Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966132 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33600 Dátum: 2017 Október, 15, 18:37:03 »
Sziasztok, gondolom már volt milliószor a téma, sajna kevés időm van, valaki le tudna irni
hogyan fĂŠrhetnĂŠk hozzĂĄ a legegyszerĹąbben a fĂŠklĂĄmpa kapcsolĂłhoz? Addig persze, elĂŠrtem, hogy megvan! BiztosĂ­tĂŠkok, hĂĄtsĂł Ăśsszes egĂł jĂł !

Hello!
A kormányoszlopot le kell engedni, 4 csavar fogja, persze előtt a burkolatokat, stb.
Üdv!

Nem elérhető Lacipapo92

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 36
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Június, 09, 10:21:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33601 Dátum: 2017 Október, 18, 06:43:28 »
Sziasztok olyan kérdésem volna hogy van egy 1.4 sl 97-es peugeotom a vízhőfok fel megy 100fokig is ha terhelés van a motoron de álló helyzetben is hengerfejezve volt már nem hengerfejes ez tuti mik lehetnek még azok az alkatrészek amik ilyeneket probikálhatnak ?

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33602 Dátum: 2017 Október, 18, 15:17:44 »
Sziasztok olyan kérdésem volna hogy van egy 1.4 sl 97-es peugeotom a vízhőfok fel megy 100fokig is ha terhelés van a motoron de álló helyzetben is hengerfejezve volt már nem hengerfejes ez tuti mik lehetnek még azok az alkatrészek amik ilyeneket probikálhatnak ?

Szia

Az enyém is van hogy eléri a 100°C-ot,de szervizben is azt mondták hogy nem gond.97°C-nál kapcsol a hűtőventi,és mire a "hűtött" víz eléri az érzékelőt addig elérheti ezt a hőfokot.
A problĂŠma akkor kezdődik ha egyĂĄltalĂĄn nem kapcsol be a hĹątĂŠs  whistle
A tippek-trükkök oldalon is van egy részletes leírás a dupla ventilátor működéséről,az alacsony fordulat bekapcsolására ott is 97°C van megadva.

Üdv:Krisztián

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33603 Dátum: 2017 Október, 19, 09:03:15 »
KĂśszĂśnĂśm mindenkinek! Szerintem ezek kĂśzĂźl lesz valamelyik, amelyiket sikerĂźl jĂł ĂĄron megcsĂ­pni. (Nagy differencia nincs az ĂĄrakban, ahogy lĂĄtom.)

Sziasztok!

Csak egy kis közérdekű tanulságot osztanék meg: mivel korábban a fékpedál nyomaspontja eléggé lenn volt (nem volt kielégítő a fékhatás), így azt az információt kaptam a szervizben, hogy a főfékhengert cserélni kell. Volt fékem, mindkét fékkör megvolt, szóval nem volt veszélyes így vezetni, de azért nem volt 100%-os. Ezért is érdeklődtem itt, hogy milyen márkát érdemes választani főfékhengerek közül. Namost végül kiderült, hogy nem kellett cserélni, csak a fékerőszabályzón állítottak (és persze lecserélték a fékolajat). Nagy öröm volt ez, mert a 40e Ft-os összköltség végül így megállhatott 10e Ft-ban. Klassz szerviz, így lehet lojális vevőket szerezni! :)

Szóval ha bárkinél esetleg felmerül a főfékhenger cseréje, előtte mindenképp ellenőrizze a fékerőszabályzót, hátha elég lesz ez is...

 _pug

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33604 Dátum: 2017 Október, 19, 14:55:54 »
Na, Ăşjabb feladat...  :(

Ma megpróbálták feltörni az autót. Valószínűleg megzavarták a gazembereket, mert nem vittek el semmit, a kár "mindössze" annyi, hogy a jobb első autó zárját teljesen kitépték a helyéről, most egy lyuk tátong a zár helyén... Járt így már valaki? Mi a teendő, honnan pótolható a zár?

Budapesten kit tudnĂĄtok ajĂĄnlani, ahol megcsinĂĄlnĂĄk?

Köszönöm előre is!

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33605 Dátum: 2017 Október, 22, 19:36:33 »
Na, Ăşjabb feladat...  :(

Ma megpróbálták feltörni az autót. Valószínűleg megzavarták a gazembereket, mert nem vittek el semmit, a kár "mindössze" annyi, hogy a jobb első autó zárját teljesen kitépték a helyéről, most egy lyuk tátong a zár helyén... Járt így már valaki? Mi a teendő, honnan pótolható a zár?

Budapesten kit tudnĂĄtok ajĂĄnlani, ahol megcsinĂĄlnĂĄk?

Köszönöm előre is!

Valaki esetleg?
 ???

Nem elérhető jocĂł vezĂŠr

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 97
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2024 Március, 15, 21:54:03
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33606 Dátum: 2017 Október, 24, 15:45:10 »
Sziasztok
SzeretnĂŠm kĂŠrdezni hogy egy 306 Breaknak ami 2001 ĂŠvjĂĄrat ĂŠs 98 LE benzines mennyi a hengerenkĂŠnti kompressziĂł?
Eszi az olajat, ĂŠs bĂĄr van ereje nem lusta a fogyasztĂĄsa is nagyon jĂł hogy a szelepszĂĄr szimeringeknĂŠl  fogyasztja az olajat. De ha mĂĄr megnĂŠzetem a kompressziĂłra is kivĂĄncsi lennĂŠk.
Köszi előre is.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33607 Dátum: 2017 Október, 31, 18:12:09 »
Üdv!

Első futóműnél van gondom.
 A bal oldali első futĂłmĹą felől koppanĂĄsokat lehet hallani lassĂş tempĂłnĂĄl, kisebb egyenetlensĂŠgnĂŠl is. NyĂşzĂłpad ĂŠs teleszkĂłp vizsgĂĄlat nem mutatott semmit sem. Azt mondtĂĄk, hogy esetleg a stabilizĂĄtorpĂĄlca  adhatja, de nem az volt. Mi lehet a gond? ToronycsapĂĄgy? Az autĂłban 290 ezer van.

Nem elérhető Peugeot9

  • Chef bĂĄcsi:)
  • ModerĂĄtor
  • Tag
  • ****
  • Hozzászólások: 935
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 40
  • :2024 Március, 19, 07:04:28
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33608 Dátum: 2017 Október, 31, 21:45:57 »
Üdv!

Első futóműnél van gondom.
 A bal oldali első futĂłmĹą felől koppanĂĄsokat lehet hallani lassĂş tempĂłnĂĄl, kisebb egyenetlensĂŠgnĂŠl is. NyĂşzĂłpad ĂŠs teleszkĂłp vizsgĂĄlat nem mutatott semmit sem. Azt mondtĂĄk, hogy esetleg a stabilizĂĄtorpĂĄlca  adhatja, de nem az volt. Mi lehet a gond? ToronycsapĂĄgy? Az autĂłban 290 ezer van.

Kormányösszekötő-gömbfej vagy trapéz gömbfejre érdemes ránézni.Esetleg a lengőkar szilentek
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33609 Dátum: 2017 November, 01, 11:02:08 »
Kormányösszekötő-gömbfej vagy trapéz gömbfejre érdemes ránézni.Esetleg a lengőkar szilentek
KĂśszi a tanĂĄcsokat!

Nem elérhető pythone

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 35
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2018 Március, 11, 18:06:30
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33610 Dátum: 2017 November, 06, 17:36:35 »
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata arról,hogy mennyire macerás 1.4 motor helyett 1.6-ot betenni? Miket kell cserélni mik a buktatók stb. Tudtommal egyforma a két motor csak azt nem tudom,hogy például hűtőt,vezérlőt stb járulékos dolgokat is kell-e cserélni vele...

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33611 Dátum: 2017 November, 08, 22:47:57 »
Kormányösszekötő-gömbfej vagy trapéz gömbfejre érdemes ránézni.Esetleg a lengőkar szilentek

Üdv!
 
A lengőkar szilent első szilentje a hunyó. A szilent cseréje macerás?

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33612 Dátum: 2017 November, 09, 18:55:54 »
Üdv!
 
A lengőkar szilent első szilentje a hunyó. A szilent cseréje macerás?

A lengőkarból elég nehéz kivenni a szilenteket, mivel két ugyanolyan van szembefordítva elöl. A hátsó P szilentet flexxel szoktam levágni, az egyszerűbb. Ha már len van, akkor érdemes cserélni az összes szilenetet rajta.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33613 Dátum: 2017 November, 09, 23:43:05 »
A lengőkarból elég nehéz kivenni a szilenteket, mivel két ugyanolyan van szembefordítva elöl. A hátsó P szilentet flexxel szoktam levágni, az egyszerűbb. Ha már len van, akkor érdemes cserélni az összes szilenetet rajta.

KĂśszi a segĂ­tsĂŠget!
Megszívlelem a kettős cserét.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33614 Dátum: 2017 November, 11, 12:56:34 »
Üdv!
No, most kezdenĂŠk a szilentek cserĂŠjĂŠhez. Tudna valaki valamilyen okos tanĂĄcsot adni a kĂŠt szembefordĂ­tott szilent kivarĂĄzslĂĄsĂĄhoz?

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33615 Dátum: 2017 November, 11, 19:49:37 »
Üdv!
No, most kezdenĂŠk a szilentek cserĂŠjĂŠhez. Tudna valaki valamilyen okos tanĂĄcsot adni a kĂŠt szembefordĂ­tott szilent kivarĂĄzslĂĄsĂĄhoz?

Eddig ez a módszer vált be a legjobban: gumit gáz forrasztólámpával kiégetni, középső rész kijön. Utána orrfűrésszel óvatosan átvágni a szilent külső gyűrűjét. Utána könnyedén ki lehet ütni.
Másik megoldás, hogy az egyik szilent peremét flexxel levágod és egy irányba kipréseled a kettőt együtt. Viszont melegítés nélkül sosem tudtam megindítani őket...

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33616 Dátum: 2017 November, 11, 23:36:10 »
Eddig ez a módszer vált be a legjobban: gumit gáz forrasztólámpával kiégetni, középső rész kijön. Utána orrfűrésszel óvatosan átvágni a szilent külső gyűrűjét. Utána könnyedén ki lehet ütni.
Másik megoldás, hogy az egyik szilent peremét flexxel levágod és egy irányba kipréseled a kettőt együtt. Viszont melegítés nélkül sosem tudtam megindítani őket...
KĂśszi az infĂłt!

Az első verziĂłban leĂ­rtak szerint jĂĄrtam el. Annyiban volt kĂśnnyebb dolgom, hogy a gumiĂĄgy olyan tropa volt, hogy szinte magĂĄtĂłl kijĂśtt. Ellenben  a besajtolĂĄs megizzasztott.

Nem elérhető tgaba

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Január, 20, 14:13:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33617 Dátum: 2017 November, 26, 13:19:47 »
Sziasztok vĂĄsĂĄroltam egy 306 os sedĂĄnt ĂŠs nagyon Ĺąl a hĂĄtulja hogy lehet meg emelni hogy kb 5-10cm magasabb legyen.kĂśszi.

Nem elérhető dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 81
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Szeptember, 27, 17:02:50
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33618 Dátum: 2017 November, 26, 21:17:19 »
Sziasztok vĂĄsĂĄroltam egy 306 os sedĂĄnt ĂŠs nagyon Ĺąl a hĂĄtulja hogy lehet meg emelni hogy kb 5-10cm magasabb legyen.kĂśszi.
Szia!
BelenyĂşltĂĄl egy tĂ­pushibĂĄba.
http://www.306klub.hu/forum/index.php/topic,242.msg207347.html#new
A fĂłrumon belĂźl itt olvass vissza ĂŠs vannak rĂĄ tippek is, hogy hol ĂŠrdemes felĂşjĂ­ttatni.
Üdv.

Nem elérhető SINI

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Március, 15, 11:08:38
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33619 Dátum: 2017 December, 06, 05:51:59 »
Sziasztok! 1.6 benzin 306 fűtő radiátor csere mennyire macera? valaki tudna esetleg valami képet vagy linket? ja meg annyit szeretnék hogy a külső fűtéscső csatlakozása hogy jön le? klimát kell bontani?

Nem elérhető Titusz

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Május, 06, 19:09:58
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33620 Dátum: 2017 December, 06, 20:29:08 »
Sziasztok!Olyan problĂŠmĂĄm van,hogy 1994 1.9td csak teker de nem indul.Mechanikus hibĂĄk kiszĹąrve,a kĂŠrdĂŠsem az lenne,van-e valami elektromos dolog ami okozhatja ezt?

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33621 Dátum: 2017 December, 06, 22:26:51 »
Sziasztok!Olyan problĂŠmĂĄm van,hogy 1994 1.9td csak teker de nem indul.Mechanikus hibĂĄk kiszĹąrve,a kĂŠrdĂŠsem az lenne,van-e valami elektromos dolog ami okozhatja ezt?

Szia
Nekem az előző kocsimnál (Renault 19 1.9TDi) volt egyszer hasonló,ott az immo tiltott.
Az adagoló előtt van egy elektromos szelep (ami a leállításkor is elzár) érdemes lenne megpróbálni direktbe nyitni (+12V) és úgy megpróbálni beindul-e...
Ăźdv:KrisztiĂĄn

Nem elérhető Titusz

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Május, 06, 19:09:58
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33622 Dátum: 2017 December, 07, 11:56:57 »
Szia,ha a mĂĄgnesszelepre gondolsz,az jĂł.Az immĂłt merre talĂĄlom?
Szia
Nekem az előző kocsimnál (Renault 19 1.9TDi) volt egyszer hasonló,ott az immo tiltott.
Az adagoló előtt van egy elektromos szelep (ami a leállításkor is elzár) érdemes lenne megpróbálni direktbe nyitni (+12V) és úgy megpróbálni beindul-e...
Ăźdv:KrisztiĂĄn

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33623 Dátum: 2017 December, 07, 18:58:40 »
Szia,ha a mĂĄgnesszelepre gondolsz,az jĂł.Az immĂłt merre talĂĄlom?
Hello!
Bosch vagy Lucas adagolĂłs?
Az imo a mĂĄgnesszelpre szokott lenni rĂĄĂŠpĂ­tve.
Az inerciakapcsolós is meg szokott hibásodni a vezetőoldali toronynál, ez el tudja zárni az üzemanyagot.
IzzĂ­tĂĄs jĂł? KannĂĄbĂłl prĂłbĂĄltĂĄtok indĂ­tani? Egyik pillanatrĂłl a mĂĄsikra jĂśtt a hiba?

Nem elérhető Titusz

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Május, 06, 19:09:58
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33624 Dátum: 2017 December, 10, 09:04:26 »
Szia,bosch adagolĂłs,prĂłbĂĄltam kannĂĄbĂłl is.Este leĂĄlltam,reggel mĂĄr nem indult.Az inercia kapcsolĂłt merre talĂĄlom,ĂŠs hogyan tudnĂĄm megnĂŠzni,hogy jĂł-e?KĂśszĂśnĂśm

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33625 Dátum: 2017 December, 11, 13:36:27 »
Szia,bosch adagolĂłs,prĂłbĂĄltam kannĂĄbĂłl is.Este leĂĄlltam,reggel mĂĄr nem indult.Az inercia kapcsolĂłt merre talĂĄlom,ĂŠs hogyan tudnĂĄm megnĂŠzni,hogy jĂł-e?KĂśszĂśnĂśm
Az inercia kapcsoló, ha jóra gondolok, a benzinesnél a tűzfalnál van, vezető oldalon, a toronynál. Bocs nekem benzinesem van.

piros gomb, ha nem tudod az ĂĄllapotĂĄt, nyomd be.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető Bricsa07

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Február, 10, 19:06:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33626 Dátum: 2017 December, 30, 18:12:12 »
Sziasztok. sajnos elszakadt a vezérműszíj. remélem tudtok segíteni. mihez nyúljak először? Össze tud akadni a motor? egyből motorcserés? az autó egy 98 as s2 1.6 8v .. Köszi előre a segítséget.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33627 Dátum: 2018 Január, 02, 18:36:33 »
Sziasztok. sajnos elszakadt a vezérműszíj. remélem tudtok segíteni. mihez nyúljak először? Össze tud akadni a motor? egyből motorcserés? az autó egy 98 as s2 1.6 8v .. Köszi előre a segítséget.

Szia.

Általåban a szelepek gÜrbßlnek el. Megbontås nÊlkßl nem igazån lehet megållapítani. Esetleg kompressziómÊrÊssel, de ahhoz fel kell tenni egy új szíjat. Hengerfejet fel lehet újíttatni, nem muszåj motort cserÊlni, ha a dugattyúknak nem esett baja.

Nem elérhető Bricsa07

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Február, 10, 19:06:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33628 Dátum: 2018 Január, 02, 19:57:37 »
Szia. Köszi. Elkezdtem már kézzel átforgatni a motort, hogy nem szorul esetleg meg. A hétvégén rádobok egy szíjat. nem menet közben szakadt el szerencsére. alapjáraton járt a motor mikor elszakadt. ugyhogy meglehet hogy még a szelepek sem görbültek el. ráadásul úgy állt meg a vezérmütengely hogy nincs nyitva egy szelep sem, de lehet hogy csak én látom rosszul.. ebben az állásban teljesen át tudom forgatni a főtengelyt és semmi űtközést nem érzékeltem. lehetséges ez? köszi

Nem elérhető metalpeget

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Április, 16, 20:02:56
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33629 Dátum: 2018 Január, 03, 18:32:51 »
Sziasztok ! Az ajtókon lévő kárpit (fekete bársony-szerű anyag ) megereszkedett a homorú részeken , levált a kemény hordozó ajtóborításról. Javított valaki ilyent ? Van valami folyékony ragasztó , amivel javítható , és nem üt át az anyagon? köszönöm a segítséget!

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33630 Dátum: 2018 Január, 03, 19:33:30 »
Szia. Köszi. Elkezdtem már kézzel átforgatni a motort, hogy nem szorul esetleg meg. A hétvégén rádobok egy szíjat. nem menet közben szakadt el szerencsére. alapjáraton járt a motor mikor elszakadt. ugyhogy meglehet hogy még a szelepek sem görbültek el. ráadásul úgy állt meg a vezérmütengely hogy nincs nyitva egy szelep sem, de lehet hogy csak én látom rosszul.. ebben az állásban teljesen át tudom forgatni a főtengelyt és semmi űtközést nem érzékeltem. lehetséges ez? köszi

Az biztos, hogy ha alapjĂĄraton szakad, akkor nagyobb az esĂŠly a tĂşlĂŠlĂŠsre. Van olyan ĂĄllĂĄs, amikor nem, vagy csak rĂŠszben vannak nyitva a szelepek, de a szakadĂĄs utĂĄn is odafordulhatott. Ez tĂŠnyleg csak akkor derĂźl ki, ha kiprĂłbĂĄlod egy Ăşj szĂ­jjal, vagy szĂŠt van szedve.

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33631 Dátum: 2018 Január, 05, 14:07:00 »
Sziasztok ! Az ajtókon lévő kárpit (fekete bársony-szerű anyag ) megereszkedett a homorú részeken , levált a kemény hordozó ajtóborításról. Javított valaki ilyent ? Van valami folyékony ragasztó , amivel javítható , és nem üt át az anyagon? köszönöm a segítséget!
Szia! Ha fekete plüss belsőd van, akkor az egy szivacsos kárpit, ahol a szivacsról feljött a plüss felső rész. Igazából a szivacs is már valószínűleg beporladt alatta, lehet sikerül még hozzáragasztani, lehet jó is lesz, de lehet a ragasztóval jön le a szivacs felső része is. Én találtam egy kárpitost aki cserélte, de kb az 5. volt, aki nem úgy kezdte, hogy a kárpitokat kiszerelve és szétszedve vigyem, azaz a kárpitos felső részt külön amivel ő dolgozik, a műanyag részek szétszedését és összehegesztését meg oldjam én.

XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető Ákka

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Január, 05, 21:52:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33632 Dátum: 2018 Január, 05, 16:50:36 »
Hello!
Nem annyira ide illő, úgyhogy bocs, de nem láttam olyan topicot, amibe fel tudnám tenni a kérdést.
SzĂłval,  1.9 TD sedan (1995) autĂłm van. Valakinek van tapasztalata gyerekĂźlĂŠssel kapcsolatban? Be lehet kĂśtni? Melyiket?
Olvastam, hogy egyes autókban rövid hátul a biztonsági öv, és nem lehet gyerekülést rögzíteni. A bébihordónkat is alig tudjuk most bekötni, ezért tartok tőle, hogy ez egy ilyen bizonyos rövid verzió... :(
KĂśszĂśnĂśm, aki segĂ­t!

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33633 Dátum: 2018 Január, 05, 17:04:20 »
Hello!
Nem annyira ide illő, úgyhogy bocs, de nem láttam olyan topicot, amibe fel tudnám tenni a kérdést.
SzĂłval,  1.9 TD sedan (1995) autĂłm van. Valakinek van tapasztalata gyerekĂźlĂŠssel kapcsolatban? Be lehet kĂśtni? Melyiket?
Olvastam, hogy egyes autókban rövid hátul a biztonsági öv, és nem lehet gyerekülést rögzíteni. A bébihordónkat is alig tudjuk most bekötni, ezért tartok tőle, hogy ez egy ilyen bizonyos rövid verzió... :(
KĂśszĂśnĂśm, aki segĂ­t!

Szia

Én nem hallottam mĂŠg olyanrĂłl,hogy tĂ­pusonkĂŠnt vĂĄltozna az Ăśv hosszĂşsĂĄga  ???
Nekem gond nĂŠlkĂźl lehetett rĂśgzĂ­teni a hordozĂłt is ĂŠs most a nagyobb gyerekĂźlĂŠst is.  :-!
Ha mégis lenne rövidebb öv verzió,akkor egy későbbi sedanból át lehet rakni a megfelelő hosszúságú szíjat (szerintem).
Üdv:Krisztián

Nem elérhető metalpeget

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Április, 16, 20:02:56
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33634 Dátum: 2018 Január, 05, 20:21:07 »
Szia! Ha fekete plüss belsőd van, akkor az egy szivacsos kárpit, ahol a szivacsról feljött a plüss felső rész. Igazából a szivacs is már valószínűleg beporladt alatta, lehet sikerül még hozzáragasztani, lehet jó is lesz, de lehet a ragasztóval jön le a szivacs felső része is. Én találtam egy kárpitost aki cserélte, de kb az 5. volt, aki nem úgy kezdte, hogy a kárpitokat kiszerelve és szétszedve vigyem, azaz a kárpitos felső részt külön amivel ő dolgozik, a műanyag részek szétszedését és összehegesztését meg oldjam én.
Szia , kĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszod! Igen fekete plĂźss anyag ĂŠs igazad lesz abban , hogy levĂĄlhatott a szivacsrĂłl , mert elĂŠg vĂŠkonynak tĹąnik Ă­gy tapintĂĄsra , holott emlĂŠkszem amikor jĂł pĂĄr ĂŠve berheltem valamit az belĂźl az ajtĂłban , lĂĄttam a visszahajtott kĂĄrpit jĂł vastag (ezĂĄltal puha) volt. HĂŠtvĂŠgĂŠn lebontom az egyik ajtĂłt , megnĂŠzem mekkora melo , ĂŠrdemes-e belefogni. Gondolom le kĂŠne rendesen pucolni a szĂŠtporladt szivacsot. Mindenesetre  kĂśszi a segĂ­tő szavakat!

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33635 Dátum: 2018 Január, 05, 21:03:34 »
Hello!
Nem annyira ide illő, úgyhogy bocs, de nem láttam olyan topicot, amibe fel tudnám tenni a kérdést.
SzĂłval,  1.9 TD sedan (1995) autĂłm van. Valakinek van tapasztalata gyerekĂźlĂŠssel kapcsolatban? Be lehet kĂśtni? Melyiket?
Olvastam, hogy egyes autókban rövid hátul a biztonsági öv, és nem lehet gyerekülést rögzíteni. A bébihordónkat is alig tudjuk most bekötni, ezért tartok tőle, hogy ez egy ilyen bizonyos rövid verzió... :(
KĂśszĂśnĂśm, aki segĂ­t!
Szia!
Bár nekem fedehátúm van, de lassan "felnő" benne 2 gyerkőc. Nekem nem volt gond az öv hosszúságával semelyik ülésnél, hordozó - belső öves ülés - külső öves ülés - ülésmagasító. Bár a hordozónk még egyszerűbb volt, az újabb isofixes, extra védelemmel ellátott hordozók már lehet nagyobbak, szélesebbek, több öv kell hozzá.
Szerintem a bĂŠbihordozĂłhoz kell a "legtĂśbb" Ăśv.
Nem gondolnĂĄm, hogy a 306-nek kĂźlĂśnĂśsen rĂśvid lenne az Ăśve.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Február, 21, 19:38:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33636 Dátum: 2018 Január, 06, 22:44:57 »
Sziasztok!
NemrĂŠg vettem egy 2000-es ĂŠvj. 5 ajtĂłs 1.4-es benzines 306 XN-t.
Néhány napja elkezdett villogni-világítani a piros STOP a műszerfalon, és ezzel egyidőben bekapcsol a hűtőventilátor (hideg motornál!).
AztĂĄn kialszik a STOP, leĂĄll a ventilĂĄtor. Megint kivillan, megint indul a venti. Ezzel szĂłrakozik pĂĄr percig.
Menet kĂśzben is nĂŠha fel-fel villan a STOP, de a kocsi viselkedĂŠsĂŠn semmit nem veszek ĂŠszre. AlapjĂĄrattal sincs gond.
Hűtővizet 2 hete cseréltettem, a rendszer légtelenítve lett, vízhőfok 90°C fölé nem megy.
CsinĂĄltattam autĂłdiagnosztikĂĄt, de nem mutatott ki semmit..

Mi lehet a baj? Köszönöm előre is a válaszokat.

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33637 Dátum: 2018 Január, 07, 10:47:49 »
Sziasztok!
NemrĂŠg vettem egy 2000-es ĂŠvj. 5 ajtĂłs 1.4-es benzines 306 XN-t.
Néhány napja elkezdett villogni-világítani a piros STOP a műszerfalon, és ezzel egyidőben bekapcsol a hűtőventilátor (hideg motornál!).
AztĂĄn kialszik a STOP, leĂĄll a ventilĂĄtor. Megint kivillan, megint indul a venti. Ezzel szĂłrakozik pĂĄr percig.
Menet kĂśzben is nĂŠha fel-fel villan a STOP, de a kocsi viselkedĂŠsĂŠn semmit nem veszek ĂŠszre. AlapjĂĄrattal sincs gond.
Hűtővizet 2 hete cseréltettem, a rendszer légtelenítve lett, vízhőfok 90°C fölé nem megy.
CsinĂĄltattam autĂłdiagnosztikĂĄt, de nem mutatott ki semmit..

Mi lehet a baj? Köszönöm előre is a válaszokat.

Szia

Olyan mintha a vĂ­zhőfok jeladĂł szĂłrakozna  ???
Első körben én azt próbálnám kimérni/cserélni.

Üdv:Krisztián

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33638 Dátum: 2018 Január, 07, 17:17:08 »
Üdv és BÚÉK Mindenkinek!

MĂŠg most is az első futĂłmĹą  kopogĂĄs a gondom.
Decemberben jegeltem  a dolgot, mert  a lengőkar szilent csere nem oldotta meg a problĂŠmĂĄt. ÚjbĂłl neki futottam a kopogĂĄs kiderĂ­tĂŠsĂŠhez, elvittem  nyĂşzatĂł padra egy  Peugeot szervizbe. Ott  azt mondtĂĄk, hogy a stabilizĂĄtor rĂşd  szilent az, ami adja  a kopogĂł hangot. HĂĄt megbontottam, de ĂŠn bizony nem lĂĄtok a szilenteken semmilyen kopĂĄst.MegmozdĂ­thatatlanok  a rĂşdon, no ĂŠs, ha ki is cserĂŠlnĂŠm hogyan lehet leszedni, mert a bilincsek levĂŠtelĂŠt kĂśvetően nem tudok hozzĂĄ fĂŠrni a szilentekhez, hogy azt le tudjam szedni. EgyĂĄltalĂĄn le lehet azt onnĂŠt Ă­gy szedni, hogy nem veszem ki a rudat, ami szerintem kiszedhetetlen?  ::)

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33639 Dátum: 2018 Január, 09, 16:03:26 »
Üdv és BÚÉK Mindenkinek!

MĂŠg most is az első futĂłmĹą  kopogĂĄs a gondom.
Decemberben jegeltem  a dolgot, mert  a lengőkar szilent csere nem oldotta meg a problĂŠmĂĄt. ÚjbĂłl neki futottam a kopogĂĄs kiderĂ­tĂŠsĂŠhez, elvittem  nyĂşzatĂł padra egy  Peugeot szervizbe. Ott  azt mondtĂĄk, hogy a stabilizĂĄtor rĂşd  szilent az, ami adja  a kopogĂł hangot. HĂĄt megbontottam, de ĂŠn bizony nem lĂĄtok a szilenteken semmilyen kopĂĄst.MegmozdĂ­thatatlanok  a rĂşdon, no ĂŠs, ha ki is cserĂŠlnĂŠm hogyan lehet leszedni, mert a bilincsek levĂŠtelĂŠt kĂśvetően nem tudok hozzĂĄ fĂŠrni a szilentekhez, hogy azt le tudjam szedni. EgyĂĄltalĂĄn le lehet azt onnĂŠt Ă­gy szedni, hogy nem veszem ki a rudat, ami szerintem kiszedhetetlen?  ::)

Ha levetted a bilincset, akkor csavarhúzóval szét kell feszíteni a szilentet. Én folyékony szappannal meg szoktam kenni a rudat és akkor könnyen ki lehet húzni olyan helyre, ahol jobban hozzáférsz. Adhat kopogó hangot, de nem jellemző. Biztos, hogy elöl kopog? Engem a hátsó futómű első bakjai szivattak meg, mire rátaláltam, hogy azokkal van a gond.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33640 Dátum: 2018 Január, 09, 22:19:40 »
Ha levetted a bilincset, akkor csavarhúzóval szét kell feszíteni a szilentet. Én folyékony szappannal meg szoktam kenni a rudat és akkor könnyen ki lehet húzni olyan helyre, ahol jobban hozzáférsz. Adhat kopogó hangot, de nem jellemző. Biztos, hogy elöl kopog? Engem a hátsó futómű első bakjai szivattak meg, mire rátaláltam, hogy azokkal van a gond.

KĂśszi az infĂłt!

MĂĄr orvosoltam a problĂŠmĂĄt ,vagy, ha pontos szeretnĂŠk lenni, vak tyĂşk is talĂĄlt szemet.
Mint, ahogyan leĂ­rtam szĂŠtszedtem a szilent bilincsĂŠt, de nekem valahogy nem tĹąntek annyira megviseltnek a szilentek. Úgy dĂśntĂśttem visszateszem ĂŠs mĂĄs felĂŠ kezdek el tapogatĂłzni. Az ĂśsszeszerelĂŠs utĂĄn kigurultam ĂŠs hallj  csodĂĄt- megszĹąnt a kopogĂĄs! Gondolom valahogy a leszorĂ­tĂł bilincs elcsĂşszhatott ĂŠs neki Ăźtődhetett a karosszĂŠriĂĄnak ĂŠs ezĂŠrt volt a kopogĂĄs. EgyĂŠbkĂŠnt mĂĄr volt mĂĄs autĂłimnĂĄl is problĂŠma  a stabilizĂĄtor szilentekkel, de csak kopĂĄs szinten, de kopogĂĄst nem adtak. Igaz mĂĄs volt a felfogatĂĄs. KĂśzben szembesĂźltem azzal, hogy  az emelő, amit gyĂĄrilag az autĂłhoz adtak bili acĂŠlbĂłl van, mert az alsĂł kĂśrmĂśs kapaszkodĂł rĂŠsze berĂĄgĂłdott ĂŠs ELHAJLOTT!  :o.
 Azt sem igazĂĄn fogadtam el, hogy a 306-os motorhĂĄztető zsanĂŠrja elszakadt pedig a csap 8 mm vastag. AzĂŠrt ez elĂŠggĂŠ gĂĄz.
Mondjuk motorikusan nem panaszkodhatok, mert most van benne 295000 km ĂŠs nem volt semmi gebasz ĂŠs  a motorolajcserĂŠk 15000km-es  szakasza alatt jĂł ha csĂ­ppenti a betĂśltĂśtt mennyisĂŠget. Igaz az olajnĂ­vĂł pĂĄlca mĹąanyagja 230000 km-nĂŠl megadta magĂĄt , az olajteknőben ĂşszkĂĄl. Az Ăşjat, amit vettem  csak mĂŠrĂŠskor teszem be. :-))

Nem elérhető krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Február, 21, 19:38:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33641 Dátum: 2018 Január, 13, 19:42:54 »
Szia

Olyan mintha a vĂ­zhőfok jeladĂł szĂłrakozna  ???
Első körben én azt próbálnám kimérni/cserélni.

Üdv:Krisztián

KĂśszi a vĂĄlaszt!
Végül kiderült, hogy kábelköteg egyik vezetéke adta meg magát, elöregedett. Ezért vacakolt a STOP és a hűtőventilátor.
KicserĂŠltĂŠk, azĂłta hibĂĄtlan.
RemĂŠlem sokĂĄig Ă­gy is marad, mert jĂł kis kocsi ez!  :)


Nem elérhető krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Február, 21, 19:38:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33642 Dátum: 2018 Január, 22, 21:16:19 »
Hali!

Megyek egyenletesen 80-nal, ĂŠs egyik pillanatrĂłl a mĂĄsikra lebukik 0-ra a sebessĂŠgmutatĂł, majd nĂŠhĂĄny mĂĄsodperc mĂşlva Ăşjra mutatja az aktuĂĄlis tempĂłt.
Ezt eddig csak egyszer jĂĄtszotta el, de szeretnĂŠm megakadĂĄlyozni, hogy rendszeressĂŠ vĂĄljon.


VĂŠlemĂŠnyek?

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33643 Dátum: 2018 Január, 23, 10:35:11 »
Hali!

Megyek egyenletesen 80-nal, ĂŠs egyik pillanatrĂłl a mĂĄsikra lebukik 0-ra a sebessĂŠgmutatĂł, majd nĂŠhĂĄny mĂĄsodperc mĂşlva Ăşjra mutatja az aktuĂĄlis tempĂłt.
Ezt eddig csak egyszer jĂĄtszotta el, de szeretnĂŠm megakadĂĄlyozni, hogy rendszeressĂŠ vĂĄljon.


VĂŠlemĂŠnyek?

Szia!

Szerintem tĂśnkre fog menni a sebessĂŠg jeladĂłd. Nekem legalĂĄbbis ez tĂśrtĂŠnt azutĂĄn a jelensĂŠg utĂĄn, amit Ă­rtĂĄl.
Olvasd el a kocsink tĂśrtĂŠnete rĂŠszben a 306 GTI szlevi rĂŠszt, abban rĂŠszletesebben leĂ­rtam, hogy jĂĄrtam.

Üdv, Levente

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33644 Dátum: 2018 Január, 23, 21:58:16 »
Üdv mindenkinek,

adott egy tegnap vĂĄsĂĄrolt 2000es ĂŠvjĂĄratĂş 2.0HDi szedĂĄn 306os.
Hibajelenség a következő: Random leáll a motor.
Amikor először csinálta ezt, indítóztunk, de az istenért nem akart beindulni. Önindító tekert, de nem akarta az igazat. Mintha nem kapott volna üzemanyagot. Eljutottunk hát az üa szivattyú biztosítékához is, ami persze kiment.
Biztosíték csere után a motor azonnal indult. Összepakoltunk és indultunk volna tovább... de ahogy beszállt mindenki és az ajtókat becsuktuk, a motor ismételten, azonnal leállt.
Biztosíték ellenőrzés -> megint kiment. Ismételt csere után a kocsi azonnal pöccre indul.
Oké.... mielőtt elindulunk haza, betárazunk biztosítékból.
IrĂĄny haza. Az Ăşton termĂŠszetesen tĂśbbszĂśr eljĂĄtszotta ezt. Ez volt tegnap.

Mai napon további 300Km-t ment a kocsi problémamentesen. Előtte bevitte anyum a Peugeot Fábiánhoz egy szemlére, merthát eléggé kellemetlen volt neki így a tegnapi hazaút. Itt közölték vele, hogy erre volt egy visszahívása a Peugeotnak, ahol a 15A-os biztosítékot le kell cserélni 20A-ra. Megcsinálták, és mondták, hogy nem kell izgulni, most már nem lesz baj. Ez így is volt...mindaddig, amig a 300km-es táv végén be nem szállt két másik ember a kocsiba, és be nem csukták az ajtót. A motor megintcsak leállt. Biztosíték kiment...

TalĂĄlkozott mĂĄr vki ilyen effekttel??? mintha (anyĂłsoldali?) ajtĂłcsukĂĄsra kimenne az Ăźa szivattyĂş biztosĂ­tĂŠka...
Nekem a benzines Pugjaim nem csinĂĄltak mĂŠg sosem ilyet :-)
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33645 Dátum: 2018 Január, 23, 22:16:12 »
Üdv mindenkinek,

adott egy tegnap vĂĄsĂĄrolt 2000es ĂŠvjĂĄratĂş 2.0HDi szedĂĄn 306os.
Hibajelenség a következő: Random leáll a motor.
Amikor először csinálta ezt, indítóztunk, de az istenért nem akart beindulni. Önindító tekert, de nem akarta az igazat. Mintha nem kapott volna üzemanyagot. Eljutottunk hát az üa szivattyú biztosítékához is, ami persze kiment.
Biztosíték csere után a motor azonnal indult. Összepakoltunk és indultunk volna tovább... de ahogy beszállt mindenki és az ajtókat becsuktuk, a motor ismételten, azonnal leállt.
Biztosíték ellenőrzés -> megint kiment. Ismételt csere után a kocsi azonnal pöccre indul.
Oké.... mielőtt elindulunk haza, betárazunk biztosítékból.
IrĂĄny haza. Az Ăşton termĂŠszetesen tĂśbbszĂśr eljĂĄtszotta ezt. Ez volt tegnap.

Mai napon további 300Km-t ment a kocsi problémamentesen. Előtte bevitte anyum a Peugeot Fábiánhoz egy szemlére, merthát eléggé kellemetlen volt neki így a tegnapi hazaút. Itt közölték vele, hogy erre volt egy visszahívása a Peugeotnak, ahol a 15A-os biztosítékot le kell cserélni 20A-ra. Megcsinálták, és mondták, hogy nem kell izgulni, most már nem lesz baj. Ez így is volt...mindaddig, amig a 300km-es táv végén be nem szállt két másik ember a kocsiba, és be nem csukták az ajtót. A motor megintcsak leállt. Biztosíték kiment...

TalĂĄlkozott mĂĄr vki ilyen effekttel??? mintha (anyĂłsoldali?) ajtĂłcsukĂĄsra kimenne az Ăźa szivattyĂş biztosĂ­tĂŠka...
Nekem a benzines Pugjaim nem csinĂĄltak mĂŠg sosem ilyet :-)

Szia

Szinte biztos hogy valahol valami ĂŠrintkezĂŠsi hiba van,azĂŠrt megy ki (tĂşlĂĄram) miatt a biztosĂ­tĂŠk.
ElkĂŠpzelhető,hogy az Ăźzemanyag szivattyĂş kĂĄbele a ludas  ???
Itt http://public.servicebox.peugeot.com/docpr/affiche.do?ref=N5D660V01A&refaff=N5D%206%2060V01A&idFct=FCT0306  Ăşgy lĂĄtszik hogy a kĂśzĂŠp-box -konzol -alagĂşt  ??? whistle mellett megy a vezetĂŠk. Érdemes lenne megnĂŠzni,hĂĄtha meglesz a hiba forrĂĄsa  :-!

Üdv:Krisztián

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33646 Dátum: 2018 Január, 24, 08:39:49 »
Szia

Szinte biztos hogy valahol valami ĂŠrintkezĂŠsi hiba van,azĂŠrt megy ki (tĂşlĂĄram) miatt a biztosĂ­tĂŠk.
ElkĂŠpzelhető,hogy az Ăźzemanyag szivattyĂş kĂĄbele a ludas  ???
Itt http://public.servicebox.peugeot.com/docpr/affiche.do?ref=N5D660V01A&refaff=N5D%206%2060V01A&idFct=FCT0306  Ăşgy lĂĄtszik hogy a kĂśzĂŠp-box -konzol -alagĂşt  ??? whistle mellett megy a vezetĂŠk. Érdemes lenne megnĂŠzni,hĂĄtha meglesz a hiba forrĂĄsa  :-!

Üdv:Krisztián

Igen, a kĂśzĂŠpbox jobb oldalĂĄn fut hĂĄtra az ĂŠrintett kĂĄbelkĂśteg.

BekarikĂĄztam a szivattyĂş csatlakozĂłjĂĄt ĂŠs a kesztyĹątartĂł alatti csatlakozĂłkat, amelyek a mĹąszerfali kĂĄbelkĂśteghez csatlakoznak.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33647 Dátum: 2018 Január, 24, 08:50:06 »
Igen, a kĂśzĂŠpbox jobb oldalĂĄn fut hĂĄtra az ĂŠrintett kĂĄbelkĂśteg.

BekarikĂĄztam a szivattyĂş csatlakozĂłjĂĄt ĂŠs a kesztyĹątartĂł alatti csatlakozĂłkat, amelyek a mĹąszerfali kĂĄbelkĂśteghez csatlakoznak.

Nem tudom valamiĂŠrt nagyban beilleszteni... :(

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33648 Dátum: 2018 Január, 24, 09:17:18 »
Nem tudom valamiĂŠrt nagyban beilleszteni... :(

Még annyit a témához, hogy a kesztyűtartó alatti (barna és piros) csatlakozóknál találkoztam már durván összeégett érintkezőkkel, én ott kezdeném a hibakeresést, ráadásul könnyű ehhez a hozzáférés is. 2000 augusztusában egészen más fajta csatlakozó-párokra váltottak, de szerintem a ti autótok még korábbi fajta S3-as. (Jól sejtem, hogy ez egy bordó XT sedan, elektromos ablakokkal és hátsó ablaktörlővel?)

Nem elérhető totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 71
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Szeptember, 17, 07:25:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33649 Dátum: 2018 Január, 24, 15:28:24 »
Sziasztok!
SegĂ­tsĂŠget kĂŠrek:
vettem egy hĂłnapja egy 15 ĂŠves, s3-as 1.4-es kombit 220 000 km-rel.
Egy hĂŠt utĂĄn kivillant ĂŠs azĂłta is folyamatosan vilĂĄgĂ­t a narancs szĂ­nĹą motor Ăśndiagnosztika lĂĄmpa. :o
Az alapjárat jó, autó megy, 2000 km-t mentünk vele, semmi extra hiba nem volt érzékelhető eddig.
Hol kezdjem a hibakeresĂŠst, avagy?
Üdv.
 _pug

 


Google PageRank