Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 673 674 [675]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2348814 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 69
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33700 Dátum: 2018 Március, 12, 09:43:54 »

sziasztok!  toot
-motor diag (kfw 1.4) gondom volt ,bemérettem nagy sokára, katalizátor hibát mondott a szerelő. de azt a tippet kaptam itt a klubban, hogy lehet szenzor gond is.
       A katalizátor elég húzós árú -
ezért mielőtt cserélnem kellene az olcsóbb szondákkal katalizátor( 4 csavaros) előtt és után is van egy a csövön, kezdeném az ellenőrzést...hogy lehet kimérni ,mik z értékek a jó és a rossz esetén?,meg tudom otthon is mérni volt,Ohm mérővel vagy?
   van gyakorlati infótok,tapasztalat a katalizátor tisztító cégről Bp-n?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 325
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.383
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33701 Dátum: 2018 Március, 12, 11:53:07 »

sziasztok!  toot
-motor diag (kfw 1.4) gondom volt ,bemérettem nagy sokára, katalizátor hibát mondott a szerelő. de azt a tippet kaptam itt a klubban, hogy lehet szenzor gond is.
       A katalizátor elég húzós árú -
ezért mielőtt cserélnem kellene az olcsóbb szondákkal katalizátor( 4 csavaros) előtt és után is van egy a csövön, kezdeném az ellenőrzést...hogy lehet kimérni ,mik z értékek a jó és a rossz esetén?,meg tudom otthon is mérni volt,Ohm mérővel vagy?
   van gyakorlati infótok,tapasztalat a katalizátor tisztító cégről Bp-n?

Legjobb tudomásom szerint lambda-szondát gyári diaggal érdemes csak vizsgálni, egyszerű multiméterrel nekiállni sem érdemes.
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 148
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33702 Dátum: 2018 Március, 15, 11:49:46 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem. Előre is elnézést ha nem jó topikba írok.

Múlhéten sajnálatos módon megtört az autóm eleje, egy megcsúsznak köszönhetően az árokba kötött ki.
Érdeklődni szeretnék, hogy mit érdemes csinálni vele. Javítani vagy eladni így. Javításra milyen ötletettek van? Lökhárító és a ködlámpák teljesen összetörtek, klíma hűtő nem sérült, de ki kell venni a helyéről, hűtőrács vízcsatlakozója letört, hűtőventillátorok épek.

Csatolok egy képet:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=441IMG_20180311_195133.jpg

A válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm.

Üdv.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 325
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.383
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33703 Dátum: 2018 Március, 15, 18:18:59 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem. Előre is elnézést ha nem jó topikba írok.

Múlhéten sajnálatos módon megtört az autóm eleje, egy megcsúsznak köszönhetően az árokba kötött ki.
Érdeklődni szeretnék, hogy mit érdemes csinálni vele. Javítani vagy eladni így. Javításra milyen ötletettek van? Lökhárító és a ködlámpák teljesen összetörtek, klíma hűtő nem sérült, de ki kell venni a helyéről, hűtőrács vízcsatlakozója letört, hűtőventillátorok épek.

Csatolok egy képet:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=441IMG_20180311_195133.jpg

A válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm.

Üdv.

Szerintem érdemes megjavítani.
Ilyen állapotában szerintem csak erősen ár alatt lehetne eladni.
Naplózva

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33704 Dátum: 2018 Április, 09, 20:03:07 »

Sziasztok.

Egy hét alatt két bagatellnek tűnő de annál bosszantóbb szarságba szaladtam bele. Az elsőt most sikerült diagnosztizálnom. Közben jelentkezett az új gigszer.
Lezárt a kormányzár kulcs nem fordul se előre se hátra. Még nem találkoztam ilyennel.
Merre induljak neki?

Válaszokat előre is köszi.
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 39
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 910
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33705 Dátum: 2018 Április, 09, 22:24:15 »

 :D
Sziasztok.

Egy hét alatt két bagatellnek tűnő de annál bosszantóbb szarságba szaladtam bele. Az elsőt most sikerült diagnosztizálnom. Közben jelentkezett az új gigszer.
Lezárt a kormányzár kulcs nem fordul se előre se hátra. Még nem találkoztam ilyennel.
Merre induljak neki?

Válaszokat előre is köszi.

Én beküldtem direktbe wd40 et és megoldódott,nem kevés dzsuva jött ki.Próba cseresznye
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33706 Dátum: 2018 Április, 09, 22:51:00 »

:D
Én beküldtem direktbe wd40 et és megoldódott,nem kevés dzsuva jött ki.Próba cseresznye

Köszi a gyors választ. Direktbe a kulcs helyére, vagy a műanyag lebontása után a zárhenger lukain?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 261
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33707 Dátum: 2018 Április, 11, 18:26:53 »

Sziasztok

Van egy régóta fennálló problémám a kis oroszlánommal:
Hosszabb út során vagy városi araszoláskor a hűtővízből a hűtőn lévő túlfolyón egy keveset (kb 1-2dl) szinte mindig kinyom  ??? és nem értem hogy miért van ez...  ???
Mindig szoktam a szintet nézni,és utánatöltök ha szükséges.
Ha a minimum szinten hagyom akkor nem fordul elő (gondolom akkor nem nő meg annyira a nyomás hogy a túlfolyó szintjét elérje).
Tavaly volt hengerfej felújítás, előtte is csinálta ezt.
Próbáltam már többször légteleníteni a rendszert,de ugyanúgy csinálja.A vizet nem forralja,normális szinten marad a vízhőfok is.
A víz nem fogy (azon kívül persze amit kinyom...) nincs benne olaj,nem "bugyborékol" ha jár a motor, hengerfej problémára utaló jelek nincsenek.

Van valakinek ötlete,hogyan orvosolhatnám ezt a jelenséget?  ???
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 188
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1998.01
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: Egyéb
  • Típus: 5 ajtós
    • Peugeot Klub
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33708 Dátum: 2018 Április, 15, 15:54:33 »

Sziasztok.

Egy hét alatt két bagatellnek tűnő de annál bosszantóbb szarságba szaladtam bele. Az elsőt most sikerült diagnosztizálnom. Közben jelentkezett az új gigszer.
Lezárt a kormányzár kulcs nem fordul se előre se hátra. Még nem találkoztam ilyennel.
Merre induljak neki?

Válaszokat előre is köszi.

Szia!
Nekem teljesen még nem zárt le a kormányzár, egy kis kotyogása mindig maradt - megmozgattam és elfordult a kulcs. Ha feszült a mechanika, akkor nem tudtam gyújtást adni.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33709 Dátum: 2018 Április, 16, 15:29:55 »

Szervusztok! Azt a kérdést tették fel nekem a Bárdiautóban, hogy Piros, vagy Zöld fagyálló hűtőfolyedékot adjanak?  :o Én zöldet kértem, de nem tudom mostmár, hogy jó-e? Tud valaki segíteni? Peugeot 306 1,4 SL benzines 1996-os. Köszönöm előre is!  _pug
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 261
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33710 Dátum: 2018 Április, 16, 19:51:58 »

Szervusztok! Azt a kérdést tették fel nekem a Bárdiautóban, hogy Piros, vagy Zöld fagyálló hűtőfolyedékot adjanak?  :o Én zöldet kértem, de nem tudom mostmár, hogy jó-e? Tud valaki segíteni? Peugeot 306 1,4 SL benzines 1996-os. Köszönöm előre is!  _pug

Szia
A motorblokk anyagához való fagyállót kell venni:
Ha alumínium akkor a piros (rózsaszín)
Ha pedig öntöttvas akkor zöld kell bele.
Ha jól tudom  ??? whistle
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33711 Dátum: 2018 Április, 20, 19:13:32 »

Szervusztok! Jól látom, hogy a légszűrő utáni műanyag átvezetőből ami az injektorhoz megy, le megy egy vékony cső a szívótorokba? Nekem mintha ott lent egy hatszögfejű csavarról jött volna le aminek lyukas a közepe, és nem tudom hogy kell visszatenni. Lehet letörött ott valami? Kell az oda egyáltalán? Mi célt szolgál az? Köszönöm előre is. _pug
Naplózva
Oldalak: 1 ... 673 674 [675]   Fel
 


Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.