Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4965723 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3550 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 16:01:43 »
NĂĄndi ez fel mehetne a klub oldalra....



Rob,

ezt honnan szerezted? 406-rĂłl nincs hasonlĂł infĂł....? ::) ;)

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3551 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 16:46:18 »
Rob,

ezt honnan szerezted? 406-rĂłl nincs hasonlĂł infĂł....? ::) ;)


OFF:

ime:

Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight  Torque Output
406 1.6i XU5JP (BFZ) 1995 - 2001 Motronic MP5.1.1     90 @ 6000
406 1.8i 16v XU7JP4 (LFY) 1995 - 2001 Motronic MP5.1.1     112 @ 5500
406 1.8i 16v XU7JP4 (LFY) 1995 - 2001 Sagem SL96     112 @ 5500
406 1.8i XU7JB (LFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP20     90 @ 5000
406 2.0i 16v XU10J4R (RFV) 1995 - 2001 Motronic MP5.1.1     132 @ 5500
406 2.0i Turbo XU10J2CTE (RGX) 1997 - 2000 Motronic MP3.2     150 @ 5300
406 3.0i V6 ES9J4 (XFZ) 1997 - 2001 Motronic MP7.0     194 @ 5500
 
ON

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3552 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 17:03:00 »
NĂĄndi ez fel mehetne a klub oldalra....

Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight  Torque Output
306 1.1i TU1M (HDZ) 1997 - 2000 Magnetti Marelli FDG6     60 @ 6200
306 1.4i TU3MZ (KDX) 1993 - 1997 Mono - Motronic MA3.0     75 @ 5800
306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6     75 @ 5800
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1996 - 2001 Motronic MP7.3     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP (KFX) 1998 - 2001 Sagem SL96     75 @ 5500
306 1.6i TU5JP/Z (NFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1/7.2     90 @ 5600
306 1.6i TU5JP/L3 (NFZ) 1997 - 2001 Motronic MP5.2     88 @ 5600
306 1.8i cabrio XU7JP/Z (LFZ) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     103 @ 6000
306 1.8i cabrio XU7JPL/Z (LFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1     103 @ 6000
306 1.8i XU7JP/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 8P1A     103 @ 6000
306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96     112 @ 5500
306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     121 @ 5750
306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2     132 @ 5500
306 Rallye XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500
306 2.0i GTi-6 XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500


Rendicsek,ĂŠs hovĂĄ kerĂźljĂśn?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3553 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 18:22:05 »
Rendicsek,ĂŠs hovĂĄ kerĂźljĂśn?

gondolom a mĂźszaki cuccba vagy ahova illik! :D

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3554 Dátum: 2007 Szeptember, 17, 18:51:30 »
NĂĄndi ez fel mehetne a klub oldalra....

Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight  Torque Output
306 1.1i TU1M (HDZ) 1997 - 2000 Magnetti Marelli FDG6     60 @ 6200
306 1.4i TU3MZ (KDX) 1993 - 1997 Mono - Motronic MA3.0     75 @ 5800
306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6     75 @ 5800
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1996 - 2001 Motronic MP7.3     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     75 @ 5500
306 1.4i TU3JP (KFX) 1998 - 2001 Sagem SL96     75 @ 5500
306 1.6i TU5JP/Z (NFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1/7.2     90 @ 5600
306 1.6i TU5JP/L3 (NFZ) 1997 - 2001 Motronic MP5.2     88 @ 5600
306 1.8i cabrio XU7JP/Z (LFZ) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     103 @ 6000
306 1.8i cabrio XU7JPL/Z (LFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1     103 @ 6000
306 1.8i XU7JP/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 8P1A     103 @ 6000
306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96     112 @ 5500
306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P     121 @ 5750
306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2     152 @ 6500
306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2     132 @ 5500
306 Rallye XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500
306 2.0i GTi-6 XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP     167 @ 6500


Igen rĂĄd szĂĄmĂ­tottam! Biztos voltam hogy megtalĂĄlod a belinkelt MalĂĄj kluboldalon!

JĂĄr a + pont! :-!

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3555 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 09:35:05 »
Sziasztok,
lenne egy problémám. Teljes hülyeséget mutat a benzin szintmérőm.
Azt mĂĄr megszoktam, hogy van tĹąrĂŠse lassabban ĂĄll be az ĂŠrtekekre stb...
De most már másodszor van az, hogy teli tankolásnál 15 literig megy fel, de több 10 km után is. Azután fél tanknál már el kezd villágítani a lámpa. Multkor (tudtam, hogy hüllyeséget mutat), de világító lámpánál teletnakoltam az autót, és alig 30 liter ment bele, a mutató felkúszott 15 literre. A következő 300 km alatt nem is volt hajlandó feljebb mennit, sőt most 310km-mel már megint villágít az üres a tank lámpa...
Valakinek van valami Ăśtlete? Lehet elektromos gond?

KĂśszi!
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3556 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 09:54:05 »
Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.

A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).

Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.

A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.

A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)

Megforrasztottam, ĂŠs mĂĄr kĂŠsz is. Tavaj nyĂĄr Ăłta mĹąkĂśdik is gond nĂŠlkĂźl.

Valami hasonlĂł gond lehet nĂĄlad is szerintem.

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3557 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 10:11:12 »

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3558 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 10:32:15 »
Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.

A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).

Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.

A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.

A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)

Megforrasztottam, ĂŠs mĂĄr kĂŠsz is. Tavaj nyĂĄr Ăłta mĹąkĂśdik is gond nĂŠlkĂźl.

Valami hasonlĂł gond lehet nĂĄlad is szerintem.
KĂśszi! MegnĂŠzem!
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3559 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 13:58:21 »
Sziasztok,
lenne egy problémám. Teljes hülyeséget mutat a benzin szintmérőm.
Azt mĂĄr megszoktam, hogy van tĹąrĂŠse lassabban ĂĄll be az ĂŠrtekekre stb...
De most már másodszor van az, hogy teli tankolásnál 15 literig megy fel, de több 10 km után is. Azután fél tanknál már el kezd villágítani a lámpa. Multkor (tudtam, hogy hüllyeséget mutat), de világító lámpánál teletnakoltam az autót, és alig 30 liter ment bele, a mutató felkúszott 15 literre. A következő 300 km alatt nem is volt hajlandó feljebb mennit, sőt most 310km-mel már megint villágít az üres a tank lámpa...
Valakinek van valami Ăśtlete? Lehet elektromos gond?

KĂśszi!

NĂĄlam is vilĂĄgĂ­t, de csak azĂŠrt mert nincs benne benga!!! ;D ;D ;D

AmĂşgy mennyit lehet elmenni kb, ha vilĂĄgĂ­t a lĂĄmpa?

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3560 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 14:01:20 »
NĂĄlam is vilĂĄgĂ­t, de csak azĂŠrt mert nincs benne benga!!! ;D ;D ;D

AmĂşgy mennyit lehet elmenni kb, ha vilĂĄgĂ­t a lĂĄmpa?

NĂĄlam most valamivel tĂśbb, mint 400 km-t  ;D
EgyĂŠbbkĂŠnt ez volt mĂĄr tĂŠma, ĂŠs aszem gĂŠpkĂśnyv alapjĂĄn 5 liter van mĂŠg benne, de majd kijavĂ­tanak.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3561 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 15:11:57 »
Hello

Vettem våltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pÜzsóÊ volt, de azt mondtåk, hogy gond nÊlkßl råmegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A szåmozås is stimmel az enyÊmmel, csak a szåm vÊgÊn eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalĂĄbb az 1.6-osĂŠnak a difi mĹąvĂŠt nem tudja szĂŠtkĂźldeni az 1.4-es motor ez jĂł :)

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3562 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 15:27:45 »
Hello

Vettem våltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pÜzsóÊ volt, de azt mondtåk, hogy gond nÊlkßl råmegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A szåmozås is stimmel az enyÊmmel, csak a szåm vÊgÊn eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalĂĄbb az 1.6-osĂŠnak a difi mĹąvĂŠt nem tudja szĂŠtkĂźldeni az 1.4-es motor ez jĂł :)

A fĂŠltengely fogszĂĄmtĂłl fĂŠlek, de remĂŠlem stimmelni fog!!!

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3563 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 15:36:50 »
NĂĄlam is vilĂĄgĂ­t, de csak azĂŠrt mert nincs benne benga!!! ;D ;D ;D

AmĂşgy mennyit lehet elmenni kb, ha vilĂĄgĂ­t a lĂĄmpa?
Tudtommal ha világit a lámpa általában 50km-ert tudsz vele megtenni még biztonságosan ,persze nem ugy ,hogy 160-nal repesztesz,és nem a csucs forgalom kellős közepén a nagy dugoban, tehát normál uton 80,as tempoval kb 50 km meg tehető biztonságosan .Csak akkor van gáz ha csal a mutatod mint mondjuk kispiros kollégánál csak nem felfelé hanem lefelé,mert akkor lehet ,hogy csak 15 km -ert teszel meg és megáll a kocsid. ;D ;D

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3564 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:16:26 »
Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm. :-\

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3565 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:44:16 »
Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm. :-\

Csak speciĂĄlis szerszĂĄm kell hozzĂĄ... :D Bocsi!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3566 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:54:24 »
Hello

Vettem våltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pÜzsóÊ volt, de azt mondtåk, hogy gond nÊlkßl råmegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A szåmozås is stimmel az enyÊmmel, csak a szåm vÊgÊn eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalĂĄbb az 1.6-osĂŠnak a difi mĹąvĂŠt nem tudja szĂŠtkĂźldeni az 1.4-es motor ez jĂł :)

Amugy a vĂĄltĂł zsĂ­r, minden sebessĂŠget vesz, ĂŠs a fĂśtengelyt amikor megforgatom minden ebessĂŠget ki is hajt!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3567 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 16:55:01 »
Tudtommal ha világit a lámpa általában 50km-ert tudsz vele megtenni még biztonságosan ,persze nem ugy ,hogy 160-nal repesztesz,és nem a csucs forgalom kellős közepén a nagy dugoban, tehát normál uton 80,as tempoval kb 50 km meg tehető biztonságosan .Csak akkor van gáz ha csal a mutatod mint mondjuk kispiros kollégánál csak nem felfelé hanem lefelé,mert akkor lehet ,hogy csak 15 km -ert teszel meg és megáll a kocsid. ;D ;D

ĂŠn az S1 km csoportal el mentem mĂŠg 120-130km-t...
most meg az S3 ĂłrĂĄval meg nem merek 10-20km-nĂŠl tĂśbbet menni (egyszer mĂĄr be kellet tĂłlni a kĂştra a kicsikĂŠt szerencsĂŠre csak pĂĄr mĂŠter kellet)!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3568 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 17:10:40 »
ĂŠn az S1 km csoportal el mentem mĂŠg 120-130km-t...
most meg az S3 ĂłrĂĄval meg nem merek 10-20km-nĂŠl tĂśbbet menni (egyszer mĂĄr be kellet tĂłlni a kĂştra a kicsikĂŠt szerencsĂŠre csak pĂĄr mĂŠter kellet)!

Én kamionnal jártam így, 20 litykó gázolajat hoztak utánam!!!

AzĂŠrt remĂŠlem nem kell majd tologatnom a kocsimat!!! :P

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3569 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 17:54:16 »
KĂśszi! MegnĂŠzem!
hát én már legalább 4szer szedetem szét az üzemanyag szívatyút.Cseréltem a szívatyút magát,de a szintjelzővel én sem boldogultam.Még most sem tőkéletesen mutat.De már lassan megszokom.

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3570 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 18:04:07 »

Tapasztalatok olcsĂł gertyĂĄkrĂłl:

-NGK V-elektrĂłdĂĄs: 3200 egy garnitĂşra. Nagyon klafa  :) kb 15000 km-ig  >:(
-Bosch SuperPlus: ittrium elektĂłdĂĄs (nem iridium), most 3700 a unixtrade-nĂŠl. Ma pakoltam be. 2500-as fordulatig teljesen normĂĄlis, aztĂĄn mintha bekapcsolna a nitrĂł, leszabĂĄlyzĂĄsig Ăşgy megy mint az ĂĄllat! Kettesbe 100 fĂślĂśtt szabĂĄlyoz, ĂŠs 140 utĂĄn kĂśnyĂśrĂśg a nĂŠgyesĂŠrt ('93 1.4 XR)! Bitang jĂł, de hogy meddig bĂ­rja az mĂŠg kĂŠrdĂŠses.

Ettől függetlenül lassan ideje lesz bekukucskálnom a hengerfej alá (még 50km és 236 000 :)), mint ahogy a kuzinom teszi most a hatéves oktávjával...

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3571 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 18:50:57 »
Tapasztalatok olcsĂł gertyĂĄkrĂłl:

-NGK V-elektrĂłdĂĄs: 3200 egy garnitĂşra. Nagyon klafa  :) kb 15000 km-ig  >:(
-Bosch SuperPlus: ittrium elektĂłdĂĄs (nem iridium), most 3700 a unixtrade-nĂŠl. Ma pakoltam be. 2500-as fordulatig teljesen normĂĄlis, aztĂĄn mintha bekapcsolna a nitrĂł, leszabĂĄlyzĂĄsig Ăşgy megy mint az ĂĄllat! Kettesbe 100 fĂślĂśtt szabĂĄlyoz, ĂŠs 140 utĂĄn kĂśnyĂśrĂśg a nĂŠgyesĂŠrt ('93 1.4 XR)! Bitang jĂł, de hogy meddig bĂ­rja az mĂŠg kĂŠrdĂŠses.

Ettől függetlenül lassan ideje lesz bekukucskálnom a hengerfej alá (még 50km és 236 000 :)), mint ahogy a kuzinom teszi most a hatéves oktávjával...

El kell keserítselek, de a gyertyának semmi köze nincs a leszabályozáshoz! Ráadásul a KM órád is csal egy cseppet, ha 100 fölött tudsz menni 2.-ban, ugyanis váltótol függően ez az érték 90, vagy 95 lehet 1.4-es motornál. ;)

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3572 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 19:05:55 »
El kell keserítselek, de a gyertyának semmi köze nincs a leszabályozáshoz! Ráadásul a KM órád is csal egy cseppet, ha 100 fölött tudsz menni 2.-ban, ugyanis váltótol függően ez az érték 90, vagy 95 lehet 1.4-es motornál. ;)

UgyanĂşgy 6250-nĂŠl szabĂĄlyoz, ez termĂŠszetes, de ahogy odĂĄig eljut! Nem Ăşgy ĂŠrtettem hogy tĂśbbet forogna a gĂŠp, hanem Ăşgy hogy rohadtul hĂşz  ;D Azt hogy csal azt elhiszem hogy lehetsĂŠges, miutĂĄn kb 50x szedtem mĂĄr szĂŠt az Ăłracsoportot  ;) Akkor helyesbĂ­tenĂŠk: 92,5-nĂŠl dadog le kettesben ĂŠs 130 utĂĄn kĂśnyĂśrĂśg a nĂŠgyesĂŠrt! Ezt akkor rendesen elkamillĂĄztam, de a lĂŠnyeg hogy nagyon jĂł ĂŠrzĂŠs most tĂśvig nyomni a gĂĄzt ĂŠs ez az Ăşj gyertyĂĄknak kĂśszĂśnhető. MĂĄr csak az kĂŠrdĂŠses, hogy meddig bĂ­rjĂĄk.

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3573 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 21:29:51 »
Hello

Vettem våltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pÜzsóÊ volt, de azt mondtåk, hogy gond nÊlkßl råmegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A szåmozås is stimmel az enyÊmmel, csak a szåm vÊgÊn eb61 helyett eb88 van!?!?!?!

Viszont legalĂĄbb az 1.6-osĂŠnak a difi mĹąvĂŠt nem tudja szĂŠtkĂźldeni az 1.4-es motor ez jĂł :)

Na egy kis utĂĄnajĂĄrĂĄs utĂĄn (mĂĄr fejből fĂşjom a p. 306 vĂĄltĂłkat ;D) rĂĄjĂśttem, hogy Ăśsszesen 5 fĂŠle vĂĄltĂł kĂłdĂş (MA , BE4/5 , BE3/6 , 4HP14 , AL4) vĂĄltĂłval gyĂĄrtottĂĄk a 306-ost! Az enyĂŠmben most "MA" vĂĄltĂłkĂłdĂş van, de az Ăşj 1.6-os vĂĄltĂł is "MA" vĂĄltĂłkĂłdĂş, tehĂĄt lĂŠnyegĂŠben megegyező  ??? BĂĄr kĂźlső alapjĂĄn is 100%-ban megegyezik a 2 vĂĄltĂł, tehĂĄt szerintem az 1.6-ost ĂŠs az 1.4-est nagyjĂĄbĂłl ugyan azzal a vĂĄltĂłval szereltĂŠk fel?!?!

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3574 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 22:32:46 »
hello

Fiuk hogy lehet a fĂŠltengelyt szĂŠtszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint fĂŠltengelyeshez vinni.

Nem elérhető pirinyo

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.628
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 13
  • :2015 Augusztus, 09, 18:33:07
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3575 Dátum: 2007 Szeptember, 18, 22:54:44 »
hello

Fiuk hogy lehet a fĂŠltengelyt szĂŠtszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint fĂŠltengelyeshez vinni.
Én egyszer szétszedtem,de többé nem állok neki!
"Letiporhatnak,de meg nem győzhetnek,vádolhatnak,de meg nem hazudtolhatnak,elvehetik életed,de nem vehetik el igazságod."

Nem elérhető Jesi

  • FĂźred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.578
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 190
  • :2013 Január, 13, 16:22:52
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3576 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 06:12:45 »
hello

Fiuk hogy lehet a fĂŠltengelyt szĂŠtszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint fĂŠltengelyeshez vinni.

Nem nagy ügy... kerék le, tengelyvéganya le (légkulcs, vagy hidegvágó előny...), alsó talpast szétköt, aztán féltengely ki...
2.0T 8v (nem dĂ­zel)= ;D

Nem elérhető Jesi

  • FĂźred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.578
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 190
  • :2013 Január, 13, 16:22:52
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3577 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 06:14:24 »
Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm. :-\

Igen, kell hozzá pár spéci eszköz... én legyártottam magamnak ezeket, csak még nem volt időm kipróbálni a sajátomon. Jobban jársz, ha elviszed egy szakihoz.
2.0T 8v (nem dĂ­zel)= ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3578 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 19:48:09 »
hĂĄhĂĄhĂĄ

MegszĂ­vtam, a fĂŠltengelyek tehermentesĂ­tői 2mm-el vastagabbak az ĂŠn 1.4-es motoromhoz, mint az 1.6-ĂŠhoz! Na ebben hol a logika?  ;D
A vĂĄltĂł mm pontosan felmegy a motorra, rĂĄ is illik tĂśkĂŠletesen, de a fĂŠltengelyek nem stimmelnek ami felettĂŠbmĂłd vicces, a vĂĄltĂł 95-Ăśs 1.6 306-ĂŠ volt, az enyĂŠm 93-as 1.4 306!
Na mind1 holnap megyek vissza szekszĂĄrdra, ĂŠs a fĂŠltengelyeket elcsereberĂŠljĂźk!

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3579 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 20:01:31 »
hĂĄhĂĄhĂĄ

MegszĂ­vtam, a fĂŠltengelyek tehermentesĂ­tői 2mm-el vastagabbak az ĂŠn 1.4-es motoromhoz, mint az 1.6-ĂŠhoz! Na ebben hol a logika?  ;D
A vĂĄltĂł mm pontosan felmegy a motorra, rĂĄ is illik tĂśkĂŠletesen, de a fĂŠltengelyek nem stimmelnek ami felettĂŠbmĂłd vicces, a vĂĄltĂł 95-Ăśs 1.6 306-ĂŠ volt, az enyĂŠm 93-as 1.4 306!
Na mind1 holnap megyek vissza szekszĂĄrdra, ĂŠs a fĂŠltengelyeket elcsereberĂŠljĂźk!
hát nem iriggyellek cimbora az utobbi időben eléggé rád jár a rud, de fel a fejjel most már közel a cél. :-! :-! ;D ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3580 Dátum: 2007 Szeptember, 19, 20:21:33 »
hát nem iriggyellek cimbora az utobbi időben eléggé rád jár a rud, de fel a fejjel most már közel a cél. :-! :-! ;D ;D

HĂĄt ja, csak ĂŠpp remĂŠlem, hogy van olyan fĂŠltengely a bontĂłba aminek stimmel a a fogszĂĄm a kerĂŠkagyba, ĂŠs belefĂŠr a vĂĄltĂłba!
Az ĂŠrdekessĂŠg az, hogy a differenciĂĄl mĹą felĂśli fĂŠltengely csatlakozĂĄs elmĂŠletileg ugyan olyan mindegyiknĂŠl (papiron) ĂŠs csak a kerĂŠkagy oldali fogaskerĂŠknĂŠl vĂĄltozhat a fogszĂĄm!

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3581 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 09:13:10 »
Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.

A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).

Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.

A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.

A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)

Megforrasztottam, ĂŠs mĂĄr kĂŠsz is. Tavaj nyĂĄr Ăłta mĹąkĂśdik is gond nĂŠlkĂźl.

Valami hasonlĂł gond lehet nĂĄlad is szerintem.
Na szétszedtem, szerencsére - sajnos nekem nem ilyen gondom van. Nálan az a gond, hogy az "úszót" kézzel is nehéz mozgatni, és már a fémkeretnél egy kicsit meg is van kopva. Az érintkezővel nincs gond, szépen felment fullra meg üresre is kézzel mozgatva, igaz kell hozzá némi erő. Azt nem értem, hogy egyszere mitől kezdhet el ennyire "szorulni". Lehet ezzel valamit kezdeni vagy cserélni kell. Gondolom az, hogy kezd kopni az úszó nem jól jel, de azt nem hiszem, hogy a kopott rész miatt nem elég nehéz, hogy a benzin mozgassa.
Ja és van valami szakszerű módja, hogy hogyan lehet kivenni a benzinszintmérőt, mert mi rövid próbálkozások után eléggé nekiestünk, és ugye lesz egy kör még, mert ez így nem jó....
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 25
  • :2015 Április, 17, 21:40:24
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3582 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 13:51:24 »
Igen, kell hozzá pár spéci eszköz... én legyártottam magamnak ezeket, csak még nem volt időm kipróbálni a sajátomon. Jobban jársz, ha elviszed egy szakihoz.

Tudnál képet vagy rajzot mutatni a "spéci eszközökről"?
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3583 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 14:29:58 »
Na szétszedtem, szerencsére - sajnos nekem nem ilyen gondom van. Nálan az a gond, hogy az "úszót" kézzel is nehéz mozgatni, és már a fémkeretnél egy kicsit meg is van kopva. Az érintkezővel nincs gond, szépen felment fullra meg üresre is kézzel mozgatva, igaz kell hozzá némi erő. Azt nem értem, hogy egyszere mitől kezdhet el ennyire "szorulni". Lehet ezzel valamit kezdeni vagy cserélni kell. Gondolom az, hogy kezd kopni az úszó nem jól jel, de azt nem hiszem, hogy a kopott rész miatt nem elég nehéz, hogy a benzin mozgassa.
Ja és van valami szakszerű módja, hogy hogyan lehet kivenni a benzinszintmérőt, mert mi rövid próbálkozások után eléggé nekiestünk, és ugye lesz egy kör még, mert ez így nem jó....

csak az AC pumpĂĄval egyetembe jĂśn ki...

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3584 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 14:35:33 »
csak az AC pumpĂĄval egyetembe jĂśn ki...
Kiszedni kiszedtem, mert ugye rĂĄjĂśttem, hogy szorul, de van valami cĂŠlszerszĂĄm, vagy speckĂł mĂłdszer, hogy  hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz mĂĄsik, akkor is essek neki brutĂĄlbĂłl?
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3585 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 15:04:24 »
Kiszedni kiszedtem, mert ugye rĂĄjĂśttem, hogy szorul, de van valami cĂŠlszerszĂĄm, vagy speckĂł mĂłdszer, hogy  hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz mĂĄsik, akkor is essek neki brutĂĄlbĂłl?

pasz vagy 2éve szedtem ki AC-t a helyéről és ennyi maradt meg benne!

Viszont nekem meg valszeg AC kell cserélnam mert hosszú jobbos kanyarban (pálya felhajtó) nem szív fel elég naftát és naki áll dadogni... szerencsére van egy tarcsi egy XSiből!

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3586 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 19:08:53 »
Kiszedni kiszedtem, mert ugye rĂĄjĂśttem, hogy szorul, de van valami cĂŠlszerszĂĄm, vagy speckĂł mĂłdszer, hogy  hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz mĂĄsik, akkor is essek neki brutĂĄlbĂłl?
Szerintem nézd meg a Fridcar honlapján,lehet hogy tudnak mondani egy korekt árat.Név:Petruha László-06-1-239-0-495,hivatkozz a klubra.Nagyon segítőkészek.És van még egy szerelő ott Pesten 06-1-787-60-49 valamilyen László,ö egy spéci szívattyú szerelő.Nekem telefonon levezényelte a szívatyú cserét kérés nélkül.Persze öt is a Petruha Laci ajánlotta.Hát prosza szekerce!!!!!! :-! _pug

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3587 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 20:39:17 »
HĂĄt ja, csak ĂŠpp remĂŠlem, hogy van olyan fĂŠltengely a bontĂłba aminek stimmel a a fogszĂĄm a kerĂŠkagyba, ĂŠs belefĂŠr a vĂĄltĂłba!
Az ĂŠrdekessĂŠg az, hogy a differenciĂĄl mĹą felĂśli fĂŠltengely csatlakozĂĄs elmĂŠletileg ugyan olyan mindegyiknĂŠl (papiron) ĂŠs csak a kerĂŠkagy oldali fogaskerĂŠknĂŠl vĂĄltozhat a fogszĂĄm!

Na most segĂ­tett a bontĂłs srĂĄc, ĂŠs felhajtottunk szekszĂĄrdon egy peugeot 306 1.4i vĂĄltĂłt, a fĂŠltengelyem belement, ha minden igaz a helyĂŠre is felstimmel  :)

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3588 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 20:42:48 »
Na most segĂ­tett a bontĂłs srĂĄc, ĂŠs felhajtottunk szekszĂĄrdon egy peugeot 306 1.4i vĂĄltĂłt, a fĂŠltengelyem belement, ha minden igaz a helyĂŠre is felstimmel  :)

Épp ideje mĂĄr,hogy balszerencsĂŠs vesszőfutĂĄsod happy end-el zĂĄruljon!  :-!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3589 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 20:59:45 »
Épp ideje mĂĄr,hogy balszerencsĂŠs vesszőfutĂĄsod happy end-el zĂĄruljon!  :-!

Csak ne szĂłljuk el :D a fĂŠltengely mĂĄr stimt de hogy a motorra felmegy-e az holnap derĂźl ki, meg hogy a vĂĄltĂł hibĂĄtlan-e azis  ;D
BĂĄr hibĂĄt nem nagyon leltĂźnk rajta, picit zajos a lĂźkverc fokozat de az elmĂŠletileg mindig zajosabb a tĂśbbinĂŠl a plussz fogaskerĂŠk miatt, meg rĂĄadĂĄsul nincs olaj a ketyerĂŠben mert ugye nincsenek a tengelyek a helyĂźkĂśn, majd holnap kap 2 littyĂł (mert ugyebĂĄr az autofitt 2006 program szerint annyi kĂśll neki, ha vki mĂĄshogy tudja szoljon) friss mol 80w90-es hajtĂłmĹąolajat, azt 1 szava nem lehet!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3590 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 21:35:52 »
Csak ne szĂłljuk el :D a fĂŠltengely mĂĄr stimt de hogy a motorra felmegy-e az holnap derĂźl ki, meg hogy a vĂĄltĂł hibĂĄtlan-e azis  ;D
BĂĄr hibĂĄt nem nagyon leltĂźnk rajta, picit zajos a lĂźkverc fokozat de az elmĂŠletileg mindig zajosabb a tĂśbbinĂŠl a plussz fogaskerĂŠk miatt, meg rĂĄadĂĄsul nincs olaj a ketyerĂŠben mert ugye nincsenek a tengelyek a helyĂźkĂśn, majd holnap kap 2 littyĂł (mert ugyebĂĄr az autofitt 2006 program szerint annyi kĂśll neki, ha vki mĂĄshogy tudja szoljon) friss mol 80w90-es hajtĂłmĹąolajat, azt 1 szava nem lehet!

Csak egy javaslat, nem akarok ellenreklĂĄmot csinĂĄlni senkinek, de a MOL olajat ĂŠn nem javaslom.
Sztem megĂŠrdemel ennĂŠl jobbat is az az autĂł.
A gyĂĄri (talĂĄn Esso) hajtĂłmĹąolaj (2 liter) 4000,-Ft alatt van mĂĄrkakereskedĂŠsben...

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3591 Dátum: 2007 Szeptember, 20, 22:57:54 »
Ăźdv belĂŠtek

lenne pĂĄr kĂŠrdĂŠsem hĂĄtha remĂŠlem mindre kapok vĂĄlaszt

előszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?

másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.

harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?

negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen mĂłdszerrel mĂŠri a kerekek gĂśrdĂźlĂŠsĂŠt, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fĂŠkrendszerbe,  tovĂĄbbĂĄ ĂŠpĂ­thető-e be olyan kocsiba amiben gyĂĄrilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esĂŠlyes-e hogy beĂŠpĂ­thető vagy csilliĂł darabra kell ezĂŠrt szednem a kicsikĂŠt? (esetleg lĂĄttatok/hallottatok-e olyanrĂłl aki csinĂĄlt mĂĄr ilyet?)

előre is köszi

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3592 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 07:16:39 »
Ăźdv belĂŠtek

lenne pĂĄr kĂŠrdĂŠsem hĂĄtha remĂŠlem mindre kapok vĂĄlaszt

előszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?

másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.

harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?

negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen mĂłdszerrel mĂŠri a kerekek gĂśrdĂźlĂŠsĂŠt, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fĂŠkrendszerbe,  tovĂĄbbĂĄ ĂŠpĂ­thető-e be olyan kocsiba amiben gyĂĄrilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esĂŠlyes-e hogy beĂŠpĂ­thető vagy csilliĂł darabra kell ezĂŠrt szednem a kicsikĂŠt? (esetleg lĂĄttatok/hallottatok-e olyanrĂłl aki csinĂĄlt mĂĄr ilyet?)

előre is köszi


Nekem van egy fordulatszám mérős km órám ami eladó.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3593 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 07:18:32 »
Ăźdv belĂŠtek

lenne pĂĄr kĂŠrdĂŠsem hĂĄtha remĂŠlem mindre kapok vĂĄlaszt

előszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?

másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.

harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?

negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen mĂłdszerrel mĂŠri a kerekek gĂśrdĂźlĂŠsĂŠt, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fĂŠkrendszerbe,  tovĂĄbbĂĄ ĂŠpĂ­thető-e be olyan kocsiba amiben gyĂĄrilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esĂŠlyes-e hogy beĂŠpĂ­thető vagy csilliĂł darabra kell ezĂŠrt szednem a kicsikĂŠt? (esetleg lĂĄttatok/hallottatok-e olyanrĂłl aki csinĂĄlt mĂĄr ilyet?)

előre is köszi


1, a vĂĄltĂłbolt ĂĄttĂŠtelezve jĂśn ki!
2, az alsĂł fele ahol a kĂśdlĂĄmpa szivar gyulytĂł meg ezek vannak az le patintod ĂŠs ott lesz 2csavar, illetve ha ki veszed a rĂĄdiot akkor ott belĂźl a 2 oldalĂĄn lesz 1-1 asszem 6anya
3, nĂĄndi ĂĄrĂşl egyet emlĂŠkeim szerint
4, nem ĂŠri meg utolag be szerelni mert a futomĂźvet is le kell hozzĂĄ cserĂŠlni elĂśl hĂĄtĂşl, meg komputer csere ha ezek meg vannak akkor mĂĄr nem nagy mutatvĂĄny a ketyerĂŠt be iktatni a rendszerbe!

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3594 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:02:07 »
Szerintem nézd meg a Fridcar honlapján,lehet hogy tudnak mondani egy korekt árat.Név:Petruha László-06-1-239-0-495,hivatkozz a klubra.Nagyon segítőkészek.És van még egy szerelő ott Pesten 06-1-787-60-49 valamilyen László,ö egy spéci szívattyú szerelő.Nekem telefonon levezényelte a szívatyú cserét kérés nélkül.Persze öt is a Petruha Laci ajánlotta.Hát prosza szekerce!!!!!! :-! _pug
KĂśszĂśnĂśm nagyon szĂŠpen az infokat!
A cserealkatrĂŠszt megprĂłbĂĄlom gazdasĂĄgosan megoldani, egy bontott autĂłbĂłl ;) :D ;D
Esetleg megkĂŠrdezem őket szerelĂŠs Ăźgyben, de nem vagyok biztos, hogy kitĂŠplek te ĂĄllat mĂłdszer helyett van cĂŠlszerszĂĄm  ;D
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3595 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:17:58 »
Nekem van egy fordulatszám mérős km órám ami eladó.

gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?

1, a vĂĄltĂłbolt ĂĄttĂŠtelezve jĂśn ki!
2, az alsĂł fele ahol a kĂśdlĂĄmpa szivar gyulytĂł meg ezek vannak az le patintod ĂŠs ott lesz 2csavar, illetve ha ki veszed a rĂĄdiot akkor ott belĂźl a 2 oldalĂĄn lesz 1-1 asszem 6anya
3, nĂĄndi ĂĄrĂşl egyet emlĂŠkeim szerint
4, nem ĂŠri meg utolag be szerelni mert a futomĂźvet is le kell hozzĂĄ cserĂŠlni elĂśl hĂĄtĂşl, meg komputer csere ha ezek meg vannak akkor mĂĄr nem nagy mutatvĂĄny a ketyerĂŠt be iktatni a rendszerbe!

aham, nem tudod vĂŠletlen hogy az az ĂĄttĂŠtel az mekkora? vagy pl hogy a kilĂłmĂŠter szĂĄmlĂĄlo hĂĄny spirĂĄlfordulat utĂĄn szĂĄmol 100m-t?

kĂśszi a vĂĄlaszokat!

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3596 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:24:38 »
gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?

aham, nem tudod vĂŠletlen hogy az az ĂĄttĂŠtel az mekkora? vagy pl hogy a kilĂłmĂŠter szĂĄmlĂĄlo hĂĄny spirĂĄlfordulat utĂĄn szĂĄmol 100m-t?

kĂśszi a vĂĄlaszokat!

JeladĂł nincs hozzĂĄ,csak az ĂłrĂĄt ĂĄrulom.
http://www.vatera.hu/peugeot_306_km_ora_35351640.html
Az ĂĄr irĂĄnyĂĄr ;)

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3597 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 12:49:08 »
gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?

aham, nem tudod vĂŠletlen hogy az az ĂĄttĂŠtel az mekkora? vagy pl hogy a kilĂłmĂŠter szĂĄmlĂĄlo hĂĄny spirĂĄlfordulat utĂĄn szĂĄmol 100m-t?

kĂśszi a vĂĄlaszokat!

pasz!

Guruka

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3598 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 14:41:54 »
Sziasztok!

Elkezdett zörgő, nyikorgó hangot kiadni a műszerfalam, mit lehet ilyenkor csinálni?

Üdv,
Guruka!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3599 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 14:48:18 »
Sziasztok!

Elkezdett zörgő, nyikorgó hangot kiadni a műszerfalam, mit lehet ilyenkor csinálni?

Üdv,
Guruka!

csavarokat meg hĂşzzni...

 


Google PageRank