Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 196   Le

Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 944638 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Elektromos dolgok...
« Dátum: 2007 Március, 09, 12:58:14 »

Meg nyitom ezt a Topikot, hogy az elktromos dolgok külön legyenek!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
?
« Válasz #1 Dátum: 2007 Március, 09, 13:00:28 »

Nem tudja valaki, hogy hogyvan kábelezve illetve hol van a biztije a lámpa magasság állitonak?

Az enyém az egyik napról a másikra el halálozott és nem tudom mi lehet vele az biztos, hogy áramot nem kap mert az ki lett mérve... De itt el is akadtunk!
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: ?
« Válasz #2 Dátum: 2007 Március, 09, 15:39:41 »

Nem tudja valaki, hogy hogyvan kábelezve illetve hol van a biztije a lámpa magasság állitonak?

Az enyém az egyik napról a másikra el halálozott és nem tudom mi lehet vele az biztos, hogy áramot nem kap mert az ki lett mérve... De itt el is akadtunk!
Nézd meg a motortérben levő bizti dobozt nekem ott van.
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: ?
« Válasz #3 Dátum: 2007 Március, 09, 15:41:45 »

Nézd meg a motortérben levő bizti dobozt nekem ott van.De nekem se ártana info:3-4havonta kiég a jobb tompitottam.Miért?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: ?
« Válasz #4 Dátum: 2007 Március, 09, 15:52:20 »

Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: ?
« Válasz #5 Dátum: 2007 Március, 10, 05:41:43 »

Generátort nézzezsd meg!

Mi köze lehet a generátornak az izzóhoz?Mi lehet vele?És miért csak mindig a jobb old.Tegnap voltam egy izzót is áruló villanyásznál ö a höelvezetéssel magyarázott valamit idézem/müanyag foncsor, müanyag bura,/és persze a szar minőségü izzók is.Na erre/ kössek én csomót/ mint hozánemértő.De köszi az infót,tovább kérdezek más villanyásznál is.A csavar ügyben már várom vissza a választ a gumisoktól.Ha lesz info hivlak.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: ?
« Válasz #6 Dátum: 2007 Március, 10, 07:19:33 »

Mi köze lehet a generátornak az izzóhoz?Mi lehet vele?És miért csak mindig a jobb old.Tegnap voltam egy izzót is áruló villanyásznál ö a höelvezetéssel magyarázott valamit idézem/müanyag foncsor, müanyag bura,/és persze a szar minőségü izzók is.Na erre/ kössek én csomót/ mint hozánemértő.De köszi az infót,tovább kérdezek más villanyásznál is.A csavar ügyben már várom vissza a választ a gumisoktól.Ha lesz info hivlak.


Elméletileg ha nem jó akkor nagyobb feszt tol ki magából...
De ha csak a jobbos akkor nem tudom az az ha rá jöttem akkor meg írom mert északa ment el a 3. xenon trafó az örök mezőre (2, gagyi és 1, márkás) illetve most eset le, hogy nekem is minddig csak a jobbos meg el!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: ?
« Válasz #7 Dátum: 2007 Március, 10, 10:19:59 »

Elméletileg ha nem jó akkor nagyobb feszt tol ki magából...
De ha csak a jobbos akkor nem tudom az az ha rá jöttem akkor meg írom mert északa ment el a 3. xenon trafó az örök mezőre (2, gagyi és 1, márkás) illetve most eset le, hogy nekem is minddig csak a jobbos meg el!

3 trafód már feladta??? az azért elég durva, nem? és mennyiért tudtál újat venni? ugy látszik, akkor xenonnál nem az "izzó", hanem a trafó a fogyóeszköz..  :D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: ?
« Válasz #8 Dátum: 2007 Március, 10, 10:26:49 »

3 trafód már feladta??? az azért elég durva, nem? és mennyiért tudtál újat venni? ugy látszik, akkor xenonnál nem az "izzó", hanem a trafó a fogyóeszköz..  :D

gar csere...
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: ?
« Válasz #9 Dátum: 2007 Március, 10, 11:15:11 »

gar csere...

jahh, az ugy ok.. dehát azért mégiscsak durva, hogy ennyit birnak..
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 329
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.414
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: ?
« Válasz #10 Dátum: 2007 Március, 10, 16:23:15 »



A jobb oldalon kicsit nagyobb a rázkódás-igénybevétel, mint balról (útminőség...)
Egyébként meg egy H7-es izzó úgy hulladék, ahogy van...
Nagyon sokkal gyatrább, mint a H1, vagy a H4.
Ez az egyik oka, hogy hagyom az eredeti H4-es S2-es fényszóróimat.
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: ?
« Válasz #11 Dátum: 2007 Március, 10, 19:11:50 »

A jobb oldalon kicsit nagyobb a rázkódás-igénybevétel, mint balról (útminőség...)
Egyébként meg egy H7-es izzó úgy hulladék, ahogy van...
Nagyon sokkal gyatrább, mint a H1, vagy a H4.
Ez az egyik oka, hogy hagyom az eredeti H4-es S2-es fényszóróimat.
De nekem ez volt benne eredetileg.De tényleg elég gagyik a mai termékek.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #12 Dátum: 2007 Március, 16, 12:04:10 »

Volt egy kicsi problémám a belső utastér lámpa fényerejével (kicsit kevés)...

El keztem nézelődni, hogy milyen izzó is lenne jó!

És találtam egy olyan nevű lakás izzót, hogy G4 (12V 10W)!
kicsit meg hajtogatam a lábait és már is jó lett :)
A fényerejét még nem tudtam le tesztelni mert így dél magaslatában elég villágos van! De a hátsóhoz képest látható, hogy nagyobb a fényereje!!!



Nagyobb kép: http://kepfeltoltes.hu/view/070316/DSC_1454_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #13 Dátum: 2007 Március, 16, 12:37:07 »





honnan szerezhető ilyen izzó, nagyon ismerős, csak nemtom miben láttam.. ???
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #14 Dátum: 2007 Március, 16, 15:14:15 »

honnan szerezhető ilyen izzó, nagyon ismerős, csak nemtom miben láttam.. ???

Én praktikerben vettem 9db-os kiszerelésben 900Ft-volt!

Egyépként spotos lámpába való...
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #15 Dátum: 2007 Március, 16, 20:49:13 »

Én praktikerben vettem 9db-os kiszerelésben 900Ft-volt!

Egyépként spotos lámpába való...

utánanéztem, van 20, 35, sőt még 50 wattos is ebből a G4-ből!!! csak az a kár, hogy ezek már hamar leolvasztanák a foglalatot, meg a búrát..  :-\
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #16 Dátum: 2007 Március, 16, 23:37:07 »

utánanéztem, van 20, 35, sőt még 50 wattos is ebből a G4-ből!!! csak az a kár, hogy ezek már hamar leolvasztanák a foglalatot, meg a búrát..  :-\

ahogyan mondja...
el felejtettem le menni meg kukkolni milyen is! :)

Remélhetőleg még a 10W izzót birni fogja!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #17 Dátum: 2007 Március, 17, 00:20:59 »

ahogyan mondja...
el felejtettem le menni meg kukkolni milyen is! :)

Remélhetőleg még a 10W izzót birni fogja!

Na most voltam lent és elég meg nyerö a fényerö  ;D
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #18 Dátum: 2007 Március, 17, 08:53:12 »

Na most voltam lent és elég meg nyerö a fényerö  ;D

és nem nézted ilyen kézrátéttel, hogy mennyire melegszik???
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Belső utastér lámpa tuning...
« Válasz #19 Dátum: 2007 Március, 17, 12:25:16 »

és nem nézted ilyen kézrátéttel, hogy mennyire melegszik???

5perc után még nem volt baja...
Naplózva

Attila

  • Vendég
Központi zár - ajtó kábel javítás
« Válasz #20 Dátum: 2007 Március, 30, 17:31:51 »

Meg nyitom ezt a Topikot, hogy az elktromos dolgok külön legyenek!

Helló srácok !
Örömmel vennék minden jó tanácsot, ha valaki már javított vezető oldali ajtó kábelköteget !
A jelenség a következő: a központi zár a vezető oldali ajtóról néha működtethető, néha nem. Van amikor az első zárak a távirányítós zárás után még kattognak egy darabig. Illetve előfordult egyszer hogy a vezető oldali villanyablak csak nagyon lassan záródott fel.
Azt tippelem, hogy a vezető oldali ajtó összekötő kábel tört el / ázott be.
Ha valakinek mér van ebben tapasztalata, kérem ossza meg velem és a Tisztelt társasággal.
Előre is köszönöm !
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.850
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Központi zár - ajtó kábel javítás
« Válasz #21 Dátum: 2007 Március, 30, 17:46:07 »

Helló srácok !
Örömmel vennék minden jó tanácsot, ha valaki már javított vezető oldali ajtó kábelköteget !
A jelenség a következő: a központi zár a vezető oldali ajtóról néha működtethető, néha nem. Van amikor az első zárak a távirányítós zárás után még kattognak egy darabig. Illetve előfordult egyszer hogy a vezető oldali villanyablak csak nagyon lassan záródott fel.
Azt tippelem, hogy a vezető oldali ajtó összekötő kábel tört el / ázott be.
Ha valakinek mér van ebben tapasztalata, kérem ossza meg velem és a Tisztelt társasággal.
Előre is köszönöm !
Szióka.Nekem mér javitották ezt a kábel köteget. Én ezt rá biztam egy profi szervizes villanyosra. A javitás abbol áll, hogy ovatosan meg faragta a csatlakozó fejet és kábel darabokkal+zsugor csövel rögzitette a forrasztás után. Az ajtót is lekellett venni hozzá. A közel jövőben megkell megint keresnem mert nekem is hasonlóak lettek a mostani problémáim.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

zool

  • Vendég
Re: Központi zár - ajtó kábel javítás
« Válasz #22 Dátum: 2007 Március, 31, 14:05:03 »

Helló srácok !
Örömmel vennék minden jó tanácsot, ha valaki már javított vezető oldali ajtó kábelköteget !
A jelenség a következő: a központi zár a vezető oldali ajtóról néha működtethető, néha nem. Van amikor az első zárak a távirányítós zárás után még kattognak egy darabig. Illetve előfordult egyszer hogy a vezető oldali villanyablak csak nagyon lassan záródott fel.
Azt tippelem, hogy a vezető oldali ajtó összekötő kábel tört el / ázott be.
Ha valakinek mér van ebben tapasztalata, kérem ossza meg velem és a Tisztelt társasággal.
Előre is köszönöm !

Sziasztok
Nekem mindkét oldalon volt egy pár törött kábelem, furcsa anomáliáknak voltam tanúja, amikor két vezeték a törésnél összeért :) Én házilag megoldottam: kimértem melyik kábel  hova megy, a csatit levágtam, és egy wv gumiharangot raktam a helyére. Így az ajtóban meg a kaszniban is van egy sorkapocs, a kettő közé meg új vezetéket húztam be a gumin keresztül.

zool
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #23 Dátum: 2007 Április, 01, 19:26:41 »

Sziasztok!
Tud e valaki segiteni abban, hogy milehet a peugeottal? Jelenség 1:  1-2-es fokozatnál váltás után gázadásra rángat bedadog. A gázt vissza kell venni és utánna újra gázt adni, hogy jó legyen. Ezt nem mindig csinálja csak ritkán.   2: leállitás után a benzin szivattyú kb 7-10 másodperc után egy pillanatra beindul. Bár van amikor egy perc is eltellik. Ezt viszont minden leállitás után csinálja. Műszeres vizsgálaton semmit sem találtak. A folytó szelep házat kitakaritottuk de sajna semmi változás.
Előre is kösz!
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #24 Dátum: 2007 Április, 01, 19:51:04 »

Sziasztok!
Tud e valaki segiteni abban, hogy milehet a peugeottal? Jelenség 1:  1-2-es fokozatnál váltás után gázadásra rángat bedadog. A gázt vissza kell venni és utánna újra gázt adni, hogy jó legyen. Ezt nem mindig csinálja csak ritkán.   2: leállitás után a benzin szivattyú kb 7-10 másodperc után egy pillanatra beindul. Bár van amikor egy perc is eltellik. Ezt viszont minden leállitás után csinálja. Műszeres vizsgálaton semmit sem találtak. A folytó szelep házat kitakaritottuk de sajna semmi változás.
Előre is kösz!

A leállítás utáni szivattyú hang teljesen normális jelenség.
A gyertyákat nézd meg,az is lehet a ludas.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #25 Dátum: 2007 Április, 01, 20:18:09 »

A leállítás utáni szivattyú hang teljesen normális jelenség.
A gyertyákat nézd meg,az is lehet a ludas.

vagy a lambda-szonda..
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Központi zár - ajtó kábel javítás
« Válasz #26 Dátum: 2007 Április, 01, 20:23:40 »

Sziasztok
Nekem mindkét oldalon volt egy pár törött kábelem, furcsa anomáliáknak voltam tanúja, amikor két vezeték a törésnél összeért :) Én házilag megoldottam: kimértem melyik kábel  hova megy, a csatit levágtam, és egy wv gumiharangot raktam a helyére. Így az ajtóban meg a kaszniban is van egy sorkapocs, a kettő közé meg új vezetéket húztam be a gumin keresztül.

zool


úgy néz ki, nekem is ilyen kábelköteg lesz a gondom lassan... lehet emlékeztek, meséltem, hogy visszahajtották a tükröm, és utána meg se akart mozdulni semelyik irányba.. szétszedtem, nem láttam semmit, összeraktam, és lám, oldalra már működött! eltelt pár nap, és gondoltam megpróbálom mégegyszer, és lám, most tökéletesen működik!  :-[ ;D
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #27 Dátum: 2007 Április, 01, 21:00:16 »

vagy a lambda-szonda..
A lambda szondát is mérték és jónak találták.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Gege

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #28 Dátum: 2007 Április, 02, 21:14:55 »

sziasztok!
(remélem jó helyre írom...)

Szóval, a motor beindítása (némelyik indításnál) után nem alszik el a motordiagnosztika  (az a sárga, a légzsák visszajelző felett) visszajelzője, de előfordult, hogy leállítás és újraindítás után elaludt! Ezt ma kezdte el csinálni, amit nem értek, mert az autóval nem mentem kb. 1 hónapja, mivel a hátsó futóművet csináltuk...

Ötletek? Gondolom így elég sok minden lehet, de mégis vlmi?

Jaj, elfelejtettem a pugom: 1998, 1.4 xn, ferdehátú
Naplózva

Attila

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #29 Dátum: 2007 Április, 02, 21:41:09 »

Sziasztok!
Tud e valaki segiteni abban, hogy milehet a peugeottal? Jelenség 1:  1-2-es fokozatnál váltás után gázadásra rángat bedadog. A gázt vissza kell venni és utánna újra gázt adni, hogy jó legyen. Ezt nem mindig csinálja csak ritkán.   2: leállitás után a benzin szivattyú kb 7-10 másodperc után egy pillanatra beindul. Bár van amikor egy perc is eltellik. Ezt viszont minden leállitás után csinálja. Műszeres vizsgálaton semmit sem találtak. A folytó szelep házat kitakaritottuk de sajna semmi változás.
Előre is kösz!

Hello,
először a 2. kérdésre: szerintem is teljesen normális a szivattyú hang beindítás után, nekem tuti 5 éve csinálja és semmi gond.
Az első kérdésre javaslom, hogy ugorj be egy pug szervizbe, ahol kiolvassák az ECU memóriáját, hátha van benn valami ideiglenes hiba, amivel könnyek kiszűrhető a probléma. Bazi drága a reszi óradíj (7 ezer+áfa) de egy fél órát megér szerintem, ha esetleg megmondja a gép a hibát. Én a múlt héten voltam, (szintén rángatás, de minden sebességi fokozatban) de megérte. A motorvezérlő kb. 6 helyről veszi a jeleket, hogy kiszámítsa az optimális befecskendezést, sok a hibaforrás. Nekem speciel valami szívócső nyomásérzékelő szenzor betegeskedett (MAP), előtte nem is hallottam ilyenről... Szervizes megmondta mi a baj, én meg mentem a bontóba egy ilyen cuccért és kicseréltem.  Menj be te is a autóval a szervízbe, és kérdezz...ha fél óra után sem tudják a motorhiba okát, akkor állj odébb, nehogy kicserélják a fél autót egy vagyonért !

Egyébként rájöttem az európia autógyártás titkára: a németek eladnak mindenféle gagyi alkatrészt a franciáknak, csak hogy rontsák a francia autók hírét (-:  (cseréltem már BEHR fűtőradiátort, BOSCH szenzort...)

Hali !
Naplózva

drarpad

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #30 Dátum: 2007 Április, 02, 22:03:05 »

...
Egyébként rájöttem az európia autógyártás titkára: a németek eladnak mindenféle gagyi alkatrészt a franciáknak, csak hogy rontsák a francia autók hírét (-:  (cseréltem már BEHR fűtőradiátort, BOSCH szenzort...)

Hali !
;D  ;D ;D
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #31 Dátum: 2007 Április, 02, 22:41:33 »

Hello,
először a 2. kérdésre: szerintem is teljesen normális a szivattyú hang beindítás után, nekem tuti 5 éve csinálja és semmi gond.
Az első kérdésre javaslom, hogy ugorj be egy pug szervizbe, ahol kiolvassák az ECU memóriáját, hátha van benn valami ideiglenes hiba, amivel könnyek kiszűrhető a probléma. Bazi drága a reszi óradíj (7 ezer+áfa) de egy fél órát megér szerintem, ha esetleg megmondja a gép a hibát. Én a múlt héten voltam, (szintén rángatás, de minden sebességi fokozatban) de megérte. A motorvezérlő kb. 6 helyről veszi a jeleket, hogy kiszámítsa az optimális befecskendezést, sok a hibaforrás. Nekem speciel valami szívócső nyomásérzékelő szenzor betegeskedett (MAP), előtte nem is hallottam ilyenről... Szervizes megmondta mi a baj, én meg mentem a bontóba egy ilyen cuccért és kicseréltem.  Menj be te is a autóval a szervízbe, és kérdezz...ha fél óra után sem tudják a motorhiba okát, akkor állj odébb, nehogy kicserélják a fél autót egy vagyonért !

Egyébként rájöttem az európia autógyártás titkára: a németek eladnak mindenféle gagyi alkatrészt a franciáknak, csak hogy rontsák a francia autók hírét (-:  (cseréltem már BEHR fűtőradiátort, BOSCH szenzort...)

Hali !
Voltam vele három helyen egy hivatalos szervíz és két maszek. Az első maszek egy univerzális BOSCH műszerrel nézte a másik egy laptoppal amin kimondottan pug program volt, próbakör, lambda szondát mért. Hibát eggyik helyen sem találtak. Fars levegőt nem szív. Hát egyenlőre itt járok.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Bobeek

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #32 Dátum: 2007 Április, 03, 00:04:18 »

Hello,
először a 2. kérdésre: szerintem is teljesen normális a szivattyú hang beindítás után, nekem tuti 5 éve csinálja és semmi gond.
Az első kérdésre javaslom, hogy ugorj be egy pug szervizbe, ahol kiolvassák az ECU memóriáját, hátha van benn valami ideiglenes hiba, amivel könnyek kiszűrhető a probléma. Bazi drága a reszi óradíj (7 ezer+áfa) de egy fél órát megér szerintem, ha esetleg megmondja a gép a hibát. Én a múlt héten voltam, (szintén rángatás, de minden sebességi fokozatban) de megérte. A motorvezérlő kb. 6 helyről veszi a jeleket, hogy kiszámítsa az optimális befecskendezést, sok a hibaforrás. Nekem speciel valami szívócső nyomásérzékelő szenzor betegeskedett (MAP), előtte nem is hallottam ilyenről... Szervizes megmondta mi a baj, én meg mentem a bontóba egy ilyen cuccért és kicseréltem.  Menj be te is a autóval a szervízbe, és kérdezz...ha fél óra után sem tudják a motorhiba okát, akkor állj odébb, nehogy kicserélják a fél autót egy vagyonért !

Egyébként rájöttem az európia autógyártás titkára: a németek eladnak mindenféle gagyi alkatrészt a franciáknak, csak hogy rontsák a francia autók hírét (-:  (cseréltem már BEHR fűtőradiátort, BOSCH szenzort...)

Hali !

ne haragudj, de te komolyan gondoltad, hogy számgép-kiolvasásra szakszervizbe mentél?? csakmert sima autóvillamosságis legrosszabb esetben 3000forintért megteszi neked ugyanezt..
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #33 Dátum: 2007 Április, 03, 09:33:18 »

Sziasztok!
Tud e valaki segiteni abban, hogy milehet a peugeottal? Jelenség 1:  1-2-es fokozatnál váltás után gázadásra rángat bedadog. A gázt vissza kell venni és utánna újra gázt adni, hogy jó legyen. Ezt nem mindig csinálja csak ritkán.   2: leállitás után a benzin szivattyú kb 7-10 másodperc után egy pillanatra beindul. Bár van amikor egy perc is eltellik. Ezt viszont minden leállitás után csinálja. Műszeres vizsgálaton semmit sem találtak. A folytó szelep házat kitakaritottuk de sajna semmi változás.
Előre is kösz!

első körben én egy alapos pucolásnak alávetném az alapjárati léptető mocit!
az ác természetes hogy be indúl mert vissza szívja a tankba az üzemanyagot!
Naplózva

Gege

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #34 Dátum: 2007 Április, 04, 22:55:08 »

sziasztok!
(remélem jó helyre írom...)

Szóval, a motor beindítása (némelyik indításnál) után nem alszik el a motordiagnosztika  (az a sárga, a légzsák visszajelző felett) visszajelzője, de előfordult, hogy leállítás és újraindítás után elaludt! Ezt ma kezdte el csinálni, amit nem értek, mert az autóval nem mentem kb. 1 hónapja, mivel a hátsó futóművet csináltuk...

Ötletek? Gondolom így elég sok minden lehet, de mégis vlmi?

Jaj, elfelejtettem a pugom: 1998, 1.4 xn, ferdehátú

Senkinek sincs ötlete?  ??? :)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #35 Dátum: 2007 Április, 05, 07:17:41 »

Semkinek sincs ötlete?  ???

nekem csak annyi, hogy pucold meg a motor köteg kábel csatiját! Az akku alat található 2 kerek csati!
Ha nem segit akkor meg comp kiolvasásra el kell menni, hogy milyen hibát tárolt le!
Naplózva

Gege

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #36 Dátum: 2007 Április, 05, 09:42:26 »

Köszönöm a válaszod!! Igen én is a kiolvasásra gondoltam, de előtte mindenképp megcsinálom, amit mondtál!!!
Köszi még egyszer!
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #37 Dátum: 2007 Április, 07, 21:41:09 »

Sziasztok!

Ha baloldalrol akarom a jobboldali ablakot leengedni, elég bizonytalan. gondoltam szétszedném a kapcsolót, mert hogy kontakt dolog lehet (ha hosszabban nyomom, akkor elindul lefelé). csak hét nem tudom hogyan kell. ha a takaroját leszedem felülről, nem látszik semmi. Erőltetni nem szeretném, nehogy elromoljon. Ti biztosan tudtok segíteni. Előre is köszi.
Naplózva
FunTom

Bobeek

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #38 Dátum: 2007 Április, 07, 21:58:55 »

Sziasztok!

Ha baloldalrol akarom a jobboldali ablakot leengedni, elég bizonytalan. gondoltam szétszedném a kapcsolót, mert hogy kontakt dolog lehet (ha hosszabban nyomom, akkor elindul lefelé). csak hét nem tudom hogyan kell. ha a takaroját leszedem felülről, nem látszik semmi. Erőltetni nem szeretném, nehogy elromoljon. Ti biztosan tudtok segíteni. Előre is köszi.

énis szétszedtem mostanában párszor a baloldali kapcsoló egységet, mert okositani akartam, de igazából nemnagyon sikerült.. illetve én a nyáklap aljára lennék kiváncsi, ahhoz akarnék hozzáférni, de elég reménytelennek tűnt, feszegetni meg nem akartam! de majd még próbálkozok..
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #39 Dátum: 2007 Április, 07, 22:31:00 »

énis szétszedtem mostanában párszor a baloldali kapcsoló egységet, mert okositani akartam, de igazából nemnagyon sikerült.. illetve én a nyáklap aljára lennék kiváncsi, ahhoz akarnék hozzáférni, de elég reménytelennek tűnt, feszegetni meg nem akartam! de majd még próbálkozok..

Nekem igazándibol még az ajtóból sem sikerült kiszednem...
Naplózva
FunTom

Bobeek

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #40 Dátum: 2007 Április, 07, 22:47:06 »

Nekem igazándibol még az ajtóból sem sikerült kiszednem...

a legkisebb csavarhuzoval, amid van, nyúlj alá, és "feszítsd" fel egy kicsit, utánna már kézzel ki tudod húzni, nem tudsz eltörni semmit, és nem fog szétugrani semmi, de vigyázz, mert könnyen megsértheted a műanyagot! 
Naplózva

ma-Zo

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #41 Dátum: 2007 Április, 10, 20:47:52 »

Hali Srácok,

Valamiért soxor magától lenullázódik a napiszámlálóm  ???

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #42 Dátum: 2007 Április, 10, 20:57:26 »

Hali Srácok,

Valamiért soxor magától lenullázódik a napiszámlálóm  ???

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?

Nekem is ez volt,amikor az autót megvettem. Aztán amikor átledezés céljábol ki-be raktuk a műszeregységet,azóta hibátlanul működik. Egy próbát megér,vedd ki,és kicsit rázogasd meg.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #43 Dátum: 2007 Április, 10, 21:44:24 »

Nekem is ez volt,amikor az autót megvettem. Aztán amikor átledezés céljábol ki-be raktuk a műszeregységet,azóta hibátlanul működik. Egy próbát megér,vedd ki,és kicsit rázogasd meg.

igen, köztudomásul 306hiba, hogy a csatlakozoknál előszeretettel lép fel kontakt-hiba, sajnos..  :(
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 329
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.414
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #44 Dátum: 2007 Április, 10, 21:58:42 »

igen, köztudomásul 306hiba, hogy a csatlakozoknál előszeretettel lép fel kontakt-hiba, sajnos..  :(

Szerintem itt azért nem csati-hibára kellene gyanakodni...
Az S2-nél nagyon korrekt műszerfali csatik vannak, inkább a műszer belsejében lehet a gáz.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
érintkező
« Válasz #45 Dátum: 2007 Április, 11, 07:23:00 »

Zimu:

Nincs véletlen ilyen érintkeződ?
Vettem egy autó rádiót és az ISO csatből ki van szakitva az egyik vezeték... és így nem tudom eladni!
illetve nem szeretnék venni egy új ISO csatit 2500ért, hogy minél kevesebbet bukjak rajta!



Naplózva

ma-Zo

  • Vendég
Re: Elektromos dolgok...
« Válasz #46 Dátum: 2007 Április, 11, 08:43:33 »

Nekem is ez volt,amikor az autót megvettem. Aztán amikor átledezés céljábol ki-be raktuk a műszeregységet,azóta hibátlanul működik. Egy próbát megér,vedd ki,és kicsit rázogasd meg.

Erre én is gondoltam, de most meg is teszem, köszi!
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re: érintkező
« Válasz #47 Dátum: 2007 Április, 11, 09:58:25 »

Zimu:

Nincs véletlen ilyen érintkeződ?
Vettem egy autó rádiót és az ISO csatből ki van szakitva az egyik vezeték... és így nem tudom eladni!
illetve nem szeretnék venni egy új ISO csatit 2500ért, hogy minél kevesebbet bukjak rajta!





Milyen rádiót vettél?
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
központi zár
« Válasz #48 Dátum: 2007 Április, 11, 10:24:55 »

Sziasztok!

1. Meg lehet-e oldani valahogy, hogy a központi zár nyitásánál a csomagtartó ne nyiljon, viszont, ha zárom, akkor zárodjon az is?

2. utolag megcsinálható-e hogy elindulás után záródjon a központi zár, mint ahogyan az ujabb autókban van? vagy egyszerűen csak nyomjam le a gombot mellettem?

(lehet hogy zimu-nak kellett volna cimeznem, mint ujabb extra ötlet?)
Naplózva
FunTom

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 329
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.414
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: érintkező
« Válasz #49 Dátum: 2007 Április, 11, 10:32:49 »

Zimu:

Nincs véletlen ilyen érintkeződ?
Vettem egy autó rádiót és az ISO csatből ki van szakitva az egyik vezeték... és így nem tudom eladni!
illetve nem szeretnék venni egy új ISO csatit 2500ért, hogy minél kevesebbet bukjak rajta!



Pontosan ugyanilyen nincs, csak hasonlóak. Majd körülnézek, hogy amim van, az illik-e vajon az ISO-csatiba?
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 ... 196   Fel
 


Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.