Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 199   Le

Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 1713578 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

t14

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Kaposvár
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6800 Dátum: 2011 November, 07, 20:20:36 »

Találkoztam már olyan alapfelszereltségű S1-essel, amelyikban be volt kábelezve - a műszerfalban.
Az óta hétkamrás csatijában az 5-ös és a 6-os kamra, ami a hőmérőé. A polaritás tetszőleges.

Köszönöm, akkor holnap szétbontogatom aztán kiderül majd:)
Az enyém XT felszereltségű amúgy!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6801 Dátum: 2011 November, 07, 20:42:28 »

Köszönöm, akkor holnap szétbontogatom aztán kiderül majd:)
Az enyém XT felszereltségű amúgy!

Hm... XT, és nincs hőmérős óra? Azt hittem, hogy ott már széria.
Ha XT, akkor még az sem kizárt, hogy az ajtókábelban is bent van, ámbár azon már tényleg meglepődnék...
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6802 Dátum: 2011 November, 10, 08:14:22 »

Sziasztok lehet volt már linkelve épp kapcsolási rajzokat keresgéltem a 306 és találtam itt egy jópárat http://peugeot.mainspot.net/wiring_diagram.shtml hátha másnak is hasznos lehet. Ha volt már akkor bocsi _pug

http://filecrop.com/schema-electrique-peugeot-306.html itt is van pár dolog ami hasznos lehet haza érek átlesem hátha van benne valami gyöngyszem
Naplózva

deszi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: Méregzöld metál
  • Évjárat: 97 11
  • Kor: 14
  • Lakóhely: boconád
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6803 Dátum: 2011 November, 14, 10:42:55 »

Sziasztok! Általános probléma lehet,alapjárat.306 xr 97-es,azt mondja a szerelőm,alapjárat állító szelepcsere.
Eddig ez rendben is volna,de nem találok olyan,áron amit anélkül ki tudok fizetni,h.az utcára kerülnék.
Ha tudna valaki egy jó tippet,megköszönném.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6804 Dátum: 2011 November, 14, 10:44:52 »

Sziasztok! Általános probléma lehet,alapjárat.306 xr 97-es,azt mondja a szerelőm,alapjárat állító szelepcsere.
Eddig ez rendben is volna,de nem találok olyan,áron amit anélkül ki tudok fizetni,h.az utcára kerülnék.
Ha tudna valaki egy jó tippet,megköszönném.
Ha minden igaz, párizsnak van egy eladó. Ő vett egyet szintén embertelen áron, és kiderült hogy mégse az volt a baja...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6805 Dátum: 2011 November, 14, 10:45:22 »

Sziasztok! Általános probléma lehet,alapjárat.306 xr 97-es,azt mondja a szerelőm,alapjárat állító szelepcsere.
Eddig ez rendben is volna,de nem találok olyan,áron amit anélkül ki tudok fizetni,h.az utcára kerülnék.
Ha tudna valaki egy jó tippet,megköszönném.

Szia!

Mekkora és milyen motor van benne? Mi a hibajelenség?
Naplózva

deszi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: Méregzöld metál
  • Évjárat: 97 11
  • Kor: 14
  • Lakóhely: boconád
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6806 Dátum: 2011 November, 14, 12:28:36 »

1.6-8 szelep,az alapjárat elég magas,de válltzóan-1200-2500ig,és nem rendszeresen,próbálom figyelni,de kiszámíthatatlan.Előfordul hogy a megfelelőn forog,de csak az esetek 10%-ban.
 
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6807 Dátum: 2011 November, 14, 12:43:36 »

1.6-8 szelep,az alapjárat elég magas,de válltzóan-1200-2500ig,és nem rendszeresen,próbálom figyelni,de kiszámíthatatlan.Előfordul hogy a megfelelőn forog,de csak az esetek 10%-ban.

Nyitottam egy topikot erre a problémára is, ott folytassuk.  :-!
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6808 Dátum: 2011 November, 14, 12:58:25 »

ha nincs lambda jel, akkor "vész" programon megy az ECU? gondolom a többletfogyasztás ilyenkor természetes...
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6809 Dátum: 2011 November, 15, 21:44:39 »

ha nincs lambda jel, akkor "vész" programon megy az ECU? gondolom a többletfogyasztás ilyenkor természetes...

pontosan.
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6810 Dátum: 2011 November, 24, 08:58:39 »

az természetes, hogy a külső hőmérséklet visszajelzőn a "C betű" folyamatosan villog? gondolom ilyenkor mér, de egyfolytában amikor villanyt kap, mert amúgy k.... idegesítő ;D nekem ez teljesen új dolog mert csak alig 2 hete van beszerelve
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6811 Dátum: 2011 November, 24, 09:22:35 »

az természetes, hogy a külső hőmérséklet visszajelzőn a "C betű" folyamatosan villog? gondolom ilyenkor mér, de egyfolytában amikor villanyt kap, mert amúgy k.... idegesítő ;D nekem ez teljesen új dolog mert csak alig 2 hete van beszerelve
-2 és 3 fok között villog, azt hiszem azt jelzi, hogy lefagyás veszély van. 3 fok felett, és -2 alatt nem villog.
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6812 Dátum: 2011 November, 24, 09:28:43 »

-2 és 3 fok között villog, azt hiszem azt jelzi, hogy lefagyás veszély van. 3 fok felett, és -2 alatt nem villog.
Hála a jó Istennek! az elmúlt két hétben pont ebben az intervallumban mozog a hőmérséklet, azért nem láttam mást :) köszi!
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

d1984b

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Törökbálint
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6813 Dátum: 2011 November, 24, 15:33:55 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy ma délután beindítottam  a kocsit  és mintha az egyik henger nem ment volna. angry Jelenleg kint vagyok Németországba és elég ritkán használom ,de azt hozzá kell tennem h tegnap elég ködös párás idő volt. A motor chek lámpám is kigyulladt sajnos.Ezután mentem vele néhány kört és megszűnt a probléma,de sajnos a lámpa úgy maradt.:( Az lenne a kérdésem ,h az csak akkor alszik ki ,ha kitöröljük a hibatárolóból? Illetve h neki vághatok egy az útnak ,mert szombaton idulnék haza. Válaszotokat előre is köszönöm .:) _pug
Naplózva

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6814 Dátum: 2011 November, 27, 18:38:26 »

Valaki próbált már 307 fedélzeti komputert beapplikálni 306-ba? Úgy tudom a ECU-ból olvassa ki és a 306-ba is ugyanaz a ECU van valamint a motor is kiköpött ugyanaz. Gondolok itt az 306 1.4 KFX és a 307 1.4 KFW motorra. Elvileg kivitelezhető nem?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6815 Dátum: 2011 November, 27, 19:12:25 »

Valaki próbált már 307 fedélzeti komputert beapplikálni 306-ba? Úgy tudom a ECU-ból olvassa ki és a 306-ba is ugyanaz a ECU van valamint a motor is kiköpött ugyanaz. Gondolok itt az 306 1.4 KFX és a 307 1.4 KFW motorra. Elvileg kivitelezhető nem?

Az 1.4 KFX és az 1.4 KFW azért nem pontosan ugyanaz...
Az előbbinek a Sagem computere SL96 (de Marelli cuccal is készült), egy lambdaszonda van, 111 Nm-es, míg az utóbbi Sagem S2000 computert kapott, két lambdaszonda van, 120 Nm-es.
Egyébként 2000 augusztusától már 306-ba is ezt a motort építették, nekem is ilyen van.

A fedélzeti computer dolog viszont szerintem esélytelen, hiszen biztos, hogy a BSI-n keresztül megy.
A fogyasztás értékeket meg feltételezem, hogy nem pusztán a computerből kell  kiolvasni.
Naplózva

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6816 Dátum: 2011 November, 27, 19:36:12 »

Az 1.4 KFX és az 1.4 KFW azért nem pontosan ugyanaz...
Az előbbinek a Sagem computere SL96 (de Marelli cuccal is készült), egy lambdaszonda van, 111 Nm-es, míg az utóbbi Sagem S2000 computert kapott, két lambdaszonda van, 120 Nm-es.
Egyébként 2000 augusztusától már 306-ba is ezt a motort építették, nekem is ilyen van.

A fedélzeti computer dolog viszont szerintem esélytelen, hiszen biztos, hogy a BSI-n keresztül megy.
A fogyasztás értékeket meg feltételezem, hogy nem pusztán a computerből kell  kiolvasni.

Értem. Mi az a BSI?
A számítógép is kiírja fogyasztást az OSB csatin keresztül úgy tudom. A fogyasztás kijelzéséhez csak az injektor nyitvatartási idő mérésére van szükség és ha km-re vetítve szeretnénk akkor meg egy km jel is kell. Tehát csak vmi adapterre, interface-re van szükség. A két autó kapcsolási rajzát összevetve már ki tudnék indulni de gondolom ilyen csak a tervező uraknak van.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6817 Dátum: 2011 November, 27, 19:49:57 »

Valaki próbált már 307 fedélzeti komputert beapplikálni 306-ba? Úgy tudom a ECU-ból olvassa ki és a 306-ba is ugyanaz a ECU van valamint a motor is kiköpött ugyanaz. Gondolok itt az 306 1.4 KFX és a 307 1.4 KFW motorra. Elvileg kivitelezhető nem?

meg lehet oldani a dolgot de nem akarod meg tenni.
307-ek már multiplexesek így motort ecu-t kellene cserélned és a vele járó kábel kötegeket és bsit.
így olyan költségekbe merülnél bele, hogy veszel egy olyan autót ami alaból tudja!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6818 Dátum: 2011 November, 27, 19:51:23 »

Az 1.4 KFX és az 1.4 KFW azért nem pontosan ugyanaz...
Az előbbinek a Sagem computere SL96 (de Marelli cuccal is készült), egy lambdaszonda van, 111 Nm-es, míg az utóbbi Sagem S2000 computert kapott, két lambdaszonda van, 120 Nm-es.
Egyébként 2000 augusztusától már 306-ba is ezt a motort építették, nekem is ilyen van.

A fedélzeti computer dolog viszont szerintem esélytelen, hiszen biztos, hogy a BSI-n keresztül megy.
A fogyasztás értékeket meg feltételezem, hogy nem pusztán a computerből kell  kiolvasni.

bsiből nyeri az adatokat.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6819 Dátum: 2011 November, 27, 19:52:57 »

Értem. Mi az a BSI?
A számítógép is kiírja fogyasztást az OSB csatin keresztül úgy tudom. A fogyasztás kijelzéséhez csak az injektor nyitvatartási idő mérésére van szükség és ha km-re vetítve szeretnénk akkor meg egy km jel is kell. Tehát csak vmi adapterre, interface-re van szükség. A két autó kapcsolási rajzát összevetve már ki tudnék indulni de gondolom ilyen csak a tervező uraknak van.

a bsi kérdésedből ki indulva felejtsd el a dolgot!
de ha nagyon bele akarsz merülni akkor inkább keres 406-ból 96-97 példányokból fed compot...
azt bele lehet raknik!

de Kapi és zimu sem merült bele mert bonyolult pedig megszállottak és értenek az elektronikához is! 
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6820 Dátum: 2011 November, 27, 20:13:32 »

a bsi kérdésedből ki indulva felejtsd el a dolgot!
de ha nagyon bele akarsz merülni akkor inkább keres 406-ból 96-97 példányokból fed compot...
azt bele lehet raknik!

de Kapi és zimu sem merült bele mert bonyolult pedig megszállottak és értenek az elektronikához is! 
Mondjuk így olvasva a hozzászólásaitokat, az durva lenne, ha utólag bele lenne fabrikálva!:)
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6821 Dátum: 2011 November, 28, 14:09:12 »

Akkor inkább építek egy fogyasztásmérőt csak kellene az injektor térfogatárama meg a km impulzusok száma.
Naplózva

crix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 13
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 353
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: '96
  • Kor: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6822 Dátum: 2011 November, 30, 10:23:47 »

Akkor inkább építek egy fogyasztásmérőt csak kellene az injektor térfogatárama meg a km impulzusok száma.

Ha kész lesz, és valami civilizált formába öntöd, azonnal vevő lennék rá :)
Naplózva
van aki tankolni szeret, van aki vezetni és az autó hangját hallgatni - " a diesel a sátán üzemanyaga"

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6823 Dátum: 2011 November, 30, 11:31:22 »

Ha kész lesz, és valami civilizált formába öntöd, azonnal vevő lennék rá :)

csinálok másnak is szivesen az már csak másolás, de elöbb kéne az injektor adatai meg egy kapcsolási rajz a műszerfalról vagy a komplett autójé mégjobb lenne.
Naplózva

crix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 13
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 353
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: '96
  • Kor: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6824 Dátum: 2011 November, 30, 13:01:44 »


csinálok másnak is szivesen az már csak másolás, de elöbb kéne az injektor adatai meg egy kapcsolási rajz a műszerfalról vagy a komplett autójé mégjobb lenne.

OFF

Az avatárod odaszab :D

ON
Naplózva
van aki tankolni szeret, van aki vezetni és az autó hangját hallgatni - " a diesel a sátán üzemanyaga"

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6825 Dátum: 2011 November, 30, 14:54:28 »

Be dobok ide egy gyári rádió kiszedéséről egy user manualt képekkel hátha hasznos lesz még valakinek akinek épp szűksége van rá és nem tudná :) http://www.carstereohelp.org/stereoremoval/Peugeot306UKStr.htm
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6826 Dátum: 2011 December, 01, 19:52:27 »

Ha kész lesz, és valami civilizált formába öntöd, azonnal vevő lennék rá :)

kínozni akarod magadat?
1, így is úgy is A-ól B-be el kell jutnod
2, csak tájékoztató jellegű, mert 0,5-2L-t csal hol pluszba hol mínuszba.
Naplózva

crix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 13
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 353
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: '96
  • Kor: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6827 Dátum: 2011 December, 01, 21:21:36 »

kínozni akarod magadat?
1, így is úgy is A-ól B-be el kell jutnod
2, csak tájékoztató jellegű, mert 0,5-2L-t csal hol pluszba hol mínuszba.

Ha lenne km számlálóm nem kéne :P
Naplózva
van aki tankolni szeret, van aki vezetni és az autó hangját hallgatni - " a diesel a sátán üzemanyaga"

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6828 Dátum: 2011 December, 02, 08:03:17 »

Ha lenne km számlálóm nem kéne :P

Nem kell az az csak megzavar :D
Naplózva

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6829 Dátum: 2011 December, 03, 20:56:27 »

OFF

Az avatárod odaszab :D

ON

Lájkolják a csajok az oroszlánt  ;)

kínozni akarod magadat?
1, így is úgy is A-ól B-be el kell jutnod
2, csak tájékoztató jellegű, mert 0,5-2L-t csal hol pluszba hol mínuszba.
Valóban pontatlan még a gyári is, de arra azért jó hogy takarékosabban vezess, segít a megfelelő fokozat megválasztásában és azt is látod hogy érdemes e 110 helyett 130-cal menni.
Naplózva

akobor

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 28
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6830 Dátum: 2011 December, 03, 22:19:16 »

Lájkolják a csajok az oroszlánt  ;)
Valóban pontatlan még a gyári is, de arra azért jó hogy takarékosabban vezess, segít a megfelelő fokozat megválasztásában és azt is látod hogy érdemes e 110 helyett 130-cal menni.
nem taposod 3000 fölé, ha nem muszáj = takarékos közlekedés ;)
szerintem egy fogyasztásmérő maximum arra jó, hogy azt bámuld az út helyett. ismerős törte tk-ra így a seat-jat...  ???
Naplózva

DZ

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6831 Dátum: 2011 December, 10, 00:07:39 »

Sziasztok :)
Sikerült szereznem egy hőmérős digit órát , vajon az én 94 es-em ben bevan kábelezve gyárilag v nékem kell utólag? ha nincs akkor hogyan kellene? mert a jeladóból 2 sima fekete vezeték jön, az órás felöli csatiból ahol el lett vágva ott meg 6 (2barna,2lila,sárga,szürke)

Köszönettel
TT

Egy ilyenre én is vevő lennék...  :-!

Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6832 Dátum: 2011 December, 10, 00:15:09 »

Egy ilyenre én is vevő lennék...  :-!

Szia!
Vaterán szoktak hírdetni.
Naplózva

DZ

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6833 Dátum: 2011 December, 10, 00:24:00 »

Szia!
Vaterán szoktak hírdetni.

Köszi, nemrég néztem, de csak kijelző volt akkor épp. Amikor volt a hőmérővel együtt kb 20k -ban állt volna meg, azt meg kissé sokallom...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6834 Dátum: 2011 December, 10, 09:01:04 »

Köszi, nemrég néztem, de csak kijelző volt akkor épp. Amikor volt a hőmérővel együtt kb 20k -ban állt volna meg, azt meg kissé sokallom...

Az átlag ára 5-5000 Ft, ennél drágàbban tényleg nem érdemes megvenni.
Esetleg kérdezz rá Tomaszternél, hátha van most neki.
Naplózva

kocpet

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1999.04
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6835 Dátum: 2011 December, 22, 19:14:12 »

Sziasztok!
A héten kétszer kellett féklámpa kapcsolót cserélnem, úgy néz ki mintha túl nagy áramot kaptak volna. Van valami ötletetek hogy mi okozhatta, vagy hogy hol kellene keresni a hiba okát? Néha kattogó hangot is hallottam, gondolom valamelyik relé lehetett, lehet valami összefüggés a két dolog között?
Előre is köszi!
Peter
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6836 Dátum: 2011 December, 22, 19:17:38 »

Sziasztok!
A héten kétszer kellett féklámpa kapcsolót cserélnem, úgy néz ki mintha túl nagy áramot kaptak volna. Van valami ötletetek hogy mi okozhatta, vagy hogy hol kellene keresni a hiba okát? Néha kattogó hangot is hallottam, gondolom valamelyik relé lehetett, lehet valami összefüggés a két dolog között?
Előre is köszi!
Peter

Biztosítékok rendbe van mind?
Naplózva

kocpet

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1999.04
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6837 Dátum: 2011 December, 22, 19:25:38 »

Biztosítékok rendbe van mind?

Jónak tűntek
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6838 Dátum: 2011 December, 22, 20:11:41 »

Sziasztok!
A héten kétszer kellett féklámpa kapcsolót cserélnem, úgy néz ki mintha túl nagy áramot kaptak volna. Van valami ötletetek hogy mi okozhatta, vagy hogy hol kellene keresni a hiba okát? Néha kattogó hangot is hallottam, gondolom valamelyik relé lehetett, lehet valami összefüggés a két dolog között?
Előre is köszi!
Peter
Lehet nem jól gondolom, de a féklámpánál nincs relé, legalábbis én nem hallok kattanást fékezéskor, míg más dolognál ahol relé van, ott kattan. Szerintem inkább az lehet, hogy valahol letestel a vezeték...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6839 Dátum: 2011 December, 22, 21:07:20 »

Sziasztok!
A héten kétszer kellett féklámpa kapcsolót cserélnem, úgy néz ki mintha túl nagy áramot kaptak volna. Van valami ötletetek hogy mi okozhatta, vagy hogy hol kellene keresni a hiba okát? Néha kattogó hangot is hallottam, gondolom valamelyik relé lehetett, lehet valami összefüggés a két dolog között?
Előre is köszi!
Peter

Érdekes egy hiba, az biztos...
Ha testzárlat volna, akkor a biztosítékot vitte volna, nem a kapcsoló ment volna tönkre. A duolux izzó áramfelvétele nem éppen nagy, de ha tényleg így fogyasztja a féklámpakapcsolókat, amit ráadásul nagyon nehéz is kicserélni, akkor inkább megrelézném, onnantól kezdve a kapcsoló védve volna.
Naplózva

Szett

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 221
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6840 Dátum: 2011 December, 23, 19:24:34 »

Sziasztok!
A héten kétszer kellett féklámpa kapcsolót cserélnem, úgy néz ki mintha túl nagy áramot kaptak volna. Van valami ötletetek hogy mi okozhatta, vagy hogy hol kellene keresni a hiba okát? Néha kattogó hangot is hallottam, gondolom valamelyik relé lehetett, lehet valami összefüggés a két dolog között?
Előre is köszi!
Peter
Az "úgy néz ki" azt jelenti hogy megolvadt,elégett?Mert ha igen akkor a kapcsoló után letestel valahol.Egyébiránt ha jól van megválasztva a bizti ilyenkor kiolvad és a kapcsolónak nem lesz baja.
Naplózva

306break

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Gyermely
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6841 Dátum: 2011 December, 27, 11:31:16 »

Üdvözlök mindenkit a fórumon!

Olyan problémája van az autómnak (1.9D, 1999.04.30 a forgalmiban), hogy mikor elalszik az izzításjelző utána is tovább izzít - erre abból asszociálok (lehet, tévesen), hogy talán egy év sem telt el az izzítógyertyák cseréje óta, s megint kicsit nehézkesen indul, valamint ez lesz a harmadik ilyen kör az elmúlt három évben.
Először kicserélte a szerelő a relét, majd a hőgombát. A hőgomba cseréje után az izzításjelző is lényegesen tovább marad égve (elalszik, csak később), mint előtte, és ugye mivel most megint úgy fest, hogy cserélni kell a gyertyákat, még mindig nem oldódott meg a probléma.
Ha valakinek van valami ötlete ezen probléma orvoslására, azt előre is megköszönöm!

306break
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6842 Dátum: 2011 December, 27, 11:38:58 »

Üdvözlök mindenkit a fórumon!

Olyan problémája van az autómnak (1.9D, 1999.04.30 a forgalmiban), hogy mikor elalszik az izzításjelző utána is tovább izzít - erre abból asszociálok (lehet, tévesen), hogy talán egy év sem telt el az izzítógyertyák cseréje óta, s megint kicsit nehézkesen indul, valamint ez lesz a harmadik ilyen kör az elmúlt három évben.
Először kicserélte a szerelő a relét, majd a hőgombát. A hőgomba cseréje után az izzításjelző is lényegesen tovább marad égve (elalszik, csak később), mint előtte, és ugye mivel most megint úgy fest, hogy cserélni kell a gyertyákat, még mindig nem oldódott meg a probléma.
Ha valakinek van valami ötlete ezen probléma orvoslására, azt előre is megköszönöm!

306break
Az izzításnál a lámpa kialszik, utána még pár másodpercig valóban izzít, és utána mikor hallasz egy halk kattanást a motortérből, akkor hagyta abba. Ha nem hagyja abba, akkor a relé halhatott be...
Naplózva

306break

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Gyermely
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6843 Dátum: 2011 December, 27, 11:46:11 »

Az izzításnál a lámpa kialszik, utána még pár másodpercig valóban izzít, és utána mikor hallasz egy halk kattanást a motortérből, akkor hagyta abba. Ha nem hagyja abba, akkor a relé halhatott be...
Ez így rendben van, hallom a kattanást, kb. fél perc múlva, csak ha leállítom az autót meleg motorral, és újraindítom, ugyan ez a folyamat játszódik le megint.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6844 Dátum: 2011 December, 27, 11:51:54 »

Ez így rendben van, hallom a kattanást, kb. fél perc múlva, csak ha leállítom az autót meleg motorral, és újraindítom, ugyan ez a folyamat játszódik le megint.
Hát persze, a relé meg a gyertyák nem nézik hogy üzemmeleg e a motor. Ha ráadod a gyújtást, kb 30 másodpercig izzít, akár milyen idő van és akármilyen meleg vagy hideg a motor.
Naplózva

306break

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Gyermely
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6845 Dátum: 2011 December, 27, 14:30:22 »

Hát persze, a relé meg a gyertyák nem nézik hogy üzemmeleg e a motor. Ha ráadod a gyújtást, kb 30 másodpercig izzít, akár milyen idő van és akármilyen meleg vagy hideg a motor.
Értem. S akkor mi lehet az oka annak, hogy gyorsan tönkremennek a gyertyák?
Köszönöm szépen a válaszokat!
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6846 Dátum: 2011 December, 27, 14:43:33 »

Értem. S akkor mi lehet az oka annak, hogy gyorsan tönkremennek a gyertyák?
Köszönöm szépen a válaszokat!
Milyen gyertyák vannak benne? Lehet hogy a márka amit használsz, az nem túl tartós. Nekem most Beru Ultra került bele, nem olcsó, de remélhetőleg bírni fogja egy darabig.
Naplózva

bogyo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: Érd
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6847 Dátum: 2011 December, 28, 19:32:18 »

Sziasztok. A hátsó szélvédőfűtésem láthatólag nem működik. Gomb benyomására relé kattan. Az ablakon mind a két csatlakozófülön van 12 volt. Nem tudom így kell-e lennie? A fűtőszálakon mindenhol van 12 volt. De hol van a test? Vagy mi lehet a gond. Előre is köszönöm.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6848 Dátum: 2011 December, 28, 20:28:17 »

Sziasztok. A hátsó szélvédőfűtésem láthatólag nem működik. Gomb benyomására relé kattan. Az ablakon mind a két csatlakozófülön van 12 volt. Nem tudom így kell-e lennie? A fűtőszálakon mindenhol van 12 volt. De hol van a test? Vagy mi lehet a gond. Előre is köszönöm.

Úgy emlékszem, hogy a vezetőoldali gumiharmonikán át vezették át a testelővezetéket. Talán a harmonika alatt megszakadhatott a vezetéke...
Naplózva

Zola614

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: Metálzöld
  • Évjárat: 2001.03
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Nagykanizsa
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #6849 Dátum: 2011 December, 28, 22:14:43 »

Sziasztok. A hátsó szélvédőfűtésem láthatólag nem működik. Gomb benyomására relé kattan. Az ablakon mind a két csatlakozófülön van 12 volt. Nem tudom így kell-e lennie? A fűtőszálakon mindenhol van 12 volt. De hol van a test? Vagy mi lehet a gond. Előre is köszönöm.
Szia! Húzd la mind a két csúszósarut és úgy mérj rá a csószósarukra és úgy elvileg nem lesz 12v aztán a kasznihoz nézd a jobb oldalit úgy kellene lennie 12v-nak ha nincs akkor az szakadt. Utána a bal oldalit nézd meg a kasznihoz nézve ellenállásmérővel az végtelent mutat akkor az szakadt. A csomagtartóban van letestelve a felső sarokban az enyém. Gondolom a tiéd is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 199   Fel
 


Az oldal 0.448 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.