0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Ădv! Nagyon kĂśszĂśnĂśm. KĂśzben kutattam ĂŠn is ĂŠs rajzot is talĂĄltam. Ma megint kiszedtem az ĂłrĂĄt. Ha helyzetjelzĹt kapcsolok az izzĂł nem vilĂĄgĂt. KĂśzĂŠpen Ăśsszenyomom, akkor kisebb fĂŠnyerĹvel vilĂĄgĂt, de ha megkoccintom, elalszik. Nem tudom hogy nyĂĄk vagy forrasztĂĄs, vagy valami kontakt. Ugyanis a kijelzĹhĂśz nem szalagkĂĄbel megy, hanem valami sĂn rĂĄnyomĂłdik a kijelzĹ nyĂĄklapjĂĄnak fĂłliĂĄjĂĄra.. megprĂłbĂĄlom kitisztĂtani.Nem is kĂsĂŠrletezem a tĂźkĂśrbe szenzorral, olvastam hogy nem egyszerĹą. Csak ki akartam akarnĂĄm cserĂŠlni ha a mostani nem javul meg mert este lĂĄtnom kell az idĹt. Csak ugye szenzor nĂŠlkĂźl csak villog a celsius. Max belsĹ hĹt fog mĂŠrni. JĂłl lĂĄttam, hogy a mfalbĂłl jĂśvĹ kĂĄbel kamrĂĄiba be lehet tenni a vezetĂŠket a kĂŠsek kĂśzĂŠ ha lepattintom a kis fekete vĂŠdĹt az 5-6 rĂłl?MĂŠg 1x kĂśszĂśnĂśm!
Igen, jĂłl lĂĄttad. A 7-kamrĂĄs ĂłracsatlakozĂł fekete fedlapjĂĄt Ăłvatosan le kell pattintani, ĂŠs ugyanolyan keresztmetszetĹą vĂŠkony vezetĂŠkeket kell (blankolĂĄs nĂŠlkĂźl) behelyezned, mint amelyek a bent lĂŠvĹk. Kis csavarhĂşzĂłval be szoktam nyomni Ĺket vĂŠghelyzetbe, hogy a fedelet mĂĄr csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsĂŠs, ha valaki a fedĂŠllel szeretnĂŠ a kĂŠsek kĂśzĂŠ nyomni a vezetĂŠkeket. Nagyon primitĂv egy csatlakozĂł-megoldĂĄs ez, szerencsĂŠre S1 utĂĄn nagyobb rĂŠszĂźket megszĂźntettĂŠk, csak nĂŠhĂĄny ilyen logikĂĄjĂş csatlakozĂł maradt...
Sziasztok,ablakemelĹ kapcsolĂł-elektromos tĂźkĂśrĂĄllĂtĂłs-belsĹ szerkezetĂŠrĹl kellene rajz,fotĂł,hĂĄtha van valakinek.KĂśszĂśnĂśm,boldog Ăj Ăvet mindenkinek!
Sziasztok,Adott egy haldoklĂłnak tĹąnĹ Sagem ECU egy KFX motorral, 2000res ĂŠvjĂĄratbĂłl. Igen, mĂŠg a rĂŠgebbi, egy lambda szondĂĄs vĂĄltozat, nem a KFW.KĂŠrdĂŠs, hogy be lehet-e az 1.4es Marelli ECUjĂĄt ĂŠpĂteni, mĹąkĂśdni fog-e vele hibĂĄtlanul? TalĂĄltam egy cikket, amiben azt ĂrtĂĄk, csereszabatos egymĂĄssal a kĂŠt motorvezĂŠrlĹ, de valĂłszĂnĹą Nektek tĂśbb a tapasztalatotok.Illetve a mĂĄsik kĂŠrdĂŠs; amennyiben igen, ha menni fog a Marelli ECUval a gĂŠp, elĂŠg csak az immo chipet ĂĄtcserĂŠlni a kulcsban, vagy kompletten a zĂĄrszerekezeteket ĂŠs a kulcsot is cserĂŠlni kell?KĂśszi,Roland
Biztosat ĂŠn nem fogok tudni mondani, mindenesetre annyit tudok, hogy a rĂŠgi 306-osom S2-es 1.4-es volt, Marelli vezĂŠrlĹvel. Ennek nem sor-trafĂłja volt, hanem mĂŠg a hagyomĂĄnyos, gyertyakĂĄbelekkel. Ez persze ĂśnmagĂĄban mĂŠg nem zĂĄrja ki teljesen, hogy mĹąkĂśdhet a dolog.Az immo-chipet a tĂĄvvezĂŠrlĹ nĂŠlkĂźli kulcsban nem tudod ĂĄtcserĂŠlni, mert a komplett kulcsot egybeĂśntĂśttĂŠk, csak kulcsszĂĄrat lehet cserĂŠlni.Az is gondot okozhat szerintem, hogy S2-nĂŠl mĂŠg egĂŠszen mĂĄs volt az immobiliser egysĂŠg, mint amilyen S3-ban van, pĂŠldĂĄul S2-nĂŠl mĂŠg a kĂśzponti zĂĄrat ĂŠs a belsĹ vilĂĄgĂtĂĄst nem az vezĂŠrli.
KĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszt!A kulcs olyan, hogy benne van a tĂĄvvezĂŠrlĹ, szĂŠtszedhetĹ ĂŠs az immo lapkĂĄt is ki lehet szedni. Igen, meg talĂĄn az S2 infrĂĄs volt, ha jĂłl emlĂŠkszem, ez pedig mĂĄr rĂĄdiĂłs kĂśzponti zĂĄras. Esetleg a Sagem S2000es ECU nem lehet jĂł hozzĂĄ? ArrĂłl ennyi rosszat nem hallani, mint az SL96rĂłl.
Kedves KollĂŠgĂĄk!TalĂĄlkozott mĂĄr valaki ezzel a hibajelensĂŠggl?A hĂĄtramenet lĂĄmpĂĄi egyik naprĂłl a mĂĄsikra (mind a kettĹ, egyszerre) elsĂśtĂŠtĂźlt (nem vilĂĄgĂt, hiĂĄba teszem a sebvĂĄltĂłt R-be). Ezzel gyakorlatilag egyidejĹąleg a belsĹ vilĂĄgĂtĂĄs (az ajtĂłnyitĂĄsra felkapcsolĂłdĂł, nem a tĂŠrkĂŠpolvasĂł!) szintĂŠn ezt csinĂĄlja, azzal, hogy ha a gyĂşjtĂĄs rajta van, akkor a folyamatos vilĂĄgĂtĂĄs ĂĄllĂĄsban (tehĂĄt nem akkor, amikor az ajtĂł nyitĂĄsra kezdene vilĂĄgĂtani) rendben mĹąkĂśdik. A nyitĂĄsĂŠrzĂŠkelĹ (ajtĂł-) kapcsolĂłkat megnĂŠztem, rendben vannak, nem oxidĂĄltak.LeginkĂĄbb valamelyik biztosĂtĂŠkra gyakanszom, tekintve, hogy a kĂŠt jelensĂŠg gyakorlatilag egyszerre "jĂśtt be", de persze ettĹl mĂŠg lehetnek egymĂĄstĂłl fĂźggetlenek.A kĂŠrdĂŠs tehĂĄt, hogy lehet-e biztosĂtĂŠk-hiba, ha igen, a vonatkozĂł biztosĂtĂŠk hol talĂĄlhatĂł?A mĂĄsik kĂŠrdĂŠs, hogy ha a sebvĂĄltĂł hĂĄtrameneti kapcsolĂłja a ludas, azt hol lehet megtalĂĄlni?ElĹre is kĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszokat!
Az ajtĂłnyitĂĄsra felkapcsolĂłdĂł belsĹ vilĂĄgĂtĂĄshoz a 15-Ăśs biztosĂtĂŠk tartozik, mĂg a tolatĂłlĂĄmpĂĄhoz a 12-es.A tolatĂłlĂĄmpa-kapcsolĂł jĂłl lĂĄthatĂł helyen, a vĂĄltĂłhĂĄz tetejĂŠn helyezkedik el, egy 2-pĂłlusĂş fehĂŠr csatlakozĂł megy rĂĄ.
JĂł estĂŠt!2000-es ĂŠvj. 306 XR autĂłmon kiĂŠgett az Ăźzemanyag szint jelzĹt megvilĂĄgĂtĂł izzĂł, ezĂŠrt arra vetemedtem, hogy kiszedem a mĹąszerfalat ĂŠs kicserĂŠlem az Ăśsszes kis izzĂłt (22db-ot).Nos ezzel nem is volt gond, csak amikor Ăşjra Ăśsszedugtam, ĂŠs rĂĄadtam a gyĂşjtĂĄst, akkor mĂĄr a teljes mĹąszerfal vilĂĄgĂtĂĄs kb. 3/4-e nem ĂŠgett... Erre beugrott, hogy az akksi sarujĂĄt nem vettem le a szerelĂŠs kezdetekor. Ez lehet a gond szerintetek? Megadhatta magĂĄt egy biztosĂtĂŠk? Ha igen, akkor vajon melyik?KĂśszĂśnĂśm elĹre is a vĂĄlaszokat ĂŠs segĂtsĂŠget!
Megadhatta magĂĄt egy biztosĂtĂŠk? Ha igen, akkor vajon melyik?
InkĂĄbb az a gyanĂşm, hogy a csatlakozĂłk nem ĂŠrintkeznek rendesen (sĂĄrga ĂŠs kĂŠk). Egy erĹteljesebb "kocogtatĂĄs" a mĹąszerfal tetejĂŠre, megmutatja, hogy valĂłban ez a hiba oka-e. Ha nem, akkor az izzĂłk lĂĄbainak szĂŠthajtĂĄsa is segĂthet, illetve cĂŠlszerĹą ismĂŠt kivenni a teljes mĹąszeregyĂźttest, ĂŠs minden izzĂłt (foglalatostul) megmozgatni.De majdnem biztos vagyok benne, hogy a csatlakozĂłk ĂŠrintkezĂŠsĂŠvel lehet a gond. (Sajnos elĂŠg macerĂĄs a mĹąszeregyĂźttes ki-beszerelĂŠse, de egy alapos takarĂtĂĄs sokat javĂthat a helyzeten! Nem csak a port kitakarĂtani a "dobozbĂłl" az ĂłrĂĄk mĂśgĂźl, hanem a csatlakozĂłk ĂŠs a tĂźskĂŠk megtisztĂtĂĄsa is fontos.)NĂĄlam is volt ilyen jellegĹą gond, tĂśbbszĂśri ki- ĂŠs beszerelĂŠs utĂĄn egyre jobb az ĂŠrintkezĂŠs, mert az oxidĂĄciĂł "lekopik" a csatlakozĂĄsokrĂłl.
A sĂĄrga ĂŠs kĂŠk csatlakozĂłk stabilak, aligha lesz ott gond. A foglalatok is szĂŠpen illeszkednek a panelon, az sem jellemzĹ hibahely. Az 1,2 W-os izzĂłk kis lĂĄbainak az Ăłvatos kihajtogatĂĄsa viszont szerintem is erĹsen indokolt.
Sziasztok!A mai Totalcar-cikk kapcsĂĄn tĹąnĹdtem el, hogy vajon milyen tĂpusĂş kormĂĄnyszervo van a 306-osokban:- hidraulikus vagy elektrohidraulikus? (A legĂşjabb fajta nyilvĂĄn nem.)Akit ĂŠrdekel az ĂrĂĄs:https://totalcar.hu/magazin/technika/2019/04/09/ezert_lehet_kenyelmes_a_parkolas/
NekĂźnk tisztĂĄn hidraulikus van.
Ăn mĂĄr hajtottam korĂĄbban kĂŠt FIAT-ot, de azoknak sem volt jobb a kormĂĄnyszervĂłja. Szerintem egĂŠszen barĂĄtsĂĄgos a Peugeot-inkĂŠ.A futĂłmĹą/rugĂłzĂĄs/lengĂŠscsillapĂtĂĄs pedig sokkal jobb, mint a kĂŠt FIAT esetĂŠben.A "gyenge pont"-nak ĂŠn inkĂĄbb a rendkĂvĂźl alacsony ĂźlĂŠspozĂciĂłt ĂŠrzem, amihez minden bizonnyal hozzĂĄjĂĄrul az is, hogy nem vagyok ĂŠppen "konfekciĂł alkat", lĂŠvĂŠn 198 cm magas, ĂŠs bĹ 130 kilĂł vagyok. (Ezzel egyĂźtt pl. a fejtĂŠr igen barĂĄtsĂĄgos, mĂŠg nekem is.)
... A sportos autĂł az, ami lapos, szĂŠles (ĂŠs kĂśnnyĹą)...
Ebben maximĂĄlisan egyetĂŠrtek, bĂĄr hozzĂĄ kell tennem, ĂŠn annyira nem rajongok a sportossĂĄgĂŠrt, de tĂŠny, hogy a "feelingje" (hogy ilyen szĂŠp, magyaros kifejezĂŠssel ĂŠljek) valĂłban megvan.
Sziasztok.Olyan problĂŠma ĂźtĂśtte fel a fejĂŠt amire kĂŠrem a tanĂĄcsokat.A fĂŠklĂĄmpĂĄm vagy folyamatosan ĂŠg vagy villog.Ăszre vettem hogy a fĂŠkpedĂĄl hozzĂĄĂŠrĂŠsĂŠre mĂĄr azonnal ĂŠgnek a lĂĄmpĂĄk.MĂŠg szinte be sem nyomom a pedĂĄlt.Rossz Ăşton meg ha rezeg akkor mĂĄr villognak a fĂŠklĂĄmpĂĄk.Ha alulrĂłl felhĂşzom a pedĂĄlt ĂŠs megtĂĄmasztom akkor nem vilĂĄgĂt a lĂĄmpa. Hol keressem a hibĂĄt? A pedĂĄllal van gond hogy nem jĂśn fel rendesen? Vagy valahol van valami kapcsolĂł gomb ami beragadt? ElĂŠg szar kĂśzlekedni mikor folyamatosan szĂłlnak hogy ĂŠg a fĂŠklĂĄmpa vagy villog. S3 2001 ĂŠvjĂĄrat benzines kombi.KĂśszi a segĂtsĂŠget.
Vedd le az utastĂŠri biztosĂtĂŠktĂĄbla fedelĂŠt, aztĂĄn a kormĂĄnyoszlop nĂŠgy 13-as kulcsnyĂlĂĄsĂş rĂśgzĂtĹ-anyĂĄjĂĄt is vedd ki. Ez utĂłbbihoz Ăşgy fĂŠrsz hozzĂĄ, ha alul a vĂzszintesen futĂł harmonikĂĄs fĹątĂŠscsĹbĹl a 25-30 cm-es darabot kipattintod. KĂśnnyen fog jĂśnni.Ha a kormĂĄnyoszlopot Ăłvatosan leengedted, akkor fogod meglĂĄtni a fĂŠklĂĄmpa-kapcsolĂłt.vigyĂĄzz, mert igen ĂŠlesek a lemezek, a minap ĂŠn is jĂłl Ăśsszekaszaboltam a kezeimet. FelĂźlrĹl egy 2-pol fehĂŠr csati megy rĂĄ.LĂĄtszĂłlag csavarmenetes, de mĂŠgsem az, csak gyĹąrĹąk vannak a kĂźlsĹ felĂźletĂŠn.Nekem vĂzpumpa-fogĂłval sikerĂźlt ki-be tenni.Ha kint van ez a nyomĂłgomb, akkor mĂĄr szĂŠt tudod pattintani, ĂŠs lehet, hogy csak a beĂŠgett ĂŠrintkezĹket kell megtisztogatni.Persze Ăşj nyomĂłgombot is vehetsz, vĂŠgtelenĂźl egyszerĹą kis cucc ez.
Ădv!A minap menet kĂśzben elsĂśtĂŠtĂźlt a digitĂĄlis Ăłra ĂŠs hĹmĂŠrĹ a kĂśzĂŠpkonzolon.Gondolom ĂŠgĹ mehetett ki, mert bizonyos szĂśgbĹl nĂŠzve lĂĄtom, hogy mutatja a pontos idĹt ĂŠs hĹmĂŠrsĂŠkletet.IzzĂłcserĂŠhez a komplett kĂśzĂŠpkonzolt ki kell venni? Esetleg lĂŠtezik valamifĂŠle tĂĄjĂŠkoztatĂł videĂł a szĂŠtszedĂŠsĂŠrĹl?Csak hogy tudjam, hogyan is kezdjek neki.KĂśszĂśnĂśm elĹre is a segĂtsĂŠget!
SziaNem kell mindent szĂŠtszedni,egyszerĹąbb mint gondolnĂĄd Ha a szivargyĂşjtĂłt kiveszed akkor meg tudod fogni a szĂźrke betĂŠt belsĹ felĂŠt ĂŠs Ăłvatosan magad felĂŠ hĂşzva lejĂśn az alsĂł fedĹlap.PĂĄr helyen fogja egy "ĂŠk alakĂş beszorulĂłs lemezlap" (bocsi nem tudom jobban megfogalmazni ),ami nem patent Ăgy nem kell fĂŠlni hogy ott eltĂśrik.Ha azt sikerĂźlt levenned akkor mĂĄr lĂĄthatĂł lesz az ĂłraegysĂŠg amit 2 torx csavar rĂśgzĂt.Ha kivetted akkor a hĂĄtuljĂĄn hozzĂĄfĂŠrsz az izzĂł(k)-hoz.Ugyanolyan izzĂł van benne mint a mĹąszerfalban (W5W).Ădv: KrisztiĂĄn
KĂśszi, valĂłban egyszerĹą volt.MĂĄr csak egy dolog maradt. A kĂśzĂŠpsĹ szellĹzĹrĂĄcsba az elĹzĹ tulaj valĂłszĂnĹąleg mobiltartĂłt tuszkolhatott, mert a vĂzszintes lamellĂĄk totĂĄl Ăśssze vannak kuszĂĄlĂłdva. Azt a rĂŠszt is kĂźlĂśn ki lehet szedni? Vagy ahhoz mĂĄr tĂŠnyleg ki kell operĂĄlni a rĂĄdiĂłt, stb.?
Ădv Mindenkinek!SziaElsĹ kĂśrben ĂŠn megnĂŠznĂŠm a kĂĄbeleket amik az indĂtĂłmotorra csatlakoznak ĂŠs a karosszĂŠriĂĄhoz csatlakozĂł testelĂŠseket egy alapos tisztĂtĂĄs utĂĄn lehet tesztelni hogy segĂtett-e.Ha nem akkor maga az indĂtĂł motor (vagy a bendix) kezdi megadni magĂĄt.Ăzemmelegen azĂŠrt fordulhat elĹ ez a jelensĂŠg,mert a tekercsek felmelegednek ĂŠs egy menetszakadĂĄsnĂĄl mĂĄr lehet nem ĂŠrintkezik a rĂŠz vezetĹ,mĂg visszahĹąlve ismĂŠt megvan a kontakt. (ez csak egy tipp rĂŠszemrĹl,biztos vannak ebben jĂĄrtasabbak)Vagy a bendix nem zĂĄr megfelelĹen.Le kell venni a motort ĂŠs elvinni egy szakihoz vizsgĂĄlja meg,szinte biztos hogy megtalĂĄlja a jelensĂŠg okĂĄt.Ăźdv:KrisztiĂĄn Adott egy Peugeot 306-os 2002-es ĂŠvjĂĄratĂş 1,6 benzines verda. HibajelensĂŠg: Az indĂtĂłmotor melegben /felmelegedve, hosszĂş Ăşt utĂĄn/ nem mĹąkĂśdik kattanĂĄs van, forgatĂĄs nincs. KocogtatĂĄsra sem reagĂĄl. Egy Ăłra ĂĄllĂĄs utĂĄn,mikor lehĹąlt a blokk akkor viszont megint pĂścre-rĂśff. SzĂŠnkefĂŠk, annak tartĂłi decemberben cserĂŠlve lettek. No erre varrjon valaki gombot!
Sziasztok adott egy Peugeot 306 1999 es kiadĂĄs gond a kĂśzponti zĂĄrral van. Az anyĂłs oldal kerreg berreg ĂŠs 7 8 ikra hajlandĂł be zĂĄrni. Egy jĂł ismerĹsĂśmĂŠ a gĂŠp sĂĄrkĂĄny gondoltam segĂtek neki oda adom az ĂŠn rĂŠgi kĂśzponti zĂĄr aimat ami ugye 1997 ĂŠs Ben volt. De nem figyeltem hogy az 1999 ĂŠs Ben mĂĄr a zĂĄrban van a mikro kapcsolĂł. Ăs nem az a oszlopon. KĂŠrdĂŠs a kĂśvetkezĹ ki lehet vitelezni hogy a sima zĂĄrat (kĂśzpontit bele rakom ĂŠs rakok pluszban az a oszlopra egy kapcsolĂłt? Lenne mindenem hozzĂĄ. Ăgy lenne olcsĂł nekik nem kĂŠne zĂĄrat kĂśzpontit venniĂźk. Ădv
Sziasztok!TanĂĄcsot, illetve segĂtsĂŠget kĂŠrnĂŠk az alĂĄbbi miatt:MĂĄr mĂĄsodik alkalommal (nĂŠhĂĄny napon belĂźl) fordult elĹ velem, hogy a kĂśzponti zĂĄr "megtrĂŠfĂĄlt". Az alap helyzet: A bal elsĹ (vezetĹ oldali) ajtĂł zĂĄrja a tĂĄvirĂĄnyĂtĂłval tĂśrtĂŠnĹ zĂĄrĂĄs esetĂŠn elsĹre nem zĂĄrĂłdik be. Ilyenkor az Ăśsszes ajtĂł zĂĄrja "visszanyit", majd mĂŠg egyszer "rĂĄnyomva" hallhatĂł, hogy a zĂĄrmozgatĂł motorok felzĂşgnak, majd a 3. gombnyomĂĄsra tĂŠnylegesen is bezĂĄrĂłdnak az ajtĂłk. Azonban az emlĂtett esetekben nem ez tĂśrtĂŠnt. Az elsĹ ĂŠs mĂĄsodik zĂĄrĂĄsi kĂsĂŠrletnĂŠl minden ugyan Ăgy zajlott le, azonban a harmadik gombnyomĂĄsra nem zĂĄrĂłdott a bal elsĹ ajtĂł. Kinyitva, ĂŠs a zĂĄr gombĂĄt kĂŠzzel lenyomva a kp.-i zĂĄr hallhatĂłan prĂłbĂĄl lezĂĄrni, azonban - lĂŠvĂŠn az ajtĂł nyitva van - ez termĂŠszetesen meghiĂşsul. TĂśbbszĂśri prĂłbĂĄlkozĂĄs (nem szĂĄmoltam, de kb. 5 lehetett) az elektromos zĂĄrĂĄsi funkciĂł kikapcsolja magĂĄt, ĂŠs ekkor egyesĂŠvel le lehet zĂĄrni az ajtĂłkat. (A bal elsĹ ajtĂł kulccsal nem zĂĄrĂłdik, mechanikai hibĂĄja van a zĂĄrszerkezetnek, Ăgy csak a jobb elsĹ, azaz "anyĂłsĂźlĂŠs" melletti ajtĂł zĂĄrjĂĄval lehet - kulccsal - bezĂĄrni. Ilyenkor viszont a kp.-i zĂĄr rendben teszi a dolgĂĄt.)Mivel nĂŠha a felesĂŠgem is vezeti az autĂłt, jĂł lenne, ha Neki nem kellene effĂŠlĂŠvel kĂnlĂłdnia, ezĂŠrt kĂŠrem a segĂtsĂŠgeteket, hol, hogyan keressem a hiba okĂĄt! (Ăn el lennĂŠk ezzel a kis hibĂĄval, egyĂźtt tudok vele ĂŠlni, de Ĺt nem akarnĂĄm kitenni ilyen procedĂşrĂĄknak, mert nem egy technikai talentum.)
Szerintem nagy valĂłszĂnĹąsĂŠggel a vezetĹoldali ajtĂłba menĹ gumiharmonika alatt, a csatlakozĂł tĂśvĂŠnĂŠl megtĂśrt egy vezetĂŠk.
Szervusztok! MegtudnĂĄ valaki mondani hogy milyen okbĂłl kifolyĂłlag tĂśrtĂŠnt az a vĂĄltozĂĄs - egyik naprĂłl a mĂĄsikra, lĂĄtszĂłlag magĂĄtĂłl - melynek kĂśszĂśnhetĹen a 360osom cigarettagyĂşjtĂł aljzatĂĄban akkor is van feszĂźltsĂŠg, amikor kiveszem a slusszkulcsot? MostanĂĄig, csak akkor mĹąkĂśdĂśtt az onnan tĂĄplĂĄlt fedĂŠlzeti kamera, amĂg nem fordĂtottam 0 ĂĄllĂĄsba a kulcsot, vagy nem vettem ki teljesen. Ezt valamivel relĂŠ mĹąkĂśdteti, ami esetleg beragadt? Nem hiszem hogy a kulcs kĂśrĂźl lenne problĂŠma, mert a bluetooth os telefonos kihangosĂtĂł mely kĂźlĂśn van betĂĄplĂĄlva a biztosĂtĂŠktĂĄblĂĄt.Ăłl, ĂĄram nĂŠlkĂźl marad ha leveszem a gyĂşjtĂĄst. TehĂĄt ott semmi Nem romlott el, jĂłl ĂŠrzĂŠkeli a kulcs pozĂciĂłjĂĄt. A napokban lemerĂźlt aksival talĂĄltam az autĂłt, gondolom ez ĂśsszefĂźgg azzal, hogy a cigaretta gyĂşjtĂłban ĂĄllandĂł jelleggel van feszĂźltsĂŠg. Mit ellenĹrizzĂŠk le? A vĂĄlaszokat elĹre is kĂśszĂśnĂśm.
Az utastĂŠri biztosĂtĂŠktĂĄblĂĄban a 23-as biztosĂtĂŠk (20A) a cigarettagyĂşjtĂłhoz tartozĂł bizti.Ezt kĂŠtfĂŠle pozĂciĂłban lehet behelyezni.
Ezt ĂŠn sem tudtam, de jĂł, hogy elmondtad! KĂśszĂśnet ĂŠrte!
Mivel neked mĂŠg a rĂŠgebbi, 30 biztosĂtĂŠkos biztosĂtĂŠktĂĄblĂĄd van, nĂĄlad mĂĄsik pozĂciĂłban van a cigarettagyĂşjtĂł biztosĂtĂŠka. Azon tĂşl nĂĄlad a rĂĄdiĂł biztosĂtĂŠka is ugyanilyen, tehĂĄt annĂĄl is kivĂĄlaszthatod, hogy csak gyĂşjtĂĄsrĂłl mĹąkĂśdjĂśn-e, vagy anĂŠlkĂźl is. Ărdekes mĂłdon S3-nĂĄl mĂĄr csak a cigarettagyĂşjtĂłnĂĄl maradt meg ezt a vĂĄlasztĂĄsi lehetĹsĂŠg.Azt ĂŠn sem ĂŠrtem, hogy miĂŠrt nem emlĂti meg ezeket a nagyon praktikus informĂĄciĂłkat a kezelĂŠsi leĂrĂĄs, illene ezt mindenkivel kĂśzĂślni. Az sem publikus, hogy a jobb hĂĄtsĂł lĂĄmpĂĄig gyĂĄrilag elvezettek egy 2,5 mm2-es vezetĂŠket, vĂŠgĂŠn egy csĂşszĂłsaruval, kĂŠk csatlakozĂłhĂĄzzal, ami mĂŠg kĂźlĂśn sajĂĄt biztosĂtĂŠkot is kapott. Erre ĂŠn egy csomagtĂŠri 12V-os aljzatot kĂśtĂśttem (pĂŠldĂĄul hĹątĹlĂĄdĂĄhoz remek), de egy erĹsĂtĹ megtĂĄplĂĄlĂĄsĂĄhoz is bĹven elegendĹ...
Azt az egyet ĂŠn is sajnĂĄlom, hogy gyĂşjtĂĄs nĂŠlkĂźl nem tudom hallgatni a rĂĄdiĂłt. ElĹ-elĹfordul, hogy Ăşt kĂśzben vĂĄrakoznom kell 5-10 percet, de ez hosszĂş idĹ ahhoz, hogy ne ĂĄllĂtsam le a kocsit.