Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 194 195 [196]   Le

Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 934767 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 171
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9750 Dátum: 2018 Április, 03, 19:13:07 »

Kívülről is látható a márkajelzés,vagy az egyik lapáton vagy a középső részen találod.
Ha privátban elküldöd az alvázszámot akkor a gyári katalógusban meg tudom neked nézni milyen kell a tiedhez.
Írj privátban ha jó a méret és megbeszéljük "okosba"  :-!

Mindjárt küldöm! _pug
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 171
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9751 Dátum: 2018 Április, 03, 19:20:57 »

Kívülről is látható a márkajelzés,vagy az egyik lapáton vagy a középső részen találod.
Ha privátban elküldöd az alvázszámot akkor a gyári katalógusban meg tudom neked nézni milyen kell a tiedhez.
Írj privátban ha jó a méret és megbeszéljük "okosba"  :-!

Elküldtem.
Naplózva

metalpeget

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: icemetal
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Vas megye
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9752 Dátum: 2018 Április, 05, 23:17:43 »

Sziasztok , olyan problémám van a 2001-es 306 HDi-vel , hogy indításkor a kulcsot elfordítva teker az önindító , de nem indul a kocsi. Lényeges , hogy ennek a jelenségnek az előfordulási gyakorisága kb. 20 indításból (ami persze több nap alatt jön össze normál használatban) egy. Ezzel egyidejűleg a sárga motordiagnosztika lámpa sem világít és a motortér felőli jövő relé kattanás megszokott hangja sem hallható. Kb 2 éve így van , engem nem zavart , mert már figyeltem a lámpát meg a kattanást , ha nem voltak , akkor nem is indítottam feleslegesen. Ilyenkor visszafordítottam a kulcsot alaphelyzetbe , aztán rögtön újra indítottam (már világított a diagnosztika lámpa és a relé is kattant ) , és akkor rendben elindult a motor. Aztán 2-3 napig megint semmi gond , pedig minden nap használatban van a kocsi. Most el akarom adni és jó lenne a végére járni ennek a jelentéktelennek tűnő , de az autó vásárlójának számára bosszantó hibának. Eddig sajnos lyukra futottam , mert első lépcsőben a számítógép alatti relét cseréltük ki , de a jelenség megmaradt (azt hiszem ez a relé vezérli a tankban lévő szivattyút). Kicsit hosszú volt , de talán tudtok valami támpontot adni a lehetséges javításra. Köszönöm
Naplózva

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9753 Dátum: 2018 Április, 07, 18:18:54 »

Sziasztok!

A mai napon megesett a gyári kézifék bowden cseréje. Alapvetően nem volt bonyolult művelet. Viszont valami történ szerelés közben, mert miután lábra tettük az autót és szerettem volna leállni az aknáról nem indult a kicsike. Kormány alatti táblából kiverte valami az egyik 5-ös biztit. Csere után pöc-röf indult. Viszont, és itt a 100 dolcsis kérdés, nincs zene... a hangszórók meg sem nyikkannak. A fejegység áramot kap. Látszólag megy a musicfm de síri csend és hulla szag. Fejegységet cseréltem, ugyan ez a helyzet, illetve hangsugárzót is tettem be teszt erejéig és az sem szól. Biztik kisípolva. Ötletem nincs. Nektek?

Válaszokat előre is köszi!


Update: A magnó végfoka nem elsül hanem letilt abban az esetben ha valamelyik hangszóró testtel vagy zárlatos. Ilyenkor egyik hangszóró sem szólal meg. Kettő darab vezetékkel ki lehet sakkozni, hogy melyik szólal meg és melyik nem. Oly formán, hogy a hangszórók csatiját nem dugjuk rá a magnóra csak szuflát adunk neki, majd az említett vezetékeket a csatlakozó érpárjaiba dugva a vezetékek másik végét pedig a magnó lábaira érintve ellenőrizni lehet a kimenetet. Amelyik nem szólal meg az a ludas. Ha esetleg valaki még így járna ez megoldás lehet.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9754 Dátum: 2018 Május, 02, 21:22:15 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom a központi zárral.Ez egy S3 kombi.Ha le akarom zárni azonnal visszanyit.Az összes ajtó jól van becsukva.Ellenben ha bal első ajtót kézzel zárom, le tudom.Ha jobb elsőt zárom kézzel visszanyit, és nyitja az összes lezárt ajtót is.Jelenleg lezárom a jobb felét, és utánna a balt akkor jó.Nyitásnál ha gombot megnyomom hogy nyisson kétszer nyit.
Hol keressem a hibát?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9755 Dátum: 2018 Május, 03, 09:29:34 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom a központi zárral.Ez egy S3 kombi.Ha le akarom zárni azonnal visszanyit.Az összes ajtó jól van becsukva.Ellenben ha bal első ajtót kézzel zárom, le tudom.Ha jobb elsőt zárom kézzel visszanyit, és nyitja az összes lezárt ajtót is.Jelenleg lezárom a jobb felét, és utánna a balt akkor jó.Nyitásnál ha gombot megnyomom hogy nyisson kétszer nyit.
Hol keressem a hibát?

mindkét első ajtó átvezetőjét gondosan nézd át, szerintem vezetékszakadás lesz.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9756 Dátum: 2018 Május, 05, 18:54:24 »

mindkét első ajtó átvezetőjét gondosan nézd át, szerintem vezetékszakadás lesz.

Köszi.Tényleg szakadás volt. A bal első ajtónál volt egy zöld színű ami szakadt volt.Most minden mükszik.
Naplózva

Maki

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9757 Dátum: 2018 Május, 21, 23:55:06 »

Sziasztok!
Lenne egy elég idegesítő problémám! Pár nappal ezelőtt izzókat cseréltem a műszerfalban és azóta az üzemenyag szint mutatóm nem mutat valós értéket illetve nagyon lefekszik a mutató mikor leállítom az autót. Illetve a sebesség mutató is nehezkesen akadozva megy fölfele. Mi lehet a baj? Kontakt spray-vel probálkozzak és/vagy esetleg WD-40? Ha igen akkor a csatlakozókat fújjam?
A másik érdekesség, hogy nagyon ritkán ha nagyon rászedem a kormányt mondjuk parkolásnál, akkor szokott olyat produkálni, hogy leáll a motor teljesen. Ez mitől lehet? Egy 97-es 1.4 XN-ről volna szó.
Üdv.: Krisz :)
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 171
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9758 Dátum: 2018 Május, 22, 21:28:59 »

Üdv Mindenkinek!

Első csavarrugó törés ütötte fel a fejét, most volna egy  lengéscsillapító rugóval egyetemben, bontóból komplett kerékaggyal. Csak azt nem tudom hová kell bekötni az ABS érzékelő kábelét, mert a kerékkivágáson túl vezet a kábele, ami még újabb munkát, megbontást generálna.
 Ahogy hallottam Peugeot 306-os betegség az első rugónak a törése,nem tudom mi a betegség korhatára, de nálam 300.000.-km-nél történt meg és igencsak a jó édesanyja útszakaszon járok napi szinten. Vagy praktikusabb lenne újat venni?
Van valakinek valami javaslata?
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1998.01
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: Egyéb
  • Típus: 5 ajtós
    • Peugeot Klub
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9759 Dátum: 2018 Május, 25, 19:58:17 »

Sziasztok!
Lenne egy elég idegesítő problémám! Pár nappal ezelőtt izzókat cseréltem a műszerfalban és azóta az üzemenyag szint mutatóm nem mutat valós értéket illetve nagyon lefekszik a mutató mikor leállítom az autót. Illetve a sebesség mutató is nehezkesen akadozva megy fölfele. Mi lehet a baj? Kontakt spray-vel probálkozzak és/vagy esetleg WD-40? Ha igen akkor a csatlakozókat fújjam?
A másik érdekesség, hogy nagyon ritkán ha nagyon rászedem a kormányt mondjuk parkolásnál, akkor szokott olyat produkálni, hogy leáll a motor teljesen. Ez mitől lehet? Egy 97-es 1.4 XN-ről volna szó.
Üdv.: Krisz :)

Szia!
A mutatók el tudnak fordulni a tengelyen, így újra szét kell szedned, ha javítani akarsz az alaphelyzeten.
A kontakt-spray tökéletes az érintkezések javítására - a WD40 inkább kenéshez való. Nem tudsz a kontakttal kárt tenni benne, mert elpárolog - mindent csatlakozó felületet be kell fújni vele.
Ha kitekert kormánynál lefullad, lehet hogy haldoklik a szervo-szivattyú és nem bírja már az alapjárat - mindkettőt meg kell nézetni.
Sok sikert!
Naplózva

JeGondor

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9760 Dátum: 2018 Június, 01, 20:13:16 »

Sziasztok!
Vettem egy 306SL-t,újabban időnként nem működik az indexem.Valakinek tapasztalat?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9761 Dátum: 2018 Június, 01, 20:31:56 »

Sziasztok!
Vettem egy 306SL-t,újabban időnként nem működik az indexem.Valakinek tapasztalat?

Ha egyik oldalra sem működik, akkor nem az irányjelző kapcsolónál kezdeném a hibakeresést. Sokszor elegendő az elakadásjelző-kapcsoló foglalatában az érintkezőkön szorítani egy kicsit, de maga az elakadásjelző-kapcsoló is lehet hibás.
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9762 Dátum: 2018 Június, 07, 10:54:05 »

Sziasztok!

1999 -s 306 - k hol van a kulcshoz tartozó dekódoló egysége.
Belerakom a gyújtáskapcsolóba a kulcsot, amiben van egy gyűrű, az alapján azonosítja, hogy az autóhoz tartozik a kulcs, és az ehhez tartozó doboz helyére lennék kiváncsi, hogy hol van.

Ki kell szednem a helyéről. Tippem az van, de nem akarom szétbontani az egészet.
Talán a boxnál, váltó, szivargyújtó környékén a burkolat alatt?

Másik kérdés: az ELM27 OBDII BLUETOOTH az jó az 1999 - s autókhoz? Valaki esetleg használja okostelefonhoz?

Üdv, Levente
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9763 Dátum: 2018 Június, 07, 13:19:28 »

Sziasztok!

1999 -s 306 - k hol van a kulcshoz tartozó dekódoló egysége.
Belerakom a gyújtáskapcsolóba a kulcsot, amiben van egy gyűrű, az alapján azonosítja, hogy az autóhoz tartozik a kulcs, és az ehhez tartozó doboz helyére lennék kiváncsi, hogy hol van.

Ki kell szednem a helyéről. Tippem az van, de nem akarom szétbontani az egészet.
Talán a boxnál, váltó, szivargyújtó környékén a burkolat alatt?

Másik kérdés: az ELM27 OBDII BLUETOOTH az jó az 1999 - s autókhoz? Valaki esetleg használja okostelefonhoz?

Üdv, Levente

Szia szlevi,

1999-ben volt S2-es S3-as  is.
Az egység egészen más, de helyileg ugyanott van: pontosan ahol írtad is.
Ki kell venni a hossz-boxot, hogy hozzáférj a középboxban a szivargyújtó mögött.

Az ELM27 OBDII BLUETOOTH cuccról tapasztalatom nincs, de jót még senkitől nem hallottam róla...
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9764 Dátum: 2018 Június, 07, 13:38:28 »

Szia szlevi,

1999-ben volt S2-es S3-as  is.
Az egység egészen más, de helyileg ugyanott van: pontosan ahol írtad is.
Ki kell venni a hossz-boxot, hogy hozzáférj a középboxban a szivargyújtó mögött.

Az ELM27 OBDII BLUETOOTH cuccról tapasztalatom nincs, de jót még senkitől nem hallottam róla...

Köszi Zimu.

1999.06.01 - i az autó. Ebben a szivargyújtó nem a középboxban van, de köszi.

A ventilátorok azóta is működnek.  ;D :) ;)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9765 Dátum: 2018 Június, 07, 14:53:50 »

Köszi Zimu.

1999.06.01 - i az autó. Ebben a szivargyújtó nem a középboxban van, de köszi.

A ventilátorok azóta is működnek.  ;D :) ;)

Ha 1999.06.01, akkor még S2 kell, hogy legyen.
No de hol a szivargyújtó, ha nem a középboxban?
Vagy a saját XSI-dről van esetleg szó?

Annak örülök, hogy a ventik jók azóta is!
Pedig féltem erősen, hiszen olyan vezeték is akadt, amelyiken egynél több helyen volt szakadást okozó oxidáció, szóval erősen aggódtam, hogy nem lesz tartós...
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9766 Dátum: 2018 Június, 07, 15:32:30 »

Ha 1999.06.01, akkor még S2 kell, hogy legyen.
No de hol a szivargyújtó, ha nem a középboxban?
Vagy a saját XSI-dről van esetleg szó?

Annak örülök, hogy a ventik jók azóta is!
Pedig féltem erősen, hiszen olyan vezeték is akadt, amelyiken egynél több helyen volt szakadást okozó oxidáció, szóval erősen aggódtam, hogy nem lesz tartós...

Lehet, hogy rosszul fogalmaztam a 99 - s ben máshol van a szivargyújtó, mint a 97 - s ben. A 97 -s ben a hamutartónál van a 99 -sben pedig a fűtés kapcsolók alatt az vészvillogó mellett középen.

A 1999 - s az egy másik autó, az is egy GTI.

Egyébként nem XSI - m van, hanem GTI - m.  ;D :D ;)
Naplózva

lacko650

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: Tabdi
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9767 Dátum: 2018 Június, 24, 11:22:52 »

Sziasztok!!!

A segítségeteket szeretném kérni!! A jelenség az, hogy nem működik a riasztó távirányító. Elemet cseréltem benne, de semmi nem változott. Csak annyit szeretnék csinálni, hogy ne kezdjen állandóan villogni az elakadásjelző. Nagyon bosszantó. angry Hogyan tudnám ezt házilag kiküszöbölni? A risztóra nincs szükségem a központi zár tökéletesen működik.

Előre is köszönöm az esetleges megoldásokat és tippeket!!! :-! blingdriveingsmiley
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9768 Dátum: 2018 Június, 24, 21:55:48 »

Sziasztok!!!

A segítségeteket szeretném kérni!! A jelenség az, hogy nem működik a riasztó távirányító. Elemet cseréltem benne, de semmi nem változott. Csak annyit szeretnék csinálni, hogy ne kezdjen állandóan villogni az elakadásjelző. Nagyon bosszantó. angry Hogyan tudnám ezt házilag kiküszöbölni? A risztóra nincs szükségem a központi zár tökéletesen működik.

Előre is köszönöm az esetleges megoldásokat és tippeket!!! :-! blingdriveingsmiley

A riasztód 99%, hogy utólagos, nem pedig gyári. Így ha végigköveted a vezetékezéseket, mindenestől ki tudod bontani. Ám nagyon sok esetben van egy kis kulcs, aminek a segítségével a központi egységnél kiiktatható...
Naplózva

lacko650

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: Tabdi
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9769 Dátum: 2018 Június, 26, 21:05:36 »

A riasztód 99%, hogy utólagos, nem pedig gyári. Így ha végigköveted a vezetékezéseket, mindenestől ki tudod bontani. Ám nagyon sok esetben van egy kis kulcs, aminek a segítségével a központi egységnél kiiktatható...

Köszönöm szépen!!!! :-!
Naplózva

Bolyki21

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9770 Dátum: 2018 Július, 01, 09:37:02 »

Sziasztok van egy 1998-as 1.4XN 306-om. Az lenne a gond hogy rádugom obd-re és nem kommunikál a géppel.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9771 Dátum: 2018 Július, 01, 23:39:30 »

Sziasztok van egy 1998-as 1.4XN 306-om. Az lenne a gond hogy rádugom obd-re és nem kommunikál a géppel.

Szerintem gyári szoftverrel (Peugeot Planet) is próbáld.
Naplózva

Bolyki21

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9772 Dátum: 2018 Július, 03, 21:47:48 »

Sziasztok! Még egyet szeretnék kérdezni, hogy az miert van hogy lenyomom az ablakot a vezető ülésnél és nehezen megy le az ablak és közben hallom a központi zárat hátul?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9773 Dátum: 2018 Július, 04, 08:40:57 »

Sziasztok! Még egyet szeretnék kérdezni, hogy az miert van hogy lenyomom az ablakot a vezető ülésnél és nehezen megy le az ablak és közben hallom a központi zárat hátul?

Leginkább vezeték-sérülésekre gyanakszom a vezetőoldali ajtóátvezetőnél.
Naplózva

zabradizsolt

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 24
  • Lakóhely: DUNAKESZI
  • Motor: Egyb
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9774 Dátum: 2018 Július, 06, 10:52:45 »

Sziasztok !
Van egy 306os 1994 1.6 benzines ferdehátum
Napi használatban volt.
Szombaton indul simán majd le is mostam és utánna is simán indult..
Másnap hajnalban indultam volna vele .. kulcs bedug elforgat
És a műszerfalon egy árva visszajelzést sem adott(akku,kézifék semmi)
Csak azt hallod ahogy a rele kattog ... arra tippeltek hogy gyújtáskapcsoló..
Vettem eggyet újonnan rápróbaltuk és ugyan azt csinalta csak kattogott a rele ...
Rámértek az aksira a 12 V benne volt sőt az összes biztire is es azis mind rendben volt ...
Plane a gyujtas csatik is rendben voltak szoval aram az volt ...
Ha gyujtasra raktad akkor a futes ment magyarul nem a gyujtaskapcsolo a gond ...
A muszerfalon csak a tavolsagi es az elakadas jelzo ad visszajelzest es csak nattog
Szerintetek mi lehet a problema ?? Valaki talalkozott mar ilyennel??
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9775 Dátum: 2018 Július, 09, 07:45:36 »

Sziasztok !
Van egy 306os 1994 1.6 benzines ferdehátum
Napi használatban volt.
Szombaton indul simán majd le is mostam és utánna is simán indult..
Másnap hajnalban indultam volna vele .. kulcs bedug elforgat
És a műszerfalon egy árva visszajelzést sem adott(akku,kézifék semmi)
Csak azt hallod ahogy a rele kattog ... arra tippeltek hogy gyújtáskapcsoló..
Vettem eggyet újonnan rápróbaltuk és ugyan azt csinalta csak kattogott a rele ...
Rámértek az aksira a 12 V benne volt sőt az összes biztire is es azis mind rendben volt ...
Plane a gyujtas csatik is rendben voltak szoval aram az volt ...
Ha gyujtasra raktad akkor a futes ment magyarul nem a gyujtaskapcsolo a gond ...
A muszerfalon csak a tavolsagi es az elakadas jelzo ad visszajelzest es csak nattog
Szerintetek mi lehet a problema ?? Valaki talalkozott mar ilyennel??

Akkusarukat nézd át, aztán a testkábelt az akku negatívtól a váltóházra, majd onnét tovább a karosszériára, ezeken túl még az indítómotorra menő vezetékeket.
Naplózva

zabradizsolt

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 24
  • Lakóhely: DUNAKESZI
  • Motor: Egyb
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9776 Dátum: 2018 Július, 09, 19:17:02 »

Koszonom szepen a tippet megprobalom mindenkepp ‘n!!
Naplózva

Bill67

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 1998.10
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Hódmezõvásárhely
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9777 Dátum: 2018 Július, 20, 19:35:09 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt, és SEGÍTSÉGET kérek!
Van egy 306 XN Break 1998 évi kedvencem. Mostanában nem sokat tudtam használni, mert a céges autóval kellett mászkáljak  blingdriveingsmiley , azt vettem észre hogy a bal ajtónál állandóan visszazár a központi zár, az ablaktörlőket nem tudom egyik oldalt sem működtetni bored, elvittem szerelőhöz , de azt mondta hogy itt minden kábel fekete! Na itt derült ki a számomra , hogy ezt már valaki buherálta. Van valakinek olyan kábelcsatlakozós átvezetője , amiben színesek a kábelek, vagy létezik rajz , leírás arról, hogy mit hova kell kötni. van erre megoldás, a szerelő azt mondja mire megcsinálják nagyon nagyon sokba fog kerülni. Akkor előbb futok egy kört itt nálatok  _pug.
Előre is köszönöm a segítségeket! biggrin
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9778 Dátum: 2018 Július, 22, 21:19:47 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt, és SEGÍTSÉGET kérek!
Van egy 306 XN Break 1998 évi kedvencem. Mostanában nem sokat tudtam használni, mert a céges autóval kellett mászkáljak  blingdriveingsmiley , azt vettem észre hogy a bal ajtónál állandóan visszazár a központi zár, az ablaktörlőket nem tudom egyik oldalt sem működtetni bored, elvittem szerelőhöz , de azt mondta hogy itt minden kábel fekete! Na itt derült ki a számomra , hogy ezt már valaki buherálta. Van valakinek olyan kábelcsatlakozós átvezetője , amiben színesek a kábelek, vagy létezik rajz , leírás arról, hogy mit hova kell kötni. van erre megoldás, a szerelő azt mondja mire megcsinálják nagyon nagyon sokba fog kerülni. Akkor előbb futok egy kört itt nálatok  _pug.
Előre is köszönöm a segítségeket! biggrin

A kétoldali ablaktörlő helyett ablakemelőt akartál írni, ugye?  ;)

Adj meg egy email-címet, és tudok csatlakozó-kiosztást küldeni.
Naplózva

Bill67

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 1998.10
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Hódmezõvásárhely
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9779 Dátum: 2018 Július, 23, 07:04:39 »

Szia . Igen azt akartam írni, ablakemelőt, :).  Nagyon szuper hír hogy tudsz segíteni, előre is köszönöm.
E-mail:    badger1205@gmail.com
Nagyon köszönöm a segítséget! :-! :-! :-! :-! :-! _pug _pug _pug

Béla
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 328
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.409
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9780 Dátum: 2018 Július, 23, 15:14:47 »

Szia . Igen azt akartam írni, ablakemelőt, :).  Nagyon szuper hír hogy tudsz segíteni, előre is köszönöm.
E-mail:    badger1205@gmail.com
Nagyon köszönöm a segítséget! :-! :-! :-! :-! :-! _pug _pug _pug

Béla

Küldtem emailt.
Ha másik csatlakozót akarsz venni vezeték-darabokkal együtt, akkor javaslom, hogy 2000 augusztus utáni, szerelhető csatlakozós kivitelt keress. (Ámbár a későieknél is előfordul a kiöntött csatlakozós kivitel...)
Naplózva

Zsee67

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 51
  • Lakóhely: Mezőtúr
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9781 Dátum: 2018 Augusztus, 11, 16:30:10 »

Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon.
Van egy 1997-es Peugeot 306 1.6 Break kombi személyautóm, melynek egyetlen kulcsa szétesett és kiesett belőle az immo chip, ami természetesen el is veszett.
Az lenne a kérdés, hogy van e rá módszer, vagy valaki, aki ki tudja olvasni a vezérlőből az immo kódot és új chipet készítsen, vagy véglegesen kiiktatni az immobilisert?
A neten nem sok megoldást találtam erre a típusra.
A motor vezérlő típusa Bosch MP5.2 0 261 204 628

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9782 Dátum: 2018 Augusztus, 13, 10:24:24 »

Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon.
Van egy 1997-es Peugeot 306 1.6 Break kombi személyautóm, melynek egyetlen kulcsa szétesett és kiesett belőle az immo chip, ami természetesen el is veszett.
Az lenne a kérdés, hogy van e rá módszer, vagy valaki, aki ki tudja olvasni a vezérlőből az immo kódot és új chipet készítsen, vagy véglegesen kiiktatni az immobilisert?
A neten nem sok megoldást találtam erre a típusra.
A motor vezérlő típusa Bosch MP5.2 0 261 204 628

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szia!

A facen írtam neked már korábban, hogy a www.kulcsmuhely.eu - n tudnak neked segíteni, nekem még kulcsom (zárbetétet vittem) sem volt és egy kódolt kulcsot kaptam vissza, amivel indult az autó.

Üdv, Levente
Naplózva
Oldalak: 1 ... 194 195 [196]   Fel
 


Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 30 lekéréssel.