Összes szavazó: 75
...
Angel Eyes első lámpákat lehet kapni 97 előtti 306 ra??? (96 osra...)
http://cgi.ebay.de/SCHEINWERFER-PEUGEOT-306-PHASE-1-NEU-ANGEL-EYES_W0QQitemZ300047606814QQihZ020QQcategoryZ91010QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.de/SCHEINWERFER-Peugeot-306-Phase-1-ANGEL-EYES-NEU_W0QQitemZ110050668476QQihZ001QQcategoryZ91010QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.de/SCHEINWERFER-ANGEL-EYES-PEUGEOT-306-BLACK-M-BLINKER-NEU_W0QQitemZ200046483738QQihZ010QQcategoryZ91010QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.de/Peugeot-306-bis-97-Scheinwerfer-ANGEL-EYES-CHROM_W0QQitemZ300045575588QQihZ020QQcategoryZ91010QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemesetleg ez, de ez sufnituning :http://cgi.ebay.de/STANDLICHTRINGE-ANGEL-EYES-PEUGEOT-206-306-307-405-406_W0QQitemZ190048228444QQihZ009QQcategoryZ91010QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Csövi.És ezek a lámpák egy db-ra vagy egy párra vonatkoznak?
Vagyis árak?
sajnos ehhez jobban kellene tudnom németül....csak rákerestem. itt vannak a klubban, akik ebayoznak, ők tán tudnak többet segiteniszvsz párra vonatkozik, de a fene jobban tudja, vagy aki tud németül
ma kérdeztem autosboltba, hogy kicsi s1-es ködlámpa mennyiért lenne. 18 eFt/db áron már hozták is volna .viszont volt ottt egy másik, a mi kb ránézésre akkora 5000 Ft/pár.meg lehet oldani valahogy vajon, hogy a gyáti helyére berakni valami hasonló méretűt? vagy annyira specko a felfogása, hogy inkább másképpen probálkozzak. Esetleg a hibát javitani a jobboldali lámpában, hogy az is világitson. a baloldali meg világit, de hát a tükre nem a leg tutibb már.esetleg valaki rakott már a gyári ködlámpa helyére másikat s1-be?
Az októberi velencei talin volt egy felmatricázott S1-es 306-os, azon utólagos (lengyel gyártmányú) ködfényszórók voltak, de nem a keskenyebb fajta, hanem az S16-os-féle. Elfogadhatóan nézett ki.De szerintem a keskenyebb fajta lámpa, ami Neked is van, az annyira egyedi, hogy inkább felhajtanék eredeti lámpát...Egyébként ha nem bírod megjavítani a hibás ködfényszóródat, akkor akár nekem is elpostázhatod, mert autóvillamossági szerelő is vagyok, ezt-azt meg tudok csinálni.A közeljövőben (egy-két héten belül) megyek egy frissen érkezett 306-ost hiánázni egy bontóba. (Ahonnét a jobbos olcsó villanytükröd is származik)Ha akarod, megnézem a ködfényszóróit is, milyenek. Terhát most pontosan melyik oldali is kellene?üdv.: zimu
amelyik nem működik, az a jobb oldali. viszont a balosnak nem tul jo az állapota. Ha már igy összefutottunk. szerinted a lámpatestnek lehet baja? vagy mit nézzekmeg? minden jonak tünik külön-külön, de együtt, összerakva nem jo.azért légszi nézd meg a ködlámpákat, hogy milyenek, milyen állapotban vannak, és mennyi az ára /db vagy /párköszi előre is
Zimuban bízhatsz! Széthiénázza fillérekért a az egész kocsit!
Azért annyira nem ideális bontó ám: Volt, amit a padláson, négykézláb lehetett csak megközelíteni...Az árai pedig furcsák: vagy nagyon olcsó, vagy nagyon drága. A szokott árakat -úgy látszik- nem ismeri... Ezt-azt már vettem ott, de a múltkor, mikor bölcső kellett, akkor azt csak nagyon drágán adta volna. De például Zümi77 sebességváltója "fillérekbe" került...
Nos ma bütyköltem kicsit: a jobboldali ködlámpánál a catlakozó a ludas, ha kicsit kijjebb huzom a lámpacsatlakozót, akkor világít. ->kontaktspré lesz a megoldás szerintem. Viszont igy látszik, hogy a baloldali lámpa foncsora nagyon gyenge, csak szórja a fényt, nem veti mint a másik. Tehát: a baloldali ködlámpa kellene igazán, ha jó állapotban van de csak akkor. meg persze ha nem tul drága (kezd elegem lenni a ködlámpákbol....)köszi
Sziasztok.Minap rászántam magam ,hogy elmennyek a xenonizzó boltba a Villányira,és egy kis beszélgetés után meggyöztek ,hogy az általuk árult xenon utánzatu izzó az tényleg jobb mint a hasonló termékek.De mivel én csak a szememnek hiszek igy tetünk egy próbát.Az eggyik lámpában az arany foglalatos "xenon gázas" izzó volt ,a másikba betettük az általuk árult 5600k izzót. Hát az arany foglalatos szinte sárga volt az övékéhez képest. igy most a ködlámpába mentek az aranyosak.(Ott azért nagyon ütös az is).
szia!mennyibe fáj párja? hány vattos? h4-es is van? kösz
A gyárival megegyező 55W os.Van minden tipusban ,és ha nem projectoros a lámpa akkor a 8500k is bele lehet rakni.Az ára 2500 ft/db
és hol is van helyileg? milyen márka? vagy csak 1 félét forgalmaznak?
Micsoda? Neked a ködlámpid nem H1-es, és a síma tompítottad meg H7-es? Micsoda izék ezek a béjemvések!
Bár én nem irtam ,hogy nekem milyenek az izzóim ,de ha tudni szeretnéd ,nekem mindegyik H1-es.Kivéve az anygyalszem :lol: :lol:
http://www.xenonizzo.hu
az fényerőben számít, hogy 55 vagy 100 wattos? vagy csak az auto fagyasztása nő meg kicsit?
Szerintem számít! Olyan, mint otthon! A 60-as izzó nem világít annyira, mint a 100-as.
A fényereje nem tudom erősebb lesz é ,de nekem a gyári 55W-ost ajánlották ,ha nem akarok idő elött aksit cserélni.De szerintem a 8500k nél már nem kell a 100W os plusz ereje. :idea:
árlistájuk alapján a 8500k 100W, 7500k az 55W de szerintem már itt sem számit. a mostani halogén h4-nél biztos jobb.
hát ha ez segít akkor kb ilyen a változás.
Az ugye világos, itt most csak a (felvett) teljesítményről beszélünk, ami nem egyenlő a fényerővel (lux). És az sem biztos, hogy a kettő legalább egyenesen arányos....
Sziasztok! Nekem is innen való az izzóm H4-es 8500K-s ez már szinte fehér fényt ad! Szülkületben becsapós de tök sötétben vakító! És a fogyasztásod hogy is jön ide??? No változás! Helyzetjelzőnek csak a 4-es ledet ajánlom mert a francia autóknál váltltozhat a töltés nagysága és ez viseli el hosszútávon! :wink:
A helyzetjelzőmmel soha nem volt probléma!
Ennek nem kell törvényszerűen így lenniük! Az enyém régebbi és tapasztalat volt. /Sajna/! :cry: :wink:
Hali! Gondolkodom a 8500K- s izzón... Szerintetek érdemes a 100W-ost beletenni, vagy tönkrevágja a foncsort? Tapasztalat valakinél? refibe is érdemes kicserélni, vagy ott maradjon a régi?Ha valakit szépen megkérek, esetleg decemberi talira el tudná nekem intézni a megvételét? Köszi!
Nekem is 100W-os izzóm van és nem tesz kárt semmiben. Az volt a refimben is és felperzseltem vele a vizet az útról és még az űrállomáson is tudtak olvasni a fényében, csak sajna a 4-ből 2 már kiégett, így csak a tompítottban van most benne.
Én épp tegnap tettem be 100w-os égőket tompitottnak. Relézni elővigyázatosság érdeképen mindenképp érdemes. Nekem korábban Trabantban is 140/100-as égők voltak,gond nélkül üzemeltek,persze relézve. Tesóm 405-ösébe is gond nélkül üzemel ilyen izzó.
Láma vagyok ám én, de mit jelent a relézés? és milyen relé kell hozzá?
A relézés azt jelenti, hogy a világításkapcsoló nem közvetlenül a fényszórók áramkörét kapcsolja, hanem relét, vagy reléket. Így kíméled a kapcsolót, és minél közelebb relézel a fényszórókhoz, annál kisebb lesz a feszültségesés is.Talin valamikor meg tudom mutatni, hogy nekem hogy is néz ki.Esetleg valamikor lefotózom, hogy miről is van szó...
A tompított gyárilag relézett? Mert ha én kapcsolom a világítást, kattan a biztosítéktábla felett a relé... Azt viszont nem tudom, hogy a refi is relézett-e. Mivel én kapcsolót meg lámpát is cseréltem, lehet, hogy át kéne néznem az áramköröket...
Jesi:Nekem nem volt relézett a fényszóró-áramkör. Persze lehet, hogy a Tiétek az.Mindenesetre mikor világításkapcsolót cseréltem, (S2-ről S3-ra) akkor egy PSA-s villamossági srác javasolta, hogy mielőbb relézzem meg, mert nem egyet látott már szétégettet...A különbség az S2-es, és az S3-as világításkapcsoló között az, hogy az S3-as a reflektor esetén nem kapcsolja ki a tompítottat.Most nekem a távolsági is relézve van már.
Dakar, hol vetted az izzókat? Már ha nem titok...
Gyáli piacon vettem 1100Ft/db