Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 194 195 [196] 197 198   Le

Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 1082630 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9750 Dátum: 2018 Április, 03, 19:13:07 »

Kívülről is látható a márkajelzés,vagy az egyik lapáton vagy a középső részen találod.
Ha privátban elküldöd az alvázszámot akkor a gyári katalógusban meg tudom neked nézni milyen kell a tiedhez.
Írj privátban ha jó a méret és megbeszéljük "okosba"  :-!

Mindjárt küldöm! _pug
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9751 Dátum: 2018 Április, 03, 19:20:57 »

Kívülről is látható a márkajelzés,vagy az egyik lapáton vagy a középső részen találod.
Ha privátban elküldöd az alvázszámot akkor a gyári katalógusban meg tudom neked nézni milyen kell a tiedhez.
Írj privátban ha jó a méret és megbeszéljük "okosba"  :-!

Elküldtem.
Naplózva

metalpeget

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: icemetal
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Vas megye
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9752 Dátum: 2018 Április, 05, 23:17:43 »

Sziasztok , olyan problémám van a 2001-es 306 HDi-vel , hogy indításkor a kulcsot elfordítva teker az önindító , de nem indul a kocsi. Lényeges , hogy ennek a jelenségnek az előfordulási gyakorisága kb. 20 indításból (ami persze több nap alatt jön össze normál használatban) egy. Ezzel egyidejűleg a sárga motordiagnosztika lámpa sem világít és a motortér felőli jövő relé kattanás megszokott hangja sem hallható. Kb 2 éve így van , engem nem zavart , mert már figyeltem a lámpát meg a kattanást , ha nem voltak , akkor nem is indítottam feleslegesen. Ilyenkor visszafordítottam a kulcsot alaphelyzetbe , aztán rögtön újra indítottam (már világított a diagnosztika lámpa és a relé is kattant ) , és akkor rendben elindult a motor. Aztán 2-3 napig megint semmi gond , pedig minden nap használatban van a kocsi. Most el akarom adni és jó lenne a végére járni ennek a jelentéktelennek tűnő , de az autó vásárlójának számára bosszantó hibának. Eddig sajnos lyukra futottam , mert első lépcsőben a számítógép alatti relét cseréltük ki , de a jelenség megmaradt (azt hiszem ez a relé vezérli a tankban lévő szivattyút). Kicsit hosszú volt , de talán tudtok valami támpontot adni a lehetséges javításra. Köszönöm
Naplózva

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9753 Dátum: 2018 Április, 07, 18:18:54 »

Sziasztok!

A mai napon megesett a gyári kézifék bowden cseréje. Alapvetően nem volt bonyolult művelet. Viszont valami történ szerelés közben, mert miután lábra tettük az autót és szerettem volna leállni az aknáról nem indult a kicsike. Kormány alatti táblából kiverte valami az egyik 5-ös biztit. Csere után pöc-röf indult. Viszont, és itt a 100 dolcsis kérdés, nincs zene... a hangszórók meg sem nyikkannak. A fejegység áramot kap. Látszólag megy a musicfm de síri csend és hulla szag. Fejegységet cseréltem, ugyan ez a helyzet, illetve hangsugárzót is tettem be teszt erejéig és az sem szól. Biztik kisípolva. Ötletem nincs. Nektek?

Válaszokat előre is köszi!


Update: A magnó végfoka nem elsül hanem letilt abban az esetben ha valamelyik hangszóró testtel vagy zárlatos. Ilyenkor egyik hangszóró sem szólal meg. Kettő darab vezetékkel ki lehet sakkozni, hogy melyik szólal meg és melyik nem. Oly formán, hogy a hangszórók csatiját nem dugjuk rá a magnóra csak szuflát adunk neki, majd az említett vezetékeket a csatlakozó érpárjaiba dugva a vezetékek másik végét pedig a magnó lábaira érintve ellenőrizni lehet a kimenetet. Amelyik nem szólal meg az a ludas. Ha esetleg valaki még így járna ez megoldás lehet.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 81
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9754 Dátum: 2018 Május, 02, 21:22:15 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom a központi zárral.Ez egy S3 kombi.Ha le akarom zárni azonnal visszanyit.Az összes ajtó jól van becsukva.Ellenben ha bal első ajtót kézzel zárom, le tudom.Ha jobb elsőt zárom kézzel visszanyit, és nyitja az összes lezárt ajtót is.Jelenleg lezárom a jobb felét, és utánna a balt akkor jó.Nyitásnál ha gombot megnyomom hogy nyisson kétszer nyit.
Hol keressem a hibát?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 335
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.504
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9755 Dátum: 2018 Május, 03, 09:29:34 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom a központi zárral.Ez egy S3 kombi.Ha le akarom zárni azonnal visszanyit.Az összes ajtó jól van becsukva.Ellenben ha bal első ajtót kézzel zárom, le tudom.Ha jobb elsőt zárom kézzel visszanyit, és nyitja az összes lezárt ajtót is.Jelenleg lezárom a jobb felét, és utánna a balt akkor jó.Nyitásnál ha gombot megnyomom hogy nyisson kétszer nyit.
Hol keressem a hibát?

mindkét első ajtó átvezetőjét gondosan nézd át, szerintem vezetékszakadás lesz.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 81
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9756 Dátum: 2018 Május, 05, 18:54:24 »

mindkét első ajtó átvezetőjét gondosan nézd át, szerintem vezetékszakadás lesz.

Köszi.Tényleg szakadás volt. A bal első ajtónál volt egy zöld színű ami szakadt volt.Most minden mükszik.
Naplózva

Maki

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9757 Dátum: 2018 Május, 21, 23:55:06 »

Sziasztok!
Lenne egy elég idegesítő problémám! Pár nappal ezelőtt izzókat cseréltem a műszerfalban és azóta az üzemenyag szint mutatóm nem mutat valós értéket illetve nagyon lefekszik a mutató mikor leállítom az autót. Illetve a sebesség mutató is nehezkesen akadozva megy fölfele. Mi lehet a baj? Kontakt spray-vel probálkozzak és/vagy esetleg WD-40? Ha igen akkor a csatlakozókat fújjam?
A másik érdekesség, hogy nagyon ritkán ha nagyon rászedem a kormányt mondjuk parkolásnál, akkor szokott olyat produkálni, hogy leáll a motor teljesen. Ez mitől lehet? Egy 97-es 1.4 XN-ről volna szó.
Üdv.: Krisz :)
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9758 Dátum: 2018 Május, 22, 21:28:59 »

Üdv Mindenkinek!

Első csavarrugó törés ütötte fel a fejét, most volna egy  lengéscsillapító rugóval egyetemben, bontóból komplett kerékaggyal. Csak azt nem tudom hová kell bekötni az ABS érzékelő kábelét, mert a kerékkivágáson túl vezet a kábele, ami még újabb munkát, megbontást generálna.
 Ahogy hallottam Peugeot 306-os betegség az első rugónak a törése,nem tudom mi a betegség korhatára, de nálam 300.000.-km-nél történt meg és igencsak a jó édesanyja útszakaszon járok napi szinten. Vagy praktikusabb lenne újat venni?
Van valakinek valami javaslata?
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1998.01
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: Egyéb
  • Típus: 5 ajtós
    • Peugeot Klub
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9759 Dátum: 2018 Május, 25, 19:58:17 »

Sziasztok!
Lenne egy elég idegesítő problémám! Pár nappal ezelőtt izzókat cseréltem a műszerfalban és azóta az üzemenyag szint mutatóm nem mutat valós értéket illetve nagyon lefekszik a mutató mikor leállítom az autót. Illetve a sebesség mutató is nehezkesen akadozva megy fölfele. Mi lehet a baj? Kontakt spray-vel probálkozzak és/vagy esetleg WD-40? Ha igen akkor a csatlakozókat fújjam?
A másik érdekesség, hogy nagyon ritkán ha nagyon rászedem a kormányt mondjuk parkolásnál, akkor szokott olyat produkálni, hogy leáll a motor teljesen. Ez mitől lehet? Egy 97-es 1.4 XN-ről volna szó.
Üdv.: Krisz :)

Szia!
A mutatók el tudnak fordulni a tengelyen, így újra szét kell szedned, ha javítani akarsz az alaphelyzeten.
A kontakt-spray tökéletes az érintkezések javítására - a WD40 inkább kenéshez való. Nem tudsz a kontakttal kárt tenni benne, mert elpárolog - mindent csatlakozó felületet be kell fújni vele.
Ha kitekert kormánynál lefullad, lehet hogy haldoklik a szervo-szivattyú és nem bírja már az alapjárat - mindkettőt meg kell nézetni.
Sok sikert!
Naplózva

JeGondor

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9760 Dátum: 2018 Június, 01, 20:13:16 »

Sziasztok!
Vettem egy 306SL-t,újabban időnként nem működik az indexem.Valakinek tapasztalat?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 335
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.504
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9761 Dátum: 2018 Június, 01, 20:31:56 »

Sziasztok!
Vettem egy 306SL-t,újabban időnként nem működik az indexem.Valakinek tapasztalat?

Ha egyik oldalra sem működik, akkor nem az irányjelző kapcsolónál kezdeném a hibakeresést. Sokszor elegendő az elakadásjelző-kapcsoló foglalatában az érintkezőkön szorítani egy kicsit, de maga az elakadásjelző-kapcsoló is lehet hibás.
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9762 Dátum: 2018 Június, 07, 10:54:05 »

Sziasztok!

1999 -s 306 - k hol van a kulcshoz tartozó dekódoló egysége.
Belerakom a gyújtáskapcsolóba a kulcsot, amiben van egy gyűrű, az alapján azonosítja, hogy az autóhoz tartozik a kulcs, és az ehhez tartozó doboz helyére lennék kiváncsi, hogy hol van.

Ki kell szednem a helyéről. Tippem az van, de nem akarom szétbontani az egészet.
Talán a boxnál, váltó, szivargyújtó környékén a burkolat alatt?

Másik kérdés: az ELM27 OBDII BLUETOOTH az jó az 1999 - s autókhoz? Valaki esetleg használja okostelefonhoz?

Üdv, Levente
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 335
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.504
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9763 Dátum: 2018 Június, 07, 13:19:28 »

Sziasztok!

1999 -s 306 - k hol van a kulcshoz tartozó dekódoló egysége.
Belerakom a gyújtáskapcsolóba a kulcsot, amiben van egy gyűrű, az alapján azonosítja, hogy az autóhoz tartozik a kulcs, és az ehhez tartozó doboz helyére lennék kiváncsi, hogy hol van.

Ki kell szednem a helyéről. Tippem az van, de nem akarom szétbontani az egészet.
Talán a boxnál, váltó, szivargyújtó környékén a burkolat alatt?

Másik kérdés: az ELM27 OBDII BLUETOOTH az jó az 1999 - s autókhoz? Valaki esetleg használja okostelefonhoz?

Üdv, Levente

Szia szlevi,

1999-ben volt S2-es S3-as  is.
Az egység egészen más, de helyileg ugyanott van: pontosan ahol írtad is.
Ki kell venni a hossz-boxot, hogy hozzáférj a középboxban a szivargyújtó mögött.

Az ELM27 OBDII BLUETOOTH cuccról tapasztalatom nincs, de jót még senkitől nem hallottam róla...
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #9764 Dátum: 2018 Június, 07, 13:38:28 »

Szia szlevi,

1999-ben volt S2-es S3-as  is.
Az egység egészen más, de helyileg ugyanott van: pontosan ahol írtad is.
Ki kell venni a hossz-boxot, hogy hozzáférj a középboxban a szivargyújtó mögött.

Az ELM27 OBDII BLUETOOTH cuccról tapasztalatom nincs, de jót még senkitől nem hallottam róla...

Köszi Zimu.

1999.06.01 - i az autó. Ebben a szivargyújtó nem a középboxban van, de köszi.

A ventilátorok azóta is működn