0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Nem tudja valaki, hogy hogyvan kĂĄbelezve illetve hol van a biztije a lĂĄmpa magassĂĄg ĂĄllitonak?Az enyĂŠm az egyik naprĂłl a mĂĄsikra el halĂĄlozott ĂŠs nem tudom mi lehet vele az biztos, hogy ĂĄramot nem kap mert az ki lett mĂŠrve... De itt el is akadtunk!
NĂŠzd meg a motortĂŠrben levĹ bizti dobozt nekem ott van.De nekem se ĂĄrtana info:3-4havonta kiĂŠg a jobb tompitottam.MiĂŠrt?
GenerĂĄtort nĂŠzzezsd meg!
Mi kĂśze lehet a generĂĄtornak az izzĂłhoz?Mi lehet vele?Ăs miĂŠrt csak mindig a jobb old.Tegnap voltam egy izzĂłt is ĂĄrulĂł villanyĂĄsznĂĄl Ăś a hĂśelvezetĂŠssel magyarĂĄzott valamit idĂŠzem/mĂźanyag foncsor, mĂźanyag bura,/ĂŠs persze a szar minĹsĂŠgĂź izzĂłk is.Na erre/ kĂśssek ĂŠn csomĂłt/ mint hozĂĄnemĂŠrtĹ.De kĂśszi az infĂłt,tovĂĄbb kĂŠrdezek mĂĄs villanyĂĄsznĂĄl is.A csavar Ăźgyben mĂĄr vĂĄrom vissza a vĂĄlaszt a gumisoktĂłl.Ha lesz info hivlak.
ElmĂŠletileg ha nem jĂł akkor nagyobb feszt tol ki magĂĄbĂłl...De ha csak a jobbos akkor nem tudom az az ha rĂĄ jĂśttem akkor meg Ărom mert ĂŠszaka ment el a 3. xenon trafĂł az ĂśrĂśk mezĹre (2, gagyi ĂŠs 1, mĂĄrkĂĄs) illetve most eset le, hogy nekem is minddig csak a jobbos meg el!
3 trafĂłd mĂĄr feladta??? az azĂŠrt elĂŠg durva, nem? ĂŠs mennyiĂŠrt tudtĂĄl Ăşjat venni? ugy lĂĄtszik, akkor xenonnĂĄl nem az "izzĂł", hanem a trafĂł a fogyĂłeszkĂśz..
gar csere...
A jobb oldalon kicsit nagyobb a rĂĄzkĂłdĂĄs-igĂŠnybevĂŠtel, mint balrĂłl (ĂştminĹsĂŠg...)EgyĂŠbkĂŠnt meg egy H7-es izzĂł Ăşgy hulladĂŠk, ahogy van...Nagyon sokkal gyatrĂĄbb, mint a H1, vagy a H4.Ez az egyik oka, hogy hagyom az eredeti H4-es S2-es fĂŠnyszĂłrĂłimat.
honnan szerezhetĹ ilyen izzĂł, nagyon ismerĹs, csak nemtom miben lĂĄttam..
Ăn praktikerben vettem 9db-os kiszerelĂŠsben 900Ft-volt!EgyĂŠpkĂŠnt spotos lĂĄmpĂĄba valĂł...
utĂĄnanĂŠztem, van 20, 35, sĹt mĂŠg 50 wattos is ebbĹl a G4-bĹl!!! csak az a kĂĄr, hogy ezek mĂĄr hamar leolvasztanĂĄk a foglalatot, meg a bĂşrĂĄt..
ahogyan mondja...el felejtettem le menni meg kukkolni milyen is! RemĂŠlhetĹleg mĂŠg a 10W izzĂłt birni fogja!
Na most voltam lent ĂŠs elĂŠg meg nyerĂś a fĂŠnyerĂś
ĂŠs nem nĂŠzted ilyen kĂŠzrĂĄtĂŠttel, hogy mennyire melegszik???
Meg nyitom ezt a Topikot, hogy az elktromos dolgok kĂźlĂśn legyenek!
HellĂł srĂĄcok !ĂrĂśmmel vennĂŠk minden jĂł tanĂĄcsot, ha valaki mĂĄr javĂtott vezetĹ oldali ajtĂł kĂĄbelkĂśteget !A jelensĂŠg a kĂśvetkezĹ: a kĂśzponti zĂĄr a vezetĹ oldali ajtĂłrĂłl nĂŠha mĹąkĂśdtethetĹ, nĂŠha nem. Van amikor az elsĹ zĂĄrak a tĂĄvirĂĄnyĂtĂłs zĂĄrĂĄs utĂĄn mĂŠg kattognak egy darabig. Illetve elĹfordult egyszer hogy a vezetĹ oldali villanyablak csak nagyon lassan zĂĄrĂłdott fel.Azt tippelem, hogy a vezetĹ oldali ajtĂł ĂśsszekĂśtĹ kĂĄbel tĂśrt el / ĂĄzott be.Ha valakinek mĂŠr van ebben tapasztalata, kĂŠrem ossza meg velem ĂŠs a Tisztelt tĂĄrsasĂĄggal.ElĹre is kĂśszĂśnĂśm !
Sziasztok!Tud e valaki segiteni abban, hogy milehet a peugeottal? JelensĂŠg 1: 1-2-es fokozatnĂĄl vĂĄltĂĄs utĂĄn gĂĄzadĂĄsra rĂĄngat bedadog. A gĂĄzt vissza kell venni ĂŠs utĂĄnna Ăşjra gĂĄzt adni, hogy jĂł legyen. Ezt nem mindig csinĂĄlja csak ritkĂĄn. 2: leĂĄllitĂĄs utĂĄn a benzin szivattyĂş kb 7-10 mĂĄsodperc utĂĄn egy pillanatra beindul. BĂĄr van amikor egy perc is eltellik. Ezt viszont minden leĂĄllitĂĄs utĂĄn csinĂĄlja. MĹąszeres vizsgĂĄlaton semmit sem talĂĄltak. A folytĂł szelep hĂĄzat kitakaritottuk de sajna semmi vĂĄltozĂĄs.ElĹre is kĂśsz!
A leĂĄllĂtĂĄs utĂĄni szivattyĂş hang teljesen normĂĄlis jelensĂŠg. A gyertyĂĄkat nĂŠzd meg,az is lehet a ludas.
SziasztokNekem mindkĂŠt oldalon volt egy pĂĄr tĂśrĂśtt kĂĄbelem, furcsa anomĂĄliĂĄknak voltam tanĂşja, amikor kĂŠt vezetĂŠk a tĂśrĂŠsnĂŠl ĂśsszeĂŠrt Ăn hĂĄzilag megoldottam: kimĂŠrtem melyik kĂĄbel hova megy, a csatit levĂĄgtam, ĂŠs egy wv gumiharangot raktam a helyĂŠre. Ăgy az ajtĂłban meg a kaszniban is van egy sorkapocs, a kettĹ kĂśzĂŠ meg Ăşj vezetĂŠket hĂşztam be a gumin keresztĂźl.zool
vagy a lambda-szonda..
...EgyĂŠbkĂŠnt rĂĄjĂśttem az eurĂłpia autĂłgyĂĄrtĂĄs titkĂĄra: a nĂŠmetek eladnak mindenfĂŠle gagyi alkatrĂŠszt a franciĂĄknak, csak hogy rontsĂĄk a francia autĂłk hĂrĂŠt (-: (cserĂŠltem mĂĄr BEHR fĹątĹradiĂĄtort, BOSCH szenzort...)Hali !
Hello,elĹszĂśr a 2. kĂŠrdĂŠsre: szerintem is teljesen normĂĄlis a szivattyĂş hang beindĂtĂĄs utĂĄn, nekem tuti 5 ĂŠve csinĂĄlja ĂŠs semmi gond.Az elsĹ kĂŠrdĂŠsre javaslom, hogy ugorj be egy pug szervizbe, ahol kiolvassĂĄk az ECU memĂłriĂĄjĂĄt, hĂĄtha van benn valami ideiglenes hiba, amivel kĂśnnyek kiszĹąrhetĹ a problĂŠma. Bazi drĂĄga a reszi ĂłradĂj (7 ezer+ĂĄfa) de egy fĂŠl ĂłrĂĄt megĂŠr szerintem, ha esetleg megmondja a gĂŠp a hibĂĄt. Ăn a mĂşlt hĂŠten voltam, (szintĂŠn rĂĄngatĂĄs, de minden sebessĂŠgi fokozatban) de megĂŠrte. A motorvezĂŠrlĹ kb. 6 helyrĹl veszi a jeleket, hogy kiszĂĄmĂtsa az optimĂĄlis befecskendezĂŠst, sok a hibaforrĂĄs. Nekem speciel valami szĂvĂłcsĹ nyomĂĄsĂŠrzĂŠkelĹ szenzor betegeskedett (MAP), elĹtte nem is hallottam ilyenrĹl... Szervizes megmondta mi a baj, ĂŠn meg mentem a bontĂłba egy ilyen cuccĂŠrt ĂŠs kicserĂŠltem. Menj be te is a autĂłval a szervĂzbe, ĂŠs kĂŠrdezz...ha fĂŠl Ăłra utĂĄn sem tudjĂĄk a motorhiba okĂĄt, akkor ĂĄllj odĂŠbb, nehogy kicserĂŠljĂĄk a fĂŠl autĂłt egy vagyonĂŠrt !EgyĂŠbkĂŠnt rĂĄjĂśttem az eurĂłpia autĂłgyĂĄrtĂĄs titkĂĄra: a nĂŠmetek eladnak mindenfĂŠle gagyi alkatrĂŠszt a franciĂĄknak, csak hogy rontsĂĄk a francia autĂłk hĂrĂŠt (-: (cserĂŠltem mĂĄr BEHR fĹątĹradiĂĄtort, BOSCH szenzort...)Hali !
sziasztok!(remĂŠlem jĂł helyre Ărom...)SzĂłval, a motor beindĂtĂĄsa (nĂŠmelyik indĂtĂĄsnĂĄl) utĂĄn nem alszik el a motordiagnosztika (az a sĂĄrga, a lĂŠgzsĂĄk visszajelzĹ felett) visszajelzĹje, de elĹfordult, hogy leĂĄllĂtĂĄs ĂŠs ĂşjraindĂtĂĄs utĂĄn elaludt! Ezt ma kezdte el csinĂĄlni, amit nem ĂŠrtek, mert az autĂłval nem mentem kb. 1 hĂłnapja, mivel a hĂĄtsĂł futĂłmĹąvet csinĂĄltuk...Ătletek? Gondolom Ăgy elĂŠg sok minden lehet, de mĂŠgis vlmi?Jaj, elfelejtettem a pugom: 1998, 1.4 xn, ferdehĂĄtĂş
Semkinek sincs Ăśtlete?
Sziasztok!Ha baloldalrol akarom a jobboldali ablakot leengedni, elĂŠg bizonytalan. gondoltam szĂŠtszednĂŠm a kapcsolĂłt, mert hogy kontakt dolog lehet (ha hosszabban nyomom, akkor elindul lefelĂŠ). csak hĂŠt nem tudom hogyan kell. ha a takarojĂĄt leszedem felĂźlrĹl, nem lĂĄtszik semmi. ErĹltetni nem szeretnĂŠm, nehogy elromoljon. Ti biztosan tudtok segĂteni. ElĹre is kĂśszi.
ĂŠnis szĂŠtszedtem mostanĂĄban pĂĄrszor a baloldali kapcsolĂł egysĂŠget, mert okositani akartam, de igazĂĄbĂłl nemnagyon sikerĂźlt.. illetve ĂŠn a nyĂĄklap aljĂĄra lennĂŠk kivĂĄncsi, ahhoz akarnĂŠk hozzĂĄfĂŠrni, de elĂŠg remĂŠnytelennek tĹąnt, feszegetni meg nem akartam! de majd mĂŠg prĂłbĂĄlkozok..
Nekem igazĂĄndibol mĂŠg az ajtĂłbĂłl sem sikerĂźlt kiszednem...
Hali SrĂĄcok, ValamiĂŠrt soxor magĂĄtĂłl lenullĂĄzĂłdik a napiszĂĄmlĂĄlĂłm Valaki talĂĄlkozott mĂĄr ilyen jelensĂŠggel?
Nekem is ez volt,amikor az autĂłt megvettem. AztĂĄn amikor ĂĄtledezĂŠs cĂŠljĂĄbol ki-be raktuk a mĹąszeregysĂŠget,azĂłta hibĂĄtlanul mĹąkĂśdik. Egy prĂłbĂĄt megĂŠr,vedd ki,ĂŠs kicsit rĂĄzogasd meg.
igen, kĂśztudomĂĄsul 306hiba, hogy a csatlakozoknĂĄl elĹszeretettel lĂŠp fel kontakt-hiba, sajnos..
Zimu:Nincs vĂŠletlen ilyen ĂŠrintkezĹd?Vettem egy autĂł rĂĄdiĂłt ĂŠs az ISO csatbĹl ki van szakitva az egyik vezetĂŠk... ĂŠs Ăgy nem tudom eladni!illetve nem szeretnĂŠk venni egy Ăşj ISO csatit 2500ĂŠrt, hogy minĂŠl kevesebbet bukjak rajta!