Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4965892 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3450 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:42:43 »
Mennyi benyĂłhoz kell egy flaska injektor tisztitĂł rakni ?

VĂĄltozĂł, amit ĂŠn hasznĂĄlok, egy tank benzinhez csak egy FELES! biztos valami szuperkoncentrĂĄtum  ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3451 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:43:31 »
Hellosztok

ElĂŠggĂŠ gĂĄzos a vĂĄltĂł megcsinĂĄlni vszeg nem lehet mert 2-3cm-es kimozgĂĄsa van a fĂŠltengelynek, vszeg szĂŠtment.
Menek SzekszĂĄrd mellĂŠ 30-ĂŠrt vĂĄltĂł

Nem tudjĂĄtok vĂŠletlenĂźl, hogy a 93-as kdx-es motorkĂłdĂş 1.4i peugeot 306-ban 1 vahy 2 karos vĂĄltĂł van?  ;D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3452 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:59:39 »
Hellosztok

ElĂŠggĂŠ gĂĄzos a vĂĄltĂł megcsinĂĄlni vszeg nem lehet mert 2-3cm-es kimozgĂĄsa van a fĂŠltengelynek, vszeg szĂŠtment.
Menek SzekszĂĄrd mellĂŠ 30-ĂŠrt vĂĄltĂł

csak szĂłlok, hogy a szekszĂĄrd melletti bontĂł egy ideje mĂĄr bent van szekszĂĄrdon!   ;)
amĂşgy te hovĂĄ valĂłsi vagy?

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3453 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 17:52:35 »
csak szĂłlok, hogy a szekszĂĄrd melletti bontĂł egy ideje mĂĄr bent van szekszĂĄrdon!   ;)
amĂşgy te hovĂĄ valĂłsi vagy?

Szia

DunaĂşjvĂĄrosi vagyok de amĂşgy harc-on van a bontĂł, most beszĂŠltem vele telefonon  ;D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3454 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 17:55:25 »
Szia

DunaĂşjvĂĄrosi vagyok de amĂşgy harc-on van a bontĂł, most beszĂŠltem vele telefonon  ;D

jahh, azthittem a szexĂĄrdira gondolsz, mert az rĂŠgebben a vĂĄroson kĂ­vĂźl volt..  ;)
bocs az offĂŠrt..

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3455 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 17:56:03 »
jahh, azthittem a szexĂĄrdira gondolsz, mert az rĂŠgebben a vĂĄroson kĂ­vĂźl volt..  ;)
bocs az offĂŠrt..

BelefĂŠr, na 1 vagy 2 karĂş a vĂĄltĂł?  ;D

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3456 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 19:25:04 »
BelefĂŠr, na 1 vagy 2 karĂş a vĂĄltĂł?  ;D

tudomĂĄsom szerint 1! ha jĂł tudom akkor csak a 2000 utĂĄniba raktak 2 karut

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3457 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 19:59:12 »
Sziasztok!

Tundna valaki segíteni nekem abban a Peugeotomban/306 1.6 2001 sedan/a motornál lévő tartókar aminek egyik csavarja egy gumigombán van a másik három csavar pedig a motort fogja a belső harmadik csavarnál etört ez az aluminium felfogató vagy motortartó nemtudom pontosan mi a neve?Elöszőr is azt szeretném kérdezni hogy ennek pontosan mi a neve és ilyent hol tudnék olcsón beszerezni!Sűrgős lenne!

kĂśszĂśnettel aki tud segĂ­teni Ăźdv:zooleeb

Ezt az indexes forumrol mĂĄsoltam ide,valaki segĂ­tsen mĂĄr neki,ha tud. KĂśszcsi

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3458 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 20:54:25 »
tudomĂĄsom szerint 1! ha jĂł tudom akkor csak a 2000 utĂĄniba raktak 2 karut


Ahha, kĂśszi az infot :)

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3459 Dátum: 2007 Szeptember, 08, 09:37:30 »
Kispiros!

Gratula az aoutodhoz! Az első szĂŠlvĂŠdőmosĂł megoldĂĄsodrol tudnĂĄl irni valamit, hogyan oldottad meg, nekem a gyĂĄri, vezető előtti mindig bedugul. Ezzel a megoldĂĄssal  hĂĄtha ki tudnĂĄm kĂźszĂśbĂślni. KĂśszi
FunTom

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3460 Dátum: 2007 Szeptember, 08, 18:51:29 »
Üdv All!

Ha valakinek már volt hasonló esete, akkor mondhatna nekem egy kb. árat hogy mennyibe terheli meg a pénztárcát 306-oson a bölcső, és a 4 első szilent cseréje? (4 szilent : 2 lengőkar)

LeginkĂĄbb a munkadĂ­j ĂŠrdekelne, az alkatrĂŠszek mĂĄr be vannak szerezve.

Előre is köszönöm!

A vĂĄlaszok jĂśhetnek a topdon@freemail.hu-ra is, de itt is figyelni fogom!


KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3461 Dátum: 2007 Szeptember, 08, 19:11:18 »
Ma voltam a békéscsabai bontóban ahol a napokban bontottak el egy 306-ost. Megvettem belőle egy csomó cuccot:
-sport ĂźlĂŠs
-oldal kárpit ,ez sajnos elektomos ablakemelső ezért még barkácsolni kell ,hogy fel lehessen tenni,a kapcsolók benne vannak.
-tĂśrĂśtt tĂźkrĂśmhĂśz kaptam alkatrĂŠszt
-és ajándéka kaptam egy védőkupakot a csomagtartóhoz.

Az ĂźlĂŠseket 1 ĂłrĂĄja raktam be,hĂĄĂĄĂĄt nagyon kemĂŠny,mintha Ăşj autĂłm lenne. ;D
LĂŠpeket majd holnap este tudok mutatni.

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3462 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 00:57:11 »
http://peugeot.mainspot.net/engines.shtml
INNEN MEGTUDHATSZ DOLGOKAT AZ AUTÓDROL
nem Magyar de kilehet hĂĄmozni

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3463 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 09:39:13 »
Ma voltam a békéscsabai bontóban ahol a napokban bontottak el egy 306-ost. Megvettem belőle egy csomó cuccot:
-sport ĂźlĂŠs
-oldal kárpit ,ez sajnos elektomos ablakemelső ezért még barkácsolni kell ,hogy fel lehessen tenni,a kapcsolók benne vannak.
-tĂśrĂśtt tĂźkrĂśmhĂśz kaptam alkatrĂŠszt
-és ajándéka kaptam egy védőkupakot a csomagtartóhoz.

Az ĂźlĂŠseket 1 ĂłrĂĄja raktam be,hĂĄĂĄĂĄt nagyon kemĂŠny,mintha Ăşj autĂłm lenne. ;D
LĂŠpeket majd holnap este tudok mutatni.

Sorry,de csak mobillal tudtam elfotĂłzni:


Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3464 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 09:41:40 »
Sorry,de csak mobillal tudtam elfotĂłzni:


S2-3 ajtĂł kĂĄrpit...  ;D ;D ;D

kell vagy fél nap ha te akarod át rakni az ablak emelő csatikat!
valahol meg van mĂŠg, hogy kell csinĂĄlni(ha nem talĂĄlom akkor Zimu tud segĂ­teni)!

 

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3465 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 09:54:54 »
S2-3 ajtĂł kĂĄrpit...  ;D ;D ;D

kell vagy fél nap ha te akarod át rakni az ablak emelő csatikat!
valahol meg van mĂŠg, hogy kell csinĂĄlni(ha nem talĂĄlom akkor Zimu tud segĂ­teni)!

 

Egy darabig nem kerül be mert az én autómban nincs elektromos ablakemelő.

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3466 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 12:19:10 »
Sorry,de csak mobillal tudtam elfotĂłzni:


elĂŠg jĂł ĂĄllapotban vannak Ă­gy elsőre, ĂŠs szĂŠpek is!!  :-!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3467 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 13:23:58 »
elĂŠg jĂł ĂĄllapotban vannak Ă­gy elsőre, ĂŠs szĂŠpek is!!  :-!

Ahogy mondod!!!

AmĂşgy nehĂŠz ĂĄtkĂĄrpitozni a kocsit?

Én szeretném pirosra az egészet, de csak ahol szövet van!!!

A tĂśbbi marad fekete!!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3468 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 15:22:27 »
Valaki el tudná árulni nekem, hogy az ABS milyen sebességnél kapcsol ki? Általában működik, nagyokat tudok fékezni, és rendesen "rugdalja" a pedált, de ma egy kicsit nagyobb tempóval érkeztem egy esős, mocskos körforgóba, és majdnem a korláton álltam meg, mert az első kerekek megálltak, és csak csúsztam egyenesen tovább! A következő körforgónál szándékosan voltam gyorsabb, és szintén csuszikáltam! Viszont ahogy felgyorsítok, szintén működik ABS rendesen... No erre varrjatok gombot!!!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3469 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 15:54:21 »
Valaki el tudná árulni nekem, hogy az ABS milyen sebességnél kapcsol ki? Általában működik, nagyokat tudok fékezni, és rendesen "rugdalja" a pedált, de ma egy kicsit nagyobb tempóval érkeztem egy esős, mocskos körforgóba, és majdnem a korláton álltam meg, mert az első kerekek megálltak, és csak csúsztam egyenesen tovább! A következő körforgónál szándékosan voltam gyorsabb, és szintén csuszikáltam! Viszont ahogy felgyorsítok, szintén működik ABS rendesen... No erre varrjatok gombot!!!

hmm, érdekes... én meg sokszor azthiszem, hogy egyáltalán nincs ABS a kocsimban, mert olyan ritkán "dadogott" még a pedál a lábam alatt, pedig volt rá példa, hogy nagyot fékeztem (de blokkolni azért mé sose blokkoltak a kerekek..) viszont télen, hóban-fagyban tudja a dolgát, plusz egy szerelő szerint is jól működik..

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3470 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 16:10:20 »
hmm, érdekes... én meg sokszor azthiszem, hogy egyáltalán nincs ABS a kocsimban, mert olyan ritkán "dadogott" még a pedál a lábam alatt, pedig volt rá példa, hogy nagyot fékeztem (de blokkolni azért mé sose blokkoltak a kerekek..) viszont télen, hóban-fagyban tudja a dolgát, plusz egy szerelő szerint is jól működik..

HĂĄt ezaz! Ez is szĂŠpen mĹąkĂśdik(eddĂ­g is jĂĄrtam abs-vel szerelt jĂĄrgĂĄnnyal, de ez finomabban mĹąkĂśdik), de valahol hallottam, hogy pld a 206-os olyan 30km/h kĂśrĂźl kikapcsolja abs-t, hogy ĂĄllni is tudjĂĄl, ne csak lassulni. Ha ez is ilyen, akkor viszont jĂł volna tudni, mire szĂĄmĂ­thatok(egy kukĂĄs diesel opelt tanĂ­tottam kĂśzlekedni, mikor tĂśrtĂŠnt az eset, de jĂĄr arra sok szutyoki is  :-))).

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3471 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 16:21:55 »
Valaki el tudná árulni nekem, hogy az ABS milyen sebességnél kapcsol ki? Általában működik, nagyokat tudok fékezni, és rendesen "rugdalja" a pedált, de ma egy kicsit nagyobb tempóval érkeztem egy esős, mocskos körforgóba, és majdnem a korláton álltam meg, mert az első kerekek megálltak, és csak csúsztam egyenesen tovább! A következő körforgónál szándékosan voltam gyorsabb, és szintén csuszikáltam! Viszont ahogy felgyorsítok, szintén működik ABS rendesen... No erre varrjatok gombot!!!
Tibcsi barĂĄtom ez a jelensĂŠg nem olyan ritka ,egy pĂĄrszor mĂĄr ĂŠn is tapasztaltam hasonlĂł jelensĂŠget igaz nem pugbamn hanem bĂśmbivel. Ott pĂŠldĂĄul rendszeresen elcsusztam vele az uton főleg nagy temponĂĄl 180-210 km/h kĂśrĂźl ,ĂŠs ez a hatĂĄs egĂŠszen 170-ig tartott onnantol mĂĄr fogott rendesen a fĂŠk .Volt olyan ,hogy reggel elindultam Pestre ,ĂŠs mikor jĂśttem hazafelĂŠ PĂŠcs előtt ut burkolat javitĂĄs volt ami abbol ĂĄllt ,hogy felszortĂĄk kaviccsal .ĂŠs bizony meg kellett rendesen kapaszkodnom mikor 220-rol probĂĄltam elfordulni a kanyarban ,ĂŠs visszarugott a pedĂĄl olyat majd letőrt a lĂĄbam ,rĂĄadĂĄsul csusztak a kerekek a kavicson .Akor jĂśttem rĂĄ ,hogy az ABs sem minden esetben jĂł dolog .EgyĂŠbbkĂŠnt tĂŠlen csak sokszor annak kĂśszĂśnhettem azt ,hogy nem estem le az utrĂłl ,hogy Ăśsszkerekes volt a vas ,mert rendszeresen megcsusztam vele fĂŠkezĂŠsnĂŠl a havas csuszos uton .Az Abs is elveszti a tapadĂĄsĂĄt csuszos nyĂĄlkĂĄs uton ,mert nincs amin blokkolni tudja a rendszer,ĂŠs aki azt mondja hogy abs-es autot nem lehet megcsusztatni ilyen esetekben az hazudik mert bizony hogy meg lehet fĂśleg tĂŠlen ĂŠszre sem veszed ,ĂŠs mĂĄr bent vAgy az ĂĄrokban  vagy a padkĂĄn.Azt hogy milyen sebessĂŠgnĂŠl kapcsol be azt ĂŠn sem tudom ,de komoly temponĂĄl oda kell rĂĄ figyelni az biztos mert nem egy ĂŠlet biztositĂĄs. :-! :-! ;D

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3472 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 16:55:27 »
Tibcsi barĂĄtom ez a jelensĂŠg nem olyan ritka ,egy pĂĄrszor mĂĄr ĂŠn is tapasztaltam hasonlĂł jelensĂŠget igaz nem pugbamn hanem bĂśmbivel. Ott pĂŠldĂĄul rendszeresen elcsusztam vele az uton főleg nagy temponĂĄl 180-210 km/h kĂśrĂźl ,ĂŠs ez a hatĂĄs egĂŠszen 170-ig tartott onnantol mĂĄr fogott rendesen a fĂŠk .Volt olyan ,hogy reggel elindultam Pestre ,ĂŠs mikor jĂśttem hazafelĂŠ PĂŠcs előtt ut burkolat javitĂĄs volt ami abbol ĂĄllt ,hogy felszortĂĄk kaviccsal .ĂŠs bizony meg kellett rendesen kapaszkodnom mikor 220-rol probĂĄltam elfordulni a kanyarban ,ĂŠs visszarugott a pedĂĄl olyat majd letőrt a lĂĄbam ,rĂĄadĂĄsul csusztak a kerekek a kavicson .Akor jĂśttem rĂĄ ,hogy az ABs sem minden esetben jĂł dolog .EgyĂŠbbkĂŠnt tĂŠlen csak sokszor annak kĂśszĂśnhettem azt ,hogy nem estem le az utrĂłl ,hogy Ăśsszkerekes volt a vas ,mert rendszeresen megcsusztam vele fĂŠkezĂŠsnĂŠl a havas csuszos uton .Az Abs is elveszti a tapadĂĄsĂĄt csuszos nyĂĄlkĂĄs uton ,mert nincs amin blokkolni tudja a rendszer,ĂŠs aki azt mondja hogy abs-es autot nem lehet megcsusztatni ilyen esetekben az hazudik mert bizony hogy meg lehet fĂśleg tĂŠlen ĂŠszre sem veszed ,ĂŠs mĂĄr bent vAgy az ĂĄrokban  vagy a padkĂĄn.Azt hogy milyen sebessĂŠgnĂŠl kapcsol be azt ĂŠn sem tudom ,de komoly temponĂĄl oda kell rĂĄ figyelni az biztos mert nem egy ĂŠlet biztositĂĄs. :-! :-! ;D
KĂśszi az "odafigyelĂŠst", de ezt a tĂŠmĂĄt mĂĄr elĂŠg jĂłl ismerem(anno picit krosszoztam 2. osztĂĄlyban  ;)). :-! Tudom, hogy az abs nem fog megvĂŠdeni, mindĂśssze segĂ­t kicsit, ez a dolga. De most sem mentem 50-nĂŠl gyorsabban, csak a kĂśrforgĂł, az kĂśrforgĂł ĂŠs el kellett volna fordulnom, amit meg is tettem, de csĂşnyĂĄn sodrĂłdva, mert mikor fĂŠkezni akartam, blokkoltak az első kerek, ĂŠs csak a szerencsĂŠn mĂşlott, hogy elfordultam! AzĂŠrt lenne jĂł tudni, hogy ez normĂĄlis vagy sem, mert ha nem, akkor kĂśrĂźl kell nĂŠzzek a kerekek tĂĄjĂŠkĂĄn.

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3473 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 17:11:31 »
KĂśszi az "odafigyelĂŠst", de ezt a tĂŠmĂĄt mĂĄr elĂŠg jĂłl ismerem(anno picit krosszoztam 2. osztĂĄlyban  ;)). :-! Tudom, hogy az abs nem fog megvĂŠdeni, mindĂśssze segĂ­t kicsit, ez a dolga. De most sem mentem 50-nĂŠl gyorsabban, csak a kĂśrforgĂł, az kĂśrforgĂł ĂŠs el kellett volna fordulnom, amit meg is tettem, de csĂşnyĂĄn sodrĂłdva, mert mikor fĂŠkezni akartam, blokkoltak az első kerek, ĂŠs csak a szerencsĂŠn mĂşlott, hogy elfordultam! AzĂŠrt lenne jĂł tudni, hogy ez normĂĄlis vagy sem, mert ha nem, akkor kĂśrĂźl kell nĂŠzzek a kerekek tĂĄjĂŠkĂĄn.

ezĂŠrt kell picit megĂźltetni, plusz szĂŠles-peres gumik, ĂŠs mĂĄris nincsenek ilyen gondok..  :-)) :-))

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3474 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 18:29:17 »
ezĂŠrt kell picit megĂźltetni, plusz szĂŠles-peres gumik, ĂŠs mĂĄris nincsenek ilyen gondok..  :-)) :-))
BĂĄr az ĂźltetĂŠs nem segĂ­t semmit a kimaradozĂł abs-en, a szĂŠles gumi pedig kimondottan hĂĄtrĂĄny esős Ăşton, de azĂŠrt igazad van! :-!  _pug

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3475 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 19:27:44 »
BĂĄr az ĂźltetĂŠs nem segĂ­t semmit a kimaradozĂł abs-en, a szĂŠles gumi pedig kimondottan hĂĄtrĂĄny esős Ăşton, de azĂŠrt igazad van! :-!  _pug
Valoszinünek tartom ,hogy egyrészt a vizes nyálkás út volt az egyik oka a meg csuszásnak ,a másik meg talán a hirtelen sulypont eltolodás ami a hirtelen kanyarvételnek köszönhető .Ugy hogy szerintem semmi baja nincs az ABS-ednek egyszerüen megcsuszott a csuszos uton a nem megfelelő tapadás miatt. :-! _pug ;D ;D

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3476 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 19:29:37 »
Valoszinünek tartom ,hogy egyrészt a vizes nyálkás út volt az egyik oka a meg csuszásnak ,a másik meg talán a hirtelen sulypont eltolodás ami a hirtelen kanyarvételnek köszönhető .Ugy hogy szerintem semmi baja nincs az ABS-ednek egyszerüen megcsuszott a csuszos uton a nem megfelelő tapadás miatt. :-! _pug ;D ;D Különben is az első kerék meghajtásu kocsik hajlamosak az ugy nevezett orr eltolásra hirtelen kormány mozdulatra ,de szerintem ezzel te is tisztában vagy. ;D :-! _pug

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3477 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 19:51:28 »
Valoszinünek tartom ,hogy egyrészt a vizes nyálkás út volt az egyik oka a meg csuszásnak ,a másik meg talán a hirtelen sulypont eltolodás ami a hirtelen kanyarvételnek köszönhető .Ugy hogy szerintem semmi baja nincs az ABS-ednek egyszerüen megcsuszott a csuszos uton a nem megfelelő tapadás miatt. :-! _pug ;D ;D
Azt hiszem elbeszélünk egymás mellett. Mielőtt behajtasz egy körforgóba(én legalább is így szoktam), akkor egy kicsit balra huzódsz, hogy minél kevesebbet kelljen tekergetni azt kerek izét ott középen, és miután bent vagy, csak akkor kezdesz balra kanyarodni. Nos én még "egyenesen" mentem, nem kanyarodtam, mindössze lassítani szerettem volna, hogy sikerüljön a kanyarvétel, mikor is elkezdte egyenesen tolni az elejét(blokkolt a 2 első guriga)neki a korlátnak. Csak atózért fordult el, mert elengedtem a féket, és csak ez után tekertem a kormányt. Kicsit levert a víz, de megijedni csak utólag szoktam...
RemĂŠlem Ă­gy mĂĄr vilĂĄgos a "kĂłrtĂśrtĂŠnet".

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3478 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 20:00:45 »
Azt hiszem elbeszélünk egymás mellett. Mielőtt behajtasz egy körforgóba(én legalább is így szoktam), akkor egy kicsit balra huzódsz, hogy minél kevesebbet kelljen tekergetni azt kerek izét ott középen, és miután bent vagy, csak akkor kezdesz balra kanyarodni. Nos én még "egyenesen" mentem, nem kanyarodtam, mindössze lassítani szerettem volna, hogy sikerüljön a kanyarvétel, mikor is elkezdte egyenesen tolni az elejét(blokkolt a 2 első guriga)neki a korlátnak. Csak atózért fordult el, mert elengedtem a féket, és csak ez után tekertem a kormányt. Kicsit levert a víz, de megijedni csak utólag szoktam...
RemĂŠlem Ă­gy mĂĄr vilĂĄgos a "kĂłrtĂśrtĂŠnet".
Értem én hogy mit irsz csak én ezt ugy képzeltem el ,hogy beestél a """körforgoba""" ahogy te mondanád, kb 50-nel és igy tőrtént a malőr veled .igy már viszont valoban érdekes az ABS-ed mert ez nem szokványos dolog ,ha ezt eddig nem csinálta akkor lehet hogy nem árt alá nézned a kerekek alá ahogy te mondanád.Remélem rájössz a probléma okára ,és rendbe tudod rakni. :-! :-! ;D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3479 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 20:23:21 »
BĂĄr az ĂźltetĂŠs nem segĂ­t semmit a kimaradozĂł abs-en, a szĂŠles gumi pedig kimondottan hĂĄtrĂĄny esős Ăşton, de azĂŠrt igazad van! :-!  _pug

jó igaz, mondjuk nem esős felületre gondoltam amikor írtam.. :D

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3480 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:01:00 »
Kispiros!

Gratula az aoutodhoz! Az első szĂŠlvĂŠdőmosĂł megoldĂĄsodrol tudnĂĄl irni valamit, hogyan oldottad meg, nekem a gyĂĄri, vezető előtti mindig bedugul. Ezzel a megoldĂĄssal  hĂĄtha ki tudnĂĄm kĂźszĂśbĂślni. KĂśszi
Ööööö, nem tudom, mire gondolsz. A gyári spriccelős cucc van nekem is, pucolgatni kell nekem is rendesen.
Az ablaktörlőlapátnak van ilyen hülye felfogatása, de az csak sima lapát...
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3481 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:09:09 »
Ööööö, nem tudom, mire gondolsz. A gyári spriccelős cucc van nekem is, pucolgatni kell nekem is rendesen.
Az ablaktörlőlapátnak van ilyen hülye felfogatása, de az csak sima lapát...

Azthittem, a lapĂĄthoz van vezetve az ablakmosĂł, ĂŠs nem spricnis.. lehet hogy mĂŠgis vak vagyok  _pug
FunTom

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3482 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:10:28 »
Azthittem, a lapĂĄthoz van vezetve az ablakmosĂł, ĂŠs nem spricnis.. lehet hogy mĂŠgis vak vagyok  _pug
Sajna nem, az csak nagy ormĂłtlan felgogatĂĄsĂş lapĂĄt...
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3483 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:15:38 »
Sajna nem, az csak nagy ormĂłtlan felgogatĂĄsĂş lapĂĄt...
Pedig 1 bluetooth-os spricni jo lenne a lapĂĄtokra. akkor nem kellene fĂŠlĂłrĂĄnkĂŠnt pucolgatni. :'(
FunTom

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3484 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:30:28 »
Pedig 1 bluetooth-os spricni jo lenne a lapĂĄtokra. akkor nem kellene fĂŠlĂłrĂĄnkĂŠnt pucolgatni. :'(

azt a meg oldást tudod adaptálni a 405-ből!

Nem elérhető zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 25
  • :2015 Április, 17, 21:40:24
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3485 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:52:53 »
A hétvégén megtörtént a hátsó hid javitás. A bal oldalon a külső tűgörgő volt összetörve de nagyon, már belemart a tengelybe is. Ezért a tengelyt leesztergáltam tisztára és bronz persely ment bele. A multkor rosszul írtam a féltengely gumiharang árát. A jó ár (legalább is én ennyiért vettem) 560ft/db de ehez nincs zsír sem bilincs.
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3486 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 22:07:01 »


Tonyo Nem tudok szerezni neked jav kĂŠszletet.LetiltottĂĄk sajna :-\

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3487 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 15:11:35 »
Azthittem, a lapĂĄthoz van vezetve az ablakmosĂł, ĂŠs nem spricnis.. lehet hogy mĂŠgis vak vagyok  _pug

Én a Corában vettem múltkor 405-re való jó kis francia lapátokat (1000,-/pár), amihez adtak külön egy 10-15 cm-es toldatot, amit a lapátra felszerelve vagy 4 helyen löki a vizet az ablakra lapátonként.

Ha ĂĄtalakĂ­tanĂĄd ilyenre, szĂ­vesen odaadom....

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3488 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 16:17:33 »
Én a Corában vettem múltkor 405-re való jó kis francia lapátokat (1000,-/pár), amihez adtak külön egy 10-15 cm-es toldatot, amit a lapátra felszerelve vagy 4 helyen löki a vizet az ablakra lapátonként.

Ha ĂĄtalakĂ­tanĂĄd ilyenre, szĂ­vesen odaadom....
ez azt jelenti, hogy mind a 2 lapatra van? Nem is lenne rossz. Mennyi az annyi?
FunTom

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3489 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 16:30:38 »
ez azt jelenti, hogy mind a 2 lapatra van? Nem is lenne rossz. Mennyi az annyi?

Igen, mind a kettőre.
Semennyi. Én leszedtem, mert nekem csak a lapát kellett...
KĂśv. talira elviszem, ha kĂŠred....

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3490 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 18:36:21 »
A hétvégén megtörtént a hátsó hid javitás. A bal oldalon a külső tűgörgő volt összetörve de nagyon, már belemart a tengelybe is. Ezért a tengelyt leesztergáltam tisztára és bronz persely ment bele. A multkor rosszul írtam a féltengely gumiharang árát. A jó ár (legalább is én ennyiért vettem) 560ft/db de ehez nincs zsír sem bilincs.

mennyibe fĂĄjt a dolog??

Nem elérhető FunTom

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.287
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 45
  • :2011 Augusztus, 27, 13:14:10
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3491 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 21:52:58 »
Igen, mind a kettőre.
Semennyi. Én leszedtem, mert nekem csak a lapát kellett...
KĂśv. talira elviszem, ha kĂŠred....
jĂł a promocio, szoval menjek a kĂśv talira... :-)) _pug
FunTom

Nem elérhető Tonyo83

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.434
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 60
  • :2012 Március, 05, 18:56:18
  • Executive
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3492 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 22:21:32 »

Tonyo Nem tudok szerezni neked jav kĂŠszletet.LetiltottĂĄk sajna :-\

Thx hogy megnĂŠzted! Sebaj majd megrendeli a szerelőm. Előbb utĂłbb Ăşgy is meg kell csinĂĄlni a rudazatot.  :-!
Életem első saját autója és büszke vagyok rá :D
Peugeot 306 XT 1.8i 8V benzinfalĂł

Nem elérhető zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 25
  • :2015 Április, 17, 21:40:24
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3493 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 11:38:46 »
mennyibe fĂĄjt a dolog??

Tulajdon kĂŠppen semenyibe. Mivel bronzpersely ment bele. Bronzom volt, szakmĂĄmbĂłl kifolyĂłlag (esztergĂĄlyos) megcsinĂĄltam magamnak mindent.
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3494 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 14:55:28 »
Most vettem:







1622Ft volt a 2db remĂŠlem teljesen helyetesĂ­ti az utastĂŠrben a villanyt...

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3495 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 15:29:50 »
Rossz voltam ĂŠs vettem 1622Ft ĂŠrt 2db LED-et...






Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3496 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 16:11:14 »
"Az Abs is elveszti a tapadĂĄsĂĄt csuszos nyĂĄlkĂĄs uton ,mert nincs amin blokkolni tudja a rendszer,ĂŠs aki azt mondja hogy abs-es autot nem lehet megcsusztatni ilyen esetekben az hazudik mert bizony hogy meg lehet fĂśleg tĂŠlen ĂŠszre sem veszed ,ĂŠs mĂĄr bent vAgy az ĂĄrokban  vagy a padkĂĄn.Azt hogy milyen sebessĂŠgnĂŠl kapcsol be azt ĂŠn sem tudom ,de komoly temponĂĄl oda kell rĂĄ figyelni az biztos mert nem egy ĂŠlet biztositĂĄs."

HĂĄt aki azt hiszi, hogy ABS-el nem lehet megcsĂşszni az nagyon-nagy tĂŠvedĂŠsben van ĂŠs keveri az ESP-vel a menetstabilizĂĄlĂł rendszerrel, az ABS-nek az a dolga, hogy vĂŠszfĂŠkezĂŠs kĂśzben is tudj kormĂĄnyozni!!! EzĂŠrt van az, hogy amikor satuzna nem satuzik hanem pulzĂĄl.

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3497 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 16:30:53 »
Rossz voltam ĂŠs vettem 1622Ft ĂŠrt 2db LED-et...



ez kemĂŠny, 1W-os led?!  :o ebay-en lelted?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3498 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 16:40:01 »
ez kemĂŠny, 1W-os led?!  :o ebay-en lelted?

jaja ausztrĂĄl ebay-on!
mĂĄr ki is csengetem ĂŠs ha meg jĂśn akkor nyilatkozok!
ĂŠn az elsĂś hĂĄtsĂł utastĂŠr lĂĄmpĂĄba szĂĄnom...

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3499 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 18:33:19 »
Sziasztok

Valaki nem tudja, hogy kell a kuplung holtjĂĄtĂŠkĂĄn ĂĄllĂ­tani? :)

 


Google PageRank