolvasztja a foncsort.De azt hiszem az itteniekben bízok meg mert legalább itt mindenkinek 306-osa van.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #105 Dátum: 2006 December, 23, 17:36:51 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

Köszi a választ.Csak azon parázok,hogy egyesek ezmondják mások meg azt.A carstyling.hu-n azt mondják,hogy megolvasztja a foncsort.De azt hiszem az itteniekben bízok meg mert legalább itt mindenkinek 306-osa van.


kecsónak, Gokunak, Bálintnak, meg még egy pár ember használ't' meg én is használtam de lett a xenon igy be került a csomiba ha bármi van!!!

Max azt teheted meg amit Zimu kolega is ajánlot, hogy meg relézed bitos ami biztos! De nekem sem meg a többieknek sincs meg relézve és büszkén használják(csak zimu volt olyan rendes, hogy ö a sajátját meg relézte) !
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #106 Dátum: 2006 December, 23, 17:47:57 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



kecsónak, Gokunak, Bálintnak, meg még egy pár ember használ't' meg én is használtam de lett a xenon igy be került a csomiba ha bármi van!!!

Max azt teheted meg amit Zimu kolega is ajánlot, hogy meg relézed bitos ami biztos! De nekem sem meg a többieknek sincs meg relézve és büszkén használják(csak zimu volt olyan rendes, hogy ö a sajátját meg relézte) !
Köszönöm a sok segítő választ akkor viszarakom a gyári meg jó lesz tartaléknak.A relézés biztos jó dolog,de nem tom,hogy kell csinálni és hol.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.574
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #107 Dátum: 2006 December, 24, 11:13:08 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

Köszönöm a sok segítő választ akkor viszarakom a gyári meg jó lesz tartaléknak.A relézés biztos jó dolog,de nem tom,hogy kell csinálni és hol.


Majd ha egyszer jó idő lesz, akkor készítek egy fényképes leírást a "tippek-trükkök" rovatba, hogy miből is áll a fényszórók megrelézése.
Aki szeret villamossággal szöszmötölni, annak semmiség...
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #108 Dátum: 2006 December, 24, 11:39:05 »

Idézetet írta: "zimurgy"
[..]



Majd ha egyszer jó idő lesz, akkor készítek egy fényképes leírást a "tippek-trükkök" rovatba, hogy miből is áll a fényszórók megrelézése.
Aki szeret villamossággal szöszmötölni, annak semmiség...
OK.Köszi szépen.                                               Kellemes Ünnepeket és Sok Peugeot-ozásban Gazdag Boldog Új Évet Kivánok Minden Klubtagnak és 306 Tulajnak!
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #109 Dátum: 2006 December, 24, 13:33:41 »

Nekem Szerdán fogják berelézni a 100-as izzókat,mert a kapcsoló nem szeresse anélkül.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #110 Dátum: 2006 December, 26, 10:34:12 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
Nekem Szerdán fogják berelézni a 100-as izzókat,mert a kapcsoló nem szeresse anélkül.


Semmi baja a kapcsolónak sem!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #111 Dátum: 2006 December, 26, 11:50:32 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Semmi baja a kapcsolónak sem!
Ez alatt most milyen kapcsolót értetek?Nem vagyok témában-e téren.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #112 Dátum: 2006 December, 26, 12:33:59 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

Ez alatt most milyen kapcsolót értetek?Nem vagyok témában-e téren.


amivel a lámpát kapcsolgatod...
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #113 Dátum: 2006 December, 26, 14:47:22 »

Idézetet írta: "Jesi"
[..]



A tompított gyárilag relézett? Mert ha én kapcsolom a világítást, kattan a biztosítéktábla felett a relé... Azt viszont nem tudom, hogy a refi is relézett-e. Mivel én kapcsolót meg lámpát is cseréltem, lehet, hogy át kéne néznem az áramköröket...
Nem tom nálam csak a bajúszkapcsolón kattan a világítás kapcsoló én nem hallok kattanást.Vagy,ha relézve van akkor halkan kattan lehet azért nem hallok kattanást a bizt.tábla felöl?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #114 Dátum: 2006 December, 26, 19:02:09 »

Azért nem hallasz,mert nncs relézve gyárilag. A kapcsoló pedig idő kérdése,és megadja magát jóeséllyel.

Azé ne szenesítsd szét a fényszóród a 100W-al! :o
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #115 Dátum: 2006 December, 26, 20:26:50 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
Azért nem hallasz,mert nncs relézve gyárilag. A kapcsoló pedig idő kérdése,és megadja magát jóeséllyel.


Azé ne szenesítsd szét a fényszóród a 100W-al! :o
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #116 Dátum: 2006 December, 26, 21:47:17 »

Idézetet írta: "Bálint306XSi"
[..]



Azé ne szenesítsd szét a fényszóród a 100W-al! :o
Na most akkor mit csináljak?Rozsahegyir az írta,hogy nyugottan rakjam vissza a 100/90 Watt-os izzót mert bírja a kocsi.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #117 Dátum: 2006 December, 26, 21:55:25 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

Na most akkor mit csináljak?Rozsahegyir az írta,hogy nyugottan rakjam vissza a 100/90 Watt-os izzót mert bírja a kocsi.


Hát műanyag foncsorosba nem raknám bele, meg a szembejövők nem fognak örülni, de akinek már van ilyen az véleményezze! ;)

Amúgy műszakin megtosznak érte.....
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #118 Dátum: 2006 December, 27, 08:59:05 »

Idézetet írta: "Bálint306XSi"
[..]



Amúgy műszakin megtosznak érte.....
Hát műszaki jövő áprilistól nézve 2 év múlva lesz.Zöldkártyára visszük jövő áprilisban.
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #119 Dátum: 2007 Január, 02, 08:34:38 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

Hát műszaki jövő áprilistól nézve 2 év múlva lesz.Zöldkártyára visszük jövő áprilisban.


Szerintem azt csinálsz amit akarsz! Akinek nincs, az fikázza, akinek van, az nagyon szeretni és nem csasz szét semmit!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #120 Dátum: 2007 Január, 02, 09:21:42 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Szerintem azt csinálsz amit akarsz! Akinek nincs, az fikázza, akinek van, az nagyon szeretni és nem csasz szét semmit!
Köcce a választ.Én nagyon szeretem,ködbe is jónak bizonyult.Többen írták,hogy zavarja szembejövőt,hát nem tom de rám még nem villogtak eddig,hogy zavarná őket.De majd hamarosan lesz rá szúrófény is. :D
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #121 Dátum: 2007 Január, 02, 10:10:33 »

Idézetet írta: "Petya27"
[..]

Köcce a választ.Én nagyon szeretem,ködbe is jónak bizonyult.Többen írták,hogy zavarja szembejövőt,hát nem tom de rám még nem villogtak eddig,hogy zavarná őket.De majd hamarosan lesz rá szúrófény is. :D


Remélem jó hasznát veszed!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.574
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #122 Dátum: 2007 Január, 10, 19:58:50 »

Szerintem érdemes elolvasni a Totalcar-on a ködlámpás cikket...
A vélemények megoszlanak, csupán abban értenek egyet, hogy nem volt normális, aki a jobb oldali ködzáró lámpát kitalálta...
Naplózva

cirmy

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #123 Dátum: 2007 Január, 10, 20:33:12 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Szerintem érdemes elolvasni a Totalcar-on a ködlámpás cikket...
A vélemények megoszlanak, csupán abban értenek egyet, hogy nem volt normális, aki a jobb oldali ködzáró lámpát kitalálta...


"....Heves vitába keveredtünk itt a szerkesztőségben, hogy egyáltalán jelent-e bármit, ha bekapcsoljuk, hamarabb észrevenni-e a ködzárós autót, mint azt, ami csak a standard kétszer öt wattot, a hátsó helyzetjelzőt égeti. Szerintem nem, mások szerint igen,..."

--- ez nem normális, már hogyne lehetne előbb észrevenni azt az autót ami ködzáróval megy???????? Abban igazat adok, hogy vakít a kettő db hátsó ködlámpa.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #124 Dátum: 2007 Január, 10, 20:58:10 »

Idézetet írta: "cirmy"
[..]



"....Heves vitába keveredtünk itt a szerkesztőségben, hogy egyáltalán jelent-e bármit, ha bekapcsoljuk, hamarabb észrevenni-e a ködzárós autót, mint azt, ami csak a standard kétszer öt wattot, a hátsó helyzetjelzőt égeti. Szerintem nem, mások szerint igen,..."

--- ez nem normális, már hogyne lehetne előbb észrevenni azt az autót ami ködzáróval megy???????? Abban igazat adok, hogy vakít a kettő db hátsó ködlámpa.


naja, sokszor az egy is vakít...
Naplózva

Hecsa

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #125 Dátum: 2007 Január, 10, 21:36:16 »

Idézetet írta: "Bobeek"
[..]



naja, sokszor az egy is vakít...

Az lehet hogy vakít de esőben is érdemes felkapcsolni mert az is sokat segit főleg az autópályán! Én rendszeresen használom is főleg hogy a munkaeszköz fehér és 2.7méter magas oplyan ködfelhőt húz hogy azt elég átlátni. És szar utolérni 140-nel egy 90-es teherautót! :roll:
Naplózva

hegyus

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #126 Dátum: 2007 Január, 11, 07:48:51 »

Engem csak azok a hátsó ködlámpák zavarnak ami a helyzetjelző helyén világit és mind a kettő ,mert ha fékez akkor azt már alig lehet észrevenni.
Az első ködös engem speckó sosem zavart mert az ugy is csak alul világit (kivéve a házi sufni tuningot)
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #127 Dátum: 2007 Január, 11, 08:19:00 »

Idézetet írta: "Hecsa"
[..]


Az lehet hogy vakít de esőben is érdemes felkapcsolni mert az is sokat segit főleg az autópályán! Én rendszeresen használom is főleg hogy a munkaeszköz fehér és 2.7méter magas oplyan ködfelhőt húz hogy azt elég átlátni. És szar utolérni 140-nel egy 90-es teherautót! :roll:


Akkor téged szoktalak ku..aanyázni az autópályán. Nem elég, hogy alapból vakít, mint az állat, még a ráesett cseppek jobban szét is szórják a fényét! Méssz mondjuk 130-cal a pályán esőben. Mögötted megérkezik az ember (én) és meglátja a vakító fényt, és hírtelen fékezni kezd, mert azt hiszi, hogy valami ok miatt te is fékezel. Ekkor elhúzol megint! Na ilyenkor jön az a verzió, hogy első ködlámpa felkapcsol, utolér és refivel mögötted menés! Veszélyes amit csinálsz! Megzavaró, és szabálytalan. szokj le róla!
Ha mondjuk mögöttem jönne szintén valaki, akkor, mivel én nem használtam a ködöt így ő simán belémrohan az én erőteljes fékezésemre!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #128 Dátum: 2007 Január, 11, 10:52:59 »

Én esőben-lakott területen kívül-szoktam használni ködlámpát,de kizárólag csak az elsőket. A hátsókat sűrű ködben esetleg sűrű hóesésben,elsősorban autópályán használom.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #129 Dátum: 2007 Január, 11, 10:56:47 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
Én esőben-lakott területen kívül-szoktam használni ködlámpát,de kizárólag csak az elsőket. A hátsókat sűrű ködben esetleg sűrű hóesésben,elsősorban autópályán használom.


Én autópályán is csak akkor használnám, ha sűrű a köd vagy a hóesés és valami oknál fogva írtó lassan tudnék csak haladni. Ha meg eg kell állni, akkor meg még plusszban az elakadásjelzőt is nyomatnám!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #130 Dátum: 2007 Január, 11, 11:46:18 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Én autópályán is csak akkor használnám, ha sűrű a köd vagy a hóesés és valami oknál fogva írtó lassan tudnék csak haladni. Ha meg eg kell állni, akkor meg még plusszban az elakadásjelzőt is nyomatnám!


Sűrű köd,vagy hóesés nem elég ok,hogy lassan menj??  :lol:
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #131 Dátum: 2007 Január, 11, 12:49:30 »

Idézetet írta: "Dakar 306"
[..]



Sűrű köd,vagy hóesés nem elég ok,hogy lassan menj??  :lol:


De! Pont ezt mondom! Nem az a sűrű, amiben 120-al nyomulsz!
Naplózva

Hecsa

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #132 Dátum: 2007 Január, 11, 22:38:08 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Akkor téged szoktalak ku..aanyázni az autópályán. Nem elég, hogy alapból vakít, mint az állat, még a ráesett cseppek jobban szét is szórják a fényét! Méssz mondjuk 130-cal a pályán esőben. Mögötted megérkezik az ember (én) és meglátja a vakító fényt, és hírtelen fékezni kezd, mert azt hiszi, hogy valami ok miatt te is fékezel. Ekkor elhúzol megint! Na ilyenkor jön az a verzió, hogy első ködlámpa felkapcsol, utolér és refivel mögötted menés! Veszélyes amit csinálsz! Megzavaró, és szabálytalan. szokj le róla!
Ha mondjuk mögöttem jönne szintén valaki, akkor, mivel én nem használtam a ködöt így ő simán belémrohan az én erőteljes fékezésemre!

Csak akkor anyázzál ha utolérsz és még mindig világit te nagyokos mert azért van a kapcsoló belül hogy ha utolérnek le tudd kapcsolni!
Viszont ha te mégy százharmincal akkor engem nem is fogsz utolérni ködlámpával mert akkor én is igen haladok annyival és ha sürün járnál az M3-on akkor tudnád mijen az mikor ködbe vagy esőbe a vízcseppektöl nem hogy szóródik a fény hátul hanem nem is látszik a lámpa meg az autó sem és meglepetés ér amikor a sötét folt feltünik előted két kis gyertyával  10méterre az orrod előtt na akkor anyázni sem lessz időd! Láttam én már pislákoló hátsólámpás teherautóba beleszaladni autót az autópályán más lett a légellenálása! De ezt majd egyszer személyesen megbeszélhetjük, sőtt meg is mutatom miröl beszélek. Ja és ojan esőbe amiröl én írok 10m-röl jó ha látod a ködlámpát.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #133 Dátum: 2007 Január, 11, 22:56:47 »

Idézetet írta: "Hecsa"
[..]


Csak akkor anyázzál ha utolérsz és még mindig világit te nagyokos mert azért van a kapcsoló belül hogy ha utolérnek le tudd kapcsolni!
Viszont ha te mégy százharmincal akkor engem nem is fogsz utolérni ködlámpával mert akkor én is igen haladok annyival és ha sürün járnál az M3-on akkor tudnád mijen az mikor ködbe vagy esőbe a vízcseppektöl nem hogy szóródik a fény hátul hanem nem is látszik a lámpa meg az autó sem és meglepetés ér amikor a sötét folt feltünik előted két kis gyertyával  10méterre az orrod előtt na akkor anyázni sem lessz időd! Láttam én már pislákoló hátsólámpás teherautóba beleszaladni autót az autópályán más lett a légellenálása! De ezt majd egyszer személyesen megbeszélhetjük, sőtt meg is mutatom miröl beszélek. Ja és ojan esőbe amiröl én írok 10m-röl jó ha látod a ködlámpát.


Évente 4-5 alkalommal megyek Németországba és mindenféle időjárást megéltem már,de olyan komoly természeti katasztrófával még nem találkoztam mint te.Ezzel csak azt akarom mondani ,hogy olyan esőt még nem láttam ,hogy csak a ködlámpával lehet észervenni valakit;)Megjegyzem ,hogy én még sose kapcsoltam autópályán ködlámpát ,pláne nem esőben.Pár hete volt Békés megyében olyan köd ,hogy az orromig se láttam,na ott indokolt a ködlámpa használata;)
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #134 Dátum: 2007 Január, 12, 08:06:37 »

Idézetet írta: "Hecsa"
[..]


Csak akkor anyázzál ha utolérsz és még mindig világit te nagyokos mert azért van a kapcsoló belül hogy ha utolérnek le tudd kapcsolni!
Viszont ha te mégy százharmincal akkor engem nem is fogsz utolérni ködlámpával mert akkor én is igen haladok annyival és ha sürün járnál az M3-on akkor tudnád mijen az mikor ködbe vagy esőbe a vízcseppektöl nem hogy szóródik a fény hátul hanem nem is látszik a lámpa meg az autó sem és meglepetés ér amikor a sötét folt feltünik előted két kis gyertyával  10méterre az orrod előtt na akkor anyázni sem lessz időd! Láttam én már pislákoló hátsólámpás teherautóba beleszaladni autót az autópályán más lett a légellenálása! De ezt majd egyszer személyesen megbeszélhetjük, sőtt meg is mutatom miröl beszélek. Ja és ojan esőbe amiröl én írok 10m-röl jó ha látod a ködlámpát.



Ha te ilyen látási viszonyok között,  130-cal méssz akkor elég bátor vagy! Szóval valami sántít, mert ha csak 10m-ig látok, akkor nem megyek 130-cal, ha meg 130-cal tudok menni, akkor meg látok annyira, hogy nem kell hátul ködlámpa. Amúgy szoktam járni az M3-on, de csak a 2/a-ig. És az M5-ösön is, de még sohasem voltak ilyen körülmények, amiket te írsz!
Naplózva

Hecsa

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #135 Dátum: 2007 Január, 12, 22:42:33 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]




Ha te ilyen látási viszonyok között,  130-cal méssz akkor elég bátor vagy! Szóval valami sántít, mert ha csak 10m-ig látok, akkor nem megyek 130-cal, ha meg 130-cal tudok menni, akkor meg látok annyira, hogy nem kell hátul ködlámpa. Amúgy szoktam járni az M3-on, de csak a 2/a-ig. És az M5-ösön is, de még sohasem voltak ilyen körülmények, amiket te írsz!

Na lassan összerakjuk ám a dolgokat!
A látási viszonyokra rákanyarodva amikor esik az eső /sötét hajnali 5-6óra/
előre látsz esőben mert nem verik fel a vizet de én magam mögött egy kavarodó vízfügönnyel közlekedem és azt nem világátja ám át a sima 5W
és hogy időben észre vegyenek akkor kapcsolom én föl de ha utolér és szerintem lát akkor én le is veszem ez a nem mindegy! Mentem én már konvojba ugy hogy hárman mentünk sprinterel egymás után és láttam hogy menyire közelröl látszik ilyenkor a hátsó lámpa! Ezért használom olyankor a  hátsó ködlámpát hogy hamarabb észrevegyenek! Nincs ebben semmi X-akta! A pug-gal még talán nem is használtam  de a mercivel szoktam és fogom is ezután is de még egyszersem villantottak rám hogy vakitja őket /mert ha közelednek le kapcsolom mert egyébként is zavar a visszajelzője/. De nem szeretném hogy picsán verjenek! És ez nem a fényes nappali esőre vonatkozik! Ja és ködben is csak akkor van felkapcsolva ha nincs utánnam senki! Na ezt majdnem jó kis vita lett de azt a k...anyázást kihagytam volna! Remélem egyszer ezt személyesen is megbeszélhetjük egy közös talin mert mostmár 2-órára lakunk B.pesttöl  :lol: De egyszer lessz Szeged meg Debrecen közt is Autópálya és akkor lemegyek egy Harcsapörköltre mert az 3éve is izlett, vagy egy Kamion találkozóra!
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #136 Dátum: 2007 Január, 15, 12:30:36 »

Idézetet írta: "Hecsa"
[..]


Na lassan összerakjuk ám a dolgokat!


Gyere szívesen várunk. Én meg inkább arról beszéltem, hogy hga valaki ködzáróval megy elöttem és megszokom, mert nincs más esélyem, akkor igencsak nehéz észrevenni, ha fékez! Szóvaé nagyobb az esély a beledurranásra, mint, ha nem használna ködzárót és úgy fékezne! Na mindegy! A lényeg, hogy nem szeretnék mögötted autózni pályán esőben.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #137 Dátum: 2007 Január, 15, 12:35:57 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Gyere szívesen várunk. Én meg inkább arról beszéltem, hogy hga valaki ködzáróval megy elöttem és megszokom, mert nincs más esélyem, akkor igencsak nehéz észrevenni, ha fékez! Szóvaé nagyobb az esély a beledurranásra, mint, ha nem használna ködzárót és úgy fékezne! Na mindegy! A lényeg, hogy nem szeretnék mögötted autózni pályán esőben.


 :lol:
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #138 Dátum: 2007 Január, 15, 12:37:52 »

Idézetet írta: "K Nándor"
[..]



 :lol:


Ez most vicces volt?
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #139 Dátum: 2007 Január, 15, 12:39:24 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Ez most vicces volt?


Nekem az volt.Az uccsó mondta tetszik.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #140 Dátum: 2007 Január, 15, 12:54:25 »

Idézetet írta: "K Nándor"
[..]



Nekem az volt.Az uccsó mondta tetszik.


Pedíg tényleg nem szeretnék!
Naplózva

Hecsa

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #141 Dátum: 2007 Január, 15, 12:58:54 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Gyere szívesen várunk. Én meg inkább arról beszéltem, hogy hga valaki ködzáróval megy elöttem és megszokom, mert nincs más esélyem, akkor igencsak nehéz észrevenni, ha fékez! Szóvaé nagyobb az esély a beledurranásra, mint, ha nem használna ködzárót és úgy fékezne! Na mindegy! A lényeg, hogy nem szeretnék mögötted autózni pályán esőben.

Na halihó!
Nem kell autóznod a ködzárót csak akkor használom ha nem látok mögöttem senkit ha vannak akkor lekapcsolom!
De a harcsapöri meg az esetleges kamion tali az tényleg cél még akkor is ha nincs kész a pálya! :lol:
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #142 Dátum: 2007 Január, 15, 13:57:52 »

Idézetet írta: "Hecsa"
[..]


Na halihó!
Nem kell autóznod a ködzárót csak akkor használom ha nem látok mögöttem senkit ha vannak akkor lekapcsolom!
De a harcsapöri meg az esetleges kamion tali az tényleg cél még akkor is ha nincs kész a pálya! :lol:


Okész Szólj és elmegyünk!
Naplózva

Cowy

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #143 Dátum: 2007 Január, 17, 09:59:31 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Okész Szólj és elmegyünk!


Feltétlenül!
Naplózva

Hecsa

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #144 Dátum: 2007 Január, 17, 21:37:58 »

Idézetet írta: "huazannya"
[..]



Okész Szólj és elmegyünk!

De mindig lekésem a kamionos talit mindig utólag értesülök kellene egy megbizhatóbb infó a pontos dátumal! :roll:
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #145 Dátum: 2007 Január, 20, 22:35:31 »

Üdv mindenkinek
Nem tudom, hogy ki írta a műszerfal átledezést. Én annyit csináltam, hogy vettem (kb 500FT) piros ízzó lakkot és csak egyszerüen befestettem az égőket.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

K Nándor

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #146 Dátum: 2007 Január, 20, 22:54:05 »

Idézetet írta: "zoli"
Üdv mindenkinek
Nem tudom, hogy ki írta a műszerfal átledezést. Én annyit csináltam, hogy vettem (kb 500FT) piros ízzó lakkot és csak egyszerüen befestettem az égőket.


Ezért lehet nem kellett volna új topicot indítani.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #147 Dátum: 2007 Január, 20, 23:35:34 »

Idézetet írta: "zoli"
Üdv mindenkinek
Nem tudom, hogy ki írta a műszerfal átledezést. Én annyit csináltam, hogy vettem (kb 500FT) piros ízzó lakkot és csak egyszerüen befestettem az égőket.


izlések és pofonok..
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #148 Dátum: 2007 Január, 21, 08:31:17 »

Idézetet írta: "zoli"
Üdv mindenkinek
Nem tudom, hogy ki írta a műszerfal átledezést. Én annyit csináltam, hogy vettem (kb 500FT) piros ízzó lakkot és csak egyszerüen befestettem az égőket.


Szia!

A LED nem ég ki nem fogyaszt szinte semmit ez az előnye van az izzóval szembe! És emlékemim szerint nem hagytam ott a boltba 300Ftnél többet a ledekért...

Igaz a festés gyorsabb mit ki kapni és át alakitani LED-esre!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Világítás (halogén vs. xenon, hátsólámpa tuning, műszerfal)
« Válasz #149 Dátum: 2007 Január, 21, 08:33:05 »

Idézetet írta: "K Nándor"
[..]



Ezért lehet nem kellett volna új topicot indítani.


Nem kell iéyen agreszivan...

Igaz ez a téma elfért volna a Szerelés Topicban is de ha meg nyílt akkor meg nyílt! Leg rosszabb esetben át nevezűk LED -re...
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 105   Fel
 


Az oldal 0.36 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.