Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 675 676 [677]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2512180 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 332
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.429
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33800 Dátum: 2018 December, 01, 16:12:38 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy az 1.6-os NFT motor (TU5JP) vajon hidrotőkés-e vagy sem?

Köszi

tudtommal nem az...
Naplózva

kiko

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Lakóhely: Eger
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33801 Dátum: 2018 December, 01, 17:24:39 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 175
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33802 Dátum: 2018 December, 01, 19:31:31 »

Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es évjáratú 1.6-os benzinesben önindító gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatás után lép működésbe az önindító. Gondolom a behúzótekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszereléséről kérnék tanácsot.

violino
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 175
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33803 Dátum: 2018 December, 01, 19:38:15 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?
Válaszokat előre is köszönöm

Üdv!

Szerintem ez egy idő elteltével "természetes jelenség" a Peugeot 306-nál. Nekem is beütött ez a jelenség. Gyógymódot a közelben megtalálod, nem messze Tőled Szihalmon a település végén a 3-as út  Miskolc felé kivezetőjénél. Telefonszámot tudok adni.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 167
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33804 Dátum: 2018 December, 01, 20:41:42 »

tudtommal nem az...

Köszi! Akkor ez jó hír, ugye? (Nem kell tisztítani, foglalkozni vele...)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 332
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.429
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33805 Dátum: 2018 December, 02, 09:37:44 »

Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es évjáratú 1.6-os benzinesben önindító gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatás után lép működésbe az önindító. Gondolom a behúzótekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszereléséről kérnék tanácsot.

violino

Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 175
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33806 Dátum: 2018 December, 02, 10:08:50 »

Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.

Szia, nagyon köszönöm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére. 
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 332
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.429
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33807 Dátum: 2018 December, 02, 17:07:09 »

Szia, nagyon köszönöm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére.

Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 175
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33808 Dátum: 2018 December, 02, 18:43:31 »

Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...
Rosszabbra számítottam a kiszerelésre való tekintettel. Az egyik szénkefe csumára elkopott a másik még bőven jó hosszúságú. Szerintem az az erős rugó, ami leszorítja a szénkeféket túl erősen nyomja  a kommutátorhoz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 675 676 [677]   Fel
 


Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 31 lekéréssel.