Nem tudja valaki, hogy hogyvan kábelezve illetve hol van a biztije a lámpa magasság állitonak?Az enyém az egyik napról a másikra el halálozott és nem tudom mi lehet vele az biztos, hogy áramot nem kap mert az ki lett mérve... De itt el is akadtunk!
Nézd meg a motortérben levő bizti dobozt nekem ott van.De nekem se ártana info:3-4havonta kiég a jobb tompitottam.Miért?
Generátort nézzezsd meg!
Mi köze lehet a generátornak az izzóhoz?Mi lehet vele?És miért csak mindig a jobb old.Tegnap voltam egy izzót is áruló villanyásznál ö a höelvezetéssel magyarázott valamit idézem/müanyag foncsor, müanyag bura,/és persze a szar minőségü izzók is.Na erre/ kössek én csomót/ mint hozánemértő.De köszi az infót,tovább kérdezek más villanyásznál is.A csavar ügyben már várom vissza a választ a gumisoktól.Ha lesz info hivlak.
Elméletileg ha nem jó akkor nagyobb feszt tol ki magából...De ha csak a jobbos akkor nem tudom az az ha rá jöttem akkor meg írom mert északa ment el a 3. xenon trafó az örök mezőre (2, gagyi és 1, márkás) illetve most eset le, hogy nekem is minddig csak a jobbos meg el!
3 trafód már feladta??? az azért elég durva, nem? és mennyiért tudtál újat venni? ugy látszik, akkor xenonnál nem az "izzó", hanem a trafó a fogyóeszköz..
gar csere...
A jobb oldalon kicsit nagyobb a rázkódás-igénybevétel, mint balról (útminőség...)Egyébként meg egy H7-es izzó úgy hulladék, ahogy van...Nagyon sokkal gyatrább, mint a H1, vagy a H4.Ez az egyik oka, hogy hagyom az eredeti H4-es S2-es fényszóróimat.
honnan szerezhető ilyen izzó, nagyon ismerős, csak nemtom miben láttam..
Én praktikerben vettem 9db-os kiszerelésben 900Ft-volt!Egyépként spotos lámpába való...
utánanéztem, van 20, 35, sőt még 50 wattos is ebből a G4-ből!!! csak az a kár, hogy ezek már hamar leolvasztanák a foglalatot, meg a búrát..
ahogyan mondja...el felejtettem le menni meg kukkolni milyen is! Remélhetőleg még a 10W izzót birni fogja!
Na most voltam lent és elég meg nyerö a fényerö
és nem nézted ilyen kézrátéttel, hogy mennyire melegszik???
Meg nyitom ezt a Topikot, hogy az elktromos dolgok külön legyenek!
Helló srácok !Örömmel vennék minden jó tanácsot, ha valaki már javított vezető oldali ajtó kábelköteget !A jelenség a következő: a központi zár a vezető oldali ajtóról néha működtethető, néha nem. Van amikor az első zárak a távirányítós zárás után még kattognak egy darabig. Illetve előfordult egyszer hogy a vezető oldali villanyablak csak nagyon lassan záródott fel.Azt tippelem, hogy a vezető oldali ajtó összekötő kábel tört el / ázott be.Ha valakinek mér van ebben tapasztalata, kérem ossza meg velem és a Tisztelt társasággal.Előre is köszönöm !
Sziasztok!Tud e valaki segiteni abban, hogy milehet a peugeottal? Jelenség 1: 1-2-es fokozatnál váltás után gázadásra rángat bedadog. A gázt vissza kell venni és utánna újra gázt adni, hogy jó legyen. Ezt nem mindig csinálja csak ritkán. 2: leállitás után a benzin szivattyú kb 7-10 másodperc után egy pillanatra beindul. Bár van amikor egy perc is eltellik. Ezt viszont minden leállitás után csinálja. Műszeres vizsgálaton semmit sem találtak. A folytó szelep házat kitakaritottuk de sajna semmi változás.Előre is kösz!
A leállítás utáni szivattyú hang teljesen normális jelenség. A gyertyákat nézd meg,az is lehet a ludas.
SziasztokNekem mindkét oldalon volt egy pár törött kábelem, furcsa anomáliáknak voltam tanúja, amikor két vezeték a törésnél összeért Én házilag megoldottam: kimértem melyik kábel hova megy, a csatit levágtam, és egy wv gumiharangot raktam a helyére. Így az ajtóban meg a kaszniban is van egy sorkapocs, a kettő közé meg új vezetéket húztam be a gumin keresztül.zool
vagy a lambda-szonda..
...Egyébként rájöttem az európia autógyártás titkára: a németek eladnak mindenféle gagyi alkatrészt a franciáknak, csak hogy rontsák a francia autók hírét (-: (cseréltem már BEHR fűtőradiátort, BOSCH szenzort...)Hali !
Hello,először a 2. kérdésre: szerintem is teljesen normális a szivattyú hang beindítás után, nekem tuti 5 éve csinálja és semmi gond.Az első kérdésre javaslom, hogy ugorj be egy pug szervizbe, ahol kiolvassák az ECU memóriáját, hátha van benn valami ideiglenes hiba, amivel könnyek kiszűrhető a probléma. Bazi drága a reszi óradíj (7 ezer+áfa) de egy fél órát megér szerintem, ha esetleg megmondja a gép a hibát. Én a múlt héten voltam, (szintén rángatás, de minden sebességi fokozatban) de megérte. A motorvezérlő kb. 6 helyről veszi a jeleket, hogy kiszámítsa az optimális befecskendezést, sok a hibaforrás. Nekem speciel valami szívócső nyomásérzékelő szenzor betegeskedett (MAP), előtte nem is hallottam ilyenről... Szervizes megmondta mi a baj, én meg mentem a bontóba egy ilyen cuccért és kicseréltem. Menj be te is a autóval a szervízbe, és kérdezz...ha fél óra után sem tudják a motorhiba okát, akkor állj odébb, nehogy kicserélják a fél autót egy vagyonért !Egyébként rájöttem az európia autógyártás titkára: a németek eladnak mindenféle gagyi alkatrészt a franciáknak, csak hogy rontsák a francia autók hírét (-: (cseréltem már BEHR fűtőradiátort, BOSCH szenzort...)Hali !
sziasztok!(remélem jó helyre írom...)Szóval, a motor beindítása (némelyik indításnál) után nem alszik el a motordiagnosztika (az a sárga, a légzsák visszajelző felett) visszajelzője, de előfordult, hogy leállítás és újraindítás után elaludt! Ezt ma kezdte el csinálni, amit nem értek, mert az autóval nem mentem kb. 1 hónapja, mivel a hátsó futóművet csináltuk...Ötletek? Gondolom így elég sok minden lehet, de mégis vlmi?Jaj, elfelejtettem a pugom: 1998, 1.4 xn, ferdehátú
Semkinek sincs ötlete?
Sziasztok!Ha baloldalrol akarom a jobboldali ablakot leengedni, elég bizonytalan. gondoltam szétszedném a kapcsolót, mert hogy kontakt dolog lehet (ha hosszabban nyomom, akkor elindul lefelé). csak hét nem tudom hogyan kell. ha a takaroját leszedem felülről, nem látszik semmi. Erőltetni nem szeretném, nehogy elromoljon. Ti biztosan tudtok segíteni. Előre is köszi.
énis szétszedtem mostanában párszor a baloldali kapcsoló egységet, mert okositani akartam, de igazából nemnagyon sikerült.. illetve én a nyáklap aljára lennék kiváncsi, ahhoz akarnék hozzáférni, de elég reménytelennek tűnt, feszegetni meg nem akartam! de majd még próbálkozok..
Nekem igazándibol még az ajtóból sem sikerült kiszednem...
Hali Srácok, Valamiért soxor magától lenullázódik a napiszámlálóm Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Nekem is ez volt,amikor az autót megvettem. Aztán amikor átledezés céljábol ki-be raktuk a műszeregységet,azóta hibátlanul működik. Egy próbát megér,vedd ki,és kicsit rázogasd meg.
igen, köztudomásul 306hiba, hogy a csatlakozoknál előszeretettel lép fel kontakt-hiba, sajnos..
Zimu:Nincs véletlen ilyen érintkeződ?Vettem egy autó rádiót és az ISO csatből ki van szakitva az egyik vezeték... és így nem tudom eladni!illetve nem szeretnék venni egy új ISO csatit 2500ért, hogy minél kevesebbet bukjak rajta!