Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 676 677 [678]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2593234 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33850 Dátum: 2019 Május, 22, 23:30:23 »

A helyedben nem elsősorban kart cserélnék, csak inkább egy feszesebb rugót keresnék. Anno próbálkoztam 51 cm-es lapáttal én is hátul, hogy még a harmadik féklámpánál is töröljön, de nem vált be, a gyári mérethez visszatértem...

Szia zimu,

Bocs, elkerülte a figyelmem a válaszod.
Hm... és hol lehetne feszesebb/erősebb rugót keresni, van tipped? Állítani nem lehet valahogy? Mennyire tipikus hiba lehet ez különben a 306-osoknál?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 335
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.459
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33851 Dátum: 2019 Május, 23, 14:41:48 »

Szia zimu,

Bocs, elkerülte a figyelmem a válaszod.
Hm... és hol lehetne feszesebb/erősebb rugót keresni, van tipped? Állítani nem lehet valahogy? Mennyire tipikus hiba lehet ez különben a 306-osoknál?

Ez gyakori gond, sokak vannak így.
Külön rugót nyilván nem adnak sehol, így én bontóban random módon keresgélnék bármilyen idegen autóból rövidebb/erősebb rugót...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33852 Dátum: 2019 Május, 23, 21:20:49 »

Ez gyakori gond, sokak vannak így.
Külön rugót nyilván nem adnak sehol, így én bontóban random módon keresgélnék bármilyen idegen autóból rövidebb/erősebb rugót...

Rendben, köszi, így lesz!
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33853 Dátum: 2019 Május, 27, 21:01:27 »

Sziasztok!

Tudom, volt már szó róla, de megkérdezném újra: az ajtók belsején lévő plüss kárpit egyre több helyen válik le, főleg a nagy meleg, napsütés nem tesz jót a folyamatnak... van esetleg valaki, akinek lenne használható tippje? Milyen ragasztóval érdemes próbálkozni? Palmatex?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 277
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33854 Dátum: 2019 Május, 28, 17:05:32 »

Sziasztok!

Tudom, volt már szó róla, de megkérdezném újra: az ajtók belsején lévő plüss kárpit egyre több helyen válik le, főleg a nagy meleg, napsütés nem tesz jót a folyamatnak... van esetleg valaki, akinek lenne használható tippje? Milyen ragasztóval érdemes próbálkozni? Palmatex?

Szia

Nekem ugyanez a problémám,mind a 4 ajtó kárpitja feladta a szolgálatot...
Így kerestem egy kárpitost aki új kárpit anyagot tesz rá,de annyi a munkája hogy csak Június közepén tudja megcsinálni.
A lényeg,hogy 8EFt-ért vállalta el és szerintem ez egy olyan elfogadható összeg hogy nem érdemes házilag szórakozni vele. whistle
A minőségről még nem tudok érdemben mit mondani,de mikor ott voltam akkor is készült egy komplett ajtó szett és az jól nézett ki  biggrin
Ha elkészül teszek fel képet a munkájáról.

Üdv: Krisztián
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33855 Dátum: 2019 Május, 28, 21:49:34 »

Szia

Nekem ugyanez a problémám,mind a 4 ajtó kárpitja feladta a szolgálatot...
Így kerestem egy kárpitost aki új kárpit anyagot tesz rá,de annyi a munkája hogy csak Június közepén tudja megcsinálni.
A lényeg,hogy 8EFt-ért vállalta el és szerintem ez egy olyan elfogadható összeg hogy nem érdemes házilag szórakozni vele. whistle
A minőségről még nem tudok érdemben mit mondani,de mikor ott voltam akkor is készült egy komplett ajtó szett és az jól nézett ki  biggrin
Ha elkészül teszek fel képet a munkájáról.

Üdv: Krisztián

Szia Krisztián,

Köszi a választ! Igen, eléggé úgy tűnik, hogy nem lehet megúszni a dolgot, és a vége egy jó kárpitos lesz. Eléggé idegesítő. Nekem amúgy a gyári szürkésfekete kárpit teljesen megfelelne színben és tapintásban is. Szerinted van ilyen vagy ehhez hasonló anyag? Láttál ilyesmit a kárpitosnál?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 277
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33856 Dátum: 2019 Május, 29, 05:59:20 »

Szia Krisztián,

Köszi a választ! Igen, eléggé úgy tűnik, hogy nem lehet megúszni a dolgot, és a vége egy jó kárpitos lesz. Eléggé idegesítő. Nekem amúgy a gyári szürkésfekete kárpit teljesen megfelelne színben és tapintásban is. Szerinted van ilyen vagy ehhez hasonló anyag? Láttál ilyesmit a kárpitosnál?

Szia
Igen,mutatott pár anyag mintát.
4 különböző színű anyaggal szokott általában dolgozni (leginkább ezeket keresik) de ha más mintára vagy színre van igény akkor katalógusból tud rendelni.
Rendes kárpit anyag,egy vékonyabb szivacs van az alsó részén így egész puha tapintású.
A gyári visszaragasztását is említette (arra 2EFt-ot mondott),de mivel eléggé kopott már,így inkább az újat választottam.
Ha elkészül akkor teszek fel képeket.
üdv:Krisztián
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33857 Dátum: 2019 Május, 29, 14:23:17 »

Szia
Igen,mutatott pár anyag mintát.
4 különböző színű anyaggal szokott általában dolgozni (leginkább ezeket keresik) de ha más mintára vagy színre van igény akkor katalógusból tud rendelni.
Rendes kárpit anyag,egy vékonyabb szivacs van az alsó részén így egész puha tapintású.
A gyári visszaragasztását is említette (arra 2EFt-ot mondott),de mivel eléggé kopott már,így inkább az újat választottam.
Ha elkészül akkor teszek fel képeket.
üdv:Krisztián

Oké, körülnézek majd én is, ha eljön az idő. Egyelőre küzdök még. Attól tartok, hogy ha új is lesz a kárpit majd, nem fog olyan benyomást tenni, mint az eredeti gyári, ami - legalábbis nekem - teljesen megfelel, telitalálat. (Aztán az is lehet, hogy megkísérlek egy kárpitos általi visszaragasztást, hátha lesz olyan tartós, mint a gyári, ami azért bő másfél évtizedig eltart...) Köszi a képeket előre is!
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33858 Dátum: 2019 Május, 30, 08:51:24 »

Èn a gumikat pvc ragasztóval ragasztottam vissza elèg jól megfogta szerintem szövetet is jól fogná.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33859 Dátum: 2019 Május, 30, 09:11:15 »

Èn a gumikat pvc ragasztóval ragasztottam vissza elèg jól megfogta szerintem szövetet is jól fogná.

Köszi. Még gondolkodom, de szerintem hagyom az egészet, mármint házilag nem próbálkozom... rábízom inkább majd egy kárpitosra. Pár ezer forintot megér, csak szép legyen az eredmény.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33860 Dátum: 2019 Június, 02, 19:21:07 »

Sziasztok!

A bal visszapillantó belső állító karja beragadt valamiért, nem tudom állítani a külső tükröt. Szerelhető ez házilag? Mit kell tennem? Köszi.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 335
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.459
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33861 Dátum: 2019 Június, 04, 08:21:09 »

Sziasztok!

A bal visszapillantó belső állító karja beragadt valamiért, nem tudom állítani a külső tükröt. Szerelhető ez házilag? Mit kell tennem? Köszi.

A belső háromszöget pattintsd le, és látni fogod, hogy egy kis csavar rögzíti az állítókart a fészkébe. Talán ha kiveszed ezt, aztán újra elrendezgeted a bowdeneket, és visszarögzíted az állítókat, újra jó lehet. De nem egy világbajnok megoldás, esetleg érdemes átépíteni elektromosra...
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 193
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33862 Dátum: 2019 Június, 06, 12:40:03 »

A belső háromszöget pattintsd le, és látni fogod, hogy egy kis csavar rögzíti az állítókart a fészkébe. Talán ha kiveszed ezt, aztán újra elrendezgeted a bowdeneket, és visszarögzíted az állítókat, újra jó lehet. De nem egy világbajnok megoldás, esetleg érdemes átépíteni elektromosra...

Köszi Zimu, meg fogom nézni. Nyitott vagyok minden modernizálásra, de elektromos külső tükör állításra való upgrade-et speciel nem tervezek, szerintem szükségtelen. Tény, hogy tényleg nem a legstabilabb megoldás a manuális kivitelezés, de nagyon ritkán használom. Ha viszont kell, akkor tényleg fontos, szóval muszáj rendben lennie.
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1998.01
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: Egyéb
  • Típus: 5 ajtós
    • Peugeot Klub
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33863 Dátum: 2019 Június, 07, 22:39:54 »

Köszi. Még gondolkodom, de szerintem hagyom az egészet, mármint házilag nem próbálkozom... rábízom inkább majd egy kárpitosra. Pár ezer forintot megér, csak szép legyen az eredmény.

Szia!

Én textilragasztásnál jártam már úgy, hogy átfolyt rajta a ragasztó - persze lehet, csak én nem gondoltam rá. Tényleg érdemes szakemberre bízni.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 94
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33864 Dátum: 2019 Június, 11, 16:13:51 »

Szervusztok! Az a gondom az autóval, hogy erősebb gázadáskor, vagy emelkedőnek felfele csörögni kezd mostanában a motor.
2000-3000-es fordulaton is. Merre induljak a hibakereseséssel? Nem olyan rég volt vezérlés csere, gyertya csere olajcsere hűtőfolyadék csere ...
Ezek okozhatják esetleg? Egyet változtattak, hogy a 3 pólusú gyertya helyett, gyári egypólusú lett belerakva.
Köszönöm a segítséget előre is!  _pug
Naplózva

krissz306

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 11
  • Autó színe: világoskék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33865 Dátum: 2019 Június, 14, 22:50:16 »

Jó estét!
Produkált egy érdekes dolgot a kocsim.
Beraktam másodikba, ekkor egyszerre kivilágított az olajnyomás, az akkumulátor töltés és a stop lámpa.
Óvatosan emeltem a kuplungot, gázt adtam, de nem reagált rá semmit.
Újbóli gázadásnál aztán hirtelen kialudtak a figyelmeztető fények, ugrott egyet a kocsi és ment tovább mintha mi sem történt volna.
Az egész nem tartott tovább néhány másodpercnél.
Mi lehet ez? Olajpumpa hiba?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 676 677 [678]   Fel
 


Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 31 lekéréssel.