Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966386 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Peugeot 306 Klub

  • Vendég
SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Dátum: 2006 Szeptember, 14, 21:09:38 »
...

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #1 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:02:53 »
Idézetet írta: "Peugeot 306 Klub"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #2 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:14:43 »
Idézetet írta: "huazannya"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?


ĂŠs 90e-nĂŠl mert akkor vette!

de ajĂĄnlatos mĂĄr 90-100nĂĄl cserĂŠlni! a nagy kĂśnyv szerint 120 de hallotam mĂĄr olyat, hogy nem birta addig!

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:38:58 »
Idézetet írta: "Rozsahegyir"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?


ĂŠs 90e-nĂŠl mert akkor vette!

de ajĂĄnlatos mĂĄr 90-100nĂĄl cserĂŠlni! a nagy kĂśnyv szerint 120 de hallotam mĂĄr olyat, hogy nem birta addig!


KĂśszike! Akkor 67-nĂŠl mĂŠg felesleges, ugye?

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #4 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:54:36 »
Idézetet írta: "huazannya"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?


ĂŠs 90e-nĂŠl mert akkor vette!

de ajĂĄnlatos mĂĄr 90-100nĂĄl cserĂŠlni! a nagy kĂśnyv szerint 120 de hallotam mĂĄr olyat, hogy nem birta addig!


KĂśszike! Akkor 67-nĂŠl mĂŠg felesleges, ugye?


Szerintem 80-nál ráérsz. Nézze meg a szerelő, látszik rajta, amikor már ajánlatos...

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #5 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:56:14 »
Idézetet írta: "m-tom"
Szerintem 80-nál ráérsz. Nézze meg a szerelő, látszik rajta, amikor már ajánlatos...


Amikor megvettem megnĂŠzettem, ĂŠs akkor semmi baja nem volt!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #6 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 14:55:13 »
M-Tom meg tudnád nézni, hogy a roncson milyen álapotban van az első fék! Érdeklődnek iránta nagyon!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #7 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 15:11:00 »
Idézetet írta: "Rozsahegyir"
M-Tom meg tudnád nézni, hogy a roncson milyen álapotban van az első fék! Érdeklődnek iránta nagyon!


FĂŠktĂĄrcsa vagy a nyereg? Csak Ăşgy szemre?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #8 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 15:18:28 »
Idézetet írta: "m-tom"
FĂŠktĂĄrcsa vagy a nyereg? Csak Ăşgy szemre?


tĂĄrcsa ĂŠs egyĂŠbb csak szemre ki van vĂĄllasodva vagy nem...
kĂścci

GĂĄbor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #9 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 15:45:44 »
Kis motorszĂĄm - motor kĂłd tĂĄblĂĄzat :)

http://www.205gti.com/techchassisnr.htm

GĂĄbor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #10 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 16:04:22 »
Itt is van pĂĄr hasznos technikai infĂł:

http://www.carsplusplus.com/brand/peugeot_cars.php?page=1

airrob

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #11 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 23:12:07 »
Sziasztok!

Az autóm kezd egy picit felhúzni, úgyhogy hamarosan szerelő látogatás lesz, csak gondoltam előtte megosztom veletek a problémát, hátha láttatok már ilyet.
Panaszok: Menet közben fordulatszám leesik (pedig nyomom a gázt), motor-öndiagnosztika lámpa kigyullad, majd kb 1 másodperc múlva minden helyre áll. Ezt eddig kétszer játszotta el. Idegesítőbb panasz: Nem hideg motorral utolsó kanyar a hazaérkezés előtt és kanyar (közben kuplung lenyomva) lefullad. Elég meglepő volt hirtelen szervórásegítő nélkül kormányozni, mondhatni hirtelen elég gyorsan elszálltam agyilag...
Szerelőm szerint (telefonos segítség): vagy trafó vagy katalizátor, de legvalószínübb, hogy az alapjárati motor baszakszik.
Azt mondta hogy amíg nem világít folyton a visszajelző addig nincs nagy szívás, egyenlőre. De szerintem, ha folyton világítana akkor hívhatnék valakit h húzzon haza.
Másik ezzel lehet összefüggő problémám: Indulásnál pl ma amikor azért még annyira nincs hideg (11-13fok). Motor beindit, fordulatszám helyre áll, tartja, mindaddig amíg valami elektromoshoz nem nyúlok, gondolok itt a lámpára vagy arra h elfordítom a kormányt. Jobb esetben csak lejjeb esik a fordulat és az automata szivató (gondolom) visszateszi, rosszab esetben lefullad.

Akiinek van vagy volt hasonló negatív tapasztalata, esetlegesen részére megfelelő megoldása az kérem ossza meg velem.

Bocs a regényért, előreis köszi,

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #12 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 23:34:35 »
Úgy lĂĄtszik, nem lesz belső hőmĂŠrőm egyelőre. Ma voltam elektronikai boltban, ismerősnĂŠl. Azt mondta, jo sok fĂŠle hőérzĂŠkelő van (ellenĂĄllĂĄs, karakteristika, anyag). NehĂŠz eltalĂĄlni milyen kell nekem. Ugyhogy addig, mig nem tudok gyĂĄri hőérzĂŠkelőt szerezni, addig csak saccolni fogom a belső hőmĂŠrsĂŠkletet (vacogok, vagy izzadok  :lol: )
FunTom

airrob

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #13 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 11:09:09 »
Sziasztok!

Miután elolvastam az alapjárati motor javításáról szóló tippek-trükköket, most már szinte százas, h nekem is ez a bajom. A panaszok u.azok, már tegnap rá is kérdeztem egy új alpjárati motorra ami 17rugó. Nem tudtok Újpalota viszonylagos közelében egy megbízható autószerelőt aki meg tudná nézni tényleg ez e a baj? Grósz most jött vissza szabiról és nem ér rá, nekem viszont jövőhét végére kéne a kocsi.

Előreis kösz,

pĂŠter79

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #14 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 11:32:02 »
Idézetet írta: "FunTom"
Úgy lĂĄtszik, nem lesz belső hőmĂŠrőm egyelőre. Ma voltam elektronikai boltban, ismerősnĂŠl. Azt mondta, jo sok fĂŠle hőérzĂŠkelő van (ellenĂĄllĂĄs, karakteristika, anyag). NehĂŠz eltalĂĄlni milyen kell nekem. Ugyhogy addig, mig nem tudok gyĂĄri hőérzĂŠkelőt szerezni, addig csak saccolni fogom a belső hőmĂŠrsĂŠkletet (vacogok, vagy izzadok  :lol: )


Sziasztok

Én kb olyan 1 éve csináltam hőmérőt az autómba. Röviden: NTC(hőmérséklet csökkenésre nő az ellenállása) termisztort kell használni.Elösször is megkell határozni a hőmérő jelleggörbéjét. Elkezdtem ellenállásokat rakosgatni a kivezetésre(azthiszem 500 ohmos-ok voltak) és elkezdtem felírni minden ellenálláshoz a hozzátartozó kijelzett hőmérsékletet. Ebből csináltam egy grafikont és ott megnéztem hogy +25fokhoz( a termisztor ellenállását 25fokon adják meg) milyen ellenállás tartozik. Ha jól emlékszem akkor kb. 2630 ohm volt.

Vettem egy 2,2kohm-os NTC terimsztort ĂŠs 430 ohmos ellenĂĄllĂĄst ezeket sorba kĂśtĂśttem ĂŠs kĂŠsz is.:-)
Visszatudod ellenőrizni ha olvadó jégbe mártod elvileg 0 fokot fog mutatni a hőmérő és szerintem ez a lényeg. Lehet hogy +35 foknál már fog csalni pár fokot de az ott már úgyis mindegy.:-)

Az érzékelőt én úgy helyeztem el hogy minnél közelebb legyen a földhöz.

RemĂŠlem tudtam segĂ­teni

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #15 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 11:58:17 »
Hello

uj megint a forum? egĂŠsz jo.
A kĂŠrdĂŠsem az lenne hogy tudja-e valaki hogy a TDIbe milyen turbo van?Esetleg hogy milyen,talpas vagy egybe van a csonkkal?

kĂśszi

GĂĄbor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #16 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 21:13:12 »
Idézetet írta: "Davids"
A kĂŠrdĂŠsem az lenne hogy tudja-e valaki hogy a TDIbe milyen turbo van?Esetleg hogy milyen,talpas vagy egybe van a csonkkal?


Hali!

Így néz ki a TD turbó! Nekem úgy tűnik, hogy a turbinaház egybe van öntve a leömlővel, mint ahogyan a 2.0 8V turbónál is. A típusa amúgy nagy valószínűséggel Garrett GT1549S, de nem 100%! Rengeteg turbó létezik pözsóéknál... Lista

(http://i24.ebayimg.com/04/i/07/eb/fb/c4_3.JPG)

(http://i6.ebayimg.com/03/i/07/e9/53/1d_3.JPG)

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #17 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 22:54:51 »
Idézetet írta: "pĂŠter79"
Vettem egy 2,2kohm-os NTC terimsztort ĂŠs 430 ohmos ellenĂĄllĂĄst ezeket sorba kĂśtĂśttem ĂŠs kĂŠsz is.:-)
Visszatudod ellenőrizni ha olvadó jégbe mártod elvileg 0 fokot fog mutatni a hőmérő és szerintem ez a lényeg. Lehet hogy +35 foknál már fog csalni pár fokot de az ott már úgyis mindegy.:-)

Az érzékelőt én úgy helyeztem el hogy minnél közelebb legyen a földhöz.

RemĂŠlem tudtam segĂ­teni


Köszi, utána nézek, hogy mit lehet kapni ezekből, és mennyiért, aztán meglátom. De mindenképpen hasznos volt.
FunTom

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #18 Dátum: 2006 Szeptember, 18, 08:17:25 »
Idézetet írta: "GĂĄbor306"
Hali!

Így néz ki a TD turbó! Nekem úgy tűnik, hogy a turbinaház egybe van öntve a leömlővel, mint ahogyan a 2.0 8V turbónál is. A típusa amúgy nagy valószínűséggel Garrett GT1549S, de nem 100%! Rengeteg turbó létezik pözsóéknál... Lista


elszorult a szĂ­vem amikor meglĂĄttam kicsit! :)

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #19 Dátum: 2006 Szeptember, 18, 22:16:38 »
Hello

Nincs meg valakinek a 306 os szereld magad kĂśnyve digitalizĂĄlva?Vagy egy oldalt ahonnan le lehet rĂĄntani?
kĂśszi

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #20 Dátum: 2006 Szeptember, 18, 22:40:26 »
Idézetet írta: "Davids"
Hello

Nincs meg valakinek a 306 os szereld magad kĂśnyve digitalizĂĄlva?Vagy egy oldalt ahonnan le lehet rĂĄntani?
kĂśszi


a klub oldalon meg talĂĄlod a letĂśltĂŠs menĂź pont alatt!

http://www.peugeot306klub.hu/download.html

Nem elérhető BĂĄlint306XSi

  • FĂŠrfiak
  • MĂĄniĂĄkus
  • *
  • Hozzászólások: 1.750
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 69
  • :2013 Július, 05, 21:23:16
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #21 Dátum: 2006 Szeptember, 19, 19:24:02 »

Lsilent

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #22 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 07:24:50 »
Hali orulok, hogy ujra mukszik a forum.
Kerdesem a letoltesekben, melyikben talalom az emlitett szereld magad reszt?

Nem elérhető BĂĄlint306XSi

  • FĂŠrfiak
  • MĂĄniĂĄkus
  • *
  • Hozzászólások: 1.750
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 69
  • :2013 Július, 05, 21:23:16
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #23 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 07:46:11 »
Idézetet írta: "Lsilent"
Hali orulok, hogy ujra mukszik a forum.
Kerdesem a letoltesekben, melyikben talalom az emlitett szereld magad reszt?

http://peugeot306klub.hu/index5.html--> tippek-trĂźkkĂśk ;)

rizsa

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #24 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 19:25:48 »
Sziasztok,
szeretnék segítséget kérni. Leszögezem nem én vagyok a legmüszakibb.Szóval az ajtókárpitot szeretném leszedni, de nem tudom mi a módja.Találtam pár csavart,de valószínüleg nem mindet. Ha valaki tudna segíteni ,hogy hol vannak a rögzítő csavarok amelyeket oldani kell, azt megköszönném.A részletekhez annyi,hogy elekrtomos ablakemelő van .

KĂśszĂśnĂśm

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #25 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 20:57:58 »
Idézetet írta: "rizsa"
Sziasztok,
szeretnék segítséget kérni. Leszögezem nem én vagyok a legmüszakibb.Szóval az ajtókárpitot szeretném leszedni, de nem tudom mi a módja.Találtam pár csavart,de valószínüleg nem mindet. Ha valaki tudna segíteni ,hogy hol vannak a rögzítő csavarok amelyeket oldani kell, azt megköszönném.A részletekhez annyi,hogy elekrtomos ablakemelő van .

KĂśszĂśnĂśm


SziĂłka!

Mindenképpen le kell venned a köyöklőket amit 3 csavar tart!
MagĂĄt a kĂĄrpitot mĹąanyag "patentok" tartjĂĄk.
Elől a hangszóró /ha van/ is kivételre kell hogy kerüljön.
Az első ajtó könyöklő nem lesz 1* mert tartja keményen 1 csavar is.

JĂł buherĂĄlĂĄst! :wink:

Lsilent

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #26 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 07:30:02 »
Idézetet írta: BĂĄlint306XSi
http://peugeot306klub.hu/index5.html--> tippek-trĂźkkĂśk ;)


Koszi a segitseget.

Nem tudom ti hogy vagytok vele. De nekem az elso karpitokat 3 csavar fogja. Egyik a tukor alatt van egy dugo azt kell kiszedni, A masik az elektromos ablak vezerlogombok alatt van, a 3. meg a konyoklo alatt talalsz egy lyukat abban van bar nem latszik. Plusz a hangszoro.

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #27 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 08:04:28 »
Idézetet írta: "Lsilent"
Koszi a segitseget.

Nem tudom ti hogy vagytok vele. De nekem az elso karpitokat 3 csavar fogja. Egyik a tukor alatt van egy dugo azt kell kiszedni, A masik az elektromos ablak vezerlogombok alatt van, a 3. meg a konyoklo alatt talalsz egy lyukat abban van bar nem latszik. Plusz a hangszoro.


Nekem is Ă­gy van! 3 Csavar + a hangszĂłrĂłk, + a patentok + az ajtĂłnyitĂł kilincs. UtĂĄna pikk - pakk lejĂśn!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #28 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 08:50:12 »
Idézetet írta: "huazannya"
Nekem is Ă­gy van! 3 Csavar + a hangszĂłrĂłk, + a patentok + az ajtĂłnyitĂł kilincs. UtĂĄna pikk - pakk lejĂśn!


talĂĄn azĂŠrt, mert Nick-nek S1-ese van, a tĂśbbi nyilatkozĂł klubtĂĄrsnak meg S2-es kĂĄrpitja.....

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #29 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 08:51:59 »
Idézetet írta: "m-tom"
talĂĄn azĂŠrt, mert Nick-nek S1-ese van, a tĂśbbi nyilatkozĂł klubtĂĄrsnak meg S2-es kĂĄrpitja.....


De nekem S3-asom van ĂŠs abban 3 van. A tĂśbbiek nevĂŠben nem nyilatkozok!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #30 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 09:08:45 »
Idézetet írta: "huazannya"
De nekem S3-asom van ĂŠs abban 3 van. A tĂśbbiek nevĂŠben nem nyilatkozok!


Ebből a szempontból S2=S3

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #31 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 09:15:01 »
Idézetet írta: "zimurgy"
GĂĄbor:
Sajnos jó két héttel ezelőtt kicsit elaludtam vezetés közben, és elkaptam a jobb első kerékkel egy beton kapubejárót... :(

Durrdefekt lett, az alufelnim is csúnyán kapott, aztán a bölcsőm is elgörbült, plusz némi kormányösszekötő, meg lengőkar...
Végülis a legdrágább az új lengőkar volt, a többi egyesével nem is lett volna drága...


:(

Az vigasztaljon, hogy egy apró kátyut fogtam én is és első számolásra:
gummi 14.500.-
felni gĂśrgĂśzĂŠse 5.000.-
felni fĂŠnyezĂŠse 8.000.-
stab pĂĄlca 10.000.-
trapĂŠz gĂśmbfej 6.000.-
meg egy pĂĄr ezres a munkadĂ­j
futĂłmĹą ĂĄllitĂĄs 5.000.-
---------------------------
durvĂĄn 52.000.-

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #32 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 09:15:14 »
Idézetet írta: "m-tom"
Ebből a szempontból S2=S3


ValĂłszĂ­nĹą!

Lsilent

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #33 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 16:16:26 »
Hali mki megint csak kerdezek.

KĂŠt dolog.
1. elment a vilĂĄgitĂĄsom a hutĂŠs futĂŠs kezelo feluletnel. De csak ott. Mi lehet a gyikja? Hogy lehet a kozep konzolt szetszedni, hogy egyĂĄltalĂĄn ahhoz hozza ferje?

2. Nedves, idoben Elofordul valszeg gyujtĂĄs kimaradĂĄsom. De csak egy kis tartomĂĄnyĂĄban a fordulatszamnak. Se alatta se folotte nem rĂĄngat. Csak akkor ĂŠs erezzni hogy nem akar huzni.
Van e, vagy volt e vkinek ilyen? Mit lehet vele kezdeni, vagy mi lehet a valodi oka?
Thx

Ui: Mindig irjĂĄtok hugy S1,2,3 mi a kulonbseg, honnan lehet megtudni melyik seria az enyem?

Nem elérhető BĂĄlint306XSi

  • FĂŠrfiak
  • MĂĄniĂĄkus
  • *
  • Hozzászólások: 1.750
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 69
  • :2013 Július, 05, 21:23:16
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #34 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 16:27:35 »
Idézetet írta: "Lsilent"
Hali mki megint csak kerdezek.

KĂŠt dolog.
1. elment a vilĂĄgitĂĄsom a hutĂŠs futĂŠs kezelo feluletnel. De csak ott. Mi lehet a gyikja? Hogy lehet a kozep konzolt szetszedni, hogy egyĂĄltalĂĄn ahhoz hozza ferje?

2. Nedves, idoben Elofordul valszeg gyujtĂĄs kimaradĂĄsom. De csak egy kis tartomĂĄnyĂĄban a fordulatszamnak. Se alatta se folotte nem rĂĄngat. Csak akkor ĂŠs erezzni hogy nem akar huzni.
Van e, vagy volt e vkinek ilyen? Mit lehet vele kezdeni, vagy mi lehet a valodi oka?
Thx

Ui: Mindig irjĂĄtok hugy S1,2,3 mi a kulonbseg, honnan lehet megtudni melyik seria az enyem?


Pár izzó van benne(4db) és azok égnek ki. Egy csavarhúzóval lepattintod az előlapot és tovább.... a tippeknél a ledezés alatt megtalálod a szétszerelését! ;)

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #35 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 20:55:10 »
Idézetet írta: "m-tom"
talĂĄn azĂŠrt, mert Nick-nek S1-ese van, a tĂśbbi nyilatkozĂł klubtĂĄrsnak meg S2-es kĂĄrpitja.....


Ha olvastad volna nekem is 3 van! :wink:

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #36 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 21:16:18 »
Idézetet írta: "Lsilent"
Hali mki megint csak kerdezek.

KĂŠt dolog.
1. elment a vilĂĄgitĂĄsom a hutĂŠs futĂŠs kezelo feluletnel. De csak ott. Mi lehet a gyikja? Hogy lehet a kozep konzolt szetszedni, hogy egyĂĄltalĂĄn ahhoz hozza ferje?

2. Nedves, idoben Elofordul valszeg gyujtĂĄs kimaradĂĄsom. De csak egy kis tartomĂĄnyĂĄban a fordulatszamnak. Se alatta se folotte nem rĂĄngat. Csak akkor ĂŠs erezzni hogy nem akar huzni.
Van e, vagy volt e vkinek ilyen? Mit lehet vele kezdeni, vagy mi lehet a valodi oka?
Thx

Ui: Mindig irjĂĄtok hugy S1,2,3 mi a kulonbseg, honnan lehet megtudni melyik seria az enyem?


S1 = 93'-97'
S2 = 97'-99'
S3 = 99'-01'

S1:
http://www.peugeot306klub.hu/kep/tagkep/adam.jpg

S2:
http://www.peugeot306klub.hu/kep/tagkep/apatrick.jpg

S3:
http://www.peugeot306klub.hu/kep/tagkep/ctaxi.jpg

GĂĄbor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #37 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 23:51:13 »
Idézetet írta: "m-tom"
talĂĄn azĂŠrt, mert Nick-nek S1-ese van, a tĂśbbi nyilatkozĂł klubtĂĄrsnak meg S2-es kĂĄrpitja.....


Hogyan győzzelek meg, hogy Neked S3-asod van?! :o

(Költői kérdés volt)

GĂĄbor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #38 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 23:53:28 »
Valaki(k) mintha 2 literes turbĂł motrot kerestek volna... :wink:  :wink:

XU10J2TE - 2.0 8V Turbo moci

Kicsit drĂĄga, de talĂĄn alku kĂŠpes...

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #39 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 07:39:00 »
Idézetet írta: "GĂĄbor306"
Valaki(k) mintha 2 literes turbĂł motrot kerestek volna... :wink:  :wink:

XU10J2TE - 2.0 8V Turbo moci

Kicsit drĂĄga, de talĂĄn alku kĂŠpes...


anyira nem mert mĂĄr a felni meg is tetszett rĂłla ĂŠs akkor mĂĄr nem olyan vĂŠszes ĂĄrban lenne a motor!

hegyus

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #40 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 07:40:51 »
Idézetet írta: "GĂĄbor306"
Valaki(k) mintha 2 literes turbĂł motrot kerestek volna... :wink:  :wink:

XU10J2TE - 2.0 8V Turbo moci

Kicsit drĂĄga, de talĂĄn alku kĂŠpes...


HĂĄt igen  a bĂśmĂśs kitudja hozni a 2.0 -bĂśl a 150 pacit ,mig a pug csak turbĂłval kĂŠpes erre  :lol:  :lol:  :P

Bocsi de ezt nem lehetet kihagyni.  :)  :twisted:

Nem elérhető Jesi

  • FĂźred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.578
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 190
  • :2013 Január, 13, 16:22:52
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #41 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 07:52:44 »
Idézetet írta: "hegyus"
HĂĄt igen  a bĂśmĂśs kitudja hozni a 2.0 -bĂśl a 150 pacit ,mig a pug csak turbĂłval kĂŠpes erre  :lol:  :lol:  :P

Bocsi de ezt nem lehetet kihagyni.  :)  :twisted:


Majd csĂşnyĂĄn fogsz kinĂŠzni, ha egyszer Ăśsszeakadsz velem egy lĂĄmpĂĄnĂĄl... :twisted:  :twisted:  :twisted: A mĂşltkor is lehet, hogy Te nem mentĂŠl le előlem a pĂĄlyĂĄn... :twisted:  :twisted:  :twisted:
2.0T 8v (nem dĂ­zel)= ;D

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #42 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 08:22:21 »
Idézetet írta: "hegyus"
HĂĄt igen  a bĂśmĂśs kitudja hozni a 2.0 -bĂśl a 150 pacit ,mig a pug csak turbĂłval kĂŠpes erre  :lol:  :lol:  :P

Bocsi de ezt nem lehetet kihagyni.  :)  :twisted:


Csak a BĂśmciĂŠk tĂśbb hengert tesznek bele! :D

BerB

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #43 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 10:59:49 »
Nem tudja vmelyikĂśtĂśk, hogy az A oszlopban hovĂĄ vezeti el a schibedach vizĂŠt?

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #44 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:23:19 »
Idézetet írta: "BerB"
Nem tudja vmelyikĂśtĂśk, hogy az A oszlopban hovĂĄ vezeti el a schibedach vizĂŠt?


Magyarul Ă­rjad, ne kĂźlfĂśldiĂźl, mert ĂŠn pl nem ĂŠrtem mit kĂŠrdezel! Az A oszlop nem is vezet el vizet!

hegyus

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #45 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:25:08 »
Idézetet írta: "Jesi"
Majd csĂşnyĂĄn fogsz kinĂŠzni, ha egyszer Ăśsszeakadsz velem egy lĂĄmpĂĄnĂĄl... :twisted:  :twisted:  :twisted: A mĂşltkor is lehet, hogy Te nem mentĂŠl le előlem a pĂĄlyĂĄn... :twisted:  :twisted:  :twisted:


Akkor most jĂłl nĂŠzek ki  :?:   :lol:
Az autĂłpĂĄlyĂĄn lehet ,hogy engem akartĂĄl letolni mert gyerekkel 210-nĂŠl tĂśbbel nem szeretek menni  :D  :P  :lol:

Nem elérhető BĂĄlint306XSi

  • FĂŠrfiak
  • MĂĄniĂĄkus
  • *
  • Hozzászólások: 1.750
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 69
  • :2013 Július, 05, 21:23:16
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #46 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:28:22 »
Idézetet írta: "BerB"
Nem tudja vmelyikĂśtĂśk, hogy az A oszlopban hovĂĄ vezeti el a schibedach vizĂŠt?


Majd bekukkantok a motortérbe, de szerintem arra amerre a szélvédőről folyik le a víz ;)

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #47 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:33:16 »
Idézetet írta: "BĂĄlint306XSi"
Majd bekukkantok a motortérbe, de szerintem arra amerre a szélvédőről folyik le a víz ;)


de miről beszéltek?

Nem elérhető BĂĄlint306XSi

  • FĂŠrfiak
  • MĂĄniĂĄkus
  • *
  • Hozzászólások: 1.750
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 69
  • :2013 Július, 05, 21:23:16
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #48 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:34:20 »
Idézetet írta: "huazannya"
de miről beszéltek?


Tetőablak vízelvezetése!!!

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #49 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 12:05:00 »
Idézetet írta: "BĂĄlint306XSi"
Tetőablak vízelvezetése!!!


Áhán! És ezt miért kellett külföldiül? Miért nem inkább roof window, vagy top window? Ezt még talán megértetem volna!

 


Google PageRank