Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 626 627 [628] 629 630 ... 682   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4095796 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31350 Dátum: 2014 Május, 18, 21:28:47 »

Ez érdekesnek tűnik, bonyolult megcsinálni?

Hú, már jópár évvel ezelőtti történet...
Kellett egy kis panelt építeni hozzá, hogy le lehessen választani a törlőről, tehát hogy az ne induljon azonnal a mosásra.
Ez a nyáklap még megvan, a pontos bekötését viszont meg kell keresnem, hogy milyenre is terveztem...
Naplózva

Feri

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: metál zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Nagymegyer/SK
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31351 Dátum: 2014 Május, 19, 11:52:47 »

Szia!

Üdv itt! :)
Lambdaszondát, map szenzort át kellene nézni.

Aha, köszi szépen mondjuk én is arra tippeltem, hogy az lehet a rossz és milyen árban mozognak vagy esetleg valakinek nincs eladó olcsón?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31352 Dátum: 2014 Május, 19, 12:28:12 »

Aha, köszi szépen mondjuk én is arra tippeltem, hogy az lehet a rossz és milyen árban mozognak vagy esetleg valakinek nincs eladó olcsón?

Nézz szét az unix, vagy bárdi oldalán.
Naplózva

dyszilard

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 19
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1996.
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31353 Dátum: 2014 Május, 19, 22:04:57 »

Sziasztok!
A segítséget szeretnék kérni abban,hogy hol található az üzemanyagszűrő egy 96-os 1.4 SL szedanban és,hogy hogyan lehet kicserélni.

Köszi.

Üdv.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31354 Dátum: 2014 Május, 19, 22:09:17 »

Sziasztok!
A segítséget szeretnék kérni abban,hogy hol található az üzemanyagszűrő egy 96-os 1.4 SL szedanban és,hogy hogyan lehet kicserélni.

Köszi.

Üdv.

Bújj az autó alá, kb a jobb hátsó kerék előtt lesz a padlólemez alatt egy műanyag bilinccsel rögzítve (ha még nem mállott szét a gyári bilincs - ha igen, jöhet a kábelkötöző). A csatlakozóin a "kockát" be kell nyomni, és jön le a cső. Vigyázz, mert ömleni fog ki a benzin. Rongyot szorítottam rá, amíg az új szűrőt rá nem toltam. Az áramlási irányt (feljelölik rá) az új szűrőnél vedd figyelembe!
Naplózva

dyszilard

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 19
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1996.
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31355 Dátum: 2014 Május, 20, 15:08:43 »

Bújj az autó alá, kb a jobb hátsó kerék előtt lesz a padlólemez alatt egy műanyag bilinccsel rögzítve (ha még nem mállott szét a gyári bilincs - ha igen, jöhet a kábelkötöző). A csatlakozóin a "kockát" be kell nyomni, és jön le a cső. Vigyázz, mert ömleni fog ki a benzin. Rongyot szorítottam rá, amíg az új szűrőt rá nem toltam. Az áramlási irányt (feljelölik rá) az új szűrőnél vedd figyelembe!

Köszi szépen. Majd csütörtökön fekszem alá :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31356 Dátum: 2014 Május, 20, 15:31:27 »

Köszi szépen. Majd csütörtökön fekszem alá :)

Itt egy elég jó leírás:

http://laci4.uw.hu/benzinszuro.html
Naplózva

emi1986

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
    • Limitbahn
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31357 Dátum: 2014 Május, 20, 16:26:12 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki lőni S3-as pug 1.4-es vagy 1.6-os benzines autó motorteréről úgy 1 képet, hogy látszódjon a kuplung bowden?

Most állnék neki szerelni. Sokat segítene a kép.

előre is köszi.

Üdv: T
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31358 Dátum: 2014 Május, 20, 17:00:37 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki lőni S3-as pug 1.4-es vagy 1.6-os benzines autó motorteréről úgy 1 képet, hogy látszódjon a kuplung bowden?

Most állnék neki szerelni. Sokat segítene a kép.

előre is köszi.

Üdv: T


Nem nagyon fog tudni senki hasznos fotót készíteni, ugyanis célszerű az akkudoboz kiszerelésével kezdeni, de onnét meg már adja magát.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31359 Dátum: 2014 Május, 20, 17:11:44 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki lőni S3-as pug 1.4-es vagy 1.6-os benzines autó motorteréről úgy 1 képet, hogy látszódjon a kuplung bowden?

Most állnék neki szerelni. Sokat segítene a kép.

előre is köszi.

Üdv: T



Naplózva

emi1986

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
    • Limitbahn
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31360 Dátum: 2014 Május, 20, 20:22:50 »

Parizs!

Nagyon szépen köszönöm a robbantott ábrás rajzot. Hasznát vettem és kb 35 perc alatt sikerült is kicserélni a bowdent.

Üdv: Tibi






Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31361 Dátum: 2014 Május, 21, 11:02:43 »

Üdv!


Üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni szintén, webshopokban hoz elég sokfélét, különböző átmérőkkel. Mindegy, hogy melyiket választom, vagy inkább mérjem meg a mostanit és vegyek olyat? Melyik gyártó ajánlott?
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31362 Dátum: 2014 Május, 21, 11:28:33 »

Üdv!


Üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni szintén, webshopokban hoz elég sokfélét, különböző átmérőkkel. Mindegy, hogy melyiket választom, vagy inkább mérjem meg a mostanit és vegyek olyat? Melyik gyártó ajánlott?

Mindenképp mérd le, mert többféle van.
Én valami normálisabb márkát néznék, nem olyan drágák.
Nekem most épp Valeo került be.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31363 Dátum: 2014 Május, 21, 11:29:31 »

Üdv!


Üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni szintén, webshopokban hoz elég sokfélét, különböző átmérőkkel. Mindegy, hogy melyiket választom, vagy inkább mérjem meg a mostanit és vegyek olyat? Melyik gyártó ajánlott?
A csatlakozóra figyelj, S1-hez olyan kell, ahol a tömlők végén van egy ilyen kis bumszli, s2-3-hál meg már nem. Tavaly mikor cseréltük, akkor nekem is rosszat adtak először.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31364 Dátum: 2014 Május, 22, 12:50:43 »

Sziasztok
Kérdésem az lennnne, hogy a hõmérséklet kijelzőm csak villeg de nem mutat semmit.
Az óra lehet a ludas vagy a jeladó?
bekötöttem annó, annyit csinált h elindult a hőmérséklet felkúszott 70fok korulire es ennyi.
Azóta meg semmi.
Vmi tipp ?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31365 Dátum: 2014 Május, 22, 13:03:12 »

Sziasztok
Kérdésem az lennnne, hogy a hõmérséklet kijelzőm csak villeg de nem mutat semmit.
Az óra lehet a ludas vagy a jeladó?
bekötöttem annó, annyit csinált h elindult a hőmérséklet felkúszott 70fok korulire es ennyi.
Azóta meg semmi.
Vmi tipp ?

Ha csak kicsit is kontakthibás a szonda csatlakoztatása, az már nagyon meg tud tréfálni...
Naplózva

Balázs08

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Noszlop
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31366 Dátum: 2014 Május, 22, 17:21:53 »

sziasztok én nem kérdezek csak keresek :D egy bizonyos disztárcsát mert nekem hiányzik egy a szett ből és hiába keresek kutatok a neten nincs sehol :( szóval egy vagy több darab is érdekelne ebböl a fajtábol ami a képen látható !
ha valaki tudna segíteni meg köszöném :)itt a link


http://www.306klub.hu/forum/index.php?action=dlattach;topic=412.0;attach=1239;image
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31367 Dátum: 2014 Május, 22, 21:48:01 »

Ha csak kicsit is kontakthibás a szonda csatlakoztatása, az már nagyon meg tud tréfálni...

Na akkor sztem első körben szétszedem megint és megnézem
Ha sehogysem jutok előre akkor jön az hogy vagy órát vagy külső hőmérséklet érzékelőt cserélek :)
Naplózva

emi1986

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
    • Limitbahn
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31368 Dátum: 2014 Május, 23, 09:53:08 »

Sziasztok!

Nemrég cseréltem a kuplungbowdent a kocsiba, de sajnos valmai még mindig nem jó. Lehet, hogy rosszat adtak?! Meg tudjátok mondai, hogy milyen hosszúságú bowden kell az autómata állítósból, amivel tuti, hogy jó lesz? Illetve melyik márkát proferáljam a választásnál?

Évjárat:2000
Motor 1360ccm

Jó lenne egy gyors és precíz válasz.


Előre is köszi.

Üdv: Tibi
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31369 Dátum: 2014 Május, 23, 13:16:43 »

Sziasztok!

Nemrég cseréltem a kuplungbowdent a kocsiba, de sajnos valmai még mindig nem jó. Lehet, hogy rosszat adtak?! Meg tudjátok mondai, hogy milyen hosszúságú bowden kell az autómata állítósból, amivel tuti, hogy jó lesz? Illetve melyik márkát proferáljam a választásnál?

Évjárat:2000
Motor 1360ccm

Jó lenne egy gyors és precíz válasz.


Előre is köszi.

Üdv: Tibi

Ha tudsz dobni egy alvázszámot priviben, megnézem neked.
Egyébként az autómata bowdennek kell pár nap, mire beáll.
Naplózva

Balázs08

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Noszlop
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31370 Dátum: 2014 Május, 24, 15:05:52 »

sziasztok nem tudna nekem valaki küldeni peugeot szerelési kézikönyvet ?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31371 Dátum: 2014 Május, 24, 20:52:37 »

Sziasztok!

Nemrég cseréltem a kuplungbowdent a kocsiba, de sajnos valmai még mindig nem jó. Lehet, hogy rosszat adtak?! Meg tudjátok mondai, hogy milyen hosszúságú bowden kell az autómata állítósból, amivel tuti, hogy jó lesz? Illetve melyik márkát proferáljam a választásnál?

Évjárat:2000
Motor 1360ccm

Jó lenne egy gyors és precíz válasz.


Előre is köszi.

Üdv: Tibi

Nekem Cofle van most beépítve a 2001-es 1.4-es autómba, ami mechanikus utánállítós. (62 750/1  az Unix-száma)
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31372 Dátum: 2014 Május, 25, 21:30:26 »

Sziasztok.

Tud esetleg valaki ajánlani vmi jó kis sportos hangú hátsódobot?
Nem kell ,hogy üvöltsön mint egy HD és társai, azért nem akarok fejfájással küszködni 30km megtétele után, csak mondjuk olyan kellemes, de mégis sportos hangja legyen :)

Naplózva

muso

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 7
  • Autó színe: Fehérr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Héhalom
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31373 Dátum: 2014 Május, 26, 08:33:56 »

Sziasztok!
Kaptam egy Peugeot 306 -t!
A kocsi 1996 decemberébe lett gyártva !1.8  8 szelepes motor van benne!
Járó motornál lehet hallani ,hogy csörögnek a szelepek!Ezért szét lett szedve !
Kérnék egy kis segítséget ! Keresek egy alkatrészt, amit sehol sem találtam,mert nem tudom pontosan mi a neve!
Lényegében az alkatrész a vezérműtengelyt rögzíti a hengerfejhez! Öt darab van belőle,nekem sajnos középső kettő meg van sérülve!
Meg tudjátok mondani mi ennek a neve ?
http://www.kephost.com/image/Sd7
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31374 Dátum: 2014 Május, 26, 11:47:47 »

Sziasztok!
Kaptam egy Peugeot 306 -t!
A kocsi 1996 decemberébe lett gyártva !1.8  8 szelepes motor van benne!
Járó motornál lehet hallani ,hogy csörögnek a szelepek!Ezért szét lett szedve !
Kérnék egy kis segítséget ! Keresek egy alkatrészt, amit sehol sem találtam,mert nem tudom pontosan mi a neve!
Lényegében az alkatrész a vezérműtengelyt rögzíti a hengerfejhez! Öt darab van belőle,nekem sajnos középső kettő meg van sérülve!
Meg tudjátok mondani mi ennek a neve ?
http://www.kephost.com/image/Sd7

Szia!

A service box a hengerfejjel együtt hozza, így nem találtam hozzá külön cikkszámot sem:

Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31375 Dátum: 2014 Május, 26, 14:13:43 »

Nekem paragi van.egész szolíd hangja van és neten is lehet már egy tizesért venni
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31376 Dátum: 2014 Május, 26, 20:45:57 »

Nekem paragi van.egész szolíd hangja van és neten is lehet már egy tizesért venni

Nekem is paragi volt az előző autómon. Sokakkal ellentétben nekem nem volt vele bajom, használtan vettem, mielőtt felkerült a kocsira, szépen lefújtam rozsdagátlóval szóval nem rohadt sehol.
Valószinű most is az lesz fent, árban is egész tűrhető, a felfogatási pontokat meg áthegesztem hogy szépen passzoljon :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31377 Dátum: 2014 Május, 26, 21:47:00 »

Szia!

A service box a hengerfejjel együtt hozza, így nem találtam hozzá külön cikkszámot sem:



Vezérműtengely lefogató, vagy kaloda.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31378 Dátum: 2014 Május, 26, 22:13:23 »

Ez érdekesnek tűnik, bonyolult megcsinálni?

No csak ennyi a kapcsolási rajza a plusz nyomógombos/joystick-es ablakmosó bekötésnek:
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31379 Dátum: 2014 Május, 27, 09:44:30 »

Sziasztok!

Ma reggel átnézték a klímámat. Diagnózis: "valahol nagy lyuk lehet, mert egy hangyányi vákumot sem tudtunk benne képezni" Teljes felújítást javasoltak, de árat nem tudtak mondani bontás nélkül.
Valakinek teljes klíma felújítás volt már esetleg? Ha igen az mennyibe bekerült

Sanya
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Egonmester

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 120
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Velence
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • If.
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31380 Dátum: 2014 Május, 27, 10:11:42 »

Sziasztok! Ma egy olyan csodás reggelre ébredtem...szokásos módon nyitom a kocsit kulccsal majd zárom..zárás után látom hogy a kulcs fele hiányzik valószínűleg beletörött a zárba ...ötlet esetleg hogy szedjem ki valamint a további teendőkre?
Naplózva

forgacsaki

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 10
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 27
  • Lakóhely: ózd
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31381 Dátum: 2014 Május, 27, 12:20:09 »

Hátsó tárcsafékes autóm van az első féktárcsa jó hátra?
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31382 Dátum: 2014 Május, 27, 12:38:16 »

Hátsó tárcsafékes autóm van az első féktárcsa jó hátra?

Más a mérete szerintem  ::)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31383 Dátum: 2014 Május, 27, 12:43:34 »

Hátsó tárcsafékes autóm van az első féktárcsa jó hátra?
Nem.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31384 Dátum: 2014 Május, 27, 16:32:52 »

No csak ennyi a kapcsolási rajza a plusz nyomógombos/joystick-es ablakmosó bekötésnek:



Köszi, hogy előkerested!
A joystick/kapcsoló miért kétállású?(vagyis a rajz szerint inkább három)
Nekem a rádióvezérlő karon már csak egy 'állás' szabad, a többit bekötöttem a fejegységre.
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

Egonmester

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 120
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Velence
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • If.
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31385 Dátum: 2014 Május, 27, 19:17:23 »

Sziasztok! Ma egy olyan csodás reggelre ébredtem...szokásos módon nyitom a kocsit kulccsal majd zárom..zárás után látom hogy a kulcs fele hiányzik valószínűleg beletörött a zárba ...ötlet esetleg hogy szedjem ki valamint a további teendőkre?


Valakinek valami okos tanács?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31386 Dátum: 2014 Május, 27, 20:10:37 »


Köszi, hogy előkerested!
A joystick/kapcsoló miért kétállású?(vagyis a rajz szerint inkább három)
Nekem a rádióvezérlő karon már csak egy 'állás' szabad, a többit bekötöttem a fejegységre.

Azért ilyen, hogy egyszerre csak az egyik irányba lehessen a kiegészítő nyomógombbal mosást végezni.
A régi autómon a rádióvezérlő kart előre nyomva az első- hátra húzva a hátsó szélvédőt tudtam előáztatni.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31387 Dátum: 2014 Május, 27, 20:40:11 »


Valakinek valami okos tanács?

Zárcsere, a törött szárral nem lehet mit kezdeni.
Ajtókárpit le, belülről szerelhető ki a zár.
Naplózva

Egonmester

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 120
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Velence
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • If.
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31388 Dátum: 2014 Május, 27, 21:02:43 »

Zárcsere, a törött szárral nem lehet mit kezdeni.
Ajtókárpit le, belülről szerelhető ki a zár.

viszont nincs pótkulcsom..így mit lehet tenni? honnan lehet szerezni másikat? vagy milyen módon? mert elvileg a törött darab benne van a zárba...meg így a kocsit sem tudom sehova sem mozdítani :/
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31389 Dátum: 2014 Május, 27, 21:06:00 »

viszont nincs pótkulcsom..így mit lehet tenni? honnan lehet szerezni másikat? vagy milyen módon? mert elvileg a törött darab benne van a zárba...meg így a kocsit sem tudom sehova sem mozdítani :/

Ügyes zárszervizes szakember a két darab birtokában jó eséllyel majd tud készíteni egy újat.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31390 Dátum: 2014 Május, 27, 22:18:12 »

Azért ilyen, hogy egyszerre csak az egyik irányba lehessen a kiegészítő nyomógombbal mosást végezni.
A régi autómon a rádióvezérlő kart előre nyomva az első- hátra húzva a hátsó szélvédőt tudtam előáztatni.
Aha, értem, a hátsóra nem is gondoltam, mert nekem nem is működik sajna (a csövön még kijön a lé, de a fúvókán már nem).
Ha jól sejtem, akkor az 510-es az első mosó, igaz?
Hány amperes relét használtál?
(a szivattyú polaritástól függ egyébként, hogy előre vagy hátra nyomja a löttyöt?)
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31391 Dátum: 2014 Május, 27, 22:43:08 »

Sziasztok!

Ma reggel átnézték a klímámat. Diagnózis: "valahol nagy lyuk lehet, mert egy hangyányi vákumot sem tudtunk benne képezni" Teljes felújítást javasoltak, de árat nem tudtak mondani bontás nélkül.
Valakinek teljes klíma felújítás volt már esetleg? Ha igen az mennyibe bekerült

Sanya

Hello!
És mit takar az a teljes felújítás? Nekem kicsit lehúzás szaga van...
Inkább meg kellene keresni a lyukat, ehhez szoktak jobb helyeken festett gázt használni és kijavítani a hibát.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31392 Dátum: 2014 Május, 27, 22:44:54 »

Aha, értem, a hátsóra nem is gondoltam, mert nekem nem is működik sajna (a csövön még kijön a lé, de a fúvókán már nem).
Ha jól sejtem, akkor az 510-es az első mosó, igaz?
Hány amperes relét használtál?
(a szivattyú polaritástól függ egyébként, hogy előre vagy hátra nyomja a löttyöt?)
Szemes Kifli-nek volt klíma felújítása tavaly, hűtő csere, és kompresszor felújítás, és ez volt 50-60ezer körül....
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31393 Dátum: 2014 Május, 28, 07:28:04 »

Hello!
És mit takar az a teljes felújítás? Nekem kicsit lehúzás szaga van...
Inkább meg kellene keresni a lyukat, ehhez szoktak jobb helyeken festett gázt használni és kijavítani a hibát.

Keresem már a megfelelő klíma szerelőt.  ;D
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31394 Dátum: 2014 Május, 28, 08:18:59 »

Aha, értem, a hátsóra nem is gondoltam, mert nekem nem is működik sajna (a csövön még kijön a lé, de a fúvókán már nem).
Ha jól sejtem, akkor az 510-es az első mosó, igaz?
Hány amperes relét használtál?
(a szivattyú polaritástól függ egyébként, hogy előre vagy hátra nyomja a löttyöt?)

Az 510-es és az 530-as számú vezetékek az ablaktörlő kapcsolótól mennek az ablakmosó szivattyúhoz. Jól sejtetted: polaritásváltással lehet elérni, hogy előre, vagy hátra mosson. Ha jól emlékszem, akkor panelba forrasztós 20A-es relékkel készült.
A kapcsoló előtt kb 10 cm-rel elvágtam az 510-es és 530-as vezetéket, a kapott négy vezetékvég ment a relés egységhez, illetve az ablaktörlő kapcsolótól adtam neki pozitívot és testet is.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31395 Dátum: 2014 Május, 28, 16:03:07 »

Az 510-es és az 530-as számú vezetékek az ablaktörlő kapcsolótól mennek az ablakmosó szivattyúhoz. Jól sejtetted: polaritásváltással lehet elérni, hogy előre, vagy hátra mosson. Ha jól emlékszem, akkor panelba forrasztós 20A-es relékkel készült.
A kapcsoló előtt kb 10 cm-rel elvágtam az 510-es és 530-as vezetéket, a kapott négy vezetékvég ment a relés egységhez, illetve az ablaktörlő kapcsolótól adtam neki pozitívot és testet is.
Köszi az infót!
Akkor nekem az 510-es kell, ha csak az elsőt akarom megcsinálni? Valószínű, hogy ahhoz az egy reléhez nem csinálok panel, légszerelten is megoldható a dolog. A kormányoszlop borítás alatt van annyi hely, ahol elfér majd?
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 336
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.561
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31396 Dátum: 2014 Május, 28, 20:52:21 »

Köszi az infót!
Akkor nekem az 510-es kell, ha csak az elsőt akarom megcsinálni? Valószínű, hogy ahhoz az egy reléhez nem csinálok panel, légszerelten is megoldható a dolog. A kormányoszlop borítás alatt van annyi hely, ahol elfér majd?

Nem tudom egészen biztosan, de igen nagy valószínűséggel az 510-es előre mosatás iránya.
Tehát neked elegendő lesz csak azt megszakítanod. (Arra figyelj, hogy a csatlakozó B2-es kamrájába két vezeték megy, és csak az 510-es számút kell megszakítanod.)
A csati B3-as kamrájába menő vezetékre ha ráblankolsz, onnét tudod a pozitívot nyerni, illetve az A5-ös kamrába menő (zöld-sárga) vezeték megblankolásával testpontot is ott találsz.

El fog férni a kormányburkolat alatt.

Ha a joystick nálad úgy van bekötve, hogy a közös pont testpotenciálon van. akkor, és csakis akkor használható ide a maradék egy állása, máskülönben egy további nyomógombra lesz szükséged.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31397 Dátum: 2014 Május, 28, 22:12:38 »

Nem tudom egészen biztosan, de igen nagy valószínűséggel az 510-es előre mosatás iránya.
Tehát neked elegendő lesz csak azt megszakítanod. (Arra figyelj, hogy a csatlakozó B2-es kamrájába két vezeték megy, és csak az 510-es számút kell megszakítanod.)
A csati B3-as kamrájába menő vezetékre ha ráblankolsz, onnét tudod a pozitívot nyerni, illetve az A5-ös kamrába menő (zöld-sárga) vezeték megblankolásával testpontot is ott találsz.

El fog férni a kormányburkolat alatt.

Ha a joystick nálad úgy van bekötve, hogy a közös pont testpotenciálon van. akkor, és csakis akkor használható ide a maradék egy állása, máskülönben egy további nyomógombra lesz szükséged.
A tippek-trükkök részből néztem ki a pio fejhez a vezérlést, ott a közös a test.
Köszi a segítséget, hétvégén neki is esek.
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31398 Dátum: 2014 Május, 29, 18:07:42 »

Üdv Klubtársak!
Olyan problémával küszködöm, hogy az első futómű felől néha sípoló hangot hallok.
A jelenég a következő: Körülbelül egy éve kezdete azt csinálni, hogy ha megyek egyenesen és picit jobbra fordítom a kormányt valami sikít elől, továbbforgatva elhallgat. Nem tudom beazonosítani a hiba forrását. Ha sípolás közbe fékezek elhallgat, valamint néha jelentkezik üresben gurulásnál is. Én féltengelyre gyanakodtam de úgy vélem kerékcsapágy. Sajnos megemelt állapotban nem tudom reprodukálni a sípolást.
Kérem aki tud segíteni mi lehet a baj az írja meg.
Előre is köszönöm! _pug
Naplózva

Szett

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 221
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31399 Dátum: 2014 Május, 29, 20:19:23 »

Üdv Klubtársak!
Olyan problémával küszködöm, hogy az első futómű felől néha sípoló hangot hallok.
A jelenég a következő: Körülbelül egy éve kezdete azt csinálni, hogy ha megyek egyenesen és picit jobbra fordítom a kormányt valami sikít elől, továbbforgatva elhallgat. Nem tudom beazonosítani a hiba forrását. Ha sípolás közbe fékezek elhallgat, valamint néha jelentkezik üresben gurulásnál is. Én féltengelyre gyanakodtam de úgy vélem kerékcsapágy. Sajnos megemelt állapotban nem tudom reprodukálni a sípolást.
Kérem aki tud segíteni mi lehet a baj az írja meg.
Előre is köszönöm! _pug
Kerékcsapágyra gyanakszom de szerintem féltengely.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 626 627 [628] 629 630 ... 682   Fel
 


Az oldal 0.459 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.