Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 195 196 [197]   Le

Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 968277 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 333
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.435
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9800 Dátum: 2018 November, 05, 07:33:58 »

Üdv! Nagyon köszönöm. Közben kutattam én is és rajzot is találtam. Ma megint kiszedtem az órát. Ha helyzetjelzőt kapcsolok az izzó nem világít. Középen összenyomom, akkor kisebb fényerővel világít, de ha megkoccintom, elalszik. Nem tudom hogy nyák vagy forrasztás, vagy valami kontakt. Ugyanis a kijelzőhöz nem szalagkábel megy, hanem valami sín rányomódik a kijelző nyáklapjának fóliájára.. megpróbálom kitisztítani.
Nem is kísérletezem a tükörbe szenzorral, olvastam hogy nem egyszerű. Csak ki akartam akarnám cserélni ha a mostani nem javul meg mert este látnom kell az időt. Csak ugye szenzor nélkül csak villog a celsius. Max belső hőt fog mérni. Jól láttam, hogy a mfalból jövő kábel kamráiba be lehet tenni a vezetéket a kések közé ha lepattintom a kis fekete védőt az 5-6 ról?
Még 1x köszönöm!

Igen, jól láttad. A 7-kamrás óracsatlakozó fekete fedlapját óvatosan le kell pattintani, és ugyanolyan keresztmetszetű vékony vezetékeket kell (blankolás nélkül) behelyezned, mint amelyek a bent lévők. Kis csavarhúzóval be szoktam nyomni őket véghelyzetbe, hogy a fedelet már csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsés, ha valaki a fedéllel szeretné a kések közé nyomni a vezetékeket. Nagyon primitív egy csatlakozó-megoldás ez, szerencsére S1 után nagyobb részüket megszüntették, csak néhány ilyen logikájú csatlakozó maradt...
Naplózva

Zerograviti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Békéscsaba
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9801 Dátum: 2018 November, 05, 19:44:32 »

Igen, jól láttad. A 7-kamrás óracsatlakozó fekete fedlapját óvatosan le kell pattintani, és ugyanolyan keresztmetszetű vékony vezetékeket kell (blankolás nélkül) behelyezned, mint amelyek a bent lévők. Kis csavarhúzóval be szoktam nyomni őket véghelyzetbe, hogy a fedelet már csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsés, ha valaki a fedéllel szeretné a kések közé nyomni a vezetékeket. Nagyon primitív egy csatlakozó-megoldás ez, szerencsére S1 után nagyobb részüket megszüntették, csak néhány ilyen logikájú csatlakozó maradt...

Nos megvan a hiba. Az óra nyáklapjának hátulján van egy ellenállás. Azon keresztül megy a csökkentetett fényerő. Ennek a lábai meg voltak repedve és a fólia is elválhatott. Beragasztottuk és újraforrasztottuk és a hiba megszűnt.
Köszönök mindent!
Naplózva

picu

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Ezüstszürke
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 71
  • Lakóhely: Siójut
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9802 Dátum: 2018 December, 02, 20:17:48 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, van egy Peugeot 306 2.0 HDI autóm. Rejtélyes hibakódot mutat P0906 A hibakód táblázat (Budavill) szerint "Kulissza választó helyzet áramkör alacsony jelszint" Mit jelent ez?
Segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9803 Dátum: 2019 Január, 02, 12:51:37 »

Sziasztok,ablakemelő kapcsoló-elektromos tükörállítós-belső szerkezetéről kellene rajz,fotó,hátha van valakinek.Köszönöm,boldog Új Évet mindenkinek!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 333
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.435
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9804 Dátum: 2019 Január, 03, 15:41:24 »

Sziasztok,ablakemelő kapcsoló-elektromos tükörállítós-belső szerkezetéről kellene rajz,fotó,hátha van valakinek.Köszönöm,boldog Új Évet mindenkinek!

Van pár fotóm szétbontott kapcsolóról.
Adj egy email-címet, szívesen átküldöm.
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 157
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9805 Dátum: 2019 Január, 27, 13:36:19 »

Sziasztok,
Adott egy haldoklónak tűnő Sagem ECU egy KFX motorral, 2000res évjáratból. Igen, még a régebbi, egy lambda szondás változat, nem a KFW.
Kérdés, hogy be lehet-e az 1.4es Marelli ECUját építeni, működni fog-e vele hibátlanul? Találtam egy cikket, amiben azt írták, csereszabatos egymással a két motorvezérlő, de valószínű Nektek több a tapasztalatotok.
Illetve a másik kérdés; amennyiben igen, ha menni fog a Marelli ECUval a gép, elég csak az immo chipet átcserélni a kulcsban, vagy kompletten a zárszerekezeteket és a kulcsot is cserélni kell?
Köszi,
Roland
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 333
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.435
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9806 Dátum: 2019 Január, 28, 08:19:01 »

Sziasztok,
Adott egy haldoklónak tűnő Sagem ECU egy KFX motorral, 2000res évjáratból. Igen, még a régebbi, egy lambda szondás változat, nem a KFW.
Kérdés, hogy be lehet-e az 1.4es Marelli ECUját építeni, működni fog-e vele hibátlanul? Találtam egy cikket, amiben azt írták, csereszabatos egymással a két motorvezérlő, de valószínű Nektek több a tapasztalatotok.
Illetve a másik kérdés; amennyiben igen, ha menni fog a Marelli ECUval a gép, elég csak az immo chipet átcserélni a kulcsban, vagy kompletten a zárszerekezeteket és a kulcsot is cserélni kell?
Köszi,
Roland

Biztosat én nem fogok tudni mondani, mindenesetre annyit tudok, hogy a régi 306-osom S2-es 1.4-es volt, Marelli vezérlővel. Ennek nem sor-trafója volt, hanem még a hagyományos, gyertyakábelekkel. Ez persze önmagában még nem zárja ki teljesen, hogy működhet a dolog.
Az immo-chipet a távvezérlő nélküli kulcsban nem tudod átcserélni, mert a komplett kulcsot egybeöntötték, csak kulcsszárat lehet cserélni.

Az is gondot okozhat szerintem, hogy S2-nél még egészen más volt az immobiliser egység, mint amilyen S3-ban van, például S2-nél még a központi zárat és a belső világítást nem az vezérli.
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 157
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9807 Dátum: 2019 Január, 28, 11:57:35 »

Biztosat én nem fogok tudni mondani, mindenesetre annyit tudok, hogy a régi 306-osom S2-es 1.4-es volt, Marelli vezérlővel. Ennek nem sor-trafója volt, hanem még a hagyományos, gyertyakábelekkel. Ez persze önmagában még nem zárja ki teljesen, hogy működhet a dolog.
Az immo-chipet a távvezérlő nélküli kulcsban nem tudod átcserélni, mert a komplett kulcsot egybeöntötték, csak kulcsszárat lehet cserélni.

Az is gondot okozhat szerintem, hogy S2-nél még egészen más volt az immobiliser egység, mint amilyen S3-ban van, például S2-nél még a központi zárat és a belső világítást nem az vezérli.

Köszönöm a választ!
A kulcs olyan, hogy benne van a távvezérlő, szétszedhető és az immo lapkát is ki lehet szedni. :)
Igen, meg talán az S2 infrás volt, ha jól emlékszem, ez pedig már rádiós központi záras.
Esetleg a Sagem S2000es ECU nem lehet jó hozzá? Arról ennyi rosszat nem hallani, mint az SL96ról.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 333
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.435
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9808 Dátum: 2019 Január, 28, 14:01:21 »

Köszönöm a választ!
A kulcs olyan, hogy benne van a távvezérlő, szétszedhető és az immo lapkát is ki lehet szedni. :)
Igen, meg talán az S2 infrás volt, ha jól emlékszem, ez pedig már rádiós központi záras.
Esetleg a Sagem S2000es ECU nem lehet jó hozzá? Arról ennyi rosszat nem hallani, mint az SL96ról.

Nekem Sagem S2000 van, (amit tudtommal 2000 augusztusától építettek be)  aminél valóban kiküszöbölték az SL96 gyerekbetegségeit.
Csakhogy itt az ECU-ra már a három külön csatlakozó megy, illetve ez már két lambdaszondás, Euro3-as is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 195 196 [197]   Fel
 


Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.