Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966014 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Guruka

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3600 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 14:58:39 »
csavarokat meg hĂşzzni...

Nem az illesztések felől jön a hang, hanem a műszerfal közepe körülről, vagy lehet, hogy van olyan csavar amiről nem tudok. :)

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3601 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 15:39:44 »
Nem az illesztések felől jön a hang, hanem a műszerfal közepe körülről, vagy lehet, hogy van olyan csavar amiről nem tudok. :)

sztem tuti van olyan..  ;D :-))

Guruka

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3602 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 16:08:33 »
csavarokat meg hĂşzzni...

Nem az illesztések felől jön a hang, hanem a műszerfal közepe körülről, vagy lehet, hogy van olyan csavar amiről nem tudok. :)
sztem tuti van olyan..  ;D :-))

A hétvégén átnézem, mert most nincs zene az autóban és elég idegesítő.

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3603 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 18:55:01 »
JeladĂł nincs hozzĂĄ,csak az ĂłrĂĄt ĂĄrulom.
http://www.vatera.hu/peugeot_306_km_ora_35351640.html
Az ĂĄr irĂĄnyĂĄr ;)

na mind1 akkor majd kivariĂĄlom, de erre a mĹąszerfalra mindenkĂŠpp vevő lennĂŠk ha mĂŠg meglesz kb 1-2 hĂŠt mulva is csak most sajna mĂŠg ennyi keret se ĂĄll rendelkezĂŠsre nameg a kĂśtelező is kijĂśtt  :-\

merre lakolsz?

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3604 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 01:20:14 »
Csak egy javaslat, nem akarok ellenreklĂĄmot csinĂĄlni senkinek, de a MOL olajat ĂŠn nem javaslom.
Sztem megĂŠrdemel ennĂŠl jobbat is az az autĂł.
A gyĂĄri (talĂĄn Esso) hajtĂłmĹąolaj (2 liter) 4000,-Ft alatt van mĂĄrkakereskedĂŠsben...

Hello

Most nem ĂŠrdemel jobbat mert gonosz volt  ;D Amugy majd a kĂśvetkező olajcserĂŠnĂŠl, 30 ezer km utĂĄn majd esso-t kap, a motorban is esso van csak most perpill ez az olaj volt kĂŠznĂŠl a szerelőnĂŠl ugyhogy ezt kapta!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3605 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 01:24:27 »
Amugy a dolog happy end-el zárult, a váltó be lett rakva, be is stimmelt rendesen, nincs is semmi baja neki, nem zajos 1-ik sebesség se, minden sebességet szépen reccsenés nélkül bevesz, és ami feltünt, hogy nagyon pontos! Bár ez sztem a jó szerelőknek köszönhető, a kuplungom is beállították, most nagyon puha és kényelmes lett! Mostantól hozzájuk hordom a kocsit mert jó áron nagyon jól összerakják az autót :)))

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3606 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 01:30:49 »
TesĂĄk!!!

Mi van akkor ha ĂŠn az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretnĂŠm cserĂŠlni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnĂŠk tĂśbb biztosĂ­tĂĄst fizetni, de jĂł lenne egy nagyobb moci a "TĹązgĂłlyĂłba"!!!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3607 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 02:11:43 »
Ami a sedan tipusú gk-ra jó hátsó lökős, az nagyon elütne az 5 ajtós változatétól?

A galériában van egy fehér Sedan, és teccik a hátsó lökőse!!!

KĂŠrdĂŠs!!!

Hogy ĂĄllna, egy hasonlĂł lĂśkős egy  5ajtĂłs gĂŠpen?

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3608 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 08:19:28 »
TesĂĄk!!!

Mi van akkor ha ĂŠn az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretnĂŠm cserĂŠlni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnĂŠk tĂśbb biztosĂ­tĂĄst fizetni, de jĂł lenne egy nagyobb moci a "TĹązgĂłlyĂłba"!!!

nemsok, csak Ăşj forgalmi (+illetĂŠk), mĹąszaki, zĂśldkĂĄrtya, plusz moci, ĂŠs a munkadĂ­j.. tisztĂĄra megĂŠri..  :-! :-))

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3609 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 08:46:46 »
na mind1 akkor majd kivariĂĄlom, de erre a mĹąszerfalra mindenkĂŠpp vevő lennĂŠk ha mĂŠg meglesz kb 1-2 hĂŠt mulva is csak most sajna mĂŠg ennyi keret se ĂĄll rendelkezĂŠsre nameg a kĂśtelező is kijĂśtt  :-\

merre lakolsz?

Nem kell kapkodni,szerintem meg lesz mĂŠg 1-2 hĂŠt mĂşlva is ;) AmĂşgy Szegeden lakok ,de postĂĄn keresztĂźl minden megoldhatĂł.

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3610 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 09:16:11 »
TesĂĄk!!!

Mi van akkor ha ĂŠn az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretnĂŠm cserĂŠlni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnĂŠk tĂśbb biztosĂ­tĂĄst fizetni, de jĂł lenne egy nagyobb moci a "TĹązgĂłlyĂłba"!!!

Egyszer az ĂŠn fejemben is motoszkĂĄlt ez a gondolat, de hamar elfelejtettem. A papĂ­rmunka kb. annyi mint a motor! Nem szĂĄmolva azt a pĂĄr hetet(hĂłnapot), amit a KF szĂśszmĂśtĂśl rajta.

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3611 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 09:21:23 »
nemsok, csak Ăşj forgalmi (+illetĂŠk), mĹąszaki, zĂśldkĂĄrtya, plusz moci, ĂŠs a munkadĂ­j.. tisztĂĄra megĂŠri..  :-! :-))

Így már akkor inkább nem nagyon izgat!!!

KĂĄr, hogy csak Ăşgy nem lehet kicserĂŠlni a Mocit!!!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3612 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 09:49:48 »
Amugy a dolog happy end-el zárult, a váltó be lett rakva, be is stimmelt rendesen, nincs is semmi baja neki, nem zajos 1-ik sebesség se, minden sebességet szépen reccsenés nélkül bevesz, és ami feltünt, hogy nagyon pontos! Bár ez sztem a jó szerelőknek köszönhető, a kuplungom is beállították, most nagyon puha és kényelmes lett! Mostantól hozzájuk hordom a kocsit mert jó áron nagyon jól összerakják az autót :)))
Azt el mered árulni, ki ez a korrekt szerelő? Nincs kizárva, hogy egyszer nekem is szükségem lehet rá...

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3613 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 10:54:46 »
TesĂĄk!!!

Mi van akkor ha ĂŠn az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretnĂŠm cserĂŠlni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnĂŠk tĂśbb biztosĂ­tĂĄst fizetni, de jĂł lenne egy nagyobb moci a "TĹązgĂłlyĂłba"!!!
Erre a kérdésedre pontos választ kapsz Jesi kollégától ő már ezeken tul van.Én a helyedben elfelejteném ezt a dolgot mert ahoz hogy ezt mind meg valositsd sok pénz ,jó szaki ,és nem csak a motor cseréből áll a mutatvány ,ott már elektronika ,futomü stb,stb a papir munkáról nem beszélve amihez kell egy hivatalos átalakitási engedély mert ,az igaz ,hogy tipus azonos motort raksz bele ,de nagyobb a teljesitménye ,és ehhez szinte ugyanugy kell átépiteni a kocsit mint ahogy az kigőrdült a szalagrol ,értve a fékrendszertől kezdve a többi okosságik. Az átalakitási engedély sem kevés pénz ,és nagyon szigoru feltételekkel adják csak meg. Viszont ha minden áron Xsi motor az álmod akkor vegyél egyet kmpletten minden tartozékával ,és cseréld ki persze nem hivatalosan ,csak müszakira tedd vissza a kis brutál 1.4-es erő forrásodat,azt hali. :-! :-!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3614 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 11:00:19 »
Erre a kérdésedre pontos választ kapsz Jesi kollégától ő már ezeken tul van.Én a helyedben elfelejteném ezt a dolgot mert ahoz hogy ezt mind meg valositsd sok pénz ,jó szaki ,és nem csak a motor cseréből áll a mutatvány ,ott már elektronika ,futomü stb,stb a papir munkáról nem beszélve amihez kell egy hivatalos átalakitási engedély mert ,az igaz ,hogy tipus azonos motort raksz bele ,de nagyobb a teljesitménye ,és ehhez szinte ugyanugy kell átépiteni a kocsit mint ahogy az kigőrdült a szalagrol ,értve a fékrendszertől kezdve a többi okosságik. Az átalakitási engedély sem kevés pénz ,és nagyon szigoru feltételekkel adják csak meg. Viszont ha minden áron Xsi motor az álmod akkor vegyél egyet kmpletten minden tartozékával ,és cseréld ki persze nem hivatalosan ,csak müszakira tedd vissza a kis brutál 1.4-es erő forrásodat,azt hali. :-! :-!

arrĂłl nem is beszĂŠlve, hogy ha mĂĄr egyszer "Ăşj" motort ĂŠpĂ­t be az ember, akkor egy kisebb nagygenerĂĄl is rĂĄfĂŠr az ujdonsĂźltre...  :D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3615 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 11:29:26 »
Azt el mered árulni, ki ez a korrekt szerelő? Nincs kizárva, hogy egyszer nekem is szükségem lehet rá...

ElĂĄrulhatom, de dunaĂşjvĂĄrosi, nemtudom te hova valĂłsi vagy  8)

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3616 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 11:44:36 »
ElĂĄrulhatom, de dunaĂşjvĂĄrosi, nemtudom te hova valĂłsi vagy  8)
HĂĄt nem tĂşl komoly a tĂĄvolsĂĄg mezőfalvĂĄig.  :-!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3617 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 13:50:12 »
nemsok, csak Ăşj forgalmi (+illetĂŠk), mĹąszaki, zĂśldkĂĄrtya, plusz moci, ĂŠs a munkadĂ­j.. tisztĂĄra megĂŠri..  :-! :-))

ĂĄllitĂłlag: plusz regadĂł kĂźlĂśmbĂśzet!
de szerintem meg csak akkor ha nem magyar a moci...

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3618 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 18:12:38 »
Na ma szĂŠpen le mostam a motort a kocsiban...

AzĂłta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
RemĂŠlem reggelre ki szĂĄrad ĂŠs mehetek a dolgomra...

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3619 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 20:50:18 »
Na ma szĂŠpen le mostam a motort a kocsiban...

AzĂłta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
RemĂŠlem reggelre ki szĂĄrad ĂŠs mehetek a dolgomra...

Az nekem is rĂĄfĂŠrne, de kĂŠrdĂŠs, hogy mit kĂĄrosĂ­tok, illetve mit nem!!!

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3620 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 05:43:29 »
Az nekem is rĂĄfĂŠrne, de kĂŠrdĂŠs, hogy mit kĂĄrosĂ­tok, illetve mit nem!!!

erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hĂźlyesĂŠget beszĂŠlek  ;D

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3621 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 08:24:56 »
erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hĂźlyesĂŠget beszĂŠlek  ;D

jĂłl beszĂŠlsz!

Ma probĂĄltam meg be inditani ĂŠs szĂŠpen jĂĄrt mind a 4 henger! szĂłval baja nem lesz max 1napig nem lehet hasznĂĄlni!!!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3622 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 09:26:26 »
erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hĂźlyesĂŠget beszĂŠlek  ;D

igy-igy.. ha precizebb akarsz lenni, akkor veszel egy virĂĄgpermetezőt, meg egy flakon brigĂŠciolt.. kĂśrbe"permetezed" vele a mocit, majd hagyod egy kicsit, had hasson a cucc, majd gőzborotva..  :-!

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3623 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:01:48 »
Tegnap beszélgettem édesapámmal és keményen le akart beszélni arról,hogy beszereljem légzsákkal a kormány ,mert így is képes felrobbani...Ismer valaki olyan szakember aki ezzel foglalkozik?? Megpróbáljak kiszedni belőle a légzsákot vagy jobban járok ha eladom az egészet?

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3624 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:20:03 »
Tegnap beszélgettem édesapámmal és keményen le akart beszélni arról,hogy beszereljem légzsákkal a kormány ,mert így is képes felrobbani...Ismer valaki olyan szakember aki ezzel foglalkozik?? Megpróbáljak kiszedni belőle a légzsákot vagy jobban járok ha eladom az egészet?
Hát volt már olyan, akinek a képébe robbant, de ott az agya betegedett meg, az hozta működésbe. Ha csak úgy magától be tudna indulni, senki sem lenne biztonságban!!! Ha nem kezded el kalapálni, vagy elektromosan vezérelegetni, akkor nyugodtan kiszerelheted belőle(eladni ugyan nem nagyon lehet, mert ha valakinek elszólja magát, ott a kormányt is cserélni kell), de ha bennehagyod, akkor sem fog történni semmi. Én biztosan nem vacakolnák vele 1 percet sem, főleg, hogy előttem is van egy. :-!

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3625 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:23:40 »
Hát volt már olyan, akinek a képébe robbant, de ott az agya betegedett meg, az hozta működésbe. Ha csak úgy magától be tudna indulni, senki sem lenne biztonságban!!! Ha nem kezded el kalapálni, vagy elektromosan vezérelegetni, akkor nyugodtan kiszerelheted belőle(eladni ugyan nem nagyon lehet, mert ha valakinek elszólja magát, ott a kormányt is cserélni kell), de ha bennehagyod, akkor sem fog történni semmi. Én biztosan nem vacakolnák vele 1 percet sem, főleg, hogy előttem is van egy. :-!

Persze,én is erre gondoltam.Előtted azért van,mert az autódban gyárilag van benne. Az enyémben sose volt és csak azért vettem meg ,mert egy újabb gyári kormányra vágytam.

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3626 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:26:59 »
Persze,én is erre gondoltam.Előtted azért van,mert az autódban gyárilag van benne. Az enyémben sose volt és csak azért vettem meg ,mert egy újabb gyári kormányra vágytam.
Igen ez így van, de neked is gyári kormányod van(lesz), gyári légzsákkal, és nekem sem durran a képembe, tehát neked sem fog... Ráadásul ha abból szép piros tetővasalt járműböl származik esetleg, akkor még ütésre sem robban!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3627 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:23:29 »
Persze,én is erre gondoltam.Előtted azért van,mert az autódban gyárilag van benne. Az enyémben sose volt és csak azért vettem meg ,mert egy újabb gyári kormányra vágytam.

nem kap ĂĄramot akkor mi inditja meg benne a piroteknikĂĄt?
szerintem ha nem kap ĂĄramot akkor akĂĄr egy tank is ĂĄt mehete rajta akkor sem fog fel robbani benne a cucc!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3628 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:24:24 »
Tegnap beszélgettem édesapámmal és keményen le akart beszélni arról,hogy beszereljem légzsákkal a kormány ,mert így is képes felrobbani...Ismer valaki olyan szakember aki ezzel foglalkozik?? Megpróbáljak kiszedni belőle a légzsákot vagy jobban járok ha eladom az egészet?

hát sztem nyugodtan tedd be, nem fog az kidurranni, de ha biztosra akarsz menni, beszélj egy szakemberrel! Kiszedni meg ki tudnád, de csak a kormány középső takaró elemmel együtt (amin az oroszlán is van), legalábbis igy láttam 1-2 helyen..

nem kap ĂĄramot akkor mi inditja meg benne a piroteknikĂĄt?
szerintem ha nem kap ĂĄramot akkor akĂĄr egy tank is ĂĄt mehete rajta akkor sem fog fel robbani benne a cucc!
pontosan..

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3629 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:36:03 »
Na ma szĂŠpen le mostam a motort a kocsiban...

AzĂłta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
RemĂŠlem reggelre ki szĂĄrad ĂŠs mehetek a dolgomra...

Nekem is le kellene pucolnom a motort mert a hengerfejtömítésem szar volt, és verte az olajat, most csupa olaj takony az egész, és rongyal lehetetlen lepucolni mert nem férek be a kis zegzugokba! A váltóm is le kéne pucolni mert most amikor meg lett töltve, ment mellé is mert olyan pici a töltőnyílás, hogy a mesterlövész se találna bene pontosan, de ha meg tölcsért faragunk bele akkor nem megy le az olaj mert a levegő nem tud hol kijönni!!!
SzĂłval vĂĄrom a mosĂĄsi javaslatokat amivel nem juttatom vissza a kocsit megint a fĂŠlhalĂĄlba  ;D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3630 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:42:37 »
igy-igy.. ha precizebb akarsz lenni, akkor veszel egy virĂĄgpermetezőt, meg egy flakon brigĂŠciolt.. kĂśrbe"permetezed" vele a mocit, majd hagyod egy kicsit, had hasson a cucc, majd gőzborotva..  :-!

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3631 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:43:29 »
Van egy spray,rĂĄkĂŠrdezek majd a nevĂŠre. Nekem alul azzal pucoltĂĄk a motort-vĂĄltĂłt.
DĂśbbenetes,de rĂĄfĂşjtĂĄk,ĂŠs kĂŠsz,nyom nĂŠlkĂźl tĂźnt el minden redva,egy ujjal hozĂĄ nem nyĂşltak,nem dĂśrzsĂślgettĂŠk,meg semmi.

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3632 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:44:23 »
erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hĂźlyesĂŠget beszĂŠlek  ;D

Én is gőzborotvára gondoltam, és nem itthoni mosásra!!!

Szerintem nem hĂźlyesĂŠg amit mondasz!!!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3633 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:53:10 »
Van egy spray,rĂĄkĂŠrdezek majd a nevĂŠre. Nekem alul azzal pucoltĂĄk a motort-vĂĄltĂłt.
DĂśbbenetes,de rĂĄfĂşjtĂĄk,ĂŠs kĂŠsz,nyom nĂŠlkĂźl tĂźnt el minden redva,egy ujjal hozĂĄ nem nyĂşltak,nem dĂśrzsĂślgettĂŠk,meg semmi.

Ha ez Ă­gy van, akkor engem is ĂŠrdekelne!!!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3634 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:54:13 »
Én is gőzborotvára gondoltam, és nem itthoni mosásra!!!

Szerintem nem hĂźlyesĂŠg amit mondasz!!!
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annĂĄl viszont nagy a vĂ­znyomĂĄs! És hĂĄt ĂŠn mĂĄr lĂĄttam olyan sebessĂŠg-jeladĂłt, amit gőzborotvĂĄs mosĂĄs utĂĄn cserĂŠlni kellett, ĂŠs olyan hĹątőt is, aminek a lamellĂĄit Ăśsszehajtogatta az előbb emlĂ­tett berendezĂŠs. TermĂŠszetes a hĹątő sem volt javĂ­thatĂł...  :-\

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3635 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:58:51 »
Van egy spray,rĂĄkĂŠrdezek majd a nevĂŠre. Nekem alul azzal pucoltĂĄk a motort-vĂĄltĂłt.
DĂśbbenetes,de rĂĄfĂşjtĂĄk,ĂŠs kĂŠsz,nyom nĂŠlkĂźl tĂźnt el minden redva,egy ujjal hozĂĄ nem nyĂşltak,nem dĂśrzsĂślgettĂŠk,meg semmi.

Igen ez a spray engem is nagyon ĂŠrdekelne :)

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3636 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:01:58 »
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annĂĄl viszont nagy a vĂ­znyomĂĄs! És hĂĄt ĂŠn mĂĄr lĂĄttam olyan sebessĂŠg-jeladĂłt, amit gőzborotvĂĄs mosĂĄs utĂĄn cserĂŠlni kellett, ĂŠs olyan hĹątőt is, aminek a lamellĂĄit Ăśsszehajtogatta az előbb emlĂ­tett berendezĂŠs. TermĂŠszetes a hĹątő sem volt javĂ­thatĂł...  :-\

Én a gőzborotvát azért hanyagolnám, mert tele van elektromos cuccal a motortél aminek mint jól tudjuk árt a víz, és nincs kedvem véletlenün sem cserélni az ECU-t mert 1 zárlattól tönkremegy

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3637 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:02:04 »
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annĂĄl viszont nagy a vĂ­znyomĂĄs! És hĂĄt ĂŠn mĂĄr lĂĄttam olyan sebessĂŠg-jeladĂłt, amit gőzborotvĂĄs mosĂĄs utĂĄn cserĂŠlni kellett, ĂŠs olyan hĹątőt is, aminek a lamellĂĄit Ăśsszehajtogatta az előbb emlĂ­tett berendezĂŠs. TermĂŠszetes a hĹątő sem volt javĂ­thatĂł...  :-\

Csak az a kérdés,miként használod. Nekem gőzborotvával (is) csinálták a teljes motortér mosást,semmiben nem esett kár,minden működik azóta is. Egy szalonnázó kés is lehet halálos fegyver,ha ****kalap kezébe kerül...

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3638 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:06:30 »
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annĂĄl viszont nagy a vĂ­znyomĂĄs! És hĂĄt ĂŠn mĂĄr lĂĄttam olyan sebessĂŠg-jeladĂłt, amit gőzborotvĂĄs mosĂĄs utĂĄn cserĂŠlni kellett, ĂŠs olyan hĹątőt is, aminek a lamellĂĄit Ăśsszehajtogatta az előbb emlĂ­tett berendezĂŠs. TermĂŠszetes a hĹątő sem volt javĂ­thatĂł...  :-\

Akkor mit javasolsz tesa?

Nekem ki kĂŠne mosni a motorteret, mert nagyon koszos, ĂŠs jobb lenne ha tiszta lenne!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3639 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:11:24 »
Csak az a kérdés,miként használod. Nekem gőzborotvával (is) csinálták a teljes motortér mosást,semmiben nem esett kár,minden működik azóta is. Egy szalonnázó kés is lehet halálos fegyver,ha ****kalap kezébe kerül...


Naja!!!

Ha Ăźgyesen csinĂĄlod, akkor nem lehet baj!!!

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3640 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:14:26 »
Íme a tegnap vásárolt cuccok:

REMUS sportkipufogĂł:
mĂŠg egy kicsit igazĂ­tani kell rajta,mert nagyon lent van.



HĂĄtsĂł ajtĂłba valĂł gyĂĄri kĂśzponti motor:


KormĂĄny:


KormĂĄny mĂśgĂśtti burkolat:


GyĂĄri pĂłtfĂŠklĂĄmpa:


s2/s2 oldalkĂĄrpit tartĂł fĂźlek:

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3641 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:20:31 »
Na ma szĂŠpen le mostam a motort a kocsiban...

AzĂłta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
RemĂŠlem reggelre ki szĂĄrad ĂŠs mehetek a dolgomra...
HĂĄt ha jĂłl vissza gondoltok nekem is volt egy szivĂĄsom az alvĂĄzmosĂĄsosakcioval.Nekem a vizhĂśfok jeladĂł szĂ­vatott meg, eggy csepp viz miatt.HĂĄt azĂłta nincs alvĂĄzmosĂĄs.A motorteret pedig pucovĂĄlom kĂŠzzel.De ĂŠn is jelentkeznĂŠk a spray-re.

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3642 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:42:28 »
HĂĄt ha jĂłl vissza gondoltok nekem is volt egy szivĂĄsom az alvĂĄzmosĂĄsosakcioval.Nekem a vizhĂśfok jeladĂł szĂ­vatott meg, eggy csepp viz miatt.HĂĄt azĂłta nincs alvĂĄzmosĂĄs.A motorteret pedig pucovĂĄlom kĂŠzzel.De ĂŠn is jelentkeznĂŠk a spray-re.

Ígyvan, ezért nem merek vízzel belenyulni!
Amugy a kormĂĄnymĹąvem is olyan dzsuvĂĄs, hogy mindenki azt kĂŠrdezni, hogy folyik a szervĂł olajad? Pedig egyĂĄltalĂĄn nem engedi az olajat, csak sztem mĂŠg ĂŠletĂŠben nem lett lepucolva ĂŠs azĂŠrt olyan amilyen!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3643 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:48:34 »
Ígyvan, ezért nem merek vízzel belenyulni!
Amugy a kormĂĄnymĹąvem is olyan dzsuvĂĄs, hogy mindenki azt kĂŠrdezni, hogy folyik a szervĂł olajad? Pedig egyĂĄltalĂĄn nem engedi az olajat, csak sztem mĂŠg ĂŠletĂŠben nem lett lepucolva ĂŠs azĂŠrt olyan amilyen!

lehet igazatok van, ĂŠn nyugodt szĂ­vvel megcsinĂĄltam a lejjebb leĂ­rt mĂłdon, ĂŠs ezutĂĄn is meg fogom..

Antony

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3644 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:33:24 »
Üdv mkinek :)

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3645 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:42:43 »
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annĂĄl viszont nagy a vĂ­znyomĂĄs! És hĂĄt ĂŠn mĂĄr lĂĄttam olyan sebessĂŠg-jeladĂłt, amit gőzborotvĂĄs mosĂĄs utĂĄn cserĂŠlni kellett, ĂŠs olyan hĹątőt is, aminek a lamellĂĄit Ăśsszehajtogatta az előbb emlĂ­tett berendezĂŠs. TermĂŠszetes a hĹątő sem volt javĂ­thatĂł...  :-\

értelemszerüem mindent lehet csak ésszel, alapvető, hogy nem fogom 5 centiről ráengedni a finom alkatrészre azt az x bar nyomást amig a motorblokk nyugodtan kaphatja 3 centiről is ha kell. Csak tudni kell mi hol van, és hol mit lehet.

btw én tisztítottam a hűtő lamelláit is gőzborotvával, két dologra kell figyelni: tisztes távolságból, és merőlegesen a lamellákra.

Én a gőzborotvát azért hanyagolnám, mert tele van elektromos cuccal a motortél aminek mint jól tudjuk árt a víz, és nincs kedvem véletlenün sem cserélni az ECU-t mert 1 zárlattól tönkremegy

12V-os feszültségen nincs olyan kicsi ellenállása a víznek, hogy akkora áram folyhasson rajta ami akár egy tranzisztort is hazavághatna az ECU-ban lévő IC-kben de még máshol se. Attol nem kell félni, hogy zárlat lesz mert azt biztos, hogy nem lesz. Csalakozásokon kialakulhat átmeneti ellenállás amíg nedves, ez okozhat érdekes dolgokat, mint pl csak 2 hengeressé redukálja a kocsit a megdszáradás idejéig, de elmúlik. Amugyis az ECU-d csak akkor mehet tönkre ha egyenesen bele folyik a víz, hála az egének a háza vízhatlan. A dunába is ugorhatsz a kocsiva, ha kihúzzák és kiszárad semmi baja nem lesz. Legalábbis az ECU-nak ;D

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3646 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:53:49 »
Nekem is le kellene pucolnom a motort mert a hengerfejtömítésem szar volt, és verte az olajat, most csupa olaj takony az egész, és rongyal lehetetlen lepucolni mert nem férek be a kis zegzugokba! A váltóm is le kéne pucolni mert most amikor meg lett töltve, ment mellé is mert olyan pici a töltőnyílás, hogy a mesterlövész se találna bene pontosan, de ha meg tölcsért faragunk bele akkor nem megy le az olaj mert a levegő nem tud hol kijönni!!!
SzĂłval vĂĄrom a mosĂĄsi javaslatokat amivel nem juttatom vissza a kocsit megint a fĂŠlhalĂĄlba  ;D

simĂĄn neki eshetsz csak a computer ĂŠs trafĂłt probĂĄld kerĂźlni!

Nekem is csak azĂŠrt okozot gondot mert a 6mm-s gyertya pipĂĄba feragtam bele a 8mm-t Ă­gy be tudot folyni a vĂ­z!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3647 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:56:57 »
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annĂĄl viszont nagy a vĂ­znyomĂĄs! És hĂĄt ĂŠn mĂĄr lĂĄttam olyan sebessĂŠg-jeladĂłt, amit gőzborotvĂĄs mosĂĄs utĂĄn cserĂŠlni kellett, ĂŠs olyan hĹątőt is, aminek a lamellĂĄit Ăśsszehajtogatta az előbb emlĂ­tett berendezĂŠs. TermĂŠszetes a hĹątő sem volt javĂ­thatĂł...  :-\

miĂŠrt is nem lehet javĂ­tani?

Létezik hűtő lamela fésű megy csipesz! :) én a suliban jó pár dobált hűtőt raktam rendbe ezzel a két eszközel!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3648 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:59:16 »
Íme a tegnap vásárolt cuccok:

REMUS sportkipufogĂł:
mĂŠg egy kicsit igazĂ­tani kell rajta,mert nagyon lent van.




na kellet flexelni meg heggeszteni?
ha jĂłl nĂŠzem akkor vagy 10cm kellene feljeb rakni?

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3649 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:02:55 »
na kellet flexelni meg heggeszteni?
ha jĂłl nĂŠzem akkor vagy 10cm kellene feljeb rakni?

Ezek szerint nem jĂłl ĂŠrtelmeztem amit Ă­rtĂĄl,ĂŠn azt hittem ,hogy a vĂŠgĂŠn a csĂśvet kell heggeszteni...Na mind1.IsmĂŠt igazad volt ;D holnap viszem kipufogĂł szervizbe ĂŠs megcsinĂĄltatom.

 


Google PageRank