0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Sziasztok!Az alĂĄbbi problĂŠmĂĄban kĂŠrnĂŠm a segĂtsĂŠgeteket, hĂĄtha van valakinek valami jĂł Ăśtlete. Kigyulladt az airbag lĂĄmpĂĄm, folyamatosan vilĂĄgĂt. Az ĂźlĂŠsek alatt jĂłk a csatlakozĂłk, a kormĂĄnyban lĂŠvĹ ĂĄtvezetĂŠst ĂŠs csatlakozĂłt is megnĂŠztem, ott sem lĂĄttam semmi rendellenessĂŠget, hacsak nem a forgĂł rĂŠszen belĂźl romlott el valami. KicserĂŠltettem a kĂŠt elsĹ lengĂŠscsillapĂtĂłt, azĂłta nem jĂł. Tudom, hogy a kettĹ nem ugyanaz , de arra gondoltam, hogy esetleg akkor valamilyen vezetĂŠket megsĂŠrtettek, vagy elmozdult egy csatlakozĂł. Sajnos azt nem tudom, hogy arrafelĂŠ van-e valamilyen csatlakozĂł, csak egy Ăśtlet volt, de majd Ti megmondjĂĄtok, hogy arra esetleg egyĂĄltalĂĄn ne keressem.Ădv.: Levente
Szia Szlevi, a motortĂŠrben egyĂĄltalĂĄn nincs semmi, aminek kĂśze lehet a lĂŠgzsĂĄkhoz.Ha nincs Peugeot Planet, akkor csak prĂłbĂĄlgatĂĄsos mĂłdszerrel tudok ĂŠn is hibĂĄt keresni.A csatlakozĂłkrĂłl sajnos szemrevĂŠtelezĂŠssel nem lehet megĂĄllapĂtani, hogy jĂłk-e. Nekem van kis hengeres kiszerelĹ szerszĂĄmom a hengeres fajta ĂŠrintkezĹkhĂśz, ĂŠs azzal a hĂźvely-ĂŠrintkezĹt kiszedve, a rugĂłs nyelven kicsit szorĂtva szoktam visszapattintani a csatiba.A kormĂĄnynĂĄl lehet, hogy nem a hengeres ĂŠrintkezĹs csatlakozĂłpĂĄr van nĂĄlad, Ăgy ha a szĂśgletes csatik vannak, abbĂłl kis csavarhĂşzĂłval is ki lehet Ăłvatosan az ĂŠrintkezĹket venni, ĂŠs finoman szorĂtani az ĂŠrintkezĹkĂśn.TalĂĄlkoztam mĂĄr kontakthibĂĄval ĂźlĂŠs alatti csatiknĂĄl, kormĂĄnyĂĄtvezetĹnĂŠl a mĹąszerfali kĂśteg ĂŠs a csĂşszĂłgyĹąrĹą csatlakozĂĄsĂĄnĂĄl, utaslĂŠgzsĂĄk elĹtti csatlakozĂłpĂĄrnĂĄl egyarĂĄnt. Viszont lĂŠgzsĂĄkvezĂŠrlĹ-csatinĂĄl, kĂśzvetlenĂźl a lĂŠgzsĂĄkoknĂĄl mĂŠg soha. Nekem rossz kormĂĄnyĂĄtvezetĹvel sem volt mĂŠg dolgom, de hallottam mĂĄr ottani meghibĂĄsodĂĄsrĂłl is. A lĂŠgzsĂĄkvezĂŠrlĹd mellett valĂłszĂnĹąleg lesz balrĂłl-jobbrĂłl egy-egy ugyanolyan kĂŠtpĂłlusĂş csati, mint az ĂźlĂŠsek alatt: az is lehet hibĂĄs, de csak kis valĂłszĂnĹąsĂŠggel (az ugyanis nem tud mozogni).
Viszont nagyon gyanĂşs nekem, hogy S1-es 306-nĂĄl miĂŠrt folyamatosan vilĂĄgĂt a lĂŠgzsĂĄk-lĂĄmpa? Ez csak kĂŠsĹi S3-asokon szokott folyamatosan vilĂĄgĂtani hiba esetĂŠn, a korĂĄbbi verziĂłknĂĄl jellemzĹen villog. Szerintem kezdd azzal, hogy a vĂĄltĂłszoknyĂĄt kiemelve nĂŠzz rĂĄ, hogy rajt van-e a lĂŠgzsĂĄkvezĂŠrlĹn a kengyeles narancssĂĄrga csatlakozĂłja. Ha nincs rĂĄtolva a csati a helyĂŠre, akkor a csatiba ĂŠpĂtett rĂśvidzĂĄr miatt kell folyamatosan vilĂĄgĂtania. TermĂŠszetesen tilos rĂĄadott gyĂşjtĂĄssal babrĂĄlni a lĂŠgzsĂĄk-ĂĄramkĂśrben, mĂŠg az akkusaru-levĂŠtel is ajĂĄnlott.
Hello.Ha ĂĄthĂşz a szikra a gyĂşjtĂłkĂĄbelen akkor milyen tĂźneteket produkĂĄlhat az autĂł?MĂĄs,SzeretnĂŠk venni a hĂĄtsĂł szĂŠlvĂŠdĹre ilyen ezĂźst alapĂş fĹątĹszĂĄl javĂtĂłt, viszont le van fĂłliĂĄzva, ezesetben mĹąkĂśdne a dolog vagy felejtĹs?KĂśszĂśnĂśm.
LefĂłliĂĄzva nem lehetsĂŠges a fĹątĹszĂĄl-javĂtĂĄs. ĂmbĂĄr nagyĂtĂł alatt, ha csak ĂŠs kizĂĄrĂłlag a sĂŠrĂźlt rĂŠsz fĂślĂśtt tĂĄvolĂtod el a fĂłliĂĄt, akĂĄr mĂŠg mĹąkĂśdhet is a dolog.Mindenesetre ez a felecsetelhetĹ cucc mĹąkĂśdik, nĂĄlam bevĂĄlt.
Szervusztok! Nem jĂł kĂłdot ĂźtĂśttem be az autĂłrĂĄdiĂłba Ăs mĂĄr nem is " code " felirat van, hanem valami " pez " vagy mi nem is tudom Mit tudok tenni, hogy megjavuljon ? KĂśszĂśnĂśm elĹre is !!!
RĂĄadott gyĂşjtĂĄssal, bekapcsolt rĂĄdiĂłval kell vĂĄrni, amĂg ismĂŠt megengedi a kĂŠszĂźlĂŠk az Ăşjabb kĂłdbeadĂĄsi kĂsĂŠrletet. EgĂŠszen 14 kĂsĂŠrletig el lehet menni, de egyre hosszabb vĂĄrakozĂĄsi idĹket kell kivĂĄrni. Ha vĂŠgkĂŠpp zĂĄrolt, akkor "END" felirat jelenik meg, ha jĂłl emlĂŠkszem. Ekkor mĂĄr csak az eeprom-ĂşjraĂrĂĄs jelenthet segĂtsĂŠget.
Sziasztok! JĂł rĂŠg szĂłltam hozzĂĄ, minden rendben a kocsival, de egyik kĂźrtjelzĂŠs kĂśzben elhallgatott a duda, a duda jĂł, a biztosĂtĂŠk jĂł, ezek utĂĄn prĂłbĂĄlkozzak ezzel?http://www.306klub.hu/indexjavitas.html Itt csak indexjavĂtĂĄst lĂĄtok, de a kĂźrtjelzĂŠsre is hatĂĄssal lehet? KĂśszĂśnĂśm!
HellĂł KrisztiĂĄn,beszereltem a klĂma elektronikĂĄt,hibĂĄtlanul mĹąkĂśdik,csak a nyomĂłgombjĂĄn kellett alakĂtani,de tĂśkĂŠletes,mĂŠgegyszer kĂśszĂśnĂśm!
SzĂŠp napot!Ăn abban kĂŠrnĂŠk segĂtsĂŠget,hogy a hĹątĹvĂz hĹmĂŠrsĂŠklet jeladĂłt hol talĂĄlom. 306 is 14 benzines 2001.08 havi. Nincs vĂzhĹfok jelzĂŠsek.Fekszik a mutatĂł. Ha valaki tud segĂtsen!KĂśszĂśnĂśm.
Szia kĂśszĂśnĂśm az megvan de az a ventilĂĄtor kapcsolĂł jeladĂłja.Nekem a vĂzhĹfok mĂŠrĹhĂśz kellene nĂŠztem autĂłsbolt van az kĂŠt pĂłlusĂş.Ădv
Sziasztok...valaki segitsen!! EgyrĹl a kettĹre megmekkent az utas oldali ablakemelĹm (elektromos) mi lehet a hiba ?? Lehet hĂźlyesĂŠg de amikor egyszerre nyomom a kĂŠt ablakemelĹ gombot lezĂĄrnak az ajtĂłk...naszĂłval mikor felhĂşztam a bal oldali ajtom ojan hangot adott mint mikor lezĂĄr az ajto..tehat mint amikor a kettĹt egyszerre nyomom.. es azota nem mukodik a jobb oldali ablak emelom
IsmĂŠt kĂśszĂśnĂśm szĂŠpen, hogy foglalkoztĂĄl a kĂŠrdĂŠssel ĂŠs idĹt fordĂtottĂĄl a problĂŠmĂĄmra. TĂŠnyleg nagyon hĂĄlĂĄs vagyok, ha ez Ăgy elĂŠg. Ădv
Ădv mindenkinek!S2-bĹl ĂŠpĂtenĂŠm ĂĄt S1-be a mĹąszerfalon lĂŠvĹ "hĹmĂŠrĹt", ami a fĹątĂŠs gombok felett van.Volt egy csati szĂŠtbombĂĄzva, de nem az volt a csatija, megtalĂĄltam (legalĂĄbb is remĂŠlem azt) a mĹąszerfalba gyĂłgyĂtva.NĂŠgy kĂĄbel megy bele, hĂĄrmat felderĂtettem, a biztosĂtĂŠkokhoz ment, a negyedik szerintem a testre, de lehet, tĂŠvedek.. csak fura, lehet mĂŠgsem az ĂśvĂŠ a kĂśteg.LĂŠnyeg az, hogy olvastam valahol, de nem lelem a hozzĂĄszĂłlĂĄst, a hĹmĂŠrĹ ĂŠrzĂŠkelĹje hol van az S2-Ĺn?LĂśkĂśsnĂŠl, vagy a sĂĄrvĂŠdĹ hĂĄzban?Nagyon kĂśszĂśnĂśm a segĂtsĂŠget!Illetve, ha valaki csinĂĄlt mĂĄr ilyet, akkor a jĂł tanĂĄcsokat is kĂśsz!
Szia!Szia az Ăłra csatlakozĂłja 6 kamrĂĄs, ĂŠs ha nincs hĹmĂŠrĹ, akkor 4 vezetĂŠk megy bele, a maradĂŠk 2 a hĹmĂŠrĹĂŠ. Az Ăłra fĂŠnyerejĂŠt szabĂĄlyozza a vilĂĄgĂtĂĄs kapcsolĂĄsa.A hĹmĂŠrĹ ĂŠrzĂŠkelĹje minden 306-n az anyĂłs oldali tĂźkĂśrhĂĄz aljĂĄban van. Ha megnĂŠzed a sajĂĄt tĂźkĂśrhĂĄzad aljĂĄt, talĂĄlni fogsz rajta egy kis lyukas kipattinthatĂł hĂĄromszĂśget (mĂĄr ha nincs szenzor benne). Azon a kis lyukon lĂłg ki az ĂŠrzĂŠkelĹ. Az ĂŠrzĂŠkelĹnek egy ĂŠrpĂĄrja van, az megy bele az Ăłra csatlakozĂłjĂĄnak az 5-6 kamrĂĄjĂĄba.IgazĂĄn jĂł kĂŠpet nem talĂĄltam, de alul az a kis kiĂĄllĂł rĂŠsz a szenzor. NĂĄlam amĂg manuĂĄlis tĂźkrĂśm volt, az az ĂŠrpĂĄr volt bevezetve egĂŠszen az Ăłra csatlakozĂłjĂĄig.Ăs ilyesmi maga a szenzor.
Szia Zimurgy!Sajnos az utĂłbbi idĹben nem igazĂĄn jutottam elĹrĂŠbb a dologgal. Nem lehet igazĂĄn ilyen alkatrĂŠszt talĂĄlni... Ma talĂĄltam egy jĂł ĂĄllapotĂşt angol autĂłbĂłl, az jĂł lehet? Ăn arra szavazok, hogy akkor inkĂĄbb a jobb oldali ajtĂłnak a cucca kĂŠne, de nem tudok dĂśnteni. Szerinted? KĂśszĂśnĂśm elĹre is!
Annyi kis kiegĂŠszĂtĂŠs mĂŠg hozzĂĄ, hogy a kis szĂźrke csati 7 kamrĂĄs, nem 6.1=ĂĄllandĂł pozitĂv2=test3=gyĂşjtĂĄsrĂłl pozitĂv4=helyzetjelzĹtĹl pozitĂv5 ĂŠs 6=hĹmĂŠrĹ szenzora7=ĂźresHa nincs gyĂĄrilag hĹmĂŠrĹ az autĂłban, mĂŠg akkor is van rĂĄ nĂŠmi kis esĂŠly, hogy a jobb ajtĂłcsatlakozĂłig bevezetĂŠkeztĂŠk, de az ajtĂłkĂĄbelban biztosan csak akkor van bent, ha az autĂł hĹmĂŠrĹvel jĂśtt ki a gyĂĄrbĂłl.
Bocsi, csak arra emlĂŠkeztem, hogy 6 vezetĂŠket hasznĂĄl az Ăłra, a kamraszĂĄmot csak tippeltem Viszont talĂĄltam kĂŠpet a tĂźkĂśr aljĂĄrĂłl, nem pont hĂĄromszĂśg alakĂş a tartĂł , de szerintem meg fogod talĂĄlni. NĂĄlam volt rajta egy pici fĂźl is, ami ezen a kĂŠpen egy kis feszegetĂŠs nyomnak tĹąnik.meg egy mĂŠg jobb kĂŠp, ha nem lenne szenzorod:
Sziasztok!Ma reggel eltĹąnt az ĂĄram az elsĹ ablakemelĹ kapcsolĂłbĂłl.KĂśzponti zĂĄr mĹąkĂśdik.SzeretnĂŠm megkĂŠrdezni, hogy melyik biztosĂtĂŠk lehet felelĹs, ha egyĂĄltalĂĄn biztosĂtĂŠk.elĹre is kĂśszĂśnĂśm!
Ha nem vezetĂŠkszakadĂĄs az ajtóåtvezetĹnĂŠl, akkor elĹszĂśr az F29 (30A) ĂŠs F28 (15A) biztosĂtĂŠkokat nĂŠzd meg. A 30A-es a tĂĄpfeszĂźltsĂŠg, a 15A-es a relĂŠ vezĂŠrlĹĂĄramkĂśrĂŠnek a biztosĂtĂŠka. A relĂŠjĂŠre is ĂŠrdemes rĂĄpillantani, hogy mĹąkĂśdik-e, illetve a foglalata eaetleg beĂŠgett-e? Az utastĂŠri biztitĂĄblĂĄnĂĄl van, zĂśld relĂŠ zĂśld foglalattal. IlyenbĹl tĂśbb is van, Ăgy azt nĂŠzd, amelyikbe a kĂŠt vastag vezetĂŠk B291 ĂŠs 6001 szĂĄmozĂĄsĂş.
Sziasztok.99-es 306 breaknĂŠl jelentkezik a kĂśvetkezĹ hiba. IdĹnkĂŠnt nem forgatja meg az ĂśnindĂtĂłt. Akkucsere, sarutisztĂtĂĄs megvolt. Ugyanakkor nĂŠha Ăşgy indul, hogy rĂĄngat, mintha nem menne az egyik henger. Van Ăśtletetek, hogy hovĂĄ ĂŠrdemes vinni a bontĂł helyett?
kĂśszĂśnĂśm! holnap megnĂŠzem.
KĂśszĂśnĂśm a javaslatot. RelĂŠ volt a hibĂĄs. ĂsszeĂŠgett.Viszont Ăşjabb hibajelensĂŠg lĂĄtott napvilĂĄgot;Mi lehet a bibije az ablak tĂśrlĹnek, ha Ăśssze vissza kalimpĂĄl? VezĂŠrlĹ relĂŠjĂŠt kicserĂŠltem. Van valami vĂŠgĂĄllĂĄs kapcsolĂł a szĂŠlvĂŠdĹ alatt?MitĹl csinĂĄl ilyeneket?Treb.
Ha felgyĹąlik a kosz, levĂŠl, stb az eldugult esĹcsatornĂĄban, ĂŠs beleĂŠr a felgyĂźlemlĹ vĂzbe az ablaktĂśrlĹ motor, akkor gyakran van ilyen hibajelensĂŠg. Csak ha kiszereled a mechanikĂĄt, ĂŠs a motort is, Ăşgy tudod teljeskĂśrĹąen kitakarĂtani. Esetleg egĂŠszen kis kĂŠzfejĹą gyerek segĂtsĂŠgĂŠvel megy anĂŠlkĂźl is...Lehet, hogy a vĂŠgĂĄllĂĄskapcsolĂł rossz csak, de az a mororral egyve van ĂŠpĂtve, ahhoz is ki kell szerelni a motort.
KĂśszi, lĂĄtom nem 5 perces melĂł. Nagyon kĂśszi