Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 681 682 [683]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4520008 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 293
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34100 Dátum: 2022 Szeptember, 10, 14:31:15 »

Nahát!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_xr_19_969_km_szinte_uj_auto-18618882?utm_source=totalcar-referral&utm_medium=banner&utm_campaign=cikkek_3hirdetes_desktop

A színéért kár és a kis motor is zavarna (legalább az 1.6 98 LE az igazi szerintem), de ennyiért szerintem ma már csemege egy ilyen autó!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.568
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34101 Dátum: 2022 Szeptember, 12, 09:14:40 »

Nahát!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_xr_19_969_km_szinte_uj_auto-18618882?utm_source=totalcar-referral&utm_medium=banner&utm_campaign=cikkek_3hirdetes_desktop

A színéért kár és a kis motor is zavarna (legalább az 1.6 98 LE az igazi szerintem), de ennyiért szerintem ma már csemege egy ilyen autó!

Kár, hogy nem láttam, mi is a hirdetés tartalma, már nem elérhető...
Pontosan milyen volt?
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 293
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34102 Dátum: 2022 Szeptember, 12, 21:23:30 »

Kár, hogy nem láttam, mi is a hirdetés tartalma, már nem elérhető...
Pontosan milyen volt?

Elképesztő példány volt Zimu, mint egy szalonautó. Abszolút nem volt zsákbamacska, ez lerítt a képekről. Fix 1,5 millióért volt fenn egy kora 2000-es évjáratú, 1.4-es autó, de mintha a gyárból gurult volna ki... Valami fura narancsvörös metál színben volt elérhető, ez nekem nagyon nem tetszik (olyan öreges és kommersz, hasonlóan a bordóhoz), máskülönben tuti vétel. (A színével különben simán lehet mit kezdeni: fólia. Nem olcsó, de egyrészt védi az eredeti, gyári és makulátlan fényezést, másrészt jobb vizuális élményt ad, ha az ízlésnek megfelelő a szín).

Azt sajnálom, hogy itthon javarészt az 1.4-es és 1.6-os motorok voltak elérhetők. Árulták egyáltalán újonnan a 2.0 XSi és erősebb kiviteleket? Vagy ezeket mind importálták anno Nyugat-Európából?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.568
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34103 Dátum: 2022 Szeptember, 14, 12:50:03 »

Elképesztő példány volt Zimu, mint egy szalonautó. Abszolút nem volt zsákbamacska, ez lerítt a képekről. Fix 1,5 millióért volt fenn egy kora 2000-es évjáratú, 1.4-es autó, de mintha a gyárból gurult volna ki... Valami fura narancsvörös metál színben volt elérhető, ez nekem nagyon nem tetszik (olyan öreges és kommersz, hasonlóan a bordóhoz), máskülönben tuti vétel. (A színével különben simán lehet mit kezdeni: fólia. Nem olcsó, de egyrészt védi az eredeti, gyári és makulátlan fényezést, másrészt jobb vizuális élményt ad, ha az ízlésnek megfelelő a szín).

Azt sajnálom, hogy itthon javarészt az 1.4-es és 1.6-os motorok voltak elérhetők. Árulták egyáltalán újonnan a 2.0 XSi és erősebb kiviteleket? Vagy ezeket mind importálták anno Nyugat-Európából?

Nemrég a kezembe akadt egy korabeli márkakereskedésből származó 2001-es évjáratú szórólap...
Csak és kizárólag 1.4, 1.6 motorokat tartalmaz, és csak a Saint Tropez-felszereltséget.
De írhatták volna úgy is, hogy a _magyarországi_ Saint Tropez, ugyanis köze nem volt a francia, német, stb Saint Tropez-hez.
Full fapad plusz klíma, plusz színrefújt tükrök, nagyjából ennyi.

Ámbár ez a leírás még a klímát és az utasoldali légzsákot sem írja, lehet, hogy feláras volt?? (Ámbár Saint Tropez-t én nem láttam még klíma nélkül.)
2.750.000 Ft-nak írta az alapkivitelt, plusz még 75.000 Ft-ot a metálfényre.
Nem volt olcsóság 2000-ben.
Pedig még csak ABS sincs, oldallégzsák sem, hátsó villanyablak sem, nagy motor, nagy fék, szintén nem...


Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 293
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34104 Dátum: 2022 Szeptember, 15, 18:30:38 »

Nemrég a kezembe akadt egy korabeli márkakereskedésből származó 2001-es évjáratú szórólap...
Csak és kizárólag 1.4, 1.6 motorokat tartalmaz, és csak a Saint Tropez-felszereltséget.
De írhatták volna úgy is, hogy a _magyarországi_ Saint Tropez, ugyanis köze nem volt a francia, német, stb Saint Tropez-hez.
Full fapad plusz klíma, plusz színrefújt tükrök, nagyjából ennyi.

Ámbár ez a leírás még a klímát és az utasoldali légzsákot sem írja, lehet, hogy feláras volt?? (Ámbár Saint Tropez-t én nem láttam még klíma nélkül.)
2.750.000 Ft-nak írta az alapkivitelt, plusz még 75.000 Ft-ot a metálfényre.
Nem volt olcsóság 2000-ben.
Pedig még csak ABS sincs, oldallégzsák sem, hátsó villanyablak sem, nagy motor, nagy fék, szintén nem...

Uh, ez durva. Mármint a felszereltség és a hozzá tartozó árszint. Valószínűleg úgy okoskodhattak a Peugeot hazai importőrei, hogy ennél magasabb felszereltség a 2000-es évek elejének Magyarországán egyszerűen nem eladható azon az alsó-középkategóriás terepen, ahol a 306-os minden eséllyel indult (tipikusan az Opellel, VW-nel, Forddal összehasonlítva). Nekem Mistral felszereltség volt, az szerintem az első ülésfűtéssel volt "több" az általad felárral értett felsoroltokhoz képest (És most gondolj bele, ugyanekkor, 2001-ben az OFF Lexus IS200-as alapára kb. 10.000.000 Ft volt, a jobban felszerelt 11m Ft. Brutális, nem? A durva az, hogy a Lexus persze több szinttel más kategória, na de NEM négyszer jobb vagy élvezetesebb szerintem, mint a 306-os, ezt bátran állíthatom. Ma a legdrágább belőle kb. 2-2,5 m Ft).
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.568
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34105 Dátum: 2022 Szeptember, 19, 09:49:41 »

Uh, ez durva. Mármint a felszereltség és a hozzá tartozó árszint. Valószínűleg úgy okoskodhattak a Peugeot hazai importőrei, hogy ennél magasabb felszereltség a 2000-es évek elejének Magyarországán egyszerűen nem eladható abban az alsó-középkategóriás terepen, ahol a 306-os minden eséllyel indult (tipikusan az Opellel, VW-nel, Forddal összehasonlítva). Nekem Mistral felszereltség volt, az szerintem az első ülésfűtéssel volt "több" az általad felárral értett felsoroltoknak (És most gondolj bele, ugyanekkor, 2001-ben az OFF Lexus IS200-as alapára kb. 10.000.000 Ft volt, a jobban felszerelt 11m Ft. Brutális, nem? A durva az, hogy a Lexus persze több szinttel más kategória, na de NEM négyszer jobb vagy élvezetesebb szerintem, mint a 306-os, ezt bátran állíthatom. Ma a legdrágább belőle kb. 2-2,5 m Ft).

Az is finom ár, amit írtál, az OFF Lexus...

Amúgy a Mistral a Saint-Tropez-hez képest az ülésfűtésen kívül (tudtommal) még a plüss-ülésekkel tartalmaz többet.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 293
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34106 Dátum: 2022 Szeptember, 19, 18:02:00 »

Az is finom ár, amit írtál, az OFF Lexus...

Amúgy a Mistral a Saint-Tropez-hez képest az ülésfűtésen kívül (tudtommal) még a plüss-ülésekkel tartalmaz többet.

Lehetséges, imádtam a plüsst, ez szerintem az egyik legszerethetőbb tulajdonsága volt a 306-osnak (és számos más francia autónak korábban). Ami hiányzott nekem: ABS és örültem volna egy olajhőfok / olajszint mérőnek is. (Az OFF IS200 is finom műszer, tudja azt, amit a 306-os, de azt kell mondanom, hogy alsó-középkategóriás autót tekintve szerintem nem sok élvezetesebb típus volt akkor (és azóta sem)). Ha a motor/hajtáslánc és a futómű tartósságával nem lett volna probléma, akkor az Alfa 147-est lehetne egyedül említeni (stílus, vezethetőség, plüss, kényelem stb-stb).
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 68
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34107 Dátum: 2022 Szeptember, 30, 16:45:54 »

Lehetséges, imádtam a plüsst, ez szerintem az egyik legszerethetőbb tulajdonsága volt a 306-osnak (és számos más francia autónak korábban). Ami hiányzott nekem: ABS és örültem volna egy olajhőfok / olajszint mérőnek is. (Az OFF IS200 is finom műszer, tudja azt, amit a 306-os, de azt kell mondanom, hogy alsó-középkategóriás autót tekintve szerintem nem sok élvezetesebb típus volt akkor (és azóta sem)). Ha a motor/hajtáslánc és a futómű tartósságával nem lett volna probléma, akkor az Alfa 147-est lehetne egyedül említeni (stílus, vezethetőség, plüss, kényelem stb-stb).

A 2005 előtti Alfa 147 formája eszméletlenül tetszik nekem. Ami lehorgasztja a lelkesedésemet, az a fogyasztása. Az alap 105 lovas benzines benyal 8,5 litert a spritmonitor.de szerint. Ilyen benzinárak mellett maradok az én jó kis 1.4-es 306-osomnál, ami 6 liternél ritkán kér többet.  _pug
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 293
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34108 Dátum: 2022 Szeptember, 30, 22:30:08 »

A 2005 előtti Alfa 147 formája eszméletlenül tetszik nekem. Ami lehorgasztja a lelkesedésemet, az a fogyasztása. Az alap 105 lovas benzines benyal 8,5 litert a spritmonitor.de szerint. Ilyen benzinárak mellett maradok az én jó kis 1.4-es 306-osomnál, ami 6 liternél ritkán kér többet.  _pug

A tesómnak volt egy háromajtós 1.6-os, de a 120 lovas, ami bár kicsit erősebb, de azért nem ajánlott, mert van benne vezérlésmódosító, amit rendszeresen (kb. 50e-60e km-enként) cserélendő. Nagyon élvezetes, szerethető, ízig-vérig európai, emberközpontú autó, de egy Alfa Romeo hangulatát nem is kell méltatni. Nem volt vele semmi baj az égvilágon. (Utána lett egy GTV 2.0 JTS, na, azzal már akadtak gondok, most csak a durva olajfogyasztás jut eszembe, de annak ezer oka lehet, pl. a gondatlan előző tulajtól a konstrukciós hibáig bármi.) Az első futóműve a 147-esnek egy álom, tényleg más kategória egy 147-eshez képest, a kormánya is direktebb, mégiscsak egy újabb konstrukció. És mégis... átülve szegény, megboldogult, azóta állítólag újra összerakott 306-osomba, nem volt rossz élmény vezetni újra.  _pug
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 68
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34109 Dátum: 2022 November, 22, 12:08:22 »

Üdv!
A legutóbbi hideg reggeleken indításnál valami reszelő hang hallatszik a motortérből. Egy pillanatig hallom, amíg beindul a motor, utána abbamarad.
Csak hideg időjárásban (2-3 °C alatt), és hideg motorindításnál jelentkezik.

Ez mi lehet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 681 682 [683]   Fel
 


Az oldal 0.322 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.