Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4925306 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33550 Dátum: 2017 Augusztus, 04, 12:43:38 »

Motorkód benne van az alvázszámban. A te esetedben DJZ-re tippelnék. 306-nál 3 betűből áll.

VF37AD9B és egy csomó szám még.
Az alkatrész keresőn semmi ilyesmit nem láttam.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33551 Dátum: 2017 Augusztus, 05, 07:47:26 »

VF37AD9B és egy csomó szám még.
Az alkatrész keresőn semmi ilyesmit nem láttam.

Akkor a D9B lesz a motorkódod.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33552 Dátum: 2017 Augusztus, 07, 08:49:44 »

Akkor a D9B lesz a motorkódod.

Köszönöm!
Naplózva

Olivercsokor98

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 19
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Cabrio
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33553 Dátum: 2017 Augusztus, 07, 17:26:34 »

Sziasztok egy olyan kerdesem lenne hogy a 306 cabrio 1.8 valtoja jo a 306 cabrio 2.0ra ? Vagy ha valaki tud a 2.0ra valtot azt nagyon meg koszzonem valoszotokat elore is koszonom
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33554 Dátum: 2017 Augusztus, 09, 07:55:29 »

Az 1.4-esnek ABS nélkül 21 fog van a kerék felöl és az ABS-esnek pedig 25 fog.
Az 1.9 D nek pedig 25 fogvan ABS-ell vagy nélküle.
Vagyis igen lehet eltérés, előbb öszenézném rendesen hogy bisztosan jo legyen utána kezdeném ell felújitani a másikat.

Csak piszkálja valami a "csőrőm"..
Ha a kerék felől eltér a fogszám a féltengelyen, akkor jól gondolom, hogy nincs gond?
Abban az esetben, ha a donor agyát is átrakom..
Elvileg akkor az a kérdés, hogy a váltóba menő végén lehet-e eltérés a fogak számában?

Másik kérdésem, a reggeli "hideg" indítás nehézkes lett.
Beindul, vagyis röffen párat, de leáll. Ha egy hajszálnyi gázt adok viszont egyből indul, de akkor egy kisebb "IFA-s" füstpamacsot ereszt ki.
Mondtak egy olyat, hogy a szivatónál van egy érzékelő, ami hidegben behúzza a szivatót.
(Bocsi, de ezt még nem ismerem) Lehet, hogy az ment tönkre, vagy szét...?
Szóval a hosszabb állás után, ha lehűl a motor, nem akar indulni.
(izzító sort cseréltünk már benne)
Köszi, ha valaki ismeri ezt a problémát, és tud segíteni!
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33555 Dátum: 2017 Augusztus, 09, 17:16:57 »

Csak piszkálja valami a "csőrőm"..
Ha a kerék felől eltér a fogszám a féltengelyen, akkor jól gondolom, hogy nincs gond?
Abban az esetben, ha a donor agyát is átrakom..
Elvileg akkor az a kérdés, hogy a váltóba menő végén lehet-e eltérés a fogak számában?

Másik kérdésem, a reggeli "hideg" indítás nehézkes lett.
Beindul, vagyis röffen párat, de leáll. Ha egy hajszálnyi gázt adok viszont egyből indul, de akkor egy kisebb "IFA-s" füstpamacsot ereszt ki.
Mondtak egy olyat, hogy a szivatónál van egy érzékelő, ami hidegben behúzza a szivatót.
(Bocsi, de ezt még nem ismerem) Lehet, hogy az ment tönkre, vagy szét...?
Szóval a hosszabb állás után, ha lehűl a motor, nem akar indulni.
(izzító sort cseréltünk már benne)
Köszi, ha valaki ismeri ezt a problémát, és tud segíteni!

Diesel váltó fogszámai megegyeznek. De szerintem a benzinesek is ugyanolyanok. De ez csak tipp.

Hidegindításnál miután elalszik az izzítás lámpa, várj még 5-10 másodpercet és utána indíts! (Lámpa elalvása után is izzít még tovább)
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33556 Dátum: 2017 Augusztus, 10, 08:25:58 »

Diesel váltó fogszámai megegyeznek. De szerintem a benzinesek is ugyanolyanok. De ez csak tipp.

Hidegindításnál miután elalszik az izzítás lámpa, várj még 5-10 másodpercet és utána indíts! (Lámpa elalvása után is izzít még tovább)

Ezt eddig nem csinálta. Új fícsör.
Még a hideg télben sem. Mostanában meg minden van, csak hideg nem.
De kipróbálom ezt is, nagyon köszönöm a segítséget!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33557 Dátum: 2017 Augusztus, 10, 14:57:08 »

Sziasztok egy olyan kerdesem lenne hogy a 306 cabrio 1.8 valtoja jo a 306 cabrio 2.0ra ? Vagy ha valaki tud a 2.0ra valtot azt nagyon meg koszzonem valoszotokat elore is koszonom

Hali!

Felmegy, de rövidebbek a fokozatai valószínűleg, inkább 2.0 váltót keress, nézhetsz Citroen Xantiáról is.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33558 Dátum: 2017 Augusztus, 11, 15:43:30 »

Srácok!
Nincs valakinek fotója az S2 csomagtér ajtó (központis) zárjáról?
Kiesett/szétesett/elfelejtettem hogyan volt..
Köszi a segítséget!
Naplózva

syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 220
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33559 Dátum: 2017 Augusztus, 13, 19:37:44 »

Hali valakinek esetleg ilyenje?? vagy tipp hogy mivel lehetne atom biztosra csinálni sajna elfáradt Elözö tulaj is szigszalag de az már meg se fogja sajna :(
Naplózva
Peugeot 306i 1.8

syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 220
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33560 Dátum: 2017 Augusztus, 19, 22:24:05 »

Halihó nincs véltlen valakinek meg hogyan néz ki a 306 1.8 as 8 szelepes motornak a gázkarja nem tlaálom sehol nekem teljesen szét ugrott ma és gázpedál is lejebb került mint eddig :)
Naplózva
Peugeot 306i 1.8

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33561 Dátum: 2017 Augusztus, 24, 08:18:43 »

EXEDY kuplungal kapcsolatban vallaki vallami tapasztalat?
Naplózva

robertobaggi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 11
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1997/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: 8000 székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33562 Dátum: 2017 Augusztus, 27, 08:51:20 »

sziasztok. kinek milyen fékpofa van hátul? 306 1.4 1997ÉV.
dobfékes persze. cserélni akarom de nemtudom hogy megérné e  ferrodoroztatni.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33563 Dátum: 2017 Augusztus, 28, 13:25:18 »

EXEDY kuplungal kapcsolatban vallaki vallami tapasztalat?

Haveromék adtak el, azt mondja nem szokott gond lenni velük.
Naplózva

Farang

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 8
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Debrecen
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33564 Dátum: 2017 Augusztus, 28, 13:38:14 »

Sziasztok!
A szervószivattyúm csapágya nagyon süvít. A kérdésem az, hogy szerelhető-e a szivattyú? Ha igen milyen csapágy való bele? Mást mit ajánlott ilyenkor kicserélni a szivattyúban? Szeretném egyből cserélni és nem szétszedés után csapágyért rohangálni. Persze ha más nincs úgy megoldom.
Előre is köszi! _pug
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33565 Dátum: 2017 Augusztus, 29, 11:43:19 »

Sziasztok!
A szervószivattyúm csapágya nagyon süvít. A kérdésem az, hogy szerelhető-e a szivattyú? Ha igen milyen csapágy való bele? Mást mit ajánlott ilyenkor kicserélni a szivattyúban? Szeretném egyből cserélni és nem szétszedés után csapágyért rohangálni. Persze ha más nincs úgy megoldom.
Előre is köszi! _pug

Hello.
Csapágy és szimering. Nem hiszem, hogy valaki meg tudná neked mondani a csapágy méretét.
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33566 Dátum: 2017 Augusztus, 29, 12:01:20 »

Haveromék adtak el, azt mondja nem szokott gond lenni velük.

Köszi a választ remélem hogy kóser lesz. Csere érett lett a régi Sachs 70 ezer km után nem is csoda 70% városi használat mellet meg pláne  ;D . Tetem fel valami ocót me jó lesz az (soha senkinek baja nem volt vele se szerelőnek se kliensnek ismerőseim autóiban is vigan futnak) viszont nekem meggyűlt a bajom vele kb 30perc városban használat után ha eröltetem pl előzök 3500 as fordulat tol elkezd csúszni, mit csúszni? felpörög a motor 5000re s kampec. Már volt leszedve ujból hátha valami gebasz van de nem volt lelazulva semmi és nem is volt olajos sem semmi se innen se onnan.

Viszont eröl az EXEDY röl jókat olvastam nameg japán autok gyári beszálitója. (csak nem lehet gané)
Naplózva

rocky.nzoltan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 16
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33567 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 10:39:42 »

Sziasztok,

ki tud abban nyilatkozni, hogy motorvezérlő programszámok miben különböznek? Tudniillik a gyújtótrafó kinyírta a motorvezérlőmet egy 1.8 benzines 16V (LFY motorkódú) 306-osban, és most felbújtam a netet, de teljesen ugyan olyan vezérlőt (ami még vonalkód számban is azonos) nem talátam. A kocsiban gyárilag SL96-4 programszámú vezérlő volt, amit talátam neten kódoltan, így ha megveszem, első kör az kell hogy legyen, hogy az ember kiüti az immo-t belőle. Viszont talátam SL96-1 programú vezérlőt teljes immo felszereléssel, ami elvileg esélyt adhat arra, hogy ha minden cserélek, elindulhat kódolás nélkül, viszont ugye a programszám más. (mind a kettő LFY motorkódú kocsiban volt csak az SL96-1 egy 406-osban, az SL96-4 egy 306-osban). Okozhat ez olyat, h nem megy a klíma utána, vagy az ABS kocka, vagy valami? Tapasztalata van valakinek?

Köszi
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33568 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 11:33:28 »

Sziasztok,

ki tud abban nyilatkozni, hogy motorvezérlő programszámok miben különböznek? Tudniillik a gyújtótrafó kinyírta a motorvezérlőmet egy 1.8 benzines 16V (LFY motorkódú) 306-osban, és most felbújtam a netet, de teljesen ugyan olyan vezérlőt (ami még vonalkód számban is azonos) nem talátam. A kocsiban gyárilag SL96-4 programszámú vezérlő volt, amit talátam neten kódoltan, így ha megveszem, első kör az kell hogy legyen, hogy az ember kiüti az immo-t belőle. Viszont talátam SL96-1 programú vezérlőt teljes immo felszereléssel, ami elvileg esélyt adhat arra, hogy ha minden cserélek, elindulhat kódolás nélkül, viszont ugye a programszám más. (mind a kettő LFY motorkódú kocsiban volt csak az SL96-1 egy 406-osban, az SL96-4 egy 306-osban). Okozhat ez olyat, h nem megy a klíma utána, vagy az ABS kocka, vagy valami? Tapasztalata van valakinek?

Köszi

Nekem szimpatikusabb megoldásnak tűnik, hogy komplett, még egyben lévő autóból venni motorvezérlőt, immo-t.
Az alábbi hirdetés feladója bontott nemrég 1.8 16V motorral szerelt 306-ost. Lehet, hogy még megvan az ECU, immobox.
Vásároltam már tőle, korrekt volt.

https://auto.jofogas.hu/vas/Elado_peugeot_306_tarcsafekszett__67684690.htm
Naplózva

rocky.nzoltan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 16
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33569 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 20:07:52 »

Nekem szimpatikusabb megoldásnak tűnik, hogy komplett, még egyben lévő autóból venni motorvezérlőt, immo-t.
Az alábbi hirdetés feladója bontott nemrég 1.8 16V motorral szerelt 306-ost. Lehet, hogy még megvan az ECU, immobox.
Vásároltam már tőle, korrekt volt.

https://auto.jofogas.hu/vas/Elado_peugeot_306_tarcsafekszett__67684690.htm

Szia, Köszi :D
Bár a konrét két vezérlőt 15 és 25eFt-ért találtam mindennel együtt, szóval nem hiszem h olcsóbbat mondd, de azért megkérdeztem persze. Viszont még mindig nem tudom hogy a program különbsége mit fog okozni esetleg funkcióban...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33570 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 21:34:40 »

Szia, Köszi :D
Bár a konrét két vezérlőt 15 és 25eFt-ért találtam mindennel együtt, szóval nem hiszem h olcsóbbat mondd, de azért megkérdeztem persze. Viszont még mindig nem tudom hogy a program különbsége mit fog okozni esetleg funkcióban...

1.8 16v 306-ból én nyugodt szívvel megvenném. Gyakorlatilag szinte kizárt, hogy klíma és ABS nélküli legyen egy ilyen motorral szerelt 306-os. Az ABS egyébként nem is függ a motorvezérlőtől.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33571 Dátum: 2017 Szeptember, 02, 19:22:27 »

Sziasztok,

ki tud abban nyilatkozni, hogy motorvezérlő programszámok miben különböznek? Tudniillik a gyújtótrafó kinyírta a motorvezérlőmet egy 1.8 benzines 16V (LFY motorkódú) 306-osban, és most felbújtam a netet, de teljesen ugyan olyan vezérlőt (ami még vonalkód számban is azonos) nem talátam. A kocsiban gyárilag SL96-4 programszámú vezérlő volt, amit talátam neten kódoltan, így ha megveszem, első kör az kell hogy legyen, hogy az ember kiüti az immo-t belőle. Viszont talátam SL96-1 programú vezérlőt teljes immo felszereléssel, ami elvileg esélyt adhat arra, hogy ha minden cserélek, elindulhat kódolás nélkül, viszont ugye a programszám más. (mind a kettő LFY motorkódú kocsiban volt csak az SL96-1 egy 406-osban, az SL96-4 egy 306-osban). Okozhat ez olyat, h nem megy a klíma utána, vagy az ABS kocka, vagy valami? Tapasztalata van valakinek?

Köszi

Szia.

ABS működését tudtommal nem befolyásolja a motorvezérlő. A klímának is csak annyi dolga van vele, hogy megemeli kicsit az alapjáratot, ha bekapcsolod, de ha esetleg nincs ez a funkció, akkor sem lesz semmi gond. Javaslom, hogy 306-ból vedd meg a hozzá tartozó kulccsal, immóval együtt.
Naplózva

pjjones

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Lakóhely: Kiskunlacháza
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33572 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 17:19:12 »

Sziasztok!

3napos erőlködés után eljutottam a teljes összeomlásig:
2000-es évjárat, 1.9 dízel. fűtőradiátorcsere. műszerfal 90%-ban kint, hozzáférek a célterülethez. de! az istennek sem tudom kibontani a szigetelőgumit és a radiátor csonkját a tűzfalból, próbáltam már mindent, de sajnos egyedül elakadtam. van valami trükk erre? nem lenne sürgős, ha nem félnék hogy elfelejtem hogy a műszerfalnak melyik csatlakozója hova megy :D esetleg egy jó, képekkel ellátott dokumentációnak is örülnék, sokat segítene az összeszerelésben.

Szép estét nektek! :)
Naplózva

Petyke79

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Bátaszék
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33573 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 19:00:35 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni!!! Van egy 306 xsi-m, szeretnék rá egy 16 szelepes hengerfejet (S16), illetve turbót intercoolerrel!!! Van valakinek tapasztalata, hogy milyen cuccokat keressek hozzá???

Várom a válaszokat!!!

Köszi!!!
Naplózva

dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 81
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1999.11
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33574 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 20:37:58 »

Sziasztok!

3napos erőlködés után eljutottam a teljes összeomlásig:
2000-es évjárat, 1.9 dízel. fűtőradiátorcsere. műszerfal 90%-ban kint, hozzáférek a célterülethez. de! az istennek sem tudom kibontani a szigetelőgumit és a radiátor csonkját a tűzfalból, próbáltam már mindent, de sajnos egyedül elakadtam. van valami trükk erre? nem lenne sürgős, ha nem félnék hogy elfelejtem hogy a műszerfalnak melyik csatlakozója hova megy :D esetleg egy jó, képekkel ellátott dokumentációnak is örülnék, sokat segítene az összeszerelésben.

Szép estét nektek! :)
Szia!
Én speciel levágtam a 2 cső végét, mert azok szélesebbek, mint hogy átférjenek. (nekem is felrobbant már az agyam, mire erre az elhatározásra jutottam....)
Az új radiátor műanyag csöveit át lehet dugni a tűzfalon majd, mert ék-szerű kialakítású profil van rajta, szal sztem kihúzni nem igazán lehet, én se tudtam. Én hajszárítóval melegítettem a gumin kicsit és bekentem egy kis zsírral, hogy könnyebben átmenjen, bár télen csináltam, akkor nem volt túl puha a gumi még a garázsban sem :D
Csak a széles részt vágtam le egy vasfűrész lappal óvatosan.
Ja és ne hagyd le a kis szivacsot az újról, mint ahogy én is :DD
https://kephost.com/image/BMhB
https://kephost.com/image/BMhT
https://kephost.com/image/BMha
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33575 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 22:16:50 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni!!! Van egy 306 xsi-m, szeretnék rá egy 16 szelepes hengerfejet (S16), illetve turbót intercoolerrel!!! Van valakinek tapasztalata, hogy milyen cuccokat keressek hozzá???

Várom a válaszokat!!!

Köszi!!!

Szia!

Ezen a linken tudsz tájékozódni.

http://www.lynxpowerengineering.co.uk/sc.aspx

Elég komplikált a történet, de van rá megoldás, sok mindent ki kell cserélni egy turbo kit felrakásához.

Üdv.: Levente
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33576 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 08:28:54 »

Sziasztok!

3napos erőlködés után eljutottam a teljes összeomlásig:
2000-es évjárat, 1.9 dízel. fűtőradiátorcsere. műszerfal 90%-ban kint, hozzáférek a célterülethez. de! az istennek sem tudom kibontani a szigetelőgumit és a radiátor csonkját a tűzfalból, próbáltam már mindent, de sajnos egyedül elakadtam. van valami trükk erre? nem lenne sürgős, ha nem félnék hogy elfelejtem hogy a műszerfalnak melyik csatlakozója hova megy :D esetleg egy jó, képekkel ellátott dokumentációnak is örülnék, sokat segítene az összeszerelésben.

Szép estét nektek! :)

Hali!

1 méteres seprűnyéllel (fa) nyomod kintről a két cső között, miközben bentről húzzák, fújjátok be a környéket zsírsprayvel és kimegy simán.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33577 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 08:30:54 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni!!! Van egy 306 xsi-m, szeretnék rá egy 16 szelepes hengerfejet (S16), illetve turbót intercoolerrel!!! Van valakinek tapasztalata, hogy milyen cuccokat keressek hozzá???

Várom a válaszokat!!!

Köszi!!!

Hali!
Gyárilag csak a 405 t16-ban van ilyen motor, de az nagyon-nagyon ritka.
Ha olcsón és egyszerűbben akarod Én javasolnám a 406 és Xantia féle 2.0 8V turbós motort, 147 lovas alapból és könnyedén tudsz rajta húzni, és a motort nem kellene átépítened, csak kiveszed, berakod.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33578 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 09:57:59 »

Hali!
Gyárilag csak a 405 t16-ban van ilyen motor, de az nagyon-nagyon ritka.
Ha olcsón és egyszerűbben akarod Én javasolnám a 406 és Xantia féle 2.0 8V turbós motort, 147 lovas alapból és könnyedén tudsz rajta húzni, és a motort nem kellene átépítened, csak kiveszed, berakod.

Igen, ráadásul volt olyan klubtag, aki meg is tette, hogy ( ő 1.4 helyére, már jópár évvel ezelőtt) beépítette a 2.0 TCT motort.
Nagyon megy vele a 306...
Naplózva

rocky.nzoltan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 16
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33579 Dátum: 2017 Szeptember, 05, 09:03:49 »

1.8 16v 306-ból én nyugodt szívvel megvenném. Gyakorlatilag szinte kizárt, hogy klíma és ABS nélküli legyen egy ilyen motorral szerelt 306-os. Az ABS egyébként nem is függ a motorvezérlőtől.

Szisztok, megtalátam és leveleztem is az illetővel, aki sárváron bont 306 1,8 16V-t, de az ő immo központja teljesen más csatival van ellátva, ráadásul az 2 csatlakozós, nekem pedig 1 csatlakozós még. Közben azonban találtam Pug 406 LFY motorvezérlő+immo agyat, és fotók alapján teljesen azonos a 306-oséval (más az immo gyűrű a gyújtáskapcsolón, de az elvileg mindegy, milyen gyűrű van fent, hisz csak jelet vesz). Működhet a 406, 306 központ csere, ha mindkettő LFY motor? Eddigi olvasat alapját tök ugyanaz, de azért erősítsetek meg benne :D
Naplózva

Pallagitamas

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Kor: 31
  • Lakóhely: Pusztacsó Béke utca 25
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33580 Dátum: 2017 Szeptember, 07, 17:01:43 »

Sziasztok tudja valaki hogy a lehető legegyszerübb lészen a generátort?
Naplózva

kapirex

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: KÉK
  • Évjárat: 1996.5
  • Kor: 45
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33581 Dátum: 2017 Szeptember, 10, 10:24:47 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni cabrio tetővel kapcsolatban?
A probléma a következő: elektromos tető-306 :-)- kézi nyitásra sem működik. A csomagtérben lévő zárkioldó körbe forog, ezért nem nyitja a záróreteszt. Mivel a csomagtér felől nem lehet megoldani, lehetséges az ülés felől kioldani a reteszt?  Valakinek ötlete, hogy tudnám kinyitni?
Naplózva

Gerikereszturi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Zold
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Taktaharkany
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33582 Dátum: 2017 Szeptember, 13, 20:40:00 »

Sziasztok! Igaz 406 os de szeretnek segitseget kerni mi lehet itt a hiba.... Ma csereltem lengokar szilentet... Ezel nem is volt problema... Keszen van... Viszont azota olyan rosz lett a menet tulajdonsag hogy nem lehet az auotval menni... Feltengely kicsuszott mikor vettem ki a lengokart... De viszaraktam ezert is ertetlen szamomra a jelenseg hogy gaz adasra kb mintha dadogna a kocsi... razza telejesen magat... Es a valtot is razza latni szemmel   2 esbe van de rendesen remeg ... es minden sebessegfokozatban.... Mi lehet a problema ? Kerlek aki ert hozza irjon mert a heten mennem kene vissza ausztria ezert is csereltem gyorsan szilentet de meg roszab lett :( a valaszokat koszonom szepen!
Naplózva

306 XN

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33583 Dátum: 2017 Szeptember, 21, 20:43:35 »

Hello.
Hátsó ablaktörlő kar lecserélése könnyen kivitelezhető, vagy hagyjam inkább szakira? (s2,ferdehátú) :angel:
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33584 Dátum: 2017 Szeptember, 21, 20:48:22 »

Hello.
Hátsó ablaktörlő kar lecserélése könnyen kivitelezhető, vagy hagyjam inkább szakira? (s2,ferdehátú) :angel:

Kupak felpattint, anya levesz, majd nagyon óvatosan kar lefeszeget, ennyi. Spiáter, így repedni képes, és rá is tud gyógyulni erősen a tengelyre.
Naplózva

Pallagitamas

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Kor: 31
  • Lakóhely: Pusztacsó Béke utca 25
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33585 Dátum: 2017 Szeptember, 22, 19:24:31 »

Sziasztok egy kis segítség kellene pug 306 hdi üzemanyag szivattyú nem kap áramot inercia kapcsoló direktre van kötve és még úgysem mi lehet még vele?
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33586 Dátum: 2017 Szeptember, 23, 14:17:10 »

Üdv Mindenkinek!

Egy aprócska malőr történt. angry
 Elszakadt a motorháztető nyitó bowdenhuzal. Sajnos zárva maradt, ezért nem tudom felnyitni a motorháztetőt és kicserélni a bowdent.
Tanácsot kérnék: mi tévő legyek?
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33587 Dátum: 2017 Szeptember, 24, 10:32:49 »

Üdv Mindenkinek!

Egy aprócska malőr történt. angry
 Elszakadt a motorháztető nyitó bowdenhuzal. Sajnos zárva maradt, ezért nem tudom felnyitni a motorháztetőt és kicserélni a bowdent.
Tanácsot kérnék: mi tévő legyek?

Alulról ki lehet nyitni
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33588 Dátum: 2017 Szeptember, 24, 17:57:04 »

Hali!

A benzinesekhez értőktől kérdezném, hogy mitől lehet, hogy 1.4 8V kuplung kinyomására menet közben leáll időnként.

Köszi előre is.
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33589 Dátum: 2017 Szeptember, 24, 18:45:29 »

Hali!

A benzinesekhez értőktől kérdezném, hogy mitől lehet, hogy 1.4 8V kuplung kinyomására menet közben leáll időnként.

Köszi előre is.

Szia

Bár nem értek hozzá,de szerintem az alapjárati motor nem működik megfelelően.  ???

Üdv:Krisztián
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33590 Dátum: 2017 Szeptember, 26, 11:26:56 »

Köszi.
Naplózva

pirkone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 2000/09
  • Kor: 38
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33591 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 14:54:13 »

Sziasztok!

Abban kérem segítségetek, hogy a kézifékemen szeretnék állítani. Hogyan tudom ezt elvégezni?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33592 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 15:44:36 »

Sziasztok!

Abban kérem segítségetek, hogy a kézifékemen szeretnék állítani. Hogyan tudom ezt elvégezni?

Szia

Pont a kézifék javításával foglalkoztam hétfőn,és folytatnom is kell mert hétfőre lesznek meg a szükséges alkatrészek :-)
De a lényeg:
Ha fog rendesen mindkét oldal,csak túl "magasra" kell húzni a kart akkor a műanyag középbox alatt van egy állítási lehetőség.Ott egyszerre tudod állítani mindkét bowdent.
Ha csak az egyik oldal fog megfelelően,akkor vagy mechanikailag van megszorulva a dobon belül vagy meg van nyúlva a kézifék bowden.
Esetleg az utánállítója van megszorulva.
Ezt csak úgy tudod meg ha szétszeded,és rendesen megtakarítod majd megkened a mozgó részeket.
Hétfőn csinálok képeket majd az enyémről,ha az segít akkor el tudom majd küldeni.

üdv:Krisztián
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33593 Dátum: 2017 Szeptember, 29, 19:31:16 »

Sziasztok!

 Kárpitozással kapcsolatos fórumot nem találtam,így itt teszem fel a kérdésem  ???
Ismer valaki Kecskeméten vagy környékén jól dolgozó, (munkájára igényes) megbízható, kárpitozással foglalkozó személyt?
Szinte egyszerre elkezdett leválni a belső kilincs körül a kárpitozás és szeretném megcsináltatni.
Nem értek hozzá,és nem szeretném különböző ragasztó anyaggal összekenni mert lehet nagyobb kárt csinálnék...  whistle
Előre is köszi  :-!

Üdv:Krisztián  _pug blingdriveingsmiley
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33594 Dátum: 2017 Október, 01, 23:22:18 »

Alulról ki lehet nyitni

Üdv!
Hogyan? Aknáról?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33595 Dátum: 2017 Október, 02, 17:43:28 »

Sziasztok!

 Kárpitozással kapcsolatos fórumot nem találtam,így itt teszem fel a kérdésem  ???
Ismer valaki Kecskeméten vagy környékén jól dolgozó, (munkájára igényes) megbízható, kárpitozással foglalkozó személyt?
Szinte egyszerre elkezdett leválni a belső kilincs körül a kárpitozás és szeretném megcsináltatni.
Nem értek hozzá,és nem szeretném különböző ragasztó anyaggal összekenni mert lehet nagyobb kárt csinálnék...  whistle
Előre is köszi  :-!

Üdv:Krisztián  _pug blingdriveingsmiley

Szia!
Én Bp-n kerestem ugyanerre kárpitost. Azt hiszem a negyedik volt, akivel megcsináltattam, az általános volt, hogy tőlem kérték, hogy az ajtó kárpitos részét külön vigyen, van aki ajánlott hozzá műanyagost, aki szétszedi, majd a végén pedig összerakja. Akivel csináltattam az vállalta ezt is. És volt, hogy az egyik helyen nem is volt olyan kárpitanyag amit tetszett volna.  Bocs, ez nem nagy segítség.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33596 Dátum: 2017 Október, 02, 22:58:59 »

Szia!
Én Bp-n kerestem ugyanerre kárpitost. Azt hiszem a negyedik volt, akivel megcsináltattam, az általános volt, hogy tőlem kérték, hogy az ajtó kárpitos részét külön vigyen, van aki ajánlott hozzá műanyagost, aki szétszedi, majd a végén pedig összerakja. Akivel csináltattam az vállalta ezt is. És volt, hogy az egyik helyen nem is volt olyan kárpitanyag amit tetszett volna.  Bocs, ez nem nagy segítség.

Szia
Minden tapasztalat nagy segítség  :-!
Így legalább tudom mire számíthatok és mire figyeljek.
Köszi az infot  :-!
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33597 Dátum: 2017 Október, 05, 07:25:54 »

Hali

Reggel munkába induláskor beröffentem a verdát vettek egy futó pillantást az üzemanyag szintjelzőre ott áll ahol hagytam (pont félig), útközben vettek még egy pillantást rá és lás csodát TELE A TANK aztán mind lestem hogy mi a franc mire beértem munkába egy egységet le eset a szint de még akkor sem ottvan ahol lenie kellene, próbáltam megálítom-újraindítom de semmi úgyan anyit mutatt.

Vallakivel volt már hasonló? 
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33598 Dátum: 2017 Október, 07, 22:44:28 »

Hali

Reggel munkába induláskor beröffentem a verdát vettek egy futó pillantást az üzemanyag szintjelzőre ott áll ahol hagytam (pont félig), útközben vettek még egy pillantást rá és lás csodát TELE A TANK aztán mind lestem hogy mi a franc mire beértem munkába egy egységet le eset a szint de még akkor sem ottvan ahol lenie kellene, próbáltam megálítom-újraindítom de semmi úgyan anyit mutatt.

Vallakivel volt már hasonló?
Nekem is össze-vissza mutat, de én már beletörődtem. Nem szisszen amikor leveszed a tanksapkát? Nálam régebben az is gond volt. Nem szellőzött megfelelően a tank, így a szintmérő sem mutatott normális értéket.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

BakonL

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2000.11
  • Kor: 17
  • Lakóhely: Resznek Petőfi 50
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33599 Dátum: 2017 Október, 14, 10:18:34 »

Sziasztok, gondolom már volt milliószor a téma, sajna kevés időm van, valaki le tudna irni
hogyan férhetnék hozzá a legegyszerűbben a féklámpa kapcsolóhoz? Addig persze, elértem, hogy megvan! Biztosítékok, hátsó összes egó jó !
Naplózva
Oldalak: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.461 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.