Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4925489 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33500 Dátum: 2017 Július, 10, 14:57:59 »

Kala és Kolin:

Köszönöm Nektek is. Az alvázszám:
VF37ANFTF33283089

(A Trw-ről sok jót olvastam, és drágább is, mint a Samko. Az ATE és a Ferodo is eléggé jók állítólag.)

Hello!

Többet is hoz hozzá,
4601f5 Bosch ez 4 kimenetes 2x10 és 2x12mm-es, 20,6 a főkék dugattyú átmérő

4601f8 Ate 4 kimenet 2x10 és 2x12mm-es, 20.6
4601f9 Ate 4 kimenet 2x10 és 2x12mm 22,2

Szóval meg kell nézned a fékrásegítőn hogy milyen rendszer, a főfékmunkahenger alján pedig nagy számokkal rajta szokott lenne, hogy 20-as vagy 22-es.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33501 Dátum: 2017 Július, 10, 23:17:06 »

Hello!

Többet is hoz hozzá,
4601f5 Bosch ez 4 kimenetes 2x10 és 2x12mm-es, 20,6 a főkék dugattyú átmérő

4601f8 Ate 4 kimenet 2x10 és 2x12mm-es, 20.6
4601f9 Ate 4 kimenet 2x10 és 2x12mm 22,2

Szóval meg kell nézned a fékrásegítőn hogy milyen rendszer, a főfékmunkahenger alján pedig nagy számokkal rajta szokott lenne, hogy 20-as vagy 22-es.

Szia!

Köszönöm Neked is, Kala kolléga is írt már, ugyanerre jutott Ő is. Mindenképp körbejárom a dolgot, elviszem a szervizbe. Te milyen márkát vennél/kerülnél?

Üdv,
M.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33502 Dátum: 2017 Július, 10, 23:36:03 »

Szia!

Köszönöm Neked is, Kala kolléga is írt már, ugyanerre jutott Ő is. Mindenképp körbejárom a dolgot, elviszem a szervizbe. Te milyen márkát vennél/kerülnél?

Üdv,
M.

CIFAM, LPR felejtősek

MAPCO , ATE megbízhatóak
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33503 Dátum: 2017 Július, 11, 11:24:08 »

CIFAM, LPR felejtősek

MAPCO , ATE megbízhatóak

Köszi! Meglátom, mi lesz. Samko vagy TRW szerintem.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33504 Dátum: 2017 Július, 11, 13:07:23 »

Szia!

Köszönöm Neked is, Kala kolléga is írt már, ugyanerre jutott Ő is. Mindenképp körbejárom a dolgot, elviszem a szervizbe. Te milyen márkát vennél/kerülnél?

Üdv,
M.

Én Ate-t vennék ha van, de mivel nem volt, így lett Trw amit nem lehetett lelégteleníteni, így Samko lett.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33505 Dátum: 2017 Július, 11, 20:38:26 »

Köszi! Meglátom, mi lesz. Samko vagy TRW szerintem.
Samko egy az egyben ugyanaz, mint az LPR!
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33506 Dátum: 2017 Július, 11, 22:17:31 »

Köszönöm mindenkinek! Szerintem ezek közül lesz valamelyik, amelyiket sikerül jó áron megcsípni. (Nagy differencia nincs az árakban, ahogy látom.)
Naplózva

pjjones

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Lakóhely: Kiskunlacháza
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33507 Dátum: 2017 Július, 12, 20:17:18 »

Sziasztok!

Újabb kretén kérdéssel bombázlak titeket,előre is bocsi :) önindítócsere után vagyok, de még vár rám cserélendő alkatrész (kulcs nem rugózik vissza, és drága nem figyelni), és apósomnál pihen egy gyújtáskapcsoló (tőlem kb. 100km), viszont nem tudom hogy milyen modellhez van, saját kocsi bontása nélkül pedig csak azt tudom megállapítani hogy a kulcs formája nem egyezik a meglévővel. ha a lenti képek alapján valaki felismeri az újoncot, az írja meg hogy milyen, hogy megnézhessem kompatibilis-e a 2000-es 1.9D-mmel. Köszönöm!

Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: Moonstone blue
  • Évjárat: 2006.11
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Peugeot Klub
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33508 Dátum: 2017 Július, 14, 23:39:28 »

Hello!

Többet is hoz hozzá,
4601f5 Bosch ez 4 kimenetes 2x10 és 2x12mm-es, 20,6 a főkék dugattyú átmérő

4601f8 Ate 4 kimenet 2x10 és 2x12mm-es, 20.6
4601f9 Ate 4 kimenet 2x10 és 2x12mm 22,2

Szóval meg kell nézned a fékrásegítőn hogy milyen rendszer, a főfékmunkahenger alján pedig nagy számokkal rajta szokott lenne, hogy 20-as vagy 22-es.

Én a féknyereg márkája alapján vettem felújítókészletet (könnyebb leolvasni). Az nem szűkíti le a kört a munkahengernél?
Naplózva

Trebark

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: királykék
  • Évjárat: 1999.10
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Típus: Sedan
Ajtó üveg műanyaggal bevont alulemez
« Válasz #33509 Dátum: 2017 Július, 15, 16:13:42 »

Sziasztok!

Mi a neve, annak az elemnek ami az oldalsó ablakoknál van. Az alsó résézen. Műanyag bevonatú alu profil. amit az üveg és a kasztni köze kell betolni...

Sehol nem találom.

Előrei is köszi!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33510 Dátum: 2017 Július, 16, 09:27:15 »

Én a féknyereg márkája alapján vettem felújítókészletet (könnyebb leolvasni). Az nem szűkíti le a kört a munkahengernél?
Nem feltétlenül, de van, hogy jó lehet.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Ajtó üveg műanyaggal bevont alulemez
« Válasz #33511 Dátum: 2017 Július, 16, 14:16:50 »

Sziasztok!

Mi a neve, annak az elemnek ami az oldalsó ablakoknál van. Az alsó résézen. Műanyag bevonatú alu profil. amit az üveg és a kasztni köze kell betolni...

Sehol nem találom.

Előrei is köszi!

Vízlehúzó
Naplózva

Trebark

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: királykék
  • Évjárat: 1999.10
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Típus: Sedan
Re:Ajtó üveg műanyaggal bevont alulemez
« Válasz #33512 Dátum: 2017 Július, 16, 16:44:56 »

Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33513 Dátum: 2017 Július, 18, 07:36:41 »

Üdv!
Jobb híján, cserélném a donorból a féltengelyt.
Mondom, életemben először látom a futóművet közelről.
A kerékagy csavar lenn, alsó gömbfej(?) kinn, és a féltengely kinn az agyból.
De a váltóban (gondolom oda megy a felső vége) mintha többen fognák belülről.
Van valami trükkje, hogyan húzhatom ki?
És még egy hüle kérdés, ha kihúzom a váltó olaj kijön?

Nagyon köszönöm a gyors választ!
Naplózva

Körbi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997 05
  • Kor: 33
  • Lakóhely: 2081 piliscsaba
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33514 Dátum: 2017 Július, 18, 10:38:31 »

Sziasztok érdeklődnék volt e valakinek olyan tapasztalat hogy leállította az autót aztán nem indult másnap, nekem most ez van. Ac búg önindító teker de a kocsi nem indul. Aki tud vmi okosságot mondani szívesen fogadok minden tanácsot.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33515 Dátum: 2017 Július, 18, 13:07:19 »

Üdv!
Jobb híján, cserélném a donorból a féltengelyt.
Mondom, életemben először látom a futóművet közelről.
A kerékagy csavar lenn, alsó gömbfej(?) kinn, és a féltengely kinn az agyból.
De a váltóban (gondolom oda megy a felső vége) mintha többen fognák belülről.
Van valami trükkje, hogyan húzhatom ki?
És még egy hüle kérdés, ha kihúzom a váltó olaj kijön?

Nagyon köszönöm a gyors választ!

Az kimaradt, hogy a jobb oldali féltengelyről van szó.
Ez tényleg ekkora?
Naplózva

Trebark

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: királykék
  • Évjárat: 1999.10
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33516 Dátum: 2017 Július, 18, 14:26:08 »

Az kimaradt, hogy a jobb oldali féltengelyről van szó.
Ez tényleg ekkora?


Én ezt már cseréltem handmade. Meg lehet csinálni.
A féltengely átmegy egy perselyen a mi az alsó morotartó bakba van, csapággyal. Ha kihúzod, kifolyik a váltóolaj.

Kb 1 órás meló cakk pakk a csere.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33517 Dátum: 2017 Július, 18, 20:44:50 »

Sziasztok érdeklődnék volt e valakinek olyan tapasztalat hogy leállította az autót aztán nem indult másnap, nekem most ez van. Ac búg önindító teker de a kocsi nem indul. Aki tud vmi okosságot mondani szívesen fogadok minden tanácsot.

Szia!

Rengeteg oka lehet, biztosíték, kettősrelé, inercia kapcsoló, immo stb.
Naplózva

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33518 Dátum: 2017 Július, 19, 07:57:53 »

Szia!

Rengeteg oka lehet, biztosíték, kettősrelé, inercia kapcsoló, immo stb.
Csak egy gondolat! Rosszul tettem vissza az ECU barna csatiját az eredmény ugyan ez volt!
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33519 Dátum: 2017 Július, 19, 13:55:36 »

Én ezt már cseréltem handmade. Meg lehet csinálni.
A féltengely átmegy egy perselyen a mi az alsó morotartó bakba van, csapággyal. Ha kihúzod, kifolyik a váltóolaj.

Kb 1 órás meló cakk pakk a csere.

Azt hittem én is :)
Az a hengeres rész, ami középen van a motortartó bakban, azt mi fogja?
Láttam végre egy fotót, a bakkal lecsavarozták (3 csavar).
Az a trükkje?
Nagyon köszönöm!

Ja az olajat a spirál helyén lehet vissza tölteni?
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33520 Dátum: 2017 Július, 20, 15:38:26 »

Azt hittem én is :)
Az a hengeres rész, ami középen van a motortartó bakban, azt mi fogja?
Láttam végre egy fotót, a bakkal lecsavarozták (3 csavar).
Az a trükkje?
Nagyon köszönöm!

Ja az olajat a spirál helyén lehet vissza tölteni?

Szia!

Ha kihúzod a féltengelyt kifolyik az olaj! Van erre a célra betöltő a váltó oldalán a dugóba egy szögletes alakú kúlcs kell. De végül is akárhol betöltheted akkár a spirálnál is.

A féltengely nem jön ki mert, a persely amin keresztül megy nem engedi pontosabban van 2 csavar aminek a felyén van kampó (ez az oldala nem látcik) a 2 kampó behúzva tartja a féltengely csapágyát a perselybe, a csavar másik végén van 1-1 anya(na ez az ami látcik) ha jol emlékszem 8 as kulcs kell rá. Ha azokat az anyákat leveszed akkor lelazulnak a kampók és kikell csuszon a féltengely a perselyből. Itt jön a sopóroller ugyanis az a csapagy előszeretettel belerohad a hejére és nem agya meg magát könyen kiszedéskor. Minden alkalomal mikor kikellet vegyem a féltengelyt bőven megzsiroztam a csapágyat hogy legközelebb könyen kijöjön de mindig sopok velle.

https://www.youtube.com/watch?v=i606mryQUi8&t=101s

Ezen a vidin látcik a persely és a kampós csavarka is igaz a videon egy Xsara Picassonak a féltengelye van de ugyan igy van a 306 nak is.
Naplózva

Geronimo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 51
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Etyek
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33521 Dátum: 2017 Július, 21, 22:08:30 »

Szia!

Ha kihúzod a féltengelyt kifolyik az olaj! Van erre a célra betöltő a váltó oldalán a dugóba egy szögletes alakú kúlcs kell. De végül is akárhol betöltheted akkár a spirálnál is.

A féltengely nem jön ki mert, a persely amin keresztül megy nem engedi pontosabban van 2 csavar aminek a felyén van kampó (ez az oldala nem látcik) a 2 kampó behúzva tartja a féltengely csapágyát a perselybe, a csavar másik végén van 1-1 anya(na ez az ami látcik) ha jol emlékszem 8 as kulcs kell rá. Ha azokat az anyákat leveszed akkor lelazulnak a kampók és kikell csuszon a féltengely a perselyből. Itt jön a sopóroller ugyanis az a csapagy előszeretettel belerohad a hejére és nem agya meg magát könyen kiszedéskor. Minden alkalomal mikor kikellet vegyem a féltengelyt bőven megzsiroztam a csapágyat hogy legközelebb könyen kijöjön de mindig sopok velle.

https://www.youtube.com/watch?v=i606mryQUi8&t=101s

Ezen a vidin látcik a persely és a kampós csavarka is igaz a videon egy Xsara Picassonak a féltengelye van de ugyan igy van a 306 nak is.

Egy észrevétel,amit a szervizben lestem el. Két napig ütöttem hidegvágóval de nem jött ki. Lehúztam a szakihoz,aki lánggal kicsit rámelegített pont azon a részen ahova az a két zászlós csavar bemegy. Ő egy óra alatt kivette.
Naplózva

pug1997

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Kelet
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33522 Dátum: 2017 Július, 22, 18:32:50 »

Sziasztok.
Ha a kuplungbowden megvan nyúlva és nem emel ki rendesen az okozhatja, hogy akad a váltó? Vagy ezt recsegés jelezné?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33523 Dátum: 2017 Július, 22, 19:42:49 »

Sziasztok.
Ha a kuplungbowden megvan nyúlva és nem emel ki rendesen az okozhatja, hogy akad a váltó? Vagy ezt recsegés jelezné?

Szia
Ha nem emel ki rendesen/teljesen akkor azt hallhatóvá teszi  :D álltalában recsegéssel
Elinduláskor hol érzed hogy fog a kuplung?
Mit jelent pontosan,hogy akad a váltó?
Olaj mikor volt benne cserélve?  ???

üdv:Krisztián
Naplózva

pug1997

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Kelet
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33524 Dátum: 2017 Július, 23, 12:16:53 »

Lehet érezni a karon, hogy megakad, ez az összes sebességre  igaz, járó és álló motornál is ugyanúgy. A pedált elég nehéz lenyomni, bár nem sok viszonyítási alapom van, és van egy jó 10 centis holtjátéka is ,és csak azután kezdi el húzni a bowdent.  A fogáspontja jó.
Olaj féléves benne, de sajnos nem lett jobb tőle.


Szia
Ha nem emel ki rendesen/teljesen akkor azt hallhatóvá teszi  :D álltalában recsegéssel
Elinduláskor hol érzed hogy fog a kuplung?
Mit jelent pontosan,hogy akad a váltó?
Olaj mikor volt benne cserélve?  ???

üdv:Krisztián
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33525 Dátum: 2017 Július, 23, 12:58:05 »

Lehet érezni a karon, hogy megakad, ez az összes sebességre  igaz, járó és álló motornál is ugyanúgy. A pedált elég nehéz lenyomni, bár nem sok viszonyítási alapom van, és van egy jó 10 centis holtjátéka is ,és csak azután kezdi el húzni a bowdent.  A fogáspontja jó.
Olaj féléves benne, de sajnos nem lett jobb tőle.

Automata vagy kézi állítású a kuplung bowdened?
Ha kézi akkor állítani kell rajta.
Kuplung mikor volt cserélve?  ???
Naplózva

pug1997

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Kelet
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33526 Dátum: 2017 Július, 23, 15:11:08 »

Önállítós, úgy hogy az kilőve. Kuplung előéletéről nem tudok, de amíg komolyabb hibát nem produkál, emiatt nem cserélném, már hozzászoktam.  8)
Köszi!


Automata vagy kézi állítású a kuplung bowdened?
Ha kézi akkor állítani kell rajta.
Kuplung mikor volt cserélve?  ???
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33527 Dátum: 2017 Július, 23, 16:15:47 »

Önállítós, úgy hogy az kilőve. Kuplung előéletéről nem tudok, de amíg komolyabb hibát nem produkál, emiatt nem cserélném, már hozzászoktam.  8)
Köszi!

Az automata bowdent viszont kicserélheted kézi állításúra  :-! kompatibilis a kettő és cserébe olcsóbb is  :)
Az enyémben is automata volt...  whistle
Ha a kuplunggal van baj,akkor ott a "komolyabb" hiba teljes mozgásképtelenség lesz ha széttesik  ???
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33528 Dátum: 2017 Július, 24, 14:12:04 »

Egy észrevétel,amit a szervizben lestem el. Két napig ütöttem hidegvágóval de nem jött ki. Lehúztam a szakihoz,aki lánggal kicsit rámelegített pont azon a részen ahova az a két zászlós csavar bemegy. Ő egy óra alatt kivette.

Nem rosz ez még eszembe sem jutott  _pug
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33529 Dátum: 2017 Július, 24, 14:33:31 »

Az van, hogy nincs fék  ???

Már egy ideje nem ojan a fék mint kellene.
A pedál elkezdett csak félúton keményedni, hátul nem is volt tul fényes a hejzet megtörtént a fékdobb csere és a fékpofa csere is.
Irány a fékpad lásuk mi a szitu, szomoruan láttuk hogy hátúl épp hogy elégséges és a jobb első sem az igazi, menetközben ha satut nyomok csak a ball első blokol elsőnek és csak később a jobb is.

Oda jutotunk, hogy főfékhenger csere, viszont nekkem a 2 kijöveteles van 20,6-os furatal amiböl nem is találtam.

Kérdés, fell lehet teni a 4 kijövetelest? Láttam hogy egyformák és van ojan 4 lukas amihez eleve adnak 2 dugót...
Na de van 22,2-es furatu is  ;D van aki már kisérletezet ezekel, fölszerelhető egyik a másik helyében?

Köszi  _pug
Naplózva

306 XN

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33530 Dátum: 2017 Július, 24, 21:11:40 »

Hello!
Fékmunkahengerek lettek cserélve műszakira. Ezek tényleg fékerőszabályzók is egyben, vagy csak átlettem b....a whistle? kfx s2-es

Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33531 Dátum: 2017 Július, 25, 10:57:11 »

Az van, hogy nincs fék  ???

Már egy ideje nem ojan a fék mint kellene.
A pedál elkezdett csak félúton keményedni, hátul nem is volt tul fényes a hejzet megtörtént a fékdobb csere és a fékpofa csere is.
Irány a fékpad lásuk mi a szitu, szomoruan láttuk hogy hátúl épp hogy elégséges és a jobb első sem az igazi, menetközben ha satut nyomok csak a ball első blokol elsőnek és csak később a jobb is.

Oda jutotunk, hogy főfékhenger csere, viszont nekkem a 2 kijöveteles van 20,6-os furatal amiböl nem is találtam.

Kérdés, fell lehet teni a 4 kijövetelest? Láttam hogy egyformák és van ojan 4 lukas amihez eleve adnak 2 dugót...
Na de van 22,2-es furatu is  ;D van aki már kisérletezet ezekel, fölszerelhető egyik a másik helyében?

Köszi  _pug

Ha találsz olyat aminek ugyanolyan hosszú a belső része (ami belóg a rásegítőbe mint a tiéd akkor kicserélheted, egyébként rásegítővel együtt érdemes...
Naplózva

Peti17

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: Újtikos
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33532 Dátum: 2017 Július, 26, 21:32:25 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt és előre is elnézést ha rossz helyre írom a problémámat. Szóval 1 hónapja vagyok tulajdonosa a 306-osomnak (1.4 ferdehátú). A gondom az lenne, hogy hazafele jobb első kerék környékéről (legalábbis úgy hallottam) elhagytam ezt az alkatrészt. Valaki meg tudná mondani, hogy mi lenne ez? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=16120170726_211404.jpg  http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=29220170726_211441.jpg (remélem működik a link)
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

gabor0402

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 23
  • Lakóhely: 1135 Budapest, Hun utca 7
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33533 Dátum: 2017 Július, 27, 15:53:38 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e valakit, aki foglalkozik vezérlés megírással?

Jelen esetben egy 1998-as 1.4 benzines 306-osról lenne szó. Tudom, hogy nem dobna rajta sokat, de mégis... nekem ez most ilyen "agymenésemmé" vált.

XV.ker-ben voltam egy cégnél, akik foglalkoznak chiptuningal. Padozták a kocsit, majd elkezdték rá írni a programot. Mentem a kocsiért és közölték, hogy mivel régi Sagem vezérlő van benne, bármit módosítottak, nem lett nagyobb a teljesítmény... Kérdésem felétek, hogy létezik ilyen? Valaki találkozott már hasonlóval?

PLUSZ még egy kérdés!

Azt tapasztaltam, hogy elinduláskor nem mindig, de lehet hallani egy kis kattanást előlről a kerekek felől. Féltengelyre gyanakodtam, tolatásnál erőteljesen lehetett hallani "kattogó,ropogó" hangot.. Fel lett újjítva a gyári féltengely, de az induláskori kattanás egy idő után visszatért. Mit tanácsoltok, milyen féltengelyt vegyek bele esetleg?

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33534 Dátum: 2017 Július, 28, 10:27:24 »

Ha találsz olyat aminek ugyanolyan hosszú a belső része (ami belóg a rásegítőbe mint a tiéd akkor kicserélheted, egyébként rásegítővel együtt érdemes...

Köszi a választ!!!
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 61
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33535 Dátum: 2017 Július, 31, 11:24:48 »

Szép napot márkatársak,gyertya csere előtt állok,ahogy elnézem,nem csak egy gyertyakulcs kell hozzá.1.4-es benzines S3-as, milyen gyertya ajánlott szerintetek?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33536 Dátum: 2017 Július, 31, 11:50:20 »

Szép napot márkatársak,gyertya csere előtt állok,ahogy elnézem,nem csak egy gyertyakulcs kell hozzá.1.4-es benzines S3-as, milyen gyertya ajánlott szerintetek?

Szia
Jól látod,kell még hozzá 10es dugókulcs is  whistle
Ha jól tudom akkor az Eiquem a "gyári".
Én ha lehet kapni (vagy rendelni) akkor Eiquemet vagy pedig BERU-t szoktam bele tenni.Eddig nem volt velük problémám.
Üdv.
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33537 Dátum: 2017 Július, 31, 14:48:40 »

Kárpit ügyben vallaki?

Az van, hogy sajnos kiszakadt a kárpit a fenék résznél... 24 éves a verda és látszik hogy elnyűvődöt az anyag, ami nem is csoda.
Gondoltam ha már ugyis szét kell szedni javitás céljábol akkor egyutal leszedném az öszes ülés kárpitot és mosnám.
Tippek-trükökk ben láttam, hogy van leirás de az igencsak hiányos (gondolok itt az első ülésekre).
Szedte már szét vallaki a teljes ülés szettet mosás céljábol? 
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33538 Dátum: 2017 Július, 31, 15:00:46 »

Szép napot márkatársak,gyertya csere előtt állok,ahogy elnézem,nem csak egy gyertyakulcs kell hozzá.1.4-es benzines S3-as, milyen gyertya ajánlott szerintetek?

Én DENSO K20TT-t használok 3 éve gond nélkül km-ert nemtudok pontosan de 40-50 ezer körül...
Előte Eyquem volt, de nem találtam igy jött a DENSO.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33539 Dátum: 2017 Július, 31, 15:19:59 »

Kárpit ügyben vallaki?

Az van, hogy sajnos kiszakadt a kárpit a fenék résznél... 24 éves a verda és látszik hogy elnyűvődöt az anyag, ami nem is csoda.
Gondoltam ha már ugyis szét kell szedni javitás céljábol akkor egyutal leszedném az öszes ülés kárpitot és mosnám.
Tippek-trükökk ben láttam, hogy van leirás de az igencsak hiányos (gondolok itt az első ülésekre).
Szedte már szét vallaki a teljes ülés szettet mosás céljábol?

Csak a vezetőoldali első ülésnél, és csak az ülőlapot szedtem le, mikor elromlott az ülésfűtés. Két délutánom ráment (igaz, ebben a fűtőszál-csere is bent volt), de sikerült szépen visszacsinálnom, bár a szövet-leszorító fém pálcákat nem a gyári kapcsos megoldással rögzítettem vissza, hanem csak egyszerűen kábelkötözőkkel....
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 61
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33540 Dátum: 2017 Július, 31, 16:51:40 »

Én DENSO K20TT-t használok 3 éve gond nélkül km-ert nemtudok pontosan de 40-50 ezer körül...
Előte Eyquem volt, de nem találtam igy jött a DENSO.
[/q                       uote]                                                                                                                                   Köszönöm,kipróbálom én is....
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33541 Dátum: 2017 Augusztus, 01, 11:07:13 »

Csak a vezetőoldali első ülésnél, és csak az ülőlapot szedtem le, mikor elromlott az ülésfűtés. Két délutánom ráment (igaz, ebben a fűtőszál-csere is bent volt), de sikerült szépen visszacsinálnom, bár a szövet-leszorító fém pálcákat nem a gyári kapcsos megoldással rögzítettem vissza, hanem csak egyszerűen kábelkötözőkkel....

Hmmmm köszi az infót

Közben gondolkodtam s a luk javitása miat leveszem csak az ülőlapot s a mosas meg marad vizes porszivóval  _pug 
Naplózva

Körbi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997 05
  • Kor: 33
  • Lakóhely: 2081 piliscsaba
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33542 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 08:54:53 »

Szia!

Rengeteg oka lehet, biztosíték, kettősrelé, inercia kapcsoló, immo stb.
Naplózva

Körbi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997 05
  • Kor: 33
  • Lakóhely: 2081 piliscsaba
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33543 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 09:02:07 »


Biztosítékok jók megnéztem. Azóta érdekességként, be lett húzva a kocsi be is indult kB 2 méter vonás után, még is gyógyult mostanáig, most megint nem indul kulcsra.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33544 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 09:42:12 »

Üdv!
Kiszedtem a donorból a féltengelyt,az alsó bakkal együtt.  :)
Jónak ítélte egy hozzáértő, de a középső csapágy száraz, és a gumiharangok is elhaláloznak rövidesen, ha nem lesznek cserélve. Csapágyat leszedem valahogyan, kimosom g.olajban, és újra zsírozom, az nem gond, amúgy teljesen jó.
Többre az eső, és a gyermek láthatás nem adott időt.
Azt szeretném kérdezni, hogy a szemre, de csak szemre tök egyforma féltengely (az enyém még beépítve van)
között lehet eltérés?
Tehát a donor S2 1.4 benzin, az enyém S1 1.9 D.
A tengely végén a fogak, vagy ilyesmire gondolok.

köszönöm!
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33545 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 09:50:10 »

Még egy érdekes kérdés: bal egy elektromos ablak.
Azért kérdem itt, mert az elektromos része jó, a motor is kifogástalan.
De felfelé menet az autó eleje felőli oldalát az ablaknak nem emeli, így az befordul 90 fokot  ;D
Az eleje marad a hátulja emelkedik.
tudja valaki, hogy mit nézzek?
Nagyon köszönöm a segítséget!
Naplózva

Körbi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997 05
  • Kor: 33
  • Lakóhely: 2081 piliscsaba
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33546 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 09:57:34 »

Valószínű hogy a sín amiben mozog lessz a ludas
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33547 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 10:32:51 »

Üdv!
Kiszedtem a donorból a féltengelyt,az alsó bakkal együtt.  :)
Jónak ítélte egy hozzáértő, de a középső csapágy száraz, és a gumiharangok is elhaláloznak rövidesen, ha nem lesznek cserélve. Csapágyat leszedem valahogyan, kimosom g.olajban, és újra zsírozom, az nem gond, amúgy teljesen jó.
Többre az eső, és a gyermek láthatás nem adott időt.
Azt szeretném kérdezni, hogy a szemre, de csak szemre tök egyforma féltengely (az enyém még beépítve van)
között lehet eltérés?
Tehát a donor S2 1.4 benzin, az enyém S1 1.9 D.
A tengely végén a fogak, vagy ilyesmire gondolok.

köszönöm!

Az 1.4-esnek ABS nélkül 21 fog van a kerék felöl és az ABS-esnek pedig 25 fog.
Az 1.9 D nek pedig 25 fogvan ABS-ell vagy nélküle.
Vagyis igen lehet eltérés, előbb öszenézném rendesen hogy bisztosan jo legyen utána kezdeném ell felújitani a másikat.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33548 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 13:22:50 »

Köszi srácok, megnézem előbb-utóbb.
Olvasgatom itt sokan használnak motorkódot a beazonosításhoz.
Alkatrészekre is az alapján lehet keresni pl a fékmester honlapján.
Ha nekem csak alváz/motor szám van a forgalmiban.
A kódját honnan lehet megtudni?
Van ilyen honlap?

szerk: kaptam egy "fülest", hogy valahol van egy tábla, és azon van.
Gondolom, motor- vagy csomagtér akkor.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33549 Dátum: 2017 Augusztus, 03, 18:36:53 »

Köszi srácok, megnézem előbb-utóbb.
Olvasgatom itt sokan használnak motorkódot a beazonosításhoz.
Alkatrészekre is az alapján lehet keresni pl a fékmester honlapján.
Ha nekem csak alváz/motor szám van a forgalmiban.
A kódját honnan lehet megtudni?
Van ilyen honlap?

szerk: kaptam egy "fülest", hogy valahol van egy tábla, és azon van.
Gondolom, motor- vagy csomagtér akkor.

Motorkód benne van az alvázszámban. A te esetedben DJZ-re tippelnék. 306-nál 3 betűből áll.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.488 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.