Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 195 196 [197]   Le

Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 955472 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 330
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.426
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9800 Dátum: 2018 November, 05, 07:33:58 »

Üdv! Nagyon köszönöm. Közben kutattam én is és rajzot is találtam. Ma megint kiszedtem az órát. Ha helyzetjelzőt kapcsolok az izzó nem világít. Középen összenyomom, akkor kisebb fényerővel világít, de ha megkoccintom, elalszik. Nem tudom hogy nyák vagy forrasztás, vagy valami kontakt. Ugyanis a kijelzőhöz nem szalagkábel megy, hanem valami sín rányomódik a kijelző nyáklapjának fóliájára.. megpróbálom kitisztítani.
Nem is kísérletezem a tükörbe szenzorral, olvastam hogy nem egyszerű. Csak ki akartam akarnám cserélni ha a mostani nem javul meg mert este látnom kell az időt. Csak ugye szenzor nélkül csak villog a celsius. Max belső hőt fog mérni. Jól láttam, hogy a mfalból jövő kábel kamráiba be lehet tenni a vezetéket a kések közé ha lepattintom a kis fekete védőt az 5-6 ról?
Még 1x köszönöm!

Igen, jól láttad. A 7-kamrás óracsatlakozó fekete fedlapját óvatosan le kell pattintani, és ugyanolyan keresztmetszetű vékony vezetékeket kell (blankolás nélkül) behelyezned, mint amelyek a bent lévők. Kis csavarhúzóval be szoktam nyomni őket véghelyzetbe, hogy a fedelet már csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsés, ha valaki a fedéllel szeretné a kések közé nyomni a vezetékeket. Nagyon primitív egy csatlakozó-megoldás ez, szerencsére S1 után nagyobb részüket megszüntették, csak néhány ilyen logikájú csatlakozó maradt...
Naplózva

Zerograviti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Békéscsaba
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9801 Dátum: 2018 November, 05, 19:44:32 »

Igen, jól láttad. A 7-kamrás óracsatlakozó fekete fedlapját óvatosan le kell pattintani, és ugyanolyan keresztmetszetű vékony vezetékeket kell (blankolás nélkül) behelyezned, mint amelyek a bent lévők. Kis csavarhúzóval be szoktam nyomni őket véghelyzetbe, hogy a fedelet már csak vissza kelljen pattintani. Nem szerencsés, ha valaki a fedéllel szeretné a kések közé nyomni a vezetékeket. Nagyon primitív egy csatlakozó-megoldás ez, szerencsére S1 után nagyobb részüket megszüntették, csak néhány ilyen logikájú csatlakozó maradt...

Nos megvan a hiba. Az óra nyáklapjának hátulján van egy ellenállás. Azon keresztül megy a csökkentetett fényerő. Ennek a lábai meg voltak repedve és a fólia is elválhatott. Beragasztottuk és újraforrasztottuk és a hiba megszűnt.
Köszönök mindent!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 195 196 [197]   Fel
 


Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.