Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 671 672 [673]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2182259 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.753
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33600 Dátum: 2017 Október, 15, 18:37:03 »

Sziasztok, gondolom már volt milliószor a téma, sajna kevés időm van, valaki le tudna irni
hogyan férhetnék hozzá a legegyszerűbben a féklámpa kapcsolóhoz? Addig persze, elértem, hogy megvan! Biztosítékok, hátsó összes egó jó !

Hello!
A kormányoszlopot le kell engedni, 4 csavar fogja, persze előtt a burkolatokat, stb.
Üdv!
Naplózva

Lacipapo92

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 34
  • Autó színe: 08 szürke
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33601 Dátum: 2017 Október, 18, 06:43:28 »

Sziasztok olyan kérdésem volna hogy van egy 1.4 sl 97-es peugeotom a vízhőfok fel megy 100fokig is ha terhelés van a motoron de álló helyzetben is hengerfejezve volt már nem hengerfejes ez tuti mik lehetnek még azok az alkatrészek amik ilyeneket probikálhatnak ?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 23
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 239
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33602 Dátum: 2017 Október, 18, 15:17:44 »

Sziasztok olyan kérdésem volna hogy van egy 1.4 sl 97-es peugeotom a vízhőfok fel megy 100fokig is ha terhelés van a motoron de álló helyzetben is hengerfejezve volt már nem hengerfejes ez tuti mik lehetnek még azok az alkatrészek amik ilyeneket probikálhatnak ?

Szia

Az enyém is van hogy eléri a 100°C-ot,de szervizben is azt mondták hogy nem gond.97°C-nál kapcsol a hűtőventi,és mire a "hűtött" víz eléri az érzékelőt addig elérheti ezt a hőfokot.
A probléma akkor kezdődik ha egyáltalán nem kapcsol be a hűtés  whistle
A tippek-trükkök oldalon is van egy részletes leírás a dupla ventilátor működéséről,az alacsony fordulat bekapcsolására ott is 97°C van megadva.

Üdv:Krisztián
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33603 Dátum: 2017 Október, 19, 09:03:15 »

Köszönöm mindenkinek! Szerintem ezek közül lesz valamelyik, amelyiket sikerül jó áron megcsípni. (Nagy differencia nincs az árakban, ahogy látom.)

Sziasztok!

Csak egy kis közérdekű tanulságot osztanék meg: mivel korábban a fékpedál nyomaspontja eléggé lenn volt (nem volt kielégítő a fékhatás), így azt az információt kaptam a szervizben, hogy a főfékhengert cserélni kell. Volt fékem, mindkét fékkör megvolt, szóval nem volt veszélyes így vezetni, de azért nem volt 100%-os. Ezért is érdeklődtem itt, hogy milyen márkát érdemes választani főfékhengerek közül. Namost végül kiderült, hogy nem kellett cserélni, csak a fékerőszabályzón állítottak (és persze lecserélték a fékolajat). Nagy öröm volt ez, mert a 40e Ft-os összköltség végül így megállhatott 10e Ft-ban. Klassz szerviz, így lehet lojális vevőket szerezni! :)

Szóval ha bárkinél esetleg felmerül a főfékhenger cseréje, előtte mindenképp ellenőrizze a fékerőszabályzót, hátha elég lesz ez is...

 _pug
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33604 Dátum: 2017 Október, 19, 14:55:54 »

Na, újabb feladat...  :(

Ma megpróbálták feltörni az autót. Valószínűleg megzavarták a gazembereket, mert nem vittek el semmit, a kár "mindössze" annyi, hogy a jobb első autó zárját teljesen kitépték a helyéről, most egy lyuk tátong a zár helyén... Járt így már valaki? Mi a teendő, honnan pótolható a zár?

Budapesten kit tudnátok ajánlani, ahol megcsinálnák?

Köszönöm előre is!
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33605 Dátum: 2017 Október, 22, 19:36:33 »

Na, újabb feladat...  :(

Ma megpróbálták feltörni az autót. Valószínűleg megzavarták a gazembereket, mert nem vittek el semmit, a kár "mindössze" annyi, hogy a jobb első autó zárját teljesen kitépték a helyéről, most egy lyuk tátong a zár helyén... Járt így már valaki? Mi a teendő, honnan pótolható a zár?

Budapesten kit tudnátok ajánlani, ahol megcsinálnák?

Köszönöm előre is!

Valaki esetleg?
 ???
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 68
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33606 Dátum: 2017 Október, 24, 15:45:10 »

Sziasztok
Szeretném kérdezni hogy egy 306 Breaknak ami 2001 évjárat és 98 LE benzines mennyi a hengerenkénti kompresszió?
Eszi az olajat, és bár van ereje nem lusta a fogyasztása is nagyon jó hogy a szelepszár szimeringeknél  fogyasztja az olajat. De ha már megnézetem a kompresszióra is kiváncsi lennék.
Köszi előre is.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 139
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33607 Dátum: 2017 Október, 31, 18:12:09 »

Üdv!

Első futóműnél van gondom.
 A bal oldali első futómű felől koppanásokat lehet hallani lassú tempónál, kisebb egyenetlenségnél is. Nyúzópad és teleszkóp vizsgálat nem mutatott semmit sem. Azt mondták, hogy esetleg a stabilizátorpálca  adhatja, de nem az volt. Mi lehet a gond? Toronycsapágy? Az autóban 290 ezer van.
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 38
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 902
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33608 Dátum: 2017 Október, 31, 21:45:57 »

Üdv!

Első futóműnél van gondom.
 A bal oldali első futómű felől koppanásokat lehet hallani lassú tempónál, kisebb egyenetlenségnél is. Nyúzópad és teleszkóp vizsgálat nem mutatott semmit sem. Azt mondták, hogy esetleg a stabilizátorpálca  adhatja, de nem az volt. Mi lehet a gond? Toronycsapágy? Az autóban 290 ezer van.

Kormányösszekötő-gömbfej vagy trapéz gömbfejre érdemes ránézni.Esetleg a lengőkar szilentek
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 139
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33609 Dátum: 2017 November, 01, 11:02:08 »

Kormányösszekötő-gömbfej vagy trapéz gömbfejre érdemes ránézni.Esetleg a lengőkar szilentek
Köszi a tanácsokat!
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 33
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33610 Dátum: 2017 November, 06, 17:36:35 »

Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata arról,hogy mennyire macerás 1.4 motor helyett 1.6-ot betenni? Miket kell cserélni mik a buktatók stb. Tudtommal egyforma a két motor csak azt nem tudom,hogy például hűtőt,vezérlőt stb járulékos dolgokat is kell-e cserélni vele...
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 139
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33611 Dátum: 2017 November, 08, 22:47:57 »

Kormányösszekötő-gömbfej vagy trapéz gömbfejre érdemes ránézni.Esetleg a lengőkar szilentek

Üdv!
 
A lengőkar szilent első szilentje a hunyó. A szilent cseréje macerás?
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 258
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33612 Dátum: 2017 November, 09, 18:55:54 »

Üdv!
 
A lengőkar szilent első szilentje a hunyó. A szilent cseréje macerás?

A lengőkarból elég nehéz kivenni a szilenteket, mivel két ugyanolyan van szembefordítva elöl. A hátsó P szilentet flexxel szoktam levágni, az egyszerűbb. Ha már len van, akkor érdemes cserélni az összes szilenetet rajta.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 139
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33613 Dátum: 2017 November, 09, 23:43:05 »

A lengőkarból elég nehéz kivenni a szilenteket, mivel két ugyanolyan van szembefordítva elöl. A hátsó P szilentet flexxel szoktam levágni, az egyszerűbb. Ha már len van, akkor érdemes cserélni az összes szilenetet rajta.

Köszi a segítséget!
Megszívlelem a kettős cserét.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 139
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33614 Dátum: 2017 November, 11, 12:56:34 »

Üdv!
No, most kezdenék a szilentek cseréjéhez. Tudna valaki valamilyen okos tanácsot adni a két szembefordított szilent kivarázslásához?
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 258
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33615 Dátum: 2017 November, 11, 19:49:37 »

Üdv!
No, most kezdenék a szilentek cseréjéhez. Tudna valaki valamilyen okos tanácsot adni a két szembefordított szilent kivarázslásához?

Eddig ez a módszer vált be a legjobban: gumit gáz forrasztólámpával kiégetni, középső rész kijön. Utána orrfűrésszel óvatosan átvágni a szilent külső gyűrűjét. Utána könnyedén ki lehet ütni.
Másik megoldás, hogy az egyik szilent peremét flexxel levágod és egy irányba kipréseled a kettőt együtt. Viszont melegítés nélkül sosem tudtam megindítani őket...
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 139
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33616 Dátum: 2017 November, 11, 23:36:10 »

Eddig ez a módszer vált be a legjobban: gumit gáz forrasztólámpával kiégetni, középső rész kijön. Utána orrfűrésszel óvatosan átvágni a szilent külső gyűrűjét. Utána könnyedén ki lehet ütni.
Másik megoldás, hogy az egyik szilent peremét flexxel levágod és egy irányba kipréseled a kettőt együtt. Viszont melegítés nélkül sosem tudtam megindítani őket...
Köszi az infót!

Az első verzióban leírtak szerint jártam el. Annyiban volt könnyebb dolgom, hogy a gumiágy olyan tropa volt, hogy szinte magától kijött. Ellenben  a besajtolás megizzasztott.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 671 672 [673]   Fel
 


Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 31 lekéréssel.