Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966043 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Nem elérhető rocky.nzoltan

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2019 December, 26, 21:26:57
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33450 Dátum: 2017 Május, 17, 18:55:57 »
Sziasztok!

Minden sallangot visszapakoltam hengerfejezés, gyűrűzés után. Az időjárás nem volt túl kegyes hozzám. A két éxíjtárcsa 5 óra alatt került a helyére. Ha zuhogott, bent ültem a kocsiban, ha elállt, kimásztam meghúzni a csavarokat. Akkora tenger lett pár óra alatt, hogy téglákon állva dolgoztam.

Kis szintetikus 2T olajat locsoltam a benzinbe, hogy az első 200 km-en ne csak elreszelje az új gyűrűket, hanem inkább rendben bekopjanak. Az a benga elfogyott, ma tankoltam tele a gépsárkányt.

HĂĄt a friss benzinnel mĂĄr szĂŠpen gurulgatott az M2-n.

RemĂŠlem, hogy tartĂłsan jĂłl sikerĂźlt a mĹątĂŠt ĂŠs felĂŠpĂźl a "beteg"  :-!
 _pug


mumus, ha kitapasztaltad milyen lett most meggyĹąrĹązve a kocsi, nem Ă­rnĂĄd le, hogy mennyit szĂĄmĂ­t teljesĂ­tmĂŠnyben, nyomatĂŠkban, vĂŠgsebessĂŠgben, stb? Ha jĂłl emlĂŠkszem te rĂŠgen videĂłt is tĂśltĂśttĂŠl youtube-ra, a nyomatĂŠktalansĂĄgrĂłl. Nem raksz majd fel egy Ăşj videĂłt, hogy mennyivel lett mĂĄsabb? :)

Érdekel mi sikerült, és milyen a gyorsulás egy újragyűrűzött 1.4-gyel

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33451 Dátum: 2017 Május, 18, 11:51:51 »
sziasztok. kicsit csöpög a hűtöm alul a csatlakozonál. 306-os. kivettük a helyéről s kitakaritottuk. esetleg nem tudja valaki az O gyürünek a méretét? mert szeretném akkor kicserélni. köszönöm a válaszokat

Hali

GyĂĄri program utĂĄn 33.5X3.15 a mĂŠrete (1307 V8  a cikszĂĄm)

Nem elérhető bocios

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 25
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Január, 01, 22:36:07
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33452 Dátum: 2017 Május, 18, 21:36:47 »
Aha, ĂŠrtelek mĂĄr.
Ez Ă­gy akkor mindenkĂŠppen rossz...
Van egy bemenet a vezérlőn (a 6-os kamra), ami a motorolaj-nyomáskapcsolóról kapja a jelet, tehát ez hivatott biztosítani azt, hogy csak járó motor esetén működhessen. Csakhogy fordítva funkcionál nálad a dolog...

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a fenti módosítás elvégezhető -e különösebb műszerezettség és hozzáértés nélkül?
A problémám tehát 1998-as Cabrio-nal (1.6 benzin "Saint Tropez" - ha ez számítana), hogy a tető csak és kizárólag leállítottam motornál, gyújtáson hajlandó nyitni vagy zárni. Ha jár a motor (teljesen mindegy, hogy egyhelyben állok vagy megyek vele) se zárni, se nyitni nem lehet.
JĂłl mĹąkĂśdik, csak egyrĂŠszt Ă­gy ahogy mĂĄr itt irtĂĄk, nem tĂşl jĂł az akkumulĂĄtornak, a mĂĄsik meg, hogy ugye nem akarnĂĄm ĂĄllandĂłan leĂĄllĂ­tani az autĂłt e miatt ĂŠs szĂ­vesen ĂĄtkĂśtnĂŠm magam Ăşgy, hogy jĂĄrĂł motornĂĄl mĹąkĂśdjĂśn.

Szerk.: illetve ha jól értem, a tető nyitó szerkezetnél is valahol meg kellene néznem az olajszintet, igaz ez?
Merre találom, hogyan tudnám ezt ellenőrizni?

Üdv és köszi!




Nem elérhető bocios

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 25
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Január, 01, 22:36:07
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33453 Dátum: 2017 Május, 20, 21:17:23 »
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a fenti módosítás elvégezhető -e különösebb műszerezettség és hozzáértés nélkül?
A problémám tehát 1998-as Cabrio-nal (1.6 benzin "Saint Tropez" - ha ez számítana), hogy a tető csak és kizárólag leállítottam motornál, gyújtáson hajlandó nyitni vagy zárni. Ha jár a motor (teljesen mindegy, hogy egyhelyben állok vagy megyek vele) se zárni, se nyitni nem lehet.
JĂłl mĹąkĂśdik, csak egyrĂŠszt Ă­gy ahogy mĂĄr itt irtĂĄk, nem tĂşl jĂł az akkumulĂĄtornak, a mĂĄsik meg, hogy ugye nem akarnĂĄm ĂĄllandĂłan leĂĄllĂ­tani az autĂłt e miatt ĂŠs szĂ­vesen ĂĄtkĂśtnĂŠm magam Ăşgy, hogy jĂĄrĂł motornĂĄl mĹąkĂśdjĂśn.

Szerk.: illetve ha jól értem, a tető nyitó szerkezetnél is valahol meg kellene néznem az olajszintet, igaz ez?
Merre találom, hogyan tudnám ezt ellenőrizni?

Üdv és köszi!

KĂźlfĂśldi fĂłrumon megtalĂĄltam ezekre a vĂĄlaszt. Ha valakit ĂŠrdekel szĂ­vesen elkĂźldĂśm, van benne pĂĄr jĂł tipp cabriohoz.

Nem elérhető szines66

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Június, 04, 04:49:56
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33454 Dátum: 2017 Május, 22, 03:23:23 »
Hello mindenki ,uj tag vagyok . s kopogo hangokkal küszkődők , eddig golyalábak toronycsapágyak szilentek stabpálcák szolval komplett első futomü ujj , s a kopogo hangocskák még mindig megvannak ha bárkinek van tapasztalata e téren legyen szives felvilágositani. csak egyenes uton csinálja kanyarokban elhallgat.

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33455 Dátum: 2017 Május, 22, 12:20:12 »
MĂŠg a gĂśmbfej (alsĂł talpas) tud ilyet csinĂĄlni,vagy a futomĹą gyapĂĄgy!De az utĂłbbinĂĄl be is rĂĄzza a kormĂĄnyt!

Nem elérhető robertobaggi

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 11
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 Február, 27, 07:42:13
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33456 Dátum: 2017 Május, 22, 12:57:05 »
sziasztok. tudja valaki hogy az első lengőkaron az also talpasnak mekkora konusz átmérője, 16 vagy 18 mm. 306-1.4 es tipus.
vĂĄlaszokat kĂśszĂśnĂśm

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33457 Dátum: 2017 Május, 22, 15:48:15 »
sziasztok. tudja valaki hogy az első lengőkaron az also talpasnak mekkora konusz átmérője, 16 vagy 18 mm. 306-1.4 es tipus.
vĂĄlaszokat kĂśszĂśnĂśm

Szia!

1,4-nĂŠl eddig 16mm-essel talĂĄlkoztam, de lehet 18 is ha cserĂŠltek valamikor csonkĂĄllvĂĄnyt benne. Meg kell mĂŠrni, ha biztosra akarsz menni.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33458 Dátum: 2017 Május, 22, 15:49:02 »
Hello mindenki ,uj tag vagyok . s kopogo hangokkal küszkődők , eddig golyalábak toronycsapágyak szilentek stabpálcák szolval komplett első futomü ujj , s a kopogo hangocskák még mindig megvannak ha bárkinek van tapasztalata e téren legyen szives felvilágositani. csak egyenes uton csinálja kanyarokban elhallgat.

Szia!

Nekem a hátsó fűtőművet tartó első gumibakok kopogtak.

Nem elérhető 306 XN

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Szeptember, 19, 04:44:12
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33459 Dátum: 2017 Május, 24, 20:03:05 »
Hello.


Egy 1.8 as 3 ajtĂłs vĂĄltĂłkulisszĂĄja eltĂŠr valamiben egy 1.4 5 ajtĂłsĂŠtĂłl?

A másik kérdésem pedig, hogy van az a SB szerint "sebességvezérlő irányváltó" aminek van a tetején egy műanyag kupak, ez belemegy abba a hüvelybe ami a váltórúd végén van. (képen bekarikázva) Jól gondolom, hogy ez ki tud kopni, mert nekem elég rendesen lötyög benne? Érdemes ebből gyárit venni? Köszi előre is!





Nem elérhető donjoe

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2021 Október, 18, 12:48:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33460 Dátum: 2017 Május, 27, 18:02:40 »
Sziasztok!
Vezérlér csere óta....szíjak, vízpumpa, feszítő......érdekes hangot ad az autó, nemis tudom, hogy hogy lehetne leírni, talán...huhog, vagy nyifog és csak bizonyos fordulaton. Az tény, hogy előtte nem csinálta. Újra kellene cserélni? Vagy nem jó minőségű a szíj? Kösz előre is a segítséget!

Nem elérhető rocky.nzoltan

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2019 December, 26, 21:26:57
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33461 Dátum: 2017 Május, 28, 22:37:00 »
Sziasztok!

érdekelne, hogy valakinek volt esetleg már immobiliser problémája, és ki oldotta meg neki? Egyáltalán mit tilt le az immo? Helyzet a következő:
Adott egy 1998-as gyártású (2001-es évben forgalomba helyezett) S3-as Peugeot 306 (1,8 16V 112LE). A motor teker, benzin elől van. Előző tulaj elég sokat költhetett rá, kocsiban új motorvezérlő és immogyűrű is volt az anyós ülés alatt, illetve két kulcs van a kocsihoz, amiből az egyik semmihez se jó, gondolom az immohoz adták. Mivel ezek után se tudták elindítani, így eladta, én meg megvettem.
Ami érdekes, hogy ráadom a gyújtást, és az gyújtótrafó 4 vezetékéből 1-es ott a test, 3-on pedig ott van a 12+. De abban a pillanatban, hogy indítok, minden eltünik a 4 vezetékről. Az ECU nem kommunikál, és annyiszor szedhették szét, hogy már ki tudja melyik gyűrű, melyik ECU-hoz tartozik.

Alapjába véve nem lehet nagy baja a kocsinak, kapott egy új holtpont jeladót, új kettős relét, új gyújtótrafót még korábban. Kompressziója nagyon jó, vezetékkötegbe találtam pár szakadást, ezt ki lett forrasztva (lehet innen indult az egész hiba, csak nekiestek mindennek...). Testet megtaláltam eddig mindenhol.

Ha valakinek volt mĂĄr immo hibĂĄja, ĂŠs le tudja Ă­rni, hogy mit tiltott le, esetleg ki oldotta meg neki, kellet-e hozzĂĄ a kocsi, vagy csak az ECU, stb... azt megkĂśszĂśnĂśm!


Illetve kiegĂŠszĂ­tĂŠs:
Ha jól tudom 2db testnek és 2db 12+nek kellene lennie a trafón. Ezen ehhez képest ahogy írtam egy test van és 3db 12+. Régen szó volt róla, hogy a trafó vissza tud húzni és ki tudja sütni az ECU-t, de ez javítható. Régen Dakar sokaknak segített ebben. Valaki nem tud hozzá elérhetőséget, mert itt forumon pár éve már nem aktív?

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33462 Dátum: 2017 Május, 29, 19:32:31 »
Sziasztok!

érdekelne, hogy valakinek volt esetleg már immobiliser problémája, és ki oldotta meg neki? Egyáltalán mit tilt le az immo? Helyzet a következő:
Adott egy 1998-as gyártású (2001-es évben forgalomba helyezett) S3-as Peugeot 306 (1,8 16V 112LE). A motor teker, benzin elől van. Előző tulaj elég sokat költhetett rá, kocsiban új motorvezérlő és immogyűrű is volt az anyós ülés alatt, illetve két kulcs van a kocsihoz, amiből az egyik semmihez se jó, gondolom az immohoz adták. Mivel ezek után se tudták elindítani, így eladta, én meg megvettem.
Ami érdekes, hogy ráadom a gyújtást, és az gyújtótrafó 4 vezetékéből 1-es ott a test, 3-on pedig ott van a 12+. De abban a pillanatban, hogy indítok, minden eltünik a 4 vezetékről. Az ECU nem kommunikál, és annyiszor szedhették szét, hogy már ki tudja melyik gyűrű, melyik ECU-hoz tartozik.

Alapjába véve nem lehet nagy baja a kocsinak, kapott egy új holtpont jeladót, új kettős relét, új gyújtótrafót még korábban. Kompressziója nagyon jó, vezetékkötegbe találtam pár szakadást, ezt ki lett forrasztva (lehet innen indult az egész hiba, csak nekiestek mindennek...). Testet megtaláltam eddig mindenhol.

Ha valakinek volt mĂĄr immo hibĂĄja, ĂŠs le tudja Ă­rni, hogy mit tiltott le, esetleg ki oldotta meg neki, kellet-e hozzĂĄ a kocsi, vagy csak az ECU, stb... azt megkĂśszĂśnĂśm!


Illetve kiegĂŠszĂ­tĂŠs:
Ha jól tudom 2db testnek és 2db 12+nek kellene lennie a trafón. Ezen ehhez képest ahogy írtam egy test van és 3db 12+. Régen szó volt róla, hogy a trafó vissza tud húzni és ki tudja sütni az ECU-t, de ez javítható. Régen Dakar sokaknak segített ebben. Valaki nem tud hozzá elérhetőséget, mert itt forumon pár éve már nem aktív?

Szia!

Szerintem a gyújtást tiltja le az immó. Azt tudom, hogy xsaraban a központi zá vezérlőjét is cserélni kell, az ecuval együtt, mert az is beleszól a tiltásba. 306-nál még nincs tapaztalatom. Milyen diagnosztikával nem kommunikált az ecu?

Nem elérhető rocky.nzoltan

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2019 December, 26, 21:26:57
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33463 Dátum: 2017 Május, 29, 21:24:59 »
Szia!

Szerintem a gyújtást tiltja le az immó. Azt tudom, hogy xsaraban a központi zá vezérlőjét is cserélni kell, az ecuval együtt, mert az is beleszól a tiltásba. 306-nál még nincs tapaztalatom. Milyen diagnosztikával nem kommunikált az ecu?

Szia
mindenképp megnézem majd. Amint olvastam rögtön beugrott, hogy nem is műlödik most a központi se rajta. Olvastam, hogy vezérlőt csak lehúzott aksisaru mellett ajánlott cserélni, de utána ha vissza van rakva az aksi, és 10 percre lehúzzuk a központi zár vezérlőt, akkor utána újratanulhatja a kapcsolatot az ECU-val és az IMMO-val.
Ezek szerint így legalább pár próbálkozás után megtalálhatom a két ECU és két IMMO gyűrű közül melyik van párban, mert ha megfelelően párosítom és újratanulás után működik a központi, akkor remélhetőleg indulni is fog :)

KĂśszi a tippet

Amúgy szervízben, gyári hibakód olvasót kötöttünk rá, amiben egyesével kiválasztható, hogy milyen kocsi, milyen motor, milyen vezérlő, stb. OBD2 csatival, nem ilyen kínai egyszerű laptopos változattal próbálkoztam :)


Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33464 Dátum: 2017 Május, 30, 10:15:46 »
Szia!

Szerintem a gyújtást tiltja le az immó. Azt tudom, hogy xsaraban a központi zá vezérlőjét is cserélni kell, az ecuval együtt, mert az is beleszól a tiltásba. 306-nál még nincs tapaztalatom. Milyen diagnosztikával nem kommunikált az ecu?

Ha 1998-as gyĂĄrtĂĄsĂş, akkor mĂŠg nem lehet benne "fĂŠl BSI", vagyis az utastĂŠrvĂŠdelmi egysĂŠg, az csak 1999 nyarĂĄtĂłl, S3-tĂłl kerĂźlt be.
A régi fajta központizár-vezérlő az nincs kapcsolatban az immoval. S2-nél a hamutartó mögött külön egységként van az immo-egység beépítve. Sárga 26-pol kengyeles csatlakozó megy rá, ha jól emlékszem...

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33465 Dátum: 2017 Június, 01, 14:58:16 »
Sziasztok!
Vezérlér csere óta....szíjak, vízpumpa, feszítő......érdekes hangot ad az autó, nemis tudom, hogy hogy lehetne leírni, talán...huhog, vagy nyifog és csak bizonyos fordulaton. Az tény, hogy előtte nem csinálta. Újra kellene cserélni? Vagy nem jó minőségű a szíj? Kösz előre is a segítséget!

Szia

A huhogás általában normális ugyan is ha rendesen az előirtaknak megfelelően megfeszitik a szijat akkor általában huhogni szokot a motor Renault-oknál is sürün előfordul ez a jelenség, elote aziért nem hallotad mert a régi szij némiképp megnyulik, nekkem is ez volt amikor megvolt a vezérlés csere.

Az ĂŠrdekes az hogy nekked csak bizonyos fordulaton hallacik, nekkem viszont mindig halani lehetet a huhogast fordulatszĂĄmtĂłl fĂźgetlenĂźl.

Szerintem meny visza a szakihoz s mond el neki is hogy mit hallasz. 

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33466 Dátum: 2017 Június, 01, 15:51:45 »
Ha 1998-as gyĂĄrtĂĄsĂş, akkor mĂŠg nem lehet benne "fĂŠl BSI", vagyis az utastĂŠrvĂŠdelmi egysĂŠg, az csak 1999 nyarĂĄtĂłl, S3-tĂłl kerĂźlt be.
A régi fajta központizár-vezérlő az nincs kapcsolatban az immoval. S2-nél a hamutartó mögött külön egységként van az immo-egység beépítve. Sárga 26-pol kengyeles csatlakozó megy rá, ha jól emlékszem...

Megint tanultam valamit. :)

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33467 Dátum: 2017 Június, 01, 15:54:15 »
Szia
mindenképp megnézem majd. Amint olvastam rögtön beugrott, hogy nem is műlödik most a központi se rajta. Olvastam, hogy vezérlőt csak lehúzott aksisaru mellett ajánlott cserélni, de utána ha vissza van rakva az aksi, és 10 percre lehúzzuk a központi zár vezérlőt, akkor utána újratanulhatja a kapcsolatot az ECU-val és az IMMO-val.
Ezek szerint így legalább pár próbálkozás után megtalálhatom a két ECU és két IMMO gyűrű közül melyik van párban, mert ha megfelelően párosítom és újratanulás után működik a központi, akkor remélhetőleg indulni is fog :)

KĂśszi a tippet

Amúgy szervízben, gyári hibakód olvasót kötöttünk rá, amiben egyesével kiválasztható, hogy milyen kocsi, milyen motor, milyen vezérlő, stb. OBD2 csatival, nem ilyen kínai egyszerű laptopos változattal próbálkoztam :)

NemrĂŠg vettem egy "kĂ­nai egyszerĹą laptopos vĂĄltozatot", nekem eddig remekĂźl mĹąkĂśdik. AzĂŠrt kĂŠrdeztem, mert diagolĂĄsban tudtam volna segĂ­teni, de ezek szerint nincs rĂĄ szĂźksĂŠg.

Nem elérhető magyarmarcell4

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Június, 05, 21:07:51
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33468 Dátum: 2017 Június, 02, 22:48:08 »
Sziasztok!

Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy az autóm (1996 1.4. xr) teljesen kiszámíthatatlanul (hideg-meleg motorral, sok állás után, mindennapi használatban) egyszer csak elkezd kiadni a motortérből egy fülsüketítően magas, visító hangot. A fordulatszám növelésével a hang is erősödik, majd magától elhalkul, erősebb lesz, egyre magasabban visít. Nagyon idegesítő, főleg az, hogy nem tudni mikor kezdi el csinálni. Én a generátorra tippelek. Ötletek? Előre is köszi. A 306-os facebook csoportba még videót is tettem fel a jelenségről.
_pug
???

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33469 Dátum: 2017 Június, 03, 07:59:20 »
Sziasztok!

Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy az autóm (1996 1.4. xr) teljesen kiszámíthatatlanul (hideg-meleg motorral, sok állás után, mindennapi használatban) egyszer csak elkezd kiadni a motortérből egy fülsüketítően magas, visító hangot. A fordulatszám növelésével a hang is erősödik, majd magától elhalkul, erősebb lesz, egyre magasabban visít. Nagyon idegesítő, főleg az, hogy nem tudni mikor kezdi el csinálni. Én a generátorra tippelek. Ötletek? Előre is köszi. A 306-os facebook csoportba még videót is tettem fel a jelenségről.
_pug
???

Szia.

Generátor csapágy, szervó szivattyú, szíjveszítő csapágy, klíma csapágy, vezérműszíjfeszítő görgő, vízpumpa. Ezek valamelyike lehet.

Nem elérhető pistike4ever

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 4.481
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 32
  • :2019 Június, 17, 20:45:24
  • //PISTIKE//
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33470 Dátum: 2017 Június, 06, 19:47:46 »
Hali!
Olyan problémám van,hogy klímatisztítás után a levegő befuvóknál kellemetlen(bűz) jön befelé. :$
Vkinek vmi Ăśtlet?
306 Grey EvolutionÂŽ :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Nem elérhető atttakacs

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Szeptember, 23, 12:32:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33471 Dátum: 2017 Június, 06, 21:47:59 »
Sziasztok! Attila vagyok DunaĂşjvĂĄrosbĂłl, ma csatlakoztam az oldalhoz :)
2 hĂłnapja vettem egy 1999-es 1.4 benzines 306ot.
A tulaj közölte, hogy nyáron oda kell figyelni mert felmegy a víz. Elvittem szerelőhöz, azt mondta a ventillátor be van kötve, működik.
Most, hogy bejĂśtt a nagy meleg, csak csutkĂĄra felcsavart fĹątĂŠssel tudok kĂśzlekedni, mert 5km utĂĄn mĂĄr majdnem pirosban van a mutatĂł :(
Valaki tudna segĂ­teni?
Holnap leengedem a hűtővizet, átmosom a rendszert trisóval, feltöltöm új hűtővízzel hátha....
Leálláskor a kiegyenlítő tartály sziszegő hangot ad! Sajnos nem csak egy kígyó szorult be :)
Üdv

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33472 Dátum: 2017 Június, 07, 19:25:57 »
Sziasztok! Attila vagyok DunaĂşjvĂĄrosbĂłl, ma csatlakoztam az oldalhoz :)
2 hĂłnapja vettem egy 1999-es 1.4 benzines 306ot.
A tulaj közölte, hogy nyáron oda kell figyelni mert felmegy a víz. Elvittem szerelőhöz, azt mondta a ventillátor be van kötve, működik.
Most, hogy bejĂśtt a nagy meleg, csak csutkĂĄra felcsavart fĹątĂŠssel tudok kĂśzlekedni, mert 5km utĂĄn mĂĄr majdnem pirosban van a mutatĂł :(
Valaki tudna segĂ­teni?
Holnap leengedem a hűtővizet, átmosom a rendszert trisóval, feltöltöm új hűtővízzel hátha....
Leálláskor a kiegyenlítő tartály sziszegő hangot ad! Sajnos nem csak egy kígyó szorult be :)
Üdv

Szia!

Trisót szerintem hanyagold. Az egész hűtő átmelegszik? Alul is, felül is? Ha nem, akkor termosztát csere megoldja a gondot. Nézd meg indítás után, hogy a motorról a hűtőre menő vastag cső kemény-e. Ha igen, akkor hengerfej gyanús.

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33473 Dátum: 2017 Június, 08, 08:17:17 »
Sziasztok! Attila vagyok DunaĂşjvĂĄrosbĂłl, ma csatlakoztam az oldalhoz :)
2 hĂłnapja vettem egy 1999-es 1.4 benzines 306ot.
A tulaj közölte, hogy nyáron oda kell figyelni mert felmegy a víz. Elvittem szerelőhöz, azt mondta a ventillátor be van kötve, működik.
Most, hogy bejĂśtt a nagy meleg, csak csutkĂĄra felcsavart fĹątĂŠssel tudok kĂśzlekedni, mert 5km utĂĄn mĂĄr majdnem pirosban van a mutatĂł :(
Valaki tudna segĂ­teni?
Holnap leengedem a hűtővizet, átmosom a rendszert trisóval, feltöltöm új hűtővízzel hátha....
Leálláskor a kiegyenlítő tartály sziszegő hangot ad! Sajnos nem csak egy kígyó szorult be :)
Üdv

Hali!

Az enyém kapott egy kisebb hőmérsékleten nyitó termosztátot (79fokos) és mégis melegszik :))
A hĂźtő jĂł, mĂĄr volt kimosva a rendszer nem fengerfelyes s mĂŠgis melegszik mongyuk nekkem beindul a venti mikor 98 kornyeken van a viz s szĂŠpen viszahĂźt nincs para mĂĄr egy pĂĄr ĂŠve igy jĂĄrkĂĄlok velle  biggrin

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33474 Dátum: 2017 Június, 19, 12:32:20 »
Üdv!
Elsősorban az évjáratok közti különbségeket ismerőktől kérdezném:
az én '95-ös S1-esemre fel szerelhető az 1998-as korosztály (nem tudom, S mennyi) hűtőrács + fényszóró + spoiler + gépház tető?
Köszi a segítséget, vásárlás előtt állok.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33475 Dátum: 2017 Június, 19, 21:03:54 »
Üdv!
Elsősorban az évjáratok közti különbségeket ismerőktől kérdezném:
az én '95-ös S1-esemre fel szerelhető az 1998-as korosztály (nem tudom, S mennyi) hűtőrács + fényszóró + spoiler + gépház tető?
Köszi a segítséget, vásárlás előtt állok.

Igen.
1998-ban S2 volt, de lényegében a fényszórók belső kialakítása, és a lökhárító, amelyek különböznek S2 és S3 között. Tehát szinte mindegy, hogy melyikre építed át. Zárhíd is másik kell, és némi elektromos munkára is készülj, mert a fényszórók bekötése más, S3-nál a fényszórómagasság-állító sem ugyanolyan csatlakozós, és az oldalirányjelzők sem. A motorháztetőhöz gázteleszkópok is dukálnak S2-től.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33476 Dátum: 2017 Június, 20, 13:02:24 »
Igen.
1998-ban S2 volt, de lényegében a fényszórók belső kialakítása, és a lökhárító, amelyek különböznek S2 és S3 között. Tehát szinte mindegy, hogy melyikre építed át. Zárhíd is másik kell, és némi elektromos munkára is készülj, mert a fényszórók bekötése más, S3-nál a fényszórómagasság-állító sem ugyanolyan csatlakozós, és az oldalirányjelzők sem. A motorháztetőhöz gázteleszkópok is dukálnak S2-től.

Ez mind meg van azóta, de nem véletlen mutatta elsőre hátulról -mert az tökéletes.
Az eleje kapott egy nagyot..
Ha a zárhíd jó még, akkor is kéne egy lökös, meg egy balos fényszóró kompletten, és a gépháztető kalapálós/fényezős :(
Belseje is szuper, a műszercsoportot felejtettem el megnézni, hogy óra, vagy fordszámmérő van-e benne.
Mindegy, mert úgysem tudom, hová húzzam a kábelt a fordszámmérőnek.
Gondolkodom erősen a vásárláson.
KĂśszi a segĂ­tsĂŠget, tegnap mĂŠg nem tudtam.

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33477 Dátum: 2017 Június, 23, 09:27:11 »
Halli!

HELP!!!

Szükségem volna egy porvédő gumiharangra a ball oldali féltengelyre és annak is a váltó felöli csuklójához...
A gond hogy a csuklĂł nem kerek hanem kanĂĄlisos mint a kĂŠppen ĂŠs ojan gumiharangot nem talĂĄlok seholsem  bored

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1PoMbKpXXXXcZXVXXq6xXFXXXR/Inner-Cv-Joint-Drive-Shaft-CV-Axle-for-Peugeot-307-406-206-407-Partner-407-306.jpg_640x640.jpg

Ha vallaki kitudna segiteni egy kĂłdal ĂśrĂźlnek....  _pug

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33478 Dátum: 2017 Június, 23, 21:50:49 »
Sziasztok!

Ha már volt téma korábban, elnézést... A kérdésem: a plüss huzatok az ajtók belső oldalán sajnos a kilincsek környékén megereszkedett. Nem túl vészes, de nem is túl esztétikus. Tudom, hogy ez típushiba (már ha lehet annak nevezni az eleve nem túl tartósra tervezett kivitelezést), de hátha van rá valami házi megoldás. Voltam egy kárpitosnál, aki nem biztatott: szerinte ezt (a gyári, levált anyagot) nem lehet újra megragasztani (legalábbis tartósan nem), hanem újra kell kárpitozni... Van valakinek valami használható ötlete, tapasztalata? Nekem kifejezetten tetszik a gyári kárpit, nem szívesen cserélném le, nem beszélve a felmerülő - amúgy nem irtóztatóan nagy - költségekről...

Köszi előre is! :)

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33479 Dátum: 2017 Július, 04, 19:47:14 »
Sziasztok!

Ha már volt téma korábban, elnézést... A kérdésem: a plüss huzatok az ajtók belső oldalán sajnos a kilincsek környékén megereszkedett. Nem túl vészes, de nem is túl esztétikus. Tudom, hogy ez típushiba (már ha lehet annak nevezni az eleve nem túl tartósra tervezett kivitelezést), de hátha van rá valami házi megoldás. Voltam egy kárpitosnál, aki nem biztatott: szerinte ezt (a gyári, levált anyagot) nem lehet újra megragasztani (legalábbis tartósan nem), hanem újra kell kárpitozni... Van valakinek valami használható ötlete, tapasztalata? Nekem kifejezetten tetszik a gyári kárpit, nem szívesen cserélném le, nem beszélve a felmerülő - amúgy nem irtóztatóan nagy - költségekről...

Köszi előre is! :)

Nem lĂŠtezne mĹąkĂśdő, bevĂĄlt megoldĂĄs?  ???

Nem elérhető Geronimo

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 51
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Július, 23, 08:11:40
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33480 Dátum: 2017 Július, 04, 21:46:13 »
Nem lĂŠtezne mĹąkĂśdő, bevĂĄlt megoldĂĄs?  ???

Kollégám nem főállásban de nagyon remek kárpitos igaz, hogy elsősorban bútorokat csinál, de kormányt és váltót is bőrözött már szerintem nem feladat neki. Én a hátsó ajtóknál patex multiragasztóval próbáltam két hét nyári meleg nem tett jót neki rondább lett mint előtte. Megy majd a kollégámhoz. Ha érdekel kérdezek neked árat.
update: Nagyon hasonlĂł plĂźss anyagot biztosan talĂĄlni.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33481 Dátum: 2017 Július, 05, 09:47:29 »
Kollégám nem főállásban de nagyon remek kárpitos igaz, hogy elsősorban bútorokat csinál, de kormányt és váltót is bőrözött már szerintem nem feladat neki. Én a hátsó ajtóknál patex multiragasztóval próbáltam két hét nyári meleg nem tett jót neki rondább lett mint előtte. Megy majd a kollégámhoz. Ha érdekel kérdezek neked árat.
update: Nagyon hasonlĂł plĂźss anyagot biztosan talĂĄlni.

Kedves vagy, köszönöm, kárpitos ismerősöm nekem is van, ő is hasonlót ajánlott. Engem csak az érdekelt volna, hogy menthető-e a gyári, levált kárpit... Sajnos úgy tűnik, nem...

Nem elérhető Geronimo

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 51
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Július, 23, 08:11:40
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33482 Dátum: 2017 Július, 05, 09:50:26 »
Kedves vagy, köszönöm, kárpitos ismerősöm nekem is van, ő is hasonlót ajánlott. Engem csak az érdekelt volna, hogy menthető-e a gyári, levált kárpit... Sajnos úgy tűnik, nem...
Igazán nincs mit! En eleve ugy vettem a paripát hogy a kilincs alól mar ki volt jőve a kárpit próbáltam ragasztani de a fent említett sikerrel!

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33483 Dátum: 2017 Július, 05, 18:40:58 »
Igazán nincs mit! En eleve ugy vettem a paripát hogy a kilincs alól mar ki volt jőve a kárpit próbáltam ragasztani de a fent említett sikerrel!

Gondolkodom a dolgon. Igazából az autó most is eléggé jó állapotban kívül-belül is, de én pl. előbb költenék az apróbb (valószínűleg jég okozta) benyomódásokra a karosszérián. Elsőre nem is vehetők észre, de engem azért zavarnak, van belőle kb. 3-4 db.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33484 Dátum: 2017 Július, 05, 18:45:51 »
KÖRKÉRDÉS:

Nagy valószínűséggel cserés a főfékhenger. Nem sürgős a dolog, van fék, de eléggé hervadtan fog a fék (a fékpedál alsó harmadán alakul ki a fékhatás). Most kellett két első fékcsövet cserélni, és a légtelenítés után jött elő ez a probléma. Régebbi autókon állítólag előfordul.

Van esetleg itt a topicon valaki, akitől (vagy aki révén) kedvezményesen lehetne alkatrészhez jutni? Jobb fajtát keresnék (pl. TRW). Megköszönném, ha valaki adna árajánlatot (akár itt, akár privátban). 2001-es, S3-as, 1.6-os benzines az autó.

Nagyon szépen köszönöm előre is!

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33485 Dátum: 2017 Július, 05, 18:50:43 »
KÖRKÉRDÉS:

Nagy valószínűséggel cserés a főfékhenger. Nem sürgős a dolog, van fék, de eléggé hervadtan fog a fék (a fékpedál alsó harmadán alakul ki a fékhatás). Most kellett két első fékcsövet cserélni, és a légtelenítés után jött elő ez a probléma. Régebbi autókon állítólag előfordul.

Van esetleg itt a topicon valaki, akitől (vagy aki révén) kedvezményesen lehetne alkatrészhez jutni? Jobb fajtát keresnék (pl. TRW). Megköszönném, ha valaki adna árajánlatot (akár itt, akár privátban). 2001-es, S3-as, 1.6-os benzines az autó.

Nagyon szépen köszönöm előre is!

Ki milyen mĂĄrkĂĄt javasolna? LPR, Toplan pl. jĂł?

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33486 Dátum: 2017 Július, 05, 19:01:50 »
Honnan tudom megĂĄllapĂ­tani, hogy Bendix vagy ATE tĂ­pusĂş a fĂŠkrendszerem? (Nincs ABS az autĂłban...)

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33487 Dátum: 2017 Július, 06, 00:59:25 »
Honnan tudom megĂĄllapĂ­tani, hogy Bendix vagy ATE tĂ­pusĂş a fĂŠkrendszerem? (Nincs ABS az autĂłban...)

Üdv!

http://optikoop.com.mk/autoparts/peugeot/306/1.6/brake/brake-master-cylinder/?of=m273;t15554;s10126

Itt beazonosĂ­thatod. Ha mĂŠg a fĂŠkbetĂŠteket is beazonosĂ­tod, ami az autĂłdon van,  ennek alapjĂĄn, akkor mĂŠg biztosabb lehetsz benne.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33488 Dátum: 2017 Július, 06, 09:49:10 »
Üdv!
Vettem donornak egy S2-őt az S1-hez.. Tudom, vicces. De szép lesz majd egyszer.
Az S1-et úgy szerelem, mintha mindig azt csináltam volna, az S2-n az első ajtó kárpitnál bontásnál elakadtam.
Az elektromos ablak kapcsolókat kell kiszedni előbb, vagy mi fogja középen?
Van szimmetrikusan mindkét oldalon lyuk, de abban nem látok semmit, főleg csavart nem.
KĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33489 Dátum: 2017 Július, 06, 15:01:46 »
Üdv!

http://optikoop.com.mk/autoparts/peugeot/306/1.6/brake/brake-master-cylinder/?of=m273;t15554;s10126

Itt beazonosĂ­thatod. Ha mĂŠg a fĂŠkbetĂŠteket is beazonosĂ­tod, ami az autĂłdon van,  ennek alapjĂĄn, akkor mĂŠg biztosabb lehetsz benne.

Hello!

Köszönöm! Az orosz nyelv egy dolog :) (a Google-fordító segít), de a kérdés inkább az, hogy hogyan tudom beazonosítani a fékbetéteket? Főleg az elsőkre gondolok, gondolom, ez számít. (Ezeket nem cseréltem, fogalmam sincs, milyen lehet benne...) Valahogy a főfékhengerről nem derül ki az információ?

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33490 Dátum: 2017 Július, 06, 16:21:36 »
Üdv!
Vettem donornak egy S2-őt az S1-hez.. Tudom, vicces. De szép lesz majd egyszer.
Az S1-et úgy szerelem, mintha mindig azt csináltam volna, az S2-n az első ajtó kárpitnál bontásnál elakadtam.
Az elektromos ablak kapcsolókat kell kiszedni előbb, vagy mi fogja középen?
Van szimmetrikusan mindkét oldalon lyuk, de abban nem látok semmit, főleg csavart nem.
KĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!

Szia, az alakemelő kapcsolókat én oldalról, középtájon pici csavarhúzóval szoktam megemelni. Csatit (vagy csatikat, ha villanytükrös) le, alatta egy csavar, azt ki.
Tükörháromszöget puszta kézzel is lehet, hogy le tudod emelni, de ha nem megy, oldalról óvatosan nyúlj alá. A kárpiton ettől kissé lefelé van egy gumidugó. Azt ki, az alatt is van egy torx tartócsavar. Az ajtóbehúzó alsó felén is alulról van egy ugyanolyan torx, azt is ki. Eztán már csak a bolhák tarják. A zár gombját nem kell bolygatni, S2-tól sokkal egyszerűbbé tették, csak át kell emelni a kárpitot. Jóval egyszerűbb tehát az S2-es kárpitbontás, mint az S1.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33491 Dátum: 2017 Július, 07, 07:26:55 »
Szia, az alakemelő kapcsolókat én oldalról, középtájon pici csavarhúzóval szoktam megemelni. Csatit (vagy csatikat, ha villanytükrös) le, alatta egy csavar, azt ki.
Tükörháromszöget puszta kézzel is lehet, hogy le tudod emelni, de ha nem megy, oldalról óvatosan nyúlj alá. A kárpiton ettől kissé lefelé van egy gumidugó. Azt ki, az alatt is van egy torx tartócsavar. Az ajtóbehúzó alsó felén is alulról van egy ugyanolyan torx, azt is ki. Eztán már csak a bolhák tarják. A zár gombját nem kell bolygatni, S2-tól sokkal egyszerűbbé tették, csak át kell emelni a kárpitot. Jóval egyszerűbb tehát az S2-es kárpitbontás, mint az S1.

KĂśszĂśnĂśm!
Tükör takaró le van már szedve, a gumidugó is a csavarral, de akkor a el.ablak emelőt kell még kiszedni.
Meg akkor az ajtĂłbehĂşzĂł alatti "lyuk" vĂĄr mĂŠg felderĂ­tĂŠsre. Onnan akkor hiĂĄnyzik a dugĂł ezek szerint.
Bekukkoltam lĂĄmpĂĄval, de nem sokat lĂĄttam, nem adom fel akkor.


Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33492 Dátum: 2017 Július, 07, 08:25:32 »
KĂśszĂśnĂśm!
Tükör takaró le van már szedve, a gumidugó is a csavarral, de akkor a el.ablak emelőt kell még kiszedni.
Meg akkor az ajtĂłbehĂşzĂł alatti "lyuk" vĂĄr mĂŠg felderĂ­tĂŠsre. Onnan akkor hiĂĄnyzik a dugĂł ezek szerint.
Bekukkoltam lĂĄmpĂĄval, de nem sokat lĂĄttam, nem adom fel akkor.

Az ajtĂłbehĂşzĂł alsĂł rĂŠszĂŠn a lyuk szabadon ĂĄll, nincs hozzĂĄ semmifĂŠle ledugĂłzĂĄs.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33493 Dátum: 2017 Július, 07, 09:51:34 »
Hello!

Köszönöm! Az orosz nyelv egy dolog :) (a Google-fordító segít), de a kérdés inkább az, hogy hogyan tudom beazonosítani a fékbetéteket? Főleg az elsőkre gondolok, gondolom, ez számít. (Ezeket nem cseréltem, fogalmam sincs, milyen lehet benne...) Valahogy a főfékhengerről nem derül ki az információ?
Üdv!
Az oldal egyĂŠbkĂŠnt macedĂłn,  angolul vannak a főfĂŠkhenger adatai, ha megnyitod az adott főfĂŠkhengernĂŠl a kis fĂźlet akkor minden ott van, hogy mihez valĂł.
 A fĂŠkbetĂŠtet kiszereled, lemĂŠred ĂŠs beazonosĂ­tod. A fĂŠkbetĂŠtek is ott vannak fenn egy mĂĄsik oldalon.
http://optikoop.com.mk/autoparts/peugeot/306/1.6/brake/brake-pad-set/?of=m273;t15554;s10130

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33494 Dátum: 2017 Július, 07, 12:08:05 »
Hello!

Köszönöm! Az orosz nyelv egy dolog :) (a Google-fordító segít), de a kérdés inkább az, hogy hogyan tudom beazonosítani a fékbetéteket? Főleg az elsőkre gondolok, gondolom, ez számít. (Ezeket nem cseréltem, fogalmam sincs, milyen lehet benne...) Valahogy a főfékhengerről nem derül ki az információ?

Szia.

Ha adsz egy alvĂĄzszĂĄmot megtudom nĂŠzni.

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33495 Dátum: 2017 Július, 07, 12:14:55 »
Ki milyen mĂĄrkĂĄt javasolna? LPR, Toplan pl. jĂł?

Hali!

Nekem a Trw valamiĂŠrt nem volt jĂł, Ăşgyhogy unixos Samko lett.
Ha küldessz alvázszámot meg tudom nézni, vagy úgy tudod megállapítani, hogy lennie kell matricának a fékszervódobon, valamint a kivezetések száma kell a főfékről és azok nagysága (egyforma nagyságú az első és a hátsó vagy nem).

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33496 Dátum: 2017 Július, 07, 14:22:11 »
Üdv!
Az oldal egyĂŠbkĂŠnt macedĂłn,  angolul vannak a főfĂŠkhenger adatai, ha megnyitod az adott főfĂŠkhengernĂŠl a kis fĂźlet akkor minden ott van, hogy mihez valĂł.
 A fĂŠkbetĂŠtet kiszereled, lemĂŠred ĂŠs beazonosĂ­tod. A fĂŠkbetĂŠtek is ott vannak fenn egy mĂĄsik oldalon.
http://optikoop.com.mk/autoparts/peugeot/306/1.6/brake/brake-pad-set/?of=m273;t15554;s10130

Szia! ElnĂŠzĂŠst a macedĂłnoktĂłl, tĂŠnyleg nem orosz... KĂśszi! :)

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33497 Dátum: 2017 Július, 07, 14:24:57 »
Kala ĂŠs Kolin:

KĂśszĂśnĂśm Nektek is. Az alvĂĄzszĂĄm:
VF37ANFTF33283089

(A Trw-ről sok jót olvastam, és drágább is, mint a Samko. Az ATE és a Ferodo is eléggé jók állítólag.)

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33498 Dátum: 2017 Július, 10, 10:25:59 »
Az ajtĂłbehĂşzĂł alsĂł rĂŠszĂŠn a lyuk szabadon ĂĄll, nincs hozzĂĄ semmifĂŠle ledugĂłzĂĄs.

Meg van, nagy nehezen, a csavart felfelĂŠ talĂĄltam meg.
KĂĄrpit lenn, ĂŠs ki is van tisztĂ­tva, vĂĄrja a beszerelĂŠst.
Nagyon kĂśszĂśnĂśm!
A hátsó ajtók, a kormány kerék, első ülések, és a váltóbox átépítve már, mintha új autóm lenne.. :)
Most jĂśnnek majd a kĂĄbeles dolgok, amiket (mindent szinte) ĂĄt kell kĂśtni, mert mĂĄs.
TĂŠnyleg, a kĂśzponti zĂĄr "agya" hol van, ha van egyĂĄltalĂĄn?
A volt tulaj a bal 1 ĂźlĂŠs alatt mondta, de ott semmi..

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33499 Dátum: 2017 Július, 10, 10:47:46 »
Meg van, nagy nehezen, a csavart felfelĂŠ talĂĄltam meg.
KĂĄrpit lenn, ĂŠs ki is van tisztĂ­tva, vĂĄrja a beszerelĂŠst.
Nagyon kĂśszĂśnĂśm!
A hátsó ajtók, a kormány kerék, első ülések, és a váltóbox átépítve már, mintha új autóm lenne.. :)
Most jĂśnnek majd a kĂĄbeles dolgok, amiket (mindent szinte) ĂĄt kell kĂśtni, mert mĂĄs.
TĂŠnyleg, a kĂśzponti zĂĄr "agya" hol van, ha van egyĂĄltalĂĄn?
A volt tulaj a bal 1 ĂźlĂŠs alatt mondta, de ott semmi..

A jobb hĂĄtsĂł ĂźlĂŠs hĂĄttĂĄmlĂĄja alatt talĂĄlod, a lemezre alulrĂłl felcsavarozva.

 


Google PageRank