0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
KĂvĂźlrĹl is lĂĄthatĂł a mĂĄrkajelzĂŠs,vagy az egyik lapĂĄton vagy a kĂśzĂŠpsĹ rĂŠszen talĂĄlod.Ha privĂĄtban elkĂźldĂśd az alvĂĄzszĂĄmot akkor a gyĂĄri katalĂłgusban meg tudom neked nĂŠzni milyen kell a tiedhez.Ărj privĂĄtban ha jĂł a mĂŠret ĂŠs megbeszĂŠljĂźk "okosba"
Sziasztok!Van egy kis gondom a kĂśzponti zĂĄrral.Ez egy S3 kombi.Ha le akarom zĂĄrni azonnal visszanyit.Az Ăśsszes ajtĂł jĂłl van becsukva.Ellenben ha bal elsĹ ajtĂłt kĂŠzzel zĂĄrom, le tudom.Ha jobb elsĹt zĂĄrom kĂŠzzel visszanyit, ĂŠs nyitja az Ăśsszes lezĂĄrt ajtĂłt is.Jelenleg lezĂĄrom a jobb felĂŠt, ĂŠs utĂĄnna a balt akkor jĂł.NyitĂĄsnĂĄl ha gombot megnyomom hogy nyisson kĂŠtszer nyit.Hol keressem a hibĂĄt?
mindkĂŠt elsĹ ajtĂł ĂĄtvezetĹjĂŠt gondosan nĂŠzd ĂĄt, szerintem vezetĂŠkszakadĂĄs lesz.
Sziasztok! Lenne egy elĂŠg idegesĂtĹ problĂŠmĂĄm! PĂĄr nappal ezelĹtt izzĂłkat cserĂŠltem a mĹąszerfalban ĂŠs azĂłta az Ăźzemenyag szint mutatĂłm nem mutat valĂłs ĂŠrtĂŠket illetve nagyon lefekszik a mutatĂł mikor leĂĄllĂtom az autĂłt. Illetve a sebessĂŠg mutatĂł is nehezkesen akadozva megy fĂślfele. Mi lehet a baj? Kontakt spray-vel probĂĄlkozzak ĂŠs/vagy esetleg WD-40? Ha igen akkor a csatlakozĂłkat fĂşjjam? A mĂĄsik ĂŠrdekessĂŠg, hogy nagyon ritkĂĄn ha nagyon rĂĄszedem a kormĂĄnyt mondjuk parkolĂĄsnĂĄl, akkor szokott olyat produkĂĄlni, hogy leĂĄll a motor teljesen. Ez mitĹl lehet? Egy 97-es 1.4 XN-rĹl volna szĂł.Ădv.: Krisz
Sziasztok!Vettem egy 306SL-t,Ăşjabban idĹnkĂŠnt nem mĹąkĂśdik az indexem.Valakinek tapasztalat?
Sziasztok!1999 -s 306 - k hol van a kulcshoz tartozĂł dekĂłdolĂł egysĂŠge.Belerakom a gyĂşjtĂĄskapcsolĂłba a kulcsot, amiben van egy gyĹąrĹą, az alapjĂĄn azonosĂtja, hogy az autĂłhoz tartozik a kulcs, ĂŠs az ehhez tartozĂł doboz helyĂŠre lennĂŠk kivĂĄncsi, hogy hol van.Ki kell szednem a helyĂŠrĹl. Tippem az van, de nem akarom szĂŠtbontani az egĂŠszet.TalĂĄn a boxnĂĄl, vĂĄltĂł, szivargyĂşjtĂł kĂśrnyĂŠkĂŠn a burkolat alatt?MĂĄsik kĂŠrdĂŠs: az ELM27 OBDII BLUETOOTH az jĂł az 1999 - s autĂłkhoz? Valaki esetleg hasznĂĄlja okostelefonhoz?Ădv, Levente
Szia szlevi,1999-ben volt S2-es S3-as is.Az egysĂŠg egĂŠszen mĂĄs, de helyileg ugyanott van: pontosan ahol Ărtad is.Ki kell venni a hossz-boxot, hogy hozzĂĄfĂŠrj a kĂśzĂŠpboxban a szivargyĂşjtĂł mĂśgĂśtt.Az ELM27 OBDII BLUETOOTH cuccrĂłl tapasztalatom nincs, de jĂłt mĂŠg senkitĹl nem hallottam rĂłla...
KĂśszi Zimu.1999.06.01 - i az autĂł. Ebben a szivargyĂşjtĂł nem a kĂśzĂŠpboxban van, de kĂśszi.A ventilĂĄtorok azĂłta is mĹąkĂśdnek.
Ha 1999.06.01, akkor mĂŠg S2 kell, hogy legyen. No de hol a szivargyĂşjtĂł, ha nem a kĂśzĂŠpboxban?Vagy a sajĂĄt XSI-drĹl van esetleg szĂł?Annak ĂśrĂźlĂśk, hogy a ventik jĂłk azĂłta is!Pedig fĂŠltem erĹsen, hiszen olyan vezetĂŠk is akadt, amelyiken egynĂŠl tĂśbb helyen volt szakadĂĄst okozĂł oxidĂĄciĂł, szĂłval erĹsen aggĂłdtam, hogy nem lesz tartĂłs...
Sziasztok!!!A segĂtsĂŠgeteket szeretnĂŠm kĂŠrni!! A jelensĂŠg az, hogy nem mĹąkĂśdik a riasztĂł tĂĄvirĂĄnyĂtĂł. Elemet cserĂŠltem benne, de semmi nem vĂĄltozott. Csak annyit szeretnĂŠk csinĂĄlni, hogy ne kezdjen ĂĄllandĂłan villogni az elakadĂĄsjelzĹ. Nagyon bosszantĂł. Hogyan tudnĂĄm ezt hĂĄzilag kikĂźszĂśbĂślni? A risztĂłra nincs szĂźksĂŠgem a kĂśzponti zĂĄr tĂśkĂŠletesen mĹąkĂśdik. ElĹre is kĂśszĂśnĂśm az esetleges megoldĂĄsokat ĂŠs tippeket!!!
A riasztĂłd 99%, hogy utĂłlagos, nem pedig gyĂĄri. Ăgy ha vĂŠgigkĂśveted a vezetĂŠkezĂŠseket, mindenestĹl ki tudod bontani. Ăm nagyon sok esetben van egy kis kulcs, aminek a segĂtsĂŠgĂŠvel a kĂśzponti egysĂŠgnĂŠl kiiktathatĂł...
Sziasztok van egy 1998-as 1.4XN 306-om. Az lenne a gond hogy rĂĄdugom obd-re ĂŠs nem kommunikĂĄl a gĂŠppel.
Sziasztok! MĂŠg egyet szeretnĂŠk kĂŠrdezni, hogy az miert van hogy lenyomom az ablakot a vezetĹ ĂźlĂŠsnĂŠl ĂŠs nehezen megy le az ablak ĂŠs kĂśzben hallom a kĂśzponti zĂĄrat hĂĄtul?
Sziasztok !Van egy 306os 1994 1.6 benzines ferdehĂĄtumNapi hasznĂĄlatban volt.Szombaton indul simĂĄn majd le is mostam ĂŠs utĂĄnna is simĂĄn indult..MĂĄsnap hajnalban indultam volna vele .. kulcs bedug elforgatĂs a mĹąszerfalon egy ĂĄrva visszajelzĂŠst sem adott(akku,kĂŠzifĂŠk semmi)Csak azt hallod ahogy a rele kattog ... arra tippeltek hogy gyĂşjtĂĄskapcsolĂł..Vettem eggyet Ăşjonnan rĂĄprĂłbaltuk ĂŠs ugyan azt csinalta csak kattogott a rele ...RĂĄmĂŠrtek az aksira a 12 V benne volt sĹt az Ăśsszes biztire is es azis mind rendben volt ...Plane a gyujtas csatik is rendben voltak szoval aram az volt ...Ha gyujtasra raktad akkor a futes ment magyarul nem a gyujtaskapcsolo a gond ...A muszerfalon csak a tavolsagi es az elakadas jelzo ad visszajelzest es csak nattogSzerintetek mi lehet a problema ?? Valaki talalkozott mar ilyennel??
Sziasztok!Teljesen Ăşj vagyok itt, ĂŠs SEGĂTSĂGET kĂŠrek!Van egy 306 XN Break 1998 ĂŠvi kedvencem. MostanĂĄban nem sokat tudtam hasznĂĄlni, mert a cĂŠges autĂłval kellett mĂĄszkĂĄljak , azt vettem ĂŠszre hogy a bal ajtĂłnĂĄl ĂĄllandĂłan visszazĂĄr a kĂśzponti zĂĄr, az ablaktĂśrlĹket nem tudom egyik oldalt sem mĹąkĂśdtetni , elvittem szerelĹhĂśz , de azt mondta hogy itt minden kĂĄbel fekete! Na itt derĂźlt ki a szĂĄmomra , hogy ezt mĂĄr valaki buherĂĄlta. Van valakinek olyan kĂĄbelcsatlakozĂłs ĂĄtvezetĹje , amiben szĂnesek a kĂĄbelek, vagy lĂŠtezik rajz , leĂrĂĄs arrĂłl, hogy mit hova kell kĂśtni. van erre megoldĂĄs, a szerelĹ azt mondja mire megcsinĂĄljĂĄk nagyon nagyon sokba fog kerĂźlni. Akkor elĹbb futok egy kĂśrt itt nĂĄlatok .ElĹre is kĂśszĂśnĂśm a segĂtsĂŠgeket!
Szia . Igen azt akartam Ărni, ablakemelĹt, . Nagyon szuper hĂr hogy tudsz segĂteni, elĹre is kĂśszĂśnĂśm.E-mail: badger1205@gmail.comNagyon kĂśszĂśnĂśm a segĂtsĂŠget! BĂŠla
Sziasztok!Ăj vagyok ezen a fĂłrumon. Van egy 1997-es Peugeot 306 1.6 Break kombi szemĂŠlyautĂłm, melynek egyetlen kulcsa szĂŠtesett ĂŠs kiesett belĹle az immo chip, ami termĂŠszetesen el is veszett.Az lenne a kĂŠrdĂŠs, hogy van e rĂĄ mĂłdszer, vagy valaki, aki ki tudja olvasni a vezĂŠrlĹbĹl az immo kĂłdot ĂŠs Ăşj chipet kĂŠszĂtsen, vagy vĂŠglegesen kiiktatni az immobilisert?A neten nem sok megoldĂĄst talĂĄltam erre a tĂpusra.A motor vezĂŠrlĹ tĂpusa Bosch MP5.2 0 261 204 628ElĹre is kĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszokat!
Sziasztok. Kis segĂtsèget szeretnèk kèrni. A diagnosztika csatlakozĂłt keresnèm a 97-es èvjĂ ratĂş 1.4-es sedan-omban, de a korĂ bbi ĂrĂ sokban olvasottal ellentètben,nekem nincs a biztitĂ bla takarĂł panel alatt a kormĂ nyoszlop vonalĂ ban... Esetleg lehet mĂ shol eldugva? VĂ laszokat elĹre is kĂśszĂśnĂśm.
Ha 1997 ĂĄprilis elĹtt gyĂĄrtottĂĄk az autĂłdat (tehĂĄt S1-es, vagyis mechanikus kilomĂŠterszĂĄmlĂĄlĂłs, az irĂĄnyjelzĹ kĂźlĂśn egysĂŠg a fĂŠnyszĂłrĂłk mellett, stb...), akkor nincs OBD-csatlakozĂł.A motortĂŠri biztosĂtĂŠkdoboznĂĄl vannak kis kĂŠtpĂłlusĂş csatlakozĂłk, azok segĂtsĂŠgĂŠvel lehetsĂŠges a diagnosztika.
HellĂł!3. ĂŠve hasznĂĄlunk egy 2000/01-es 1.4-es Huskyt.Az elejĂŠn elĹfordult, hogy nem mindig szĂłlt a kĂźrt. AztĂĄn ĂścsĂŠm leamortizĂĄlta a bal elejĂŠt egy villanyoszloppal. LĂŠgzsĂĄk cserĂŠlve (sok egyĂŠb melltt), de ĂĄllĂtĂłlag a bajuszkapcsolĂłt is kell valami ĂĄtvezetĹ kĂĄbel miatt. A rĂĄdiĂł ĂĄtalakĂtva SAL-hoz, kezdetektĹl elfelejtett mindent, amikor levettĂźk a gyĂşjtĂĄst (fejegysĂŠg csere sem orvosolta ezt). ĂllĂtĂłlag a fĹątĂŠsszabĂĄlyozĂłknak is vilĂĄgĂtani kellene, olyat sem lĂĄttunk. NyĂĄron el kezdett szĂłrakozni a kĂśzpontizĂĄr, ill. az el. ablakemelĹ. SĂłgor kicsit ĂĄtnĂŠzegette, biztosĂtĂŠkokat is (motor ĂŠs utastĂŠrben is), a kĂźrtĂśt kidobta, de legalĂĄbb az ajtĂłval-ablakkal nincs most problĂŠma. A vezetĹ oldali ajtĂłban lĂŠvĹ kĂĄbelt kellene talĂĄn kicserĂŠlni. Ja, ha mĂŠg ide belefĂŠr, az ABS is elment, egy-kĂŠt csĂśvecske mintha deformĂĄlĂłdott volna ĂźtkĂśzĂŠskor.VĂĄrom az ĂŠpĂtĹ jellegĹą hozzĂĄszĂłlĂĄsokat. KĂśszi elĹre is.
...ĂllĂtĂłlag a fĹątĂŠsszabĂĄlyozĂłknak is vilĂĄgĂtani kellene, olyat sem lĂĄttunk...
Sziasztok!SzeretnĂŠk tanĂĄcsot kĂŠrni, hogy mi lehet a problĂŠma, hogy ha benyomom a hĂĄtsĂł ablak fĹątĂŠst akkor nem villĂĄgĂt erĹsebb fĂŠnnyel a gomb, a hĂĄtsĂł ablak fĹątĂŠs sem mĹąkĂśdik.BiztosĂtĂŠk tĂĄblĂĄt vĂŠgig nĂŠztem. Rendben van. Narancs sĂĄrga relĂŠ hallom katogni amikor nyomkodom a fĹątĂŠs gombot. LehetsĂŠges hogy az lesz a rossz? Mi lehet a problĂŠma? MerrĹl kezdjem keresni?KĂśszĂśnĂśm szĂŠpen elĹre is.
Sziasztok. Van egy 97.07. 1.4 sedĂĄnom S2-es.A fordulatszĂĄm mutatĂłval vannak problĂŠmĂĄim csupĂĄn annyi hogy nem mĹąkĂśdik. Azt csinĂĄlta hogy menet kĂśzben pĂĄrszor leesett a mutatĂł egy pillanatra aztĂĄn ĂŠletre kelt. Ez ment 2 hĂŠtig de mostmĂĄr meg sem mozdul. Szerintetek mi lehet a gond? MĹąszerfal vagy valami mĂĄs??VĂĄlaszokat elĹre is kĂśszi
ValĂłban a narancsszĂnĹą relĂŠ kapcsolja a hĂĄtsĂł szĂŠlvĂŠdĹ fĹątĂŠsĂŠt (plusz a tĂźkĂśrfĹątĂŠst is, ha van).Nem ritka, hogy elĂŠg a relĂŠ, vagy ĂśsszeĂŠgnek a foglalatĂĄban az ĂŠrintkezĹk.JĂł esĂŠllyel ott lesz a gond, ha a fenti tĂźnetek jelentkeztek.
KĂśszĂśnĂśm szĂŠpen a tanĂĄcsot. Hogy ha a foglalatban az ĂŠrintkezĹk Ăśsszevannak ĂŠgve, hogyan tunĂĄm orvosolni? Kontakt spray megoldĂĄs lehet?
GyanĂşs, hogy ĂŠrintkezĂŠsi hiba a mĹąszerfalnĂĄl, vagy a jeladĂł meghibĂĄsodĂĄsa. ElĹbbi viszonylag kĂśnnyen orvosolhatĂł, ha a vezetĂŠk nem szakadt: a mĹąszerfali mĹąszeregysĂŠget kell kiszerelni. MacerĂĄs egy kicsit, de nem megoldhatatlan, ĂŠn mĂĄr tĂśbbszĂśr kiszedtem. ElsĹkĂŠnt a kormĂĄny borĂtĂĄs 3 csavarjĂĄbĂłl a felĂŠd esĹ kettĹt ki kell hajtani (torx), a felsĹ fedĹlapot levenni. Ez utĂĄn a mĂśgĂśtte lĂŠvĹ kĂŠt, szintĂŠn torx csavart, ami a mĹąszerfal keretĂŠt rĂśgzĂti, meg ugyan ennek a kĂŠt csavarjĂĄt fent kicsavarni. Ezt kĂśvetĹen fĂŠrsz hozzĂĄ a mĹąszeregysĂŠg 3, torx csavarjĂĄhoz: kettĹ lent, egy fent kĂśzĂŠpen. A hĂĄromkĂźllĹs kormĂĄnyt a legalsĂł pozĂciĂłba ĂĄllĂtani, ĂŠs a mĹąszeregysĂŠg tetejĂŠn lĂŠvĹ kĂŠt csatlakozĂłt kell levĂĄlasztani a mĹąszeregysĂŠgrĹl. Ehhez a csatlakozĂłk tetejĂŠn lĂŠvĹ aprĂł "bĂźtykĂśt" kell finoman (!) benyomni, ĂŠs a kengyelt hĂĄtrahĂşzva a csatlakozĂłk szĂŠpen kiemelkednek. Ha a csatlakozĂłkat levĂĄlasztottad, akkor a kormĂĄnykerĂŠk felsĹ rĂŠszĂŠn Ăłvatosan ki lehet jĂĄtszani a teljes mĹąszeregysĂŠget. A napi szĂĄmlĂĄlĂł gombjĂĄra vigyĂĄzz, hajlamos beakadni, le ne tĂśrjĂśn! A csatlakozĂłkat ĂŠrdemes kifĂşjni, illetve az Ăźregben maradĂł dugĂłkat kontakt sprĂŠvel lefĂşjni. SzĂĄradĂĄs utĂĄn rakd csak Ăśssze!Ha mĂĄr kint van a mĹąszeregysĂŠg, ĂŠrdemes az izzĂłkat ĂĄtnĂŠzni, a hibĂĄsakat cserĂŠlni (nekem a mĂşltkor 7 darabot kellett!), nem nagy Ăśsszeg, autĂłsboltban 80,- Ft/db ĂĄron vettem. (12 V 1,2 W, rizsszem izzĂł.) A foglalatuk "bajonett zĂĄras", azaz 1/4 fordualttal el kell fordĂtani, ĂŠs kiemelhetĹ. A foglalatbĂłl a rossz izzĂłt csak ki kell hĂşzni. Az Ăşj izzĂłk vĂŠkony drĂłt lĂĄbĂĄt ĂŠrdemes kicsit kihajtani, mielĹtt benyomod a foglalatba. Egy 12 V-os tĂĄppal (akksival, stb.) le lehet prĂłbĂĄlni, melyik jĂł, melyik nem. Az ĂŠrintkezĂŠsĂźk is lehet rossz, egy kis megmozgatĂĄssal, vagy a helyĂźkre nyomĂĄssal (a foglalatba) helyrejĂśhetnek. Egyes izzĂłk foglalata pusza kĂŠzzel nem hozzĂĄfĂŠrhetĹ, ezeket egy lapos fogĂłval Ăłvatosan (!) megfogva lehet kivenni. Ărdemes megjelĂślni, hogy melyik helyrĹl vettĂŠl ki izzĂłt, mert nem mindbe kell!A visszaszerelĂŠs elĹtt ĂŠrdemes a csatlakozĂłk (kĂŠk ĂŠs sĂĄrga) vezetĂŠk kĂśtegĂŠt kicsit megmozgatni.Ha ez nem segĂtett, akkor sajnos jeladĂł problĂŠma jĂł esĂŠllyel, ebben - talĂĄn - zimurgy mester tud tanĂĄcsot adni. (A fenti szerelĂŠsi tippek is TĹle szĂĄrmaznak, ezĂşton is hĂĄlĂĄs kĂśszĂśnet ĂŠrte!)Az indexes fĂłrumban van egy kĂŠp a csatlakozĂłk kivĂŠtelĂŠt segĂtendĹ:http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149213211&t=9045258&openwith=1ElĹszĂśr a kĂŠk nyĂlnĂĄl kell benyomni, majd a sĂĄrga nyĂllal jelzett irĂĄnyban a kengyelt mozgatni.
A fordulatszĂĄmmĂŠrĹhĂśz jeladĂł nincs, a motorvezĂŠrlĹrĹl kapja a jelet. LegtĂśbbszĂśr sajnos maga a mĹąszeregysĂŠg a hiba forrĂĄsa, nem pedig a fordulatszĂĄm-jel hiĂĄnya.
Ădv!RĂŠgen nem voltam mĂĄr, nem is volt bajom az 1998 as 1.4 XN sedan-nal.A kĂśzĂŠpsĹ Ăłra mĂĄr rĂŠgen azt csinĂĄlja, hogy ha vilĂĄgitĂĄst kapcsolok, nem vilĂĄgĂtanak az izzĂłk, normĂĄl esetnem mindkĂŠt izzĂł vilĂĄgĂt. SzĂŠtszedtem, Ăśsszeraktam, ha Ăśsszenyomom a hĂĄzat akkor vilĂĄgĂt. Tudom orvosolni kontakt tisztĂtĂĄssal, vagy ez nyĂĄk vagy alkatrĂŠsz elĂśregedĂŠs?Illetve tudom hogy volt rĂłla szĂł, de van az Ăłra csatlakozĂłhoz bekĂśtĂŠsi rajz? (A keresĹ mintha nem mĹąkĂśdne) Ugyanis van egy ĂłrĂĄm ami hĹmĂŠrĹs. Szenzor is van, de nem tudom hova valĂł a szenzor 2 lĂĄba.Ez csak ĂŠrdekessĂŠgnek, sosem tudtam, hogy a motortĂŠrben a kompjuter mellett van egy piros gumi gomb, az mi lenne?Nagyon kĂśszĂśnĂśm a tĂźrelmet, Attila!
A digitĂĄlis ĂłrĂĄd ĂŠrdekes, amit mĹąvel... Megjegyzem, hogy egyszer volt mĂĄr dolgom olyan 306-os ĂłrĂĄval, amelyiknĂŠl nem mĹąkĂśdĂśtt a hĂĄttĂŠrvilĂĄgĂtĂĄs-csĂśkkentĂŠs Ăşgy, hogy a helyzetjelzĹrĹl kapta a jelet, hanem ezt a pontot is testelni kellett. Ezt Ăşgy oldottam meg, hogy egy relĂŠs ĂĄramkĂśrt iktattam kĂśzbe, tehĂĄt felkapcsolt vilĂĄgĂtĂĄsnĂĄl nem pozitĂvot, hanem testet kapott. Ăgy kifogĂĄstalanul mĹąkĂśdĂśtt sok ĂŠven ĂĄt.a normĂĄl Ăłra bekĂśtĂŠse a kĂśvetkezĹ:1=ĂĄllandĂł pozitĂv2=test3=gyĂşjtĂĄsrĂłl pozitĂv4=helyzetjelzĹrĹl pozitĂv5 ĂŠs 6=szondaA szonda helye gyĂĄrilag a jobb tĂźkĂśr aljĂĄban van. Arra van nĂŠmi esĂŠly, hogy a mĹąszerfali ĂŠs a karosszĂŠria-kĂśtegben be van vezetĂŠkezve a jobb oldali ajtĂłcsatlakozĂłig, de a jobb ajtĂłkĂĄbelban gyakorlatilag kizĂĄrt. 721 ĂŠs 722 a kĂŠt ĂŠrintett vezetĂŠk szĂĄma egyĂŠbkĂŠnt, szĂnĂźk talĂĄn barna ĂŠs lila, ha jĂłl emlĂŠkszem.KĂśtĂśttem mĂĄr be utĂłlag gyĂĄri helyre szondĂĄt: a kiĂśntĂśtt ajtĂłcsatlakozĂłk miatt brutĂĄl nagy munka. Anno a rĂŠgi 306-omon inkĂĄbb elĹre vezettem, ĂŠs a vonĂłszem mĂśgĂśtt elrejtve tette a dolgĂĄt, nem is lehetett lĂĄtni, ĂŠs nem zavarta a motor hĹje sem...A "piros gumi gomb" az az inerciakapcsolĂł, a feladata az, hogy borulĂĄs esetĂŠn lekapcsolja az Ăźzemanyag-ellĂĄtĂĄst. Igen-igen ritkĂĄn elĹfordul, hogy spontĂĄn kiold, ekkor be kell nyomni a gombot.