0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
sziasztok.van egy 306 sedan 97'-es. olyan problĂŠmĂĄm van hogy nemmegy a fordulatszĂĄm mĂŠrĹm mĂĄr egy idelye, de az annyira nem zavart. most elkezdett ugrĂĄlni a km/h mutatĂł is. van hogy mĹąkĂśdik gond nĂŠlkĂźl de van hogy leesik a mutatĂł. hol keressem a hibĂĄt? volt mĂĄr valakinek ilyen gond? esetleg van valami rajzotok a kĂŠr sor csatirĂłl? vagy mi adja a jelet a kĂŠt mĹąszernek? vĂĄlaszokat elĹre is kĂśszi.
Szia!Nekem csak a km/h mutatĂł csinĂĄlta ezt, a fordulatszĂĄmmĂŠrĹ nem. SebessĂŠgmĂŠrĹ jeladĂłt cserĂŠltettem ĂŠs azĂłta nincs gond.
kĂśszi az infot, lheet hogy holnap veszek egyet nem egy nagy Ăśsszeg. kĂśszi mindent. amugy a sebessĂŠg jeladĂł az a felsĹ holtponti jeladĂł ami a lendkerĂŠknĂŠl van, a hĹątĹvel szemben? vagy ha nem akkor azt a jeladĂłt hol talĂĄlom?
A sebessĂŠg-jeladĂł a sebessĂŠgvĂĄltĂł hĂĄzon van.
Sziasztok, Mesterek!Olyan kĂŠrdĂŠsem volna, hogy lĂŠtezik-e olyan, hogy az elsĹ ĂŠs a hĂĄtsĂł ablakmosĂł szivattyĂş egyszerre hbĂĄsodikmeg? Vagy egy szivattyĂş lĂĄtja el a kĂŠt szĂŠlvĂŠdĹt mosĂłfolyadĂŠkkal? Esetleg hl ĂŠrdemes a hibakeresĂŠst kezdeni? A biztosĂtĂŠk - elvileg - jĂł, de az se lenne rossz, ha azt meg tudnĂĄtok mondani, melyik biztosĂtĂŠkot kell megnĂŠzni.Ăs egyĂĄltalĂĄn: hogyan lehet hozzĂĄ(juk) fĂŠrni?
Csak egy szivattyĂş van, polaritĂĄs-vĂĄltĂĄssal oldottĂĄk meg, hogy elĹre vagy hĂĄtra tolja a folyadĂŠkot.Ha a jobb elejĂŠt megemeled az autĂłnak, vagy olyan helyre ĂĄllsz, hogy hozzĂĄfĂŠrj, akkor a lĂśkhĂĄrĂtĂł jobb elsĹ sarka alatti mĹąanyagot le tudod szerelni. Ha a dobbetĂŠtet is kissĂŠ fĂŠlrehajtod, akkor egĂŠsz jĂłl hozzĂĄfĂŠrhetsz az ablakmosĂł tartĂĄlyhoz, abba van belepattintva a szivattyĂş. Egy kĂŠtpĂłlusĂş zĂśld csatlakozĂł megy rĂĄ. Javaslom, hogy prĂłbalĂĄmpĂĄt csatlakoztass elĹszĂśr erre a csatira, hogy eljut-e odĂĄig a feszĂźltsĂŠg.
MegnĂŠztem, bĂĄr nem volt egyszerĹą egyidejĹąleg a kapcsolĂł kart hĂşzni, ĂŠs a jobb elsĹ kerĂŠkjĂĄrati dobnĂĄl mĂŠrni ( ), de sikerĂźlt. (Egy oldhatĂł gyorskĂśtĂśzĹvel a kormĂĄny kĂźllĹjĂŠhez hĂşztam a kart. Csak hogy ha netĂĄn valakinek ilyen elvetemĂźlt Ăśtlete tĂĄmadna, tudja, hogyan lehet megoldani!) A mĂŠrĂŠs eredmĂŠnye, hogy a szivattyĂş kap ĂĄramot, tehĂĄt maga a szivattyĂş a hibĂĄs. (Kb. ezt sejtettem az elejĂŠtĹl...)A pĂłtalkatrĂŠsz megrendelve.A beszerelĂŠs a megĂŠrkezĂŠst kĂśvetĹen jĂśn, viszont ehhez megint segĂtsĂŠget kĂŠrnĂŠk: Hogyan lehet (kell) levenni a rĂŠgit, feltenni az Ăşjat? Az OK, hogy a csĂśveket lehĂşzom rĂłla, ĂŠs a csatlakozĂłt lekĂśtĂśm. De hogyan lehet a mosĂłtartĂĄlyrĂłl levenni? Mi tartja ott? Esetleg ki kell venni a tartĂĄlyt is?
Egy gumidugĂłn keresztĂźl van bepattintva. TehĂĄt egy hatĂĄrozott mozdulattal ki a rĂŠgit-majd me az Ăşjat.Hasznos dolog, ha nem nagyon van folyadĂŠk a tartĂĄlyban, de egy alĂĄkĂŠszĂtett edĂŠnyben fel is tudod fogni a zĂśmĂŠt...
HĂş, ez jĂł hĂr! Nagyon kĂśszĂśnĂśm.(Sajnos a tartĂĄly tele van, mert elĹszĂśr azt hittem, elfogyott belĹle a "nafta", azĂŠrt nem jĂśn. UtĂĄna derĂźlt ki, hogy mĂĄs a hiba... Mindegy, majd Ăşjra feltĂśltĂśm.)
AkĂĄr ki is szerelheted a tartĂĄlyt, ĂŠs akkor nem fog Ăśssze-vissza folyni a szĂŠlvĂŠdĹmosĂł folyadĂŠk.A beĂśntĹ csĂśvel le lehet tekrni, alulrĂłl meg kĂŠt csavar tartja a tartĂĄlyt.
Mivel neked mĂŠg a rĂŠgebbi, 30 biztosĂtĂŠkos biztosĂtĂŠktĂĄblĂĄd van, nĂĄlad mĂĄsik pozĂciĂłban van a cigarettagyĂşjtĂł biztosĂtĂŠka. Azon tĂşl nĂĄlad a rĂĄdiĂł biztosĂtĂŠka is ugyanilyen, tehĂĄt annĂĄl is kivĂĄlaszthatod, hogy csak gyĂşjtĂĄsrĂłl mĹąkĂśdjĂśn-e, vagy anĂŠlkĂźl is. Ărdekes mĂłdon S3-nĂĄl mĂĄr csak a cigarettagyĂşjtĂłnĂĄl maradt meg ezt a vĂĄlasztĂĄsi lehetĹsĂŠg.Azt ĂŠn sem ĂŠrtem, hogy miĂŠrt nem emlĂti meg ezeket a nagyon praktikus informĂĄciĂłkat a kezelĂŠsi leĂrĂĄs, illene ezt mindenkivel kĂśzĂślni. Az sem publikus, hogy a jobb hĂĄtsĂł lĂĄmpĂĄig gyĂĄrilag elvezettek egy 2,5 mm2-es vezetĂŠket, vĂŠgĂŠn egy csĂşszĂłsaruval, kĂŠk csatlakozĂłhĂĄzzal, ami mĂŠg kĂźlĂśn sajĂĄt biztosĂtĂŠkot is kapott. Erre ĂŠn egy csomagtĂŠri 12V-os aljzatot kĂśtĂśttem (pĂŠldĂĄul hĹątĹlĂĄdĂĄhoz remek), de egy erĹsĂtĹ megtĂĄplĂĄlĂĄsĂĄhoz is bĹven elegendĹ...
Szia Zimu!Tervezem, hogy mĂŠg a nyĂĄri hĹsĂŠg kitĂśrĂŠse elĹtt rĂĄkĂśtĂśk ĂŠn is egy 12V-os aljzatot erre a vezetĂŠkre. Le tudnĂĄd Ărni pontosan, mi a teendĹ, hol van ez a vezetĂŠk? A jobb hĂĄtsĂł lĂĄmpatestet (is) sokszor kivettem mĂĄr, ismerem a csatlakozĂĄsokat, de nem rĂŠmlik, hogy hol van pontosan ez a vezetĂŠk. Szabadon "lĂłgna" valahol? Meg kell bontani a kĂĄrpitot, belsĹ burkolatot esetleg? Az S3-asokban is benne van, ugye? KĂśszĂśnĂśm elĹre is!
Igen, S3-asokban is bent van ez a csatlakozĂł.A jobb hĂĄtsĂł lĂĄmpatest csatlakozĂłjĂĄtĂłl kb 10 cm-re talĂĄlhatĂł emlĂŠkeim szerint. Egy egypĂłlusĂş kĂŠk csatlakozĂłhĂĄz, ĂŠs ha jĂłl emlĂŠkszem, akkor sĂĄrga szĂnĹą vezetĂŠk megy bele. Nagyon rĂśvid a leĂĄgazĂĄs, ezĂŠrt elsĹre fel sem tĹąnik... Ez ĂĄllandĂł 12V tĂĄpfeszĂźltsĂŠget kap az F15 (20A-es) biztosĂtĂŠkon keresztĂźl. (Ez a 28 biztosĂtĂŠkos (fekete) S3-as biztosĂtĂŠktĂĄbla esetĂŠn van Ăgy.) Testet mĂĄr kĂśnnyen tudsz helyben talĂĄlni. A sajĂĄt autĂłmon ĂŠn a bal oldalra ĂĄtvezettem a 12V aljzatot, mivel ott mĂŠlyebb hely van a mĹąanyag mĂśgĂśtt, ĂŠs a csomagtĂŠrlĂĄmpa mellĂŠ be tudtam ĂŠpĂteni, ĂŠs ĂŠppenhogy, de elĂŠg a mĂŠlysĂŠg. A bal oldalon van is mĂśgĂśtte kĂśzel gyĂĄri testelĂŠsi pont a karosszĂŠriĂĄn.
KĂśszi a gyors vĂĄlaszt! JĂł hĂr, hogy S3-asokban is benne van ez a kĂĄbel. KĂvĂĄncsivĂĄ tettĂŠl, mert tĂŠnyleg nem rĂŠmlik, hogy lenne kĂźlĂśn kĂĄbel+csatlakozĂłhĂĄz. Meg fogom nĂŠzni... Ha szĂźksĂŠgem lenne mĂŠg segĂtsĂŠgre, esetleg megkeresnĂŠlek emailben, de remĂŠlhetĹleg boldogulok KĂśszĂśnĂśm!
Ha megtalĂĄlod a csatlakozĂłt, lefĂŠnykĂŠpeznĂŠd ĂŠs feltennĂŠd, hogy tudjuk, mit keressĂźnk ĂŠs kb. hol?KĂśszĂśnet ĂŠrte elĹre is!
Szia Zimurgy!Ezen mĂĄr ĂŠn is gondolkodtam hogyan lehet hĂĄtravinni ĂĄramszĂĄlat aljzatnak.KĂśszi ez most akkor megfog oldĂłdni.Megkeresem ĂŠn is hogy hol van.Az S3 kombiban is megtalĂĄlom? SzeretnĂŠm kĂŠrdezni milyen aljzatot tettĂŠl bele ĂŠs hol tudok ilyet venni?
Igen, egĂŠszen biztosan van kombin is. A jobb hĂĄtsĂł lĂĄmpatesthez ahol leĂĄgazik a kĂĄbelkĂśtegbĹl a kb 10 cm-es leĂĄgazĂĄs, ugyanott ĂĄgaztattĂĄk le ezt a vastag sĂĄrga vezetĂŠket, de ez talĂĄn csak 5 cn-es, rĂĄadĂĄsul szigetelĹszalaggal a kĂŠk szĂnĹą csatlakozĂłhĂĄzĂĄt hozzĂĄ is rĂśgzĂtettĂŠk a kĂĄbelkĂśteghez, tehĂĄt hozzĂĄsimul, de lehetetlen nem ĂŠszrevenni, ha valaki keresi.Aljzathoz Ăşgy jutottam, hogy hozzĂĄjutottam egy komplett S1-es 306-os mĹąszerfalhoz. Ăgy lett aljzatom is, ĂŠs a kĂĄbelkĂśtegĂŠbĹl vĂŠgig kibontottam a csatlakozĂłtĂłl a rĂĄmenĹ vezetĂŠkeket. A test (sĂĄrga-zĂśld) egy crimpelĂŠsig fut, ott sokfelĂŠ ĂĄgazik. Itt elcsĂptem, bĹsĂŠggel elegendĹ volt a hossza. MĂŠretrevĂĄgtam, ĂŠs egy meglĂŠvĹ gyĂĄri testelĂŠsi ponthoz kĂśtĂśttem be, elĹtte persze forrasztottam rĂĄ egy furatos ĂŠrintkezĹt. A piros pozitĂv szĂĄlat viszont teljes hosszĂĄban kibontottam a kĂĄbelkĂśtegbĹl. A mĂĄsik vĂŠge a biztosĂtĂŠktĂĄbla alatti egyik csatlakozĂłba megy. OnnĂŠt kireteszeltem, ĂŠs az ĂŠrintkezĹt rĂłla nem vĂĄgtam le, hanem fogĂłk segĂtsĂŠgĂŠvel ellapĂtottam. Ăgy kis alakĂtgatĂĄssal pontosan, szorosan belecsatlakozott a fentĂrt gyĂĄrilag elĹkĂŠszĂtett aljzatba. Hosszra olyan volt, hogy pontosan elĂŠr, se rĂśvid-se hosszĂş. Az aljzatig ezt a vastag piros vezetĂŠket a meglĂŠvĹ kĂĄbelkĂśteg mellett vezettem vĂŠgig, sok helyen hozzĂĄbandĂĄzsolva. Szinte gyĂĄrinak hat. Helyileg szinte pontosan a csomagtĂŠrlĂĄmpa mellĂŠ fĂşrtam. De ugye csapotthĂĄtĂşakon bal oldalon van a csomagtĂŠrlĂĄmpa, ellentĂŠtben a kombival, ahol tudtommal jobbrĂłl. a lĂŠnyeg, hogy jĂłl meg kell gondolni, hova fĂşrjuk a nagy furatot, hogy biztosan legyen elegendĹ hely mĂśgĂśtte az aljzat ĂŠs a csatlakozĂł szĂĄmĂĄra.
Szia!KĂśszi a tĂźrelmet.Sajnos nem tudok beszĂşrni kĂŠpet a gĂŠprĹl, nem talĂĄlom ezt az opciĂłt (ha valaki tud ebben segĂteni, megkĂśszĂśnĂśm, kĂśzĂŠrdekĹą...). De el tudom mondani, elkĂŠpesztĹ kĂśnnyĹą megtalĂĄlni. SzĂłval miutĂĄn hozzĂĄfĂŠrtĂŠl a jobb hĂĄtsĂł lĂĄmpatesthez (nĂĄlam kĂŠt kis kitekerhetĹ, hĂĄromĂĄgĂş csavart kellett kitekerni), akkor egybĹl meglĂĄtod a kĂĄbelt, ami a nyĂĄkhoz megy. Ahogyan Zimurgy mondja, kb. 10 centire a pattinthatĂł csatlakozĂłfejtĹl gyĂĄrilag fekete szig.szalaggal van hozzĂĄragasztva ĂŠs "visszahajtva" egy sĂĄrga vezetĂŠk, rajta egy kĂŠk csatlakozĂłfejjel (egypĂłlusĂş vĂŠggel). Ez lehet a 12V-os kivezetĂŠs vezetĂŠke!Nekem ugye ferdehĂĄtĂşm van, ĂŠs megnĂŠztem, szerintem a jobb oldalon is ki lehet vezetni a 12V-os aljzatot, mĂĄs kĂŠrdĂŠs - ĂŠs ezen gondolkodom mĂŠg -, hogy mikĂŠppen lehetne szĂŠpen ĂŠs tartĂłsan, fixen illeszteni ezt az aljzatot. Az sem tragĂŠdia, ha nĂŠmileg van "mozgĂĄstĂŠr", ĂŠs kvĂĄzi szabadon mozogna, de ez talĂĄn problĂŠmĂĄsabb lehet szĂŠlsĹsĂŠges helyzetben, nehogy rĂśvidzĂĄr vagy a vezetĂŠkek esetleges sĂŠrĂźlĂŠse tĂśrtĂŠnjen, nem tudom. Mindenesetre szerintem kĂśnnyĹą megcsinĂĄlni az egĂŠszet hĂĄzilag, ezĂşton is kĂśszĂśnĂśm mĂŠg egyszer Zimurgynak a tippet!
TalĂĄn Ăgy:https://drive.google.com/open?id=1A5aVlpSYrsSfuUdsjR0q43WIhBDZHxTuhttps://drive.google.com/open?id=11BKf8uLg_mv1XFRBQdIK1g_BhJqa8CnB
Sziasztok!KiderĂźlt: a riasztĂł a ludas. Az utĂłlag - mĂŠg az elĹzĹ tulaj ĂĄltal - beszerelt Caesar CT-211 riasztĂł a vĂŠgĂŠt jĂĄrja... NĂŠha fals riasztĂĄst is adott kĂźlĂśnben. KĂŠrdĂŠsem: milyen autĂłriasztĂłt ĂŠrdemes venni low budget (10-15e Ft) kategĂłriĂĄban, ami vĂĄllalhatĂłan biztonsĂĄgos ĂŠs nem dĂśglik be 2-3 ĂŠv mĂşlva? Szerelt be valaki mostanĂĄban riasztĂłt, amit tudna ajĂĄnlani? KĂśszĂśnĂśm szĂŠpen elĹre is!
Ennyi idĹs autĂłba riasztĂłt szerelni? Nem tennĂŠm...
Ăn szĂŠtszedtem kicserĂŠltem a szĂŠnkefĂŠket 2500 ft volt.
Ăn nem vagyok sajnos szerelĹ tĂpus. Beleraktam egy felĂşjĂtott Valeot, ĂĄllĂtĂłlag ez jĂł fajta, remĂŠlhetĹleg az autĂł hĂĄtralevĹ ĂŠletĂŠben nem lesz ezzel tĂśbb gond. (SokĂĄig tervezek mĂŠg a 306-ossal, ha rajtam mĂşlik, mert az Ăşjabb autĂłk nemcsak drĂĄgĂĄk ĂŠs elĂŠrhetetlenek, de ami a nagyobb baj: vagy hĂĄnyingerkeltĹen rondĂĄk, vagy teljesen hidegen hagynak.)
Ăn sem jĂł egy kicsit ha kell... De az ĂśnindĂtĂł arĂĄnylag kĂśnnyĹą feladat. Nekem pl hengerfejes lett pedig a vĂz nem ment 92 fok fĂślĂŠ,szerda delelĹt leszedtem a hengerfejet,dĂŠlutĂĄn sĂkra hĂşztam,csĂźtĂśrtĂśkĂśn dĂŠlutĂĄn kb 3-4 Ăłra alatt Ăśssze raktam a szakadĂł esĹben . Ma megprĂłbĂĄlom felfedezni miĂŠrt nem megy a hĹątĹ ventilĂĄtor amire tippelek hogy valahol egy vezetĂŠk megtĂśrt gondolom a hĹątĹ ĂŠs a ventilĂĄtor kĂśzt ahol nem is lĂĄthatĂł csak ha szĂŠt van kapva az eleje. EgyĂŠbkĂŠnt nem lenne ez rossz autĂł csak szerviz igĂŠnyes, miĂłta nĂĄlam van lassan 2 ĂŠve szinte mĂĄr mindent kicserĂŠltem rajta anyag ĂĄrban 300 e ft kĂśrĂźl jĂĄrok a lista pedig vĂŠgtelen.Ezzel nem lenne bajom sem ha az autĂł olyan lenne amilyen lennie kellene. De kĂśzel sem, folyton elĹjĂśn valami hiba ĂĄtlag 2-3 havonta valamit ki kell cserĂŠlnem.Egy idegesĂtĹ hiba pl ablak mosĂłtartĂĄlyban a motor 1-1,5 ĂŠve kipurcant kicserĂŠltem nem a 3500ft idegesĂt hanem hogy megint kipurcant. ZĂĄraknak katasztrofĂĄlis a hozzĂĄfĂŠrĂŠsĂźk most pl az anyĂłs oldal kezdett szorulgatni 2 ĂŠve a vezetĹoldalt kiszedtem kipucoltam ,vissza rakni egy ĂŠlmĂŠny volt! Gondolhatod mennyi kedvem van a mĂĄsikfĂŠlĂŠhez de ha vĂŠgleg beĂĄll ki sem fogom tudni nyitni az autĂłt.Mert a centrĂĄl egybĹl vissza zĂĄrja!SzĂłval igen mĂŠg egyszer nem vennĂŠm meg ezt sem.
NĂŠzd, olyan autĂł nincsen, amire ne kellene nĂŠha rĂĄkĂślteni. Lehet mondani, hogy a japĂĄn autĂłk ĂĄltalĂĄban a szĂł jĂł ĂŠrtelmĂŠben igĂŠnytelenek, viszont ha cserĂŠlni kell a kopĂł-fogyĂł cuccokat, akkor mĂŠlyebben kell a zsebbe nyĂşlni, mint mondjuk egy eurĂłpai tĂpus esetĂŠben. Ăs arrĂłl ne beszĂŠljĂźnk, hogy nem egy japĂĄn gyĂĄrtĂł autĂłi a mai napig hajlamosak rohadni, mĂg pl. a franciĂĄk jĂłk ebben rĂŠgĂłta. A stĂlusrĂłl, kĂŠnyelemrĹl nem is beszĂŠlve. Nem tudom, nekĂźnk alapvetĹen jĂłl szolgĂĄl a 306-os, utolsĂł szĂŠria, de Ăgy sem mai darab, de viszonylag jĂł ĂĄron fenntarthatĂł, nagyon szeretem vezetni, a plĂźsst imĂĄdom, a stĂlus ugye Pininfarina-design, szĂłval az egyik legjobb kompakt, amit ismerek ĂŠs ami elĂŠrhetĹ. Tervben volt anno egy Lancia Delta Mk2, bevĂĄllaltam volna, az szerintem simĂĄn a 306-os sĂşlycsoportja, abszolĂşt konkurens, viszont jĂł 2 literrel tĂśbbet fogyaszt ĂĄtlagosan, ami azĂŠrt hosszabb tĂĄvon jelentĹs. A jĂłval Ăşjabb Alfa 147-es is tetszett, de ott azĂŠrt a fenntartĂĄsi kĂśltsĂŠgek nagyobbak, a beltĂŠr anyagi - pl. a mĹąanyagok - gyengĂŠbbek, mikĂśzben ĂŠrdemben nem nyĂşjt tĂśbbet a 306-osnĂĄl. Amikor kijĂśtt a 306-os, emlĂŠkszem, hidegen hagyott, de az elmĂşlt bĹ ĂŠvtizedben szĂŠp klasszikussĂĄ ĂŠrett. A legnagyobb erĂŠnye: szerethetĹ! Ez az, ami mĂĄra jĂłrĂŠszt elveszett....
ĂrĂźlĂśk hogy legalĂĄbb te ilyen pozitĂv vagy Ăn ma a vezetĂŠkeket tanulmĂĄnyoztam marad a vezĂŠrlĹ,baromi jĂł helyre tettĂŠk a kerĂŠkjĂĄrati Ăv mĂśgĂŠ ĂŠs ahogy lĂĄttam hasonlĂł mint a benzinszivattyĂş relĂŠ az ecu hĂĄtuljĂĄn,remĂŠlem itt is jĂłl el van Ăśregedve bele rohadva a sok kis tĂźske aztĂĄn mikor a kiemelĹkart eltolom szĂŠpen ez is szĂŠtmĂĄllik. Vagy a saruk lesznek benne szĂŠtrohadva. Ăn ennyire vagyok pozitĂv hĂŠtfĹn veszek az ablakmosĂł tartĂĄlyba is egy Ăşj szivattyĂşt az is bekrepĂĄlt de lehet megprĂłbĂĄlom valahogy holnap megberhelni,de nem valĂłszĂnĹą hogy egyben szĂŠtjĂśn jĂłl Ăśssze van ragasztva.Rengeteg idegesĂtĹ hibĂĄja van sajnos az enyĂŠmnek nĂŠha legszĂvesebben lelocsolnĂĄm benzinnel ĂŠs felgyĂşjtanĂĄm!
MegĂŠrtelek, de azĂŠrt ne feledd, hogy sok mĂşlik a tulajon/gazdĂĄn. Nem RĂĄd cĂŠlzok, hanem a korĂĄbbi tulajokra. ValĂłszĂnĹą, hogy nem a leggondosabb gazdĂĄi voltak az autĂłdnak. Ăn - lekopogom - nem panaszkodhatom: 2001-es a gĂŠp, 3 vagy talĂĄn 4 ĂŠve van meg az autĂł, de tĂŠnyleg ki lehet jelenteni, hogy egyben van szerencsĂŠre.
HELLĂ! Ha rossz helyre tettem fel, bocsi. A Huskyban a visszapillantĂł is fĹąthetĹ? Mivel kapcsolom be?
Ăgy tĹąnik, nem fĹąthetĹk:https://katalogus.hasznaltauto.hu/peugeot/peugeot_306_1.4_husky-28038
Ez nem mĂŠrvadĂł. Husky-m alap benne az ĂźlĂŠsfĹątĂŠs a fĹąthetĹ tĂźkrĂśk viszont nincs klĂmĂĄm.AnnĂł a jĂĄszberĂŠnyi Kovi talin volt egy ugyan olyan ĂŠvjĂĄratĂş Husky ĂŠs abban volt klima is.
Sziasztok!Kezd nagyon idegesĂteni a lĂŠgzsĂĄk lĂĄmpa a bal oldali. RĂĄadom a gyĂşjtĂĄst kialszik megyek vele ĂŠs menet kĂśzben kigyullad a lĂĄmpa. MĂĄr kicserĂŠltem az ĂźlĂŠst, a kĂśzponti egysĂŠget, a kormĂĄnynĂĄl a gyĹąrĹąt a kormĂĄny lĂŠgzsĂĄkot. Hol keressem mĂŠg a hibĂĄt? Ez egy 2001 S3 kombi benzinesKĂśszi elĹre is a vĂĄlaszt
Sziszatok egy kĂŠrdĂŠsem lenne miĂŠrt csinĂĄlhatja az ablaktĂśrĂśm hogy egyes ĂĄllĂĄsban fokozatban mikor idĂśkĂśzĂśnkĂŠnt tĂśrĂśl, gondol egyet ĂŠs fĂŠl utoon meg ĂĄll az ablaktĂśrlĂś, utĂĄna onnan folytaja a munka menetet. cserĂŠltem mĂĄr relĂŠt,ablaktĂśrlĂś mehanikĂĄt.mi lehet a gond.
Szia, szerintem lehet, hogy elĹl esetleg feltelt a vĂĄlyĂş falevĂŠllel ĂŠs, eldugult a lefolyĂł. Ha beleĂŠr a pangĂł vĂzbe az ablaktĂśrlĹ motor, az tud fura dolgokat produlkĂĄlni. A mĂĄsik lehetĹsĂŠg az, hogy nem a relĂŠvel volt a gond, hanem az ĂśsszeĂŠgett foglalatĂĄval. Sajnos elĹ szokott fordulni. JĂł nehĂŠz hozzĂĄfĂŠrni, be kell hanyatt fekĂźdni szinte, de javaslom, hogy az ĂŠrintkezĹket gondosan nĂŠzd ĂĄt a csatiban.