Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 680 681 [682] 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4925308 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34050 Dátum: 2021 Március, 30, 09:20:00 »

Sziasztok!

Kapható még új gumikéder a 306-oshoz? Cserélném mindkét oldalt az ajtók körül, és lenn a küszöböknél is.

Köszi a választ!

Sajnos mostanában nem férek hozzá a serviceboxhoz, de igen kicsi esélyt látok arra, hogy emberi áron újonnan kapható ilyen...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34051 Dátum: 2021 Március, 30, 11:04:28 »

Sajnos mostanában nem férek hozzá a serviceboxhoz, de igen kicsi esélyt látok arra, hogy emberi áron újonnan kapható ilyen...

Szia Zimu!

Köszi a választ! Esetleg érdemes a UNIX-nál, Bárdinál érdeklődni, vagy eleve esélytelen szerinted? Márkaszerviz?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34052 Dátum: 2021 Április, 01, 12:27:56 »

Szia Zimu!

Köszi a választ! Esetleg érdemes a UNIX-nál, Bárdinál érdeklődni, vagy eleve esélytelen szerinted? Márkaszerviz?

Szia Mersault, szerintem inkább csak márkaszerviz, de inkább ülve hallgasd végég, mennyibe kerül... ;-)
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34053 Dátum: 2021 Április, 01, 13:05:07 »

Szia Mersault, szerintem inkább csak márkaszerviz, de inkább ülve hallgasd végég, mennyibe kerül... ;-)

Hehe, rendben!  :-))
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 61
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34054 Dátum: 2021 Augusztus, 08, 11:40:43 »

Sziasztok,a klíma sajnos megadta magát,szerelőnél volt,feltöltötték,kb.egy hétig jól hűtött,aztán egyre rosszabbul,újra szerelő,infra lámpával ellenőrizték,legalább nyolc helyen engedi a gázt,azt mondták nem érdemes javítani,túl sokba kerülne.Az alany 1.4-es S3-mas,2000 kiadású,minden tökéletesen működik,aklímát kivéve.Szerintetek javítható még gazdaságosan?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34055 Dátum: 2021 Augusztus, 08, 20:40:34 »

Sziasztok,a klíma sajnos megadta magát,szerelőnél volt,feltöltötték,kb.egy hétig jól hűtött,aztán egyre rosszabbul,újra szerelő,infra lámpával ellenőrizték,legalább nyolc helyen engedi a gázt,azt mondták nem érdemes javítani,túl sokba kerülne.Az alany 1.4-es S3-mas,2000 kiadású,minden tökéletesen működik,aklímát kivéve.Szerintetek javítható még gazdaságosan?

Ezt Neked kell eldöntened... Ha 100.000 Ft-ba kerülne, én akkor is megjavíttatnám, ugyanis eszem ágában sincs eladni a 306-osomat... ;-)
Klíma nélkül én nem szeretem...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34056 Dátum: 2021 Augusztus, 08, 22:17:39 »

OFF

HOD-771, ötajtós, ezüst 306 kompakt, S3-as. Ismerős valakinek? A hátsó ablakon szerepel a 306Klub matricája. Pár utcányira van tőlem a Balatonnál. :-)
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 61
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34057 Dátum: 2021 Augusztus, 09, 17:01:32 »

Ezt Neked kell eldöntened... Ha 100.000 Ft-ba kerülne, én akkor is megjavíttatnám, ugyanis eszem ágában sincs eladni a 306-osomat... ;-)
Klíma nélkül én nem szeretem...
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34058 Dátum: 2021 Augusztus, 12, 18:06:54 »

Sziasztok!
Mostanában a szokásosnál is jobban visszafogja a kocsimat a klíma.
Gázadásnál majdnem olyan érzés, mintha kamiont húznék.  :D
Persze eddig is lomhább volt ha ment a klíma, de ennyire azért nem.
Mi lehet az oka?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34059 Dátum: 2021 Augusztus, 13, 09:51:02 »

Sziasztok!
Mostanában a szokásosnál is jobban visszafogja a kocsimat a klíma.
Gázadásnál majdnem olyan érzés, mintha kamiont húznék.  :D
Persze eddig is lomhább volt ha ment a klíma, de ennyire azért nem.
Mi lehet az oka?

Ez meglep. Nekem is 1.4 van, és csak picit veszem észre, hogy a klíma visszafogja. komolyabb gázadáskor tudtommal a mi autóinkon is kikapcsol időlegesen a klíma.
Próbáld kivizsgáltatni, valami gond lehet, de sajnos ötletem sincs, hogy mi...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34060 Dátum: 2021 Augusztus, 26, 17:05:46 »

Sziasztok!

Ha már volt szó róla, bocs: S3 műszerfala jelzi azt, ha kopott a fékbetét? Ahogy nézegettem a műszerfal világítást, elvileg tudnia kéne (12-es).

Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34061 Dátum: 2021 Augusztus, 27, 08:35:34 »

Sziasztok!

Ha már volt szó róla, bocs: S3 műszerfala jelzi azt, ha kopott a fékbetét? Ahogy nézegettem a műszerfal világítást, elvileg tudnia kéne (12-es).



A műszeregységben valóban ott a helye a jelzőlámpának hozzá, de én eddig (furcsa módon) csak S1-ben láttam kiépített fékbetétkopás-jelzőt, S2-nél és S3-nál nem. Szinte 100%, hogy a Te autódban sincs meg a vezetékezés hozzá.

De ha kiszereled a műszeregységet, és fény felé tartod, más érdekességet is láthatsz: nekem így tűnt fel, hogy a biztonsági öv becsatolására figyelmeztető jelzőlámpa is helyet kapott. Aztán jobban utánanézve kiderült, hogy a karosszéria-kábelkötegben is ott van, a csatlakozója pedig papírszalaggal van hozzárögzítve a kábelköteghez a vezetőülés alatt. A műszerfali kötegből nálam hiányzott, de ezt kipótoltam, és egy Xsarából kibontott övcsat felhasználásával lett mikrokapcsolóm is, így nálam már ez funkcionál.  ;-)
De ez utóbbi a korai S3-asoknál tudtommal nincs, mert ugyanezen a helyen azoknál egy nyitott ajtókra figyelmeztető jelzőlámpa kapott helyet, ami persze szintén sosincs gyárilag bekötve. Ez utóbbihoz a tippek-trükkök rovatban láthatsz egy leírást, valaki korábban beüzemelte, bár emlékeim szerint csak az első két ajtóhoz.
Ha már itt tartunk: a hátsó ajtók zárjaiban is ott vannak S3-nál a mikrokapcsolók, de csak a nagyon gazdagon felszerelt 306-oknál van funkciójuk: ezek a mikrokapcsolók vezérlik az utastéri lámpákat. Ezeket is beüzemeltem, olyan formában, hogy nálam (az egyébként szintén általam utólag beépített) hátsó utastéri lámpát csak a két hátsó ajtó vezérli, az első ajtók nyitásától tehát függetlenítettem. Azt, hogy fokozatosan erősödő-halványuló fénnyel kapcsoljon fel-le, azt egy első generációs Xantiából származó kis külön vezérlővel oldottam meg...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34062 Dátum: 2021 Augusztus, 28, 21:08:42 »

A műszeregységben valóban ott a helye a jelzőlámpának hozzá, de én eddig (furcsa módon) csak S1-ben láttam kiépített fékbetétkopás-jelzőt, S2-nél és S3-nál nem. Szinte 100%, hogy a Te autódban sincs meg a vezetékezés hozzá.

De ha kiszereled a műszeregységet, és fény felé tartod, más érdekességet is láthatsz: nekem így tűnt fel, hogy a biztonsági öv becsatolására figyelmeztető jelzőlámpa is helyet kapott. Aztán jobban utánanézve kiderült, hogy a karosszéria-kábelkötegben is ott van, a csatlakozója pedig papírszalaggal van hozzárögzítve a kábelköteghez a vezetőülés alatt. A műszerfali kötegből nálam hiányzott, de ezt kipótoltam, és egy Xsarából kibontott övcsat felhasználásával lett mikrokapcsolóm is, így nálam már ez funkcionál.  ;-)
De ez utóbbi a korai S3-asoknál tudtommal nincs, mert ugyanezen a helyen azoknál egy nyitott ajtókra figyelmeztető jelzőlámpa kapott helyet, ami persze szintén sosincs gyárilag bekötve. Ez utóbbihoz a tippek-trükkök rovatban láthatsz egy leírást, valaki korábban beüzemelte, bár emlékeim szerint csak az első két ajtóhoz.
Ha már itt tartunk: a hátsó ajtók zárjaiban is ott vannak S3-nál a mikrokapcsolók, de csak a nagyon gazdagon felszerelt 306-oknál van funkciójuk: ezek a mikrokapcsolók vezérlik az utastéri lámpákat. Ezeket is beüzemeltem, olyan formában, hogy nálam (az egyébként szintén általam utólag beépített) hátsó utastéri lámpát csak a két hátsó ajtó vezérli, az első ajtók nyitásától tehát függetlenítettem. Azt, hogy fokozatosan erősödő-halványuló fénnyel kapcsoljon fel-le, azt egy első generációs Xantiából származó kis külön vezérlővel oldottam meg...

Szia Zimu!

Köszi a választ. Sajnálom a dolgot, mert szerintem különösen hasznos infó lenne, nagy kár, hogy ez nincs bekötve. Nem is tudom, miért... (költségcsökkentésből? de akkor meg minek van az előkészítés?...)

Ha már itt tartunk: a hátsó ajtók zárjaiban is ott vannak S3-nál a mikrokapcsolók, de csak a nagyon gazdagon felszerelt 306-oknál van funkciójuk: ezek a mikrokapcsolók vezérlik az utastéri lámpákat.

Nekem ez gyárilag benne van, a fokozatosan elhalványuló fény is. A nyitott ajtókra figyelmeztető lámpa nincs bekötve, mezei sípoló (kissé idegesítő) hangjelzés van csak.

Úgy tervezem/tervezzük különben, hogy ha csak nem történik valami extra nagy baj, akkor egy jó 4-5 évig még marad a gép nálunk. Ritka szerethető, szép, kellemes és kényelmes autó. Lehetne persze erősebb, gyorsabb, autópálya tempónál halkabb, de igazából nincs sok értelme. A menetkomfortja egy kategóriával feljebb is elmenne és ami ennél újabb, az sokkal drágább is, tele felesleges cuccal, ami inkább bosszantana és levenne a még jó értelemben nyersnek, természetesnek mondható vezetési élményből.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34063 Dátum: 2021 Augusztus, 30, 08:41:57 »

Szia Zimu!

Köszi a választ. Sajnálom a dolgot, mert szerintem különösen hasznos infó lenne, nagy kár, hogy ez nincs bekötve. Nem is tudom, miért... (költségcsökkentésből? de akkor meg minek van az előkészítés?...)

Ha már itt tartunk: a hátsó ajtók zárjaiban is ott vannak S3-nál a mikrokapcsolók, de csak a nagyon gazdagon felszerelt 306-oknál van funkciójuk: ezek a mikrokapcsolók vezérlik az utastéri lámpákat.

Nekem ez gyárilag benne van, a fokozatosan elhalványuló fény is. A nyitott ajtókra figyelmeztető lámpa nincs bekötve, mezei sípoló (kissé idegesítő) hangjelzés van csak.

Úgy tervezem/tervezzük különben, hogy ha csak nem történik valami extra nagy baj, akkor egy jó 4-5 évig még marad a gép nálunk. Ritka szerethető, szép, kellemes és kényelmes autó. Lehetne persze erősebb, gyorsabb, autópálya tempónál halkabb, de igazából nincs sok értelme. A menetkomfortja egy kategóriával feljebb is elmenne és ami ennél újabb, az sokkal drágább is, tele felesleges cuccal, ami inkább bosszantana és levenne a még jó értelemben nyersnek, természetesnek mondható vezetési élményből.

A fokozatosan elhalványuló belső világítás S3-nál széria-dolog.
Ezen meglepődtem, hogy van hátsó utastéri lámpád és a hátsó ajtók is vezérlik a belső világítást. Úgy emlékeztem, hogy alacsonyabb felszereltségű (talán Saint Tropez) az autód, de hát valószínűleg rosszul tudtam.
Nekem a 2001-es XR-ben a vezeték-előkészítés sem volt meg hozzá sem a karosszériakábelkötegben, sem a tetőkábelben, teljesen nulláról kellett csinálnom. Aztán a hátsóajtó-kábelkötegeket igazán feleslegesen egészítettem ki a szükséges két plusz vezetékkel, mert mire kész lett, pár hónapon belül sikerült egy hátsó elektromos ablakemelő-szettet vennem, azokban az ajtó-kábelkötegekben meg persze ez a két szükséges vezeték is benne volt. Persze sebaj, elajándékoztam valakinek, hogy könnyen lehessen hátsó utastéri lámpája...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34064 Dátum: 2021 Augusztus, 30, 18:05:25 »

A fokozatosan elhalványuló belső világítás S3-nál széria-dolog.
Ezen meglepődtem, hogy van hátsó utastéri lámpád és a hátsó ajtók is vezérlik a belső világítást. Úgy emlékeztem, hogy alacsonyabb felszereltségű (talán Saint Tropez) az autód, de hát valószínűleg rosszul tudtam.
Nekem a 2001-es XR-ben a vezeték-előkészítés sem volt meg hozzá sem a karosszériakábelkötegben, sem a tetőkábelben, teljesen nulláról kellett csinálnom. Aztán a hátsóajtó-kábelkötegeket igazán feleslegesen egészítettem ki a szükséges két plusz vezetékkel, mert mire kész lett, pár hónapon belül sikerült egy hátsó elektromos ablakemelő-szettet vennem, azokban az ajtó-kábelkötegekben meg persze ez a két szükséges vezeték is benne volt. Persze sebaj, elajándékoztam valakinek, hogy könnyen lehessen hátsó utastéri lámpája...

"Ezen meglepődtem, hogy van hátsó utastéri lámpád és a hátsó ajtók is vezérlik a belső világítást."

Mistral felszereltségű az autó, ami igazán extra benne szerintem, az az ülésfűtés, még extrább, hogy működik is (amennyire tudom, gyakorta elromlanak). Hátsó utastéri lámpa nincs benne, viszont a hátsó ajtók vezérlik a belső világítást. Francia autó :)
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34065 Dátum: 2021 Augusztus, 30, 18:15:57 »

Sziasztok!

Kiégett a műszerfalvilágítás a bal oldalon, és úgy gondoltam, hátha érdemes újra nekifutni a régóta tervezgetett világításcserének. Valakinek van tapasztalata esetleg olyan műhelyről Budapesten, ahol vállalnak cserét plazma számlapra? Hol lehet plazma számlapot kapni S3-as 306-oshoz? (És egyúttal cserélném a fűtéspanelben is az izzókat).

Ez a színvilág tetszene:
https://www.306oc.co.uk/forum/archive/index.php?thread-10153.html

https://moman.pl/en/home/250-201-volkswagen-golf-3-design-3-plasma-tacho-glow-gauges-tachoscheiben-dials.html

Valaki esetleg?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34066 Dátum: 2021 Augusztus, 31, 11:45:19 »

Sziasztok!

Kiégett a műszerfalvilágítás a bal oldalon, és úgy gondoltam, hátha érdemes újra nekifutni a régóta tervezgetett világításcserének. Valakinek van tapasztalata esetleg olyan műhelyről Budapesten, ahol vállalnak cserét plazma számlapra? Hol lehet plazma számlapot kapni S3-as 306-oshoz? (És egyúttal cserélném a fűtéspanelben is az izzókat).

Ez a színvilág tetszene:
https://www.306oc.co.uk/forum/archive/index.php?thread-10153.html

https://moman.pl/en/home/250-201-volkswagen-golf-3-design-3-plasma-tacho-glow-gauges-tachoscheiben-dials.html

Valaki esetleg?

Sajnos semmi ilyenben konkrétumot nem tudok.

Max ha csak simán izzókra szeretnéd cserélni, a csere menetét tudom megadni - a középkonzolhoz is.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34067 Dátum: 2021 Augusztus, 31, 13:43:31 »

Sajnos semmi ilyenben konkrétumot nem tudok.

Max ha csak simán izzókra szeretnéd cserélni, a csere menetét tudom megadni - a középkonzolhoz is.

Szia Zimu!

OK, köszi a választ! Futok egy-két kört még, hátha valaki tud segíteni. Ha zsákutcákba futok, akkor lehet, hogy keresnélek a csere menete miatt. (Jobban szeretem azért azt, ha a speciálisabb szakértelmet kívánó munkákat inkább egy tapasztalt illető csinálja.)
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34068 Dátum: 2021 Szeptember, 03, 08:51:59 »

Sziasztok,a klíma sajnos megadta magát,szerelőnél volt,feltöltötték,kb.egy hétig jól hűtött,aztán egyre rosszabbul,újra szerelő,infra lámpával ellenőrizték,legalább nyolc helyen engedi a gázt,azt mondták nem érdemes javítani,túl sokba kerülne.Az alany 1.4-es S3-mas,2000 kiadású,minden tökéletesen működik,aklímát kivéve.Szerintetek javítható még gazdaságosan?

Hello!
Bontott cuccokból szerintem viszonylag olcsón meg lehet javítani. Mondta, hogy hol ereszt?
3 cső van a motortérben, a klímahűtő, meg a kompresszor ahol ereszthet, meg persze ezek csatlakozása ahová érdemes új O gyűrűket venni.
Ha veszel valamit, 1.4 vagy 1.6 benzinesből legyen.
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34069 Dátum: 2021 Szeptember, 19, 17:11:17 »

Sziasztok!
Menet közben időnként tompa kopogást hallok a jobb első kerék felől.
Megemeltem, és mindkét első kerék forgatásakor kopogás hallatszik egészen bentről, a váltó környékéről.
Féltengely készül megadni magát?  ???
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34070 Dátum: 2021 Szeptember, 22, 11:23:55 »

Sziasztok!
Menet közben időnként tompa kopogást hallok a jobb első kerék felől.
Megemeltem, és mindkét első kerék forgatásakor kopogás hallatszik egészen bentről, a váltó környékéről.
Féltengely készül megadni magát?  ???

Stabilizátor karokat kellett cserélni elöl, és megszűnt a kopogás menet közben.
Viszont a megemelt kerék forgatásakor hallható kottyanó hangra a váltó alól nem tudtak semmi érdemlegeset mondani.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34071 Dátum: 2021 Október, 28, 23:27:00 »

Üdv!

Bocs az offolásért, de úgy gondolom ez a probléma bármelyik 16 szelepes motornál jelentkezhet.



 Renault Clio II. 1.2 16v. Gyertyáit szeretném megnézni. A csatlakozókat hogyan kell leszedni a gyertyákról,mert számomra nem akar lejönni. Van valamilyen spéci mozdulat amivel ez simán megy, vagy begyógyulhatott mert olyan mélyen benyúlik a hengerfejbe?
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34072 Dátum: 2021 Október, 29, 22:32:51 »

Sziasztok!

Talán volt már szó róla, de ha nem, akkor érdekelne, hogy szerintetek érdemes cserélni manuális váltóban az olajat? Ha igen, csinálta már valaki? Megoldható az olajcsere egy szakszervizben? Mennyi km után lehet javasolt a csere? Vagy teljesen felesleges az aggodalmam?

Köszi a választ előre is!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34073 Dátum: 2021 Október, 31, 14:50:50 »

Sziasztok!

Talán volt már szó róla, de ha nem, akkor érdekelne, hogy szerintetek érdemes cserélni manuális váltóban az olajat? Ha igen, csinálta már valaki? Megoldható az olajcsere egy szakszervizben? Mennyi km után lehet javasolt a csere? Vagy teljesen felesleges az aggodalmam?

Köszi a választ előre is!

Ennyi idős autóknál már kimondottan ajánlott lecserélni, igen. Oldalt van egy leeresztő- és egy feltöltő nyílás is a váltón. Általános szerelő is könnyűszerrel le tudja cserélni, nem kell szakszerviz. Potosan két liter váltóolaj kell, 75W80.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34074 Dátum: 2021 Október, 31, 15:18:28 »

Ennyi idős autóknál már kimondottan ajánlott lecserélni, igen. Oldalt van egy leeresztő- és egy feltöltő nyílás is a váltón. Általános szerelő is könnyűszerrel le tudja cserélni, nem kell szakszerviz. Potosan két liter váltóolaj kell, 75W80.

Szia! Köszönöm a választ! Nagy tétben mernék fogadni, hogy az eddigi 230e km alatt 2001 óta még soha nem volt cserélve az olaj. Szerintem megvárom a következő olajcserét, és jövőre megejtem a cserét, habár lehetséges, hogy nem várok vele addig. Nem lehet egy nagy költség, viszont jó lenne nyugodtan aludni és megőrizni az amúgy jó állapotban lévő autót, ameddig csak lehet ebben az egyre furább (autós) világban... Van esetleg konkrét tipped az olajra? Total? Vagy valami más?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34075 Dátum: 2021 November, 01, 09:07:40 »

Szia! Köszönöm a választ! Nagy tétben mernék fogadni, hogy az eddigi 230e km alatt 2001 óta még soha nem volt cserélve az olaj. Szerintem megvárom a következő olajcserét, és jövőre megejtem a cserét, habár lehetséges, hogy nem várok vele addig. Nem lehet egy nagy költség, viszont jó lenne nyugodtan aludni és megőrizni az amúgy jó állapotban lévő autót, ameddig csak lehet ebben az egyre furább (autós) világban... Van esetleg konkrét tipped az olajra? Total? Vagy valami más?

Ugyanígy vagyok vele én is: ameddig csak bírom, meg szeretném tartani kis autómat. :)
Kimondottan a Total 75W80-at javaslom. Emlékeim szerint nem is volt drága.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34076 Dátum: 2021 November, 01, 23:03:24 »

Ugyanígy vagyok vele én is: ameddig csak bírom, meg szeretném tartani kis autómat. :)
Kimondottan a Total 75W80-at javaslom. Emlékeim szerint nem is volt drága.

Köszönöm, így teszek, a 240e km-es olajcserénél megejtem a váltóolaj cseréjét is, totál biztos, hogy Total megy bele!  _pug
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34077 Dátum: 2021 November, 18, 18:51:11 »

Ennyi idős autóknál már kimondottan ajánlott lecserélni, igen. Oldalt van egy leeresztő- és egy feltöltő nyílás is a váltón. Általános szerelő is könnyűszerrel le tudja cserélni, nem kell szakszerviz. Potosan két liter váltóolaj kell, 75W80.
Sziasztok Rég jártam erre. Én a váltóolaj feltöltést a váltó tetején található "szuszogón" keresztül oldottam meg.Egy kis cső meg egy tölcsér némi idő.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34078 Dátum: 2021 November, 30, 18:34:44 »

Köszönöm, így teszek, a 240e km-es olajcserénél megejtem a váltóolaj cseréjét is, totál biztos, hogy Total megy bele!  _pug

Szia! Nekem is Total 75W80-at tettek bele. Hihetetlenül mocskos volt már, szerintem 18 év után még a gyári volt benne.
3 és fél éve cseréltettem, akkor kb. 8-10.000Ft volt munkadíjjal.

Érdekesség a kezelési útmutatóból:
Mechanikus sebességváltóba kizárólag TOTAL Transmission BV 75W 80 új készítményt ír elő.
Mechanikus sebességváltó karbantartása: "Nincs szükség olajcserére. A folyadékszintet a gyártó karbantartási tervének megfelelően ellenőrizzük."
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34079 Dátum: 2021 November, 30, 21:51:49 »

Szia! Nekem is Total 75W80-at tettek bele. Hihetetlenül mocskos volt már, szerintem 18 év után még a gyári volt benne.
3 és fél éve cseréltettem, akkor kb. 8-10.000Ft volt munkadíjjal.

Érdekesség a kezelési útmutatóból:
Mechanikus sebességváltóba kizárólag TOTAL Transmission BV 75W 80 új készítményt ír elő.
Mechanikus sebességváltó karbantartása: "Nincs szükség olajcserére. A folyadékszintet a gyártó karbantartási tervének megfelelően ellenőrizzük."

Szia!

Köszi az infót! Mindenképp ki fogom cseréltetni a váltóban is az olajat, szerintem itt Budapesten egy külső kerületben nem drágább ma sem a csere. Total 75W80 lesz nekem is, az biztos. (Különben megnéztem, az 1.6-os motorhoz 2,5 liter kell.)
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34080 Dátum: 2021 December, 05, 15:22:12 »

Szia!

Köszi az infót! Mindenképp ki fogom cseréltetni a váltóban is az olajat, szerintem itt Budapesten egy külső kerületben nem drágább ma sem a csere. Total 75W80 lesz nekem is, az biztos. (Különben megnéztem, az 1.6-os motorhoz 2,5 liter kell.)

2 liter kell bele ;D
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34081 Dátum: 2021 December, 05, 20:01:36 »

Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34082 Dátum: 2021 December, 07, 21:30:27 »

Hm, a használati leírás szerint 2,4 liter:

https://www.hasznalati-utasitasok.hu/peugeot/306-2002/haszn%C3%A1lati-utasit%C3%A1s?p=118

 ???

Ott valami nem kerek
A 2literes benzin motor váltójába meg csak kettő? Nekem gyanús
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34083 Dátum: 2021 December, 10, 10:45:02 »

Én. az enyémbe 1 decivel túl öntöttem. jó lett.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34084 Dátum: 2022 Január, 03, 21:43:58 »

Sziasztok.
Először is Boldog új évet.
Most hogy megoldódott az airbag probléma, ( Köszi Zimurgy) megjött a tél és előjött egy másik ami sokkal idegesítőbb. Eleve hogy avíz hőfoka nem megy fel 70 c foknál jobban. Már teljes egésszében le van takarva a hűtőrács elöl, így 85 ig felmegy. A fűtés viszont pocsék. 85 fokos víz mellett is épp meleget fúj. Az ablakok ellenben nagyon párásodnak. A szélvédőre fújó levegőt alig lehet érezni kézzel ( max ventilátor kapacitáson ). Ha minden lezárok akkor lehet bal oldalon valami érezni.Jobb oldalon továbbra is párásodik.
Hol keressem a hibát? Egyáltalán mi lehet a hiba? A ventilátor megy. A terelőlapátok működnek.  az hogy melegebb legyen ki kell cserélni a radiátort? Előre félek hogyha hidegebb lesz kabátba kell lenni a kocsiba mint anno a trabantba.  Ez S3 kombi 1,6 benzines klimás
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34085 Dátum: 2022 Január, 04, 09:41:21 »

Sziasztok.
Először is Boldog új évet.
Most hogy megoldódott az airbag probléma, ( Köszi Zimurgy) megjött a tél és előjött egy másik ami sokkal idegesítőbb. Eleve hogy avíz hőfoka nem megy fel 70 c foknál jobban. Már teljes egésszében le van takarva a hűtőrács elöl, így 85 ig felmegy. A fűtés viszont pocsék. 85 fokos víz mellett is épp meleget fúj. Az ablakok ellenben nagyon párásodnak. A szélvédőre fújó levegőt alig lehet érezni kézzel ( max ventilátor kapacitáson ). Ha minden lezárok akkor lehet bal oldalon valami érezni.Jobb oldalon továbbra is párásodik.
Hol keressem a hibát? Egyáltalán mi lehet a hiba? A ventilátor megy. A terelőlapátok működnek.  az hogy melegebb legyen ki kell cserélni a radiátort? Előre félek hogyha hidegebb lesz kabátba kell lenni a kocsiba mint anno a trabantba.  Ez S3 kombi 1,6 benzines klimás

Félő, hogy a radiátor részlegesen már eltömődött, és emiatt van ilyen gyenge fűtésed.
Peugeot9 kollégának a radiátorcsere egyből megoldotta az ilyen jellegű problémáját.
Egyébként az én 1.4-es S3-asom is 70-75 fok körüli hőmérsékletet mutat, igen-igen ritkán megy magasabbra.
A fűtésem ellenben rendben van. Párásodási gondjaim sem szoktak lenni, bár az is igaz, hogy ebben nyilván a garázs is sokat segít.

A szélvédőre irányuló levegőáram az nálam is szerény, és szerintem az is gond, hogy a levegő-csövek, amelyekben az utastérben a levegő áramlik, igen szerény minőségű csatlakozási pontokkal rendelkeznek, a toldásoknál valami vékony szivacs hivatott letömíteni, ami szerintem a fő gond.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34086 Dátum: 2022 Január, 04, 10:33:52 »

Félő, hogy a radiátor részlegesen már eltömődött, és emiatt van ilyen gyenge fűtésed.
Peugeot9 kollégának a radiátorcsere egyből megoldotta az ilyen jellegű problémáját.
Egyébként az én 1.4-es S3-asom is 70-75 fok körüli hőmérsékletet mutat, igen-igen ritkán megy magasabbra.
A fűtésem ellenben rendben van. Párásodási gondjaim sem szoktak lenni, bár az is igaz, hogy ebben nyilván a garázs is sokat segít.

A szélvédőre irányuló levegőáram az nálam is szerény, és szerintem az is gond, hogy a levegő-csövek, amelyekben az utastérben a levegő áramlik, igen szerény minőségű csatlakozási pontokkal rendelkeznek, a toldásoknál valami vékony szivacs hivatott letömíteni, ami szerintem a fő gond.

Köszi szépen. Hát akkor műszerfal bontás amit a hátam közepe sem kíván., de van még 3 napom a karanténból abba talán belefér. Ha már bontom megpróbálom gyors csatlakozókkal rögzíteni a kapcsolódási pontokat ne menjen el a levegő
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34087 Dátum: 2022 Január, 05, 13:01:27 »

Zimurgy.
Küldtem privit, és telszámot. Ha tudsz küldjél légyszi felhívnálak. SOS kéne tanács.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34088 Dátum: 2022 Január, 06, 11:11:42 »

Zimurgy.
Küldtem privit, és telszámot. Ha tudsz küldjél légyszi felhívnálak. SOS kéne tanács.

válaszoltam privátban
Naplózva

babust

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 58
  • Autó színe: Meggypiros
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34089 Dátum: 2022 Március, 04, 15:48:45 »

Tudom, hogy van erre külön topic, de hátha ide többen benéznek és sikerrel járnék:

Sziasztok,

eladósorba került a család Peugeot-ja. 1998-as évjárat, 306 1.4 XN, KFX motorkód, S2, szedán.
A karosszéria már egy kicsit viseltes, kisebb horpadások vannak rajta (egész biztosan kikalapálható, mert a fényezés nem sérült), a fényezése és lakkozása sajnos elég sok helyen kopott, de motorikusan és műszakilag még egész jó állapotban van. Kb. fél éve volt szerelőnél, akkor motordiagnosztika semmilyen hibakódot nem mutatott. Belseje állapotának megfelelő, kárpitok épek (nem szakadtak), NEM DOHÁNYZÓ, ülések nincsenek kiülve. Műszerfal LED világításra cserélve.
13 évig volt nálunk.
2022 októberig van műszaki rajta. Most kopott ki alóla a nyári gumi, egy kb. a téli gumijaiból 2 db kétéves, 2 db pedig 4 éves, de nagyon jó állapotúak, mert nem sokat futottak.
265 ezer km van benne, utóbbi időben (elmúlt 1 évben) jópár dolog lett javítva rajta:
Vízpumpa csere, vezérlés csere (szíj, görgők), generátorszíj csere, szíjtartó tárcsa csere, első féktárcsa csere, első lámpák bontottból cserélve (eredetiek is megvannak), generátortartó csere, szelepfedéltömítés csere, hátsó csomagtérfedél gázrugó bontottból cserélve, kétoldali nyúlvány hegesztve.
Megtekinthető: Salgótarján
Elérhetőség: Babus Tamás (30) 327-5382
Naplózva
1998 - 1.4 XN - Sedan - KFX (TU3JP) - Sagem SL96

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34090 Dátum: 2022 Március, 19, 21:12:15 »

Sziasztok!
Elrozsdásodott a hűtőradiátor alsó vízcsövének fém becsatlakozása, és elfolyt a hűtőfolyadék.
Az új gumicső hamarosan megérkezik.
Valaki röviden, vázlatpontokba szedve össze tudná foglalni a feltöltés és légtelenítés folyamatát, teendőit? Egyáltalán mennyi "víz" kell a rendszerbe?
Neten sok cikk és videó van, de egy kicsit mindenki másképp mutatja be.
Hálás lennék egy sallangmentes, minden fontos lépést tartalmazó leírásért.
Köszi.
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34091 Dátum: 2022 Március, 22, 19:30:58 »

A  légtelenítő csavarokkal óvatosan, nehogy eltörjön!
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34092 Dátum: 2022 Április, 10, 08:59:37 »

Sziasztok!

Nos, az autót tegnap eladtam. Fáj a szívem, de úgy hiszem, nagyon jó helyre került és értő kezekbe, ahol még sok-sok évig szolgálhat. Ez a legjobb forgatókönyv, mert a bontó mint dicstelen végállomás méltatlan lett volna. Zimurgynak köszönöm a rengeteg segítséget és tanácsot, illetve mindazoknak, akik válaszoltak a kérdéseimre. Remélem, a 306-osok még sokáig az utakon maradnak, ahogy a többi régi szép Peugeot típus is. Egyre fontosabb lenne a jelenlétük ebben a mai uniformizált-degenerált SUV-os autós világban. Itt köszönnék el: sok balesetmentes kilométert kívánok mindenkinek, vigyázzatok magatokra és az autóitokra! Sziasztok!

 _pug
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34093 Dátum: 2022 Április, 11, 08:04:17 »

Sziasztok!

Nos, az autót tegnap eladtam. Fáj a szívem, de úgy hiszem, nagyon jó helyre került és értő kezekbe, ahol még sok-sok évig szolgálhat. Ez a legjobb forgatókönyv, mert a bontó mint dicstelen végállomás méltatlan lett volna. Zimurgynak köszönöm a rengeteg segítséget és tanácsot, illetve mindazoknak, akik válaszoltak a kérdéseimre. Remélem, a 306-osok még sokáig az utakon maradnak, ahogy a többi régi szép Peugeot típus is. Egyre fontosabb lenne a jelenlétük ebben a mai uniformizált-degenerált SUV-os autós világban. Itt köszönnék el: sok balesetmentes kilométert kívánok mindenkinek, vigyázzatok magatokra és az autóitokra! Sziasztok!

 _pug

Szia Mersault, példaértékű volt végig, ahogy az autódhoz viszonyultál, nagyon jó volt olvasni a bejegyzéseidet!
Jó egészséget, sok balesetmentes kilométert kívánok, bármilyen autóval fogod is folytatni.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34094 Dátum: 2022 Április, 11, 13:54:23 »

Szia Mersault, példaértékű volt végig, ahogy az autódhoz viszonyultál, nagyon jó volt olvasni a bejegyzéseidet!
Jó egészséget, sok balesetmentes kilométert kívánok, bármilyen autóval fogod is folytatni.

Köszönöm, viszont kívánom! (Küldtem priv. üzenetet.)
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34095 Dátum: 2022 Május, 15, 07:56:33 »

Sziasztok!
Utazások előtt legtöbbször google maps-on szoktam útvonalat tervezni.
Egy ideje arra lettem figyelmes, hogy az autó az útvonal tervezőhöz viszonyítva 10 megtett kilométerenként +1 kilométert mér. Múltkor a maps szerint 120 km-es út végére a kocsiban 132km volt.
Valaki tud erre magyarázatot? Van egy tippem, de inkább megvárok egy-két hozzászólást. Köszönöm.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34096 Dátum: 2022 Május, 16, 11:54:13 »

Sziasztok!
Utazások előtt legtöbbször google maps-on szoktam útvonalat tervezni.
Egy ideje arra lettem figyelmes, hogy az autó az útvonal tervezőhöz viszonyítva 10 megtett kilométerenként +1 kilométert mér. Múltkor a maps szerint 120 km-es út végére a kocsiban 132km volt.
Valaki tud erre magyarázatot? Van egy tippem, de inkább megvárok egy-két hozzászólást. Köszönöm.

Szerintem meglehet, hogy kisebb kerületű gumit használsz, mint ami gyárilag kellene.
Naplózva

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34097 Dátum: 2022 Május, 16, 18:28:01 »

Szerintem meglehet, hogy kisebb kerületű gumit használsz, mint ami gyárilag kellene.

Sejtettem, köszönöm. A nyári 185/65 R14, a téli meg 175/65 R14.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34098 Dátum: 2022 Szeptember, 10, 08:54:02 »

Egy kis csemege Nektek a hétvégére!

France's Best Hot Hatch Hides A Very Weird Secret .. Peugeot 306 GTi 6

https://www.youtube.com/watch?v=WlYw_SSAJow&t=1s&ab_channel=Number27

 _pug
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34099 Dátum: 2022 Szeptember, 10, 09:01:37 »

Naplózva
Oldalak: 1 ... 680 681 [682] 683   Fel
 


Az oldal 0.443 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.