Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 673 674 [675]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2412669 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33700 Dátum: 2018 Március, 12, 09:43:54 »

sziasztok!  toot
-motor diag (kfw 1.4) gondom volt ,bemérettem nagy sokára, katalizátor hibát mondott a szerelő. de azt a tippet kaptam itt a klubban, hogy lehet szenzor gond is.
       A katalizátor elég húzós árú -
ezért mielőtt cserélnem kellene az olcsóbb szondákkal katalizátor( 4 csavaros) előtt és után is van egy a csövön, kezdeném az ellenőrzést...hogy lehet kimérni ,mik z értékek a jó és a rossz esetén?,meg tudom otthon is mérni volt,Ohm mérővel vagy?
   van gyakorlati infótok,tapasztalat a katalizátor tisztító cégről Bp-n?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 326
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.396
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33701 Dátum: 2018 Március, 12, 11:53:07 »

sziasztok!  toot
-motor diag (kfw 1.4) gondom volt ,bemérettem nagy sokára, katalizátor hibát mondott a szerelő. de azt a tippet kaptam itt a klubban, hogy lehet szenzor gond is.
       A katalizátor elég húzós árú -
ezért mielőtt cserélnem kellene az olcsóbb szondákkal katalizátor( 4 csavaros) előtt és után is van egy a csövön, kezdeném az ellenőrzést...hogy lehet kimérni ,mik z értékek a jó és a rossz esetén?,meg tudom otthon is mérni volt,Ohm mérővel vagy?
   van gyakorlati infótok,tapasztalat a katalizátor tisztító cégről Bp-n?

Legjobb tudomásom szerint lambda-szondát gyári diaggal érdemes csak vizsgálni, egyszerű multiméterrel nekiállni sem érdemes.
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 148
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33702 Dátum: 2018 Március, 15, 11:49:46 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem. Előre is elnézést ha nem jó topikba írok.

Múlhéten sajnálatos módon megtört az autóm eleje, egy megcsúsznak köszönhetően az árokba kötött ki.
Érdeklődni szeretnék, hogy mit érdemes csinálni vele. Javítani vagy eladni így. Javításra milyen ötletettek van? Lökhárító és a ködlámpák teljesen összetörtek, klíma hűtő nem sérült, de ki kell venni a helyéről, hűtőrács vízcsatlakozója letört, hűtőventillátorok épek.

Csatolok egy képet:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=441IMG_20180311_195133.jpg

A válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm.

Üdv.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 326
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.396
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33703 Dátum: 2018 Március, 15, 18:18:59 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem. Előre is elnézést ha nem jó topikba írok.

Múlhéten sajnálatos módon megtört az autóm eleje, egy megcsúsznak köszönhetően az árokba kötött ki.
Érdeklődni szeretnék, hogy mit érdemes csinálni vele. Javítani vagy eladni így. Javításra milyen ötletettek van? Lökhárító és a ködlámpák teljesen összetörtek, klíma hűtő nem sérült, de ki kell venni a helyéről, hűtőrács vízcsatlakozója letört, hűtőventillátorok épek.

Csatolok egy képet:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=441IMG_20180311_195133.jpg

A válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm.

Üdv.

Szerintem érdemes megjavítani.
Ilyen állapotában szerintem csak erősen ár alatt lehetne eladni.
Naplózva

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33704 Dátum: 2018 Április, 09, 20:03:07 »

Sziasztok.

Egy hét alatt két bagatellnek tűnő de annál bosszantóbb szarságba szaladtam bele. Az elsőt most sikerült diagnosztizálnom. Közben jelentkezett az új gigszer.
Lezárt a kormányzár kulcs nem fordul se előre se hátra. Még nem találkoztam ilyennel.
Merre induljak neki?

Válaszokat előre is köszi.
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 39
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 911
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33705 Dátum: 2018 Április, 09, 22:24:15 »

 :D
Sziasztok.

Egy hét alatt két bagatellnek tűnő de annál bosszantóbb szarságba szaladtam bele. Az elsőt most sikerült diagnosztizálnom. Közben jelentkezett az új gigszer.
Lezárt a kormányzár kulcs nem fordul se előre se hátra. Még nem találkoztam ilyennel.
Merre induljak neki?

Válaszokat előre is köszi.

Én beküldtem direktbe wd40 et és megoldódott,nem kevés dzsuva jött ki.Próba cseresznye
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33706 Dátum: 2018 Április, 09, 22:51:00 »

:D
Én beküldtem direktbe wd40 et és megoldódott,nem kevés dzsuva jött ki.Próba cseresznye

Köszi a gyors választ. Direktbe a kulcs helyére, vagy a műanyag lebontása után a zárhenger lukain?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 262
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33707 Dátum: 2018 Április, 11, 18:26:53 »

Sziasztok

Van egy régóta fennálló problémám a kis oroszlánommal:
Hosszabb út során vagy városi araszoláskor a hűtővízből a hűtőn lévő túlfolyón egy keveset (kb 1-2dl) szinte mindig kinyom  ??? és nem értem hogy miért van ez...  ???
Mindig szoktam a szintet nézni,és utánatöltök ha szükséges.
Ha a minimum szinten hagyom akkor nem fordul elő (gondolom akkor nem nő meg annyira a nyomás hogy a túlfolyó szintjét elérje).
Tavaly volt hengerfej felújítás, előtte is csinálta ezt.
Próbáltam már többször légteleníteni a rendszert,de ugyanúgy csinálja.A vizet nem forralja,normális szinten marad a vízhőfok is.
A víz nem fogy (azon kívül persze amit kinyom...) nincs benne olaj,nem "bugyborékol" ha jár a motor, hengerfej problémára utaló jelek nincsenek.

Van valakinek ötlete,hogyan orvosolhatnám ezt a jelenséget?  ???
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1998.01
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: Egyéb
  • Típus: 5 ajtós
    • Peugeot Klub
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33708 Dátum: 2018 Április, 15, 15:54:33 »

Sziasztok.

Egy hét alatt két bagatellnek tűnő de annál bosszantóbb szarságba szaladtam bele. Az elsőt most sikerült diagnosztizálnom. Közben jelentkezett az új gigszer.
Lezárt a kormányzár kulcs nem fordul se előre se hátra. Még nem találkoztam ilyennel.
Merre induljak neki?

Válaszokat előre is köszi.

Szia!
Nekem teljesen még nem zárt le a kormányzár, egy kis kotyogása mindig maradt - megmozgattam és elfordult a kulcs. Ha feszült a mechanika, akkor nem tudtam gyújtást adni.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33709 Dátum: 2018 Április, 16, 15:29:55 »

Szervusztok! Azt a kérdést tették fel nekem a Bárdiautóban, hogy Piros, vagy Zöld fagyálló hűtőfolyedékot adjanak?  :o Én zöldet kértem, de nem tudom mostmár, hogy jó-e? Tud valaki segíteni? Peugeot 306 1,4 SL benzines 1996-os. Köszönöm előre is!  _pug
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 262
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33710 Dátum: 2018 Április, 16, 19:51:58 »

Szervusztok! Azt a kérdést tették fel nekem a Bárdiautóban, hogy Piros, vagy Zöld fagyálló hűtőfolyedékot adjanak?  :o Én zöldet kértem, de nem tudom mostmár, hogy jó-e? Tud valaki segíteni? Peugeot 306 1,4 SL benzines 1996-os. Köszönöm előre is!  _pug

Szia
A motorblokk anyagához való fagyállót kell venni:
Ha alumínium akkor a piros (rózsaszín)
Ha pedig öntöttvas akkor zöld kell bele.
Ha jól tudom  ??? whistle
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33711 Dátum: 2018 Április, 20, 19:13:32 »

Szervusztok! Jól látom, hogy a légszűrő utáni műanyag átvezetőből ami az injektorhoz megy, le megy egy vékony cső a szívótorokba? Nekem mintha ott lent egy hatszögfejű csavarról jött volna le aminek lyukas a közepe, és nem tudom hogy kell visszatenni. Lehet letörött ott valami? Kell az oda egyáltalán? Mi célt szolgál az? Köszönöm előre is. _pug
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 47
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33712 Dátum: 2018 Április, 24, 10:35:19 »

Sziasztok,a következő problémám van az 1.4 benzinessel-S3,2000 évvégi-teljesen rendszertelenül indítás után-simán indul mindig-van amikor mintha a gyujtás kimaradna valamelyik hengernél,le is áll,aztán újra indítható minden probléma nélkül,és megy normálisan,minden hiba nélkül.Van hogy hetekig nem jön elő a hiba,aztán újra le áll.Mostmár ha észreveszem,hogy esik a fordulat,leállítom,újra indítom,és minden rendben.Egyébként nagyon jó a fogyasztása,gyönyörűen megy.Volt már valakinek hasonló baj ?
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33713 Dátum: 2018 Április, 25, 11:31:52 »

Sziasztok!
2001 kombi manualis ablakemelom (sajnos erosen korrodalt  volt, popszegecses rogzites.... ) megszorult, majd szetszedeskor a berozsdasadott rugo szetrepult, az ajtoban. Van egy rajz amin lathato, hogy van a rugo feltekerve, vagy egy komplettet kell vennem. Van valakinek ilyen itt elado? Esetleg csere szabatosak a 306 emelok sedan kombi, evjarat?
Naplózva

krissz306

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: világoskék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33714 Dátum: 2018 Május, 05, 09:06:56 »

Üdv Mindenki!
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy ha koppra eltekerem a kormányt jobbra vagy balra, akkor hangos morgó hangot ad valami.
Kisebb kormánymozdulatoknál abszolút nem jelentkezik ez, csak ha koppanásig tekerem a kormányt. Mi lehet ez szerintetek?

Köszi előre is!
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 85
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.983
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33715 Dátum: 2018 Május, 07, 20:33:52 »

Üdv Mindenki!
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy ha koppra eltekerem a kormányt jobbra vagy balra, akkor hangos morgó hangot ad valami.
Kisebb kormánymozdulatoknál abszolút nem jelentkezik ez, csak ha koppanásig tekerem a kormányt. Mi lehet ez szerintetek?

Köszi előre is!
A kormányszervó "erőlködik" végállásban, ez így működik. Nem jó sokat végállásban tartani.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

ocsifigaro

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: szombthely
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33716 Dátum: 2018 Május, 30, 08:22:13 »

Sziasztok!Köszi a befogadást!van egy 1999-es ,1.4-es,75 LE,klímás Peugeot306 autóm.A kérdésem a következő:a hűtőventilátorok nem indulnak el,csak ha barna színű jeladóról lehúzom a kábelt.Relé,jeladó új.Mi lehet a hiba?Köszönöm a válaszokat előre is!
Naplózva

Rascasse

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Ezüstmetál
  • Évjárat: 2001.06
  • Kor: 17
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33717 Dátum: 2018 Május, 30, 19:54:53 »

Sziasztok!

Új vagyok és - egyelőre - lelkes. A napokban vettem egy 306-ost (1.4 8V Break)... Ismerőstől, garázsban tartott, első tulaj (közeli ismerős), valós kilométer, minimális korrózió. Tényleg szép autó...

Az autó hengerfejes volt, ez természetesen javítva lett... A probléma a következő:

Nem kapcsol be a hűtőventilátor magasabb fokozata. (dupla ventis, "egy a klímáé egy a motoré").

Az alacsony fokozat is csak 97 fok körül kapcsol, a gyors fokozat viszont nem megy egyáltalán. A két jeladó cserélve lett, egy a hengerfejen egy a blokkban jobboldalt. Mindkettő KÉK(!!!). A termosztát is novicsentó, de a venti nem hajlandó a gyors fokozaton elindulni. Olvastam itt ott, hogy normális a 100 +-5 fokos működés és hogy ez nem árt a kocsinak, de eddig japán és német autóm volt, azokon meg állt a mutató 90-en mint a cövek.

Konkrétan egy leírásban olvastam, hogy a gyors fokozat 107-nél indul el "oficiell", de én ezt egy kicsit sokallom és f*sok tőle nagyon, hogy megfőzöm motort és megint hengerfejes lesz stb, stb, stb...

Arra gondoltam, hogy a hűtőn lévő relék valamelyike pusztult össze. Kedden megy a kocsi autóvillamossági kurkászhoz, de ha volna javaslatotok ezen kívül ami segíthet, ne tartsátok magatokban. Illetve ha a kurkász se tudja megoldani, akkor mi a pék lehet még a probléma?

Köszi előre is!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 326
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.396
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33718 Dátum: 2018 Május, 31, 10:34:29 »

Sziasztok!Köszi a befogadást!van egy 1999-es ,1.4-es,75 LE,klímás Peugeot306 autóm.A kérdésem a következő:a hűtőventilátorok nem indulnak el,csak ha barna színű jeladóról lehúzom a kábelt.Relé,jeladó új.Mi lehet a hiba?Köszönöm a válaszokat előre is!

Vagy a ventillátorvezérlő Bitron-elektronika csatlakozójánál sejtek kontakt-hibát (a vezetőoldalon, a fényszóró alatti lemezre van alulról felcsavarozva, de alulról, szóval dobbetét ki...), vagy a vezetőoldali első alsó nyúlványban lévő körcsatlakozó-párnál.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33719 Dátum: 2018 Június, 06, 23:27:20 »

Üdv Mindenkinek!

Hát , így még nem szívatott meg lengéscsillapító összeszerelése, mint a Peugeot 306-é. Ezzel az egy csavaros megoldással nagyon nehéz a rugót a toronycsapágyat és a leszorító tányért elcsúszás nélkül összeszerelni.
Van valakinek valami jó ötlete?
Naplózva

Lacipapo92

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 36
  • Autó színe: 08 szürke
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33720 Dátum: 2018 Június, 08, 16:05:39 »

Sziasztok valaki tud egy képet dobni a hátsó fékdobról plussz a rugók hogy álnak köszönöm előre is
Naplózva

Lacipapo92

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 36
  • Autó színe: 08 szürke
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33721 Dátum: 2018 Június, 08, 20:54:19 »

Sziasztok kicseréltem a termosztátot mert 95-100 fok volt a vízem hűtővízet is cseréltem de semmi változás mi lehet még ami nem jó ?
nem hengerfejes nem buborékol nem fogy a víz ,
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 326
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.396
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33722 Dátum: 2018 Június, 13, 23:06:18 »

Sziasztok kicseréltem a termosztátot mert 95-100 fok volt a vízem hűtővízet is cseréltem de semmi változás mi lehet még ami nem jó ?
nem hengerfejes nem buborékol nem fogy a víz ,

Lehet, hogy a hűtőventillátor(ok) nem kapcsol(nak).
Amúgy csak kb 105 fok fölött van nagyobb baj, az alatt természetes is lehet.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33723 Dátum: 2018 Június, 15, 11:40:18 »

Üdv!

Első fékbetétet, tárcsát és hátsó fékpofákat cseréltem. A fékrendszer nem volt megbontva a fékmunkahengereket nem kellett cserélni. ABS-es a fékrendszer, szükséges valamit csinálni? Pl: Légtelenítés, vagy ABS- nél valami ellenőrzés?   
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 326
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.396
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33724 Dátum: 2018 Június, 15, 13:21:25 »

Üdv!

Első fékbetétet, tárcsát és hátsó fékpofákat cseréltem. A fékrendszer nem volt megbontva a fékmunkahengereket nem kellett cserélni. ABS-es a fékrendszer, szükséges valamit csinálni? Pl: Légtelenítés, vagy ABS- nél valami ellenőrzés?

A légtelenítésre biztosat mondani nem tudok, de szerintem nem kell.
Az ABS öndiagnosztikát végez minden gyújtás-ráadáskor, így ha nem jelez a kontroll-lámpa, akkor nyugodt lehetsz. A fékerő-elosztásért is ez az egység felel, amiatt sem kell aggódnod.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33725 Dátum: 2018 Június, 15, 13:42:18 »

A légtelenítésre biztosat mondani nem tudok, de szerintem nem kell.
Az ABS öndiagnosztikát végez minden gyújtás-ráadáskor, így ha nem jelez a kontroll-lámpa, akkor nyugodt lehetsz. A fékerő-elosztásért is ez az egység felel, amiatt sem kell aggódnod.
Köszi  a gyors választ! Melyik a kontroll lámpa? Egy DIAGBOX tesztet végig futtattam, ahol az ABS -nél nem jelzett gondot.
A kopás-visszajelző , ami az első betéten van nem tudom csatlakoztatni, nincs semmilyen vezetékcsatlakozása.
[img]https://www.flickr.com/photos/122803487@N08/?[img]
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33726 Dátum: 2018 Június, 16, 11:22:11 »

A DIAGBOX ABS szelepdiagnosztikánál a bal első blokkolja  a kereket nem engedi fel a fékhatást a jobb oldali teszten tökéletesen működik a fékpedálon is lehet érezni a pulzálást.
 Hol keressem a hibát?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 326
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.396
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33727 Dátum: 2018 Június, 17, 22:15:44 »

Köszi  a gyors választ! Melyik a kontroll lámpa? Egy DIAGBOX tesztet végig futtattam, ahol az ABS -nél nem jelzett gondot.
A kopás-visszajelző , ami az első betéten van nem tudom csatlakoztatni, nincs semmilyen vezetékcsatlakozása.
[img]https://www.flickr.com/photos/122803487@N08/?[img]

A kopás-visszajelző S1-nél még gyakori volt, S2-n, S3-on én még nem láttam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 673 674 [675]   Fel
 


Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.