Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4943308 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3800 Dátum: 2007 Október, 01, 15:13:22 »

Na jónapot márkatársak...

Valaki nem tudja véletlenül, hogy az S1-ben hová rejtették el az "injection relay"-t? Lényegében a befecskendező rendszer reléje. Ezt osztja a delejt az AC pumpának, a Lambdának, az ECU nak, és társainak...
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3801 Dátum: 2007 Október, 01, 15:37:58 »

Na jónapot márkatársak...

Valaki nem tudja véletlenül, hogy az S1-ben hová rejtették el az "injection relay"-t? Lényegében a befecskendező rendszer reléje. Ezt osztja a delejt az AC pumpának, a Lambdának, az ECU nak, és társainak...

Elméletileg az ECU doboza mögött található az összes típusban. Kb 2x olyan széles, mint a mezei relék.
Naplózva

gebike

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3802 Dátum: 2007 Október, 01, 21:04:54 »

Az a speckó cucc az ugyebár az a kalapács szerüség aminek menetes a vége, és pont fordítva lehet ütni vele nem? Néztem ám a wheeler dealer sorozatot a discovery-n, pont 1 205-ös pözsót csináltak, ugyanilyen összetákolt felfüggesztése van háttúl mint a p306-nak, amugy nemtudom miért építették így a hátsó felfüggesztést, mi baj volt a spirál rugóval meg a lengőkarral?  ;D Bár azt elismerem, hogy a rugózása tiszta lágy, meg kényelmes!

Az a speckó cucc nagyon jó dolog,egyszerű megcsinálni,és sokat segit!!!
Én akkor csináltam mikor le lett ültetve,és hatul igy kellett átálitani! Ezzel bármikor félóra alatt átálitom a hátsó magasságot!!! Lényeg hogy az egész futómü levegőben legyen! _pug
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3803 Dátum: 2007 Október, 01, 21:09:01 »

Az a speckó cucc nagyon jó dolog,egyszerű megcsinálni,és sokat segit!!!
Én akkor csináltam mikor le lett ültetve,és hatul igy kellett átálitani! Ezzel bármikor félóra alatt átálitom a hátsó magasságot!!! Lényeg hogy az egész futómü levegőben legyen! _pug
Majd a talin meg sasolom a te hátso futomüvedet mert én is filoztam egy ideig a 17-es felniken ,csak féltem ,hogy nem fér el normálisan. :-! :-! :-!
Naplózva

Gege

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3804 Dátum: 2007 Október, 01, 21:10:00 »

Az a speckó cucc nagyon jó dolog,egyszerű megcsinálni,és sokat segit!!!
Én akkor csináltam mikor le lett ültetve,és hatul igy kellett átálitani! Ezzel bármikor félóra alatt átálitom a hátsó magasságot!!! Lényeg hogy az egész futómü levegőben legyen! _pug

No meg nem árt hozzá egy csapágybeütő sem..  ::)
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3805 Dátum: 2007 Október, 01, 21:52:23 »

Az a speckó cucc nagyon jó dolog,egyszerű megcsinálni,és sokat segit!!!
Én akkor csináltam mikor le lett ültetve,és hatul igy kellett átálitani! Ezzel bármikor félóra alatt átálitom a hátsó magasságot!!! Lényeg hogy az egész futómü levegőben legyen! _pug

Az első futóművet ültető rugókkal ültetted le? Csak mert ismerek 1-2 sufnisabb megoldást is, bár személy szerint nem csinálnám sufnisan hamár leültetem!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3806 Dátum: 2007 Október, 01, 21:57:44 »

Az a speckó cucc nagyon jó dolog,egyszerű megcsinálni,és sokat segit!!!
Én akkor csináltam mikor le lett ültetve,és hatul igy kellett átálitani! Ezzel bármikor félóra alatt átálitom a hátsó magasságot!!! Lényeg hogy az egész futómü levegőben legyen! _pug

ez a hátsó ültetés engem is érdekelne!!
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3807 Dátum: 2007 Október, 02, 12:22:35 »

Kicsi problémának tűnő jelenség volt. A helyzet az hogy szakadóesőbe ahol mélyebb volt a viz csúnya búgó hang meg rászkódás jött az elejéből de ez akkor is meg jelent amikor motorfékkel lassítottam. Tud erről valaki valamit?
Továbbra is érdekelne eme jelenségröl a véleményetek, a márka szervizbe félválrol a gumiaimra voksolt a "mester" ???. Robi nem tudnál szerelő ismerősödnél valami infó után nyúlni, mert nem soká műszakis lesz a kocsim.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3808 Dátum: 2007 Október, 02, 13:23:50 »

Továbbra is érdekelne eme jelenségröl a véleményetek, a márka szervizbe félválrol a gumiaimra voksolt a "mester" ???. Robi nem tudnál szerelő ismerősödnél valami infó után nyúlni, mert nem soká műszakis lesz a kocsim.

Robinak hivják a kocsim szerelőjét!
Sajnos nincs nekem sem semmi infom ilyenről!

küldök püt!
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3809 Dátum: 2007 Október, 02, 14:49:01 »

Robinak hivják a kocsim szerelőjét!
Sajnos nincs nekem sem semmi infom ilyenről!

küldök püt!
Köszi keresni fogom :-!
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3810 Dátum: 2007 Október, 02, 16:10:21 »

Az a speckó cucc az ugyebár az a kalapács szerüség aminek menetes a vége, és pont fordítva lehet ütni vele nem? Néztem ám a wheeler dealer sorozatot a discovery-n, pont 1 205-ös pözsót csináltak, ugyanilyen összetákolt felfüggesztése van háttúl mint a p306-nak, amugy nemtudom miért építették így a hátsó felfüggesztést, mi baj volt a spirál rugóval meg a lengőkarral?  ;D Bár azt elismerem, hogy a rugózása tiszta lágy, meg kényelmes!

Igen, az az egyik célszerszám csakhogy a rugóban asszem 8-as menet van, kell egy szűkítő is...aztán a csapágy ki- be sajtoló szerszámok is kellenek, meg ilyesmi.
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3811 Dátum: 2007 Október, 02, 19:57:36 »

Tud valaki valamit a TRW fékbetétekről?
(a donorba van)

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3812 Dátum: 2007 Október, 02, 20:04:35 »

Tud valaki valamit a TRW fékbetétekről?
(a donorba van)

TRW

A TRW a világ egyik legnagyobb autóalkatrész beszállítója. A legjelentősebb termékei, futómű, fékrendszer, kormányszerkezet, melyek az autó létfontosságú biztonsági berendezése. A TRW a jól ismert LUCAS fékalkatrészeket forgalmazza, melyeknek több évtizedes hagyományuk van az autószerelők körében.

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz.phtml?URL=asgyarto.phtml&INC=Trw
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3813 Dátum: 2007 Október, 02, 20:07:18 »

TRW

A TRW a világ egyik legnagyobb autóalkatrész beszállítója. A legjelentősebb termékei, futómű, fékrendszer, kormányszerkezet, melyek az autó létfontosságú biztonsági berendezése. A TRW a jól ismert LUCAS fékalkatrészeket forgalmazza, melyeknek több évtizedes hagyományuk van az autószerelők körében.

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz.phtml?URL=asgyarto.phtml&INC=Trw


Köszike. Tehát nem rossz ez a fékcucc! Úgytünik átugrik! :-!

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3814 Dátum: 2007 Október, 02, 20:07:57 »



Köszike. Tehát nem rossz ez a fékcucc! Úgytünik átugrik! :-!

Én is átraknám ;)
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3815 Dátum: 2007 Október, 02, 20:18:24 »

Sziasztok

Ma töltöttem fagyállót a kocsiba, de persze ez sem volt olyan egyszerű! Találtam 1 csomó dzsuvát a hűtőtartájban (amióta megvan a kocsi ki se nyitottam) Meg találtam olajat, ami tudom, hogy kurvára nemjó dolog, de remélem, hogy az csak nem lett kipucolva az anno hengerfejtömítés csere után, most fogtam és az autómosóban leengedtem a vizet, utána gőzborotva bele a hűtőtartályba aztán hadd szóljon, remélem kivitte a dzsuvát a hűtőből és raktam bele hűtővizet fagyállóval! Ja hozzá kell tenni az elején befostam, mert elment a fűtés a vízcsere után, a légtelenítő nyitva volt, és a fűtés úgy jött  vissza, hogy mentem 1 lájtos kört 1-2-3 padlógázzal, aztán vissza, mindezt nyitott légtelenítővel, utána rögtön megjött a fűtés is  ;D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3816 Dátum: 2007 Október, 02, 20:43:29 »

Tud valaki valamit a TRW fékbetétekről?
(a donorba van)


Pug gyári be szállítója aliasz nem rossz!
Naplózva

gebike

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3817 Dátum: 2007 Október, 02, 21:53:12 »

Majd a talin meg sasolom a te hátso futomüvedet mert én is filoztam egy ideig a 17-es felniken ,csak féltem ,hogy nem fér el normálisan. :-! :-! :-!


Helló!!
Nos a 17-es felni elfér ültetéssel együtt!! Nekem -4cm-es Ültetőrugók wannak elöl a hátulját meg leengedtem! Csak wigyázni kell a gumi méretére,nekem 215/45 -nel csak hárman utazhattunk max.,mert hozzáért a hátsó belső sárvédőhez!!! Elöl elment kanyarokba is! Lecsréltem 205/40-re ezzel semmi gond az árán kivül(FALKEN FK-452)! jah + 1l a fogyasztásra!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3818 Dátum: 2007 Október, 02, 22:09:42 »

skacok nincs valakinek elfekvöben egy TD katalizátor NÉLKÜLI kipuffcsonk.Ki akarom iktatni a cuccbol.
Lefogja a ménest odabent!  O0 O0 ;D ;D

Amugy megoldottam a nyomásproblémát végre!Mostmár tölt 1.4 bar-t  O0 O0 :-!
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3819 Dátum: 2007 Október, 02, 23:44:29 »

Továbbra is érdekelne eme jelenségröl a véleményetek, a márka szervizbe félválrol a gumiaimra voksolt a "mester" ???. Robi nem tudnál szerelő ismerősödnél valami infó után nyúlni, mert nem soká műszakis lesz a kocsim.

Motorféknél búgó hang az sztem nem a gumma lesz. Én is tapasztaltam ilyeneket, a kerék terhelésváltásakor (pl. pocsolya, motorfék), és a végén kerékcsapágy csere lett belőle. Én eleve arra gyanakodtam, de mivel nem kotyogott, hagytam a fenébe. Na rá egy pár hétre(hónapra) megjött a kotyogás is. Szóval én a csapágyra gondolok, de az én tudásom kevés ilyen téren, kérdezd meg az okos embereket.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3820 Dátum: 2007 Október, 03, 07:11:16 »

skacok nincs valakinek elfekvöben egy TD katalizátor NÉLKÜLI kipuffcsonk.Ki akarom iktatni a cuccbol.
Lefogja a ménest odabent!  O0 O0 ;D ;D

Amugy megoldottam a nyomásproblémát végre!Mostmár tölt 1.4 bar-t  O0 O0 :-!

elméletileg a kat folytása bele van tervezve a motor geometrijájába igy szerintem csak ártani fog ha ki kerül...
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3821 Dátum: 2007 Október, 03, 09:00:49 »

Motorféknél búgó hang az sztem nem a gumma lesz. Én is tapasztaltam ilyeneket, a kerék terhelésváltásakor (pl. pocsolya, motorfék), és a végén kerékcsapágy csere lett belőle. Én eleve arra gyanakodtam, de mivel nem kotyogott, hagytam a fenébe. Na rá egy pár hétre(hónapra) megjött a kotyogás is. Szóval én a csapágyra gondolok, de az én tudásom kevés ilyen téren, kérdezd meg az okos embereket.

Köszi zool rajta vagyok az ügyön de nehéz vizes körülményeket produkálni hogy halja a jelet az okos emberke. :-!
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3822 Dátum: 2007 Október, 03, 09:17:29 »

Motorféknél búgó hang az sztem nem a gumma lesz. Én is tapasztaltam ilyeneket, a kerék terhelésváltásakor (pl. pocsolya, motorfék), és a végén kerékcsapágy csere lett belőle. Én eleve arra gyanakodtam, de mivel nem kotyogott, hagytam a fenébe. Na rá egy pár hétre(hónapra) megjött a kotyogás is. Szóval én a csapágyra gondolok, de az én tudásom kevés ilyen téren, kérdezd meg az okos embereket.

Beszéltem az ajánlott /Robival/ azt mondja valszeg a kipufogo vissza hülésével lehet valami mivel csak esős időben csinálja, a tanácsait megcsinálom és meglátjuk.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3823 Dátum: 2007 Október, 03, 11:53:40 »

Sziasztok

Ma töltöttem fagyállót a kocsiba, de persze ez sem volt olyan egyszerű! Találtam 1 csomó dzsuvát a hűtőtartájban (amióta megvan a kocsi ki se nyitottam) Meg találtam olajat, ami tudom, hogy kurvára nemjó dolog, de remélem, hogy az csak nem lett kipucolva az anno hengerfejtömítés csere után, most fogtam és az autómosóban leengedtem a vizet, utána gőzborotva bele a hűtőtartályba aztán hadd szóljon, remélem kivitte a dzsuvát a hűtőből és raktam bele hűtővizet fagyállóval! Ja hozzá kell tenni az elején befostam, mert elment a fűtés a vízcsere után, a légtelenítő nyitva volt, és a fűtés úgy jött  vissza, hogy mentem 1 lájtos kört 1-2-3 padlógázzal, aztán vissza, mindezt nyitott légtelenítővel, utána rögtön megjött a fűtés is  ;D


Tüzetesebben átvizsgálva az autót találtam 1 kis olajtaknyot a hengerfejtömítésnél a vezérműszíj felöli oldalon, hengerfejtömítés átégése okozhatja, hogy a vízbe olaj kerül, és kicsit buborékozik a víz 3-4 ezres fordulaton? Kb akkora bubik mint amik az ásványvízbe vannak vagy kisebbek!
Ha gátrepedése van akkor telik be a pohár és verem szét 10 kilós kalapáccsal!!!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3824 Dátum: 2007 Október, 03, 12:29:48 »

Én is átraknám ;)

Én meg nem... Használt betétet egy másik (máshogy) kopott tárcsához sztem nem egészséges párosítani... Max tárcsával együtt  ::)
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3825 Dátum: 2007 Október, 03, 12:55:50 »

Én meg nem... Használt betétet egy másik (máshogy) kopott tárcsához sztem nem egészséges párosítani... Max tárcsával együtt  ::)


Természetesen tárcsával értettük, naná hisz a méret sem ugyanaz! :-!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3826 Dátum: 2007 Október, 03, 13:15:06 »


Tüzetesebben átvizsgálva az autót találtam 1 kis olajtaknyot a hengerfejtömítésnél a vezérműszíj felöli oldalon, hengerfejtömítés átégése okozhatja, hogy a vízbe olaj kerül, és kicsit buborékozik a víz 3-4 ezres fordulaton? Kb akkora bubik mint amik az ásványvízbe vannak vagy kisebbek!
Ha gátrepedése van akkor telik be a pohár és verem szét 10 kilós kalapáccsal!!!
A hengerfejtömítés átégésétől olajos tud lenni a víz, de a legbiztosabb jele, hogy a belekerült égésterméktől felfújódnak a vízcsövek. A gátrepepés nem valószínű ezeknél a motoroknál(még csak nem is hallottam ilyenről), bár ott a "buborékozás" másként jelentkezik hideg és meleg motornál.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3827 Dátum: 2007 Október, 03, 13:16:36 »



Természetesen tárcsával értettük, naná hisz a méret sem ugyanaz! :-!

a roncson 266-os fékek voltak/vannak??
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3828 Dátum: 2007 Október, 03, 13:39:08 »

a roncson 266-os fékek voltak/vannak??

Igen. :D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3829 Dátum: 2007 Október, 03, 13:52:04 »


Igen. :D

akkor azt hamargyorsan átpakolni..  ;D
Naplózva

Szett

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 221
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3830 Dátum: 2007 Október, 03, 15:07:18 »

Elárulhatom, de dunaújvárosi, nemtudom te hova valósi vagy  8)
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3831 Dátum: 2007 Október, 03, 15:34:38 »


Mi a helyzet Dujvárossal? Én a környéken lakom, de McCoy még nem árulta el a szerelője lelőhelyét...  :-\
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3832 Dátum: 2007 Október, 03, 16:39:26 »

Én meg nem... Használt betétet egy másik (máshogy) kopott tárcsához sztem nem egészséges párosítani... Max tárcsával együtt  ::)
Azzal együtt értendő a dolog ;)
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3833 Dátum: 2007 Október, 03, 16:51:45 »

akkor azt hamargyorsan átpakolni..  ;D

Tényleg, Nálad mi a helyzet? Átszerelted már???
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3834 Dátum: 2007 Október, 03, 16:53:42 »

Tényleg, Nálad mi a helyzet? Átszerelted már???

még nem, hétfőn leadtam a verdát, leghamarabb pénteken lesz kész.. :-\
 már elvonási tüneteim vannak..  :D
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3835 Dátum: 2007 Október, 03, 17:00:02 »

Közben én is elindítottam egy újabb projektet, ismét közelebb jutok a turbómoci beépítéséhez... ;D ;D ;D
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3836 Dátum: 2007 Október, 03, 17:04:30 »

még nem, hétfőn leadtam a verdát, leghamarabb pénteken lesz kész.. :-\
 már elvonási tüneteim vannak..  :D

egy fék cserére egy hét kell???
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3837 Dátum: 2007 Október, 03, 17:10:30 »

egy fék cserére egy hét kell???

a karosszériásnak kell annyi.
Naplózva

drarpad

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3838 Dátum: 2007 Október, 03, 17:18:45 »

Rob: nem voltam egy darabig: toronymerevítő ügyben sikerült valamit intézni?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3839 Dátum: 2007 Október, 03, 17:21:55 »

A hengerfejtömítés átégésétől olajos tud lenni a víz, de a legbiztosabb jele, hogy a belekerült égésterméktől felfújódnak a vízcsövek. A gátrepepés nem valószínű ezeknél a motoroknál(még csak nem is hallottam ilyenről), bár ott a "buborékozás" másként jelentkezik hideg és meleg motornál.

Ahha értem. Hát nekem tök mind1, hogy hideg vagy meleg, megkell forgatni a motort jobban és jönnek a bubik, a nagyujjam belefért tökjó meleg maszírozó volt, mint a jakuzzi, de a lábam már nem tudtam belegyömöszölni, de azt nemazért akartam belegyömöszölni mert jakuzzi hanem mert felbaszott az ideg  ;D Most cseréltem hűtővizet, nemtudom, hogy attól még buborékozhat-e 1 darabig, majd kiderül! A csöveim meg nem fúvódnak fel, vagyis eddig nem vettem észre ilyesmit! Bár igazság szerint nem fogom megcsináltatni a hengerfejtömítést sem, több pénzt nem költök rá! Az alját is csak azért csináltatom meg mert utána többér el lehet adni!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3840 Dátum: 2007 Október, 03, 17:25:42 »

Mi a helyzet Dujvárossal? Én a környéken lakom, de McCoy még nem árulta el a szerelője lelőhelyét...  :-\

Szia

A volán telepen van, de 1-2 hete már énse érem el, meg kéne csinálni az alját mert rozsdál (rozsdál, buborékozik, minden baja van ennek az isten csapásának) És elötte megszeretném tudakolni azért tőle, hogy megadhatom a számát neked, de amint van valami küldök privát üzenetet
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3841 Dátum: 2007 Október, 03, 17:35:05 »

Szia

A volán telepen van, de 1-2 hete már énse érem el, meg kéne csinálni az alját mert rozsdál (rozsdál, buborékozik, minden baja van ennek az isten csapásának) És elötte megszeretném tudakolni azért tőle, hogy megadhatom a számát neked, de amint van valami küldök privát üzenetet
Ok rendben. Én akit arrafelé ismerek, az a K. Gyula(nála dolgoztam is keveset), meg az Á. Zoli, de tudtommal ő nem vállal javítást, mert a saját autóival van bőven munkája. Bár az is igaz, hogy van ott szerelő bőven...
Nem az autó tehet róla, hogy csak tulaja volt előtted, nem pedig gazdája! Szidhatod ahogy akarod, le is cserélheted, de arra nincs semmi biztosítékod, hogy a következő járgányoddal nem jársz ugyanígy! Itt már legalább tudod mi jó, és mi jöhet még ;D.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3842 Dátum: 2007 Október, 03, 17:49:21 »

Ok rendben. Én akit arrafelé ismerek, az a K. Gyula(nála dolgoztam is keveset), meg az Á. Zoli, de tudtommal ő nem vállal javítást, mert a saját autóival van bőven munkája. Bár az is igaz, hogy van ott szerelő bőven...
Nem az autó tehet róla, hogy csak tulaja volt előtted, nem pedig gazdája! Szidhatod ahogy akarod, le is cserélheted, de arra nincs semmi biztosítékod, hogy a következő járgányoddal nem jársz ugyanígy! Itt már legalább tudod mi jó, és mi jöhet még ;D.

És teszem azt hengerfejtömítés csere 35 ezer munkadíjjal, az sok, én meg nem tudom kicserélni a hengerfejtömítést, mert nincs garázsom se ahol 1-általán nekiállhatnék, a vezérlését a kocsinak meg nem merem csak így kút főből megbontani, azt mondom vki besegítene aki ért vmicskét hozzá nekiállok, mert 1 hengerfejtömítés 6 ezer körül van az nem sok!!!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3843 Dátum: 2007 Október, 03, 18:06:26 »

És teszem azt hengerfejtömítés csere 35 ezer munkadíjjal, az sok, én meg nem tudom kicserélni a hengerfejtömítést, mert nincs garázsom se ahol 1-általán nekiállhatnék, a vezérlését a kocsinak meg nem merem csak így kút főből megbontani, azt mondom vki besegítene aki ért vmicskét hozzá nekiállok, mert 1 hengerfejtömítés 6 ezer körül van az nem sok!!!
Hát garázsom az nekem sincs, de nem zárkózom el a besegítés elől! Ha gondolod, nagyon szívesen segítek, de csak akkor, ha biztosan rossz a tömítés. Szerintem használd még egy kicsit, és ha koszosodik a víz, esetleg fogyogat is belőle, akkor nekieshetünk(keríteni kell valami fedett helyet).
Egyébként te regisztrált tagja vagy már az oldalnak?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3844 Dátum: 2007 Október, 03, 20:09:22 »

Hát garázsom az nekem sincs, de nem zárkózom el a besegítés elől! Ha gondolod, nagyon szívesen segítek, de csak akkor, ha biztosan rossz a tömítés. Szerintem használd még egy kicsit, és ha koszosodik a víz, esetleg fogyogat is belőle, akkor nekieshetünk(keríteni kell valami fedett helyet).
Egyébként te regisztrált tagja vagy már az oldalnak?

Már akartam regisztrálni, csak nemtudom hogyan is kell pontosan, és mindig halasztgattam, vki megmondja, hogy kell regisztrálok!  :)
A víz eddig nem fogyott az autóból de figyelgetem, szerintem nem fog ezután se fogyni! A víz most eléggé barnás mert gőzborotvával kiverettem és az felkeverte (volán telepi autómosó, szerintem ismered) és utána raktam bele a vizet meg fagyállót. Majd figyelgetem, hogy olajfolt keletkezik-e, a kiegyenlítő tartály oldala azért még mindig olajos de csak kicsit, majd figyelem, hogy a vízszint felett keletkezik-e fehér hab!

Ma leverettem a vezérműszíj felöli oldalát is a motornak, hogy eltünjön az olaj, így kiderül, hogy télleg a hengerfejtömítésnél nyomja ki az olajat (kis mennyiségben) vagy a szelepfedéltől jutott le odáig, ott nagyon nyomta, elvetemedett a gumi és megrepedt!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3845 Dátum: 2007 Október, 03, 21:24:02 »

Már akartam regisztrálni, csak nemtudom hogyan is kell pontosan, és mindig halasztgattam, vki megmondja, hogy kell regisztrálok!  :)
A víz eddig nem fogyott az autóból de figyelgetem, szerintem nem fog ezután se fogyni! A víz most eléggé barnás mert gőzborotvával kiverettem és az felkeverte (volán telepi autómosó, szerintem ismered) és utána raktam bele a vizet meg fagyállót. Majd figyelgetem, hogy olajfolt keletkezik-e, a kiegyenlítő tartály oldala azért még mindig olajos de csak kicsit, majd figyelem, hogy a vízszint felett keletkezik-e fehér hab!

Ma leverettem a vezérműszíj felöli oldalát is a motornak, hogy eltünjön az olaj, így kiderül, hogy télleg a hengerfejtömítésnél nyomja ki az olajat (kis mennyiségben) vagy a szelepfedéltől jutott le odáig, ott nagyon nyomta, elvetemedett a gumi és megrepedt!

a kluboldalon van a letöltéseknél egy reglap, azt kell kitöltve képekkel mellékelve a megadott címre visszaküldeni..  _pug
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3846 Dátum: 2007 Október, 03, 21:46:41 »

elméletileg a kat folytása bele van tervezve a motor geometrijájába igy szerintem csak ártani fog ha ki kerül...

De nekem lefogja a motort.Nem gyári az enyém és a sok füstöt nem szereti igy feltorlodik a cucc a kat elött igy lefolytja a turbot.Most ugy járok hogy csak 1 csavart raktam bele igy a tüzkarikánál elengedi a felesleget.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3847 Dátum: 2007 Október, 04, 07:42:11 »

Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3848 Dátum: 2007 Október, 04, 07:43:00 »

Rob: nem voltam egy darabig: toronymerevítő ügyben sikerült valamit intézni?

még sajna nem de 21.-ig lesz avalami mert akkor kell vissza adnom a mintát!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3849 Dátum: 2007 Október, 04, 10:16:42 »

Tudtok segíteni abban, hogy a féltengely végén lévő anya mind a 2 jobbos menet vagy az egyik balos? Ugyanis hétvégén cserélnem kell mind a kettőt.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!
Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.41 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.